Szerző Téma: Hibák  (Megtekintve 1726975 alkalommal)

0 Felhasználó és 2 vendég van a témában

Nem elérhető josh

  • Daewoo Maister!
  • ********
  • Hozzászólások: 2102
    • Profil megtekintése
Re:Hibák
« Válasz #12560 Dátum: 2019 Június, 14, 10:20:42 am »
Sziasztok!

Tegnap jött elő egy olyan probléma a Lanosban, hogy miután megállítottam az autót és kb fél óra múlva újra mentem vele, az utastéri ventilátor nem kapcsolt be, hiába tekergettem a kapcsolókat. Előtte hosszabb úton voltam, klímáztam és ment szépen a ventilátor, fújta be a hideget. Ma reggel sem indult el, viszont ahogy elhúztam a belső/külső keringtetés kapcsolót váratlanul életre kelt, igaz kicsit betegesnek hangzott, de ment. Most délután munkából hazafele megint nem kapcsolt be, hiába huzogattam, állítottam bármint. Valaki talélkozott hasonló tüntettel? Mi lehet a baja? Behalt a motor, ami hajtja? Egyátalán, hol talélható ez a motor? Köszi előre is a hasznos tanácsokat!

A motor a műszerfal alatt a kesztyűtartónál van. Érdemes lenne kipróbálni, hogy csak 1-3 fokozatban nem megy vagy 4-esen sem. Az 1-3 fokozat egy ellenálláson keresztül megy az szét tud menni, a 4-es fokozat közvetlen egy relén keresztül kapcsol. Így az ellenállás hiba kizárható. A venti is szét tud menni: csapágy, szénkefe.
  • Epica 2.0B Aut / 2.0D Aut
  • BP

Nem elérhető microli

  • Újonc
  • *
  • Hozzászólások: 4
    • Profil megtekintése
Re:Hibák
« Válasz #12561 Dátum: 2019 Június, 14, 14:51:12 pm »
Sziasztok!

Tegnap jött elő egy olyan probléma a Lanosban, hogy miután megállítottam az autót és kb fél óra múlva újra mentem vele, az utastéri ventilátor nem kapcsolt be, hiába tekergettem a kapcsolókat. Előtte hosszabb úton voltam, klímáztam és ment szépen a ventilátor, fújta be a hideget. Ma reggel sem indult el, viszont ahogy elhúztam a belső/külső keringtetés kapcsolót váratlanul életre kelt, igaz kicsit betegesnek hangzott, de ment. Most délután munkából hazafele megint nem kapcsolt be, hiába huzogattam, állítottam bármint. Valaki talélkozott hasonló tüntettel? Mi lehet a baja? Behalt a motor, ami hajtja? Egyátalán, hol talélható ez a motor? Köszi előre is a hasznos tanácsokat!

A motor a műszerfal alatt a kesztyűtartónál van. Érdemes lenne kipróbálni, hogy csak 1-3 fokozatban nem megy vagy 4-esen sem. Az 1-3 fokozat egy ellenálláson keresztül megy az szét tud menni, a 4-es fokozat közvetlen egy relén keresztül kapcsol. Így az ellenállás hiba kizárható. A venti is szét tud menni: csapágy, szénkefe.

Szia! Semelyik fokozatban nem megy a venti... Amikor egyszer véletlenül elindilt, akkor ment mind a 4 fokozatban, de azóta ismét halott... Amikor tekergetem, a 4. fokozatnál a km óra mögül kattogó hangot lehet hallani, gondolom az lehet a relé... Ez az ellenállás merre található? A ventit merjem kiszedni? Nem tudok nagy bajt csinálni vele?
« Utoljára szerkesztve: 2019 Június, 14, 14:52:45 pm írta microli »
  • Daewoo Lanos
  • Tolna

Nem elérhető josh

  • Daewoo Maister!
  • ********
  • Hozzászólások: 2102
    • Profil megtekintése
Re:Hibák
« Válasz #12562 Dátum: 2019 Június, 14, 20:05:47 pm »
Sziasztok!

Tegnap jött elő egy olyan probléma a Lanosban, hogy miután megállítottam az autót és kb fél óra múlva újra mentem vele, az utastéri ventilátor nem kapcsolt be, hiába tekergettem a kapcsolókat. Előtte hosszabb úton voltam, klímáztam és ment szépen a ventilátor, fújta be a hideget. Ma reggel sem indult el, viszont ahogy elhúztam a belső/külső keringtetés kapcsolót váratlanul életre kelt, igaz kicsit betegesnek hangzott, de ment. Most délután munkából hazafele megint nem kapcsolt be, hiába huzogattam, állítottam bármint. Valaki talélkozott hasonló tüntettel? Mi lehet a baja? Behalt a motor, ami hajtja? Egyátalán, hol talélható ez a motor? Köszi előre is a hasznos tanácsokat!

A motor a műszerfal alatt a kesztyűtartónál van. Érdemes lenne kipróbálni, hogy csak 1-3 fokozatban nem megy vagy 4-esen sem. Az 1-3 fokozat egy ellenálláson keresztül megy az szét tud menni, a 4-es fokozat közvetlen egy relén keresztül kapcsol. Így az ellenállás hiba kizárható. A venti is szét tud menni: csapágy, szénkefe.

Szia! Semelyik fokozatban nem megy a venti... Amikor egyszer véletlenül elindilt, akkor ment mind a 4 fokozatban, de azóta ismét halott... Amikor tekergetem, a 4. fokozatnál a km óra mögül kattogó hangot lehet hallani, gondolom az lehet a relé... Ez az ellenállás merre található? A ventit merjem kiszedni? Nem tudok nagy bajt csinálni vele?

Az ellenállás a ventimotor mellett van, szerintem felesleges babrálni, inkább próbalámpázd ki, hogy van-e a ventinél áram amikor nem megy a venti. Nekem úgy tűnik a venti adta be a kulcsot, a szénkeféje.
  • Epica 2.0B Aut / 2.0D Aut
  • BP

Nem elérhető microli

  • Újonc
  • *
  • Hozzászólások: 4
    • Profil megtekintése
Re:Hibák
« Válasz #12563 Dátum: 2019 Június, 14, 20:33:00 pm »
Sziasztok!

Tegnap jött elő egy olyan probléma a Lanosban, hogy miután megállítottam az autót és kb fél óra múlva újra mentem vele, az utastéri ventilátor nem kapcsolt be, hiába tekergettem a kapcsolókat. Előtte hosszabb úton voltam, klímáztam és ment szépen a ventilátor, fújta be a hideget. Ma reggel sem indult el, viszont ahogy elhúztam a belső/külső keringtetés kapcsolót váratlanul életre kelt, igaz kicsit betegesnek hangzott, de ment. Most délután munkából hazafele megint nem kapcsolt be, hiába huzogattam, állítottam bármint. Valaki talélkozott hasonló tüntettel? Mi lehet a baja? Behalt a motor, ami hajtja? Egyátalán, hol talélható ez a motor? Köszi előre is a hasznos tanácsokat!

A motor a műszerfal alatt a kesztyűtartónál van. Érdemes lenne kipróbálni, hogy csak 1-3 fokozatban nem megy vagy 4-esen sem. Az 1-3 fokozat egy ellenálláson keresztül megy az szét tud menni, a 4-es fokozat közvetlen egy relén keresztül kapcsol. Így az ellenállás hiba kizárható. A venti is szét tud menni: csapágy, szénkefe.

Szia! Semelyik fokozatban nem megy a venti... Amikor egyszer véletlenül elindilt, akkor ment mind a 4 fokozatban, de azóta ismét halott... Amikor tekergetem, a 4. fokozatnál a km óra mögül kattogó hangot lehet hallani, gondolom az lehet a relé... Ez az ellenállás merre található? A ventit merjem kiszedni? Nem tudok nagy bajt csinálni vele?

Az ellenállás a ventimotor mellett van, szerintem felesleges babrálni, inkább próbalámpázd ki, hogy van-e a ventinél áram amikor nem megy a venti. Nekem úgy tűnik a venti adta be a kulcsot, a szénkeféje.

Ma egyszercsak elindult, majd az autó leállítása után megint nem ment. Mi az, hogy próbalámpázzam ki? Azt hogy kell csinálni? Köszi!
  • Daewoo Lanos
  • Tolna

Nem elérhető josh

  • Daewoo Maister!
  • ********
  • Hozzászólások: 2102
    • Profil megtekintése
Re:Hibák
« Válasz #12564 Dátum: Tegnap - 00:20:03 »
[Ma egyszercsak elindult, majd az autó leállítása után megint nem ment. Mi az, hogy próbalámpázzam ki? Azt hogy kell csinálni? Köszi!

Hát, ha a próbalámpázást magyarázni kell akkor inkább ne állj neki.
Ez egy alapvető feszültség keresési módszer ami nem feltétlen ad a jelenlévő teljesítményre is választ.

Maradjunk annyiban, hogy a jelenleg elérhető információk alapján szénkefés a ventillátor motorod.
  • Epica 2.0B Aut / 2.0D Aut
  • BP

Nem elérhető microli

  • Újonc
  • *
  • Hozzászólások: 4
    • Profil megtekintése
Re:Hibák
« Válasz #12565 Dátum: Tegnap - 21:35:45 »
[Ma egyszercsak elindult, majd az autó leállítása után megint nem ment. Mi az, hogy próbalámpázzam ki? Azt hogy kell csinálni? Köszi!

Hát, ha a próbalámpázást magyarázni kell akkor inkább ne állj neki.
Ez egy alapvető feszültség keresési módszer ami nem feltétlen ad a jelenlévő teljesítményre is választ.

Maradjunk annyiban, hogy a jelenleg elérhető információk alapján szénkefés a ventillátor motorod.

Bocs, de nem vagyok autószerelő, nyilván a szakterületemhez jobban értek... :) A szénkefe cserélhető a motorban vagy újat kell venni helyette?

Másik kérdés: a 2000-es 1,6-os kocsi hátsó lámpája a korábbi évjáratokkal és más motorverziójúakkal kompatibilis? Csak mert betört a hátsó búra és nem akarok rosszat venni...
  • Daewoo Lanos
  • Tolna

Nem elérhető josh

  • Daewoo Maister!
  • ********
  • Hozzászólások: 2102
    • Profil megtekintése
Re:Hibák
« Válasz #12566 Dátum: Ma - 19:56:51 »
[Ma egyszercsak elindult, majd az autó leállítása után megint nem ment. Mi az, hogy próbalámpázzam ki? Azt hogy kell csinálni? Köszi!

Hát, ha a próbalámpázást magyarázni kell akkor inkább ne állj neki.
Ez egy alapvető feszültség keresési módszer ami nem feltétlen ad a jelenlévő teljesítményre is választ.

Maradjunk annyiban, hogy a jelenleg elérhető információk alapján szénkefés a ventillátor motorod.

Bocs, de nem vagyok autószerelő, nyilván a szakterületemhez jobban értek... :) A szénkefe cserélhető a motorban vagy újat kell venni helyette?

Másik kérdés: a 2000-es 1,6-os kocsi hátsó lámpája a korábbi évjáratokkal és más motorverziójúakkal kompatibilis? Csak mert betört a hátsó búra és nem akarok rosszat venni...

Kicserélhető a szénkefe, de szerelő nem fog vele pöcsölni.
Volt később a sedanban és a hatchbackben is váltás, de 2001-ig mind ugyanaz volt tudtommal
  • Epica 2.0B Aut / 2.0D Aut
  • BP