Szerző Téma: kb ennyiért ezt tudja a diesel  (Megtekintve 31358 alkalommal)

0 Felhasználó és 1 vendég van a témában

Nem elérhető attis

  • Daewoo-Chevy God!
  • ***
  • Hozzászólások: 6365
    • Profil megtekintése
Re: kb ennyiért ezt tudja a diesel
« Válasz #80 Dátum: 2008 Augusztus, 11, 09:00:31 am »
azt nem értem miért úgy számolja sok ember, hogy a dízel mondjuk 600-al kerül többe és akkor mennyi idõ eltelte után dolgozza le ezt az árat az üzemanyagspórolásban! a dízel autó 4 év múlva jobban eladható lesz és valószínû drágábban, mint a benzines! szóval nem 600ezerhez kell viszonyítani, hanem kevesebbhez. szerintem...
Szerintem az emberek nagy része maximum reméli, mi lesz 4 év múlva, nem pedig tudja. Sajnos egyáltalán nem biztos, hogy majd akkor tudsz-e kocsit váltani, mikor szeretnél. Nincs az a bombabiztos munkahely, amiben biztos lehetsz.
Illetve a benzin ára alacsonyabb mint a diesel, tehát ha a fogyasztásokat nézzük, már mint azt, hogy  a diesel kevesebbet eszik a drágábból, akkor majd nem = a két költség.

8*300 Ft     = 2.400 Ft
5,5*320 Ft  = 1.760 Ft.

De drágább megvenni. Ráadásul nekem hitelbõl drágább..  Drágább olaj is kell bele. Stb...
  • Duster, előtte H-Astra kombi, Lacetti SW, Nubira3, Espero 2.0aut
  • Szfehérvár, Balaton, M7, Bp
attis

Nem elérhető kila00

  • Daewoo guru
  • ********
  • Hozzászólások: 1776
  • Nem: Férfi
  • Lpg
    • Profil megtekintése
Re: kb ennyiért ezt tudja a diesel
« Válasz #81 Dátum: 2008 Augusztus, 11, 17:11:56 pm »
8*300 Ft     = 2.400 Ft
5,5*320 Ft  = 1.760 Ft.

De drágább megvenni. Ráadásul nekem hitelbõl drágább..  Drágább olaj is kell bele. Stb...

És holnap az átlag ár:

5.5*314ft  = 1727

De nekem 4.7*310ft= 1457  :kacsint:
És akkor a kamionos 260ft-os anyagról nem beszéltünk. 5.5*260ft = 1430ft
« Utoljára szerkesztve: 2008 Augusztus, 11, 17:13:47 pm írta kila00 »
  • Nubira III. 1.6 16V Sedan Lpg (04)
"Uram óvd és vezéreld mindazokat, kik a föld útjain száguldanak"

Nem elérhető vakond

  • Klubtag
  • Daewoo Maister!
  • ********
  • Hozzászólások: 2131
  • Nem: Férfi
  • Lacetti 1.6 Elite Aut 4a Vakond 2.0 Gyömr?
    • Profil megtekintése
    • http://www.palinkabaratok.eoldal.hu
Re: kb ennyiért ezt tudja a diesel
« Válasz #82 Dátum: 2008 Augusztus, 11, 21:09:15 pm »
8*300 Ft     = 2.400 Ft
5,5*320 Ft  = 1.760 Ft.

De drágább megvenni. Ráadásul nekem hitelbõl drágább..  Drágább olaj is kell bele. Stb...

És holnap az átlag ár:

5.5*314ft  = 1727

De nekem 4.7*310ft= 1457  :kacsint:
És akkor a kamionos 260ft-os anyagról nem beszéltünk. 5.5*260ft = 1430ft
1000 liter 200/l-ért? :kacsint:
Ha valami furcsa szagot érzel, el?zd meg az el?tted haladót!

Nem elérhető kila00

  • Daewoo guru
  • ********
  • Hozzászólások: 1776
  • Nem: Férfi
  • Lpg
    • Profil megtekintése
Re: kb ennyiért ezt tudja a diesel
« Válasz #83 Dátum: 2008 Augusztus, 11, 21:34:46 pm »

1000 liter 200/l-ért? :kacsint:

Ja az jó, de akkor 2 évig elég és megpossad a végén  :sunyi: ! Nameg azért már  igen csak harapnak a jelvényesek  :igaz:
  • Nubira III. 1.6 16V Sedan Lpg (04)
"Uram óvd és vezéreld mindazokat, kik a föld útjain száguldanak"

cupika

  • Vendég
Re: kb ennyiért ezt tudja a diesel
« Válasz #84 Dátum: 2010 Január, 23, 23:24:16 pm »
Elég rég írtak ide, de rosszalóan látom a dízel lacsikról alkotott véleményt. Aki az X3 hoz hasonlítja a gépet, attól megkérdezem, hogy miért hasonlít össze egy felsõ kategórás autót egy alsó középkategorással? Aki azt mondja traktor az autó annak egy kis történelem. A dízel lacsetti motorját olasz gyártó a VM motori készíti, amely gyár 1947-ben jött létre, fõ profilja a hajó motorok és mg nehézgépek motor gyártása. Az elsõ opel dízel motort 1988-ban rakták bele az opelekbe. Kedves xy, azon elgondolkottál már, hogy a VM motori 1988-ra mekkora tapasztalatra tett szert a motogyártás során, és az eszedbe jutott már, hogy több ezer tonna megmozgatására milyen strapabíró és spéci motorok kellenek, amik nem romlanak el idõ elött. Az x5 adalékaként megjegyzem keres az archívumban auto bild autós folyóíratot, csúnya meglepetésekben lesz részed. Lehúzzák a vasat, de beszélgess tulajokkal, köppnek egyet mellette.
A 2.0 TDCI motor egy jól sikerült, részecskeszürõs, turbos motor, nem pedig 50-60e beszaró PDTDI kolytoló vas.
Nekem dízel lacetti van, tökéletes vele az autó, mindenkinek csak ajánlani tudom.

Nem elérhető attis

  • Daewoo-Chevy God!
  • ***
  • Hozzászólások: 6365
    • Profil megtekintése
Re: kb ennyiért ezt tudja a diesel
« Válasz #85 Dátum: 2013 Június, 21, 19:24:21 pm »
Nnna:
életem első diesel autójával a tapasztalataim:

Először is, vásárlás előtt már tudtam, hogy nekem diesel kell! Sajnos beleültem a  kollégám commonrail focus masinájába, és eldöntöttem, hogy nekjem ilyen kell. Öregurasan, alacson fordulaton, nyomatékból. Időnként húzok egy 600 kg körüli trailert a Balcsira meg vissza, no meg az sem hátrány, ha ki tudom rántani vele a hajót a sólyán.
Előző tapasztalataim alapján gyári vonóhoroggal kértem, ne itt gányolják bele. Nem volt olcsó, a CAN-bus átka...
Annó megfutottam a lacetti/astra/focus/kia/corolla/stb kört, 50-100e Ft volt az eltérés azonos paraméterekkel.

Az akkori regisztrációs díj 3-400e Ft + ÁFA-val büntette a +200 köbcentit, gondoltam, azt inkább másra költöm.
Sajnos csak az 1.9-eshez lehetett volna automata váltóval rendelni, így maradt az 1.7 manuális. Helyette tempomat került bele, meg pár szoftveres extra (pl vészfékezésnél villogtatja a középső féklámpát, meg ilyen csecsebecsék :O) )

Előbb a szervizzel beszéltem, s csak utána a kereskedővel (két lacetti után ezt is ugyanott vettem). Szóval együtt specifikáltuk, mire, mekkora futásteljesítményre, hány évre kell nekem az autó. Tapasztalataik szerint a régi szívódízel F astrák gond nélkül elmentek fél millió km-t az újak is biztosan tudják majd a 250-350e km-t.

Eddig 165e km ment bele, többségében autópályán. Aksi csere miatt nullázódott a BC, így csak az utolsó 10.000 km adatai vannak meg, 5,5 liter/100. Ebben jócskán volt város, szerintem kb a harmada-fele.

15e km-ként olajcsere, gyári GM olajjal (előírt periódus 30.000 lenne).
Hidegen nagyon óvatosan vezetem, nagyobb tempó, hegymenet után mindig várok vele, hogy a turbó leforogjon.
10ezrenként légszűrő és pollenszűrő csere.

Össz gyári baja a külső/belső levegő terelő lamellájának törése, ezt 2x cserélték gariban, majd meguntam és az orosz astraklub honlapja alapján átalakítottam. Azóta jó.
TIS, szervizkönyv, szerviz munkautasítás mind-mind mást mondott (90/120/150ezer), így kérésemre már 90e-nél cseréltek vezérműszíjat.

Még eredetiek a fékbetéteim, féktárcsáim, elöl/hátul.

2x jöttek belém, egy bal első sárvédőcsere és tükörház fényezés, most meg egy hátsó lökös hegesztés, fényezés történt (utóbbinak nem volt gazdája, valaki beszakíthatta egy vonóhoroggal)

A kesztyűtartó világítása nem jó, elolvadt a kapcsolóval egybeépített szofitás világítótest. Ha hűvösebb lesz egy kis hőlégfűvóval megreparálom és teszek be LED-eket helyette.

A csomagtér világítás gyengécske, raktam fel LED csíkot helyette, atomállat csillár lett!

Az ülés nem jó az én derekamnak, hiába a deréktámaszos sofőrülés. Egyébként elég gyenge és szét is tud ugrani a használatban. Gyógyászati segédeszközbolt ortopéd párnája van betéve a hátam mögé.

Izzóból összesen 2 pár tompítottat cseréltem benne, egy első helyzetjelzőt és egy hátsót.  Mióta van nappali menetfény, kevésbé használódnak ezek is.

Az utastér meglepően jól tűri a gyerekes-családos-cuccolós igénybevételt. Na jó, itt-ott foltosak az ülések, és van pár kitakaríthatatlan morzsa is a résekben. :O)

Aksit egyet fogyasztott el, ugyan még bírta volna, de külföldi út előtt inkább cseréltem.

Télen, rövid távon nagyon lehet benne fázni. Ha csak a városba megyek, 40 fok körül van 5 km után (végig lefelé lejt), pedig garázsból indulok. Kellene bele állófűtés vagy ülésfűtés. Vagy egy időzítőkapcsolós hajszárító a garázsban :O)

Műszaki vizsgán csont nélkül átment, a következő ősszel esedékes.

Nagyon szeretem, meg vagyok vele elégedve, per pill lottó ötös esetén sem vennék másikat :O)
« Utoljára szerkesztve: 2013 Június, 24, 13:30:24 pm írta attis »
  • Duster, előtte H-Astra kombi, Lacetti SW, Nubira3, Espero 2.0aut
  • Szfehérvár, Balaton, M7, Bp
attis

Nem elérhető WERES

  • PR Manager
  • Daewoo-Chevy Mennyországban!
  • ****
  • Hozzászólások: 2823
  • Nem: Férfi
    • Profil megtekintése
Re:kb ennyiért ezt tudja a diesel
« Válasz #86 Dátum: 2013 Június, 22, 10:26:47 am »
jobb helyeken 'táp'pal szünetmentesítik az akksicserét  :kacsint:

2 bár = 2 pár  :szetvert:

Lacetti R+

Nem elérhető attis

  • Daewoo-Chevy God!
  • ***
  • Hozzászólások: 6365
    • Profil megtekintése
Re:kb ennyiért ezt tudja a diesel
« Válasz #87 Dátum: 2013 Június, 24, 13:33:12 pm »
jobb helyeken 'táp'pal szünetmentesítik az akksicserét  :kacsint:

2 bár = 2 pár  :szetvert:

Javítottam, köszi. A hülye szerkesztő javítgatta át automatice...

Aksicsere: igen én is így csináltam, nagy vagányan még a  rádió is szólt közben, aztán figyelmetlenség okán mégis elment a delej. Csak nem reklámoztam, milyen balfék voltam :O)
  • Duster, előtte H-Astra kombi, Lacetti SW, Nubira3, Espero 2.0aut
  • Szfehérvár, Balaton, M7, Bp
attis

Nem elérhető HFT

  • Klubtag
  • Globális moderátor
  • Daewoo-Chevy Angel!
  • *****
  • Hozzászólások: 5338
  • Nem: Férfi
  • Globális moderátor
    • Profil megtekintése
    • FB
Re: kb ennyiért ezt tudja a diesel
« Válasz #88 Dátum: 2013 Június, 30, 15:50:38 pm »
Nnna:
életem első diesel autójával a tapasztalataim:

Először is, vásárlás előtt már tudtam, hogy nekem diesel kell! Sajnos beleültem a  kollégám commonrail focus masinájába, és eldöntöttem, hogy nekjem ilyen kell. Öregurasan, alacson fordulaton, nyomatékból. Időnként húzok egy 600 kg körüli trailert a Balcsira meg vissza, no meg az sem hátrány, ha ki tudom rántani vele a hajót a sólyán.
Előző tapasztalataim alapján gyári vonóhoroggal kértem, ne itt gányolják bele. Nem volt olcsó, a CAN-bus átka...
Annó megfutottam a lacetti/astra/focus/kia/corolla/stb kört, 50-100e Ft volt az eltérés azonos paraméterekkel.

Az akkori regisztrációs díj 3-400e Ft + ÁFA-val büntette a +200 köbcentit, gondoltam, azt inkább másra költöm.
Sajnos csak az 1.9-eshez lehetett volna automata váltóval rendelni, így maradt az 1.7 manuális. Helyette tempomat került bele, meg pár szoftveres extra (pl vészfékezésnél villogtatja a középső féklámpát, meg ilyen csecsebecsék :O) )

Előbb a szervizzel beszéltem, s csak utána a kereskedővel (két lacetti után ezt is ugyanott vettem). Szóval együtt specifikáltuk, mire, mekkora futásteljesítményre, hány évre kell nekem az autó. Tapasztalataik szerint a régi szívódízel F astrák gond nélkül elmentek fél millió km-t az újak is biztosan tudják majd a 250-350e km-t.

Eddig 165e km ment bele, többségében autópályán. Aksi csere miatt nullázódott a BC, így csak az utolsó 10.000 km adatai vannak meg, 5,5 liter/100. Ebben jócskán volt város, szerintem kb a harmada-fele.

15e km-ként olajcsere, gyári GM olajjal (előírt periódus 30.000 lenne).
Hidegen nagyon óvatosan vezetem, nagyobb tempó, hegymenet után mindig várok vele, hogy a turbó leforogjon.
10ezrenként légszűrő és pollenszűrő csere.

Össz gyári baja a külső/belső levegő terelő lamellájának törése, ezt 2x cserélték gariban, majd meguntam és az orosz astraklub honlapja alapján átalakítottam. Azóta jó.
TIS, szervizkönyv, szerviz munkautasítás mind-mind mást mondott (90/120/150ezer), így kérésemre már 90e-nél cseréltek vezérműszíjat.

Még eredetiek a fékbetéteim, féktárcsáim, elöl/hátul.

2x jöttek belém, egy bal első sárvédőcsere és tükörház fényezés, most meg egy hátsó lökös hegesztés, fényezés történt (utóbbinak nem volt gazdája, valaki beszakíthatta egy vonóhoroggal)

A kesztyűtartó világítása nem jó, elolvadt a kapcsolóval egybeépített szofitás világítótest. Ha hűvösebb lesz egy kis hőlégfűvóval megreparálom és teszek be LED-eket helyette.

A csomagtér világítás gyengécske, raktam fel LED csíkot helyette, atomállat csillár lett!

Az ülés nem jó az én derekamnak, hiába a deréktámaszos sofőrülés. Egyébként elég gyenge és szét is tud ugrani a használatban. Gyógyászati segédeszközbolt ortopéd párnája van betéve a hátam mögé.

Izzóból összesen 2 pár tompítottat cseréltem benne, egy első helyzetjelzőt és egy hátsót.  Mióta van nappali menetfény, kevésbé használódnak ezek is.

Az utastér meglepően jól tűri a gyerekes-családos-cuccolós igénybevételt. Na jó, itt-ott foltosak az ülések, és van pár kitakaríthatatlan morzsa is a résekben. :O)

Aksit egyet fogyasztott el, ugyan még bírta volna, de külföldi út előtt inkább cseréltem.

Télen, rövid távon nagyon lehet benne fázni. Ha csak a városba megyek, 40 fok körül van 5 km után (végig lefelé lejt), pedig garázsból indulok. Kellene bele állófűtés vagy ülésfűtés. Vagy egy időzítőkapcsolós hajszárító a garázsban :O)

Műszaki vizsgán csont nélkül átment, a következő ősszel esedékes.

Nagyon szeretem, meg vagyok vele elégedve, per pill lottó ötös esetén sem vennék másikat :O)

szép összefoglaló!
  • Tico:1999-2001, Matiz: 2002-2006, Nubira: 2004-2008, Tacuma: 2006-2010, Orlando: 2013-2016
  • Dunaharaszti
HFT

Nem elérhető attis

  • Daewoo-Chevy God!
  • ***
  • Hozzászólások: 6365
    • Profil megtekintése
Re: kb ennyiért ezt tudja a diesel
« Válasz #89 Dátum: 2013 Július, 01, 22:31:02 pm »
Nnna:
életem első diesel autójával a tapasztalataim:

Először is, vásárlás előtt már tudtam, hogy nekem diesel kell! Sajnos beleültem a  kollégám commonrail focus masinájába, és eldöntöttem, hogy nekjem ilyen kell. Öregurasan, alacson fordulaton, nyomatékból. Időnként húzok egy 600 kg körüli trailert a Balcsira meg vissza, no meg az sem hátrány, ha ki tudom rántani vele a hajót a sólyán.
Előző tapasztalataim alapján gyári vonóhoroggal kértem, ne itt gányolják bele. Nem volt olcsó, a CAN-bus átka...
Annó megfutottam a lacetti/astra/focus/kia/corolla/stb kört, 50-100e Ft volt az eltérés azonos paraméterekkel.

Az akkori regisztrációs díj 3-400e Ft + ÁFA-val büntette a +200 köbcentit, gondoltam, azt inkább másra költöm.
Sajnos csak az 1.9-eshez lehetett volna automata váltóval rendelni, így maradt az 1.7 manuális. Helyette tempomat került bele, meg pár szoftveres extra (pl vészfékezésnél villogtatja a középső féklámpát, meg ilyen csecsebecsék :O) )

Előbb a szervizzel beszéltem, s csak utána a kereskedővel (két lacetti után ezt is ugyanott vettem). Szóval együtt specifikáltuk, mire, mekkora futásteljesítményre, hány évre kell nekem az autó. Tapasztalataik szerint a régi szívódízel F astrák gond nélkül elmentek fél millió km-t az újak is biztosan tudják majd a 250-350e km-t.

Eddig 165e km ment bele, többségében autópályán. Aksi csere miatt nullázódott a BC, így csak az utolsó 10.000 km adatai vannak meg, 5,5 liter/100. Ebben jócskán volt város, szerintem kb a harmada-fele.

15e km-ként olajcsere, gyári GM olajjal (előírt periódus 30.000 lenne).
Hidegen nagyon óvatosan vezetem, nagyobb tempó, hegymenet után mindig várok vele, hogy a turbó leforogjon.
10ezrenként légszűrő és pollenszűrő csere.

Össz gyári baja a külső/belső levegő terelő lamellájának törése, ezt 2x cserélték gariban, majd meguntam és az orosz astraklub honlapja alapján átalakítottam. Azóta jó.
TIS, szervizkönyv, szerviz munkautasítás mind-mind mást mondott (90/120/150ezer), így kérésemre már 90e-nél cseréltek vezérműszíjat.

Még eredetiek a fékbetéteim, féktárcsáim, elöl/hátul.

2x jöttek belém, egy bal első sárvédőcsere és tükörház fényezés, most meg egy hátsó lökös hegesztés, fényezés történt (utóbbinak nem volt gazdája, valaki beszakíthatta egy vonóhoroggal)

A kesztyűtartó világítása nem jó, elolvadt a kapcsolóval egybeépített szofitás világítótest. Ha hűvösebb lesz egy kis hőlégfűvóval megreparálom és teszek be LED-eket helyette.

A csomagtér világítás gyengécske, raktam fel LED csíkot helyette, atomállat csillár lett!

Az ülés nem jó az én derekamnak, hiába a deréktámaszos sofőrülés. Egyébként elég gyenge és szét is tud ugrani a használatban. Gyógyászati segédeszközbolt ortopéd párnája van betéve a hátam mögé.

Izzóból összesen 2 pár tompítottat cseréltem benne, egy első helyzetjelzőt és egy hátsót.  Mióta van nappali menetfény, kevésbé használódnak ezek is.

Az utastér meglepően jól tűri a gyerekes-családos-cuccolós igénybevételt. Na jó, itt-ott foltosak az ülések, és van pár kitakaríthatatlan morzsa is a résekben. :O)

Aksit egyet fogyasztott el, ugyan még bírta volna, de külföldi út előtt inkább cseréltem.

Télen, rövid távon nagyon lehet benne fázni. Ha csak a városba megyek, 40 fok körül van 5 km után (végig lefelé lejt), pedig garázsból indulok. Kellene bele állófűtés vagy ülésfűtés. Vagy egy időzítőkapcsolós hajszárító a garázsban :O)

Műszaki vizsgán csont nélkül átment, a következő ősszel esedékes.

Nagyon szeretem, meg vagyok vele elégedve, per pill lottó ötös esetén sem vennék másikat :O)

szép összefoglaló!

Köszi.
A 7végén toltam bele 830 km-t, túlnyomó részét pályán 4 személlyel. 5.0 l/100 km.
  • Duster, előtte H-Astra kombi, Lacetti SW, Nubira3, Espero 2.0aut
  • Szfehérvár, Balaton, M7, Bp
attis

Nem elérhető attis

  • Daewoo-Chevy God!
  • ***
  • Hozzászólások: 6365
    • Profil megtekintése
Re: kb ennyiért ezt tudja a diesel
« Válasz #90 Dátum: 2013 Július, 05, 13:15:42 pm »


szép összefoglaló!

Köszi.
A 7végén toltam bele 830 km-t, túlnyomó részét pályán 4 személlyel. 5.0 l/100 km.

Ma olaj csere.
Kértem a szerelőt, lesse körbe, mert ősszel műszaki, különös tekintettel a futómű/fék alkatrészekre, mivel még mindig minden eredeti benne.
Ennyit mondott: A fékbetétek egyelőre még jók, a tárcsák még egy garnitúra betétet elfogyasztanak, és majd akkor lesz aktuális. Tehát várhatóan 330-360e km környékén lesz esedékes  :yoyo:

Látod Jani, te egy különösen jó állapotú járgányt vettél egy roppantmód autókímélő sofőrtől  :rohog:
De ne álmodozz, meggondoltam magam és ő most nem eladó!
  • Duster, előtte H-Astra kombi, Lacetti SW, Nubira3, Espero 2.0aut
  • Szfehérvár, Balaton, M7, Bp
attis

Nem elérhető attis

  • Daewoo-Chevy God!
  • ***
  • Hozzászólások: 6365
    • Profil megtekintése
Re: kb ennyiért ezt tudja a diesel
« Válasz #91 Dátum: 2014 Június, 27, 10:59:36 am »
Megvolt a 180 ezres nagyszerviz. Minden szép jó, közel gyári állapotú a futómű, felfüggesztés, kettős tömegű, kuplung, stb.
Vízpumpa ugyan külső körös (nem a vezérműszíj hajtja), de azért kértem a cseréjét.
A fékeim még mindig gyáriak (betétek, tárcsák).
A szerelők megint körbedicsérték az isuzu blokkot. Porszáraz.
Klímával nyáron 5,2 körül eszik a fedélzeti szerint.
Hö!
  • Duster, előtte H-Astra kombi, Lacetti SW, Nubira3, Espero 2.0aut
  • Szfehérvár, Balaton, M7, Bp
attis

Nem elérhető zsolt160

  • "A" Mozigépész!
  • Adminisztrátor
  • Daewoo-Chevy God!
  • *****
  • Hozzászólások: 6173
  • Nem: Férfi
  • Alelnök
    • Profil megtekintése
    • Ősrégi oldalam!
Re:kb ennyiért ezt tudja a diesel
« Válasz #92 Dátum: 2014 Június, 27, 11:33:24 am »
Nem hiába a mai napig azok a régi Opelek a drágák, amibe Isuzu motor van, igaz ez mára igen ritka....
  • Simson, Chevrolet Lacetti 1.4 LPG!
  • Kaposvár


Nem elérhető kabe77

  • Daewoo Maister!
  • ********
  • Hozzászólások: 2234
  • Nem: Férfi
    • Profil megtekintése
Re:kb ennyiért ezt tudja a diesel
« Válasz #93 Dátum: 2014 Június, 27, 17:56:31 pm »
Nem hiába a mai napig azok a régi Opelek a drágák, amibe Isuzu motor van, igaz ez mára igen ritka....
A sógorom Astrájában még az van és vígan szalagdál, pedig az autó 19 éves és kb fél millió km-nél tart vele.
  • Malibu 2.4 LTZ (ex Lacetti 1.6 LPG)
  • Esztergom-Dorog-Annavölgy

Nem elérhető attis

  • Daewoo-Chevy God!
  • ***
  • Hozzászólások: 6365
    • Profil megtekintése
Re:kb ennyiért ezt tudja a diesel
« Válasz #94 Dátum: 2014 Október, 16, 20:20:16 pm »
Hazavontam a ladikot. 600 kg vontatmány, KRESZ szerint, pályán.
5,7 volt így a fogyi  :oke:
üresen trélerrel egy literrel kevesebb (80 km/h)
  • Duster, előtte H-Astra kombi, Lacetti SW, Nubira3, Espero 2.0aut
  • Szfehérvár, Balaton, M7, Bp
attis