Szerző Téma: Captiva - Családi terepes  (Megtekintve 116069 alkalommal)

0 Felhasználó és 1 vendég van a témában

Nem elérhető SRGedeon

  • Klubtag
  • Daewoo-Chevy Mennyországban!
  • *
  • Hozzászólások: 2690
  • Nem: Férfi
  • Leganza 2.0 CDX 1999 Nagykanizsa
    • Profil megtekintése
Re:Captiva - Családi terepes
« Válasz #300 Dátum: 2015 Május, 09, 06:41:01 am »
Nekem bevált. Már csak azért is, mert elsősorban tisztító hatása van és gátolja az oxidációt a fém felületeken.

Amúgy a világ legdrágábban árult petróleumja ...

Erről jut eszembe: múltkor benzinkúton vártam a soromra, közben nézelődtem, hát majd hanyatt estem mikor megláttam a literes petróleum árát. Meg is állapítottam, hogy gazdag ember vagyok, apu kincsei közt találtam belőle vagy tíz litert egy kannában.  :hahota:
  • Leganza 2.0 CDX 1999
  • Nagykanizsa (Sárbogárd - Szeged)
A veréb tud repülni, mégis milyen sokat üldögél az ágon!

Nem elérhető Slyr

  • Újonc
  • *
  • Hozzászólások: 20
    • Profil megtekintése
Re:Captiva - Családi terepes
« Válasz #301 Dátum: 2015 Május, 10, 10:36:23 am »
Fotóztam párat, mert sajnos továbbra sem tudom, hogy hol kell széthúzni.
Csak az index csíkot szeretném cserélni, nem akarom levenni az egész v.tükröt.
Melyik képen lévő szögből kezdjem el?









  • Captiva 2.0 150 LE Diesel LT HIGH 2009/09
  • Zsámbék

Nem elérhető sznuni

  • KLUBELNÖK
  • Adminisztrátor
  • Daewoo-Chevy God!
  • *****
  • Hozzászólások: 8787
  • Nem: Férfi
  • Klubelnök
    • Profil megtekintése
    • http://gportal.hu/portal/sznuni
Re:Captiva - Családi terepes
« Válasz #302 Dátum: 2015 Május, 10, 16:07:09 pm »
A legutolsó.
Legalább is ott látni csavarokat.
Az tuti, hogy ki kell szedni a tükörlapot. De hogy hogyan azt nem tudom, illetve én csak úgy nem is esnék neki.

  • Now: Chevrolet Nubira SW 1,8 16V Ex: Daewoo Kalos 1,4i 8V 2004
  • Budapest XX
SZNUBI   06/20-9-823-841 ;) :D O0  sznuni@gmail.com !!!!!!

[url=http://forum-lines.ru][/url]

Nem elérhető Slyr

  • Újonc
  • *
  • Hozzászólások: 20
    • Profil megtekintése
Re:Captiva - Családi terepes
« Válasz #303 Dátum: 2015 Május, 21, 16:57:59 pm »
Sziasztok!

1. INDEX
A szakszervizben azt mondták, hogy a tükörlap egy gömbcsuklóba csatlakozik, amit ki kell pattintani.
Ez kellő gyakorlatot igényel, mert ha nem jó helyen feszítem meg, akkor eltörik és még ők is eltörhetik.
Az index csík műanyag burkolatát e-bayen megtaláltam 12e Ft. A fűthető tükörlap 8ezer forint, ha eltörne.
A munkadíj kb fél óra.


2. LÉGZSÁKVISSZAJELZŐ
Egy régebbi hozzászolásomban kérdeztem, hogy mitől lehet, hogy alkalom adtán bejelez. Mivel nem az én ülésem alatt van,
így mindenképpen a gyári alkatrész csere mellett döntöttem. (Nincs kontakt spray, nincs kábel mozgatás, nincs bontott alkatrész.)
ÚJ Alkatrészek:
- 968788750 Retesz 57554 Ft
- Hibamegállapítás 4567 Ft
- Jobb oldali övcsat csere 6850 Ft
A szervizes kolléga azt mondta, hogy a hibakód kiütése után már nem írja vissza magát, tehát megérte a csere jók az új alkatrészek.
Továbbra is minden indításnál 7-et villan, ez miért van?
Másnál is villan 7-et, vagy valami disznóság van?



3. FÉKPEDÁL VISSZAHÍVÁSOS PROGRAM
Hogy miért éri meg garancián túl is néha napján szakszervizbe vinni az autót?
Hát, hogy kiderüljön, hogy a gyártó idő közben az adott típuson javított-e valamit.
Nálam ez történt. ABS rendszerben valami elosztó korrodálódott, amit garanciálisan cserélnek.
Amúgy töbszázezer lenne, ha venni kellene...
Ha belegondolok, hogy párszor nem keményedett fel a fék, hanem a motorig be kellett nyomnom, kész csoda, hogy megálltam.


  • Captiva 2.0 150 LE Diesel LT HIGH 2009/09
  • Zsámbék

Nem elérhető Rammstein

  • Daewoo guru
  • ********
  • Hozzászólások: 1797
    • Profil megtekintése
Re:Captiva - Családi terepes
« Válasz #304 Dátum: 2015 Május, 21, 18:02:26 pm »

3. FÉKPEDÁL VISSZAHÍVÁSOS PROGRAM
Hogy miért éri meg garancián túl is néha napján szakszervizbe vinni az autót?
Hát, hogy kiderüljön, hogy a gyártó idő közben az adott típuson javított-e valamit.
Nálam ez történt. ABS rendszerben valami elosztó korrodálódott, amit garanciálisan cserélnek.
Amúgy töbszázezer lenne, ha venni kellene...
Ha belegondolok, hogy párszor nem keményedett fel a fék, hanem a motorig be kellett nyomnom, kész csoda, hogy megálltam.


Nem! Akkor jo szervizbe/szerelohoz menni, ha pl. nem jo a fek!  :hahota:

Ha ez az amire gondolok, akkor par eve ezzel volt tele a sajto, mert kb. majdnem minden Chevyt erintett. Legalabb ellenorzesre behivtak az autokat, ha kellett csereltek az alkatreszeket, de a fekfolyadekot talan minden esetben. Bar lehet Captivanal mas is volt.

Minden esetre bator dolog ugy kozlekedni, hogy erzed, hogy valami nincs rendben a fekkel.
Epica 2.0 D

Nem elérhető DT

  • Daewoo-Chevy Angel!
  • **
  • Hozzászólások: 5501
  • Nem: Férfi
  • Chevrolet Orlando 1.8 LT Plus
    • Profil megtekintése
Re:Captiva - Családi terepes
« Válasz #305 Dátum: 2015 Május, 21, 19:45:29 pm »

3. FÉKPEDÁL VISSZAHÍVÁSOS PROGRAM
Hogy miért éri meg garancián túl is néha napján szakszervizbe vinni az autót?
Hát, hogy kiderüljön, hogy a gyártó idő közben az adott típuson javított-e valamit.
Nálam ez történt. ABS rendszerben valami elosztó korrodálódott, amit garanciálisan cserélnek.
Amúgy töbszázezer lenne, ha venni kellene...
Ha belegondolok, hogy párszor nem keményedett fel a fék, hanem a motorig be kellett nyomnom, kész csoda, hogy megálltam.


Nem! Akkor jo szervizbe/szerelohoz menni, ha pl. nem jo a fek!  :hahota:

Ha ez az amire gondolok, akkor par eve ezzel volt tele a sajto, mert kb. majdnem minden Chevyt erintett. Legalabb ellenorzesre behivtak az autokat, ha kellett csereltek az alkatreszeket, de a fekfolyadekot talan minden esetben. Bar lehet Captivanal mas is volt.

Minden esetre bator dolog ugy kozlekedni, hogy erzed, hogy valami nincs rendben a fekkel.
Az Orlando egyes szériáinál volt visszahívási akció, mert az első fékcsöveknél valami hiba adódott. Az ismerősi körben 3  autót érintett -közöttük volt olyan is amelyik már 120 ezret ment- és semmi fékromlást nem vettek észre. Ennek ellenére elmentek a márkaszervizbe -mert ugye oda tartozik a dolog- és a fékfolyadék cserével együtt ingyen kicserélték a fékcsöveket.
De, pl. a Toyota nem kevés autót hív vissza felülvizsgálatra.
http://www.napigazdasag.hu/cikk/9673/
Na ennyit a márkaszervizek hasznáról.
  • Chevrolet Orlando 1.8 LT Plus
  • Budapest
A szivem másik csücske: Daewoo Tacuma 1.6 SX AC ABS (2003)

Nem elérhető Slyr

  • Újonc
  • *
  • Hozzászólások: 20
    • Profil megtekintése
Re:Captiva - Családi terepes
« Válasz #306 Dátum: 2015 Május, 22, 18:45:45 pm »
A fékpedál visszahíváshoz hozzátartozik, amit elfelejtettem, hogy nálam is cserélni kell valamilyen csöveket és olajat is töltenek rá, vagy cserélik, de
még valami elosztót is, ami nagyon drága.
Igazatok van, hogy rögtön szerelőhöz kellett volna mennem, de úgy képzeljétek el, hogy miután megvettem alig raktam bele párszáz km-ert, majd 1 hétig nem használtam és utána jelentkezett.
Egyszerűen nem voltam benne biztos, hogy ez hiba, biztos nem ismertem ki eléggé az autót. Mikor meg rászántam volna magam, nem tudtam volna a szerelőnek megmutatni a hibát,
mert újra működött. :hahota:  Jó jó tudom, ők a szerelők és nem én...

Itt szeretném megjegyezni, hogy külön tisztelet a Chevrolet M.O.-nak a kézikönyv beszerzéséhez és a Budakeszi Opel Interát szerviznek a szakszerű szervizeléshez!
  • Captiva 2.0 150 LE Diesel LT HIGH 2009/09
  • Zsámbék

Nem elérhető josh

  • Daewoo Maister!
  • ********
  • Hozzászólások: 2123
    • Profil megtekintése
Re:Captiva - Családi terepes
« Válasz #307 Dátum: 2015 Május, 22, 22:44:44 pm »

3. FÉKPEDÁL VISSZAHÍVÁSOS PROGRAM
Hogy miért éri meg garancián túl is néha napján szakszervizbe vinni az autót?
Hát, hogy kiderüljön, hogy a gyártó idő közben az adott típuson javított-e valamit.
Nálam ez történt. ABS rendszerben valami elosztó korrodálódott, amit garanciálisan cserélnek.
Amúgy töbszázezer lenne, ha venni kellene...
Ha belegondolok, hogy párszor nem keményedett fel a fék, hanem a motorig be kellett nyomnom, kész csoda, hogy megálltam.


Nem! Akkor jo szervizbe/szerelohoz menni, ha pl. nem jo a fek!  :hahota:

Ha ez az amire gondolok, akkor par eve ezzel volt tele a sajto, mert kb. majdnem minden Chevyt erintett. Legalabb ellenorzesre behivtak az autokat, ha kellett csereltek az alkatreszeket, de a fekfolyadekot talan minden esetben. Bar lehet Captivanal mas is volt.

Minden esetre bator dolog ugy kozlekedni, hogy erzed, hogy valami nincs rendben a fekkel.

Ez Epicát is érintette? Nekem nem volt még gondom a fékkel, de lehet bemennék a Gyulaihoz, ha problémás.
  • Epica 2.0B Aut / 2.0D Aut
  • BP

Nem elérhető Rammstein

  • Daewoo guru
  • ********
  • Hozzászólások: 1797
    • Profil megtekintése
Re:Captiva - Családi terepes
« Válasz #308 Dátum: 2015 Május, 23, 06:45:39 am »

3. FÉKPEDÁL VISSZAHÍVÁSOS PROGRAM
Hogy miért éri meg garancián túl is néha napján szakszervizbe vinni az autót?
Hát, hogy kiderüljön, hogy a gyártó idő közben az adott típuson javított-e valamit.
Nálam ez történt. ABS rendszerben valami elosztó korrodálódott, amit garanciálisan cserélnek.
Amúgy töbszázezer lenne, ha venni kellene...
Ha belegondolok, hogy párszor nem keményedett fel a fék, hanem a motorig be kellett nyomnom, kész csoda, hogy megálltam.


Nem! Akkor jo szervizbe/szerelohoz menni, ha pl. nem jo a fek!  :hahota:

Ha ez az amire gondolok, akkor par eve ezzel volt tele a sajto, mert kb. majdnem minden Chevyt erintett. Legalabb ellenorzesre behivtak az autokat, ha kellett csereltek az alkatreszeket, de a fekfolyadekot talan minden esetben. Bar lehet Captivanal mas is volt.

Minden esetre bator dolog ugy kozlekedni, hogy erzed, hogy valami nincs rendben a fekkel.

Ez Epicát is érintette? Nekem nem volt még gondom a fékkel, de lehet bemennék a Gyulaihoz, ha problémás.

Majdnem minden Chevy érintett volt, engem is behívtak. Ellenőrizték, a biztonság kedvéért cseréltek fékfolyadékot, ami amúgy is nem sokkal előtte volt cserélve. :-)

Itt találtam róla cikket, sajnos nem magyar:

http://www.autoservicepraxis.de/bremsprobleme-grosser-chevrolet-rueckruf-1169084.html
Epica 2.0 D

Nem elérhető DT

  • Daewoo-Chevy Angel!
  • **
  • Hozzászólások: 5501
  • Nem: Férfi
  • Chevrolet Orlando 1.8 LT Plus
    • Profil megtekintése
Re:Captiva - Családi terepes
« Válasz #309 Dátum: 2015 Május, 26, 14:41:26 pm »
LTD 156 fehér Captiva. Ismerős valakinek?
  • Chevrolet Orlando 1.8 LT Plus
  • Budapest
A szivem másik csücske: Daewoo Tacuma 1.6 SX AC ABS (2003)

Nem elérhető webash

  • Újonc
  • *
  • Hozzászólások: 6
    • Profil megtekintése
Re:Captiva - Családi terepes
« Válasz #310 Dátum: 2015 November, 09, 14:32:48 pm »
Nem tudom, hogy aktuális e még ez a téma, de én is így jártam. Igaz majd 200e km -nél.
Horror összeget fizettem, vezérmű tengely, összes himba (ha már ott vagyunk), új vezérlés szett (extra verzió skf csapágyakkal és kerámia bevonatos szíjjal). Kb 700 000 volt a vége.
A hiba okának a szerelő a gyenge minőségű olajat és üzemanyagot vélte, szerintem a himbák hibás csapágyozása.
http://australiancar.reviews/reviews.php#!content=recalls&make=Holden&model=Captiva&gen=326

Majd még ezután is valami ciripel 1700rpm -től, de főleg csak menet közben hallani. EGR, Turbo Underboost condition ... hibákat dobálja szervíz lámpa villan, teljesítmény leesik. Leállít, újraindul és minden ok (csak ciripel tovább). Ahogy még jobban bemelegedik egyre inkább kattogás lesz a ciripelésből.
Ezért hidrotőke csere 120 000, most sokkal tisztább a hangja, de a ciripelés-kattogás még mindig meg van.

Most is dobálja a hibákat, szerviz lámpa villan...

Meglévõ hiba napló
------------------
P0299: Ismeretlen kód - további információk megtalálhatók a weben

Aktuális hiba bejegyzés
------------------
ECU reports no pending faults

Régebbi hibák protokollja
------------------
ECU nem mutat jelentõs hibákat
Other discovered fault codes
(possibly pending, current or manufacturer specific)
----------------------------------------------------
P0401: Exhaust Gas Recirculation Flow Insufficient Detected
P0100: Mass or Volume Air Flow Circuit
P0110: Intake Air Temperature Circuit

Valakinek esetleg tudja mi lehet ezzel? Nem igazán szeretnék ismét rákölteni majd egymilliót (nem is tudnék), eladni sem akarom, mert értelmes áron ehhez hasonlót nem lehet találni (még duplájáért sem nagyon, max az újabb verziót).

  • Chevy Captiva LT HIGH 2.0 VCDI
  • XI. Ker

Nem elérhető josh

  • Daewoo Maister!
  • ********
  • Hozzászólások: 2123
    • Profil megtekintése
Re:Captiva - Családi terepes
« Válasz #311 Dátum: 2015 November, 09, 14:50:56 pm »
Nem tudom, hogy aktuális e még ez a téma, de én is így jártam. Igaz majd 200e km -nél.
Horror összeget fizettem, vezérmű tengely, összes himba (ha már ott vagyunk), új vezérlés szett (extra verzió skf csapágyakkal és kerámia bevonatos szíjjal). Kb 700 000 volt a vége.
A hiba okának a szerelő a gyenge minőségű olajat és üzemanyagot vélte, szerintem a himbák hibás csapágyozása.
http://australiancar.reviews/reviews.php#!content=recalls&make=Holden&model=Captiva&gen=326

Majd még ezután is valami ciripel 1700rpm -től, de főleg csak menet közben hallani. EGR, Turbo Underboost condition ... hibákat dobálja szervíz lámpa villan, teljesítmény leesik. Leállít, újraindul és minden ok (csak ciripel tovább). Ahogy még jobban bemelegedik egyre inkább kattogás lesz a ciripelésből.
Ezért hidrotőke csere 120 000, most sokkal tisztább a hangja, de a ciripelés-kattogás még mindig meg van.

Most is dobálja a hibákat, szerviz lámpa villan...

Meglévõ hiba napló
------------------
P0299: Ismeretlen kód - további információk megtalálhatók a weben

Aktuális hiba bejegyzés
------------------
ECU reports no pending faults

Régebbi hibák protokollja
------------------
ECU nem mutat jelentõs hibákat
Other discovered fault codes
(possibly pending, current or manufacturer specific)
----------------------------------------------------
P0401: Exhaust Gas Recirculation Flow Insufficient Detected
P0100: Mass or Volume Air Flow Circuit
P0110: Intake Air Temperature Circuit

Valakinek esetleg tudja mi lehet ezzel? Nem igazán szeretnék ismét rákölteni majd egymilliót (nem is tudnék), eladni sem akarom, mert értelmes áron ehhez hasonlót nem lehet találni (még duplájáért sem nagyon, max az újabb verziót).

Le van kormolódva a turbód geometriája. Ki kellene takaríttatni. Ugyanez lehet az EGR-rel is.
Az Epicám is kezdi csinálni, abba 145000 van. És el lehet felejteni a 30e km-es olajcsere ciklust.
  • Epica 2.0B Aut / 2.0D Aut
  • BP

Nem elérhető DT

  • Daewoo-Chevy Angel!
  • **
  • Hozzászólások: 5501
  • Nem: Férfi
  • Chevrolet Orlando 1.8 LT Plus
    • Profil megtekintése
Re:Captiva - Családi terepes
« Válasz #312 Dátum: 2015 November, 09, 16:01:06 pm »
Nem tudom, hogy aktuális e még ez a téma, de én is így jártam. Igaz majd 200e km -nél.
Horror összeget fizettem, vezérmű tengely, összes himba (ha már ott vagyunk), új vezérlés szett (extra verzió skf csapágyakkal és kerámia bevonatos szíjjal). Kb 700 000 volt a vége.
A hiba okának a szerelő a gyenge minőségű olajat és üzemanyagot vélte, szerintem a himbák hibás csapágyozása.
http://australiancar.reviews/reviews.php#!content=recalls&make=Holden&model=Captiva&gen=326

Majd még ezután is valami ciripel 1700rpm -től, de főleg csak menet közben hallani. EGR, Turbo Underboost condition ... hibákat dobálja szervíz lámpa villan, teljesítmény leesik. Leállít, újraindul és minden ok (csak ciripel tovább). Ahogy még jobban bemelegedik egyre inkább kattogás lesz a ciripelésből.
Ezért hidrotőke csere 120 000, most sokkal tisztább a hangja, de a ciripelés-kattogás még mindig meg van.

Most is dobálja a hibákat, szerviz lámpa villan...

Meglévõ hiba napló
------------------
P0299: Ismeretlen kód - további információk megtalálhatók a weben

Aktuális hiba bejegyzés
------------------
ECU reports no pending faults

Régebbi hibák protokollja
------------------
ECU nem mutat jelentõs hibákat
Other discovered fault codes
(possibly pending, current or manufacturer specific)
----------------------------------------------------
P0401: Exhaust Gas Recirculation Flow Insufficient Detected
P0100: Mass or Volume Air Flow Circuit
P0110: Intake Air Temperature Circuit

Valakinek esetleg tudja mi lehet ezzel? Nem igazán szeretnék ismét rákölteni majd egymilliót (nem is tudnék), eladni sem akarom, mert értelmes áron ehhez hasonlót nem lehet találni (még duplájáért sem nagyon, max az újabb verziót).

Le van kormolódva a turbód geometriája. Ki kellene takaríttatni. Ugyanez lehet az EGR-rel is.
Az Epicám is kezdi csinálni, abba 145000 van. És el lehet felejteni a 30e km-es olajcsere ciklust.
Igen a dán Orlandos csapatban is ezt említették, kikormolás és minden jó lett
  • Chevrolet Orlando 1.8 LT Plus
  • Budapest
A szivem másik csücske: Daewoo Tacuma 1.6 SX AC ABS (2003)

Nem elérhető DT

  • Daewoo-Chevy Angel!
  • **
  • Hozzászólások: 5501
  • Nem: Férfi
  • Chevrolet Orlando 1.8 LT Plus
    • Profil megtekintése
Re:Captiva - Családi terepes
« Válasz #313 Dátum: 2015 November, 09, 16:07:47 pm »
Nem tudom, hogy aktuális e még ez a téma, de én is így jártam. Igaz majd 200e km -nél.
Horror összeget fizettem, vezérmű tengely, összes himba (ha már ott vagyunk), új vezérlés szett (extra verzió skf csapágyakkal és kerámia bevonatos szíjjal). Kb 700 000 volt a vége.
A hiba okának a szerelő a gyenge minőségű olajat és üzemanyagot vélte, szerintem a himbák hibás csapágyozása.
http://australiancar.reviews/reviews.php#!content=recalls&make=Holden&model=Captiva&gen=326

Majd még ezután is valami ciripel 1700rpm -től, de főleg csak menet közben hallani. EGR, Turbo Underboost condition ... hibákat dobálja szervíz lámpa villan, teljesítmény leesik. Leállít, újraindul és minden ok (csak ciripel tovább). Ahogy még jobban bemelegedik egyre inkább kattogás lesz a ciripelésből.
Ezért hidrotőke csere 120 000, most sokkal tisztább a hangja, de a ciripelés-kattogás még mindig meg van.

Most is dobálja a hibákat, szerviz lámpa villan...

Meglévõ hiba napló
------------------
P0299: Ismeretlen kód - további információk megtalálhatók a weben

Aktuális hiba bejegyzés
------------------
ECU reports no pending faults

Régebbi hibák protokollja
------------------
ECU nem mutat jelentõs hibákat
Other discovered fault codes
(possibly pending, current or manufacturer specific)
----------------------------------------------------
P0401: Exhaust Gas Recirculation Flow Insufficient Detected
P0100: Mass or Volume Air Flow Circuit
P0110: Intake Air Temperature Circuit

Valakinek esetleg tudja mi lehet ezzel? Nem igazán szeretnék ismét rákölteni majd egymilliót (nem is tudnék), eladni sem akarom, mert értelmes áron ehhez hasonlót nem lehet találni (még duplájáért sem nagyon, max az újabb verziót).
"P0299: Ismeretlen kód - további információk megtalálhatók a weben"
Mivel olvasták ki a hibakódot? És főleg hol? Mert a P0299 az turbó-szuperfeltöltő alultöltés!
  • Chevrolet Orlando 1.8 LT Plus
  • Budapest
A szivem másik csücske: Daewoo Tacuma 1.6 SX AC ABS (2003)

Nem elérhető webash

  • Újonc
  • *
  • Hozzászólások: 6
    • Profil megtekintése
Re:Captiva - Családi terepes
« Válasz #314 Dátum: 2015 November, 11, 11:26:54 am »
Nem tudom, hogy aktuális e még ez a téma, de én is így jártam. Igaz majd 200e km -nél.
Horror összeget fizettem, vezérmű tengely, összes himba (ha már ott vagyunk), új vezérlés szett (extra verzió skf csapágyakkal és kerámia bevonatos szíjjal). Kb 700 000 volt a vége.
A hiba okának a szerelő a gyenge minőségű olajat és üzemanyagot vélte, szerintem a himbák hibás csapágyozása.
http://australiancar.reviews/reviews.php#!content=recalls&make=Holden&model=Captiva&gen=326

Majd még ezután is valami ciripel 1700rpm -től, de főleg csak menet közben hallani. EGR, Turbo Underboost condition ... hibákat dobálja szervíz lámpa villan, teljesítmény leesik. Leállít, újraindul és minden ok (csak ciripel tovább). Ahogy még jobban bemelegedik egyre inkább kattogás lesz a ciripelésből.
Ezért hidrotőke csere 120 000, most sokkal tisztább a hangja, de a ciripelés-kattogás még mindig meg van.

Most is dobálja a hibákat, szerviz lámpa villan...

Meglévõ hiba napló
------------------
P0299: Ismeretlen kód - további információk megtalálhatók a weben

Aktuális hiba bejegyzés
------------------
ECU reports no pending faults

Régebbi hibák protokollja
------------------
ECU nem mutat jelentõs hibákat
Other discovered fault codes
(possibly pending, current or manufacturer specific)
----------------------------------------------------
P0401: Exhaust Gas Recirculation Flow Insufficient Detected
P0100: Mass or Volume Air Flow Circuit
P0110: Intake Air Temperature Circuit

Valakinek esetleg tudja mi lehet ezzel? Nem igazán szeretnék ismét rákölteni majd egymilliót (nem is tudnék), eladni sem akarom, mert értelmes áron ehhez hasonlót nem lehet találni (még duplájáért sem nagyon, max az újabb verziót).
"P0299: Ismeretlen kód - további információk megtalálhatók a weben"
Mivel olvasták ki a hibakódot? És főleg hol? Mert a P0299 az turbó-szuperfeltöltő alultöltés!

Egy egyszerű ELM327 es ODBII csatival olvastam ki a hibakódot.

Persze a 30k -s olajcsere ciklusban én sem hiszek, nálam max 10e km vagy 1év az olajcsere periódus. Ráadásul Castrol alá általában nem adom, illetve most xadoo kerámiadalékos olaj van benne. http://www.xado.co.uk/xado_uk_atomic_synthetic_engine_oil_0w40_slcf.htm
Szerintetek hova érdemes elvinni a Captivát, ahol rendesen ki is takarítják az EGR -t és a turbót?
  • Chevy Captiva LT HIGH 2.0 VCDI
  • XI. Ker

Nem elérhető WERES

  • PR Manager
  • Daewoo-Chevy Mennyországban!
  • ****
  • Hozzászólások: 2833
  • Nem: Férfi
    • Profil megtekintése
Re:Captiva - Családi terepes
« Válasz #315 Dátum: 2015 November, 11, 17:18:00 pm »
Szerintetek hova érdemes elvinni a Captivát, ahol rendesen ki is takarítják az EGR -t és a turbót?
Első körben hívd fel Chevrobertot. Ő hátha tud javasolni egy jó helyet. Furcsa lenne, ha nem tudna.

Csarankó Róbert
30/9524156

Amennyiben ő nem tud, akkor esetleg a régi társa tudhat.

Varga Zoltán
30/3427571
Lacetti R+

Nem elérhető DT

  • Daewoo-Chevy Angel!
  • **
  • Hozzászólások: 5501
  • Nem: Férfi
  • Chevrolet Orlando 1.8 LT Plus
    • Profil megtekintése
Re:Captiva - Családi terepes
« Válasz #316 Dátum: 2015 November, 11, 18:03:29 pm »
Nem tudom, hogy aktuális e még ez a téma, de én is így jártam. Igaz majd 200e km -nél.
Horror összeget fizettem, vezérmű tengely, összes himba (ha már ott vagyunk), új vezérlés szett (extra verzió skf csapágyakkal és kerámia bevonatos szíjjal). Kb 700 000 volt a vége.
A hiba okának a szerelő a gyenge minőségű olajat és üzemanyagot vélte, szerintem a himbák hibás csapágyozása.
http://australiancar.reviews/reviews.php#!content=recalls&make=Holden&model=Captiva&gen=326

Majd még ezután is valami ciripel 1700rpm -től, de főleg csak menet közben hallani. EGR, Turbo Underboost condition ... hibákat dobálja szervíz lámpa villan, teljesítmény leesik. Leállít, újraindul és minden ok (csak ciripel tovább). Ahogy még jobban bemelegedik egyre inkább kattogás lesz a ciripelésből.
Ezért hidrotőke csere 120 000, most sokkal tisztább a hangja, de a ciripelés-kattogás még mindig meg van.

Most is dobálja a hibákat, szerviz lámpa villan...

Meglévõ hiba napló
------------------
P0299: Ismeretlen kód - további információk megtalálhatók a weben

Aktuális hiba bejegyzés
------------------
ECU reports no pending faults

Régebbi hibák protokollja
------------------
ECU nem mutat jelentõs hibákat
Other discovered fault codes
(possibly pending, current or manufacturer specific)
----------------------------------------------------
P0401: Exhaust Gas Recirculation Flow Insufficient Detected
P0100: Mass or Volume Air Flow Circuit
P0110: Intake Air Temperature Circuit

Valakinek esetleg tudja mi lehet ezzel? Nem igazán szeretnék ismét rákölteni majd egymilliót (nem is tudnék), eladni sem akarom, mert értelmes áron ehhez hasonlót nem lehet találni (még duplájáért sem nagyon, max az újabb verziót).
"P0299: Ismeretlen kód - további információk megtalálhatók a weben"
Mivel olvasták ki a hibakódot? És főleg hol? Mert a P0299 az turbó-szuperfeltöltő alultöltés!

Egy egyszerű ELM327 es ODBII csatival olvastam ki a hibakódot.

Persze a 30k -s olajcsere ciklusban én sem hiszek, nálam max 10e km vagy 1év az olajcsere periódus. Ráadásul Castrol alá általában nem adom, illetve most xadoo kerámiadalékos olaj van benne. http://www.xado.co.uk/xado_uk_atomic_synthetic_engine_oil_0w40_slcf.htm
Szerintetek hova érdemes elvinni a Captivát, ahol rendesen ki is takarítják az EGR -t és a turbót?
A  ELM327 az egészen alkalmas hibakód kiolvasásra.
  • Chevrolet Orlando 1.8 LT Plus
  • Budapest
A szivem másik csücske: Daewoo Tacuma 1.6 SX AC ABS (2003)

Nem elérhető webash

  • Újonc
  • *
  • Hozzászólások: 6
    • Profil megtekintése
Re:Captiva - Családi terepes
« Válasz #317 Dátum: 2015 November, 12, 09:45:11 am »
Szerintetek hova érdemes elvinni a Captivát, ahol rendesen ki is takarítják az EGR -t és a turbót?
Első körben hívd fel Chevrobertot. Ő hátha tud javasolni egy jó helyet. Furcsa lenne, ha nem tudna.

Csarankó Róbert
30/9524156

Amennyiben ő nem tud, akkor esetleg a régi társa tudhat.

Varga Zoltán
30/3427571


Köszönöm a segítséget.   :oke: Keresni fogom őket.
  • Chevy Captiva LT HIGH 2.0 VCDI
  • XI. Ker

Nem elérhető webash

  • Újonc
  • *
  • Hozzászólások: 6
    • Profil megtekintése
Re:Captiva - Családi terepes
« Válasz #318 Dátum: 2015 November, 12, 09:49:55 am »
Nem tudom, hogy aktuális e még ez a téma, de én is így jártam. Igaz majd 200e km -nél.
Horror összeget fizettem, vezérmű tengely, összes himba (ha már ott vagyunk), új vezérlés szett (extra verzió skf csapágyakkal és kerámia bevonatos szíjjal). Kb 700 000 volt a vége.
A hiba okának a szerelő a gyenge minőségű olajat és üzemanyagot vélte, szerintem a himbák hibás csapágyozása.
http://australiancar.reviews/reviews.php#!content=recalls&make=Holden&model=Captiva&gen=326

Majd még ezután is valami ciripel 1700rpm -től, de főleg csak menet közben hallani. EGR, Turbo Underboost condition ... hibákat dobálja szervíz lámpa villan, teljesítmény leesik. Leállít, újraindul és minden ok (csak ciripel tovább). Ahogy még jobban bemelegedik egyre inkább kattogás lesz a ciripelésből.
Ezért hidrotőke csere 120 000, most sokkal tisztább a hangja, de a ciripelés-kattogás még mindig meg van.

Most is dobálja a hibákat, szerviz lámpa villan...

Meglévõ hiba napló
------------------
P0299: Ismeretlen kód - további információk megtalálhatók a weben

Aktuális hiba bejegyzés
------------------
ECU reports no pending faults

Régebbi hibák protokollja
------------------
ECU nem mutat jelentõs hibákat
Other discovered fault codes
(possibly pending, current or manufacturer specific)
----------------------------------------------------
P0401: Exhaust Gas Recirculation Flow Insufficient Detected
P0100: Mass or Volume Air Flow Circuit
P0110: Intake Air Temperature Circuit

Valakinek esetleg tudja mi lehet ezzel? Nem igazán szeretnék ismét rákölteni majd egymilliót (nem is tudnék), eladni sem akarom, mert értelmes áron ehhez hasonlót nem lehet találni (még duplájáért sem nagyon, max az újabb verziót).
"P0299: Ismeretlen kód - további információk megtalálhatók a weben"
Mivel olvasták ki a hibakódot? És főleg hol? Mert a P0299 az turbó-szuperfeltöltő alultöltés!

Egy egyszerű ELM327 es ODBII csatival olvastam ki a hibakódot.

Persze a 30k -s olajcsere ciklusban én sem hiszek, nálam max 10e km vagy 1év az olajcsere periódus. Ráadásul Castrol alá általában nem adom, illetve most xadoo kerámiadalékos olaj van benne. http://www.xado.co.uk/xado_uk_atomic_synthetic_engine_oil_0w40_slcf.htm
Szerintetek hova érdemes elvinni a Captivát, ahol rendesen ki is takarítják az EGR -t és a turbót?
A  ELM327 az egészen alkalmas hibakód kiolvasásra.

Az egyszerű dolgokat ki tudja olvasni és egy megfelelő app -al azt meg tudjuk nézni akár a telefonon.
HW: http://www.aliexpress.com/item/Universal-Mini-V1-5-ELM327-OBD2-Bluetooth-Auto-Scanner-OBDII-2-Car-ELM-327-Tester-Diagnostic/1578466645.html?spm=2114.01020208.3.20.2sPJyW&ws_ab_test=searchweb201556_1_21_79_78_77_92_91_22_80,searchweb201644_5,searchweb201560_9
SW: https://play.google.com/store/apps/details?id=org.prowl.torque
  • Chevy Captiva LT HIGH 2.0 VCDI
  • XI. Ker

Nem elérhető DT

  • Daewoo-Chevy Angel!
  • **
  • Hozzászólások: 5501
  • Nem: Férfi
  • Chevrolet Orlando 1.8 LT Plus
    • Profil megtekintése
Re:Captiva - Családi terepes
« Válasz #319 Dátum: 2015 November, 12, 10:17:41 am »
Nem tudom, hogy aktuális e még ez a téma, de én is így jártam. Igaz majd 200e km -nél.
Horror összeget fizettem, vezérmű tengely, összes himba (ha már ott vagyunk), új vezérlés szett (extra verzió skf csapágyakkal és kerámia bevonatos szíjjal). Kb 700 000 volt a vége.
A hiba okának a szerelő a gyenge minőségű olajat és üzemanyagot vélte, szerintem a himbák hibás csapágyozása.
http://australiancar.reviews/reviews.php#!content=recalls&make=Holden&model=Captiva&gen=326

Majd még ezután is valami ciripel 1700rpm -től, de főleg csak menet közben hallani. EGR, Turbo Underboost condition ... hibákat dobálja szervíz lámpa villan, teljesítmény leesik. Leállít, újraindul és minden ok (csak ciripel tovább). Ahogy még jobban bemelegedik egyre inkább kattogás lesz a ciripelésből.
Ezért hidrotőke csere 120 000, most sokkal tisztább a hangja, de a ciripelés-kattogás még mindig meg van.

Most is dobálja a hibákat, szerviz lámpa villan...

Meglévõ hiba napló
------------------
P0299: Ismeretlen kód - további információk megtalálhatók a weben

Aktuális hiba bejegyzés
------------------
ECU reports no pending faults

Régebbi hibák protokollja
------------------
ECU nem mutat jelentõs hibákat
Other discovered fault codes
(possibly pending, current or manufacturer specific)
----------------------------------------------------
P0401: Exhaust Gas Recirculation Flow Insufficient Detected
P0100: Mass or Volume Air Flow Circuit
P0110: Intake Air Temperature Circuit

Valakinek esetleg tudja mi lehet ezzel? Nem igazán szeretnék ismét rákölteni majd egymilliót (nem is tudnék), eladni sem akarom, mert értelmes áron ehhez hasonlót nem lehet találni (még duplájáért sem nagyon, max az újabb verziót).
"P0299: Ismeretlen kód - további információk megtalálhatók a weben"
Mivel olvasták ki a hibakódot? És főleg hol? Mert a P0299 az turbó-szuperfeltöltő alultöltés!

Egy egyszerű ELM327 es ODBII csatival olvastam ki a hibakódot.

Persze a 30k -s olajcsere ciklusban én sem hiszek, nálam max 10e km vagy 1év az olajcsere periódus. Ráadásul Castrol alá általában nem adom, illetve most xadoo kerámiadalékos olaj van benne. http://www.xado.co.uk/xado_uk_atomic_synthetic_engine_oil_0w40_slcf.htm
Szerintetek hova érdemes elvinni a Captivát, ahol rendesen ki is takarítják az EGR -t és a turbót?
A  ELM327 az egészen alkalmas hibakód kiolvasásra.

Az egyszerű dolgokat ki tudja olvasni és egy megfelelő app -al azt meg tudjuk nézni akár a telefonon.
HW: http://www.aliexpress.com/item/Universal-Mini-V1-5-ELM327-OBD2-Bluetooth-Auto-Scanner-OBDII-2-Car-ELM-327-Tester-Diagnostic/1578466645.html?spm=2114.01020208.3.20.2sPJyW&ws_ab_test=searchweb201556_1_21_79_78_77_92_91_22_80,searchweb201644_5,searchweb201560_9
SW: https://play.google.com/store/apps/details?id=org.prowl.torque
Pedig a jelek szerint nem! Egy kis vakítás az ELM 327, mondhatnánk gyerekjáték -már csak a forgalmazó, meg az ára is ezt jelzi-, mert az autógyár bolond lenne kiadni, vagy kiolvashatóvá tenni -fillérekért- az autó lényeges működésének paramétereit. Egy ilyen szerkentyű-ami alkalmas a korrekt (!) kiolvasásra- súlyos százezer . SCAN 100-as a típusa a korrekt és drága szerkezetnek. Arról nem beszélve, hogy a megjelenő adatokat értelmezni id kell tudni, mert az autódiagnosztika az egy komoly tudomány, sőt szakmai feltétel egy mai autószerelőnél. És nem 2-3 hetes gyorstalpaló szakma ez!
  • Chevrolet Orlando 1.8 LT Plus
  • Budapest
A szivem másik csücske: Daewoo Tacuma 1.6 SX AC ABS (2003)