Szerző Téma: Captiva - Családi terepes  (Megtekintve 116086 alkalommal)

0 Felhasználó és 1 vendég van a témában

ll82

  • Vendég
Re:Captiva - Családi terepes
« Válasz #240 Dátum: 2012 Február, 11, 21:39:19 pm »
BUÉK! Captiva tulajoknak és kedvelőknek!
Valaki jár-e közületek gázos Captivával? Ha igen priviben vagy a felületen köszönettel vennék tapasztalatokat. Előre is köszönöm!
Átültem a diesel Captivából egy benzines 3,2 V6 Captivába. Még nincs tapasztalatom amit megírhatnék, továbbra is az LPG témát szeretném közelebbről megismerni. Kérem a Captiva tulajokat, ha van tapasztalatotok vagy információtok, osszátok meg vagy a felületen, vagy privátban. Előre is köszönöm!
Nem tudom hány Captiva-s szaladgál LPG-vel szerintem nézz a többi tipus topicjában szét kinek mi a tapasztalata lpg-s szettel (általánosságban a benzinhez képest kissebb költségekkel autóznak) vagy keress gázátalakítással foglalkozó cégeket van-e tipussal tapasztalatuk! :igaz: :oke:

captivals

  • Vendég
Re:Captiva - Családi terepes
« Válasz #241 Dátum: 2012 Február, 11, 21:59:50 pm »
BUÉK! Captiva tulajoknak és kedvelőknek!
Valaki jár-e közületek gázos Captivával? Ha igen priviben vagy a felületen köszönettel vennék tapasztalatokat. Előre is köszönöm!
Átültem a diesel Captivából egy benzines 3,2 V6 Captivába. Még nincs tapasztalatom amit megírhatnék, továbbra is az LPG témát szeretném közelebbről megismerni. Kérem a Captiva tulajokat, ha van tapasztalatotok vagy információtok, osszátok meg vagy a felületen, vagy privátban. Előre is köszönöm!
Nem tudom hány Captiva-s szaladgál LPG-vel szerintem nézz a többi tipus topicjában szét kinek mi a tapasztalata lpg-s szettel (általánosságban a benzinhez képest kissebb költségekkel autóznak) vagy keress gázátalakítással foglalkozó cégeket van-e tipussal tapasztalatuk! :igaz: :oke:

Köszi! Megnézem a gázos topikot! Tulajdonképpen itt a jó öreg Opel 3,2 V6 motor sok gyártónál tolja az autókat. Tehát máshol is keresgéltem LPG ügyben, de nem lettem túl informált!

Nem elérhető DT

  • Daewoo-Chevy Angel!
  • **
  • Hozzászólások: 5501
  • Nem: Férfi
  • Chevrolet Orlando 1.8 LT Plus
    • Profil megtekintése
Re:Captiva - Családi terepes
« Válasz #242 Dátum: 2012 Február, 11, 22:04:23 pm »
BUÉK! Captiva tulajoknak és kedvelőknek!
Valaki jár-e közületek gázos Captivával? Ha igen priviben vagy a felületen köszönettel vennék tapasztalatokat. Előre is köszönöm!
Átültem a diesel Captivából egy benzines 3,2 V6 Captivába. Még nincs tapasztalatom amit megírhatnék, továbbra is az LPG témát szeretném közelebbről megismerni. Kérem a Captiva tulajokat, ha van tapasztalatotok vagy információtok, osszátok meg vagy a felületen, vagy privátban. Előre is köszönöm!
Nem tudom hány Captiva-s szaladgál LPG-vel szerintem nézz a többi tipus topicjában szét kinek mi a tapasztalata lpg-s szettel (általánosságban a benzinhez képest kissebb költségekkel autóznak) vagy keress gázátalakítással foglalkozó cégeket van-e tipussal tapasztalatuk! :igaz: :oke:

Köszi! Megnézem a gázos topikot! Tulajdonképpen itt a jó öreg Opel 3,2 V6 motor sok gyártónál tolja az autókat. Tehát máshol is keresgéltem LPG ügyben, de nem lettem túl informált!
Amikor az Orlandot vettem, akkor érdeklődtem LPG ügyben és beszéltem a váci Inter Autóház értékesítési vezetőjével aki egy Ford Explorer 4.0-as gázos gépet hajt. Azt mondja nagyon jó és főleg olcsóbb mintha benyával járna.
  • Chevrolet Orlando 1.8 LT Plus
  • Budapest
A szivem másik csücske: Daewoo Tacuma 1.6 SX AC ABS (2003)

josh

  • Vendég
Re:Captiva - Családi terepes
« Válasz #243 Dátum: 2012 Február, 11, 22:05:00 pm »
BUÉK! Captiva tulajoknak és kedvelőknek!
Valaki jár-e közületek gázos Captivával? Ha igen priviben vagy a felületen köszönettel vennék tapasztalatokat. Előre is köszönöm!
Átültem a diesel Captivából egy benzines 3,2 V6 Captivába. Még nincs tapasztalatom amit megírhatnék, továbbra is az LPG témát szeretném közelebbről megismerni. Kérem a Captiva tulajokat, ha van tapasztalatotok vagy információtok, osszátok meg vagy a felületen, vagy privátban. Előre is köszönöm!
Nem tudom hány Captiva-s szaladgál LPG-vel szerintem nézz a többi tipus topicjában szét kinek mi a tapasztalata lpg-s szettel (általánosságban a benzinhez képest kissebb költségekkel autóznak) vagy keress gázátalakítással foglalkozó cégeket van-e tipussal tapasztalatuk! :igaz: :oke:

Köszi! Megnézem a gázos topikot! Tulajdonképpen itt a jó öreg Opel 3,2 V6 motor sok gyártónál tolja az autókat. Tehát máshol is keresgéltem LPG ügyben, de nem lettem túl informált!

azért remélem ez a motor nem olyan beteges hengerfejes, mint az opel.

ll82

  • Vendég
Re:Captiva - Családi terepes
« Válasz #244 Dátum: 2012 Február, 11, 22:17:50 pm »
BUÉK! Captiva tulajoknak és kedvelőknek!
Valaki jár-e közületek gázos Captivával? Ha igen priviben vagy a felületen köszönettel vennék tapasztalatokat. Előre is köszönöm!
Átültem a diesel Captivából egy benzines 3,2 V6 Captivába. Még nincs tapasztalatom amit megírhatnék, továbbra is az LPG témát szeretném közelebbről megismerni. Kérem a Captiva tulajokat, ha van tapasztalatotok vagy információtok, osszátok meg vagy a felületen, vagy privátban. Előre is köszönöm!
Nem tudom hány Captiva-s szaladgál LPG-vel szerintem nézz a többi tipus topicjában szét kinek mi a tapasztalata lpg-s szettel (általánosságban a benzinhez képest kissebb költségekkel autóznak) vagy keress gázátalakítással foglalkozó cégeket van-e tipussal tapasztalatuk! :igaz: :oke:

Köszi! Megnézem a gázos topikot! Tulajdonképpen itt a jó öreg Opel 3,2 V6 motor sok gyártónál tolja az autókat. Tehát máshol is keresgéltem LPG ügyben, de nem lettem túl informált!

azért remélem ez a motor nem olyan beteges hengerfejes, mint az opel.
Azért szerintem már a gyermekbetegségeket orvosolták ezen a motoron!
Szerintem nem az a lényeg hogy benzin,etanol vagy lpg hanem hogy szakműhely alakítsa át szakszerűen!úgy nem hiszem hogy baj lehet!

captivals

  • Vendég
Re:Captiva - Családi terepes
« Válasz #245 Dátum: 2012 Február, 11, 22:22:56 pm »
azért remélem ez a motor nem olyan beteges hengerfejes, mint az opel.
A 3,2 V6 motor az egy Opel motor. A gáznál pontosan ez a buktató a hengerfej. A Medic-Car tűnik a telepítők közül a legdrágábbnak, de úgy tűnik a legrutinosabbak is. Javasolják a magas hőmérsékletű száraz égést ellensúlyozni egy plusz hengerfej kenést biztosító egység beépítésével.
« Utoljára szerkesztve: 2012 Február, 11, 23:01:00 pm írta Viper »

ll82

  • Vendég
Re:Captiva - Családi terepes
« Válasz #246 Dátum: 2012 Február, 11, 22:27:18 pm »
azért remélem ez a motor nem olyan beteges hengerfejes, mint az opel.
A 3,2 V6 motor az egy Opel motor. A gáznál pontosan ez a buktató a hengerfej. A Medic-Car tűnik a telepítők közül a legdrágábbnak, de úgy tűnik a legrutinosabbak is. Javasolják a magas hőmérsékletű száraz égést ellensúlyozni egy plusz hengerfej kenést biztosító egység beépítését.
Medi-car-t sokan istenítik!Ha k azt mondják ez kel az kell azt érdemes meglépni(ártani nem árthat meg belegondolva 5 ezres spórolásba ami késbb 100 ezrekbe kerűlhet) mert hosszútávon kifizetődő lehet!
« Utoljára szerkesztve: 2012 Február, 11, 23:01:53 pm írta Viper »

josh

  • Vendég
Re:Captiva - Családi terepes
« Válasz #247 Dátum: 2012 Február, 11, 22:29:22 pm »
A 3,2 V6 motor az egy Opel motor. A gáznál pontosan ez a buktató a hengerfej. A Medic-Car tűnik a telepítők közül a legdrágábbnak, de úgy tűnik a legrutinosabbak is. Javasolják a magas hőmérsékletű száraz égést ellensúlyozni egy plusz hengerfej kenést biztosító egység beépítésével.

Én szemezgettem régebben a Vectra C-kkel és nyűglődésem eredménye az lett, hogy több évnyi fórum postot olvastam át.
Ennek eredményeként vontam le azt a következtetést, hogy a benzines 3.2 V6 egy erős motor, de örökölte a 2.5 V6 hengerfej gyengeségét. Pontosabban azt, hogy egy komolyabb tempójú hosszú pályázást hengerfej repedéssel vagy hengerfej tömítés cserével hálál meg (meg talán a vízpumpánál is volt valami probléma, de ez már csak homályos folt az emlékeim között). Mint írtam nem szaklapokban, hanem fórumokon olvastam ezeket, ezért illő fenntartással kezelni a fórum lakók megnyílvánulásait, hiszen alapjában nem ismertük az autók mechanikus állapotát.

Nem elérhető DT

  • Daewoo-Chevy Angel!
  • **
  • Hozzászólások: 5501
  • Nem: Férfi
  • Chevrolet Orlando 1.8 LT Plus
    • Profil megtekintése
Re:Captiva - Családi terepes
« Válasz #248 Dátum: 2012 Február, 11, 22:35:58 pm »
azért remélem ez a motor nem olyan beteges hengerfejes, mint az opel.
A 3,2 V6 motor az egy Opel motor. A gáznál pontosan ez a buktató a hengerfej. A Medic-Car tűnik a telepítők közül a legdrágábbnak, de úgy tűnik a legrutinosabbak is. Javasolják a magas hőmérsékletű száraz égést ellensúlyozni egy plusz hengerfej kenést biztosító egység beépítésével.
Szappanosék Tason
« Utoljára szerkesztve: 2012 Február, 11, 23:02:56 pm írta Viper »
  • Chevrolet Orlando 1.8 LT Plus
  • Budapest
A szivem másik csücske: Daewoo Tacuma 1.6 SX AC ABS (2003)

ll82

  • Vendég
Re:Captiva - Családi terepes
« Válasz #249 Dátum: 2012 Február, 11, 22:38:20 pm »
azért remélem ez a motor nem olyan beteges hengerfejes, mint az opel.
A 3,2 V6 motor az egy Opel motor. A gáznál pontosan ez a buktató a hengerfej. A Medic-Car tűnik a telepítők közül a legdrágábbnak, de úgy tűnik a legrutinosabbak is. Javasolják a magas hőmérsékletű száraz égést ellensúlyozni egy plusz hengerfej kenést biztosító egység beépítésével.
Szappanosék Tason
Nagy keveredések vannak ma a hozzászólásokban
« Utoljára szerkesztve: 2012 Február, 11, 23:03:20 pm írta Viper »

Nem elérhető DT

  • Daewoo-Chevy Angel!
  • **
  • Hozzászólások: 5501
  • Nem: Férfi
  • Chevrolet Orlando 1.8 LT Plus
    • Profil megtekintése
Re:Captiva - Családi terepes
« Válasz #250 Dátum: 2012 Február, 11, 22:39:45 pm »
azért remélem ez a motor nem olyan beteges hengerfejes, mint az opel.
A 3,2 V6 motor az egy Opel motor. A gáznál pontosan ez a buktató a hengerfej. A Medic-Car tűnik a telepítők közül a legdrágábbnak, de úgy tűnik a legrutinosabbak is. Javasolják a magas hőmérsékletű száraz égést ellensúlyozni egy plusz hengerfej kenést biztosító egység beépítésével.
Szappanosék Tason
Nagy keveredések vannak ma a hozzászólásokban
Legalább olyan jók, mint a Medi-Car, csak barátibb áron dolgoznak.
« Utoljára szerkesztve: 2012 Február, 11, 23:05:08 pm írta Viper »
  • Chevrolet Orlando 1.8 LT Plus
  • Budapest
A szivem másik csücske: Daewoo Tacuma 1.6 SX AC ABS (2003)

captivals

  • Vendég
Re:Captiva - Családi terepes
« Válasz #251 Dátum: 2012 Február, 11, 22:59:44 pm »
azért remélem ez a motor nem olyan beteges hengerfejes, mint az opel.
A 3,2 V6 motor az egy Opel motor. A gáznál pontosan ez a buktató a hengerfej. A Medic-Car tűnik a telepítők közül a legdrágábbnak, de úgy tűnik a legrutinosabbak is. Javasolják a magas hőmérsékletű száraz égést ellensúlyozni egy plusz hengerfej kenést biztosító egység beépítésével.
Szappanosék Tason
Nagy keveredések vannak ma a hozzászólásokban
Mit szeretnél mihez szóljak hozzá? Nagy keveredés nem lehet, mert nem vesztettük el a fonalat!
« Utoljára szerkesztve: 2012 Február, 11, 23:04:10 pm írta Viper »

ll82

  • Vendég
Re:Captiva - Családi terepes
« Válasz #252 Dátum: 2012 Február, 11, 23:03:11 pm »
Csak az utolsó hozzászólást vesztettük el! :oke:

Fekete Attila

  • Vendég
Re:Captiva - Családi terepes
« Válasz #253 Dátum: 2014 Március, 15, 16:02:50 pm »
Sziasztok
Mi lett a vége?
Benzin LPG Captiva vs. diesel Captiva.

Melyik a befutó?

Van egy opel szervizes barátom, illetve van és volt is sok opelem, de

- sem az etanol (próbáltam kétszer mindkétszer benzincső csere lett belőle)
- sem az lpg-t nem ajánlotta senki

SŐT óva intettek!

maradt a régi verzió....

ne nyomjad neki. :-)

Üdv

MelkviT

  • Vendég
Re:Captiva - Családi terepes
« Válasz #254 Dátum: 2015 Január, 01, 09:51:10 am »
Helló!
Nem tudom, hogy aktuális-e még a kérdés?

Mindenesetre leírom a tapasztalatom... 2014-ben jutottam hozzá egy 2007-es automata váltós 2 literes 150 LE diesel Captivához... az autót már előző évben megismertem és egy kicsit csodálkoztam mikor a tulaj lelkendezve közölte, hogy autópályán leszorította a fogyasztást 10.5 literre!!! Akkor egy Fiat Doblo 1.3 Mjet autóm volt 5.7- es átlagfogyasztással... gondolhatjátok, hogy mennyire lesújtott, hogy álmaim autójának ilyen fogyasztási kondíciói vannak... Szóval mikor felajánlották, hogy nagyon kedvező áron és fizetési feltételekkel megvehetem az autót az első dolgom volt a fogyasztás csökkentési lehetőségeket keresése...
A kémiai fogyasztáscsökkentőkben nem hiszek... a chip-tuningoló műhelyek árai az egekben és ha nem jön be ugyan annyi a visszaprogramozási költség... Viszont a chip tuning még is a fejembe járt... egy debreceni cég reklámozta a tuning-boxot... igaz, hogy nem olcsó de mégsem annyira drága mint a chip-tuning. Megvettem az autót és vele egyszerre a tuning-boxot is.
Kb 10000 km-t mentem már vele... városban 9-10 liter, országúton 7.9-8.7 liter... és a 150 LE teljesítmény felugrott 183-ra ... harap az autó rendesen...
Nem bántam meg, hogy megvettem... csak ajánlani tudom...

Remélem tudtam bárkinek segíteni...

Nem elérhető josh

  • Daewoo Maister!
  • ********
  • Hozzászólások: 2123
    • Profil megtekintése
Re:Captiva - Családi terepes
« Válasz #255 Dátum: 2015 Január, 01, 09:58:21 am »
Helló!
Nem tudom, hogy aktuális-e még a kérdés?

Mindenesetre leírom a tapasztalatom... 2014-ben jutottam hozzá egy 2007-es automata váltós 2 literes 150 LE diesel Captivához... az autót már előző évben megismertem és egy kicsit csodálkoztam mikor a tulaj lelkendezve közölte, hogy autópályán leszorította a fogyasztást 10.5 literre!!! Akkor egy Fiat Doblo 1.3 Mjet autóm volt 5.7- es átlagfogyasztással... gondolhatjátok, hogy mennyire lesújtott, hogy álmaim autójának ilyen fogyasztási kondíciói vannak... Szóval mikor felajánlották, hogy nagyon kedvező áron és fizetési feltételekkel megvehetem az autót az első dolgom volt a fogyasztás csökkentési lehetőségeket keresése...
A kémiai fogyasztáscsökkentőkben nem hiszek... a chip-tuningoló műhelyek árai az egekben és ha nem jön be ugyan annyi a visszaprogramozási költség... Viszont a chip tuning még is a fejembe járt... egy debreceni cég reklámozta a tuning-boxot... igaz, hogy nem olcsó de mégsem annyira drága mint a chip-tuning. Megvettem az autót és vele egyszerre a tuning-boxot is.
Kb 10000 km-t mentem már vele... városban 9-10 liter, országúton 7.9-8.7 liter... és a 150 LE teljesítmény felugrott 183-ra ... harap az autó rendesen...
Nem bántam meg, hogy megvettem... csak ajánlani tudom...

Remélem tudtam bárkinek segíteni...

Azt tudod ugye, hogy a dízel motor a 6T45 váltót a magas nyomatéka miatt gyári nyomatékkal és szét tudja vinni, ha picit nem figyelsz? Úgy emlékszem a 6T45 váltó 10Nm vagy 15 Nm-rel kevesebb motortól jövő nyomatékot bír, mint amit a váltó le tud küzdeni. Erre még a tuningbox rátesz kb 60Nm-ert.

Igaz nekem Epicám van, de ennek már utána jártam, mert az automata váltósok (Bártfai Automata váltó szervíz Budapest, Tengerszem utca) beparáztattak (a Captivára meg alapba nagyon sok rosszat mondtak ezzel a váltóval). Szóval csak óvatosan.
  • Epica 2.0B Aut / 2.0D Aut
  • BP

Nem elérhető Slyr

  • Újonc
  • *
  • Hozzászólások: 20
    • Profil megtekintése
Re:Captiva - Családi terepes
« Válasz #256 Dátum: 2015 Január, 02, 11:02:41 am »
Sziasztok!

Segítségeteket kérném abban, hogy hogyan kell aktiválni a szévédő fűtést és a plusz gyors fűtést?
Captiva 2.0 LT HIGH. Elviekben van benne, mert látom a szélvédő aljában a két fűtőszálat.

A gyors fűtéshez meg azt olvastam, hogy tekerjem a klimát maxra (HI-ra), kapcsoljam be a belső levegő keringetést és a ventilátorokat is tekerjem maxra.
Úgy tapasztaltam így is kell vagy 5 perc mire langyos lesz az autóban, valamit rosszul csinálok?

Előre is köszönöm a segítséget.


« Utoljára szerkesztve: 2015 Január, 02, 11:05:32 am írta Slyr »
  • Captiva 2.0 150 LE Diesel LT HIGH 2009/09
  • Zsámbék

Nem elérhető kabe77

  • Daewoo Maister!
  • ********
  • Hozzászólások: 2252
  • Nem: Férfi
    • Profil megtekintése
Re:Captiva - Családi terepes
« Válasz #257 Dátum: 2015 Január, 02, 11:09:53 am »
Nekem a Lacettiben a hátsóablak+tükör fűtéssel együtt aktiválódik a szélvédőfűtés is (3 fűtőszál van a szélvédő aljában).
  • Malibu 2.4 LTZ (ex Lacetti 1.6 LPG)
  • Esztergom-Dorog-Annavölgy

Nem elérhető attis

  • Daewoo-Chevy God!
  • ***
  • Hozzászólások: 6697
    • Profil megtekintése
Re:Captiva - Családi terepes
« Válasz #258 Dátum: 2015 Január, 02, 11:12:19 am »
Ha hűtővízről megy, akkor nincsenek csodák, előbb fel kell melegítenie a motornak a vizet, utána ad le csak hőt....
Dízelnél még lassabb a dolog...


Sziasztok!

Segítségeteket kérném abban, hogy hogyan kell aktiválni a szévédő fűtést és a plusz gyors fűtést?
Captiva 2.0 LT HIGH. Elviekben van benne, mert látom a szélvédő aljában a két fűtőszálat.

A gyors fűtéshez meg azt olvastam, hogy tekerjem a klimát maxra (HI-ra), kapcsoljam be a belső levegő keringetést és a ventilátorokat is tekerjem maxra.
Úgy tapasztaltam így is kell vagy 5 perc mire langyos lesz az autóban, valamit rosszul csinálok?

Előre is köszönöm a segítséget.
  • Duster, előtte H-Astra kombi, Lacetti SW, Nubira3, Espero 2.0aut
  • Szfehérvár, Balaton, M7, Bp
attis

Nem elérhető Slyr

  • Újonc
  • *
  • Hozzászólások: 20
    • Profil megtekintése
Re:Captiva - Családi terepes
« Válasz #259 Dátum: 2015 Január, 02, 13:17:25 pm »
Nekem csak egy gomb van a hátsó ablakfűtéshez, de ez aktiválja a tükrök fűtését. A szélvédő páramentesítéséhez van egy gomb, de az a klímát aktiválja. Hogyan tudom ellenőrizni a szélvédőfűtést, hogy müködik? Azon kívül, hogy látom a leolvasztást, vagy nem?
Nem írtam, de 2009-es Captivam van.
  • Captiva 2.0 150 LE Diesel LT HIGH 2009/09
  • Zsámbék