Szerző Téma: Captiva - Családi terepes  (Megtekintve 116079 alkalommal)

0 Felhasználó és 1 vendég van a témában

Nem elérhető Pzsolt64

  • Látott már olyat, aki látott Daewoo-t
  • **
  • Hozzászólások: 31
  • Nem: Férfi
    • Profil megtekintése
Re: Captiva - Családi terepes
« Válasz #140 Dátum: 2010 Június, 26, 20:12:21 pm »
Bocsesz,már javitva!
  • Chevrolet Captiva
  • Budapest XV.

Nem elérhető Viper

  • Daewoo-Chevy God!
  • ***
  • Hozzászólások: 12166
  • Nem: Férfi
  • Nexia1.5 16V(96')by H&H R.I.P. :( Lacetti SW 1.6
    • Profil megtekintése
    • http://vipernexia.uw.hu/

Nemo25

  • Vendég
Re: Captiva - Családi terepes
« Válasz #142 Dátum: 2010 Június, 29, 23:17:39 pm »
Sziasztok,
Ujra net közelben .már lassan 2 hónapja belorussziában vagyok, de csak most sikerült netet szerezni.
Sajnos most nem használom a kocsit de tavasszal nekem is nyikorgott a kormány.
Ugyanugy ahogy mondjátok erössen állohelyzetben.
Befulytam WD40-el és megszünt.nekem a hang a kormány keréknél jelentkezett.Az asszonnyal halgattatam hogy honan jön.
Elutazás elött 1 héttel lett lefoliázva.
Nem tudja valaki a can-bus miatt csak can-busos xenont lehet belerakni?

Csak a Siemens által gyártott xenont rakasd be a gépedbe. A többi olcsóbb gyártmányú készlet idegesítõ rítustáncot lejt a lencsék elött, ami a vetitett képnél úgy jelentkezi, hogy vibrálva ugrál az úton. Tapasztalatból írom! A Siemenst rendeltem meg eleve. de a naygokosok egy másikat építettekbe, persze harmadaárút. Mikor reklamáltam hogy gáz az egész, akkor derült ki hogy "véletlenûl" a gagyi van  beszerelve. GYors csere villámtempóban, és csodák csodája, jól mûködik. Elméletileg csak gyárilag beépített szintszabályzóval ellátott lámpákba lehet xenon a kocsikban.  Nemo

Nem elérhető Jani

  • Klubtag
  • Daewoo-Chevy Angel!
  • **
  • Hozzászólások: 3941
  • Nem: Férfi
  • Én vagyok itt a Jani! :D
    • Profil megtekintése
Re: Captiva - Családi terepes
« Válasz #143 Dátum: 2010 Június, 30, 00:03:14 am »
Sziasztok,
Ujra net közelben .már lassan 2 hónapja belorussziában vagyok, de csak most sikerült netet szerezni.
Sajnos most nem használom a kocsit de tavasszal nekem is nyikorgott a kormány.
Ugyanugy ahogy mondjátok erössen állohelyzetben.
Befulytam WD40-el és megszünt.nekem a hang a kormány keréknél jelentkezett.Az asszonnyal halgattatam hogy honan jön.
Elutazás elött 1 héttel lett lefoliázva.
Nem tudja valaki a can-bus miatt csak can-busos xenont lehet belerakni?

Csak a Siemens által gyártott xenont rakasd be a gépedbe. A többi olcsóbb gyártmányú készlet idegesítõ rítustáncot lejt a lencsék elött, ami a vetitett képnél úgy jelentkezi, hogy vibrálva ugrál az úton. Tapasztalatból írom! A Siemenst rendeltem meg eleve. de a naygokosok egy másikat építettekbe, persze harmadaárút. Mikor reklamáltam hogy gáz az egész, akkor derült ki hogy "véletlenûl" a gagyi van  beszerelve. GYors csere villámtempóban, és csodák csodája, jól mûködik. Elméletileg csak gyárilag beépített szintszabályzóval ellátott lámpákba lehet xenon a kocsikban.  Nemo
Tudtommal a Siemens néven árult xenon is gagyi kínai termék. Semmi köze a Siemenshez. :kacsint:
« Utoljára szerkesztve: 2010 Június, 30, 00:40:06 am írta Jani »
  • 2005 Lacetti SW Elite+ 1.6 LPG
  • Budapest

LPG

Nem elérhető Viper

  • Daewoo-Chevy God!
  • ***
  • Hozzászólások: 12166
  • Nem: Férfi
  • Nexia1.5 16V(96')by H&H R.I.P. :( Lacetti SW 1.6
    • Profil megtekintése
    • http://vipernexia.uw.hu/
Re: Captiva - Családi terepes
« Válasz #144 Dátum: 2010 Június, 30, 18:52:18 pm »
Tudtommal a Siemens néven árult xenon is gagyi kínai termék. Semmi köze a Siemenshez. :kacsint:
én is így tudom :igaz:

Nem elérhető Yeti

  • Klubtag
  • Adminisztrátor
  • Daewoo-Chevy God!
  • *****
  • Hozzászólások: 9434
  • Nem: Férfi
  • Tscholnok
    • Profil megtekintése
    • Yeti és a Daewoo :)
Re: Captiva - Családi terepes
« Válasz #145 Dátum: 2010 Június, 30, 20:42:42 pm »
Tudtommal a Siemens néven árult xenon is gagyi kínai termék. Semmi köze a Siemenshez. :kacsint:
én is így tudom :igaz:
Mivel még sokáig Siemens néven futott, a Beko-nak eladott elektronikai üzletág. Õk vették meg a Telefonrészleget is.
  • CEED SW '08 EX Limited 1.6 16v Benzin
  • Tscholnok
Mostmegmá '08 Kia Ceed SW 1.6 16v Ex Limited benzin
Ex 2005 Chevrolet Lacetti Sedan 1.6 16v Elite AC LPG + Radar
Skoda Fabia '07 1.4 16v Elegance
Ex 2002 Daewoo Lanos Sedan 1349ccm 275.000 Km



www.lacettiklub.hu

Nem elérhető Jani

  • Klubtag
  • Daewoo-Chevy Angel!
  • **
  • Hozzászólások: 3941
  • Nem: Férfi
  • Én vagyok itt a Jani! :D
    • Profil megtekintése
Re: Captiva - Családi terepes
« Válasz #146 Dátum: 2010 Június, 30, 20:45:08 pm »
Tudtommal a Siemens néven árult xenon is gagyi kínai termék. Semmi köze a Siemenshez. :kacsint:
én is így tudom :igaz:
Mivel még sokáig Siemens néven futott, a Beko-nak eladott elektronikai üzletág. Õk vették meg a Telefonrészleget is.
Olyan cégek, mint a Sony Siemens Bosch nem gyárt utólagosan beszerelhetõ Xenon hid készletet.......
  • 2005 Lacetti SW Elite+ 1.6 LPG
  • Budapest

LPG

Nem elérhető Pzsolt64

  • Látott már olyat, aki látott Daewoo-t
  • **
  • Hozzászólások: 31
  • Nem: Férfi
    • Profil megtekintése
Re: Captiva - Családi terepes
« Válasz #147 Dátum: 2010 Július, 03, 18:32:23 pm »
Egyebkent igy van valoban nem gyart a Siemens utolagost es az is ,hogy az is kinai.Viszont az elotte levo kocsiban is volt xenon nekem is siemens ami most a lanyom kocsijaba mukodik mar 2 eve hibatlanul.
  • Chevrolet Captiva
  • Budapest XV.

Nemo25

  • Vendég
Re: Captiva - Családi terepes
« Válasz #148 Dátum: 2010 Július, 06, 01:08:46 am »
NA most lovagoljunk még rajta egy darabig hogy Siemens vagy nem Siemens? Egy a lényeg, Ami legalább Ezen név alatt fut az használható, azon terméknél ami no name az meg  használhatatlan.Sajnos lassan eljutunk oda, hogy ami már nem kínai az a hamisítvány. Ki ki ossza be izlése szerint! Ha megnézitek a nagy nevû gyárak termékeit akkor az utolsó generációs cucok az anyaországban gyártódnak, majd mikor jön az új fejlesztés, kihelyezik Kínába,Singapurba, Thaiföldre, vagy Vietnamba a gyártást a régebbi modelleknek. 

Nem elérhető sznuni

  • KLUBELNÖK
  • Adminisztrátor
  • Daewoo-Chevy God!
  • *****
  • Hozzászólások: 8787
  • Nem: Férfi
  • Klubelnök
    • Profil megtekintése
    • http://gportal.hu/portal/sznuni
Re: Captiva - Családi terepes
« Válasz #149 Dátum: 2010 Július, 06, 08:06:35 am »
NA most lovagoljunk még rajta egy darabig hogy Siemens vagy nem Siemens? Egy a lényeg, Ami legalább Ezen név alatt fut az használható, azon terméknél ami no name az meg  használhatatlan.Sajnos lassan eljutunk oda, hogy ami már nem kínai az a hamisítvány. Ki ki ossza be izlése szerint! Ha megnézitek a nagy nevû gyárak termékeit akkor az utolsó generációs cucok az anyaországban gyártódnak, majd mikor jön az új fejlesztés, kihelyezik Kínába,Singapurba, Thaiföldre, vagy Vietnamba a gyártást a régebbi modelleknek. 
Nekem NO NAME és teljesen kíválóan mûködik. Úgyhogy nem igaz ez sem mindig, amit írtál.

Üdv:
sznuni
  • Now: Chevrolet Nubira SW 1,8 16V Ex: Daewoo Kalos 1,4i 8V 2004
  • Budapest XX
SZNUBI   06/20-9-823-841 ;) :D O0  sznuni@gmail.com !!!!!!

[url=http://forum-lines.ru][/url]

zakkantott

  • Vendég
Re:Captiva - Családi terepes
« Válasz #150 Dátum: 2010 Október, 17, 18:38:19 pm »
2011-ben érkezik az Captiva ráncfelvarrott modelje, szerintem sokkal dögösebb lesz a most sem csúnya elõdjéhez képest.

 

Nem elérhető Pzsolt64

  • Látott már olyat, aki látott Daewoo-t
  • **
  • Hozzászólások: 31
  • Nem: Férfi
    • Profil megtekintése
Re:Captiva - Családi terepes
« Válasz #151 Dátum: 2010 December, 27, 22:42:12 pm »
Sziasztok,

Mi ujság kedves topik társak és márkatársak.Jelentem egy hete vagyok itthon és már jan3-án megyek vissza xiamenbe(kina).
Nagyon megült a topik.
Üdv Zsolt
  • Chevrolet Captiva
  • Budapest XV.

captivals

  • Vendég
Re:Captiva - Családi terepes
« Válasz #152 Dátum: 2010 December, 28, 11:08:18 am »
Pedig lenne miért prüszkölni a technikára! Tulajdonképpen gurul. de amit a dokumentáció igér, semmi nem igaz! Ha valaki talált olyat ami igaz ( kivétel, súly és a méretek) írja meg.

josh

  • Vendég
Re:Captiva - Családi terepes
« Válasz #153 Dátum: 2010 December, 28, 11:11:02 am »
Pedig lenne miért prüszkölni a technikára! Tulajdonképpen gurul. de amit a dokumentáció igér, semmi nem igaz! Ha valaki talált olyat ami igaz ( kivétel, súly és a méretek) írja meg.

Nem megy? Fejtsd ki bõvebben légyszi. A fogyasztásra felesleges prüszkölni, azt már kiveséztük más topicba.

captivals

  • Vendég
Re:Captiva - Családi terepes
« Válasz #154 Dátum: 2010 December, 28, 12:19:48 pm »
A DPF mûködést magyarázzák több verzióban. Egy a lényeg: a többletfogyasztást többek között ez okozza. Tulajdonképpen megbocsájtható ha tényleg elégetjük a korom 95%-át! De az nem bocsájtható meg, hogy minden szélsõséges használatot mellõzök, és a motorolaj szint megnõ rendszeresen a gázolajtól állítólag! Ezáltal nem 30 000 km az olajcsere ciklus, hanem 5-6 ezer km!! Nem olcsó az olaj és az egyebek, (szûrõk, állásidõ, stb) ugyanis ez fizetõs!! Nem drágán de fizetõsben leszerelték a katalizátort és kiáztatták igérve ezzel megoldódik. Zajos elsõ futómû csere stab. gumik, most jön a kormánymûcsere szerencsére garanciában. Kézifékkötélen nincs kontraanya, egyre fentebb fogott, miután pótoltam ez megoldódott! A hátsó ajtó felsó spoiler zárt anyái lepotyogtak, az ajtók mûanyagrögzítõ anyáit is utána lehetett húzni rendesen. Nálatok hogyan vannak ezek a dolgok? Az olajra van megoldás? Mint írtam megy, meglepõen tempósan lehet utazni, uttartása szerintem jó ha az érzékeny kormányzást megszokjuk.

josh

  • Vendég
Re:Captiva - Családi terepes
« Válasz #155 Dátum: 2010 December, 28, 12:27:29 pm »
A DPF mûködést magyarázzák több verzióban. Egy a lényeg: a többletfogyasztást többek között ez okozza. Tulajdonképpen megbocsájtható ha tényleg elégetjük a korom 95%-át! De az nem bocsájtható meg, hogy minden szélsõséges használatot mellõzök, és a motorolaj szint megnõ rendszeresen a gázolajtól állítólag! Ezáltal nem 30 000 km az olajcsere ciklus, hanem 5-6 ezer km!! Nem olcsó az olaj és az egyebek, (szûrõk, állásidõ, stb) ugyanis ez fizetõs!! Nem drágán de fizetõsben leszerelték a katalizátort és kiáztatták igérve ezzel megoldódik. Zajos elsõ futómû csere stab. gumik, most jön a kormánymûcsere szerencsére garanciában. Kézifékkötélen nincs kontraanya, egyre fentebb fogott, miután pótoltam ez megoldódott! A hátsó ajtó felsó spoiler zárt anyái lepotyogtak, az ajtók mûanyagrögzítõ anyáit is utána lehetett húzni rendesen. Nálatok hogyan vannak ezek a dolgok? Az olajra van megoldás? Mint írtam megy, meglepõen tempósan lehet utazni, uttartása szerintem jó ha az érzékeny kormányzást megszokjuk.

Sajnos minden ilyen autónál elõjön a részecske szûrõ és a tisztításával kapcsolatos probléma.
Egyszerûen nem városra vannak kitalálva. Szerintem aki rendszeresen országutazik/pályázik vele annak ilyen problémája nem nagyon van (20-30perc menet után indul el a tisztítás és egyenletes tempó kell neki, ha jól tudom megintcsak ennyi a tisztításra). Szerintem ez azt jelenti, hogy 1-1,5 órát kellene minimum országúton menni, hogy rendben legyen (kb országúton egy Bp-Szolnok táv, pályán meg Bp-Szeged). Azért ez nem kevés! Mondhatni sok!

Fekete megoldás: elvileg ki lehet üttetni a részecskeszûrõ programot a computerbõl és kivetetni a részecske szûrõt. De ugye vizsgán vagy szponzorálod, hogy átmenjen vagy vissz@rakatod. Mindkettõ jelentõs költség.

Ui: A szerelés minõségén én eléggé meglepõdtem. Remélem nem tendencia.

captivals

  • Vendég
Re:Captiva - Családi terepes
« Válasz #156 Dátum: 2010 December, 28, 12:54:26 pm »
Azért találták ki, hogy kevesebbet kormoljunk, tehát a barkácsolást szerintem vessük el. Ha tehetünk valamit a környezetünkért akkor tegyünk. De ezt valahogy másképp kellene megoldani, remélem lesz is rá megoldás. Nem egyszer elõfordul, mire hazaérek jelez az égetést jelzõ (szoftverfrissítés óta!), tehát ha van idõd elmész körözni. De ha nincs?
A mai gazdasági helyzetben nem hiszem, hogy tudunk tartani mellete egy városi autót. Én pontosan kistehert, és személyt cseréltem Captivára mivel ragyogóan megfelel mindkét célra. Nem beszélve a városban kell a nagyobb biztonság ha túlélési szándékaink vannak a sajátos közlekedési kulturánkban.
Nagy elõnyének tekintem kevesebben osztják be az idõmet a pályán, ha úgy döntök hogy vállalom az akasztás rizikóját és gyorsabban haladok mint az elõttem legbelsõ sávban közlekedõ.
 Természetesen jobbra van két üres sáv csak lehet döccenõsebb mint a legbelsõ.
A kollégám újabb tipusú Captiváján ha felkapcsolt világítás mellett (nem látszó mûszerfal, rádió!) valamelyik kezelõgombhoz nyúl visszaerõsödik a világítás néhány másodpercre. Ismertek olyan szoftver frissítést ami ezt a megoldást tudja?

josh

  • Vendég
Re:Captiva - Családi terepes
« Válasz #157 Dátum: 2010 December, 28, 14:01:34 pm »
Azért találták ki, hogy kevesebbet kormoljunk, tehát a barkácsolást szerintem vessük el. Ha tehetünk valamit a környezetünkért akkor tegyünk.

Azért a 6e km után cserélt gázolajos olajat se nevezném környezet kímélõnek. De igazad van, ne barkácsoljunk.

Nem elérhető DT

  • Daewoo-Chevy Angel!
  • **
  • Hozzászólások: 5501
  • Nem: Férfi
  • Chevrolet Orlando 1.8 LT Plus
    • Profil megtekintése
Re:Captiva - Családi terepes
« Válasz #158 Dátum: 2010 December, 28, 14:38:14 pm »
A DPF mûködést magyarázzák több verzióban. Egy a lényeg: a többletfogyasztást többek között ez okozza. Tulajdonképpen megbocsájtható ha tényleg elégetjük a korom 95%-át! De az nem bocsájtható meg, hogy minden szélsõséges használatot mellõzök, és a motorolaj szint megnõ rendszeresen a gázolajtól állítólag! Ezáltal nem 30 000 km az olajcsere ciklus, hanem 5-6 ezer km!! Nem olcsó az olaj és az egyebek, (szûrõk, állásidõ, stb) ugyanis ez fizetõs!! Nem drágán de fizetõsben leszerelték a katalizátort és kiáztatták igérve ezzel megoldódik. Zajos elsõ futómû csere stab. gumik, most jön a kormánymûcsere szerencsére garanciában. Kézifékkötélen nincs kontraanya, egyre fentebb fogott, miután pótoltam ez megoldódott! A hátsó ajtó felsó spoiler zárt anyái lepotyogtak, az ajtók mûanyagrögzítõ anyáit is utána lehetett húzni rendesen. Nálatok hogyan vannak ezek a dolgok? Az olajra van megoldás? Mint írtam megy, meglepõen tempósan lehet utazni, uttartása szerintem jó ha az érzékeny kormányzást megszokjuk.
Azért abban nem vagyok biztos, hogy a motorolaj szintnek (tehát a mennyiségnek) meg kéne nõnie. Fõleg a gázolajtól, ami csak a nevében hasonló a motorolajhoz, de energiahordozóként használjuk, nem pedig kenõanyagként.
  • Chevrolet Orlando 1.8 LT Plus
  • Budapest
A szivem másik csücske: Daewoo Tacuma 1.6 SX AC ABS (2003)

josh

  • Vendég
Re:Captiva - Családi terepes
« Válasz #159 Dátum: 2010 December, 28, 14:41:03 pm »
A DPF mûködést magyarázzák több verzióban. Egy a lényeg: a többletfogyasztást többek között ez okozza. Tulajdonképpen megbocsájtható ha tényleg elégetjük a korom 95%-át! De az nem bocsájtható meg, hogy minden szélsõséges használatot mellõzök, és a motorolaj szint megnõ rendszeresen a gázolajtól állítólag! Ezáltal nem 30 000 km az olajcsere ciklus, hanem 5-6 ezer km!! Nem olcsó az olaj és az egyebek, (szûrõk, állásidõ, stb) ugyanis ez fizetõs!! Nem drágán de fizetõsben leszerelték a katalizátort és kiáztatták igérve ezzel megoldódik. Zajos elsõ futómû csere stab. gumik, most jön a kormánymûcsere szerencsére garanciában. Kézifékkötélen nincs kontraanya, egyre fentebb fogott, miután pótoltam ez megoldódott! A hátsó ajtó felsó spoiler zárt anyái lepotyogtak, az ajtók mûanyagrögzítõ anyáit is utána lehetett húzni rendesen. Nálatok hogyan vannak ezek a dolgok? Az olajra van megoldás? Mint írtam megy, meglepõen tempósan lehet utazni, uttartása szerintem jó ha az érzékeny kormányzást megszokjuk.
Azért abban nem vagyok biztos, hogy a motorolaj szintnek (tehát a mennyiségnek) meg kéne nõnie. Fõleg a gázolajtól, ami csak a nevében hasonló a motorolajhoz, de energiahordozóként használjuk, nem pedig kenõanyagként.

Legalábbis felhígul! Ez tuti.