Szerző Téma: Captiva - Családi terepes  (Megtekintve 109301 alkalommal)

0 Felhasználó és 1 vendég van a témában

Nem elérhető Yeti

  • Klubtag
  • Adminisztrátor
  • Daewoo-Chevy God!
  • *****
  • Hozzászólások: 9434
  • Nem: Férfi
  • Tscholnok
    • Profil megtekintése
    • Yeti és a Daewoo :)
Re:Captiva - Családi terepes
« Válasz #320 Dátum: 2015 November, 12, 19:04:21 pm »
Ilyen ketyeréje sokunknak van.
Több a semminél, de a SCAN100-at nem pótolja.
Arra jó, hogy több adatot láss mint a műszerfalon, meg a szabvány hibakódot, de másra nem alkalmas.
Csodát ne várj tőle, de azért egy hibánál adhat támpontot.
  • CEED SW '08 EX Limited 1.6 16v Benzin
  • Tscholnok
Mostmegmá '08 Kia Ceed SW 1.6 16v Ex Limited benzin
Ex 2005 Chevrolet Lacetti Sedan 1.6 16v Elite AC LPG + Radar
Skoda Fabia '07 1.4 16v Elegance
Ex 2002 Daewoo Lanos Sedan 1349ccm 275.000 Km



www.lacettiklub.hu

Nem elérhető josh

  • Daewoo Maister!
  • ********
  • Hozzászólások: 2116
    • Profil megtekintése
Re:Captiva - Családi terepes
« Válasz #321 Dátum: 2015 November, 12, 20:20:49 pm »
Ilyen ketyeréje sokunknak van.
Több a semminél, de a SCAN100-at nem pótolja.
Arra jó, hogy több adatot láss mint a műszerfalon, meg a szabvány hibakódot, de másra nem alkalmas.
Csodát ne várj tőle, de azért egy hibánál adhat támpontot.

Az, hogy nem írja le a hibakód nevét, nem jelenti, hogy nem jó. Egy specializált hibakódolvasó sok minden egyebet is tud amit egy ilyen kütyü nem pl.: légzsákrendszer kezelése, élőadatok (tapasztalatom szerint ebben elég gyenguszok a szoftverek), típus/gyártó specifikus kódok olvasása, már nem fennálló, de megjegyzett kódok, különböző teszt algoritmusok pl.: EGR, szívócső, ABS légtelepítő ciklus.

Ahogy írtad Yeti támpontnak jó, ha ahogy DT írta, tudja az ember értelmezni a kódokat RENDSZERBEN. Leragadt turbó geometria, hozhatja a légmennyiség hibát.

A beszívott levegő hőmérséklet hiba valószínű az előző szerelés eredménye, ahol nem rakták vissza a szenzorra a csatlakozót (légszűrő házban vagy szívócsőben szokott lenni).
Az EGR pedig összefügg a kormolódással, valószínű az is dzsuvás keményen.

Turbó takarításra nem tudok ajánlani senkit, én a BP XIII Dolmány utcában lévő Wizard turbót hívtam fel. Tudják takarítani kb 20e Ft, ha lóg tudják javítani, egy középrész cserekor 1-2nap átfutással (ez már ugye attól függ milyen turbó középrész kell). Szerelést nem vállalnak sajnos és nem is ajánlanak partnert. Minden turbót mérési jegyzőkönyvvel adnak át.

Turbó szerelésnél, ha pasztát használnak ugrik a garancia a turbón elvégzett munkára és akkor is, ha nincs feltöltve a turbó olajjal felrakás előtt.

Sajnos ismerősömnek van velük rossz tapasztalata : rossz középrészt raktak bele és valószínű csak kinyomtattak egy mérési jegyzőkönyvet, mert a turbó lapát beleért a házba, ezért nem tudott elfordulni. Szerencsére felrakás előtt kiderült így garanciában megcsinálták.

Érdemes lehet mielőbb megcsináltatni, mert ezeknél a turbóknál egy elektromotor állítja a turbót, ami esetleg károsodhat. Külön ez a motor nem kapható, ezért turbót kell cserélni ami kb 700e...

Olajból a gyári előírást tartsd 5w40 C3. Ezt a minősítést kevés olaj tudja!
  • Epica 2.0B Aut / 2.0D Aut
  • BP

Nem elérhető DT

  • Daewoo-Chevy Angel!
  • **
  • Hozzászólások: 5501
  • Nem: Férfi
  • Chevrolet Orlando 1.8 LT Plus
    • Profil megtekintése
Re:Captiva - Családi terepes
« Válasz #322 Dátum: 2015 November, 13, 13:17:59 pm »
Ilyen ketyeréje sokunknak van.
Több a semminél, de a SCAN100-at nem pótolja.
Arra jó, hogy több adatot láss mint a műszerfalon, meg a szabvány hibakódot, de másra nem alkalmas.
Csodát ne várj tőle, de azért egy hibánál adhat támpontot.

Az, hogy nem írja le a hibakód nevét, nem jelenti, hogy nem jó. Egy specializált hibakódolvasó sok minden egyebet is tud amit egy ilyen kütyü nem pl.: légzsákrendszer kezelése, élőadatok (tapasztalatom szerint ebben elég gyenguszok a szoftverek), típus/gyártó specifikus kódok olvasása, már nem fennálló, de megjegyzett kódok, különböző teszt algoritmusok pl.: EGR, szívócső, ABS légtelepítő ciklus.

Ahogy írtad Yeti támpontnak jó, ha ahogy DT írta, tudja az ember értelmezni a kódokat RENDSZERBEN. Leragadt turbó geometria, hozhatja a légmennyiség hibát.

A beszívott levegő hőmérséklet hiba valószínű az előző szerelés eredménye, ahol nem rakták vissza a szenzorra a csatlakozót (légszűrő házban vagy szívócsőben szokott lenni).
Az EGR pedig összefügg a kormolódással, valószínű az is dzsuvás keményen.

Turbó takarításra nem tudok ajánlani senkit, én a BP XIII Dolmány utcában lévő Wizard turbót hívtam fel. Tudják takarítani kb 20e Ft, ha lóg tudják javítani, egy középrész cserekor 1-2nap átfutással (ez már ugye attól függ milyen turbó középrész kell). Szerelést nem vállalnak sajnos és nem is ajánlanak partnert. Minden turbót mérési jegyzőkönyvvel adnak át.

Turbó szerelésnél, ha pasztát használnak ugrik a garancia a turbón elvégzett munkára és akkor is, ha nincs feltöltve a turbó olajjal felrakás előtt.

Sajnos ismerősömnek van velük rossz tapasztalata : rossz középrészt raktak bele és valószínű csak kinyomtattak egy mérési jegyzőkönyvet, mert a turbó lapát beleért a házba, ezért nem tudott elfordulni. Szerencsére felrakás előtt kiderült így garanciában megcsinálták.

Érdemes lehet mielőbb megcsináltatni, mert ezeknél a turbóknál egy elektromotor állítja a turbót, ami esetleg károsodhat. Külön ez a motor nem kapható, ezért turbót kell cserélni ami kb 700e...

Olajból a gyári előírást tartsd 5w40 C3. Ezt a minősítést kevés olaj tudja!
Dunakeszin van egy turbójavító, felújító cég. Jókat mondanak róluk. http://ahturbo.com/

  • Chevrolet Orlando 1.8 LT Plus
  • Budapest
A szivem másik csücske: Daewoo Tacuma 1.6 SX AC ABS (2003)

Nem elérhető webash

  • Újonc
  • *
  • Hozzászólások: 6
    • Profil megtekintése
Re:Captiva - Családi terepes
« Válasz #323 Dátum: 2015 November, 18, 12:09:46 pm »
Ilyen ketyeréje sokunknak van.
Több a semminél, de a SCAN100-at nem pótolja.
Arra jó, hogy több adatot láss mint a műszerfalon, meg a szabvány hibakódot, de másra nem alkalmas.
Csodát ne várj tőle, de azért egy hibánál adhat támpontot.

Az, hogy nem írja le a hibakód nevét, nem jelenti, hogy nem jó. Egy specializált hibakódolvasó sok minden egyebet is tud amit egy ilyen kütyü nem pl.: légzsákrendszer kezelése, élőadatok (tapasztalatom szerint ebben elég gyenguszok a szoftverek), típus/gyártó specifikus kódok olvasása, már nem fennálló, de megjegyzett kódok, különböző teszt algoritmusok pl.: EGR, szívócső, ABS légtelepítő ciklus.

Ahogy írtad Yeti támpontnak jó, ha ahogy DT írta, tudja az ember értelmezni a kódokat RENDSZERBEN. Leragadt turbó geometria, hozhatja a légmennyiség hibát.

A beszívott levegő hőmérséklet hiba valószínű az előző szerelés eredménye, ahol nem rakták vissza a szenzorra a csatlakozót (légszűrő házban vagy szívócsőben szokott lenni).
Az EGR pedig összefügg a kormolódással, valószínű az is dzsuvás keményen.

Turbó takarításra nem tudok ajánlani senkit, én a BP XIII Dolmány utcában lévő Wizard turbót hívtam fel. Tudják takarítani kb 20e Ft, ha lóg tudják javítani, egy középrész cserekor 1-2nap átfutással (ez már ugye attól függ milyen turbó középrész kell). Szerelést nem vállalnak sajnos és nem is ajánlanak partnert. Minden turbót mérési jegyzőkönyvvel adnak át.

Turbó szerelésnél, ha pasztát használnak ugrik a garancia a turbón elvégzett munkára és akkor is, ha nincs feltöltve a turbó olajjal felrakás előtt.

Sajnos ismerősömnek van velük rossz tapasztalata : rossz középrészt raktak bele és valószínű csak kinyomtattak egy mérési jegyzőkönyvet, mert a turbó lapát beleért a házba, ezért nem tudott elfordulni. Szerencsére felrakás előtt kiderült így garanciában megcsinálták.

Érdemes lehet mielőbb megcsináltatni, mert ezeknél a turbóknál egy elektromotor állítja a turbót, ami esetleg károsodhat. Külön ez a motor nem kapható, ezért turbót kell cserélni ami kb 700e...

Olajból a gyári előírást tartsd 5w40 C3. Ezt a minősítést kevés olaj tudja!

Igen, nekem is nagyon gyanús a turbo, most nem rég egyeztettem a Varga Zoltánnal egy szerviz időpontot.
Megkérem, hogy azt is nézze majd meg.

Köszi
  • Chevy Captiva LT HIGH 2.0 VCDI
  • XI. Ker

Nem elérhető webash

  • Újonc
  • *
  • Hozzászólások: 6
    • Profil megtekintése
Re:Captiva - Családi terepes
« Válasz #324 Dátum: 2015 November, 18, 12:11:38 pm »
Ilyen ketyeréje sokunknak van.
Több a semminél, de a SCAN100-at nem pótolja.
Arra jó, hogy több adatot láss mint a műszerfalon, meg a szabvány hibakódot, de másra nem alkalmas.
Csodát ne várj tőle, de azért egy hibánál adhat támpontot.

Az, hogy nem írja le a hibakód nevét, nem jelenti, hogy nem jó. Egy specializált hibakódolvasó sok minden egyebet is tud amit egy ilyen kütyü nem pl.: légzsákrendszer kezelése, élőadatok (tapasztalatom szerint ebben elég gyenguszok a szoftverek), típus/gyártó specifikus kódok olvasása, már nem fennálló, de megjegyzett kódok, különböző teszt algoritmusok pl.: EGR, szívócső, ABS légtelepítő ciklus.

Ahogy írtad Yeti támpontnak jó, ha ahogy DT írta, tudja az ember értelmezni a kódokat RENDSZERBEN. Leragadt turbó geometria, hozhatja a légmennyiség hibát.

A beszívott levegő hőmérséklet hiba valószínű az előző szerelés eredménye, ahol nem rakták vissza a szenzorra a csatlakozót (légszűrő házban vagy szívócsőben szokott lenni).
Az EGR pedig összefügg a kormolódással, valószínű az is dzsuvás keményen.

Turbó takarításra nem tudok ajánlani senkit, én a BP XIII Dolmány utcában lévő Wizard turbót hívtam fel. Tudják takarítani kb 20e Ft, ha lóg tudják javítani, egy középrész cserekor 1-2nap átfutással (ez már ugye attól függ milyen turbó középrész kell). Szerelést nem vállalnak sajnos és nem is ajánlanak partnert. Minden turbót mérési jegyzőkönyvvel adnak át.

Turbó szerelésnél, ha pasztát használnak ugrik a garancia a turbón elvégzett munkára és akkor is, ha nincs feltöltve a turbó olajjal felrakás előtt.

Sajnos ismerősömnek van velük rossz tapasztalata : rossz középrészt raktak bele és valószínű csak kinyomtattak egy mérési jegyzőkönyvet, mert a turbó lapát beleért a házba, ezért nem tudott elfordulni. Szerencsére felrakás előtt kiderült így garanciában megcsinálták.

Érdemes lehet mielőbb megcsináltatni, mert ezeknél a turbóknál egy elektromotor állítja a turbót, ami esetleg károsodhat. Külön ez a motor nem kapható, ezért turbót kell cserélni ami kb 700e...

Olajból a gyári előírást tartsd 5w40 C3. Ezt a minősítést kevés olaj tudja!
Dunakeszin van egy turbójavító, felújító cég. Jókat mondanak róluk. http://ahturbo.com/

Róluk is jókat hallottam, de most már legalább meg van az elérhetőségük.
Köszi :)
  • Chevy Captiva LT HIGH 2.0 VCDI
  • XI. Ker

Nem elérhető Slyr

  • Újonc
  • *
  • Hozzászólások: 20
    • Profil megtekintése
Re:Captiva - Családi terepes
« Válasz #325 Dátum: 2016 Január, 04, 14:04:45 pm »
Sziasztok!

Tudnátok ajánlani egy méretpontos ponyvát Chevrolet Capita 2009-eshez ami a téli időjárási viszonytagságoknak is ellenáll?
30e Ft-ig bezárólag?

(Homasitánál láttam ilyesmit, de nem tudom melyiket kellene megvenni!)

 
« Utoljára szerkesztve: 2016 Január, 04, 14:07:20 pm írta Slyr »
  • Captiva 2.0 150 LE Diesel LT HIGH 2009/09
  • Zsámbék

Nem elérhető attis

  • Daewoo-Chevy God!
  • ***
  • Hozzászólások: 6631
    • Profil megtekintése
  • Duster, előtte H-Astra kombi, Lacetti SW, Nubira3, Espero 2.0aut
  • Szfehérvár, Balaton, M7, Bp
attis

Nem elérhető HFT

  • Klubtag
  • Globális moderátor
  • Daewoo-Chevy Angel!
  • *****
  • Hozzászólások: 5338
  • Nem: Férfi
  • Globális moderátor
    • Profil megtekintése
    • FB
  • Tico:1999-2001, Matiz: 2002-2006, Nubira: 2004-2008, Tacuma: 2006-2010, Orlando: 2013-2016
  • Dunaharaszti
HFT

Nem elérhető repülős

  • Újonc
  • *
  • Hozzászólások: 4
  • Nem: Férfi
    • Profil megtekintése
Re:Captiva - Családi terepes
« Válasz #328 Dátum: 2016 Június, 08, 11:35:16 am »
Sziasztok!
Captiva gyári központi kijelző / navi  szoftverfrissítés közben "elhalálozott". Bekapcsoláskor a kijelzőn megjelenik a Chevi logó, vár kb 10-15 másodpercet és utána újraindul. Lehet ezt valahol javíttatni? A mi nagyon hiányzik az a  szellőztetés - fűtés - klíma paraméterek, megjelenítése.  Arra gondoltam, hogy egy Epica-ból kiszerelt  sima LCD kijelzős klíma vezérlőpanelt beszerelném a navi helyet. Fényképek szerint a csatlakozó ugyan olyan, esetleg a lábkiosztásában lehet eltérés. Csinált már valaki hasonlót?
Válaszokat  előre is köszönöm.
  • Chevrolet Captiva
  • Békés megye

Nem elérhető DT

  • Daewoo-Chevy Angel!
  • **
  • Hozzászólások: 5501
  • Nem: Férfi
  • Chevrolet Orlando 1.8 LT Plus
    • Profil megtekintése
Re:Captiva - Családi terepes
« Válasz #329 Dátum: 2016 Június, 08, 12:17:10 pm »
Sziasztok!
Captiva gyári központi kijelző / navi  szoftverfrissítés közben "elhalálozott". Bekapcsoláskor a kijelzőn megjelenik a Chevi logó, vár kb 10-15 másodpercet és utána újraindul. Lehet ezt valahol javíttatni? A mi nagyon hiányzik az a  szellőztetés - fűtés - klíma paraméterek, megjelenítése.  Arra gondoltam, hogy egy Epica-ból kiszerelt  sima LCD kijelzős klíma vezérlőpanelt beszerelném a navi helyet. Fényképek szerint a csatlakozó ugyan olyan, esetleg a lábkiosztásában lehet eltérés. Csinált már valaki hasonlót?
Válaszokat  előre is köszönöm.
Ha legális volt a szoftverfrissítés, akkor az "elkövetőnek" kötelessége megoldani a problémát. Ha, nem, akkor talán valami számítógépes guru
  • Chevrolet Orlando 1.8 LT Plus
  • Budapest
A szivem másik csücske: Daewoo Tacuma 1.6 SX AC ABS (2003)

Nem elérhető josh

  • Daewoo Maister!
  • ********
  • Hozzászólások: 2116
    • Profil megtekintése
Re:Captiva - Családi terepes
« Válasz #330 Dátum: 2016 Június, 08, 19:21:08 pm »
Sziasztok!
Captiva gyári központi kijelző / navi  szoftverfrissítés közben "elhalálozott". Bekapcsoláskor a kijelzőn megjelenik a Chevi logó, vár kb 10-15 másodpercet és utána újraindul. Lehet ezt valahol javíttatni? A mi nagyon hiányzik az a  szellőztetés - fűtés - klíma paraméterek, megjelenítése.  Arra gondoltam, hogy egy Epica-ból kiszerelt  sima LCD kijelzős klíma vezérlőpanelt beszerelném a navi helyet. Fényképek szerint a csatlakozó ugyan olyan, esetleg a lábkiosztásában lehet eltérés. Csinált már valaki hasonlót?
Válaszokat  előre is köszönöm.
Ha legális volt a szoftverfrissítés, akkor az "elkövetőnek" kötelessége megoldani a problémát. Ha, nem, akkor talán valami számítógépes guru

Szerintem ez szoftver frissítés gond, nem kijelző. Rakjátok rá vissza a régebbit, ha engedi
  • Epica 2.0B Aut / 2.0D Aut
  • BP

Nem elérhető repülős

  • Újonc
  • *
  • Hozzászólások: 4
  • Nem: Férfi
    • Profil megtekintése
Re:Captiva - Családi terepes
« Válasz #331 Dátum: 2016 Június, 10, 08:18:56 am »
Nem tudom visszarakni a régi rendszert, mert az SD-kártyát nem látja, nem olvassa. A WinCe-t sem tudom már előhívni. Olyan mintha a Bootloader sérült volna.
  • Chevrolet Captiva
  • Békés megye

Nem elérhető DT

  • Daewoo-Chevy Angel!
  • **
  • Hozzászólások: 5501
  • Nem: Férfi
  • Chevrolet Orlando 1.8 LT Plus
    • Profil megtekintése
Re:Captiva - Családi terepes
« Válasz #332 Dátum: 2016 Június, 10, 11:18:18 am »
Nem tudom visszarakni a régi rendszert, mert az SD-kártyát nem látja, nem olvassa. A WinCe-t sem tudom már előhívni. Olyan mintha a Bootloader sérült volna.
A Captiva (meg szerintem majdnem minden gyári beépített navi) csak a gyári adatkábelen, esetleg CD-ről frissíthető. Ha valaki meg akarja változtatni a rendszert és mondjuk Sygic-re, vagy iGO-ra próbálja cserélni, akkor ez történhet. Nem valószínű, hogy vissza lehet állítani az eredeti állapotot. Sajnos.
  • Chevrolet Orlando 1.8 LT Plus
  • Budapest
A szivem másik csücske: Daewoo Tacuma 1.6 SX AC ABS (2003)

Nem elérhető josh

  • Daewoo Maister!
  • ********
  • Hozzászólások: 2116
    • Profil megtekintése
Re:Captiva - Családi terepes
« Válasz #333 Dátum: 2016 Június, 12, 18:37:23 pm »
Nem tudom visszarakni a régi rendszert, mert az SD-kártyát nem látja, nem olvassa. A WinCe-t sem tudom már előhívni. Olyan mintha a Bootloader sérült volna.

Akkor csak műszerész tudna segíteni. :(
  • Epica 2.0B Aut / 2.0D Aut
  • BP

Nem elérhető repülős

  • Újonc
  • *
  • Hozzászólások: 4
  • Nem: Férfi
    • Profil megtekintése
Re:Captiva - Családi terepes
« Válasz #334 Dátum: 2016 Június, 24, 17:20:35 pm »
Sziasztok!

Feltöltöttem a Data.hu-ra a Captiva C100  magyar nyelvű szervizkönyvét!  Letöltés után kicsomagolni, az index.html futtatni!!

http://data.hu/get/9807938/captiva.zip

  • Chevrolet Captiva
  • Békés megye

Nem elérhető sznuni

  • KLUBELNÖK
  • Adminisztrátor
  • Daewoo-Chevy God!
  • *****
  • Hozzászólások: 8766
  • Nem: Férfi
  • Klubelnök
    • Profil megtekintése
    • http://gportal.hu/portal/sznuni
Re:Captiva - Családi terepes
« Válasz #335 Dátum: 2016 Június, 25, 15:02:17 pm »
Sziasztok!

Feltöltöttem a Data.hu-ra a Captiva C100  magyar nyelvű szervizkönyvét!  Letöltés után kicsomagolni, az index.html futtatni!!

http://data.hu/get/9807938/captiva.zip

Köszönjük szépen
  • Now: Chevrolet Nubira SW 1,8 16V Ex: Daewoo Kalos 1,4i 8V 2004
  • Budapest XX
SZNUBI   06/20-9-823-841 ;) :D O0  sznuni@gmail.com !!!!!!

[url=http://forum-lines.ru][/url]

Nem elérhető Slyr

  • Újonc
  • *
  • Hozzászólások: 20
    • Profil megtekintése
Re:Captiva - Családi terepes
« Válasz #336 Dátum: 2016 November, 21, 21:46:02 pm »
"repülős"

Utólag építettem be navit a C100-as Captiva-mba.
https://www.youtube.com/watch?v=Rmv4AUUu6qI

Nálam például a vezeték nélküli videójel továbbitóval nem fért össze, ezért mindig újraindult.
(Kénytelen voltam bekábelezni...:)
Esetleg próbáld meg, hogy lehúzol róla minden kábelt, csak a tápot hagyd fent.
Ha betöltene a rendszer akkor szerintem is rakd vissza az előzőt.
Próbáld meg, hogy hátramenetbe rakod az autót és úgy adsz gyújtást vársz 1 percet és üresbe rakod.
Elviekben így is bootol a háttérben, de lehet így is újra indul.

Találtam bootválasztót, bár lehet ez esetünkben nem működik.
Azt még nem tudom mi van ha betölt WinCE SD-ről, mert attól még az eredeti OP nem tudom, hogy javítható.

7) In the Console window, press space when it asks to break into the bootloader menu (5 seconds).
8) Press [2] to enter the boot device menu.
9) Press [1] to boot from SD card.

  • Captiva 2.0 150 LE Diesel LT HIGH 2009/09
  • Zsámbék

Nem elérhető repülős

  • Újonc
  • *
  • Hozzászólások: 4
  • Nem: Férfi
    • Profil megtekintése
Re:Captiva - Családi terepes
« Válasz #337 Dátum: 2016 December, 28, 17:49:32 pm »
Szia Slyr!

Az Én gépsárkányomban gyári navigáció volt. Sajnos nem sikerült feléleszteni, ezért addig bújtam a netet, míg a képen láthatóhoz hasonlót nem sikerült összehoznom. A lelke egy Xgody 886 tip. kapacitív kijelzős 7" colos windows 6ce gps. (Ugyan az mint a Junsun D100)  Koreából rendeltem hozzá egy keretet, és még bekellet szereznem egy zöld monokróm kijelzős klíma, fogyasztás, hőmérséklet kijelzőt.  Mivel nekem az autón gyárilag van felszerelve tolatókamera ezt kábelt csak csatlakoztatnom kellet a gps AV-in bemenetére. Én is vettem egy ugyan ilyen vezeték nélküli videojel továbbítót de nem kellet felhasználnom. Először a tolatólámpából akartam indítani a kamerát, és idekötni a videojel továbbítót és átlőni a videojelet a gps-be. De menet közben  megtaláltam a karosszéria vezérló egység megfelelő lábán a tolatólámpa vezérlését, így az eredeti kábelek felhasználásával jut el a videojel a kijelzőre. Ha esetleg valaki beleakar vágni az átalakításba, annak nagyon szívesen segítek egy részletesebb leírással.
  • Chevrolet Captiva
  • Békés megye

Nem elérhető Slyr

  • Újonc
  • *
  • Hozzászólások: 20
    • Profil megtekintése
Re:Captiva - Családi terepes
« Válasz #338 Dátum: 2017 Június, 20, 15:31:06 pm »
Sziasztok!

Tudnátok abban segíteni, hogy a 2009-es Captiva-mon vezérműszíj csere munkadíjjal együtt mennyibe kerülne?
kb. 127000 Km-nél vagyok.
Milyen alkatrészeket kell beszereznem, esetleg egy megbízható szervizt ajánlanátok Pest megyében? (Érd Di-Fer?)

Előre is köszönöm.
  • Captiva 2.0 150 LE Diesel LT HIGH 2009/09
  • Zsámbék

Nem elérhető sebike

  • Service Man
  • Daewoo-Chevy Angel!
  • **
  • Hozzászólások: 4788
  • Nem: Férfi
    • Profil megtekintése
    • sn-car
Re:Captiva - Családi terepes
« Válasz #339 Dátum: 2017 Június, 20, 18:02:10 pm »
Sziasztok!

Tudnátok abban segíteni, hogy a 2009-es Captiva-mon vezérműszíj csere munkadíjjal együtt mennyibe kerülne?
kb. 127000 Km-nél vagyok.
Milyen alkatrészeket kell beszereznem, esetleg egy megbízható szervizt ajánlanátok Pest megyében? (Érd Di-Fer?)

Előre is köszönöm.

csöppet túlmentél rajt a 90.000/6év az irányadó 150.000 az nem reális Ráczkeresztúron tudok ajánlani egy szerelőt aki 20 évig dolgozott az interatnál viszont hozott anyagból nem dolgozik
  • Chevrolet Nubira SW WTCC R+
  • Kaposvár
15 évig VOLT márkaszervizes, KAPOSVÁR
70/4334431
www.sn-car.hu