Szerző Téma: Kérdések a szerviznek  (Megtekintve 662416 alkalommal)

0 Felhasználó és 1 vendég van a témában

Nem elérhető josh

  • Daewoo Maister!
  • ********
  • Hozzászólások: 2064
    • Profil megtekintése
Re:Kérdések a szerviznek
« Válasz #5700 Dátum: 2018 Július, 19, 18:47:35 pm »
Köszönöm a segítséget, meglátjuk, hogyan tovább, ha felmerül még kérdés, jelentkezek.

Tapatalkkal küldve az én E5823 eszközömről

Az az alkatrész a képen a változó geometriás szívósor vezérlő vákuumdobja.
  • Epica 2.0B Aut / 2.0D Aut
  • BP

Nem elérhető horty911

  • Látott már olyat, aki látott Daewoo-t
  • **
  • Hozzászólások: 51
  • Nem: Férfi
    • Profil megtekintése
Re:Kérdések a szerviznek
« Válasz #5701 Dátum: 2018 Július, 19, 18:52:55 pm »
Köszönöm. Most az a helyzet, hogy próbálok szerezni bontott EGR-t, kicseréljük, meglátjuk, ha valóban azzal van gond, akkor nem jelez majd a gép, ha pedig mégsem EGR, akkor még mindig nem tudjuk, hogy mi a gond.
Köszönöm a segítséget, meglátjuk, hogyan tovább, ha felmerül még kérdés, jelentkezek.

Tapatalkkal küldve az én E5823 eszközömről

Az az alkatrész a képen a változó geometriás szívósor vezérlő vákuumdobja.

Tapatalkkal küldve az én E5823 eszközömről

  • Chevrolet Lacetti SW 1.6 16v
  • Gyula

Nem elérhető josh

  • Daewoo Maister!
  • ********
  • Hozzászólások: 2064
    • Profil megtekintése
Re:Kérdések a szerviznek
« Válasz #5702 Dátum: 2018 Július, 19, 18:59:48 pm »
Köszönöm. Most az a helyzet, hogy próbálok szerezni bontott EGR-t, kicseréljük, meglátjuk, ha valóban azzal van gond, akkor nem jelez majd a gép, ha pedig mégsem EGR, akkor még mindig nem tudjuk, hogy mi a gond.
Köszönöm a segítséget, meglátjuk, hogyan tovább, ha felmerül még kérdés, jelentkezek.

Tapatalkkal küldve az én E5823 eszközömről

Az az alkatrész a képen a változó geometriás szívósor vezérlő vákuumdobja.

Tapatalkkal küldve az én E5823 eszközömről

Ez Euro3-as vagy 4-es? Mert látom gyulai vagy. Ha euro 4-es akkor az epicámból egy próba erejéig szívesen kölcsön adom. Ehhez csak az kell, hogy menjek is arra. De ez a hibakód egyértelmű EGR hiba. És az lesz a baj, hogy nem fogod tudni a bontottról sem, hogy jó-e.

UI.: közben látom, hogy ez euro3 szelep. Abban nem tudok segíteni
« Utoljára szerkesztve: 2018 Július, 19, 19:06:41 pm írta josh »
  • Epica 2.0B Aut / 2.0D Aut
  • BP

Nem elérhető horty911

  • Látott már olyat, aki látott Daewoo-t
  • **
  • Hozzászólások: 51
  • Nem: Férfi
    • Profil megtekintése
Re:Kérdések a szerviznek
« Válasz #5703 Dátum: 2018 Július, 19, 19:47:14 pm »
Egyébként nagyon jó tippet adtál, csak akkor ugrott be, hogy testvéremnek ugyanilyen motor van a Lacrtti-ben, azzal ki tudjuk próbálni.
Köszönöm. Most az a helyzet, hogy próbálok szerezni bontott EGR-t, kicseréljük, meglátjuk, ha valóban azzal van gond, akkor nem jelez majd a gép, ha pedig mégsem EGR, akkor még mindig nem tudjuk, hogy mi a gond.
Köszönöm a segítséget, meglátjuk, hogyan tovább, ha felmerül még kérdés, jelentkezek.

Tapatalkkal küldve az én E5823 eszközömről

Az az alkatrész a képen a változó geometriás szívósor vezérlő vákuumdobja.

Tapatalkkal küldve az én E5823 eszközömről

Ez Euro3-as vagy 4-es? Mert látom gyulai vagy. Ha euro 4-es akkor az epicámból egy próba erejéig szívesen kölcsön adom. Ehhez csak az kell, hogy menjek is arra. De ez a hibakód egyértelmű EGR hiba. És az lesz a baj, hogy nem fogod tudni a bontottról sem, hogy jó-e.

UI.: közben látom, hogy ez euro3 szelep. Abban nem tudok segíteni

Tapatalkkal küldve az én E5823 eszközömről

  • Chevrolet Lacetti SW 1.6 16v
  • Gyula

Nem elérhető sebike

  • Service Man
  • Daewoo-Chevy Angel!
  • **
  • Hozzászólások: 4685
  • Nem: Férfi
    • Profil megtekintése
    • sn-car
Re:Kérdések a szerviznek
« Válasz #5704 Dátum: 2018 Július, 19, 20:29:47 pm »
Egyébként nagyon jó tippet adtál, csak akkor ugrott be, hogy testvéremnek ugyanilyen motor van a Lacrtti-ben, azzal ki tudjuk próbálni.
Köszönöm. Most az a helyzet, hogy próbálok szerezni bontott EGR-t, kicseréljük, meglátjuk, ha valóban azzal van gond, akkor nem jelez majd a gép, ha pedig mégsem EGR, akkor még mindig nem tudjuk, hogy mi a gond.
Köszönöm a segítséget, meglátjuk, hogyan tovább, ha felmerül még kérdés, jelentkezek.

Tapatalkkal küldve az én E5823 eszközömről

Az az alkatrész a képen a változó geometriás szívósor vezérlő vákuumdobja.

Tapatalkkal küldve az én E5823 eszközömről

Ez Euro3-as vagy 4-es? Mert látom gyulai vagy. Ha euro 4-es akkor az epicámból egy próba erejéig szívesen kölcsön adom. Ehhez csak az kell, hogy menjek is arra. De ez a hibakód egyértelmű EGR hiba. És az lesz a baj, hogy nem fogod tudni a bontottról sem, hogy jó-e.

UI.: közben látom, hogy ez euro3 szelep. Abban nem tudok segíteni

Tapatalkkal küldve az én E5823 eszközömről

euro 3 as és abból nem hibás egr nem fog lenni 13-15 évesek az a csoda,hogy eddig bírta egyértelmű egr hiba inkább annak örülj,hogy van már utángyártott
  • Chevrolet Nubira SW WTCC R+
  • Kaposvár
15 évig VOLT márkaszervizes, KAPOSVÁR
70/4334431
www.sn-car.hu

Nem elérhető WERES

  • PR Manager
  • Daewoo-Chevy Mennyországban!
  • ****
  • Hozzászólások: 2823
  • Nem: Férfi
    • Profil megtekintése
Re:Kérdések a szerviznek
« Válasz #5705 Dátum: 2018 Július, 20, 12:50:14 pm »
Nekem is 1403 volt tavaly, kb egy éve.

Ezt írtam májusban:
Már jó sok hónapja közlekedtem az elektromosan meghalt egr szelep hibakóddal. Egyszer törölte Jani nyár végén a kütyüjével, aztán vissza is jött pár nap után. Most voltam 2 hete szervizen, akkor Robi is törölte a gyári készülékkel, de feltűnően sokáig nem jött a check. Aztán pár napja jött, kicsit dadogott közben az alapjárat, de a köv indításra már el is tűnt a check és azóta sem jött. Furcsa ez a jelenség, hiszen ha egyszer meghalt az egr, akkor nemigen kelhet életre, nem :?  Vagy....ennyivel többet számít, hogy mi van rádugva és mivel van törölve a hibakód?

Azóta is tökéletes a kocsi és híre sincs a check lámpának. Lehet csak egy scan 100-at kíván a kocsid. Használtat meg szerintem se vegyél, az nagyon lutri. Gyári műszert kellene rádugni hozzáértő emberrel és ha utána is fennáll a probléma, akkor venni bele egy utángyártottat.
Lacetti R+

Nem elérhető sebike

  • Service Man
  • Daewoo-Chevy Angel!
  • **
  • Hozzászólások: 4685
  • Nem: Férfi
    • Profil megtekintése
    • sn-car
Re:Kérdések a szerviznek
« Válasz #5706 Dátum: 2018 Július, 21, 07:28:01 am »
Nekem is 1403 volt tavaly, kb egy éve.

Ezt írtam májusban:
Már jó sok hónapja közlekedtem az elektromosan meghalt egr szelep hibakóddal. Egyszer törölte Jani nyár végén a kütyüjével, aztán vissza is jött pár nap után. Most voltam 2 hete szervizen, akkor Robi is törölte a gyári készülékkel, de feltűnően sokáig nem jött a check. Aztán pár napja jött, kicsit dadogott közben az alapjárat, de a köv indításra már el is tűnt a check és azóta sem jött. Furcsa ez a jelenség, hiszen ha egyszer meghalt az egr, akkor nemigen kelhet életre, nem :?  Vagy....ennyivel többet számít, hogy mi van rádugva és mivel van törölve a hibakód?

Azóta is tökéletes a kocsi és híre sincs a check lámpának. Lehet csak egy scan 100-at kíván a kocsid. Használtat meg szerintem se vegyél, az nagyon lutri. Gyári műszert kellene rádugni hozzáértő emberrel és ha utána is fennáll a probléma, akkor venni bele egy utángyártottat.


tök mindegy mivel van törölve igaz én mikor törlöm kivezérlem,hogy dolgozzon kicsit...
  • Chevrolet Nubira SW WTCC R+
  • Kaposvár
15 évig VOLT márkaszervizes, KAPOSVÁR
70/4334431
www.sn-car.hu

Nem elérhető WERES

  • PR Manager
  • Daewoo-Chevy Mennyországban!
  • ****
  • Hozzászólások: 2823
  • Nem: Férfi
    • Profil megtekintése
Re:Kérdések a szerviznek
« Válasz #5707 Dátum: 2018 Július, 23, 08:59:08 am »
tök mindegy mivel van törölve igaz én mikor törlöm kivezérlem,hogy dolgozzon kicsit...
Én is erre gondoltam.  :oke: Biztos nálam is lett állítva valami.

Igazából itt a lényeg most az, hogy nem feltétlenül hal meg egyből.
Lacetti R+

Nem elérhető horty911

  • Látott már olyat, aki látott Daewoo-t
  • **
  • Hozzászólások: 51
  • Nem: Férfi
    • Profil megtekintése
Re:Kérdések a szerviznek
« Válasz #5708 Dátum: 2018 Július, 23, 11:34:01 am »
Ha újat veszek, jó a Japanparts is, mik a tapasztalatok?
tök mindegy mivel van törölve igaz én mikor törlöm kivezérlem,hogy dolgozzon kicsit...
Én is erre gondoltam.  :oke: Biztos nálam is lett állítva valami.

Igazából itt a lényeg most az, hogy nem feltétlenül hal meg egyből.

Tapatalkkal küldve az én E5823 eszközömről

  • Chevrolet Lacetti SW 1.6 16v
  • Gyula

Nem elérhető sebike

  • Service Man
  • Daewoo-Chevy Angel!
  • **
  • Hozzászólások: 4685
  • Nem: Férfi
    • Profil megtekintése
    • sn-car
Re:Kérdések a szerviznek
« Válasz #5709 Dátum: 2018 Július, 23, 13:14:01 pm »
Ha újat veszek, jó a Japanparts is, mik a tapasztalatok?
tök mindegy mivel van törölve igaz én mikor törlöm kivezérlem,hogy dolgozzon kicsit...
Én is erre gondoltam.  :oke: Biztos nálam is lett állítva valami.

Igazából itt a lényeg most az, hogy nem feltétlenül hal meg egyből.

Tapatalkkal küldve az én E5823 eszközömről

japanparts nem gyárt hanem csomagol ... és még nem is olcsó
német utángyártott 35000 gyári gm 55000 én ennyiért tudok
  • Chevrolet Nubira SW WTCC R+
  • Kaposvár
15 évig VOLT márkaszervizes, KAPOSVÁR
70/4334431
www.sn-car.hu

Nem elérhető horty911

  • Látott már olyat, aki látott Daewoo-t
  • **
  • Hozzászólások: 51
  • Nem: Férfi
    • Profil megtekintése
Re:Kérdések a szerviznek
« Válasz #5710 Dátum: 2018 Július, 23, 13:17:12 pm »
Értem. A kérdésem annyi alapvetően, hogy ebből az alkatrészből utángyártott is használható, mert pl a lambda szondával és a felső holtponti jeladóval is úgy jártam, hogy csak a gyárival volt hajlandó hiba nélkül működni.
Ha újat veszek, jó a Japanparts is, mik a tapasztalatok?
tök mindegy mivel van törölve igaz én mikor törlöm kivezérlem,hogy dolgozzon kicsit...
Én is erre gondoltam.  :oke: Biztos nálam is lett állítva valami.

Igazából itt a lényeg most az, hogy nem feltétlenül hal meg egyből.

Tapatalkkal küldve az én E5823 eszközömről

japanparts nem gyárt hanem csomagol ... és még nem is olcsó
német utángyártott 35000 gyári gm 55000 én ennyiért tudok

Tapatalkkal küldve az én E5823 eszközömről

  • Chevrolet Lacetti SW 1.6 16v
  • Gyula

Nem elérhető sebike

  • Service Man
  • Daewoo-Chevy Angel!
  • **
  • Hozzászólások: 4685
  • Nem: Férfi
    • Profil megtekintése
    • sn-car
Re:Kérdések a szerviznek
« Válasz #5711 Dátum: 2018 Július, 23, 14:03:17 pm »
Értem. A kérdésem annyi alapvetően, hogy ebből az alkatrészből utángyártott is használható, mert pl a lambda szondával és a felső holtponti jeladóval is úgy jártam, hogy csak a gyárival volt hajlandó hiba nélkül működni.
Ha újat veszek, jó a Japanparts is, mik a tapasztalatok?
tök mindegy mivel van törölve igaz én mikor törlöm kivezérlem,hogy dolgozzon kicsit...
Én is erre gondoltam.  :oke: Biztos nálam is lett állítva valami.

Igazából itt a lényeg most az, hogy nem feltétlenül hal meg egyből.

Tapatalkkal küldve az én E5823 eszközömről

japanparts nem gyárt hanem csomagol ... és még nem is olcsó
német utángyártott 35000 gyári gm 55000 én ennyiért tudok

Tapatalkkal küldve az én E5823 eszközömről

lambdaszonda működik az utángyártott is csak nem az ipari szemét mobiletront kell venni, adtam már el gyárit és ugy-t is egr ből még nem hozták vissza...
  • Chevrolet Nubira SW WTCC R+
  • Kaposvár
15 évig VOLT márkaszervizes, KAPOSVÁR
70/4334431
www.sn-car.hu

Nem elérhető attis

  • Daewoo-Chevy God!
  • ***
  • Hozzászólások: 6364
    • Profil megtekintése
Stop-Start rendszer
« Válasz #5712 Dátum: 2018 Szeptember, 05, 20:23:12 pm »
Kérdeznék:

Én úgy indítok el autót, hogy
- üresbe teszem, kinyomom a kuplungot
- indítózom
- beröffen a motor, beteszem egyesbe.

Stop start rendszer: pirosnál lámpánál leáll, kuplung lenyomására egyből indul.

Ugyebár ilyenkor azonnal gázt is ad az ember, merthogy el akar indulni zöldre.

Ami szöget ütött a fejemben:
- Amíg jár a motor, addig van olajnyomás.
- Ha leállítom, akkor szépen ejti a nyomást. Nálunk van 65 mp-es piros is, az több mint egy perc...
- Amikor a Stop-Start rendszer indulás előtt tized másodperccel ismét beröffenti, akkor az azonnali gázadás mellet nincs még meg a kenés.

Szagemberek mit gondolnak?

ui: az opelem pl bemelegedve 0,3 liter eszik óránként alapjáraton. Ha óránként 10 percet áll, akkor megspórol 0,05 litert, azaz fél decit. Mai áron kb 20 Forint. Cserébe kenési elégtelenség miatt koptatja a motort?
  • Duster, előtte H-Astra kombi, Lacetti SW, Nubira3, Espero 2.0aut
  • Szfehérvár, Balaton, M7, Bp
attis

Nem elérhető Rammstein

  • Daewoo guru
  • ********
  • Hozzászólások: 1690
    • Profil megtekintése
Re:Kérdések a szerviznek
« Válasz #5713 Dátum: 2018 Szeptember, 06, 08:22:54 am »
Kérdeznék:

Én úgy indítok el autót, hogy
- üresbe teszem, kinyomom a kuplungot
- indítózom
- beröffen a motor, beteszem egyesbe.

Stop start rendszer: pirosnál lámpánál leáll, kuplung lenyomására egyből indul.

Ugyebár ilyenkor azonnal gázt is ad az ember, merthogy el akar indulni zöldre.

Ami szöget ütött a fejemben:
- Amíg jár a motor, addig van olajnyomás.
- Ha leállítom, akkor szépen ejti a nyomást. Nálunk van 65 mp-es piros is, az több mint egy perc...
- Amikor a Stop-Start rendszer indulás előtt tized másodperccel ismét beröffenti, akkor az azonnali gázadás mellet nincs még meg a kenés.

Szagemberek mit gondolnak?

ui: az opelem pl bemelegedve 0,3 liter eszik óránként alapjáraton. Ha óránként 10 percet áll, akkor megspórol 0,05 litert, azaz fél decit. Mai áron kb 20 Forint. Cserébe kenési elégtelenség miatt koptatja a motort?

Szerintem biztos nem ugyanaz a kenes, de emiatt kevesbe aggodnek. En hetvegen vezettem automata dizel start-stop rendszeres autot (>200km varosban, hegyekben stb.), de nem jott be. Azert van ott kesleltetes. De ami tetszet, az az, hogy az adaptiv tempomat 0-ra is fekez pl. pirosnal es amikor az elozo kocsi elindul, akkor kis kesleltetessel, de magatol el is indul, beleertve, hogy a motort is inditja.

Amugy az altalad emlitett scenariot szoftverrel siman lehet kezelni. Pl. hiaba nyomod amig nincs megfelelo olajnyomas, nem porgeti fel. Nyilvan itt is tizedmasodpercekrol beszelunk szerintem, plane ha meleg a motor. Lehet egyebkent, h emiatt is ereztem a kesleltetest indulaskor is. Volt egy olyan erzesem, hogy jaro motorral siman konnyebben indulnek.
Epica 2.0 D

Nem elérhető attis

  • Daewoo-Chevy God!
  • ***
  • Hozzászólások: 6364
    • Profil megtekintése
Re:Kérdések a szerviznek
« Válasz #5714 Dátum: 2018 Szeptember, 06, 14:46:27 pm »
Kérdeznék:

Én úgy indítok el autót, hogy
- üresbe teszem, kinyomom a kuplungot
- indítózom
- beröffen a motor, beteszem egyesbe.

Stop start rendszer: pirosnál lámpánál leáll, kuplung lenyomására egyből indul.

Ugyebár ilyenkor azonnal gázt is ad az ember, merthogy el akar indulni zöldre.

Ami szöget ütött a fejemben:
- Amíg jár a motor, addig van olajnyomás.
- Ha leállítom, akkor szépen ejti a nyomást. Nálunk van 65 mp-es piros is, az több mint egy perc...
- Amikor a Stop-Start rendszer indulás előtt tized másodperccel ismét beröffenti, akkor az azonnali gázadás mellet nincs még meg a kenés.

Szagemberek mit gondolnak?

ui: az opelem pl bemelegedve 0,3 liter eszik óránként alapjáraton. Ha óránként 10 percet áll, akkor megspórol 0,05 litert, azaz fél decit. Mai áron kb 20 Forint. Cserébe kenési elégtelenség miatt koptatja a motort?

Szerintem biztos nem ugyanaz a kenes, de emiatt kevesbe aggodnek. En hetvegen vezettem automata dizel start-stop rendszeres autot (>200km varosban, hegyekben stb.), de nem jott be. Azert van ott kesleltetes. De ami tetszet, az az, hogy az adaptiv tempomat 0-ra is fekez pl. pirosnal es amikor az elozo kocsi elindul, akkor kis kesleltetessel, de magatol el is indul, beleertve, hogy a motort is inditja.

Amugy az altalad emlitett scenariot szoftverrel siman lehet kezelni. Pl. hiaba nyomod amig nincs megfelelo olajnyomas, nem porgeti fel. Nyilvan itt is tizedmasodpercekrol beszelunk szerintem, plane ha meleg a motor. Lehet egyebkent, h emiatt is ereztem a kesleltetest indulaskor is. Volt egy olyan erzesem, hogy jaro motorral siman konnyebben indulnek.

Bárkivel beszéltem eddig, az utálta.
Nem lehet deaktiválni, mindig kézzel kell deaktiválni amikor beülsz.
Nem érdekel a tizedmásodperces késleltetés, a motor és a nem mérnöki személet bosszant.
  • Duster, előtte H-Astra kombi, Lacetti SW, Nubira3, Espero 2.0aut
  • Szfehérvár, Balaton, M7, Bp
attis

Nem elérhető Rammstein

  • Daewoo guru
  • ********
  • Hozzászólások: 1690
    • Profil megtekintése
Re:Kérdések a szerviznek
« Válasz #5715 Dátum: 2018 Szeptember, 06, 17:48:34 pm »
Bárkivel beszéltem eddig, az utálta.
Nem lehet deaktiválni, mindig kézzel kell deaktiválni amikor beülsz.
Nem érdekel a tizedmásodperces késleltetés, a motor és a nem mérnöki személet bosszant.

Hat lehet van mernoki szemlelet, csak kornyezet mernoki :)
En optimistan feltetelezem,h ez a technologia is el tud menni par 100ezer km-t gond nelkul. A kesleltetes megszokhato, de igaz,h gyer forgalmu helyeken vezettem es azert megfordult a fejemben,h ameddig 1-2 auto ilyen, addig ok. De ha a sorban 10 autonak van ennyi kesleltetese pirosnal, akkor mar sokat csokken egy-egy keresztezodes atereszto kepessege.
Epica 2.0 D

Nem elérhető attis

  • Daewoo-Chevy God!
  • ***
  • Hozzászólások: 6364
    • Profil megtekintése
Re:Kérdések a szerviznek
« Válasz #5716 Dátum: 2018 Október, 01, 10:01:52 am »
AdBlue kérdésem lenne:

Van valami tapasztalat, ökölszabály, hogy mennyi az AdBlue fogyasztása egy motornak? Mondjuk x liter gázolajhoz y liter adalék kell...

  • Duster, előtte H-Astra kombi, Lacetti SW, Nubira3, Espero 2.0aut
  • Szfehérvár, Balaton, M7, Bp
attis

Nem elérhető sznuni

  • KLUBELNÖK
  • Adminisztrátor
  • Daewoo-Chevy God!
  • *****
  • Hozzászólások: 8696
  • Nem: Férfi
  • Klubelnök
    • Profil megtekintése
    • http://gportal.hu/portal/sznuni
Re:Kérdések a szerviznek
« Válasz #5717 Dátum: 2018 Október, 01, 19:08:00 pm »
Ezt a neten találtam:
Személygépkocsik becsült fogyasztása:
• Középkategóriás dízel (pl. Opel Insignia vagy Peugeot 508): 1 liter AdBlue / 1000 km
• Városi terepjáró/egyterű kategóriás dízel (pl. Opel Zafira vagy VW touran): 1,5 liter AdBlue / 1000 km

AdBlue kérdésem lenne:

Van valami tapasztalat, ökölszabály, hogy mennyi az AdBlue fogyasztása egy motornak? Mondjuk x liter gázolajhoz y liter adalék kell...
  • Now: Chevrolet Nubira SW 1,8 16V Ex: Daewoo Kalos 1,4i 8V 2004
  • Budapest XX
SZNUBI   06/20-9-823-841 ;) :D O0  sznuni@gmail.com !!!!!!

[url=http://forum-lines.ru][/url]

Nem elérhető attis

  • Daewoo-Chevy God!
  • ***
  • Hozzászólások: 6364
    • Profil megtekintése
Re:Kérdések a szerviznek
« Válasz #5718 Dátum: 2018 Október, 01, 19:53:08 pm »
Ezt a neten találtam:
Személygépkocsik becsült fogyasztása:
• Középkategóriás dízel (pl. Opel Insignia vagy Peugeot 508): 1 liter AdBlue / 1000 km
• Városi terepjáró/egyterű kategóriás dízel (pl. Opel Zafira vagy VW touran): 1,5 liter AdBlue / 1000 km

AdBlue kérdésem lenne:

Van valami tapasztalat, ökölszabály, hogy mennyi az AdBlue fogyasztása egy motornak? Mondjuk x liter gázolajhoz y liter adalék kell...

Köszi!!!
Akkor 15-20 liter nagyjából 15e km-re elegendő.  Magyarul olajcserével együtt kezelendő, végül is logikus...

  • Duster, előtte H-Astra kombi, Lacetti SW, Nubira3, Espero 2.0aut
  • Szfehérvár, Balaton, M7, Bp
attis

Nem elérhető AveoZotya76

  • Újonc
  • *
  • Hozzászólások: 1
    • Profil megtekintése
Re:Kérdések a szerviznek
« Válasz #5719 Dátum: 2018 Október, 24, 19:57:31 pm »
Sziasztok! Szeretnék kérni egy kis segítséget. Van egy 2012 Chevrolet Aveom 1.3 dízel. Elvittem hiba kód olvasásra. Szeretném meg tudni mi lehet a gond. Üzemanyag hőmérséklet érzékelő áramkör magas feszültség. Hogy ez mitől lehet? Előre is köszönöm 🙂
  • Chevrolet Aveo 2012 1.3 D
  • Budapest