Szerző Téma: Tico  (Megtekintve 469660 alkalommal)

0 Felhasználó és 4 vendég van a témában

Nem elérhető sznuni

  • KLUBELNÖK
  • Adminisztrátor
  • Daewoo-Chevy God!
  • *****
  • Hozzászólások: 8628
  • Nem: Férfi
  • Klubelnök
    • Profil megtekintése
    • http://gportal.hu/portal/sznuni
Re:Tico
« Válasz #3740 Dátum: 2016 Július, 03, 20:07:13 pm »
Sziasztok!
98-as Ticohoz keresek féknyereg felújítókészletet, dugattyúval. Unixnál, bárdinál teljesen mást adtak ilyen néven, ezen a honlapon találtam egyedül legalább kinézetre hasonlót, de erről semmi infó sincs és elég drága(ha nem gyári az alkatrész): http://motopol.hu/product_info.php?products_id=5702

Kérdésem, hogy tudtok-e megbízható boltot ahonnan ilyen alkatrészt gyári minőségben tudnék rendelni? Vagy esetleg a Matiz féke megyezik a Tico fékjével? Mert arra már a Bárdi, Unix is kidob dugattyút.

A segítséget előre is köszönöm!
KUN AUTO nál próbálkozhatsz.
Honlapon a partnerek között ott az elérhetősége.
  • Daewoo Kalos 1,4i 8V 2004
  • Budapest XX
Öreg kalóz nem vén Kalos (MIK : MEN IN KALOS) 06/20-9-823-841 ;) :D O0  sznuni@gmail.com !!!!!!


Nem elérhető PTomi92

  • Újonc
  • *
  • Hozzászólások: 5
    • Profil megtekintése
Re:Tico
« Válasz #3741 Dátum: 2016 Július, 04, 22:23:15 pm »
Sziasztok!
98-as Ticohoz keresek féknyereg felújítókészletet, dugattyúval. Unixnál, bárdinál teljesen mást adtak ilyen néven, ezen a honlapon találtam egyedül legalább kinézetre hasonlót, de erről semmi infó sincs és elég drága(ha nem gyári az alkatrész): http://motopol.hu/product_info.php?products_id=5702

Kérdésem, hogy tudtok-e megbízható boltot ahonnan ilyen alkatrészt gyári minőségben tudnék rendelni? Vagy esetleg a Matiz féke megyezik a Tico fékjével? Mert arra már a Bárdi, Unix is kidob dugattyút.

A segítséget előre is köszönöm!
KUN AUTO nál próbálkozhatsz.
Honlapon a partnerek között ott az elérhetősége.
Köszi a segítséget, úgy néz ki hogy megoldódott!
  • Chevrolet Aveo
  • Budapest

dunci

  • Vendég
Re:Tico
« Válasz #3742 Dátum: 2016 Augusztus, 01, 19:04:58 pm »
Sziasztok! Tudnátok abban segíteni, hogy a Tico kormányoszlopon hogyan lehet kormányoszlop perselyt cserélni? Kiszereltem az oszlopot, mert már nagyon kotyogott. A műanyag persely teljesen szét volt mállva rajta. A probléma az, hogy nem jövök rá hogyan tudom ráhúzni az új perselyt (lehet rendelni hozzá kb. 5000Ft). A rúd egyik felén a kormányzár része van felhegesztve a másik oldalon pedig egy csukló amit nem lehet leütni. Van valakinek tapasztalata a cserében?

Nem elérhető crysman

  • Látott már olyat, aki látott Daewoo-t
  • **
  • Hozzászólások: 100
  • Nem: Férfi
    • Profil megtekintése
Re:Tico
« Válasz #3743 Dátum: 2016 Augusztus, 07, 06:44:18 am »
Sziasztok! Tudnátok abban segíteni, hogy a Tico kormányoszlopon hogyan lehet kormányoszlop perselyt cserélni? Kiszereltem az oszlopot, mert már nagyon kotyogott. A műanyag persely teljesen szét volt mállva rajta. A probléma az, hogy nem jövök rá hogyan tudom ráhúzni az új perselyt (lehet rendelni hozzá kb. 5000Ft). A rúd egyik felén a kormányzár része van felhegesztve a másik oldalon pedig egy csukló amit nem lehet leütni. Van valakinek tapasztalata a cserében?

Szia!

Én leesztergáltattam róla a kormányzárat.  :oke:
Ha bármi alkatrész, vagy segítség kellene a szereléshez, fordulj hozzám bizalommal  :kacsint:
« Utoljára szerkesztve: 2016 Augusztus, 07, 06:46:43 am írta crysman »
  • Daewoo Tico SX 1997 239000 km
  • Kaposvár
Fantas-Tico

Nem elérhető vududas

  • Újonc
  • *
  • Hozzászólások: 2
    • Profil megtekintése
Re:Tico alapjárat
« Válasz #3744 Dátum: 2016 Szeptember, 27, 15:15:44 pm »
Sziasztok!

Ticómnak baja támadt az alapjárat szabályozásával.  Elindulás után a szokásos idő elteltével nem veszi lejjebb az alapjáratot, hanem inkább egyre magasabb lesz, őrülten pörög. A vízhőmérséklet mutatója meg sem mozdul, 0 állás alatt marad. Ha normál városi közlekedésben haladok például kb. fél órát, és rövid időre megállok (10 perc), motort leállítva, akkor az újbóli indításkor és elinduláskor gyorsan felmegy a mutató (minél hosszabb volt előtte az út, annál magasabbra, jó esetben 1/3-ig), alapjárat is lejjebb megy, aztán 1-2 km megtétele alatt elkezd visszamenni 0 felé a mutató, ezzel párhuzamosan megy felfelé az alapjárat.
A fűtés működik benne, termosztátot most cseréltek szerelőnél. Nem javult a helyzet. Villamossági szervizben nem tudták megállapítani a jelenség okát.
Nincs valami ötletetek, mi lehet a gond?

Köszönöm:
Tico-tulaj
Azért a termosztáthibát nem zárnám ki! Ez tipikus termosztáthiba

A termosztátot 2 hónapja cserélték ki a leírt hiba miatt, egy kis ideig rendben is volt, de nemrég visszatért a hiba, megint kicserélték a termosztátot, de most nem szűnt meg a hiba.
"...egy kis ideig rendben is volt..." Na, akkor ezek szerint már tettek bele egy nem sokáig működő termosztátot. Elgondolkodtató, hogy a most benne lévő ezek szerint soha nem működött nálad.

Valóban nem működött nálam, mert a mostani csere után már a szerelőnél észlelhető, hogy nem oldotta meg a hibát a csere. Még nem vettem át a kocsit, a szerelő számolt be a helyzetről. A tanácsot köszönöm.
A termosztát működésének ellenőrzésére van néhány módszer, ezek közül a legegyszerűbb a "tapogatásos" eljárás.

Sziasztok!

Olvastam a fórumot az idézett jelenség van nálam is. Pár hete kezdődött, az automata szívató nem nyit mikor már meleg a motor. Hőmérséklet jelző 0-án fekszik, fűtés tökéletes, termosztátot is cseréltem, de előtte is volt jó fűtés. A motor persze pörög. Ha megy a fűtés az azt jelenti, hogy a karburátor kör is fűtve van? Vagy valamilyen elektronika (tekercs,...?) állítja a szívatót?
Mi lett az idézett eset megoldása?
Esetleg egy elvi működés rajzotok van a karburátorról?
A hőmérő honnan veszi a jelet (hol van a jeladója)?

köszi a választ előre is, üdv, Csaba
  • tico
  • budapest

Nem elérhető vududas

  • Újonc
  • *
  • Hozzászólások: 2
    • Profil megtekintése
Re:Tico
« Válasz #3745 Dátum: 2016 Szeptember, 28, 09:31:04 am »
Na jó, megválaszolom magamnak. Sikerült megoldanom egy román szervizkönyv alapján, + translate.google.com.
Megvan a termoelem a karburátorban, innen meg karikacsapás.
Ha vki még küzd ilyen problémával szívesen segítek!
  • tico
  • budapest

Nem elérhető sznuni

  • KLUBELNÖK
  • Adminisztrátor
  • Daewoo-Chevy God!
  • *****
  • Hozzászólások: 8628
  • Nem: Férfi
  • Klubelnök
    • Profil megtekintése
    • http://gportal.hu/portal/sznuni
Re:Tico
« Válasz #3746 Dátum: 2016 Szeptember, 29, 20:45:42 pm »
Na jó, megválaszolom magamnak. Sikerült megoldanom egy román szervizkönyv alapján, + translate.google.com.
Megvan a termoelem a karburátorban, innen meg karikacsapás.
Ha vki még küzd ilyen problémával szívesen segítek!

Köszönjük szépen.
Örülök, hogy megoldódott.
És bocsi, hogy nem mi voltunk a megoldás.  :kacsint: :oke:
  • Daewoo Kalos 1,4i 8V 2004
  • Budapest XX
Öreg kalóz nem vén Kalos (MIK : MEN IN KALOS) 06/20-9-823-841 ;) :D O0  sznuni@gmail.com !!!!!!


Nem elérhető crysman

  • Látott már olyat, aki látott Daewoo-t
  • **
  • Hozzászólások: 100
  • Nem: Férfi
    • Profil megtekintése
Re:Tico
« Válasz #3747 Dátum: 2016 Október, 01, 21:37:22 pm »
Na jó, megválaszolom magamnak. Sikerült megoldanom egy román szervizkönyv alapján, + translate.google.com.
Megvan a termoelem a karburátorban, innen meg karikacsapás.
Ha vki még küzd ilyen problémával szívesen segítek!

A szívósorban a karburátor alatt a van a vízhőfok jeladó. Ha a termoelemhez tartozó vízkör csövei el vannak a dugulva, akkor nem kering a víz, így nem jelez a mutató sem. Tehát azt a kört kell kitisztítani ilyen esetben.
  • Daewoo Tico SX 1997 239000 km
  • Kaposvár
Fantas-Tico

Nem elérhető Áron

  • Újonc
  • *
  • Hozzászólások: 3
    • Profil megtekintése
Re:Tico
« Válasz #3748 Dátum: 2018 Április, 29, 18:43:11 pm »
Sziasztok!

Most írom a szakdogámat egy Tico motorikus tuningolásából!Tud nekem valaki segíteni, aki tuningolt vagy tuningol ilyen gépsárkányt? Előre is nagyon köszönöm a segítséget!
  • Tico
  • Budapest és környéke