Szerző Téma: Tuning  (Megtekintve 48337 alkalommal)

0 Felhasználó és 1 vendég van a témában

Lev

  • Vendég
Re: Lega nózi...
« Válasz #40 Dátum: 2006 Március, 16, 12:02:07 pm »
Idézetet írta: "Viper"
Idézetet írta: "Lev"
Kerestem 5leteket Lega nózira és találtam egy meglep?t, meg egy megvalósíthatót  :-)

Nos a fehér sokkal jobban tetszik!! :oke:
A piros meg háááát, nagyon nem!
De hát ízlések és pofonok!  :-D


Na... ha nem szórom el a zsét... akkor lesz olyan fehér rácsom  :oke:
Ja és gondolom ez is tunning téma... er?s városi forgalomban 10,7 liter a fogyasztásom  :bologat:  (persze 100Km-en)

Nem akarom a Kalos-os - Lacettis kollégákat bántani, de lehet utánozni  ;-)
(de nem elfelejteni, nekem 2.2 mocim van)

Nem elérhető Viper

  • Daewoo-Chevy God!
  • ***
  • Hozzászólások: 12166
  • Nem: Férfi
  • Nexia1.5 16V(96')by H&H R.I.P. :( Lacetti SW 1.6
    • Profil megtekintése
    • http://vipernexia.uw.hu/
Re: Lega nózi...
« Válasz #41 Dátum: 2006 Március, 16, 22:50:00 pm »
Idézetet írta: "Lev"
Na... ha nem szórom el a zsét... akkor lesz olyan fehér rácsom  :oke:

Na akkó jó van!
Nehogy elszórd azt a kis lóvét, amit rá szánnál!!!  :hehehe:
Idézetet írta: "Lev"
Ja és gondolom ez is tunning téma... er?s városi forgalomban 10,7 liter a fogyasztásom  :bologat:  (persze 100Km-en)

Nem akarom a Kalos-os - Lacettis kollégákat bántani, de lehet utánozni  ;-)
(de nem elfelejteni, nekem 2.2 mocim van)

Te! Ezek megköveznek ezért az adatért!!!! :morisqueta:  :seggver:  :wave:

Nem elérhető attis

  • Daewoo-Chevy God!
  • ***
  • Hozzászólások: 6975
    • Profil megtekintése
Re: Lega nózi...
« Válasz #42 Dátum: 2006 Március, 17, 10:10:50 am »
Idézetet írta: "Viper"
Idézetet írta: "Lev"
Na... ha nem szórom el a zsét... akkor lesz olyan fehér rácsom  :oke:

Na akkó jó van!
Nehogy elszórd azt a kis lóvét, amit rá szánnál!!!  :hehehe:
Idézetet írta: "Lev"
Ja és gondolom ez is tunning téma... er?s városi forgalomban 10,7 liter a fogyasztásom  :bologat:  (persze 100Km-en)

Nem akarom a Kalos-os - Lacettis kollégákat bántani, de lehet utánozni  ;-)
(de nem elfelejteni, nekem 2.2 mocim van)

Te! Ezek megköveznek ezért az adatért!!!! :morisqueta:  :seggver:  :wave:


nekem a 8 szelepes 2.0 -ás motor 10-12 körül evett városban. igaz, automatával és esperoban  :bologat:

Ennyit az 1.6os kávédaráló is benyel a lacettiben...
  • Duster, előtte H-Astra kombi, Lacetti SW, Nubira3, Espero 2.0aut
  • Szfehérvár, Balaton, M7, Bp
attis

Lev

  • Vendég
Fejlemény...
« Válasz #43 Dátum: 2006 Március, 24, 09:38:42 am »
Na kérem, lesz fehér kultúrált díszrácsom  ;-)  és nem is drága 6-8000 pénz.
A fogyasztásom, meg még mindig ilyen remek... lehet lekapom a katit is róla, megnézem szereti e.
Tényleg van err?l tapasztalat, hogy igényeli e a folytást  :??:

Lev

  • Vendég
Re: Fejlemény...
« Válasz #44 Dátum: 2006 Március, 24, 09:41:13 am »
Ja, majd elfelejtettem, a nagy buta Legalámpa ezüst belseje feketítése érdemes dolog?
Ha jól láttam a régi képeket mintha Leonelnek ilyen lett vola.
Brutál-szorny? elejét szeretnék faragni a telivigyor felkel? napból.  :fogsor:

Nem elérhető sznuni

  • KLUBELNÖK
  • Adminisztrátor
  • Daewoo-Chevy God!
  • *****
  • Hozzászólások: 8843
  • Nem: Férfi
  • Klubelnök
    • Profil megtekintése
    • http://gportal.hu/portal/sznuni
Re: Fejlemény...
« Válasz #45 Dátum: 2006 Március, 24, 11:49:37 am »
Idézetet írta: "Lev"
Ja, majd elfelejtettem, a nagy buta Legalámpa ezüst belseje feketítése érdemes dolog?
Ha jól láttam a régi képeket mintha Leonelnek ilyen lett vola.
Brutál-szorny? elejét szeretnék faragni a telivigyor felkel? napból.  :fogsor:


Kinézet szempontjából igen, viszont onnantól kezdve állandó párásodásnak lesz kitéve mert ragasztani kell és nem lesz jó a tömítettsége.
Leonelnek is ez lett a gondja ha jól emlékszem.
  • Now: Chevrolet Nubira SW 1,8 16V Ex: Daewoo Kalos 1,4i 8V 2004
  • Budapest XX
SZNUBI   06/20-9-823-841 ;) :D O0  sznuni@gmail.com !!!!!!

[url=http://forum-lines.ru][/url]

Lev

  • Vendég
Re: Fejlemény...
« Válasz #46 Dátum: 2006 Március, 24, 11:54:49 am »
Idézetet írta: "sznuni"
Idézetet írta: "Lev"
Ja, majd elfelejtettem, a nagy buta Legalámpa ezüst belseje feketítése érdemes dolog?
Ha jól láttam a régi képeket mintha Leonelnek ilyen lett vola.
Brutál-szorny? elejét szeretnék faragni a telivigyor felkel? napból.  :fogsor:


Kinézet szempontjából igen, viszont onnantól kezdve állandó párásodásnak lesz kitéve mert ragasztani kell és nem lesz jó a tömítettsége.
Leonelnek is ez lett a gondja ha jól emlékszem.


Amikor a Rekordomnak a lámpáját szétkaptam és foncsoroztattam a bilijét, az üveget visszatudtam szépen rakni.
Igaz az még a régiiskola volt. Valódi üveg, rendes acél patent és egy adag szilo  ;-)

fater

  • Vendég
Re: Fejlemény...
« Válasz #47 Dátum: 2006 Március, 24, 17:29:26 pm »
Idézetet írta: "Lev"
Idézetet írta: "sznuni"
Idézetet írta: "Lev"
Ja, majd elfelejtettem, a nagy buta Legalámpa ezüst belseje feketítése érdemes dolog?
Ha jól láttam a régi képeket mintha Leonelnek ilyen lett vola.
Brutál-szorny? elejét szeretnék faragni a telivigyor felkel? napból.  :fogsor:


Kinézet szempontjából igen, viszont onnantól kezdve állandó párásodásnak lesz kitéve mert ragasztani kell és nem lesz jó a tömítettsége.
Leonelnek is ez lett a gondja ha jól emlékszem.


Amikor a Rekordomnak a lámpáját szétkaptam és foncsoroztattam a bilijét, az üveget visszatudtam szépen rakni.
Igaz az még a régiiskola volt. Valódi üveg, rendes acél patent és egy adag szilo  ;-)

Én FBS-sel akváriumot ragasztottam, évekig bírta, míg a tekn?sünk élt.
Lehet, hogy még mindig üzemel valahol :lol:

leganza X17

  • Vendég
Re: Fejlemény...
« Válasz #48 Dátum: 2006 Március, 30, 00:23:59 am »
Idézetet írta: "Lev"
Ja, majd elfelejtettem, a nagy buta Legalámpa ezüst belseje feketítése érdemes dolog?
Ha jól láttam a régi képeket mintha Leonelnek ilyen lett vola.
Brutál-szorny? elejét szeretnék faragni a telivigyor felkel? napból.  :fogsor:


Szia!
Nekem sikerült szétszedni, és utána nem is párásodott. A lényeg, hogy amikor lekapod a búrát, a lámpatset legyen felmelegítve. Ezt lehet hajszárítóval, de én inkább kinn hagytam a kánikulában a napon. Ekkor felmelegszik a tömít? trutyi és olyan lesz mint egy szétrágott rágó (kva. ragad). Ezután hozzáférsz mindenhez. Fontos, hogy a trutyit szedd le róla teljesen (nekem 1 tonna zepivel és 1 l folttiszító benzinnel siketült), nagyon ragadós meló (kb 2 óra volt lámpánként). Én ezután egy komoly szilikonpasztával tömítettem és nem volt vele gond.
Még egy javaslat: Amikor szétszeded a lámpát legyen rajtad pemut keszty?, hogy ne hagyj újlenyomatot a foncsorokon.
A festéshez pedig azt javaslom, hogy fújás el?tt csiszold fel vizesen egy 800-1000-es papírral, aztán tegyél rá alapozót, és csak ezután a feketét. Próbálj meg kétkomponens? cuccokat használni, mert azok tuti nem fognak lepattogni.
Sok szerencsét

Lev

  • Vendég
Re: Fejlemény...
« Válasz #49 Dátum: 2006 Március, 30, 10:23:31 am »
Idézetet írta: "leganza X17"
Idézetet írta: "Lev"
Ja, majd elfelejtettem, a nagy buta Legalámpa ezüst belseje feketítése érdemes dolog?
Ha jól láttam a régi képeket mintha Leonelnek ilyen lett vola.
Brutál-szorny? elejét szeretnék faragni a telivigyor felkel? napból.  :fogsor:


Szia!
Nekem sikerült szétszedni, és utána nem is párásodott. A lényeg, hogy amikor lekapod a búrát, a lámpatset legyen felmelegítve. Ezt lehet hajszárítóval, de én inkább kinn hagytam a kánikulában a napon. Ekkor felmelegszik a tömít? trutyi és olyan lesz mint egy szétrágott rágó (kva. ragad). Ezután hozzáférsz mindenhez. Fontos, hogy a trutyit szedd le róla teljesen (nekem 1 tonna zepivel és 1 l folttiszító benzinnel siketült), nagyon ragadós meló (kb 2 óra volt lámpánként). Én ezután egy komoly szilikonpasztával tömítettem és nem volt vele gond.
Még egy javaslat: Amikor szétszeded a lámpát legyen rajtad pemut keszty?, hogy ne hagyj újlenyomatot a foncsorokon.
A festéshez pedig azt javaslom, hogy fújás el?tt csiszold fel vizesen egy 800-1000-es papírral, aztán tegyél rá alapozót, és csak ezután a feketét. Próbálj meg kétkomponens? cuccokat használni, mert azok tuti nem fognak lepattogni.
Sok szerencsét


Kössze!

Er?t veszek majd magamon és megcsinálom... már csak id? kell hozzá.

Nem elérhető Rammstein

  • Daewoo a mindene
  • ********
  • Hozzászólások: 1873
    • Profil megtekintése
Re: Tuning
« Válasz #50 Dátum: 2008 Szeptember, 14, 08:16:33 am »
Sziasztok!

Kicsit elgondolkoztam a dizel Epica tuningoltatásán. Az lenne a kérdésem, hogy mennyire igaz a tuninboxokra, amiket a neten lehet olvasni, hogy gyakorlatilag nem csökkenti a motor élettartamát, ellenben plusz nyomatékot/lóerõt kaphatok kisebb fogyasztással (optimalizálásról beszélnek, de ez marketing szöveg nem?). Nem szeretném végletekig kihegyezni a motort, de egy kis plusz teljesítmény jól jönne. :) Viszont nem szeretném, hogy a turbo idõ elõtt tönkremenne. (Ha jól tudom ezek a változó geometriájú turbok kényesek.)
Epica 2.0 D

sebijoe

  • Vendég
Re: Tuning
« Válasz #51 Dátum: 2008 Szeptember, 14, 09:59:41 am »
Sziasztok!

Kicsit elgondolkoztam a dizel Epica tuningoltatásán. Az lenne a kérdésem, hogy mennyire igaz a tuninboxokra, amiket a neten lehet olvasni, hogy gyakorlatilag nem csökkenti a motor élettartamát, ellenben plusz nyomatékot/lóerõt kaphatok kisebb fogyasztással (optimalizálásról beszélnek, de ez marketing szöveg nem?). Nem szeretném végletekig kihegyezni a motort, de egy kis plusz teljesítmény jól jönne. :) Viszont nem szeretném, hogy a turbo idõ elõtt tönkremenne. (Ha jól tudom ezek a változó geometriájú turbok kényesek.)

Sajnos a gyakorlati tapasztalatok nem igazolják a reklámokban leírtakat!

Nem elérhető Rammstein

  • Daewoo a mindene
  • ********
  • Hozzászólások: 1873
    • Profil megtekintése
Re: Tuning
« Válasz #52 Dátum: 2008 Szeptember, 15, 10:41:00 am »
Sziasztok!

Kicsit elgondolkoztam a dizel Epica tuningoltatásán. Az lenne a kérdésem, hogy mennyire igaz a tuninboxokra, amiket a neten lehet olvasni, hogy gyakorlatilag nem csökkenti a motor élettartamát, ellenben plusz nyomatékot/lóerõt kaphatok kisebb fogyasztással (optimalizálásról beszélnek, de ez marketing szöveg nem?). Nem szeretném végletekig kihegyezni a motort, de egy kis plusz teljesítmény jól jönne. :) Viszont nem szeretném, hogy a turbo idõ elõtt tönkremenne. (Ha jól tudom ezek a változó geometriájú turbok kényesek.)

Sajnos a gyakorlati tapasztalatok nem igazolják a reklámokban leírtakat!

ez igaz, csak ugye mozgatja az ember fantaziajat. :) De lehet nem vagok meg bele, jobban korbeszimatolok, hogy legyen plusz infom. :) Bar nekem az a velemenyem, hogy ezek a korszeru dizelek amugy is agyon vannak tuningolva gyarilag. Nem tudom mas markaknal mik a hosszu tavu tapasztalatok, de kivancsi lennek az elettartamukra. Mert azert ezek mar szinte annyit porognek, mint a benzinesek, aztan azert megis csak "traktor" motor van bennuk. :)
Epica 2.0 D

sebijoe

  • Vendég
Re: Tuning
« Válasz #53 Dátum: 2008 Szeptember, 15, 12:18:17 pm »
Sziasztok!

Kicsit elgondolkoztam a dizel Epica tuningoltatásán. Az lenne a kérdésem, hogy mennyire igaz a tuninboxokra, amiket a neten lehet olvasni, hogy gyakorlatilag nem csökkenti a motor élettartamát, ellenben plusz nyomatékot/lóerõt kaphatok kisebb fogyasztással (optimalizálásról beszélnek, de ez marketing szöveg nem?). Nem szeretném végletekig kihegyezni a motort, de egy kis plusz teljesítmény jól jönne. :) Viszont nem szeretném, hogy a turbo idõ elõtt tönkremenne. (Ha jól tudom ezek a változó geometriájú turbok kényesek.)

Sajnos a gyakorlati tapasztalatok nem igazolják a reklámokban leírtakat!

ez igaz, csak ugye mozgatja az ember fantaziajat. :) De lehet nem vagok meg bele, jobban korbeszimatolok, hogy legyen plusz infom. :) Bar nekem az a velemenyem, hogy ezek a korszeru dizelek amugy is agyon vannak tuningolva gyarilag. Nem tudom mas markaknal mik a hosszu tavu tapasztalatok, de kivancsi lennek az elettartamukra. Mert azert ezek mar szinte annyit porognek, mint a benzinesek, aztan azert megis csak "traktor" motor van bennuk. :)

Ezek a dieselek még nincsenek tuningolva, sõt a Lacettiben levõ motor még vissza is fojtva. A Le Mans-i 24 órás versenyt is diesel gép nyerte, WTCC futamokon a diesel Leonok is levannak korlátozva mert túl nagy volt a fölényük!

Nem elérhető Rammstein

  • Daewoo a mindene
  • ********
  • Hozzászólások: 1873
    • Profil megtekintése
Re: Tuning
« Válasz #54 Dátum: 2008 Szeptember, 15, 13:25:03 pm »
Sziasztok!

Kicsit elgondolkoztam a dizel Epica tuningoltatásán. Az lenne a kérdésem, hogy mennyire igaz a tuninboxokra, amiket a neten lehet olvasni, hogy gyakorlatilag nem csökkenti a motor élettartamát, ellenben plusz nyomatékot/lóerõt kaphatok kisebb fogyasztással (optimalizálásról beszélnek, de ez marketing szöveg nem?). Nem szeretném végletekig kihegyezni a motort, de egy kis plusz teljesítmény jól jönne. :) Viszont nem szeretném, hogy a turbo idõ elõtt tönkremenne. (Ha jól tudom ezek a változó geometriájú turbok kényesek.)

Sajnos a gyakorlati tapasztalatok nem igazolják a reklámokban leírtakat!

ez igaz, csak ugye mozgatja az ember fantaziajat. :) De lehet nem vagok meg bele, jobban korbeszimatolok, hogy legyen plusz infom. :) Bar nekem az a velemenyem, hogy ezek a korszeru dizelek amugy is agyon vannak tuningolva gyarilag. Nem tudom mas markaknal mik a hosszu tavu tapasztalatok, de kivancsi lennek az elettartamukra. Mert azert ezek mar szinte annyit porognek, mint a benzinesek, aztan azert megis csak "traktor" motor van bennuk. :)

Ezek a dieselek még nincsenek tuningolva, sõt a Lacettiben levõ motor még vissza is fojtva. A Le Mans-i 24 órás versenyt is diesel gép nyerte, WTCC futamokon a diesel Leonok is levannak korlátozva mert túl nagy volt a fölényük!

Ezt elhiszem, de ott nem tobb szazezer km-t kell futniuk. :) Jo, mondjuk en sem szeretnek vele, az teny. :) De gondolom, ott egy turbo csere ket verseny kozott nem problema vagy esetleg egy kisebb general. Nalam mar az lenne! :) Meg komolyabb alkatreszeket is hasznalhatnak, nem hiszem, hogy a szeria autokat gyarto sorrol vennek le az alkatreszeket. Szoval azon a szinten erdekelne a tuning, ha esetleg belevagnek egy ilyenbe, az mivel jarhat? Persze tuningnak is tobb fajtaja van, de en nem egy vegletekig kihegyezett tuningboxra gondoltam! Az mas kerdes, hogy azt sem tudom, mi a nem vegletekig kihegyezett, azaz mekkora teljesitmenynovekedest tud elviselni egy ilyen motor anelkul, hogy 2x akkora lenne a fogyasztasa es ne kelljen 30.000km-kent turbot cserelni. :) Talan ugy tudnam megfogalmazni erthetobben a kerdesemet, hogy ha a motor-t peldaul 500.000 km-re tervezik es egy ilyen tuninggal 300.000 km-t elmegy, akkor erdekel, de ha mar csak 50.000-t, akkor ertelemszeruen nem. Persze tudom, hogy nem 500.000 km-re tervezik, ez csak pelda volt. :)
Epica 2.0 D

Nem elérhető sebike

  • Service Man
  • Daewoo-Chevy Angel!
  • **
  • Hozzászólások: 4860
  • Nem: Férfi
    • Profil megtekintése
    • sn-car
Re: Tuning
« Válasz #55 Dátum: 2008 Szeptember, 15, 20:37:10 pm »
A tuningboxok többségét a közösnyomócsõre kell kötni és gyakorlatban nem csinál mást csak átveri a motorvezérlõt :lol:
  • Chevrolet Nubira SW WTCC R+
  • Kaposvár
15 évig VOLT márkaszervizes, KAPOSVÁR
70/4334431
www.sn-car.hu

ni_lovag

  • Vendég
Re: Tuning
« Válasz #56 Dátum: 2008 Szeptember, 16, 15:36:17 pm »
A tuningboxok többségét a közösnyomócsõre kell kötni és gyakorlatban nem csinál mást csak átveri a motorvezérlõt :lol:
Itt egy kis szakértés az egyik autósmagazin részérõl:
Tuningbox
A legolcsóbb-gagyi- boxok többsége csak egy darab ellenállás,szép csomagolásban,ami átveri az elektronikát...

Nem elérhető Rammstein

  • Daewoo a mindene
  • ********
  • Hozzászólások: 1873
    • Profil megtekintése
Re: Tuning
« Válasz #57 Dátum: 2008 Szeptember, 16, 16:20:26 pm »
A tuningboxok többségét a közösnyomócsõre kell kötni és gyakorlatban nem csinál mást csak átveri a motorvezérlõt :lol:
Itt egy kis szakértés az egyik autósmagazin részérõl:
Tuningbox
A legolcsóbb-gagyi- boxok többsége csak egy darab ellenállás,szép csomagolásban,ami átveri az elektronikát...
Koszi az infot! ugy nez ki ez alapjan kihagyom ezt a dolgot. :)
Epica 2.0 D

Swinter

  • Vendég
Re: Tuning
« Válasz #58 Dátum: 2008 Szeptember, 22, 15:16:37 pm »
Sziasztok!

Valaki esetleg közületek nem csinálta azt az EGR szelep elzárós dolgot? Nem tudtok róla esetleg valamit hogy hogyan kell csinálni?

Nem elérhető Yeti

  • Klubtag
  • Adminisztrátor
  • Daewoo-Chevy God!
  • *****
  • Hozzászólások: 9435
  • Nem: Férfi
  • Tscholnok
    • Profil megtekintése
    • Yeti és a Daewoo :)
Re: Tuning
« Válasz #59 Dátum: 2008 Szeptember, 22, 21:25:02 pm »
Sziasztok!

Valaki esetleg közületek nem csinálta azt az EGR szelep elzárós dolgot? Nem tudtok róla esetleg valamit hogy hogyan kell csinálni?
Szia!
A fórumon már kiveséztük egy párszor, de leírom:
-Elvileg két csavar fogja, leszeded, lemezt alávágsz, majd lemezestõl vissza, és kész! :oke:

Ja, mellesleg nekem fél éve van így a kocsi, érezhetõ a különbség, ohne rángatás, egyenletesebben gyorsul. :kacsint:
  • CEED SW '08 EX Limited 1.6 16v Benzin
  • Tscholnok
Mostmegmá '08 Kia Ceed SW 1.6 16v Ex Limited benzin
Ex 2005 Chevrolet Lacetti Sedan 1.6 16v Elite AC LPG + Radar
Skoda Fabia '07 1.4 16v Elegance
Ex 2002 Daewoo Lanos Sedan 1349ccm 275.000 Km



www.lacettiklub.hu