Szerző Téma: Tuning  (Megtekintve 48342 alkalommal)

0 Felhasználó és 1 vendég van a témában

leonel

  • Vendég
Tuning
« Dátum: 2004 Március, 21, 17:10:09 pm »
Ha valaki szörfözés közben olyan cégbe botlana, amelyik Lega optikai programot kínál- kérem jelezze. :)   8)
Köszi

leganza X17

  • Vendég
Belső optikai tuning :-)
« Válasz #1 Dátum: 2004 Április, 01, 09:24:36 am »
Feltettem a netre 1 leírást, hogyan cseréljünk első hangszórót a leganzában, hogyan tüntessük el az ajtókárpiton keletkezett sérüléseket, hogyan kárpitozzuk le, és hogyan oldjuk meg, hogy a térképtartóba bepakolt motyó ne csörögjön, zörögjön.

A weblapomon megnézhetitek, sőt bővülni is fog.... remélem :-)

leganza X17

  • Vendég
Tuning
« Válasz #2 Dátum: 2004 Április, 27, 04:37:24 am »
Találtam pár tuning képet a neten, van ami photoshop-os, de azért jók. :-)








És szerintem ez is photoshop-os, de azért elindította bennem a mókuskereket. :-) Már szereztem egy lökhárítót 40 EUR-ért, úgyhogy indulhat a spoiler project. Ha szerencsém van már júniusra meg lesz.
Ja és ha valakit érdekelne ilyen dolog (amennyiben sikerül megcsinálni egy hajóépít? ismer?sömmel) most szóljon.


leganza X17

  • Vendég
Tuning
« Válasz #3 Dátum: 2004 Április, 27, 04:47:33 am »
És természetesen amilyen hülye vagyok ezek lemaradtak. :-(

Ez egy leganza ami állítólag 268-at megy.  :twisted:







Ez pedig egy szép leganza, és jelentem nekem is ilyen lesz a légsz?r? rendszerem.   :lol:






leonel

  • Vendég
Tuning
« Válasz #4 Dátum: 2004 Augusztus, 07, 22:59:08 pm »
Ma ráértem és festegettem egy kicsit!  :lol:  8)

Nem elérhető Viper

  • Daewoo-Chevy God!
  • ***
  • Hozzászólások: 12166
  • Nem: Férfi
  • Nexia1.5 16V(96')by H&H R.I.P. :( Lacetti SW 1.6
    • Profil megtekintése
    • http://vipernexia.uw.hu/
Tuning
« Válasz #5 Dátum: 2004 November, 09, 20:42:17 pm »
leonel!!!!!

Hozd fel ezt a topic-ot is légyszi!!!!

Pl. tedd fel a szárnyadról készült képeket meg ilyesmi!!!

Hmmm!!!!!   :) :) :) :)

leonel

  • Vendég
Tuning
« Válasz #6 Dátum: 2004 November, 09, 21:47:09 pm »
Idézetet írta: "Viper"
leonel!!!!!

Hozd fel ezt a topic-ot is légyszi!!!!

Pl. tedd fel a szárnyadról készült képeket meg ilyesmi!!!

Hmmm!!!!!   :) :) :) :)



Ha hiszed ha nem: nincs egy normális képem a kocsi hátuljáról! :oops:  :evil:  :?  :(
Megpróbálok majd szerezni vhonnan mert jelenleg még gépem sincs.  :(
Max szombaton megkérek vkit! :wink:

Addig is itt egy oldalról, a szárny itt is látszik egy kicsit. :roll:


Nem elérhető Viper

  • Daewoo-Chevy God!
  • ***
  • Hozzászólások: 12166
  • Nem: Férfi
  • Nexia1.5 16V(96')by H&H R.I.P. :( Lacetti SW 1.6
    • Profil megtekintése
    • http://vipernexia.uw.hu/
Tuning
« Válasz #7 Dátum: 2004 November, 26, 00:30:59 am »
A TUNING!!!!! :) :) :)

Ezt majdnem elfelejtettem!!!  :) :) :)


Lev

  • Vendég
Elkészült!
« Válasz #8 Dátum: 2005 Január, 25, 14:07:27 pm »
Sziasztok!

Párszor tettem fel érdekes kérdéseket, hogy épp nem úgy megya Leganzám ahogy kéne és ilyenek...
Jelentem feltörtem a malacot és gondolkodóba estem  :roll:
Vagy egy 2.5 V6-os Opel mocit ültetek az elejébe vagy szétkapatom a hegerfejes és más egyéb cuccoktol köh?g? motorom (már így vettem)  :-(
2.5-ös átalakítás horribilis lett volna ezért az alap 2.0 X20SED Opel eredet? moci került faragás alá.
Ha már egyszer szét kellett szedni  :-)
Nos 2.2 lett a kompressziót renedesen megnöveltük és már csak a 98 vagy annál jobb benzinnel megy, mert másképp úgy csörög, mint a 7 hónapos lányom Micimackós csörg?je  :-D

Nem tudom hány l?er?s, nem tudom mennyi a nyomatéka, de megy mint egy veszedelem!!!

Egyszóval nem bántam meg, hogy ezt a modellt választottam.
...de azért még egy 2.5 V6 izgatja a fantáziám, vagy egy X20LET (turbos) moci... hmmm...  :idea:

WaseK

  • Vendég
Re: Elkészült!
« Válasz #9 Dátum: 2005 Január, 25, 14:15:49 pm »
Na, szerintem ezzel mindjárt egy lavinát fogsz elindítani itt :-D
X20LET turbós változatát nem ajánlom.

Viszont felmerültek kérdések a fejemben, amit most fel is teszek.
Le van vizsgáztatva? Simán átment?
A fékekhez hozzányúltál? Csak mert ez már tényleg er?s moci, egy ekkora tömeghez.
A hivatalos részek sok macerával jártak?

A többit majd felteszik mások  ;-)

Ja és gratula a kocsihoz, elhozhatnád egy találkozóra majd :vezet:  

Idézetet írta: "Lev"
Sziasztok!

Párszor tettem fel érdekes kérdéseket, hogy épp nem úgy megya Leganzám ahogy kéne és ilyenek...
Jelentem feltörtem a malacot és gondolkodóba estem  :roll:
Vagy egy 2.5 V6-os Opel mocit ültetek az elejébe vagy szétkapatom a hegerfejes és más egyéb cuccoktol köh?g? motorom (már így vettem)  :-(
2.5-ös átalakítás horribilis lett volna ezért az alap 2.0 X20SED Opel eredet? moci került faragás alá.
Ha már egyszer szét kellett szedni  :-)
Nos 2.2 lett a kompressziót renedesen megnöveltük és már csak a 98 vagy annál jobb benzinnel megy, mert másképp úgy csörög, mint a 7 hónapos lányom Micimackós csörg?je  :-D

Nem tudom hány l?er?s, nem tudom mennyi a nyomatéka, de megy mint egy veszedelem!!!

Egyszóval nem bántam meg, hogy ezt a modellt választottam.
...de azért még egy 2.5 V6 izgatja a fantáziám, vagy egy X20LET (turbos) moci... hmmm...  :idea:

Lev

  • Vendég
Re: Elkészült!
« Válasz #10 Dátum: 2005 Január, 25, 16:29:34 pm »
Szóval... köszi a gratulációt  :-)

Nos a vizsga nem gond, mert a blokkon semmi sem látszik, csak a hangja érdekes, de arra meg ki figyel  8-)
Mindenki a sportdobokat keresi, pedig nincs alatta, de ha lesz akkor is csendes fajta.
A fékek még a gyáriak, mert ez az egész motor alakítás egy hirtelen jött dolog volt  :idea:
Most spórolok, a többire  :lol:


Idézetet írta: "WaseK"
Na, szerintem ezzel mindjárt egy lavinát fogsz elindítani itt :-D
X20LET turbós változatát nem ajánlom.

Viszont felmerültek kérdések a fejemben, amit most fel is teszek.
Le van vizsgáztatva? Simán átment?
A fékekhez hozzányúltál? Csak mert ez már tényleg er?s moci, egy ekkora tömeghez.
A hivatalos részek sok macerával jártak?

A többit majd felteszik mások  ;-)

Ja és gratula a kocsihoz, elhozhatnád egy találkozóra majd :vezet:

Nem elérhető Viper

  • Daewoo-Chevy God!
  • ***
  • Hozzászólások: 12166
  • Nem: Férfi
  • Nexia1.5 16V(96')by H&H R.I.P. :( Lacetti SW 1.6
    • Profil megtekintése
    • http://vipernexia.uw.hu/
Re: Elkészült!
« Válasz #11 Dátum: 2005 Január, 25, 21:01:49 pm »
Úúúúúú ez nem semmi pajtás!!
Azthiszem leonel kollega emberére akadt!!! :lol:
Hol fúrták fel a mocidat?
És egy indiszkrét kérdés: Mennyibe fájt eza kis m?velet neked???
Idézetet írta: "WaseK"
X20LET turbós változatát nem ajánlom.

Ezt szerintem azért írta,mert sok gond van vele,nameg a fékeket is nagyobbakra kellene cserélni!
Szerintem vidd el a Csonkába,ott lemérik a teljesítményét.
Err?l többet leonel barátunktól tudhatsz meg,mert ? már járt ott!
Idézetet írta: "Lev"
Sziasztok!

Párszor tettem fel érdekes kérdéseket, hogy épp nem úgy megya Leganzám ahogy kéne és ilyenek...
Jelentem feltörtem a malacot és gondolkodóba estem  :roll:
Vagy egy 2.5 V6-os Opel mocit ültetek az elejébe vagy szétkapatom a hegerfejes és más egyéb cuccoktol köh?g? motorom (már így vettem)  :-(
2.5-ös átalakítás horribilis lett volna ezért az alap 2.0 X20SED Opel eredet? moci került faragás alá.
Ha már egyszer szét kellett szedni  :-)
Nos 2.2 lett a kompressziót renedesen megnöveltük és már csak a 98 vagy annál jobb benzinnel megy, mert másképp úgy csörög, mint a 7 hónapos lányom Micimackós csörg?je  :-D

Nem tudom hány l?er?s, nem tudom mennyi a nyomatéka, de megy mint egy veszedelem!!!

Lev

  • Vendég
Re: Elkészült!
« Válasz #12 Dátum: 2005 Január, 26, 13:28:31 pm »
Nos, nem volt szándékos ez a tunning, mint ahogy írtam is, csak mivel egy nagygenerál elé kellett néznem és volt épp a "mester" keze ügyében alkatrész és némi ügyesség  ;-)  Zsipsz zsupsz 4 nap alatt elkészült.
? sem nagyon tudta, mi lesz bel?le pontosan, mert ugye azt nem lehet megjósolni...
Szal azt mondta, ha tetszik (és nekem tetszett) mindennel együtt, ami csak egy nagyszervizi cserébe beletartozik 130.000.- forintba volt nekem.
De ez nem tudom mennyire piacképes, mert öcsém "jó ismer?se" mondhatnánk elkötelezettje  8-)
Apropó megemlítette, hogy az projektoros lámpa nagyon nem tetszet?s a búra mögött és Xenonra kéne cserélni...
Nem is tudom... lehet bankot kéne rabolnom és lesz egy remek Leganzám?  :-P

Idézetet írta: "Viper"
Úúúúúú ez nem semmi pajtás!!
Azthiszem leonel kollega emberére akadt!!! :lol:
Hol fúrták fel a mocidat?
És egy indiszkrét kérdés: Mennyibe fájt eza kis m?velet neked???
Idézetet írta: "WaseK"
X20LET turbós változatát nem ajánlom.

Ezt szerintem azért írta,mert sok gond van vele,nameg a fékeket is nagyobbakra kellene cserélni!
Szerintem vidd el a Csonkába,ott lemérik a teljesítményét.
Err?l többet leonel barátunktól tudhatsz meg,mert ? már járt ott!

Nem elérhető Viper

  • Daewoo-Chevy God!
  • ***
  • Hozzászólások: 12166
  • Nem: Férfi
  • Nexia1.5 16V(96')by H&H R.I.P. :( Lacetti SW 1.6
    • Profil megtekintése
    • http://vipernexia.uw.hu/
Tuning
« Válasz #13 Dátum: 2005 Január, 26, 15:26:11 pm »
Idézetet írta: "Lev"

Apropó megemlítette, hogy az projektoros lámpa nagyon nem tetszet?s a búra mögött és Xenonra kéne cserélni...
Nem is tudom... lehet bankot kéne rabolnom és lesz egy remek Leganzám?  :-P

Nemcsak a legához kell bankot robbantani!
Minden tuning rengeteg lóvét emészt fel!
A Xenon lámpa meg nem is olyan drága!
Leonel már beépíttette a legába és azt kell mondjam,
sokkal jobban is néz ki vele a verda,mindamellett még jól is lehet vele látni!
Vedd fel vele a kapcsolatot,sokat tudna mesélni és még  ötleteket is adhat.
Xenonnal kapcsolatban is tud segíteni!

leonel

  • Vendég
Tuning
« Válasz #14 Dátum: 2005 Január, 26, 23:39:58 pm »
Hahó!

Lev: gratulálok a gépeshez! ;-)

Mivel többször meglettem említve - nem is értem :lol: - pár infó:

- A csonkába 5200 Ft a mérés - el?zetesen id?pontot célszer? egyeztetni.
- Nemtom, hogy amerikai vagy Eu Legád van? Ha Eu akkor H1 és 90e körül van a xenon ami már megbízható és garis. Sacc 10ért rakják be- nem egyszer? feladat mert reszelni is kell.  :-?

Pár kérdés:
Digit vagy mechanikus a klímád?
Mennyit fogyaszt most a gép?
Computer a régi maradt?
A kormányoszlopod berezonál indításkor?
Hirtelen ennyi.  :-)

Amúgy nekem épp a faxom tele van a kocsival - legszivesebben felgyújtanám. :evil:  :evil:
-Továbbra sem megy vagyis ingadozik a teljesítmény- de nem kicsit- sacc 10-15Kw-ot: rosszabbak a mérési eredményei most mint standard állapotában és mindenki csak találgat. Azóta szenvedek vele amióta a digitklíma bekerült- bár rajtam kívül senki sem lát összefüggést. Idézek:"ááááááá nem hiszem hogy az lenne" ezt hallottam már villanyszerel?tól elkezdve barátig mindenkit?l.  :-D  ;-)

-Jahh és még lóg a motorom -lehaltak a bakok
-Dübörög és ideges a futóm? - valszeg leng?kar szilentek.
-Ömlik az olaj a f?tengelynél: 3 szimering lett belepróbálva de akkor is!- Tippet kaptam: bemaródhatott a f?tengely: 89e km-nél!!! :?:  :roll:
-Folyik az egyik szervócsövem préselt illesztése.
-Az egyik fényszóróm motorja kakukk.
-Berezonál a kormányoszlopom elinduláskor és beindításkor.
-S?r? fekete szmötyi csöpög a kartercs?b?l- ismételem magam:89e km!!!!
-Valami csörög a 4 hónapos kipuff rendszerembe- és olyan hangja van mint egy herélt vadkannak!
-És természetesen a klímám is ugrál össze vissza- hol hajlandó bekapcsolni, hol nem. Hol forrót fúj 31C nál hol langyosat. Memóriája nem m?ködik -minden indításnál újra be kell állítani.


Asszem no comment... talán még annyi: Lev: lehet, hogy én kifogtam- bár 63e km-el vettem egy 73 éves bácsitól és még a gyári gumik voltak rajta- de én azt mondom: ha valakinek megtetszik az autód és jó árat ad érte- na habozz!!!  Szerintem...


Ps: Szerintem még ma is röhögnek rajtam azok a szerel?k akikhez anno bevittem a 60e km-es kocsimat hogy nézzék át mert nyaralni megyünk Horvátba.
Ismét idézek:" de uram!??? ez egy corolla!!!!! Hát igen!

Lev

  • Vendég
Tuning
« Válasz #15 Dátum: 2005 Január, 27, 11:20:12 am »
Szia!

Nos a kormányoszlop nem remeg, bár most ha nagyon finomkodom a kupplung egy picit berezonál, de ez érthet? :c)
A lámpám H1-es, manuális a klímám (nem bánom, mert én mondom meg, hogy hideg vagy meleg leveg? kell), most így hidegben, hogy elég cammogós a dolog... Pesti út, Jászberényí út a Kálvin térig... a fogyasztása 11 liter.
De mociszerelés el?tt volt 14 liter is!!!
Tudtommal a compi maradt a régi.

Ha eleged van a motorból ajánlanék egy megoldást...
Elég olcsón lehet Opel mocikat kapni, pl egy C20NE moci már eljön 40-50ezer pénzért, vagy egy V6-os 2.5 200ért :c)
azokból lehet "olcsón" jót kapalálni  :-)
Sajna a Leganza hengerfeje a X20-as blokkra megy csak fel a C20-nak ritkább a h?t?járata.



Idézetet írta: "leonel"
Hahó!

Lev: gratulálok a gépeshez! ;-)

Mivel többször meglettem említve - nem is értem :lol: - pár infó:

- A csonkába 5200 Ft a mérés - el?zetesen id?pontot célszer? egyeztetni.
- Nemtom, hogy amerikai vagy Eu Legád van? Ha Eu akkor H1 és 90e körül van a xenon ami már megbízható és garis. Sacc 10ért rakják be- nem egyszer? feladat mert reszelni is kell.  :-?

Pár kérdés:
Digit vagy mechanikus a klímád?
Mennyit fogyaszt most a gép?
Computer a régi maradt?
A kormányoszlopod berezonál indításkor?
Hirtelen ennyi.  :-)

Amúgy nekem épp a faxom tele van a kocsival - legszivesebben felgyújtanám. :evil:  :evil:
-Továbbra sem megy vagyis ingadozik a teljesítmény- de nem kicsit- sacc 10-15Kw-ot: rosszabbak a mérési eredményei most mint standard állapotában és mindenki csak találgat. Azóta szenvedek vele amióta a digitklíma bekerült- bár rajtam kívül senki sem lát összefüggést. Idézek:"ááááááá nem hiszem hogy az lenne" ezt hallottam már villanyszerel?tól elkezdve barátig mindenkit?l.  :-D  ;-)

-Jahh és még lóg a motorom -lehaltak a bakok
-Dübörög és ideges a futóm? - valszeg leng?kar szilentek.
-Ömlik az olaj a f?tengelynél: 3 szimering lett belepróbálva de akkor is!- Tippet kaptam: bemaródhatott a f?tengely: 89e km-nél!!! :?:  :roll:
-Folyik az egyik szervócsövem préselt illesztése.
-Az egyik fényszóróm motorja kakukk.
-Berezonál a kormányoszlopom elinduláskor és beindításkor.
-S?r? fekete szmötyi csöpög a kartercs?b?l- ismételem magam:89e km!!!!
-Valami csörög a 4 hónapos kipuff rendszerembe- és olyan hangja van mint egy herélt vadkannak!
-És természetesen a klímám is ugrál össze vissza- hol hajlandó bekapcsolni, hol nem. Hol forrót fúj 31C nál hol langyosat. Memóriája nem m?ködik -minden indításnál újra be kell állítani.


Asszem no comment... talán még annyi: Lev: lehet, hogy én kifogtam- bár 63e km-el vettem egy 73 éves bácsitól és még a gyári gumik voltak rajta- de én azt mondom: ha valakinek megtetszik az autód és jó árat ad érte- na habozz!!!  Szerintem...


Ps: Szerintem még ma is röhögnek rajtam azok a szerel?k akikhez anno bevittem a 60e km-es kocsimat hogy nézzék át mert nyaralni megyünk Horvátba.
Ismét idézek:" de uram!??? ez egy corolla!!!!! Hát igen!

Nem elérhető Viper

  • Daewoo-Chevy God!
  • ***
  • Hozzászólások: 12166
  • Nem: Férfi
  • Nexia1.5 16V(96')by H&H R.I.P. :( Lacetti SW 1.6
    • Profil megtekintése
    • http://vipernexia.uw.hu/
Tuning
« Válasz #16 Dátum: 2005 Január, 27, 11:24:26 am »
Nem véletlenül említettelek,mert Leganzával csak TE és Leganza X17
rendelkezett eddig,mert mostmár van egy kollegánk Lev,akinek szintén Legája van!
A tuning részét te teljesítetted a legjobban,(bár szomorúan hallottam,hogy gondok vannak :cry: )!
Remélem és bízom benne,hogy meggyógyul a kocsid,hogy tényleg egyedi legyen!
Mondhatni,hogy már most sem egy tömegcucc!!! :peace:
Akárcsak az enyém!!! :punk:  :igen:

Ja és mellesleg ez az 1000. hozzászólásom!!! :oops1:  :hullam:  :peace:  :banan2:  :punk:  :igen:

Lev

  • Vendég
Tuning
« Válasz #17 Dátum: 2005 Január, 27, 11:36:27 am »
Benem is felmerül egy két kérdés...
Tényleg 63ezer volt benne, tényleg az a bácsi is hajtotta?  :-?
Nekem 160ezer van benne, ami nem igaz, mert el?re lett tekerve az óra, olyan 120 lehet a valós érték és azért esett most szét a moci, mert nem cseréltek benne 80ezernél semmit.
Bár nem bánom, mert ?k azt hitték, hogy ett?l kuka a kocsi és occsó volt, nekem meg lett egy remek mocim  :-D
Ahogy olvasom írásod egyre inkább az a nyanúm, hogy nagyon meg volt hajtva az az autó és mentek vele rendesen.
A régi benzines 2.0 Rekordom nem produkált ilyet 450.000 km után  :-)

gyussz

  • Vendég
Tuning
« Válasz #18 Dátum: 2005 Január, 27, 13:35:29 pm »
No végre!Ma betelt a pohár....Úgy döntöttem,hogy hanyagolom a forum látogatását.(majd ha m?ködik visszajövök).Tudom,hogy nem ide kéne írnom,de 1/2 óra után ez az egy lap amit véletlenül sikerült megnyitnom. :evil:

Nem elérhető zsolt160

  • "A" Mozigépész!
  • Adminisztrátor
  • Daewoo-Chevy God!
  • *****
  • Hozzászólások: 6303
  • Nem: Férfi
  • Alelnök
    • Profil megtekintése
    • Ősrégi oldalam!
Tuning
« Válasz #19 Dátum: 2005 Január, 27, 14:57:11 pm »
Idézetet írta: "leonel"
Amúgy nekem épp a faxom tele van a kocsival - legszivesebben felgyújtanám. :evil:  :evil:
-Továbbra sem megy vagyis ingadozik a teljesítmény- de nem kicsit- sacc 10-15Kw-ot: rosszabbak a mérési eredményei most mint standard állapotában és mindenki csak találgat. Azóta szenvedek vele amióta a digitklíma bekerült- bár rajtam kívül senki sem lát összefüggést. Idézek:"ááááááá nem hiszem hogy az lenne" ezt hallottam már villanyszerel?tól elkezdve barátig mindenkit?l.  :-D  ;-)

-Valami csörög a 4 hónapos kipuff rendszerembe- és olyan hangja van mint egy herélt vadkannak!
Szerény tudomásom szerint, ha a katalizátor "szétmegy", akkor a teljesítményb?l veszít a motor, és mivel írtad, hogy a rendszeredben csörög valami, ez egyik jele a katalizátor tönkremenetelének, nem tudom, hogy az lett cserélve??? Ha nem, valószínü ez az ok. (a klimát is befolyásolhatja) :twisted:
  • Simson, Chevrolet Lacetti 1.4 LPG!
  • Kaposvár