Szerző Téma: Leganza, Evanda, Epica  (Megtekintve 520343 alkalommal)

0 Felhasználó és 1 vendég van a témában

Nem elérhető zsolt160

  • "A" Mozigépész!
  • Adminisztrátor
  • Daewoo-Chevy God!
  • *****
  • Hozzászólások: 6303
  • Nem: Férfi
  • Alelnök
    • Profil megtekintése
    • Ősrégi oldalam!
Re:Leganza, Evanda, Epica
« Válasz #40 Dátum: 2004 December, 21, 19:10:10 pm »
Éppen írtam volna, hogy vagy a hüt?viz ment el, vagy a h?fokszabályzó gomba!
Lehet, hogy az olajban van a víz??? Nézzd meg az olajbetölt? sapkát van e rajta fehér valami, ha igen az olajban van a víz, és meleg hatására kicsapódott! :evil:
Na ekkor van gátszakadás!
  • Simson, Chevrolet Lacetti 1.4 LPG!
  • Kaposvár


Lev

  • Vendég
Re:Leganza, Evanda, Epica
« Válasz #41 Dátum: 2004 December, 22, 12:30:11 pm »
Az els? volt, hogy az olajat megnéztem, de nem habos.
Tettem bele másfél lityi Valvolint, meg új gyertyákat, mert elég tréül néztek ki a benne lév?k.
De semmi víz folyást nem lehet látni.
Bár mióta asszony megforralta az egyik szelep kattog.

leganza X17

  • Vendég
Re:Leganza, Evanda, Epica
« Válasz #42 Dátum: 2004 December, 23, 14:52:45 pm »
Idézetet írta: "Lev"
Az els? volt, hogy az olajat megnéztem, de nem habos.
Tettem bele másfél lityi Valvolint, meg új gyertyákat, mert elég tréül néztek ki a benne lév?k.
De semmi víz folyást nem lehet látni.
Bár mióta asszony megforralta az egyik szelep kattog.

Hello!

Szerintem a hengerfejtömítés szállt el. Nekem is szinte ugyan ezt csinálta tavaly tavasszal. Ha nincs f?tés az már rosszat sejtet, ugyanis a f?tés a h?t?vízr?l megy, ha pedig nincs nyomás a rendszerben (mondjuk a tömítés szakadása miatt) nincs f?tés sem. Most mindenki azt mondja, hogy akkor jócskán jönne g?z is a kipufogóból, de nekem sem jött, s?t még az olajam sem volt vizes. Nálam a vízpumpa szállt el, azután pedig a tömítés. Az a gond, hogy 90.000 km-nél vezérm? szíjat kell cserélni, de a szervizek ekkor csak a szíjat cserélik, megvezet? görg?ket és a feszít?görg?ket nem (a hülyék kedvéért még a szíjra is rá van írva, hogy együtt kell cserélni, mert a gari nem lesz érvényes). A vízpumpa megvezet? görg? szerepet is ellát, az élettartama, pedig kb. 120.000 km. Nekem 132000-nél ütött be a ménk? és megértettem mindent. Ha a vízpumpa vezet?görg? is, akkor azt 90e cserélni kellet volna, már csak azért is, mert a következ? vezérm? szíj cserét (180.000 km) már nem bírná ki. Hogy milyen állapotban voltak a görg?k, nos azt nem részleteznék, de kotyogott mindegyik. Ezt a magatartást megértem, mert a görg?k (3 db) kb 40 e Ft, a szíj egy 10-es, a vízpumpa pedig 17-25 e Ft. Ha ehhez hozzáadjuk még a többi 90 ezer km-es szerviznél esedékes költségeket már jóval 100 e Ft-nál tartunk. Így nem mindenki cseréli. :-(
Neked mennyit futott a Legád?
Ha tényleg ez a gond, akkor nem kellene motort cserélni (már csak azért sem mert az omega motor nem jó bele), de készülj egy drága szervizre. Én 135.000 nél cseréltem a teljes vezérlést (szíj + görg?k), a tömítést (hengerfejt?l a szelepszálig), a vízpumpát, sikoltattam a hengerfejet (ilyenkor el szokott deformálódni a h? miatt), volt egy nyomáspróba (ereszt-e, kell e hegeszteni), és persze a munkadíj. Ez 200 e Ft-volt. De azóta mint a kisangyal. :-)
Remélem nálad nem ez a gond.

Lev

  • Vendég
Re:Leganza, Evanda, Epica
« Válasz #43 Dátum: 2004 December, 29, 22:12:05 pm »
Köszi a tanácsokat.
Bemértem, kimértem STB...
Hengerfejtömítés lesz a ludas. Már g?zölög a segge és 160km-re 1l vizet eszik.
Az alapjárat rendbe jött az új gyertyáktól és miután rátettem 2l Valvoline 10W-40es olajat a szelep sem csörömpöl.
Szerintem az olaj is felvizesedett.
Amúgy már látszik habocska a kupakon.
A mocimban mennyi van???
Jó kérdés, mert szerintem el?re lett tekerve az óra.
Valahol 100-110ezer km körül lehet az igazság.

leganza X17

  • Vendég
Re:Leganza, Evanda, Epica
« Válasz #44 Dátum: 2004 December, 30, 03:01:51 am »
Idézetet írta: "Lev"
Köszi a tanácsokat.
Bemértem, kimértem STB...
Hengerfejtömítés lesz a ludas. Már g?zölög a segge és 160km-re 1l vizet eszik.
Az alapjárat rendbe jött az új gyertyáktól és miután rátettem 2l Valvoline 10W-40es olajat a szelep sem csörömpöl.
Szerintem az olaj is felvizesedett.
Amúgy már látszik habocska a kupakon.
A mocimban mennyi van???
Jó kérdés, mert szerintem el?re lett tekerve az óra.
Valahol 100-110ezer km körül lehet az igazság.

Szia!
Továbbra is a vízpumpára gyanakodom, mint ludas..
Ha megengedheted magadnak, szerintem most cseréld a teljes vezérlést, a vízpumpával, mert csak a vezérm? csere munkadíja is húzós, most pedig a hengerfejtömítésnél úgy is lebontanak mindent.

Lev

  • Vendég
Re:Leganza, Evanda, Epica
« Válasz #45 Dátum: 2004 December, 31, 08:09:19 am »
Nos úgyis úgy szeidik szét, hogy szólnak ha még kell valami bele, ugyanis öcsém egy barátjának van m?helye  :D  Szóval eddig is szépen dolgozott ráadásul le sem vett látványosan.
Akkor konzultálok egy nagyszerviz lehet?ségér?l.
(Asszony megöl, de neki tetszett meg a Leganza)  :P
Régen Omegám volt hosszanti mocival, mennyivel egyszer?bb volt ott az élet. Ha nagyon uncsiztam és nyár volt magam megcsináltam ezeket. Igaz annak egy vezérm?tengelyes hengerfeje volt, aminek a tomítése soha nem rosszalkodott  8)

Nem elérhető zsolt160

  • "A" Mozigépész!
  • Adminisztrátor
  • Daewoo-Chevy God!
  • *****
  • Hozzászólások: 6303
  • Nem: Férfi
  • Alelnök
    • Profil megtekintése
    • Ősrégi oldalam!
Re:Leganza, Evanda, Epica
« Válasz #46 Dátum: 2004 December, 31, 10:54:04 am »
mackótestvérke   
Elküldve: 2004 Dec. 30 Csüt., 18:01    Hozzászólás témája:    
zsolt160 írta:   
Daewoo Evanda CDX Automata teszt
A méret a lényeg?

A Daewoo zászlóshajójával olyan érzésem támadt, mintha a tervez?k megelégedtek volna azzal, hogy a Nubiránál nagyobb autót alkossanak. Ennek részben ellentmond az, hogy a bevált recept szerint a formatervezéssel egy olasz céget bíztak meg, de a bels? elnagyoltsága újra csak gondolkodóba ejt. Mondjuk a saját konkurenseinél így sem rosszabb.

[03.22] Janika

A Daewoo Nubira II óta már teljesen másképp nézek a koreai kocsikra, végre én is eljutottam arra a szintre, hogy becsülni tudjam ezeket a gépeket. Ezért a Daewoo mindent meg is tesz, ugyanis mostanában minden új modelljének megalkotásához olasz tervez?t kér fel. Nem volt ez másképp a csúcsnak számító Evandánál sem. A fels? középkategóriás modell vonalait az a Giugiaro m?hely tervezte, aki a Kalos vonalvezetését is megalkotta. Az összkép azonban messze áll attól, hogy büszke lehessen munkáságára, bár egy-két részletben azért megcsillant a tudásuk. Szemb?l például teljesen jól mutat az Evanda. A kicsit vad fényszóró már sportautós jegyeket is kölcsönöz a hatalmas limuzinnak.

Furcsa arányok

Oldalról nézve már változik a helyzet, ugyanis a méretarányokkal szerintem gondok vannak. Hosszú motorháztet?, rövid utastér és hosszú csomagtér egy autóban kicsit furcsa. Valahogy olyan érzésem volt, mintha egy elnyújtott limuzin és egy tömzsi ötajtós keresztezését akarták volna megvalósítani. Hátul meg megállt a tudomány, egyszer?en levágták a végét, a két sarokra valami lámpát raktak. Szerencsére úgy csinálták, hogy a csomagtartó meg jó mélyen nyíljon, ami azért pozitívum. Azért, hogy luxusautó benyomása legyen raktak rá egy nagy vastag lökhárítót is, csak nekem ez nem tetszik és a megkérdezettek többsége is így nyilatkozott. Összességben az autó azonban egy kellemes próbálkozásnak t?nik, amelyr?l sajnos els? látásra lerí, hogy honnan származik, emiatt a tekintettek nem épp elismer?ek. Viszont megragadom az alkalmat újra, hogy a m?szaki cikkek terén elért forradalomra is felhívjam a figyelmet. Öt évvel ezel?tt ki akart volna LG vagy Samsung terméket venni, most pedig ezek a legmen?bb ár/érték aránnyal rendelkez? márkák.

Tágas, kényelmes

Sajnos az utasaim sem ájultak a bels? tér designjától, mivel ilyenr?l gyakorlatilag nem is beszélhetünk. A Daewoo nagyon egyszer?en oldotta meg a kérdés, bizonyára úgy voltak vele, hogy ami egyszer?, az könnyen áttekinthet?. Ez igaz is, de így meg kicsit unalmas, a kemény m?anyagok túlsúlya meg nem zászlóshajó feelinget kölcsönöz az Evandának. Ez ellen jól jönne a fabetét, amelyr?l azonban szintén nagyon látszik, hogy mi is valójában, ráadásul kani fekete kacsolókkal törték meg, így esztétikailag kevésbé hatásos. Felvidítónak maradt hát a világosabb m?anyag és az extraként rendelhet? b?rülés, amib?l jutott egy kicsi az ajtókra is. Ett?l aztán egyb?l jobb a benyomás, hát még ha a bels? méreteket figyelembe vesszük. Az Evanda négy ember szállítására tökéletesen alkalmas, ebben igazán minden igényt kielégít. Az ülések simák, nagyon kényelmesek, de kanyarokban nem tartanak eléggé, amiben nagy szerepe van annak is, hogy a b?r csúszik.

6-ról 7,2-re

Az utazás kényemér?l szériában kormányról vezérelhet? CD -táras hifi gondoskodik. Ezen kívül az alapfelszereltség része még a blokkolásgátló, a kipörgésgátló, a digitális légkondi, a 4 légzsák, a 15 collos könny?fém kerekek, a központizár, az indításgátló, a négy elektromos ablak, meg a tükörállítás. Sajnos a kormány csak magasságában állítható, ráadásul a szervo rásegítése túlzott. Az autó alapára 5.990.000 forint, ehhez jön még a b?rülések 550 000 Ft-os ára, a négysebességes automata 500 ezer Ft, a vezet? oldali ülés elektromos állítása 150 ezer Ft, metálfény pedig 80 ezer. Így a tesztautó ára 7 270 000 Ft, ami szerintem egy kicsit sok, de az automatát nyugodtan el lehet bel?le hagyni.

Kéne egy V6-os

Ez a váltó ugyanis ehhez a kétezres 131 LE-s motorhoz túlzás, jóval er?sebb szívnek kéne az Evandában dorombolni ahhoz, hogy az autó jól is mozogjon. Az automata ugyanis elég lagymatag, ez a váltó rengeteget ront a menettulajdonságokon. A kézi váltós 9,8-as gyorsulás 2 másodperccel meghosszabbodik, rugalmasságban még drasztikusabb a különbség. A végsebesség 198-ról 188-ra történ? leesése már nem fáj annyira, bár hozzá kell tenni 160 felett már egy kicsit szenved az autó. Gyakorlatilag nem tudtam máshogy haladni a géppel, csak öregurasan, komótosan. Ekkor viszont kell?en csöndes, nem zavaró hogy a váltó lassan vált, és az sem domborodik ki, hogy a kormány pontatlan. A futóm? azonban jóval többre is képes lenne, elég jól eltalált a lengéscsillapítás mértéke. A fék is nagyon jól harap, tehát folyamatosan egy nagyobb V6-os er?forrást hiányoltam az autóból. Talán akkor még a fogyasztását is jobban elviselném, mert így soknak éreztem a városi 14-15 literes étvágyát, ami autópályán lement 10-re, így az átlag 13,4 liter lett.

Egálban a Kiával

Az Evanda tehát a hiányérzetek autója lett nálam, hiszen egyrészt a luxusautóméret? bels? kidolgozottságát hiányoltam, másrészt pedig az autó méreteihez méltó motort hiányoltam. Összességében az egész autó nem tett rám olyan pozitív benyomást mint a második generációs Nubira, de a közvetlen konkurenseihez képest nem nagy a lemaradása. A Kiához viszonyítva csak a motort tudnám felhozni hátrányként, minden másban teljesen paliban van. Ha azonban kivesszük az automatát akkor a menetteljesítményei is rendben vannak és a fogyasztása is mérsékl?dik, vagyis egy teljesen kellemes nagy autó lesz, de koreai bels?vel.

Pontszámok

Küls?: 7

Bels?: 6

Kényelem: 9

Felszereltség: 7

Motor: 7

Fék: 8

Futóm?: 8

Kormány: 7

Váltó: 6

Menettulajdonságok: 7

Fogyasztás: 7

Ár/érték: 8

M?szaki adatok

Motor: soros 4 hengeres, hengerenként 4 szelepes benzines

Henger?rtartalom: 1998 ccm3

Max. teljesítmény: 131 LE / 5400 ford./perc

Max. forgatónyomaték: 181 Nm / 4200 ford./perc

Meghajtás: els?kerékhajtás, négyfokozatú automataváltó

Hossz / szélesség / magasság: 4770 mm / 1810 mm / 1440 mm

Tengelytáv: 2700 mm

Saját tömeg: 1435 kg

Csomagtartó mérete: 420 l

Üzemanyagtank mérete: 65 l

Gyorsulás 0-100 km/h: 12,5 s

Végsebesség: 190 km/h

Fogyasztás (város/országút): 13,4 / 7,3 l/100 km

Tesztfogyasztás (vegyes): 13,4 l/100 km

A tesztelet modell ára: 7 270 000 Ft


Forrás: A5.hu
 
   


Szia zsolt160!

Nem tudom ki tesztelt , de én most vettem egy Evandát és nekem nincsenek ilyen rossz tapasztalatim. Gyorsulni minden er?lködésnélkül gyorsul. Az árával kapcsolatban pedig alapárban nekem 4 990 000 Ft-ért akarták eladni. Akkor valószin?,hogy 3 800 000 Ft-ért nagyon jól vettem meg.
szia.
  • Simson, Chevrolet Lacetti 1.4 LPG!
  • Kaposvár


Nem elérhető zsolt160

  • "A" Mozigépész!
  • Adminisztrátor
  • Daewoo-Chevy God!
  • *****
  • Hozzászólások: 6303
  • Nem: Férfi
  • Alelnök
    • Profil megtekintése
    • Ősrégi oldalam!
Re:Leganza, Evanda, Epica
« Válasz #47 Dátum: 2004 December, 31, 11:03:50 am »
Mackótestvérke!
Áthelyeztem a hozzászólásodat ide, mert itt a helye, a hírek rovatban csak hírek olvashatóak!
Mint láthattad a forrás A5, ?k tesztelték az autót! :lol:
  • Simson, Chevrolet Lacetti 1.4 LPG!
  • Kaposvár


Nem elérhető zsolt160

  • "A" Mozigépész!
  • Adminisztrátor
  • Daewoo-Chevy God!
  • *****
  • Hozzászólások: 6303
  • Nem: Férfi
  • Alelnök
    • Profil megtekintése
    • Ősrégi oldalam!
Re:Leganza, Evanda, Epica
« Válasz #48 Dátum: 2004 December, 31, 11:18:34 am »
mackótestvérke
Hallott már a Daewoo-ról


Csatlakozott: 2004.12.29., Szerda, 22:51
Hozzászólások: 2
Tartózkodási hely: Pákozd
   
Elküldve: 2004 Dec. 30 Csüt., 17:48    Hozzászólás témája:          


Szia sznuni!

Igen Evanda, csak egyetlen feleségem nevezte el így. )
_________________
mackótestvérke   
_____________________________________________________________
          
   
sznuni
Klubtag


Csatlakozott: 2004.10.14., Csütörtök, 7:05
Hozzászólások: 167
Tartózkodási hely: Budapest XX.ker 20/9-823-841
   
Elküldve: 2004 Dec. 30 Csüt., 7:20    Hozzászólás témája:          


Szia mackótestvérke!

Tulajdonképpen milyen autót is vettél? Mert ebb?l nem derült ki,hogy melyik tipust is nevettél.Talán Evanda a szerencsés?

Üdv:
sznuni
_________________
Öreg kalóz nem vén Kalos ami szép 06/20-9-823-841   
Vissza az elejére   
_____________________________________________________________           
   
mackótestvérke
Hallott már a Daewoo-ról


Csatlakozott: 2004.12.29., Szerda, 22:51
Hozzászólások: 2
Tartózkodási hely: Pákozd
   
Elküldve: 2004 Dec. 29 Szer., 23:06    Hozzászólás témája:          
Dec. 16. kaptam meg Vandácskát nagyon tuti a gép. Az elöz? autóm egy Alfa 166-os volt de az egy hulladék, 140-nél szét hullatt a motorja.
_________________
mackótestvérke
  • Simson, Chevrolet Lacetti 1.4 LPG!
  • Kaposvár


leonel

  • Vendég
Re:Leganza, Evanda, Epica
« Válasz #49 Dátum: 2005 Január, 14, 18:07:11 pm »
Sziasztok!

Direkt ide rakom be és nem az adás-vételbe mert annyira specifikus a dolog!!  :lol:

Szóval van egy hibátlan állapotban lév? CDX Lega plüss ülésgarnitúrám a sarokban. Útban van!!! :twisted:  :-D  :-D
Csekély összegért elvihet?! Kicsit sincs kiülve vagy megkopva!

Nem elérhető Viper

  • Daewoo-Chevy God!
  • ***
  • Hozzászólások: 12166
  • Nem: Férfi
  • Nexia1.5 16V(96')by H&H R.I.P. :( Lacetti SW 1.6
    • Profil megtekintése
    • http://vipernexia.uw.hu/
Re:Leganza, Evanda, Epica
« Válasz #50 Dátum: 2005 Január, 15, 11:52:33 am »
Idézetet írta: "leonel"
Sziasztok!

Direkt ide rakom be és nem az adás-vételbe mert annyira specifikus a dolog!!  :lol:

Szóval van egy hibátlan állapotban lév? CDX Lega plüss ülésgarnitúrám a sarokban. Útban van!!! :twisted:  :-D  :-D
Csekély összegért elvihet?! Kicsit sincs kiülve vagy megkopva!

Ha jó lenne a Nexiába,akkor megvenném!!!

Lev

  • Vendég
Re:Leganza, Evanda, Epica
« Válasz #51 Dátum: 2005 Február, 07, 15:24:25 pm »
Reggel jöttem dolgozni és mellém állt egy Toyota Avensis (helyesbítek... Carina E, sajna gyenge vagyok Toyotából :-) ). Pirosnál, már kekeckedett, gondolom elém akart vágni  :-)
Nos uraim... mivel érztem a játék lehet?ségét, versenyt szítottam  ;-)
Amióta moci össze van rakva lejártam szép finoman 1500km-t itt volt az alkalom.
Szépen jött mellettem, nagyon vagány volt, oszt én elfelejtettem feljebb váltani hármasból, kövér gáz... sitty-sutty, mintha csak állna  :lol:
Olyan remek érzés volt, bár nem tudom mekkora motor volt benne, de mégis csak egy Toyota  ;-)

Ennyi a kis történetem.

Lev

Lev

  • Vendég
Re:Leganza, Evanda, Epica
« Válasz #52 Dátum: 2005 Február, 23, 11:44:24 am »
Sziasztok!

Szerintetek van értelmi kiszedni és kipucolni az alapjárati léptet? motoromat, vagy ruházzak be egy mérgesen drága újra?
Nagyon okasan, ahogy eléri az üzemmeleg h?fokot... 900-1000-1200-1500 és ezeket véletlen szer?en variálja  :-(

Nem elérhető Viper

  • Daewoo-Chevy God!
  • ***
  • Hozzászólások: 12166
  • Nem: Férfi
  • Nexia1.5 16V(96')by H&H R.I.P. :( Lacetti SW 1.6
    • Profil megtekintése
    • http://vipernexia.uw.hu/
Re:Leganza, Evanda, Epica
« Válasz #53 Dátum: 2005 Február, 23, 11:51:58 am »
Idézetet írta: "Lev"
Sziasztok!

Szerintetek van értelmi kiszedni és kipucolni az alapjárati léptet? motoromat, vagy ruházzak be egy mérgesen drága újra?
Nagyon okasan, ahogy eléri az üzemmeleg h?fokot... 900-1000-1200-1500 és ezeket véletlen szer?en variálja  :-(

Szerintem mindenféleképpen ez legyen az els? megoldás!
Ha ez sem segít, akkor jöhet a csere!
SZERINTEM!!! :lol:

Lev

  • Vendég
Re:Leganza, Evanda, Epica
« Válasz #54 Dátum: 2005 Február, 25, 11:13:06 am »
Akkor jön a csavarhúzó és a WD-40  :idea:
Remélem nem tolom el.
Ez az els? ilyen tranzakcióm  :-?
Az omegámnál azt sem tudtam, hol van, most meg... berhelgethetem  :roll:

Nem elérhető Kornél

  • "A" Mester
  • Már ült Daewoo-ban
  • *****
  • Hozzászólások: 371
    • Profil megtekintése
Re:Leganza, Evanda, Epica
« Válasz #55 Dátum: 2005 Február, 25, 12:53:18 pm »
Most, hogy Leonelnek szétborítottuk a motorját, elmondanám, hogy a henger igen jó anyagból van. 75000km-után még látszódik a hengerekben a gyári hónolás nyoma. Ez igen. De viszont a f?tengelyen a szimering nútot koptatott, ez nem jó, s?t gáz. Ez köszönhet? a gyári szimeringnek, aminek a gumi anyaga nem egy Good-Year !
Amúgy minden rendben volt benne. Üdv
  • Lacetti
SKY

leonel

  • Vendég
Re:Leganza, Evanda, Epica
« Válasz #56 Dátum: 2005 Február, 27, 15:03:38 pm »
Idézetet írta: "Kornél"
Most, hogy Leonelnek szétborítottuk a motorját, elmondanám, hogy a henger igen jó anyagból van. 75000km-után még látszódik a hengerekben a gyári hónolás nyoma. Ez igen. De viszont a f?tengelyen a szimering nútot koptatott, ez nem jó, s?t gáz. Ez köszönhet? a gyári szimeringnek, aminek a gumi anyaga nem egy Good-Year !
Amúgy minden rendben volt benne. Üdv


Helyesbítenék: 89.000 km van a motorban.  :-)
A f?tengelyes dolog viszont tényleg gáz.  :evil:

Lev

  • Vendég
Re:Leganza, Evanda, Epica
« Válasz #57 Dátum: 2005 Március, 01, 12:55:37 pm »
Leonel!
Mi lesz építve az autódból, vagy csak nagyszervíz procedúra ez?
És egy kérdésem lenne...
Neked hangos az autód?
Én azt vettem észre, hogy 2500-3000 környékén már olyan a hangja mintha nagyon szeretné hogy váltsak.
Ok, ok ereje b?ven van  8-)  el is bírja mert 2000-t?l húz mint a villanymotor, de hangos.
A kemyény határozott hangot megértem (kultúrált diesel benyomását kelti  :-D ) üzemi h?fokon már majdnem hogy kellemes, de hanger?t tekintve fenntartásaim vannak.

Lev

kuk

  • Vendég
Re:Leganza, Evanda, Epica
« Válasz #58 Dátum: 2005 Március, 02, 15:15:18 pm »
Idézetet írta: "Lev"
Leonel!
Mi lesz építve az autódból, vagy csak nagyszervíz procedúra ez?
És egy kérdésem lenne...
Neked hangos az autód?
Én azt vettem észre, hogy 2500-3000 környékén már olyan a hangja mintha nagyon szeretné hogy váltsak.
Ok, ok ereje b?ven van  8-)  el is bírja mert 2000-t?l húz mint a villanymotor, de hangos.
A kemyény határozott hangot megértem (kultúrált diesel benyomását kelti  :-D ) üzemi h?fokon már majdnem hogy kellemes, de hanger?t tekintve fenntartásaim vannak.

Lev


Szia!

Hát igen, a motor hangja az nem kicsi, asszony szememre is vetette, hogy olyan mintha versenyautóban ülne (hangja alapján) nubira II után. :lol:
Meg nem tudom, hogy te hogy vagy a sebességváltóval, de sztem nagyon sokat kell váltogatni.(lehet ez is a motorhang miatt?) :roll:

kuk

  • Vendég
Re:Leganza, Evanda, Epica
« Válasz #59 Dátum: 2005 Március, 02, 15:23:47 pm »
Itt találtam egy véleményt, ami hasonlókat ír a motorhanggal kapcsolatban:

http://totalcar.hu/nepitelet/index.php3?/auto/DAEWOO/LEGANZA_1997-2002/25835.html