Szerző Téma: Futásteljesítmény - tapasztalatok  (Megtekintve 44824 alkalommal)

0 Felhasználó és 1 vendég van a témában

etrea

  • Vendég
Futásteljesítmény - tapasztalatok
« Válasz #40 Dátum: 2007 Április, 27, 08:25:43 am »
Én csak 24000 - et hajtottam, de azé' leírom:

egyetlen egy gondom van az autóval (1.4 SE), mégpedig az, hogy nekem gyenge. Nem mintha a többi 1.4-es jobb lenne (egy fadados astra classic 2 1.4 twin jobban megy, de jóval könnyebb is, de ha belerakják az ablakhúzó motorokat, stb, az sem húz jobban), egyszer?en kevés ez a 94 paci. Az autó annyira masszív, és annyira ül az úton, hogy egy kanyarban az emberb?l el?jön(ne) az állat, de ez a motor kevés. Ha újat vennék, akkor 1.8 vagy a diesel, bár azért 4.6 milla sok. A csacsi januárban lesz 3 éves, túlvagyunk a szelepcserén, + kormány nyikorgás, de ez minden. A legnagyobb bajom vele, hogy a széles kerekek feldobják az oldalára a vizetsarat, és kicsit porosan is úgy néz ki (kék, metál), mintha valami tróger elhanyagolt autó lenne, de ez is mindegyiknél igy van. Amikor lemosom és rásüt a nap ......  :ima:  :ima:  :ima:  :ima:

koola

  • Vendég
Futásteljesítmény - tapasztalatok
« Válasz #41 Dátum: 2007 Június, 28, 07:44:13 am »
134500nál hosszútávú fele úton klímával fogyi 7 liter. 1.6 16V Nubira.
 :??:  :hehehe:

Nem elérhető sznuni

  • KLUBELNÖK
  • Adminisztrátor
  • Daewoo-Chevy God!
  • *****
  • Hozzászólások: 8669
  • Nem: Férfi
  • Klubelnök
    • Profil megtekintése
    • http://gportal.hu/portal/sznuni
Hm
« Válasz #42 Dátum: 2007 Június, 28, 11:16:40 am »
76200 km és hosszútávon autópálya és országút 6.5.
Ez nagggggyon jónak mondható
  • Now: Chevrolet Nubira SW 1,8 16V Ex: Daewoo Kalos 1,4i 8V 2004
  • Budapest XX
SZNUBI   06/20-9-823-841 ;) :D O0  sznuni@gmail.com !!!!!!

[url=http://forum-lines.ru][/url]

Nem elérhető Novi

  • Látott már olyat, aki látott Daewoo-t
  • **
  • Hozzászólások: 186
    • Profil megtekintése
Futásteljesítmény - tapasztalatok
« Válasz #43 Dátum: 2007 Július, 01, 12:43:55 pm »
Idézetet írta: "etrea"
Én csak 24000 - et hajtottam, de azé' leírom:

egyetlen egy gondom van az autóval (1.4 SE), mégpedig az, hogy nekem gyenge. Nem mintha a többi 1.4-es jobb lenne (egy fadados astra classic 2 1.4 twin jobban megy, de jóval könnyebb is, de ha belerakják az ablakhúzó motorokat, stb, az sem húz jobban), egyszer?en kevés ez a 94 paci. Az autó annyira masszív, és annyira ül az úton, hogy egy kanyarban az emberb?l el?jön(ne) az állat, de ez a motor kevés. Ha újat vennék, akkor 1.8 vagy a diesel, bár azért 4.6 milla sok. A csacsi januárban lesz 3 éves, túlvagyunk a szelepcserén, + kormány nyikorgás, de ez minden. A legnagyobb bajom vele, hogy a széles kerekek feldobják az oldalára a vizetsarat, és kicsit porosan is úgy néz ki (kék, metál), mintha valami tróger elhanyagolt autó lenne, de ez is mindegyiknél igy van. Amikor lemosom és rásüt a nap ......  :ima:  :ima:  :ima:  :ima:


Hali!

Saját tapasztalás, vélemény.
Van 1.6 lépcs?shátú Lajos, b? 7 éves, lassan 132 ekm-el.
Van 1.8 kombi Laci közel 2 éves, alig 33 ekm-el.
Minkét gép, szinte hiba nélkül m?xik /köszönet A Mester áldásos ténykedésének  :ima: /, semmi extra, másoknál már el?forduló hibával eleddig nem találkoztunk, remélem ezután sem  :hehehe: .

Teszteltük a két gépet.
Ültem Lajosban, Kovi párom Laciban.
Lajos dinamizmusával /ha nem is állva, de/ otthagyta Lacit, aki egy id? után azért  :bologat:  behozta a lemaradást  :-) .
Cseréltünk, s ha nehezen is, de rövidebb id? alatt utolértem Koviékat, oszt elhaladva mellettük, visszaintegettem nekik  :integet: .
Tudom, ez a teszt picit sántít, mert láb, egyén és vezetésitechnika függ? a dolog, de párom (s csak zárójelben jegyzem meg, anno trabirnyákkkal rallyzett) nem egy nyeretlen kétéves sz?ke (egyébiránt barna  :fogsor: ) stilusában vezet.
Én anno 1.6 Lacit rendeltem, de egy alkalommal Kovi egyedül volt egyezkedni, s így lett bel?le 1.8, sokmindennel felszerelve  ;-) .
Azt sem árt tudni, nem ippeg nyugdíjas tempóban adjuk el? a kérdést, számunkra az id? (ami ugyi pénz  :bologat: ) egy meghatározó szempont.
Mindkét gépben folyamatosan müxik a klima, lámpák, szól a zene.
Ilyen használat mellett Lajos átlagfogyasztása 8.7, míg Lacié 9.2 többéves viszonylatban.

Amennyiben választhatok (s ezt a lányok a saját Lacis-döntésükkel és egyéb befolyásolással :csokok:  vagy  :nana:  megteszik) én a Lajost kergetem több szempont miatt is. Sztem 'éles' forgalmi helyzetben a dinamizmusát és hatékonyságát jobban ki tudja mutatni mint a Laci.
Félreértés ne essék, Lacit nem akarjuk lecserélni  :nono: . de én arányaiba többet vátam, várok t?le  :istenem: , s a fentiek tükrében egy 1.6-as csacsi, ár - érték arányban talán jobb lehet.
Mindez szigorúan csak szerintem  :ordog: .

Novi
  • lacetti 1.8 sw platinum kombi
  • dunakanyar, pest

zsu806

  • Vendég
Futásteljesítmény - tapasztalatok
« Válasz #44 Dátum: 2007 Július, 06, 12:37:55 pm »
Március óta van nálam  az ezüstnyíl,de még nem volt lehet?ségem,úgy igazándiból feszegetni a tudáshatárokat..ma autópálya felé vitt az utam,ugyan nem hosszú szakaszon,de látván,hogy többen is nyomják a verdákat,hát én is csatlakoztam,és kiló nyolcvannal mentem.az amúgy csendes motorhang er?sen dolgozik,de az autó megy szépen,tudja mi a dolga.ma eléggé meghajtottam.de szerintem vágyott is rá!sima úton 120-140,és klasszul gyorsul,stb..Én idáig meg vagyok elégedve vele!Küllemre is tetszik,a belseje is,és csak az az egy baja van,hogy nem egy kétliteres dízel!! :sir:  ;-)  :??:

Nem elérhető attis

  • Daewoo-Chevy God!
  • ***
  • Hozzászólások: 6317
    • Profil megtekintése
73.000 km
« Válasz #45 Dátum: 2007 Augusztus, 22, 10:09:39 am »
A km óra állása kezdi megközelíteni a 73.000 km-t. Továbbra is csak az EGR szelepek 2x-i cseréje + az ülés alá rúgott ásványvízes palack okozott oldallégzsák érzékel? problémát (1x) + els? féktárcsák cseréje 28ezernél. A 4 ajtós NubiraIII-on csak egyszer kellett EGR-t cseréni (42e km-nél).

Összességében nagyon jó autó volt mind a kett?, érdekes módon a kombi kicsit kevesebbet evett pár decivel.

Semmi nem tört le, nem nyiszogott, kopott, vagy rmlott el az utastérben.

A s?r? izzókiégést márkás (Tungsram) lámpával el lehet kerülni, több mint egy éve bent vannak az extra long life ég?k.

Most kezdem el sajnálni a masinát  :sir:  :sir:  :sir:
  • mosmegmá' H astra, előtte Lacetti SW, Nubira3, Espero 2.0aut
  • Szfehérvár, Balaton, M7, Bp
attis

Nem elérhető Jani

  • Klubtag
  • Daewoo-Chevy Angel!
  • **
  • Hozzászólások: 3921
  • Nem: Férfi
  • Én vagyok itt a Jani! :D
    • Profil megtekintése
Re: 73.000 km
« Válasz #46 Dátum: 2007 Augusztus, 23, 15:12:58 pm »
Üdv leend? márkatársak!  :integet:

Idézetet írta: "attis"
Most kezdem el sajnálni a masinát  :sir:  :sir:  :sir:


Nem aggódj jó helyre kerül,vigyázni fogok rá. Ha nagyon hiányozna, eljöhetsz meglátogatni.  :-)
  • 2005 Lacetti SW Elite+ 1.6 LPG
  • Budapest

LPG

Nem elérhető WERES

  • PR Manager
  • Daewoo-Chevy Mennyországban!
  • ****
  • Hozzászólások: 2823
  • Nem: Férfi
    • Profil megtekintése
Re: 73.000 km
« Válasz #47 Dátum: 2007 Augusztus, 23, 19:35:23 pm »
Idézetet írta: "Jani"
Üdv leend? márkatársak!  :integet:

Idézetet írta: "attis"
Most kezdem el sajnálni a masinát  :sir:  :sir:  :sir:


Nem aggódj jó helyre kerül,vigyázni fogok rá. Ha nagyon hiányozna, eljöhetsz meglátogatni.  :-)


Gratulálok! Isten hozott Chevyföldön! :fogsor:
Lacetti R+

Nem elérhető sebike

  • Service Man
  • Daewoo-Chevy Angel!
  • **
  • Hozzászólások: 4671
  • Nem: Férfi
    • Profil megtekintése
    • sn-car
Futásteljesítmény - tapasztalatok
« Válasz #48 Dátum: 2007 Augusztus, 24, 18:13:43 pm »
Lacetti 1,4 ELITE  205/40R17-es tutyikkal klima+2f? eddig 180/7000KM 11,2L/100km ilyen bánásmódban az étvágya/volt még járatós de sajna Nexia után eléggé lusta a Chip talán segít egy kicsit vagy ha teljesítményre vágyok beülök a Nexibe vagy belerakom 1,8-as motort :ordog:
  • Chevrolet Nubira SW WTCC R+
  • Kaposvár
15 évig VOLT márkaszervizes, KAPOSVÁR
70/4334431
www.sn-car.hu

Nem elérhető Viper

  • Daewoo-Chevy God!
  • ***
  • Hozzászólások: 12163
  • Nem: Férfi
  • Nexia1.5 16V(96')by H&H R.I.P. :( Lacetti SW 1.6
    • Profil megtekintése
    • http://vipernexia.uw.hu/
Futásteljesítmény - tapasztalatok
« Válasz #49 Dátum: 2007 Augusztus, 24, 20:30:42 pm »
Idézetet írta: "sebike"
Lacetti 1,4 ELITE  205/40R17-es tutyikkal klima+2f? eddig 180km/h/7000KM/ volt még járatós de sa Nexia után eléggé lusta a Chip talán segít egy kicsit vagy ha teljesítményre vágyo beülök a Nexibe
:???: :??:  :roll:

vemilz

  • Vendég
Futásteljesítmény - tapasztalatok
« Válasz #50 Dátum: 2007 November, 08, 19:33:11 pm »
Üdvözlet!

Mi az az EGR szelep? Illetve a Lacettin is ilyen gyakran kell féktárcsát cserélni? Ezen is ütni kezd egy id? után, mint a Nexiámon?

josh

  • Vendég
Futásteljesítmény - tapasztalatok
« Válasz #51 Dátum: 2007 November, 08, 21:42:08 pm »
Idézetet írta: "vemilz"
Üdvözlet!

Mi az az EGR szelep? Illetve a Lacettin is ilyen gyakran kell féktárcsát cserélni? Ezen is ütni kezd egy id? után, mint a Nexiámon?


Kipufogógáz visszavezetö szelep, vákumvezérlésü. Környezetvédelmi okokból van és csak részterhelésen megy.

üdv josh

Nem elérhető Viper

  • Daewoo-Chevy God!
  • ***
  • Hozzászólások: 12163
  • Nem: Férfi
  • Nexia1.5 16V(96')by H&H R.I.P. :( Lacetti SW 1.6
    • Profil megtekintése
    • http://vipernexia.uw.hu/
Futásteljesítmény - tapasztalatok
« Válasz #52 Dátum: 2007 November, 08, 23:53:13 pm »
Idézetet írta: "vemilz"
Üdvözlet!

Mi az az EGR szelep? Illetve a Lacettin is ilyen gyakran kell féktárcsát cserélni? Ezen is ütni kezd egy id? után, mint a Nexiámon?
Az egr-t josh megválaszolta!
Lacetti féktárcsa cserér?l még nemnagyon hallottam eddig, kalosnál volt ilyen probléma.
Viszont nekem mióta Brembo tárcsám van, ilyen jelleg? probléma nem jelentkezett! ;-)

sebijoe

  • Vendég
Futásteljesítmény - tapasztalatok
« Válasz #53 Dátum: 2007 November, 09, 06:32:51 am »
Idézetet írta: "Viper"
Idézetet írta: "vemilz"
Üdvözlet!

Mi az az EGR szelep? Illetve a Lacettin is ilyen gyakran kell féktárcsát cserélni? Ezen is ütni kezd egy id? után, mint a Nexiámon?
Az egr-t josh megválaszolta!
Lacetti féktárcsa cserér?l még nemnagyon hallottam eddig, kalosnál volt ilyen probléma.
Viszont nekem mióta Brembo tárcsám van, ilyen jelleg? probléma nem jelentkezett! ;-)


A rend?rségi Lacsin már cseréltek a sebikéék 20000 km után, de hát ezen csodálkozik senki!

Nem elérhető attis

  • Daewoo-Chevy God!
  • ***
  • Hozzászólások: 6317
    • Profil megtekintése
Futásteljesítmény - tapasztalatok
« Válasz #54 Dátum: 2007 November, 09, 13:12:24 pm »
Idézetet írta: "sebijoe"
Idézetet írta: "Viper"
Idézetet írta: "vemilz"
Üdvözlet!

Mi az az EGR szelep? Illetve a Lacettin is ilyen gyakran kell féktárcsát cserélni? Ezen is ütni kezd egy id? után, mint a Nexiámon?
Az egr-t josh megválaszolta!
Lacetti féktárcsa cserér?l még nemnagyon hallottam eddig, kalosnál volt ilyen probléma.
Viszont nekem mióta Brembo tárcsám van, ilyen jelleg? probléma nem jelentkezett! ;-)


A rend?rségi Lacsin már cseréltek a sebikéék 20000 km után, de hát ezen csodálkozik senki!


Nekem is volt 28e-nél két els? tárcsa csere a kombin, garanciálisan. Párban, mert Kornél szerint ez így helyes  :-P
A 4ajtóson viszont nem kellett.

Samu annak idején 60.000 alatt 4x cserélt tárcsát, de ? taxizik és kopás miatt volt.
  • mosmegmá' H astra, előtte Lacetti SW, Nubira3, Espero 2.0aut
  • Szfehérvár, Balaton, M7, Bp
attis

vemilz

  • Vendég
Futásteljesítmény - tapasztalatok
« Válasz #55 Dátum: 2007 November, 09, 13:53:18 pm »
Oké! Nagyjából megnyugodtam, mert a következ? autóm fél év múlva úgy néz ki Lacetti lesz. Vagy combi vagy sima.

gyussz

  • Vendég
Futásteljesítmény - tapasztalatok
« Válasz #56 Dátum: 2007 November, 09, 18:12:36 pm »
Idézetet írta: "attis"
Idézetet írta: "sebijoe"
Idézetet írta: "Viper"
Idézetet írta: "vemilz"
Üdvözlet!

Mi az az EGR szelep? Illetve a Lacettin is ilyen gyakran kell féktárcsát cserélni? Ezen is ütni kezd egy id? után, mint a Nexiámon?
Az egr-t josh megválaszolta!
Lacetti féktárcsa cserér?l még nemnagyon hallottam eddig, kalosnál volt ilyen probléma.
Viszont nekem mióta Brembo tárcsám van, ilyen jelleg? probléma nem jelentkezett! ;-)


A rend?rségi Lacsin már cseréltek a sebikéék 20000 km után, de hát ezen csodálkozik senki!


Nekem is volt 28e-nél két els? tárcsa csere a kombin, garanciálisan. Párban, mert Kornél szerint ez így helyes  :-P
A 4ajtóson viszont nem kellett.

Samu annak idején 60.000 alatt 4x cserélt tárcsát, de ? taxizik és kopás miatt volt.

Nekem most volt m?szakin,azt mondták 100ezerig biztos hogy nem kell,ha ilyen ütemben kopik,de fékbetétet sem mostanában (most volt benne 40ezer (ezt még nubirának hívják :-)))  :bologat:  :bologat:

josh

  • Vendég
Futásteljesítmény - tapasztalatok
« Válasz #57 Dátum: 2007 November, 09, 19:34:50 pm »
Idézetet írta: "gyussz"
Idézetet írta: "attis"
Idézetet írta: "sebijoe"
Idézetet írta: "Viper"
Idézetet írta: "vemilz"
Üdvözlet!

Mi az az EGR szelep? Illetve a Lacettin is ilyen gyakran kell féktárcsát cserélni? Ezen is ütni kezd egy id? után, mint a Nexiámon?
Az egr-t josh megválaszolta!
Lacetti féktárcsa cserér?l még nemnagyon hallottam eddig, kalosnál volt ilyen probléma.
Viszont nekem mióta Brembo tárcsám van, ilyen jelleg? probléma nem jelentkezett! ;-)


A rend?rségi Lacsin már cseréltek a sebikéék 20000 km után, de hát ezen csodálkozik senki!


Nekem is volt 28e-nél két els? tárcsa csere a kombin, garanciálisan. Párban, mert Kornél szerint ez így helyes  :-P
A 4ajtóson viszont nem kellett.

Samu annak idején 60.000 alatt 4x cserélt tárcsát, de ? taxizik és kopás miatt volt.

Nekem most volt m?szakin,azt mondták 100ezerig biztos hogy nem kell,ha ilyen ütemben kopik,de fékbetétet sem mostanában (most volt benne 40ezer (ezt még nubirának hívják :-)))  :bologat:  :bologat:


Nekem a Lanoson is elég rendesen fogynak a betétek meg a tárcsák.
45e km alatt ez a 3. tárcsa és nemsokára ezt is cserélni kell, pedig ez brembo. Nemsoká remélem meglesznek a nagyobb kékeim, azzal talán nem lesz ilyesmi baj. Mondjuk ez a legkevesebb szerintem.

üdv josh

Nem elérhető HFT

  • Klubtag
  • Globális moderátor
  • Daewoo-Chevy Angel!
  • *****
  • Hozzászólások: 5338
  • Nem: Férfi
  • Globális moderátor
    • Profil megtekintése
    • FB
Futásteljesítmény - tapasztalatok
« Válasz #58 Dátum: 2007 November, 09, 20:08:48 pm »
a vezetési stílustól is függ, hogy a féktárcsát, ill. betétet milyen gyakran kell cserélni.
  • Tico:1999-2001, Matiz: 2002-2006, Nubira: 2004-2008, Tacuma: 2006-2010, Orlando: 2013-2016
  • Dunaharaszti
HFT

Nem elérhető WERES

  • PR Manager
  • Daewoo-Chevy Mennyországban!
  • ****
  • Hozzászólások: 2823
  • Nem: Férfi
    • Profil megtekintése
Futásteljesítmény - tapasztalatok
« Válasz #59 Dátum: 2007 November, 09, 20:36:54 pm »
Szerintem meg attól függ, hogy sokan nem ismerik a motorféket sajnos! Pedig az autó akkor kereken nullát fogyászt és a fék sem kopik. Nekem 42000 km alatt még a gyári van fennt és ahogy elnéztem még 2 évig bírja! :oke:
Lacetti R+