Szerző Téma: Hibák és javításuk.  (Megtekintve 351874 alkalommal)

0 Felhasználó és 1 vendég van a témában

Nem elérhető atothg

  • Újonc
  • *
  • Hozzászólások: 29
  • Nem: Férfi
    • Profil megtekintése
Re:Hibák és javításuk.
« Válasz #1500 Dátum: 2020 Május, 23, 03:29:40 am »

A hidraulikus fékrendszer szerintem az autódban is átlósan van kialakítva, jobb első - bal hátsó, és bal első - jobb hátsó azonos körön. Az a logikája, ha elszáll az egyik oldal akkor ne totál féloldalas legyen a fékezés, mert akkor egy erősebb fékezéskor simám meg lehetne vele pördülni a jelentős forgatónyomaték miatt.


Hát pont ezért nem is volt ilyen fékelrendezés sose. Mármint bal-jobbos osztás.

Aztán az ABS kicsit átírta ezeket.

Pedig volt. :-)

  • Opel Vectra A GT -> Chevrolet Lacetti 1.6 sw
  • Bp is.
üdv
atothg

Nem elérhető SRGedeon

  • Klubtag
  • Daewoo-Chevy Mennyországban!
  • *
  • Hozzászólások: 2743
  • Nem: Férfi
  • Leganza 2.0 CDX 1999 Nagykanizsa
    • Profil megtekintése
Re:Hibák és javításuk.
« Válasz #1501 Dátum: 2020 Május, 23, 07:52:37 am »

A hidraulikus fékrendszer szerintem az autódban is átlósan van kialakítva, jobb első - bal hátsó, és bal első - jobb hátsó azonos körön. Az a logikája, ha elszáll az egyik oldal akkor ne totál féloldalas legyen a fékezés, mert akkor egy erősebb fékezéskor simám meg lehetne vele pördülni a jelentős forgatónyomaték miatt.


Hát pont ezért nem is volt ilyen fékelrendezés sose. Mármint bal-jobbos osztás.

Aztán az ABS kicsit átírta ezeket.

Pedig volt. :-)

Nagymamám is mondta, hogy találkozott egyszer Szűz Máriával a mezőn. Volt aki elhitte, volt aki nem.
Mondani kevés! :)
  • Leganza 2.0 CDX 1999
  • Nagykanizsa (Sárbogárd - Szeged)
A veréb tud repülni, mégis milyen sokat üldögél az ágon!

Nem elérhető josh

  • Daewoo Maister!
  • ********
  • Hozzászólások: 2159
    • Profil megtekintése
Re:Hibák és javításuk.
« Válasz #1502 Dátum: 2020 Május, 24, 10:26:21 am »

A hidraulikus fékrendszer szerintem az autódban is átlósan van kialakítva, jobb első - bal hátsó, és bal első - jobb hátsó azonos körön. Az a logikája, ha elszáll az egyik oldal akkor ne totál féloldalas legyen a fékezés, mert akkor egy erősebb fékezéskor simám meg lehetne vele pördülni a jelentős forgatónyomaték miatt.


Hát pont ezért nem is volt ilyen fékelrendezés sose. Mármint bal-jobbos osztás.

Aztán az ABS kicsit átírta ezeket.

Pedig volt. :-)

Nagymamám is mondta, hogy találkozott egyszer Szűz Máriával a mezőn. Volt aki elhitte, volt aki nem.
Mondani kevés! :)

Ott van a képen amit beraktál a 2 körös kereszt elrendezés (b ábra). Ez kiment a divatból kb a Ladákkal.
  • Epica 2.0B Aut / 2.0D Aut
  • BP

Nem elérhető attis

  • Daewoo-Chevy God!
  • ***
  • Hozzászólások: 6936
    • Profil megtekintése
Re:Hibák és javításuk.
« Válasz #1503 Dátum: 2020 Május, 24, 17:58:11 pm »

A hidraulikus fékrendszer szerintem az autódban is átlósan van kialakítva, jobb első - bal hátsó, és bal első - jobb hátsó azonos körön. Az a logikája, ha elszáll az egyik oldal akkor ne totál féloldalas legyen a fékezés, mert akkor egy erősebb fékezéskor simám meg lehetne vele pördülni a jelentős forgatónyomaték miatt.


Hát pont ezért nem is volt ilyen fékelrendezés sose. Mármint bal-jobbos osztás.

Aztán az ABS kicsit átírta ezeket.

Pedig volt. :-)

Nagymamám is mondta, hogy találkozott egyszer Szűz Máriával a mezőn. Volt aki elhitte, volt aki nem.
Mondani kevés! :)

Pataky Attilát is elhiszem inkább, csak hagyja abba. Há' nem jobb, ha énekel?
  • Duster, előtte H-Astra kombi, Lacetti SW, Nubira3, Espero 2.0aut
  • Szfehérvár, Balaton, M7, Bp
attis

Nem elérhető SRGedeon

  • Klubtag
  • Daewoo-Chevy Mennyországban!
  • *
  • Hozzászólások: 2743
  • Nem: Férfi
  • Leganza 2.0 CDX 1999 Nagykanizsa
    • Profil megtekintése
Re:Hibák és javításuk.
« Válasz #1504 Dátum: 2020 Május, 26, 08:03:54 am »
Kereszt az OK, de nem arról van szó, hanem bal-jobb. Egyik kör a baloldali, másik a jobb oldali fékeket működteti. Akkor lenne jó forgatónyomaték, ha elszáll az egyik.

A csak egyik oldalt fékezem jó kanyarodni.
A tankok pl. Bár gondolom nem ennyire egyszerű az se, hogy befékezem az egyik oldalt, de nem tudom.
Mintha vmi munkagépen láttam volna osztott, dupla fékpedált, amit általában egyszerre nyomnak, de ha nagyon akarod lehet külön is, arról viszont fogalmam sincs az hogyan osztódott. Lehet az is vmi lánctalpas kis izé volt.

Na mindegy!





A hidraulikus fékrendszer szerintem az autódban is átlósan van kialakítva, jobb első - bal hátsó, és bal első - jobb hátsó azonos körön. Az a logikája, ha elszáll az egyik oldal akkor ne totál féloldalas legyen a fékezés, mert akkor egy erősebb fékezéskor simám meg lehetne vele pördülni a jelentős forgatónyomaték miatt.


Hát pont ezért nem is volt ilyen fékelrendezés sose. Mármint bal-jobbos osztás.

Aztán az ABS kicsit átírta ezeket.

Pedig volt. :-)

Nagymamám is mondta, hogy találkozott egyszer Szűz Máriával a mezőn. Volt aki elhitte, volt aki nem.
Mondani kevés! :)

Ott van a képen amit beraktál a 2 körös kereszt elrendezés (b ábra). Ez kiment a divatból kb a Ladákkal.
  • Leganza 2.0 CDX 1999
  • Nagykanizsa (Sárbogárd - Szeged)
A veréb tud repülni, mégis milyen sokat üldögél az ágon!

Nem elérhető sebike

  • Service Man
  • Daewoo-Chevy Angel!
  • **
  • Hozzászólások: 4852
  • Nem: Férfi
    • Profil megtekintése
    • sn-car
Re:Hibák és javításuk.
« Válasz #1505 Dátum: 2020 Május, 26, 20:15:30 pm »
Kereszt az OK, de nem arról van szó, hanem bal-jobb. Egyik kör a baloldali, másik a jobb oldali fékeket működteti. Akkor lenne jó forgatónyomaték, ha elszáll az egyik.

A csak egyik oldalt fékezem jó kanyarodni.
A tankok pl. Bár gondolom nem ennyire egyszerű az se, hogy befékezem az egyik oldalt, de nem tudom.
Mintha vmi munkagépen láttam volna osztott, dupla fékpedált, amit általában egyszerre nyomnak, de ha nagyon akarod lehet külön is, arról viszont fogalmam sincs az hogyan osztódott. Lehet az is vmi lánctalpas kis izé volt.

Na mindegy!





A hidraulikus fékrendszer szerintem az autódban is átlósan van kialakítva, jobb első - bal hátsó, és bal első - jobb hátsó azonos körön. Az a logikája, ha elszáll az egyik oldal akkor ne totál féloldalas legyen a fékezés, mert akkor egy erősebb fékezéskor simám meg lehetne vele pördülni a jelentős forgatónyomaték miatt.


Hát pont ezért nem is volt ilyen fékelrendezés sose. Mármint bal-jobbos osztás.

Aztán az ABS kicsit átírta ezeket.

Pedig volt. :-)

Nagymamám is mondta, hogy találkozott egyszer Szűz Máriával a mezőn. Volt aki elhitte, volt aki nem.
Mondani kevés! :)

Ott van a képen amit beraktál a 2 körös kereszt elrendezés (b ábra). Ez kiment a divatból kb a Ladákkal.

a régi nem ABS es 2 körös autók keresztbe voltak kötve
  • Chevrolet Nubira SW WTCC R+
  • Kaposvár
15 évig VOLT márkaszervizes, KAPOSVÁR
70/4334431
www.sn-car.hu

Nem elérhető atothg

  • Újonc
  • *
  • Hozzászólások: 29
  • Nem: Férfi
    • Profil megtekintése
Re:Hibák és javításuk.
« Válasz #1506 Dátum: 2020 Május, 27, 00:20:20 am »
Akkor ezt megbeszéltük.  :oke:
(Én a keresztre mondtam, hogy volt - az oldalankénti körök eszembe se jutottak  :kacsint:)

Kereszt az OK, de nem arról van szó, hanem bal-jobb. Egyik kör a baloldali, másik a jobb oldali fékeket működteti. Akkor lenne jó forgatónyomaték, ha elszáll az egyik.

A csak egyik oldalt fékezem jó kanyarodni.
A tankok pl. Bár gondolom nem ennyire egyszerű az se, hogy befékezem az egyik oldalt, de nem tudom.
Mintha vmi munkagépen láttam volna osztott, dupla fékpedált, amit általában egyszerre nyomnak, de ha nagyon akarod lehet külön is, arról viszont fogalmam sincs az hogyan osztódott. Lehet az is vmi lánctalpas kis izé volt.

Na mindegy!





A hidraulikus fékrendszer szerintem az autódban is átlósan van kialakítva, jobb első - bal hátsó, és bal első - jobb hátsó azonos körön. Az a logikája, ha elszáll az egyik oldal akkor ne totál féloldalas legyen a fékezés, mert akkor egy erősebb fékezéskor simám meg lehetne vele pördülni a jelentős forgatónyomaték miatt.


Hát pont ezért nem is volt ilyen fékelrendezés sose. Mármint bal-jobbos osztás.

Aztán az ABS kicsit átírta ezeket.

Pedig volt. :-)

Nagymamám is mondta, hogy találkozott egyszer Szűz Máriával a mezőn. Volt aki elhitte, volt aki nem.
Mondani kevés! :)

Ott van a képen amit beraktál a 2 körös kereszt elrendezés (b ábra). Ez kiment a divatból kb a Ladákkal.

a régi nem ABS es 2 körös autók keresztbe voltak kötve
  • Opel Vectra A GT -> Chevrolet Lacetti 1.6 sw
  • Bp is.
üdv
atothg

Nem elérhető SRGedeon

  • Klubtag
  • Daewoo-Chevy Mennyországban!
  • *
  • Hozzászólások: 2743
  • Nem: Férfi
  • Leganza 2.0 CDX 1999 Nagykanizsa
    • Profil megtekintése
Re:Hibák és javításuk.
« Válasz #1507 Dátum: 2020 Május, 27, 08:08:35 am »
Ja, hát nehéz így beszélgetni, hogy én is csak pár naponta nézek be ide.
Pedig a hozzászólásom is azért született, hogy egyáltalán legyen vmi bejegyzés: ráerősítettem arra amit írtál, meg ha már szóba került, érdekesség képpen betettem azt a fékkörökről szóló képet.
Azzal nem igazán tudok mit kezdeni, hogy miközben én azt írom bal-jobb, ti arra gondoltok kereszt. Ha arra gondoltam volna, hogy kereszt, azt írtam volna kereszt. :)

DT már lecseszett volna benneteket, ha nem zárják ki évekkel ezelőtt!  :yoyo: :hahota:

Na majd legközelebb még pontosabb leszek!


Akkor ezt megbeszéltük.  :oke:
(Én a keresztre mondtam, hogy volt - az oldalankénti körök eszembe se jutottak  :kacsint:)

Kereszt az OK, de nem arról van szó, hanem bal-jobb. Egyik kör a baloldali, másik a jobb oldali fékeket működteti. Akkor lenne jó forgatónyomaték, ha elszáll az egyik.

A csak egyik oldalt fékezem jó kanyarodni.
A tankok pl. Bár gondolom nem ennyire egyszerű az se, hogy befékezem az egyik oldalt, de nem tudom.
Mintha vmi munkagépen láttam volna osztott, dupla fékpedált, amit általában egyszerre nyomnak, de ha nagyon akarod lehet külön is, arról viszont fogalmam sincs az hogyan osztódott. Lehet az is vmi lánctalpas kis izé volt.

Na mindegy!





A hidraulikus fékrendszer szerintem az autódban is átlósan van kialakítva, jobb első - bal hátsó, és bal első - jobb hátsó azonos körön. Az a logikája, ha elszáll az egyik oldal akkor ne totál féloldalas legyen a fékezés, mert akkor egy erősebb fékezéskor simám meg lehetne vele pördülni a jelentős forgatónyomaték miatt.


Hát pont ezért nem is volt ilyen fékelrendezés sose. Mármint bal-jobbos osztás.

Aztán az ABS kicsit átírta ezeket.

Pedig volt. :-)

Nagymamám is mondta, hogy találkozott egyszer Szűz Máriával a mezőn. Volt aki elhitte, volt aki nem.
Mondani kevés! :)

Ott van a képen amit beraktál a 2 körös kereszt elrendezés (b ábra). Ez kiment a divatból kb a Ladákkal.

a régi nem ABS es 2 körös autók keresztbe voltak kötve
  • Leganza 2.0 CDX 1999
  • Nagykanizsa (Sárbogárd - Szeged)
A veréb tud repülni, mégis milyen sokat üldögél az ágon!

Nem elérhető sznuni

  • KLUBELNÖK
  • Adminisztrátor
  • Daewoo-Chevy God!
  • *****
  • Hozzászólások: 8835
  • Nem: Férfi
  • Klubelnök
    • Profil megtekintése
    • http://gportal.hu/portal/sznuni
Re:Hibák és javításuk.
« Válasz #1508 Dátum: 2020 Május, 27, 09:25:43 am »
 :szetvert: :szetvert: :szetvert: :sunyi: :sunyi: :sunyi: :sunyi: :yoyo: :yoyo: :yoyo: :hahota: :hahota: :fetreng: :fetreng:
Ja, hát nehéz így beszélgetni, hogy én is csak pár naponta nézek be ide.
Pedig a hozzászólásom is azért született, hogy egyáltalán legyen vmi bejegyzés: ráerősítettem arra amit írtál, meg ha már szóba került, érdekesség képpen betettem azt a fékkörökről szóló képet.
Azzal nem igazán tudok mit kezdeni, hogy miközben én azt írom bal-jobb, ti arra gondoltok kereszt. Ha arra gondoltam volna, hogy kereszt, azt írtam volna kereszt. :)

DT már lecseszett volna benneteket, ha nem zárják ki évekkel ezelőtt!  :yoyo: :hahota:

Na majd legközelebb még pontosabb leszek!


Akkor ezt megbeszéltük.  :oke:
(Én a keresztre mondtam, hogy volt - az oldalankénti körök eszembe se jutottak  :kacsint:)

Kereszt az OK, de nem arról van szó, hanem bal-jobb. Egyik kör a baloldali, másik a jobb oldali fékeket működteti. Akkor lenne jó forgatónyomaték, ha elszáll az egyik.

A csak egyik oldalt fékezem jó kanyarodni.
A tankok pl. Bár gondolom nem ennyire egyszerű az se, hogy befékezem az egyik oldalt, de nem tudom.
Mintha vmi munkagépen láttam volna osztott, dupla fékpedált, amit általában egyszerre nyomnak, de ha nagyon akarod lehet külön is, arról viszont fogalmam sincs az hogyan osztódott. Lehet az is vmi lánctalpas kis izé volt.

Na mindegy!





A hidraulikus fékrendszer szerintem az autódban is átlósan van kialakítva, jobb első - bal hátsó, és bal első - jobb hátsó azonos körön. Az a logikája, ha elszáll az egyik oldal akkor ne totál féloldalas legyen a fékezés, mert akkor egy erősebb fékezéskor simám meg lehetne vele pördülni a jelentős forgatónyomaték miatt.


Hát pont ezért nem is volt ilyen fékelrendezés sose. Mármint bal-jobbos osztás.

Aztán az ABS kicsit átírta ezeket.

Pedig volt. :-)

Nagymamám is mondta, hogy találkozott egyszer Szűz Máriával a mezőn. Volt aki elhitte, volt aki nem.
Mondani kevés! :)

Ott van a képen amit beraktál a 2 körös kereszt elrendezés (b ábra). Ez kiment a divatból kb a Ladákkal.

a régi nem ABS es 2 körös autók keresztbe voltak kötve
  • Now: Chevrolet Nubira SW 1,8 16V Ex: Daewoo Kalos 1,4i 8V 2004
  • Budapest XX
SZNUBI   06/20-9-823-841 ;) :D O0  sznuni@gmail.com !!!!!!

[url=http://forum-lines.ru][/url]

Nem elérhető dasziatti

  • Látott már olyat, aki látott Daewoo-t
  • **
  • Hozzászólások: 190
  • Nem: Férfi
  • ur
    • Profil megtekintése
Re:Hibák és javításuk.
« Válasz #1509 Dátum: 2020 Július, 01, 12:45:11 pm »
sziasztok.valami tortent az ablakmoso motorral mert nem mukodik chevi aveo 2006-os.atneztem a biztositekokat ugy lattam azok jok! mi lehet a problema?
  • Chevrolet aveo sedan
atesz

Nem elérhető zsolt160

  • "A" Mozigépész!
  • Adminisztrátor
  • Daewoo-Chevy God!
  • *****
  • Hozzászólások: 6301
  • Nem: Férfi
  • Alelnök
    • Profil megtekintése
    • Ősrégi oldalam!
Re:Hibák és javításuk.
« Válasz #1510 Dátum: 2020 Július, 01, 12:51:12 pm »
Szénkefe elkopott
  • Simson, Chevrolet Lacetti 1.4 LPG!
  • Kaposvár


Nem elérhető sebike

  • Service Man
  • Daewoo-Chevy Angel!
  • **
  • Hozzászólások: 4852
  • Nem: Férfi
    • Profil megtekintése
    • sn-car
Re:Hibák és javításuk.
« Válasz #1511 Dátum: 2020 Július, 01, 14:09:52 pm »
sziasztok.valami tortent az ablakmoso motorral mert nem mukodik chevi aveo 2006-os.atneztem a biztositekokat ugy lattam azok jok! mi lehet a problema?
annyi,hogy lejárt az ideje új állja a helyét
  • Chevrolet Nubira SW WTCC R+
  • Kaposvár
15 évig VOLT márkaszervizes, KAPOSVÁR
70/4334431
www.sn-car.hu

Nem elérhető dasziatti

  • Látott már olyat, aki látott Daewoo-t
  • **
  • Hozzászólások: 190
  • Nem: Férfi
  • ur
    • Profil megtekintése
Re:Hibák és javításuk.
« Válasz #1512 Dátum: 2020 Július, 01, 20:37:42 pm »
Meg oldódott a probléma. Levettem a motort kipucoltam mert téli volt valami taknyos dologgal a szűrő és megy most rendesen!!!! Nem kelett kicserelnem
  • Chevrolet aveo sedan
atesz