Szerző Téma: CSEVEGŐ  (Megtekintve 1391508 alkalommal)

0 Felhasználó és 1 vendég van a témában

Nem elérhető attis

  • Daewoo-Chevy God!
  • ***
  • Hozzászólások: 6589
    • Profil megtekintése
Re:CSEVEGŐ
« Válasz #12820 Dátum: 2019 Március, 30, 06:54:26 am »
Tegnap Martonvásárnál láttam, hogy 8-10 autóval előttem berepült egy madár balról, de jobb oldalon már nem jött ki. Velencei kihajtóig szálldostak a tollak, a csóró szárnyasból, ott hajthatott ki az elöl haladó.
Hátul konvojozva nagyon röhelyes volt a sok pihe, közben a madarat nagyon sajnáltam.
Mondjuk nem értem iért nem állt meg.
  • Duster, előtte H-Astra kombi, Lacetti SW, Nubira3, Espero 2.0aut
  • Szfehérvár, Balaton, M7, Bp
attis

Nem elérhető attis

  • Daewoo-Chevy God!
  • ***
  • Hozzászólások: 6589
    • Profil megtekintése
Re:CSEVEGŐ
« Válasz #12821 Dátum: 2019 Március, 30, 08:06:15 am »
A héten hazaért a második Dacia is. Örvendezünk neki, ismerkedünk :)
Első útja a gumishoz vezetett, kapott új abroncskat.

  • Duster, előtte H-Astra kombi, Lacetti SW, Nubira3, Espero 2.0aut
  • Szfehérvár, Balaton, M7, Bp
attis

Nem elérhető Rammstein

  • Daewoo guru
  • ********
  • Hozzászólások: 1771
    • Profil megtekintése
Re:CSEVEGŐ
« Válasz #12822 Dátum: 2019 Március, 30, 22:46:48 pm »
A héten hazaért a második Dacia is. Örvendezünk neki, ismerkedünk :)
Első útja a gumishoz vezetett, kapott új abroncskat.

Gyujto lettel vagy mi a fene? :)
Epica 2.0 D

Nem elérhető attis

  • Daewoo-Chevy God!
  • ***
  • Hozzászólások: 6589
    • Profil megtekintése
Re:CSEVEGŐ
« Válasz #12823 Dátum: 2019 Március, 31, 07:13:29 am »
A héten hazaért a második Dacia is. Örvendezünk neki, ismerkedünk :)
Első útja a gumishoz vezetett, kapott új abroncskat.

Gyujto lettel vagy mi a fene? :)

Ja, jól mutatnak a gyepen.


  • Duster, előtte H-Astra kombi, Lacetti SW, Nubira3, Espero 2.0aut
  • Szfehérvár, Balaton, M7, Bp
attis

Nem elérhető Rammstein

  • Daewoo guru
  • ********
  • Hozzászólások: 1771
    • Profil megtekintése
Re:CSEVEGŐ
« Válasz #12824 Dátum: 2019 Március, 31, 09:09:10 am »
A héten hazaért a második Dacia is. Örvendezünk neki, ismerkedünk :)
Első útja a gumishoz vezetett, kapott új abroncskat.

Gyujto lettel vagy mi a fene? :)

Ja, jól mutatnak a gyepen.

Gratula amúgy! :) A poént nem hagyhattam ki, sorry :)
Epica 2.0 D

Nem elérhető attis

  • Daewoo-Chevy God!
  • ***
  • Hozzászólások: 6589
    • Profil megtekintése
Re:CSEVEGŐ
« Válasz #12825 Dátum: 2019 Március, 31, 10:03:45 am »
A héten hazaért a második Dacia is. Örvendezünk neki, ismerkedünk :)
Első útja a gumishoz vezetett, kapott új abroncskat.

Gyujto lettel vagy mi a fene? :)

Ja, jól mutatnak a gyepen.

Gratula amúgy! :) A poént nem hagyhattam ki, sorry :)

Flotta, tudod flotta :)
Köszi, nagyon örülünk neki.
  • Duster, előtte H-Astra kombi, Lacetti SW, Nubira3, Espero 2.0aut
  • Szfehérvár, Balaton, M7, Bp
attis

Nem elérhető attis

  • Daewoo-Chevy God!
  • ***
  • Hozzászólások: 6589
    • Profil megtekintése
Re:CSEVEGŐ
« Válasz #12826 Dátum: 2019 Április, 01, 15:27:55 pm »
A diesel hisztiről/kitiltásról írtak összefoglalót a tc-n.
Hátha igaz is :)
  • Duster, előtte H-Astra kombi, Lacetti SW, Nubira3, Espero 2.0aut
  • Szfehérvár, Balaton, M7, Bp
attis

Nem elérhető Rammstein

  • Daewoo guru
  • ********
  • Hozzászólások: 1771
    • Profil megtekintése
Re:CSEVEGŐ
« Válasz #12827 Dátum: 2019 Április, 01, 19:33:48 pm »
A diesel hisztiről/kitiltásról írtak összefoglalót a tc-n.
Hátha igaz is :)

Ami igaz, az az, hogy csökken a kerslet, ill. van pár város ahol már kitiltottak bizonyos részekből dízeleket, meg olyan is ahol tervezik a tiltást. Nálam annyit befolyásolnak ezek a folyamatok, hogy a következő autó jelen állás szerint biztos, h nem dízel lesz, de nem a műszaki problémáktól való félelem miatt, hanem nem hiszek abban, hogy pár év múlva könnyen értékesíthető lesz a dízel. Amúgy ma voltam a márkán és típuson belül a hybridet nézni. Eladó szerint 40km-t megy el töltéssel, de 4millió a felár a benzineshez képest. Tehát, ha sokat használnám városban, akkor megérhetné, de amúgy szinte kizárt. Szerinte átlagban 1-1.5l-el eszik kevesebbet. Bár a +300kg súly miatt autópályán szerintem talán még többet is ehet, bár lehet, a kigyorsításokra optimalizáltak, hisz akkor eszik legtöbbet az autó. Így kigyorsításokkor gondolom kevesebb a fogyasztás, de konstans tempón haladva meg a +300kg miatt több. :) Nyilván a hybrid azért a vezetési élményhez is hozzátesz, hisz rugalmas lesz az autó, de az elektromostól azért mégis elmarad. Egyre inkább úgy gondolom, h a következő gép majd elektromos lesz. De az simán benne van a pakliban, h te előbb lecseréled a tiédet, mint én az enyémet. :) Egyelőre nem látom komoly előnyét a cserének.

Ja, június 22.-én formula-e lesz Bernben, várom:

https://www.youtube.com/watch?v=JsA9QwpMqQQ
« Utoljára szerkesztve: 2019 Április, 01, 20:45:27 pm írta Rammstein »
Epica 2.0 D

Nem elérhető attis

  • Daewoo-Chevy God!
  • ***
  • Hozzászólások: 6589
    • Profil megtekintése
Re:CSEVEGŐ
« Válasz #12828 Dátum: 2019 Április, 02, 06:40:54 am »
A diesel hisztiről/kitiltásról írtak összefoglalót a tc-n.
Hátha igaz is :)

Ami igaz, az az, hogy csökken a kerslet, ill. van pár város ahol már kitiltottak bizonyos részekből dízeleket, meg olyan is ahol tervezik a tiltást. Nálam annyit befolyásolnak ezek a folyamatok, hogy a következő autó jelen állás szerint biztos, h nem dízel lesz, de nem a műszaki problémáktól való félelem miatt, hanem nem hiszek abban, hogy pár év múlva könnyen értékesíthető lesz a dízel. Amúgy ma voltam a márkán és típuson belül a hybridet nézni. Eladó szerint 40km-t megy el töltéssel, de 4millió a felár a benzineshez képest. Tehát, ha sokat használnám városban, akkor megérhetné, de amúgy szinte kizárt. Szerinte átlagban 1-1.5l-el eszik kevesebbet. Bár a +300kg súly miatt autópályán szerintem talán még többet is ehet, bár lehet, a kigyorsításokra optimalizáltak, hisz akkor eszik legtöbbet az autó. Így kigyorsításokkor gondolom kevesebb a fogyasztás, de konstans tempón haladva meg a +300kg miatt több. :) Nyilván a hybrid azért a vezetési élményhez is hozzátesz, hisz rugalmas lesz az autó, de az elektromostól azért mégis elmarad. Egyre inkább úgy gondolom, h a következő gép majd elektromos lesz. De az simán benne van a pakliban, h te előbb lecseréled a tiédet, mint én az enyémet. :) Egyelőre nem látom komoly előnyét a cserének.

Ja, június 22.-én formula-e lesz Bernben, várom:

https://www.youtube.com/watch?v=JsA9QwpMqQQ

Egyrészt óvatosan kezelem a dolgot, hiszen újságíró írta  :gondolkodik:
Másrészt a dieselnek majd jól lejár addigra a leasing szerződése (a dustert cégautónak "vettem"). Meg eleve Euro6-os.
Harmadrészt a kisturbós meg benzines.
Negyedrészt a napelemekről már van kőkemény 6 teljes nap tapasztalatom  :sunyi:
Nnna.

Perpillanat csak az N1 diesel áfáját lehet visszaigényelni, ez jól le van maradva a trendhez képest.
  • Duster, előtte H-Astra kombi, Lacetti SW, Nubira3, Espero 2.0aut
  • Szfehérvár, Balaton, M7, Bp
attis

Nem elérhető attis

  • Daewoo-Chevy God!
  • ***
  • Hozzászólások: 6589
    • Profil megtekintése
Re:CSEVEGŐ
« Válasz #12829 Dátum: 2019 Április, 05, 18:41:31 pm »
Pár hete volt egy lassú defektem, csavar.
Megint jelzett az autó, benzinkúton felfújtam. Aztán ismét. 1,5-2 hét alatt 0,3 bart ejtett.
Visszamentem a gumishoz, "szappanos lével" megkereste, a folt eresztett nagyon lassan.
Ismét megjavította gariban.


A diesel hisztiről/kitiltásról írtak összefoglalót a tc-n.
Hátha igaz is :)

Ami igaz, az az, hogy csökken a kerslet, ill. van pár város ahol már kitiltottak bizonyos részekből dízeleket, meg olyan is ahol tervezik a tiltást. Nálam annyit befolyásolnak ezek a folyamatok, hogy a következő autó jelen állás szerint biztos, h nem dízel lesz, de nem a műszaki problémáktól való félelem miatt, hanem nem hiszek abban, hogy pár év múlva könnyen értékesíthető lesz a dízel. Amúgy ma voltam a márkán és típuson belül a hybridet nézni. Eladó szerint 40km-t megy el töltéssel, de 4millió a felár a benzineshez képest. Tehát, ha sokat használnám városban, akkor megérhetné, de amúgy szinte kizárt. Szerinte átlagban 1-1.5l-el eszik kevesebbet. Bár a +300kg súly miatt autópályán szerintem talán még többet is ehet, bár lehet, a kigyorsításokra optimalizáltak, hisz akkor eszik legtöbbet az autó. Így kigyorsításokkor gondolom kevesebb a fogyasztás, de konstans tempón haladva meg a +300kg miatt több. :) Nyilván a hybrid azért a vezetési élményhez is hozzátesz, hisz rugalmas lesz az autó, de az elektromostól azért mégis elmarad. Egyre inkább úgy gondolom, h a következő gép majd elektromos lesz. De az simán benne van a pakliban, h te előbb lecseréled a tiédet, mint én az enyémet. :) Egyelőre nem látom komoly előnyét a cserének.

Ja, június 22.-én formula-e lesz Bernben, várom:

https://www.youtube.com/watch?v=JsA9QwpMqQQ

Egyrészt óvatosan kezelem a dolgot, hiszen újságíró írta  :gondolkodik:
Másrészt a dieselnek majd jól lejár addigra a leasing szerződése (a dustert cégautónak "vettem"). Meg eleve Euro6-os.
Harmadrészt a kisturbós meg benzines.
Negyedrészt a napelemekről már van kőkemény 6 teljes nap tapasztalatom  :sunyi:
Nnna.

Perpillanat csak az N1 diesel áfáját lehet visszaigényelni, ez jól le van maradva a trendhez képest.
  • Duster, előtte H-Astra kombi, Lacetti SW, Nubira3, Espero 2.0aut
  • Szfehérvár, Balaton, M7, Bp
attis

Nem elérhető vacsek

  • Klubtag
  • Már ült Daewoo-ban
  • *****
  • Hozzászólások: 355
  • Nem: Férfi
    • Profil megtekintése
Re:CSEVEGŐ
« Válasz #12830 Dátum: 2019 Április, 05, 22:06:21 pm »
Pár hete volt egy lassú defektem, csavar.
Megint jelzett az autó, benzinkúton felfújtam. Aztán ismét. 1,5-2 hét alatt 0,3 bart ejtett.
Visszamentem a gumishoz, "szappanos lével" megkereste, a folt eresztett nagyon lassan.
Ismét megjavította gariban.




A diesel hisztiről/kitiltásról írtak összefoglalót a tc-n.
Hátha igaz is :)

Ami igaz, az az, hogy csökken a kerslet, ill. van pár város ahol már kitiltottak bizonyos részekből dízeleket, meg olyan is ahol tervezik a tiltást. Nálam annyit befolyásolnak ezek a folyamatok, hogy a következő autó jelen állás szerint biztos, h nem dízel lesz, de nem a műszaki problémáktól való félelem miatt, hanem nem hiszek abban, hogy pár év múlva könnyen értékesíthető lesz a dízel. Amúgy ma voltam a márkán és típuson belül a hybridet nézni. Eladó szerint 40km-t megy el töltéssel, de 4millió a felár a benzineshez képest. Tehát, ha sokat használnám városban, akkor megérhetné, de amúgy szinte kizárt. Szerinte átlagban 1-1.5l-el eszik kevesebbet. Bár a +300kg súly miatt autópályán szerintem talán még többet is ehet, bár lehet, a kigyorsításokra optimalizáltak, hisz akkor eszik legtöbbet az autó. Így kigyorsításokkor gondolom kevesebb a fogyasztás, de konstans tempón haladva meg a +300kg miatt több. :) Nyilván a hybrid azért a vezetési élményhez is hozzátesz, hisz rugalmas lesz az autó, de az elektromostól azért mégis elmarad. Egyre inkább úgy gondolom, h a következő gép majd elektromos lesz. De az simán benne van a pakliban, h te előbb lecseréled a tiédet, mint én az enyémet. :) Egyelőre nem látom komoly előnyét a cserének.

Ja, június 22.-én formula-e lesz Bernben, várom:

https://www.youtube.com/watch?v=JsA9QwpMqQQ

Egyrészt óvatosan kezelem a dolgot, hiszen újságíró írta  :gondolkodik:
Másrészt a dieselnek majd jól lejár addigra a leasing szerződése (a dustert cégautónak "vettem"). Meg eleve Euro6-os.
Harmadrészt a kisturbós meg benzines.
Negyedrészt a napelemekről már van kőkemény 6 teljes nap tapasztalatom  :sunyi:
Nnna.

Perpillanat csak az N1 diesel áfáját lehet visszaigényelni, ez jól le van maradva a trendhez képest.
Azta! Akkor vannak még rendes szakik. :)
« Utoljára szerkesztve: 2019 Április, 05, 22:42:54 pm írta zsolt160 »
  • Lanos 1,5 8V 2000.03
  • Budapest, Sárbogárd

Nem elérhető attis

  • Daewoo-Chevy God!
  • ***
  • Hozzászólások: 6589
    • Profil megtekintése
Re:CSEVEGŐ
« Válasz #12831 Dátum: 2019 Április, 05, 23:14:00 pm »
Pár hete volt egy lassú defektem, csavar.
Megint jelzett az autó, benzinkúton felfújtam. Aztán ismét. 1,5-2 hét alatt 0,3 bart ejtett.
Visszamentem a gumishoz, "szappanos lével" megkereste, a folt eresztett nagyon lassan.
Ismét megjavította gariban.



Azta! Akkor vannak még rendes szakik. :)

Mitöbb: számlám is volt róla  :oke:
  • Duster, előtte H-Astra kombi, Lacetti SW, Nubira3, Espero 2.0aut
  • Szfehérvár, Balaton, M7, Bp
attis

Nem elérhető attis

  • Daewoo-Chevy God!
  • ***
  • Hozzászólások: 6589
    • Profil megtekintése
Re:CSEVEGŐ
« Válasz #12832 Dátum: 2019 Április, 11, 18:12:33 pm »
Nálam most szerelnek egy pilot napelem rendszert a tetőre, majd meglátjuk hogy mit tud ténylegesen 1-2 év átlagában. Ha jó, bővítve lesz.

Mától energianagyhatalom lettem  :oke:

Gratula! :)  :oke:

Az igazat megvalva még nem, de alakulgat :).
Majd ha azt írom, hogy az opec bekaphatja, na majd akkor :o)

Nos,  akkor kb mától kaphatja be :) Érdekeltségeim vanank az energiaszektorban  :sunyi:
  • Duster, előtte H-Astra kombi, Lacetti SW, Nubira3, Espero 2.0aut
  • Szfehérvár, Balaton, M7, Bp
attis

Nem elérhető SRGedeon

  • Klubtag
  • Daewoo-Chevy Mennyországban!
  • *
  • Hozzászólások: 2648
  • Nem: Férfi
  • Leganza 2.0 CDX 1999 Nagykanizsa
    • Profil megtekintése
Re:CSEVEGŐ
« Válasz #12833 Dátum: 2019 Április, 14, 09:37:09 am »
https://www.vezess.hu/hasznaltauto-tesztek/2019/04/09/olcso-hasznalt-auto-kis-fogyasztas/

Elnézve az itteni számokat, nem is panaszkodok a Leganza 9.38-as átlagára az elmúlt nyolc évre nézve. :)
  • Leganza 2.0 CDX 1999
  • Nagykanizsa (Sárbogárd - Szeged)
A veréb tud repülni, mégis milyen sokat üldögél az ágon!

Nem elérhető zsolt160

  • "A" Mozigépész!
  • Adminisztrátor
  • Daewoo-Chevy God!
  • *****
  • Hozzászólások: 6223
  • Nem: Férfi
  • Alelnök
    • Profil megtekintése
    • Ősrégi oldalam!
Re:CSEVEGŐ
« Válasz #12834 Dátum: 2019 Április, 16, 08:36:40 am »
  • Simson, Chevrolet Lacetti 1.4 LPG!
  • Kaposvár


Nem elérhető Rammstein

  • Daewoo guru
  • ********
  • Hozzászólások: 1771
    • Profil megtekintése
Re:CSEVEGŐ
« Válasz #12835 Dátum: 2019 Április, 17, 20:12:25 pm »
Ezt tegnap néztem, elgondolkodtató:

https://www.youtube.com/watch?v=jKnGm14afiA
Epica 2.0 D

Nem elérhető attis

  • Daewoo-Chevy God!
  • ***
  • Hozzászólások: 6589
    • Profil megtekintése
Re:CSEVEGŐ
« Válasz #12836 Dátum: 2019 Április, 18, 18:13:19 pm »
Akkor majd pc-n meglesem mert tapatalk nem irta ki :) dacia? Én is crossovert vennék. De dustert elvetettem... milyen jó érvek miatt döntöttél mellette?

Sent from my SM-G920F using Tapatalk

Dióhéjban:
Először kistehert akartam, aztán abban maradtunk, nem kell 3 autó, legyen két szgk idehaza
Néztem egy új astrát, kb azzal a felszereltséggel, mint az enyém. 6,5 misi kedvezménnyel, erre jön még rá a vonóhorog, szín, bizbaszok, forgalomba helyezés, illeték. Sok.
Qashqai, Kadjar gyakorlatilag opellel azonos árkatagória amúgy meg más beltérrel ugyanez a motor, kaszni mint a dákó.
Dieselt akartam, na ilyen az Euro6d-nek köszönhetően gyakorlatilag ideiglenesen kihalt.
A Vitara kiesett, nem bírja el a hajómat. Csomagtartój kicsi, nincs diesel.
ASX drága, ssomgatartó kicsi, nincs diesel.
Volvó/Ford ismerőssel együtt is majd a duplája.
VW csoport : szintén nem ér nekem annyit, diesel csak az árlistán van, gyakorlatilag fsi, tsi motorokakat árul csak.
Kia/Hyundai dárga.


Konkrétan utcán megállítottam duster tulajokat és kikérdeztem őket :O)


Első benyomások:
Opel Astra-H  autóból átülve. A két autó tömege közel azonos, 1410/1370 kg. Az 1.7 cdti 101 LE, 240 Nm, az 1.5 Blue dci 115 LE, 260 Nm.

1. nap.
A motor egészen halk, sokkal "finomabb". Semmi dízel hangja nincs. Talán a váltó miatt hamarabb elforog, lódul a kocsi.
A tempomat viszont darabos. 2 km/h léptékben állítható ez is. Késleltetés nélküli, 130->128 km/h állításra azonnal torpan és bólint egyet. Visszafele ugyanúgy.
130-nál 6-ikban csak 2500 alatt forog, az Astra 5-ikben 3000-et pörgött.
Fogyasztása várhatóan egy literrel magasabb lesz, gondolom a kaszni formája miatt.
Kuplungja vajpuha.
Az újságírók áradoztak az úthiba elnyelő tulajdonságairól, szerintem semmivel nem jobb az Opelemnél. Pedig 244e km van a gátlóiban, rugóiban.
A muzsika rendben van, a Navi kicsit furán állítható.
A kormány gombjairól hiányzik a világítás, majd megszokom.
Az autó elejét egyelőre egyáltalán nem érzem.

Mentem azóta kb 8e km-t. A gépkönyv szerint 6e km után nyújtja majd a teljes motorteljesítményt. Ott tényleg megtáltosodott és leesett a fogyasztása is.
Jó kis járgány, de nyilván nem egy kategória a német/japán autókkal. Pár dologban nyilvánvaló a törekvés, hogy bár ott van beépítve a szolgáltatás, mégsem elérhető, csak ha jóval drágábban Renault/Nissan emblémával veszed meg. Ezek egy része szoftveresen és vagy renault kiegészítőkkel korrigálható. Szerintem új szakma az autó hacking. Ennek ellenére a ma is ezt venném, szumma rendben van a korlátaival együtt.
A hangerő 2/3-nál elfogy, csak a pálcikák sokasodnak, nem nagyon lesz hangosabb. Kell majd bele egy rendes aktív mélynyomó legalább.

  • Duster, előtte H-Astra kombi, Lacetti SW, Nubira3, Espero 2.0aut
  • Szfehérvár, Balaton, M7, Bp
attis

Nem elérhető zsolt160

  • "A" Mozigépész!
  • Adminisztrátor
  • Daewoo-Chevy God!
  • *****
  • Hozzászólások: 6223
  • Nem: Férfi
  • Alelnök
    • Profil megtekintése
    • Ősrégi oldalam!
Re:CSEVEGŐ
« Válasz #12837 Dátum: 2019 Április, 18, 19:08:53 pm »
 Én holnap megyek Bécsbe egy Renault Trafic-al, 1000 km van benne, AdBlue-s diesel. Szassza, van mézes palinkád?
  • Simson, Chevrolet Lacetti 1.4 LPG!
  • Kaposvár


Nem elérhető attis

  • Daewoo-Chevy God!
  • ***
  • Hozzászólások: 6589
    • Profil megtekintése
Re:CSEVEGŐ
« Válasz #12838 Dátum: 2019 Április, 19, 07:33:01 am »
Tegnap hallgattam (sokszor leszólom a tc-t, most pont nem  :oke: )

https://totalcar.hu/egester/2019/04/18/egester_337/
« Utoljára szerkesztve: 2019 Április, 19, 07:58:43 am írta attis »
  • Duster, előtte H-Astra kombi, Lacetti SW, Nubira3, Espero 2.0aut
  • Szfehérvár, Balaton, M7, Bp
attis

Nem elérhető attis

  • Daewoo-Chevy God!
  • ***
  • Hozzászólások: 6589
    • Profil megtekintése
CO2 kibocsátás
« Válasz #12839 Dátum: 2019 Április, 20, 07:29:32 am »
Találtam ezt a cikket: https://www.mvmpartner.hu/-/media/MVMPartner/Documents/Dokumentumtr/Erdekessegek/20170616/Elektromos-es-belso-egesu-motoros-autok-energiafelhasznalasa_final.pdf?la=hu-HU

Fontos részei:
- a bio üzemanyag nem állítható elő gazdaságosan,
- a hazai erőművek hatásfoka csak 32%
- Ami nincs a cikkben, egy átlagos villanyautóhoz az áram termelésével 106 g/km széndioxid kibocsátással terheli a környezetet - adatot találtam.
- Az e-autó gyártása során 65%-al több a CO kibocsátás, mintha diesel autó készülne - ezt is máshol találtam, német autógyárra vetítve.
 
A végén található oszlopdiagram szerintem egy helyen sántít kicsit: a tiszta ethanolt karbonsemlegesnek definiálja, azaz a keletkező széndioxidot a növénytermesztés újra megköti. Mivel az energiamérlege negatív, 20%-al több növényt kéne termeszteni évről évre. Másik, hogy a növénytermesztés a fosszilis kibocsátásból származó CO2-t is használja, megköt abból is.

A kizárólag saját napelemmel töltött járgány (persze, majd télen is amikor nappal dolgozol, 4kor sötét van) utópia.

Háát, nem lettem derűsebb.
  • Duster, előtte H-Astra kombi, Lacetti SW, Nubira3, Espero 2.0aut
  • Szfehérvár, Balaton, M7, Bp
attis