Szerző Téma: CSEVEGŐ  (Megtekintve 1948692 alkalommal)

0 Felhasználó és 10 vendég van a témában

Nem elérhető Rammstein

  • Daewoo a mindene
  • ********
  • Hozzászólások: 1889
    • Profil megtekintése
Re:CSEVEGŐ
« Válasz #12980 Dátum: 2019 December, 05, 19:51:29 pm »
Oké, azt is vedd figyelembe, hogy a 8 liter üzemanyag tankolása kevesebb, mint 30 másodperc, 600 km hatótávolság betöltése is kb 1,5 perc.
Ráadásul a kiszállított benzin ügyesen elvan a tartályban, nem akkor és ott kell prompt előállítani, mint a villyanyt töltéskor. És nem 8 litert tankolunk, hanem minimum ötezeré' :) Vagy tele. Biokomponens bekeverése nélkül nagyjából korlátlan ideig tárolható tartályban. Mivel közel 100% belsőégésű motoros autóról beszélünk, ezek tankolása jóval a 408 köbméter üzemanyag/óra átlag fölött van.

Tehát a fő problémát abban látom, hogy a villamos energiát pont akkor kell megtermelni, amikor töltjük vele az autót.
Az üzemanyagot meg akármikor, tárolható a finomítóban, a kereskedőnél, a kúton, vagy otthon kannában.

Nyilván amit mondasz, az azért igaz, mert ki van alakítva a tankoláshoz a megfelelő infrastruktúra. De ha a linkeket megnézted, amit betettem, akkor láthatod, hogy egyrészt nem feltétlen akkora probléma ez, mint aminek látszik, másrészt a töltés, az akkumlátorok, az autók fogyasztása folyamatosan fejlődik. Ebben van fejlődési potenciál. Nem beszélve arról, hogy azért tudunk megtankolni fél perc alatt, mert rég megoldott, hogy az arabok/oroszok kibányásszák a nyersolajat, valahol megfinomítják, és teherhajókkal, kamionokkal a kutakhoz kerül. Ha bármi konfliktus felmerül, akkor első körben felszökik az üzemanyag ára. De ha épp a szálltási útvonalon fegyveres konfliktus alakul ki és nem ér Magyarországra kőolaj, akkor megnézem, hogy mennyi ideig kell majd állni a kúton, hogy teletankoljuk a kocsikat. :) Benzinnel, dízellel ki vagyunk szolgáltatva nemzetközi politikai helyzetnek, míg elektromossággal, megújúló energiákkal tudunk függetlenedni. Csak magamat tudom ismételni, hogy emellett még kevesebb karbantartást is igényelnek.
Epica 2.0 D

Nem elérhető attis

  • Daewoo-Chevy God!
  • ***
  • Hozzászólások: 7030
    • Profil megtekintése
Re:CSEVEGŐ
« Válasz #12981 Dátum: 2019 December, 06, 07:02:45 am »
A politikai döntés mögött sszerintem is az állhat, hogy némi északi-tengeri olajon kívül nincs saját nyersanyagforrása az EU-nak.

Vagy zsebretettek megfelelő pénzeket a döntéshozók.
Ahogy felszámolták annó az európai cukorgyártást is.

Oké, azt is vedd figyelembe, hogy a 8 liter üzemanyag tankolása kevesebb, mint 30 másodperc, 600 km hatótávolság betöltése is kb 1,5 perc.
Ráadásul a kiszállított benzin ügyesen elvan a tartályban, nem akkor és ott kell prompt előállítani, mint a villyanyt töltéskor. És nem 8 litert tankolunk, hanem minimum ötezeré' :) Vagy tele. Biokomponens bekeverése nélkül nagyjából korlátlan ideig tárolható tartályban. Mivel közel 100% belsőégésű motoros autóról beszélünk, ezek tankolása jóval a 408 köbméter üzemanyag/óra átlag fölött van.

Tehát a fő problémát abban látom, hogy a villamos energiát pont akkor kell megtermelni, amikor töltjük vele az autót.
Az üzemanyagot meg akármikor, tárolható a finomítóban, a kereskedőnél, a kúton, vagy otthon kannában.

Nyilván amit mondasz, az azért igaz, mert ki van alakítva a tankoláshoz a megfelelő infrastruktúra. De ha a linkeket megnézted, amit betettem, akkor láthatod, hogy egyrészt nem feltétlen akkora probléma ez, mint aminek látszik, másrészt a töltés, az akkumlátorok, az autók fogyasztása folyamatosan fejlődik. Ebben van fejlődési potenciál. Nem beszélve arról, hogy azért tudunk megtankolni fél perc alatt, mert rég megoldott, hogy az arabok/oroszok kibányásszák a nyersolajat, valahol megfinomítják, és teherhajókkal, kamionokkal a kutakhoz kerül. Ha bármi konfliktus felmerül, akkor első körben felszökik az üzemanyag ára. De ha épp a szálltási útvonalon fegyveres konfliktus alakul ki és nem ér Magyarországra kőolaj, akkor megnézem, hogy mennyi ideig kell majd állni a kúton, hogy teletankoljuk a kocsikat. :) Benzinnel, dízellel ki vagyunk szolgáltatva nemzetközi politikai helyzetnek, míg elektromossággal, megújúló energiákkal tudunk függetlenedni. Csak magamat tudom ismételni, hogy emellett még kevesebb karbantartást is igényelnek.
  • Duster, előtte H-Astra kombi, Lacetti SW, Nubira3, Espero 2.0aut
  • Szfehérvár, Balaton, M7, Bp
attis

Nem elérhető Rammstein

  • Daewoo a mindene
  • ********
  • Hozzászólások: 1889
    • Profil megtekintése
Re:CSEVEGŐ
« Válasz #12982 Dátum: 2019 December, 06, 11:42:05 am »
A politikai döntés mögött sszerintem is az állhat, hogy némi északi-tengeri olajon kívül nincs saját nyersanyagforrása az EU-nak.

Vagy zsebretettek megfelelő pénzeket a döntéshozók.
Ahogy felszámolták annó az európai cukorgyártást is.

Nem csak a magyar cukorgyartast szamoltak fel? (amugy tudtommal van kerulo megoldas, nem cukrot kell gyartani, hanem az alapjat szolgalo szirupot, amit nem tilt a szabalyozas :))
Epica 2.0 D

Nem elérhető attis

  • Daewoo-Chevy God!
  • ***
  • Hozzászólások: 7030
    • Profil megtekintése
Re:CSEVEGŐ
« Válasz #12983 Dátum: 2019 December, 06, 14:51:39 pm »
A linkelt cikkek hatására megnéztem pár videót, cikket.

Egy e autó futását valahol 100ezer és másfél millió km közé teszik különféle források.
Az energiahatékonyságot 14-60% közé.
A totál CO2 kibocsátást 30-200g/km közé.

Az igazság valahol köztük lesz. Mindneki mást mond, és hisz el beállítottságától függően.
Fentiek nyomán okosabb nem lettem :(

ui: tudtommal EU szinten vonták meg a mezőgazdasági támogatást, illetve kvótát vezettek be; de igazad van pl a szlovák cukoripar életben maradt. A hiba másutt (is) keresendő...

A politikai döntés mögött sszerintem is az állhat, hogy némi északi-tengeri olajon kívül nincs saját nyersanyagforrása az EU-nak.

Vagy zsebretettek megfelelő pénzeket a döntéshozók.
Ahogy felszámolták annó az európai cukorgyártást is.

Nem csak a magyar cukorgyartast szamoltak fel? (amugy tudtommal van kerulo megoldas, nem cukrot kell gyartani, hanem az alapjat szolgalo szirupot, amit nem tilt a szabalyozas :))
  • Duster, előtte H-Astra kombi, Lacetti SW, Nubira3, Espero 2.0aut
  • Szfehérvár, Balaton, M7, Bp
attis

Nem elérhető attis

  • Daewoo-Chevy God!
  • ***
  • Hozzászólások: 7030
    • Profil megtekintése
Re:CSEVEGŐ
« Válasz #12984 Dátum: 2019 December, 06, 15:37:31 pm »
Hmmm. Európa és az USA csak egy szelete a világnak. Tudni kellene, hogy pl Ázsiában, Oroszo-ban, Dél-Amerikában, Afrikában milyenek a környezetvédelmi előírások? Mert ha ott nem foglalkoznak ilyen szinten a kibocsátással, akkor nem sokat haladunk előre globálisan, illetve majd oda gyártanak autót a nagyok.

A linkelt cikkek hatására megnéztem pár videót, cikket.

Egy e autó futását valahol 100ezer és másfél millió km közé teszik különféle források.
Az energiahatékonyságot 14-60% közé.
A totál CO2 kibocsátást 30-200g/km közé.

Az igazság valahol köztük lesz. Mindneki mást mond, és hisz el beállítottságától függően.
Fentiek nyomán okosabb nem lettem :(

ui: tudtommal EU szinten vonták meg a mezőgazdasági támogatást, illetve kvótát vezettek be; de igazad van pl a szlovák cukoripar életben maradt. A hiba másutt (is) keresendő...

A politikai döntés mögött sszerintem is az állhat, hogy némi északi-tengeri olajon kívül nincs saját nyersanyagforrása az EU-nak.

Vagy zsebretettek megfelelő pénzeket a döntéshozók.
Ahogy felszámolták annó az európai cukorgyártást is.

Nem csak a magyar cukorgyartast szamoltak fel? (amugy tudtommal van kerulo megoldas, nem cukrot kell gyartani, hanem az alapjat szolgalo szirupot, amit nem tilt a szabalyozas :))
  • Duster, előtte H-Astra kombi, Lacetti SW, Nubira3, Espero 2.0aut
  • Szfehérvár, Balaton, M7, Bp
attis

Nem elérhető zsolt160

  • "A" volt Mozigépész!
  • Adminisztrátor
  • Daewoo-Chevy God!
  • *****
  • Hozzászólások: 6308
  • Nem: Férfi
  • Alelnök
    • Profil megtekintése
    • Ősrégi oldalam!
Re:CSEVEGŐ
« Válasz #12985 Dátum: 2019 December, 06, 21:57:07 pm »
  • Simson, Chevrolet Lacetti 1.4 LPG!
  • Kaposvár


Nem elérhető zsolt160

  • "A" volt Mozigépész!
  • Adminisztrátor
  • Daewoo-Chevy God!
  • *****
  • Hozzászólások: 6308
  • Nem: Férfi
  • Alelnök
    • Profil megtekintése
    • Ősrégi oldalam!
Re:CSEVEGŐ
« Válasz #12986 Dátum: 2019 December, 06, 22:09:46 pm »
Na ezért tankolok én, és nem veszek olajat.
Maximum a kétüteműt, de azt el is viszem.
  • Simson, Chevrolet Lacetti 1.4 LPG!
  • Kaposvár


Nem elérhető Rammstein

  • Daewoo a mindene
  • ********
  • Hozzászólások: 1889
    • Profil megtekintése
Re:CSEVEGŐ
« Válasz #12987 Dátum: 2019 December, 06, 22:52:41 pm »
Hmmm. Európa és az USA csak egy szelete a világnak. Tudni kellene, hogy pl Ázsiában, Oroszo-ban, Dél-Amerikában, Afrikában milyenek a környezetvédelmi előírások? Mert ha ott nem foglalkoznak ilyen szinten a kibocsátással, akkor nem sokat haladunk előre globálisan, illetve majd oda gyártanak autót a nagyok.


Legutobb Singapore eleg meggyozo volt, nagyon sok hybrid autot lattam. Szerintem aranyaiban tobbet, mimt europaban. Ausztralia az mas tema, ott elvetve lattam teslat is, ellenben sok pickup, terepjaro, nagy motorokkal.
Epica 2.0 D

Nem elérhető Rammstein

  • Daewoo a mindene
  • ********
  • Hozzászólások: 1889
    • Profil megtekintése
Re:CSEVEGŐ
« Válasz #12988 Dátum: 2019 December, 06, 22:57:07 pm »
Ha már Dél-Amerika és szabályozás:

El tudod képzelni, hogy ma még árulnak autót légzsák nélkül?

Azert azt a reszt nem kell komolyan venni, h "megroppan a tetokeret". Tobb 4,5 csillagos tesztet lattam, ahol a teto legalabb ilyen mertekben deformalodott. A pozitiv ellenpelda meg olyan auto volt, aminek a kis atfedeses tores tesztjen meg a szelvedo sem repedt meg. :)

De amugy igen, acegek a profitra mennek, minden mas utana jon.
« Utoljára szerkesztve: 2019 December, 07, 07:32:05 am írta Rammstein »
Epica 2.0 D

Nem elérhető Rammstein

  • Daewoo a mindene
  • ********
  • Hozzászólások: 1889
    • Profil megtekintése
Re:CSEVEGŐ
« Válasz #12989 Dátum: 2019 December, 07, 07:39:00 am »
Hmmm. Európa és az USA csak egy szelete a világnak. Tudni kellene, hogy pl Ázsiában, Oroszo-ban, Dél-Amerikában, Afrikában milyenek a környezetvédelmi előírások? Mert ha ott nem foglalkoznak ilyen szinten a kibocsátással, akkor nem sokat haladunk előre globálisan, illetve majd oda gyártanak autót a nagyok.



https://www.portfolio.hu/gazdasag/20191206/orulet-az-akkumulatorgyartasban-valosaggal-zuhan-az-elektromos-autok-legdragabb-alkatreszenek-ara-409527?utm_source=index.hu&utm_medium=doboz&utm_campaign=link

Ez mai hir. Errol beszeltem, h ez a technologia fejlodik. Ez meg az arcsokkenest is magaval hozza egyre jobb hatasfok, hasznalhatosag mellett. Ugyanez igaz az akksi ujra hasznositasra is. En az elkovetkezendo evekben is mar eros bovulesre szamitok az elektromos autok piacan, bar a jellemzoen kevesbe gyors elterjedesrol szolnak a joslatok. De ha a technologia gyorsan fejlodik es az arak csokkennek, ez gyorsabb lesz, mint hinnenk.
Epica 2.0 D

Nem elérhető attis

  • Daewoo-Chevy God!
  • ***
  • Hozzászólások: 7030
    • Profil megtekintése
Re:CSEVEGŐ
« Válasz #12990 Dátum: 2019 December, 07, 11:37:58 am »
Azt is tegyük be a képletbe, hogy akkor környezetbarát választás, ha amúgy épp autócserén gondolkodunk.
Esetemben van két szinte új autóm, ezek lecseélése semmiképp nem környezetbarát megoldás :)
Ha lepörög a Duster leasingje, lehet, hogy teljesen elektromos, vagy valami hibrid autó követi. Ezt most még nem tudjuk.

A sok érvelés hatására (bas...za az időt a fórumozás, ugye?  :sunyi:) kiszámoltam, mi lenne, ha egy PHEV Outlander-t hajtanék. Ha csak városban, akkor OK. De mivel sokat pályázom, nagyon nem oké. Szalon és hahu-s árakat vettem alapul az értékvesztésre pl.



Hmmm. Európa és az USA csak egy szelete a világnak. Tudni kellene, hogy pl Ázsiában, Oroszo-ban, Dél-Amerikában, Afrikában milyenek a környezetvédelmi előírások? Mert ha ott nem foglalkoznak ilyen szinten a kibocsátással, akkor nem sokat haladunk előre globálisan, illetve majd oda gyártanak autót a nagyok.



https://www.portfolio.hu/gazdasag/20191206/orulet-az-akkumulatorgyartasban-valosaggal-zuhan-az-elektromos-autok-legdragabb-alkatreszenek-ara-409527?utm_source=index.hu&utm_medium=doboz&utm_campaign=link

Ez mai hir. Errol beszeltem, h ez a technologia fejlodik. Ez meg az arcsokkenest is magaval hozza egyre jobb hatasfok, hasznalhatosag mellett. Ugyanez igaz az akksi ujra hasznositasra is. En az elkovetkezendo evekben is mar eros bovulesre szamitok az elektromos autok piacan, bar a jellemzoen kevesbe gyors elterjedesrol szolnak a joslatok. De ha a technologia gyorsan fejlodik es az arak csokkennek, ez gyorsabb lesz, mint hinnenk.
  • Duster, előtte H-Astra kombi, Lacetti SW, Nubira3, Espero 2.0aut
  • Szfehérvár, Balaton, M7, Bp
attis

Nem elérhető Rammstein

  • Daewoo a mindene
  • ********
  • Hozzászólások: 1889
    • Profil megtekintése
Re:CSEVEGŐ
« Válasz #12991 Dátum: 2019 December, 07, 12:37:27 pm »
Azt is tegyük be a képletbe, hogy akkor környezetbarát választás, ha amúgy épp autócserén gondolkodunk.
Esetemben van két szinte új autóm, ezek lecseélése semmiképp nem környezetbarát megoldás :)
Ha lepörög a Duster leasingje, lehet, hogy teljesen elektromos, vagy valami hibrid autó követi. Ezt most még nem tudjuk.

A sok érvelés hatására (bas...za az időt a fórumozás, ugye?  :sunyi:) kiszámoltam, mi lenne, ha egy PHEV Outlander-t hajtanék. Ha csak városban, akkor OK. De mivel sokat pályázom, nagyon nem oké. Szalon és hahu-s árakat vettem alapul az értékvesztésre pl.


Őhh, én mint korábban írtam, nem is mondtam olyat, hogy mindenki cserélje le azt amilye van. Részemről ez egy beszélgetés volt, hogy merre halad a technika, meddig lesznek velünk a mostani autóink, melyik irányba fejlesztenek a gyártók.

(Az sem feltétlen környezetszennyező, hogy lecseréli valaki a meglévő autóját, ha a régi nem a szeméttelepen köt ki. :) Mivel más használná, ezért nagy valószínűséggel ő is előre váltana(ha épp autót cserél) és így tovább. a Sor végén meg egy nagyon környezetszennyező talán a bontóban köt ki. :))

A PHEV Outlander az egy elég jó kis plugin hibrid autó, de valóban nem arra való, hogy folyamatosan autópályázzanak. Ellenben abban a pillanatban, hogy városba érsz, meredeken kezd el csökkenni a fogyasztás. Amúgy egész jó vezetni, egész jól húz, bár nekem a formája nem tetszik. Az ilyen összehasonlításoknál azt is kell nézni, hogy azonos menettulajdonságokkal rendelkezik-e két autó, ugyanúgy összkerekes-e, méretben azonos, stb. Utána (vagy épp előtte :)) érdemes azt is átgondolni, hogy tetszik-e. :) A technikája faék egyszerűségű, szóval egész magas problémamentes futásteljesítmény várható. Meg hát az is kérdés, hogy árat tekintve mivel van egy szinten, a használati módodhoz passzol-e.

MInél drágább egy autó, annál nagyobb az értékvesztése, ez már csak ilyen. :) A korszerűbb technika is drágább, ebben sincs semmi új.
Epica 2.0 D

Nem elérhető Rammstein

  • Daewoo a mindene
  • ********
  • Hozzászólások: 1889
    • Profil megtekintése
Re:CSEVEGŐ
« Válasz #12992 Dátum: 2019 December, 11, 07:35:47 am »
Tudom, h nem Magyarorszag es ez csak terv (egyelore), de ezek a dolgok azok, amivel  az embereket at tudjak terelni egyik technologiarol a masikra.

https://totalcar.hu/magazin/hirek/2019/12/10/magasabb_benzinarral_es_alacsonyabb_sebesseghatarokkal_menthetik_a_klimat_a_nemetek/?utm_source=index.hu&utm_medium=doboz&utm_campaign=link

Amit ez a cikk nem tartlamaz, de a nemet forrasok igen, hogy a szovetsegi kormany tervkent tuzte ki, hogy a kozlekedes co2 eves kibocsatasat 98 millio tonnara szoritja a jelenleg ~160 milliorol
« Utoljára szerkesztve: 2019 December, 11, 08:30:28 am írta Rammstein »
Epica 2.0 D

Nem elérhető sznuni

  • KLUBELNÖK
  • Adminisztrátor
  • Daewoo-Chevy God!
  • *****
  • Hozzászólások: 8855
  • Nem: Férfi
  • Klubelnök
    • Profil megtekintése
    • http://gportal.hu/portal/sznuni
Re:CSEVEGŐ
« Válasz #12993 Dátum: 2019 December, 11, 14:17:14 pm »
Belekeverhetném a politikát a beszélgetésbe, de nem teszem.
Ez minden országban egy félrevezető stratégia a főbb problémáktól.
Németországban is van más egyéb baj, amiről el lehet terelni a népeket.
Nem mondom, hogy nincs fejlődés a technológiákban, de még olyan messze állunk tőle, mint MAKÓ JERUZSÁLEMTŐL.
Szerintem ez egy meddő beszélgetés.
Azzal főzz amid van elméletem van. Nekem most ez van. Nem is fogja még vagy 20-25 évig futni az menő dolgokra vagy akár soha se.
Addig amíg ebben a bizniszben MILLIÁRDOK vannak, még csak ingyen se fogják adni senkinek, max olyanoknak akiknek amúgy is fussa rá.
Nem beszélve a mögötte álló gyártásbeli problémákról és a még készülő vagy ki nem forrott technológiák alkatrészeinek utángyártásáról.
A már működő dolgok is csak lábadoznak, nemhogy sikeresek lennének.
Ez az én véleményem, bármilyen alternatív megoldásnak.

Tudom, h nem Magyarorszag es ez csak terv (egyelore), de ezek a dolgok azok, amivel  az embereket at tudjak terelni egyik technologiarol a masikra.

https://totalcar.hu/magazin/hirek/2019/12/10/magasabb_benzinarral_es_alacsonyabb_sebesseghatarokkal_menthetik_a_klimat_a_nemetek/?utm_source=index.hu&utm_medium=doboz&utm_campaign=link

Amit ez a cikk nem tartlamaz, de a nemet forrasok igen, hogy a szovetsegi kormany tervkent tuzte ki, hogy a kozlekedes co2 eves kibocsatasat 98 millio tonnara szoritja a jelenleg ~160 milliorol
  • Now: Chevrolet Nubira SW 1,8 16V Ex: Daewoo Kalos 1,4i 8V 2004
  • Budapest XX
SZNUBI   06/20-9-823-841 ;) :D O0  sznuni@gmail.com !!!!!!

[url=http://forum-lines.ru][/url]

Nem elérhető Rammstein

  • Daewoo a mindene
  • ********
  • Hozzászólások: 1889
    • Profil megtekintése
Re:CSEVEGŐ
« Válasz #12994 Dátum: 2019 December, 11, 15:20:47 pm »
Belekeverhetném a politikát a beszélgetésbe, de nem teszem.
Ez minden országban egy félrevezető stratégia a főbb problémáktól.
Németországban is van más egyéb baj, amiről el lehet terelni a népeket.
Nem mondom, hogy nincs fejlődés a technológiákban, de még olyan messze állunk tőle, mint MAKÓ JERUZSÁLEMTŐL.
Szerintem ez egy meddő beszélgetés.
Azzal főzz amid van elméletem van. Nekem most ez van. Nem is fogja még vagy 20-25 évig futni az menő dolgokra vagy akár soha se.
Addig amíg ebben a bizniszben MILLIÁRDOK vannak, még csak ingyen se fogják adni senkinek, max olyanoknak akiknek amúgy is fussa rá.
Nem beszélve a mögötte álló gyártásbeli problémákról és a még készülő vagy ki nem forrott technológiák alkatrészeinek utángyártásáról.
A már működő dolgok is csak lábadoznak, nemhogy sikeresek lennének.
Ez az én véleményem, bármilyen alternatív megoldásnak.

Hat az biztos, hogy van mogotte politika, nem is gondolnam, hogy nincs. Pont arra celoztam, hogy terelik az embereket meg az ilyen hirekkel is. Mert meg, ha nem is lesz belole semmi, az elkovetkezo evekben aki dontes elott fog allni, azert ezeket figyelembe fogja venni szerintem. (hozzateszemNemetorszagnak nem latom, h mi erdeke lenne elektromos autok fele terelni az embereket, mert jelenleg ok abban nem is erosek. Hacsak a VW ID3 be nem fut)

Ami erdekes meg, hogy az ev emberenek a Time Greta Thunberget valasztotta. :)
Epica 2.0 D

Nem elérhető attis

  • Daewoo-Chevy God!
  • ***
  • Hozzászólások: 7030
    • Profil megtekintése
Re:CSEVEGŐ
« Válasz #12995 Dátum: 2019 December, 12, 06:46:29 am »

Ami erdekes meg, hogy az ev emberenek a Time Greta Thunberget valasztotta. :)

Az emberi hülyeség és birkaság mérhetetlen. Miért nem Boyan Slat? Azért mert riogatás és pofázás helyett ő esetleg tett is valamit?

  • Duster, előtte H-Astra kombi, Lacetti SW, Nubira3, Espero 2.0aut
  • Szfehérvár, Balaton, M7, Bp
attis

Nem elérhető Rammstein

  • Daewoo a mindene
  • ********
  • Hozzászólások: 1889
    • Profil megtekintése
Re:CSEVEGŐ
« Válasz #12996 Dátum: 2019 December, 12, 11:40:35 am »

Ami erdekes meg, hogy az ev emberenek a Time Greta Thunberget valasztotta. :)

Az emberi hülyeség és birkaság mérhetetlen. Miért nem Boyan Slat? Azért mert riogatás és pofázás helyett ő esetleg tett is valamit?

Nem akarok rosszindulatunak tunni, de szerintem Greta fura. Az a baj, hogy ezeket a dolgokat nagyon nehez objektiven latni es meg az is lehet, hogy annak ellenere amit gondolok rola, neki lesz igaza. Boyan Slat igaz, hogy tobb mindent tett, de ez a lany meg felhivja a figyelmet, ami ugyanugy fontos, hogy az emberek elgondolkodjanak. De ez tenyleg nagyon messzire vezetne, es mivel nem egzakt a klima valtozas, ki mit mivel szennyez jobban, ezert az van, amiben az emberek hisznek, amerre a tobbseg megy.
Epica 2.0 D

Nem elérhető attis

  • Daewoo-Chevy God!
  • ***
  • Hozzászólások: 7030
    • Profil megtekintése
Re:CSEVEGŐ
« Válasz #12997 Dátum: 2019 December, 17, 17:22:15 pm »
Miért mondják a sérült felnire, dísztárcsára, hogy padkázott?
Az útpadka az úttal szintben van, vagy annál lejjebb.
Sérülést a járdaszegély tud okozni.
Nem?
De.
  • Duster, előtte H-Astra kombi, Lacetti SW, Nubira3, Espero 2.0aut
  • Szfehérvár, Balaton, M7, Bp
attis

Nem elérhető Szassza

  • Moderátor
  • Daewoo-Chevy God!
  • *****
  • Hozzászólások: 11214
  • Nem: Férfi
  • Predator
    • Profil megtekintése
    • Magyar Daewoo-Chevrolet Klub
Re:CSEVEGŐ
« Válasz #12998 Dátum: 2019 December, 17, 17:51:31 pm »
megválaszoltad
de
 :motor:
  • Daewoo Nexia 1.5 8v 1996 GLE,Daewoo Matiz 1998, Seat Cordoba 2004, Hyundai IX35 2013
  • Vép (Szombathely, Lukácsháza)

Nem elérhető Rammstein

  • Daewoo a mindene
  • ********
  • Hozzászólások: 1889
    • Profil megtekintése
Re:CSEVEGŐ
« Válasz #12999 Dátum: 2019 December, 18, 16:44:25 pm »
Van egy alapszabaly a repuloteren, h mit nem szabad kimondani. Plane ellenorzeskor. 2 szlovak volt elottem, villantottak a nemet tudassal, gondolom ok azt gondoltak,h megviccelik a szemelyzetet. Mert egyebkent szlovakul mondtak volna es akkor kutya sem erti. Na, az ellenorok meg ilyen esetben rohadtul nem humorosak. :), kozoltek, h akkor most kellene varni a rendorsegre, mert igazoltatas lesz. :)
Epica 2.0 D