Szerző Téma: Cruze teszt  (Megtekintve 13716 alkalommal)

0 Felhasználó és 1 vendég van a témában

szentpeterir

  • Vendég
Cruze teszt
« Dátum: 2009 Június, 09, 11:49:46 am »
« Utoljára szerkesztve: 2009 Június, 09, 13:04:14 pm írta zsolt160 »

kistigris

  • Vendég
Re: Cruze teszt
« Válasz #1 Dátum: 2009 Június, 09, 14:34:40 pm »
csütörtökön megyek tesztvezetni :nyelv: :oke:

Nem elérhető Szassza

  • Moderátor
  • Daewoo-Chevy God!
  • *****
  • Hozzászólások: 10989
  • Nem: Férfi
  • Predator
    • Profil megtekintése
    • Magyar Daewoo-Chevrolet Klub
Re: Cruze teszt
« Válasz #2 Dátum: 2009 Július, 02, 21:10:52 pm »
  • Daewoo Nexia 1.5 8v 1996 GLE
  • Vép (Szombathely, Lukácsháza)

Nem elérhető G.I.D.L

  • Daewoo guru
  • ********
  • Hozzászólások: 1721
  • Nem: Férfi
  • 1999 1,6 16v e-tec sedan Tahitótfalu
    • Profil megtekintése
    • Carstyling
Re: Cruze teszt
« Válasz #3 Dátum: 2009 Augusztus, 18, 18:35:09 pm »

Nem elérhető HFT

  • Klubtag
  • Globális moderátor
  • Daewoo-Chevy Angel!
  • *****
  • Hozzászólások: 5338
  • Nem: Férfi
  • Globális moderátor
    • Profil megtekintése
    • FB
Re: Cruze teszt
« Válasz #4 Dátum: 2009 Szeptember, 26, 20:28:10 pm »
  • Tico:1999-2001, Matiz: 2002-2006, Nubira: 2004-2008, Tacuma: 2006-2010, Orlando: 2013-2016
  • Dunaharaszti
HFT

Nem elérhető HFT

  • Klubtag
  • Globális moderátor
  • Daewoo-Chevy Angel!
  • *****
  • Hozzászólások: 5338
  • Nem: Férfi
  • Globális moderátor
    • Profil megtekintése
    • FB
Re: Cruze teszt
« Válasz #5 Dátum: 2009 December, 07, 17:09:40 pm »
  • Tico:1999-2001, Matiz: 2002-2006, Nubira: 2004-2008, Tacuma: 2006-2010, Orlando: 2013-2016
  • Dunaharaszti
HFT

Nem elérhető Jani

  • Klubtag
  • Daewoo-Chevy Angel!
  • **
  • Hozzászólások: 3923
  • Nem: Férfi
  • Én vagyok itt a Jani! :D
    • Profil megtekintése
Re: Cruze teszt
« Válasz #6 Dátum: 2010 Január, 08, 20:09:56 pm »
  • 2005 Lacetti SW Elite+ 1.6 LPG
  • Budapest

LPG

Nem elérhető Giovanni

  • Látott már Daewoo-t
  • ****
  • Hozzászólások: 254
  • Nem: Férfi
  • Lacetti 1,6 Platinum - Szombathely
    • Profil megtekintése
    • CityStar
Re: Cruze teszt
« Válasz #7 Dátum: 2010 Február, 04, 18:16:29 pm »
Egy gonddal megint kevesebb
Teszt: Chevrolet Cruze LT 2,0 D Aut
Észrevetted már, hogy amikor a közlekedési lámpa zöldre vált, automatikusan bekapcsolja a mögötted álló dudáját?

Nem mindegy hogy General Motors, vagy motor generál


Nem elérhető Viper

  • Daewoo-Chevy God!
  • ***
  • Hozzászólások: 12165
  • Nem: Férfi
  • Nexia1.5 16V(96')by H&H R.I.P. :( Lacetti SW 1.6
    • Profil megtekintése
    • http://vipernexia.uw.hu/
Re: Cruze teszt
« Válasz #8 Dátum: 2010 Április, 26, 22:15:45 pm »
Árban a Cee?d alá?
Összehasonlító teszt: Chevrolet Korea Cruze (2009) Ls Plus; Renault Fluence (2010) Exception 1,6

Nem elérhető Giovanni

  • Látott már Daewoo-t
  • ****
  • Hozzászólások: 254
  • Nem: Férfi
  • Lacetti 1,6 Platinum - Szombathely
    • Profil megtekintése
    • CityStar
Re: Cruze teszt
« Válasz #9 Dátum: 2010 Július, 17, 09:41:20 am »
Észrevetted már, hogy amikor a közlekedési lámpa zöldre vált, automatikusan bekapcsolja a mögötted álló dudáját?

Nem mindegy hogy General Motors, vagy motor generál


lakatgab

  • Vendég
Re: Cruze teszt
« Válasz #10 Dátum: 2010 Július, 19, 20:02:06 pm »

Nem elérhető Viper

  • Daewoo-Chevy God!
  • ***
  • Hozzászólások: 12165
  • Nem: Férfi
  • Nexia1.5 16V(96')by H&H R.I.P. :( Lacetti SW 1.6
    • Profil megtekintése
    • http://vipernexia.uw.hu/
Re:Cruze teszt
« Válasz #11 Dátum: 2010 December, 17, 21:59:01 pm »

Nem elérhető Giovanni

  • Látott már Daewoo-t
  • ****
  • Hozzászólások: 254
  • Nem: Férfi
  • Lacetti 1,6 Platinum - Szombathely
    • Profil megtekintése
    • CityStar
Re:Cruze teszt
« Válasz #12 Dátum: 2011 Szeptember, 09, 22:15:13 pm »
Észrevetted már, hogy amikor a közlekedési lámpa zöldre vált, automatikusan bekapcsolja a mögötted álló dudáját?

Nem mindegy hogy General Motors, vagy motor generál


Nem elérhető Giovanni

  • Látott már Daewoo-t
  • ****
  • Hozzászólások: 254
  • Nem: Férfi
  • Lacetti 1,6 Platinum - Szombathely
    • Profil megtekintése
    • CityStar
Re:Cruze teszt
« Válasz #13 Dátum: 2011 November, 13, 09:27:21 am »
Észrevetted már, hogy amikor a közlekedési lámpa zöldre vált, automatikusan bekapcsolja a mögötted álló dudáját?

Nem mindegy hogy General Motors, vagy motor generál


Nem elérhető Tomy61

  • Klubtag
  • Daewoo Maister!
  • ********
  • Hozzászólások: 2191
  • Nem: Férfi
    • Profil megtekintése
Re:Cruze teszt
« Válasz #14 Dátum: 2011 November, 13, 10:34:47 am »
Chevrolet Cruze 1.8 (2011) LTZ teszt
Egy pár szösszenetet hozzátennék. Egyet értek alapjaiban a teszt írójával, DE! Nem vagyok biztos benne, hogy egy hétköznapi felhasználó számára jelentőséggel bír egy kis (1,4 literes) turbós motor. Miért is? Mert tapasztalataim szerint erősen kérdéses ezen motorok élettartalma. Benzinesről beszélek. A motor belső szerkezeti elemei jelentősen nagyobb igénybevételnek vannak kitéve, költségesebb a szervizelése is. Aztán még arra is kíváncsi vagyok, hogy egy kicsit forszírozottabb menet után hányan hagyják "megpihenni" a turbót? Az 1,8-as motor valóban hagy némi kívánni valót, már ha a mai trendet nézzük. Én magam csak az előző generációs 1,8-asról tudok nyilatkozni hosszabb távú tapasztalatból, igaz ez szerényebb (121 Le és 167Nm), viszont "csak" 1210 kg az önsúlya és limuzin. A megoldás valóban egy igényesen, precízen "mérnökölt" 6 sebességes nyomatékváltó lenne. Természetesen összhangban a kerékméretekkel. Ez a régi 1,8-as a végtelenségig "primitív" motor mechanikailag, ellenben a vezérlő elektronika meglehetősen "túltenyésztett".  Szerintem rendkívül kellemesen autózható, én nagyon megbarátkoztam vele és ha kell, hát megy is. És igen, nekem is hiányzik a 6. fokozat. Azt is meg kell érteni, hogy a nagyobb teljesítménynek és menetdinamikának ára van, amennyiben ezekkel élni is kívánunk. A benzines motorok működési sajátosságai már csak ilyenek. Egy intenzív (parkettázás) gyorsítás alkalmával a pillanatnyi fogyasztás simán eléri a 35-45 l/100 km-t!!! Minden elindulás a városi forgalomban  15-25 l/100 km pillanatnyi fogyasztást produkál.  Ugyanakkor egy "országúti", részterheléses, tartós tempójú haladás 6-7 l/100 km körüli értéket mutat. Tehát a lényeg, hogy le kellene szakadni a "városi fogyasztás" témaköréről. Mint már más topicban említettem, a gyártók által közölt fogyasztási adatok köszönő viszonyban sincsenek a valósággal! Speciális "menetciklusok" alapján igyekeznek valamiféle adatot produkálni, próbapadon.
Remélem érhető voltam és bocsi a terjengős okfejtésért.
Ne írjon privát üzenetet senki, mert NEM olvasom el!
06 20 981 1100 számon, munkaidőben elérhető vagyok.

Nem elérhető attis

  • Daewoo-Chevy God!
  • ***
  • Hozzászólások: 6364
    • Profil megtekintése
Re:Cruze teszt
« Válasz #15 Dátum: 2011 November, 13, 11:45:57 am »
Chevrolet Cruze 1.8 (2011) LTZ teszt
Egy pár szösszenetet hozzátennék. Egyet értek alapjaiban a teszt írójával, DE! Nem vagyok biztos benne, hogy egy hétköznapi felhasználó számára jelentőséggel bír egy kis (1,4 literes) turbós motor. Miért is? Mert tapasztalataim szerint erősen kérdéses ezen motorok élettartalma. Benzinesről beszélek. A motor belső szerkezeti elemei jelentősen nagyobb igénybevételnek vannak kitéve, költségesebb a szervizelése is. Aztán még arra is kíváncsi vagyok, hogy egy kicsit forszírozottabb menet után hányan hagyják "megpihenni" a turbót? Az 1,8-as motor valóban hagy némi kívánni valót, már ha a mai trendet nézzük. Én magam csak az előző generációs 1,8-asról tudok nyilatkozni hosszabb távú tapasztalatból, igaz ez szerényebb (121 Le és 167Nm), viszont "csak" 1210 kg az önsúlya és limuzin. A megoldás valóban egy igényesen, precízen "mérnökölt" 6 sebességes nyomatékváltó lenne. Természetesen összhangban a kerékméretekkel. Ez a régi 1,8-as a végtelenségig "primitív" motor mechanikailag, ellenben a vezérlő elektronika meglehetősen "túltenyésztett".  Szerintem rendkívül kellemesen autózható, én nagyon megbarátkoztam vele és ha kell, hát megy is. És igen, nekem is hiányzik a 6. fokozat. Azt is meg kell érteni, hogy a nagyobb teljesítménynek és menetdinamikának ára van, amennyiben ezekkel élni is kívánunk. A benzines motorok működési sajátosságai már csak ilyenek. Egy intenzív (parkettázás) gyorsítás alkalmával a pillanatnyi fogyasztás simán eléri a 35-45 l/100 km-t!!! Minden elindulás a városi forgalomban  15-25 l/100 km pillanatnyi fogyasztást produkál.  Ugyanakkor egy "országúti", részterheléses, tartós tempójú haladás 6-7 l/100 km körüli értéket mutat. Tehát a lényeg, hogy le kellene szakadni a "városi fogyasztás" témaköréről. Mint már más topicban említettem, a gyártók által közölt fogyasztási adatok köszönő viszonyban sincsenek a valósággal! Speciális "menetciklusok" alapján igyekeznek valamiféle adatot produkálni, próbapadon.
Remélem érhető voltam és bocsi a terjengős okfejtésért.

Egyetértek.
  • Duster, előtte H-Astra kombi, Lacetti SW, Nubira3, Espero 2.0aut
  • Szfehérvár, Balaton, M7, Bp
attis

Nem elérhető Giovanni

  • Látott már Daewoo-t
  • ****
  • Hozzászólások: 254
  • Nem: Férfi
  • Lacetti 1,6 Platinum - Szombathely
    • Profil megtekintése
    • CityStar
Re:Cruze teszt
« Válasz #16 Dátum: 2011 November, 13, 12:41:12 pm »
Chevrolet Cruze 1.8 (2011) LTZ teszt
Egy pár szösszenetet hozzátennék. Egyet értek alapjaiban a teszt írójával, DE! Nem vagyok biztos benne, hogy egy hétköznapi felhasználó számára jelentőséggel bír egy kis (1,4 literes) turbós motor. Miért is? Mert tapasztalataim szerint erősen kérdéses ezen motorok élettartalma. Benzinesről beszélek. A motor belső szerkezeti elemei jelentősen nagyobb igénybevételnek vannak kitéve, költségesebb a szervizelése is. Aztán még arra is kíváncsi vagyok, hogy egy kicsit forszírozottabb menet után hányan hagyják "megpihenni" a turbót? Az 1,8-as motor valóban hagy némi kívánni valót, már ha a mai trendet nézzük. Én magam csak az előző generációs 1,8-asról tudok nyilatkozni hosszabb távú tapasztalatból, igaz ez szerényebb (121 Le és 167Nm), viszont "csak" 1210 kg az önsúlya és limuzin. A megoldás valóban egy igényesen, precízen "mérnökölt" 6 sebességes nyomatékváltó lenne. Természetesen összhangban a kerékméretekkel. Ez a régi 1,8-as a végtelenségig "primitív" motor mechanikailag, ellenben a vezérlő elektronika meglehetősen "túltenyésztett".  Szerintem rendkívül kellemesen autózható, én nagyon megbarátkoztam vele és ha kell, hát megy is. És igen, nekem is hiányzik a 6. fokozat. Azt is meg kell érteni, hogy a nagyobb teljesítménynek és menetdinamikának ára van, amennyiben ezekkel élni is kívánunk. A benzines motorok működési sajátosságai már csak ilyenek. Egy intenzív (parkettázás) gyorsítás alkalmával a pillanatnyi fogyasztás simán eléri a 35-45 l/100 km-t!!! Minden elindulás a városi forgalomban  15-25 l/100 km pillanatnyi fogyasztást produkál.  Ugyanakkor egy "országúti", részterheléses, tartós tempójú haladás 6-7 l/100 km körüli értéket mutat. Tehát a lényeg, hogy le kellene szakadni a "városi fogyasztás" témaköréről. Mint már más topicban említettem, a gyártók által közölt fogyasztási adatok köszönő viszonyban sincsenek a valósággal! Speciális "menetciklusok" alapján igyekeznek valamiféle adatot produkálni, próbapadon.
Remélem érhető voltam és bocsi a terjengős okfejtésért.

Egyetértek.
Igazad van. 1,4 turboból már láttunk 5000km-es beáltat :) Régen Off Fordunk 18mp alatt volt 100-on. Ez a Cruze 10 alatt. Akkor mi baj a dinamikával? Csak a megfelelő fokozatba kell pakolni.
Észrevetted már, hogy amikor a közlekedési lámpa zöldre vált, automatikusan bekapcsolja a mögötted álló dudáját?

Nem mindegy hogy General Motors, vagy motor generál


Nem elérhető Giovanni

  • Látott már Daewoo-t
  • ****
  • Hozzászólások: 254
  • Nem: Férfi
  • Lacetti 1,6 Platinum - Szombathely
    • Profil megtekintése
    • CityStar
Re:Cruze teszt
« Válasz #17 Dátum: 2012 Július, 08, 12:12:16 pm »
Észrevetted már, hogy amikor a közlekedési lámpa zöldre vált, automatikusan bekapcsolja a mögötted álló dudáját?

Nem mindegy hogy General Motors, vagy motor generál


Nem elérhető DT

  • Daewoo-Chevy Angel!
  • **
  • Hozzászólások: 5501
  • Nem: Férfi
  • Chevrolet Orlando 1.8 LT Plus
    • Profil megtekintése
Re:Jó tudni!
« Válasz #18 Dátum: 2012 November, 12, 10:34:01 am »
http://totalcar.hu/tesztek/2012/11/12/chevrolet_cruze_ebben_meg_van_anyag.../

Itt van a várva-várt 1,4-es turbó motorral szerelt Chevy.
  • Chevrolet Orlando 1.8 LT Plus
  • Budapest
A szivem másik csücske: Daewoo Tacuma 1.6 SX AC ABS (2003)

Nem elérhető HFT

  • Klubtag
  • Globális moderátor
  • Daewoo-Chevy Angel!
  • *****
  • Hozzászólások: 5338
  • Nem: Férfi
  • Globális moderátor
    • Profil megtekintése
    • FB
  • Tico:1999-2001, Matiz: 2002-2006, Nubira: 2004-2008, Tacuma: 2006-2010, Orlando: 2013-2016
  • Dunaharaszti
HFT