Szerző Téma: 1.4  (Megtekintve 34024 alkalommal)

0 Felhasználó és 1 vendég van a témában

Szuszu

  • Vendég
1.4
« Dátum: 2004 Július, 30, 22:27:57 pm »
Sziasztok,

Ma hoztam el eletem elso autojat, ami nem mas mint egy Nubira 1.4 SE+. Van valakinek mar tapasztalata vele?

Elore is koszi

Nem elérhető Viper

  • Daewoo-Chevy God!
  • ***
  • Hozzászólások: 12163
  • Nem: Férfi
  • Nexia1.5 16V(96')by H&H R.I.P. :( Lacetti SW 1.6
    • Profil megtekintése
    • http://vipernexia.uw.hu/
Re: 1.4
« Válasz #1 Dátum: 2004 Július, 30, 22:47:06 pm »
Idézetet írta: "Szuszu"
Sziasztok,

Ma hoztam el eletem elso autojat, ami nem mas mint egy Nubira 1.4 SE+. Van valakinek mar tapasztalata vele?

Elore is koszi


Üdvözlet körünkben!!!
Szerintem még nincs tapasztalata hosszútávon senkinek az 1.4-essel
kapcsolatban, bár már valaki volt kipróbálni és az élményét le is írta!!!
Ha jól emlékszem akkor a Nubira III a jóbarát c. topicban van ez!!!
Gratula az új verdához!!! :bajnok:
Sok sikert és balesetmentes közlekedést kívánunk!!!

yoggibear

  • Vendég
1.4
« Válasz #2 Dátum: 2004 Július, 31, 07:34:03 am »
Hát nem tudom ez olyan németes dolog szerintem ezt is a GM-nek (közsönhetjük) a valamivel könyebb Lacettibe még megértem hogy van 1.4-es de a Nubirába olyan mint a Skoda Oktáviáknál bár ott az árkülömbség sokkal nagyobb az 1.6 és az 1.4 között
Félek hogy a tapasztalatok is hasonlóak lesznek. Azaz a sulyhoz képest nagy motor f?leg városban magas fogyasztást eredményez.
De persze kívánom hogy ne igy legyen. Az viszont  biztos hogy nem lessz egy "gyorsuló bajnok"
A 2 féle motor közti 200.000-. szerintem nem sok ha más tiipusokat is nézünk, tehát ha ezt nézzük akkor megéri az 1.6 os
Az adók szempontjából is ua. ha jól tudom...
Várjuk tapasztalataidat, és üdvözlunk a társaságba.

yoggibear

  • Vendég
1.4
« Válasz #3 Dátum: 2004 Július, 31, 08:42:08 am »
0-100 gyos.:11.6mp ez ahoz képest nem is rossz!
Max seb: 175Km/h
Ez a moci egy Kalosba átrakva már sokmindenre lenne képe....
(a tuningosk már biztos törik a fejüket... :lol:  :lol: ).

yoggibear

  • Vendég
1.4
« Válasz #4 Dátum: 2004 Július, 31, 09:49:11 am »
No egy kicsit még utánnanéztem a dolognak....
Csak SE felszereltség van amihez tartozik klíma is.
Ha nem akciós akkor 200.000_ft az eltérés az 1.6 SX hez képest aminek jobb a felszereltsége is mivel SX  :lol: .
Az 16 se legalapabbja amibe még légkondi el?készítés sincs még olcsóbb is, felszereltsége a légkonditól eltekintve azonos az 1.4-el 3.149.000 Ft.
Az 1.4SE 3 209 000 Ft  de most akcióba 210 000-el olcsobb.
Az 1.6 SX man. klímás 3.399.000 Ft amib?l most 200 000 lejön a klíma akció miatt tehát 3.2M
A kötelez? biztosítás ugyan azzal a beállítással 1évre
1.6: 81 000-
1.4: 54 000-
Érdekesség hogy a külömbség 3 évre kivetítve pont 81E
Ha a használt autó eladhatóságát nézzük szerintem következ? a helyzet:
3 évesen kb egy árban lesznek és az 1.6 ost felszereltségtöblete és motorja miatt könyebben el lehet majd addni. (persze ez az én véleményem).
A biztosítást csak egy biztosítonál néztem vsz. van kisseb külömbség is!
Hát egyenl?re ennyi ahogy vannak újabb értesüléseim megosztom veletek.

Ui.:
Az általam felhívott keresked? (Daewoo Obuda) arra kérdésemre (miután megbeszéltük a kocsik felszereltségét, adatait,stb tehát tudta hogy utánna néztem a dolgoknak, és nem tud mellébeszélni) hogy gyözzön meg miért az 1.4 et vegyem és ne az 1.6 ot esetleges kis árkülömbséggel .
A válasza az volt hááát valamivel kisseb rá a biztosítás meg van itt nálunk bel?lle 2 db egyb?l el lehet vinni.. aztán nevettünk....... :wink:

Nem elérhető Viper

  • Daewoo-Chevy God!
  • ***
  • Hozzászólások: 12163
  • Nem: Férfi
  • Nexia1.5 16V(96')by H&H R.I.P. :( Lacetti SW 1.6
    • Profil megtekintése
    • http://vipernexia.uw.hu/
1.4
« Válasz #5 Dátum: 2004 Július, 31, 09:54:58 am »
Idézetet írta: "yoggibear"
A kötelez? biztosítás ugyan azzal a beállítással 1évre

Ez mit takar???

yoggibear

  • Vendég
1.4
« Válasz #6 Dátum: 2004 Július, 31, 10:07:52 am »
Idézetet írta: "Viper"
Idézetet írta: "yoggibear"
A kötelez? biztosítás ugyan azzal a beállítással 1évre

Ez mit takar???


AB Aegn bizt.
Bp. lakhely , 30-34 éves tulajdonos, negyed éves csekkes fizetés, bonusz alap, kedvezmények nélkül.

Azért mondtam hogy ennél skokkal jobat is ki lehet hozni mert ezk szinte a legrosszabb öszetev?k és kedvezmények sincsenek benne....

Nem elérhető Viper

  • Daewoo-Chevy God!
  • ***
  • Hozzászólások: 12163
  • Nem: Férfi
  • Nexia1.5 16V(96')by H&H R.I.P. :( Lacetti SW 1.6
    • Profil megtekintése
    • http://vipernexia.uw.hu/
1.4
« Válasz #7 Dátum: 2004 Július, 31, 10:10:14 am »
Idézetet írta: "yoggibear"
AB Aegn bizt.
Bp. lakhely , 30-34 éves tulajdonos, negyed éves csekkes fizetés, bonusz alap, kedvezmények nélkül.

Azért mondtam hogy ennél skokkal jobat is ki lehet hozni mert ezk szinte a legrosszabb öszetev?k és kedvezmények sincsenek benne....

OK! Mostmár vágom!! :lol:  
Köszike!!!

S.Zola

  • Vendég
Re: 1.4
« Válasz #8 Dátum: 2004 Július, 31, 17:51:11 pm »
Idézetet írta: "Szuszu"
Sziasztok,

Ma hoztam el eletem elso autojat, ami nem mas mint egy Nubira 1.4 SE+. Van valakinek mar tapasztalata vele?

Elore is koszi

Hogy megy a gép ? Mennyibe került ? Részletre vetted ? Ha igen, mennyit fizettél be és mennyit perkálsz havonta ?

yoggibear

  • Vendég
1.4
« Válasz #9 Dátum: 2004 Július, 31, 18:17:16 pm »
Utólag elnézést kell kérnem azoktól akik az 1.4 es-t választják!
Lehet hogy a témához való hozzászólásom kicsit kemény volt azoknak akik ezt választották ( de ez a véleményem, és vállalom ). De biztos nem mindenki  látja úgy mint én, és ez így jó. A keresked?töl is azt kértem gyözzön meg!!!
Az viszont biztos hogy jobban jártok mint egy 1.4-es pl. Astra-val :lol:  :lol:

Gyözzetek meg!!!!!! :wink:  :lol:  :lol:  :twisted:

gyussz

  • Vendég
1.4
« Válasz #10 Dátum: 2004 Július, 31, 18:28:20 pm »
Gratulálok az az autódhoz!Valahol olvastam hogy a kombit is gyártani fogják ezzel az 1,4-es motorral.

Nem elérhető Viper

  • Daewoo-Chevy God!
  • ***
  • Hozzászólások: 12163
  • Nem: Férfi
  • Nexia1.5 16V(96')by H&H R.I.P. :( Lacetti SW 1.6
    • Profil megtekintése
    • http://vipernexia.uw.hu/
1.4
« Válasz #11 Dátum: 2004 Augusztus, 01, 19:45:13 pm »
Idézetet írta: "gyussz"
Gratulálok az az autódhoz!Valahol olvastam hogy a kombit is gyártani fogják ezzel az 1,4-es motorral.


Szerintem a kombihoz tuti hogy kevés lessz ez a motor!!!!
Márcsak a súlytöbblet miatt is!!!
Bár nem tudom, hogy ez mostanában hogyan m?ködik, mert régen
a Lada kombi könnyebb volt, mint a szedan!!!
Most hogy van ez tudja valaki???

lufi

  • Vendég
1.4
« Válasz #12 Dátum: 2004 Augusztus, 01, 21:15:16 pm »
Idézetet írta: "Viper"
Idézetet írta: "gyussz"
Gratulálok az az autódhoz!Valahol olvastam hogy a kombit is gyártani fogják ezzel az 1,4-es motorral.


Szerintem a kombihoz tuti hogy kevés lesz ez a motor!!!!
Márcsak a súlytöbblet miatt is!!!
Bár nem tudom, hogy ez mostanában hogyan m?ködik, mert régen
a Lada kombi könnyebb volt, mint a szedan!!!
Most hogy van ez tudja valaki???

Kb. egy súlyban vannak általában. Minimális az eltérés.Az 1.4-es motor úgy alapból kevés 1200kg-hoz.Én még az 1.6 is néha karcsúnak érzem.Föleg öt emberrel,csomagokkal Erdélyen keresztül. :wink:  :P

Szuszu

  • Vendég
1.4
« Válasz #13 Dátum: 2004 Augusztus, 14, 14:45:22 pm »
Hali!

Koszonom a gratulaciokat!
Most ket hetes az auto. :lol:

Tobb mint 900 km eddigi tapasztalata:
Nagyon csendes, en nem tapasztaltam semmi zorgest, vagy nem oda illo  ciripelest. :o))) Nem szokott felakadni a fordulatszammero sem. Ezeket olvastam tipushibanak. Idaig meg csak egyszer hajtottam meg 140-ig.
Ugy 2500-nal kezd el huzni.

Udv.

Nem elérhető Viper

  • Daewoo-Chevy God!
  • ***
  • Hozzászólások: 12163
  • Nem: Férfi
  • Nexia1.5 16V(96')by H&H R.I.P. :( Lacetti SW 1.6
    • Profil megtekintése
    • http://vipernexia.uw.hu/
TESZT: CHEVROLET LACETTI 1.4
« Válasz #14 Dátum: 2004 November, 26, 21:34:33 pm »
TESZT: CHEVROLET LACETTI 1.4

A Chevrolet márka idén októberben a Lacettivel indult útjára
Magyarországon. Hatalmas térkínálatával, er?s alapfelszereltségével
és kimondottan alacsony árával az alsó középkategória
talán legjobb választása a Lacetti.
Október 1-t?l a korábbi a Daewoo modellek Chevrolet márkanévre
váltottak hazánkban is. Mivel a GM Daewoo Auto&Technologies cég
ugyanúgy a General Motors tulajdona, mint a Chevrolet,
ezért a márkajel cseréjén kívül nem történt változás a GM háza táján.
Az autók továbbra is Dél-Koreából érkeznek, ahogyan korábban is.

A Chevrolet márka megjelenése egyel?re nem hozta magával az
amerikai modelleket, úgyhogy aki mondjuk egy Corvette-et akar
ideahaza vásárolni, annak még egy kicsit várnia kell.
De mi is a Lacetti valójában? Az autó azonos padlólemezre épül a
Daewoo Nubiraként megismert négyajtós kivitellel, ami most már
Lacetti Sedan néven fut.
Ahogyan az már lenni szokott, az ötajtós Lacetti formatervét is egy
neves olasz cégre bízta még a Daewoo. A mostani külalakot a
Giorgetto Giugiaro nevével fémjelzett Italdesign stúdió alkotta meg.
Talán az eddigi legszebb formával sikerült felruházni a Lacettit,
minden oldalról pofás képet mutat. Hátulról pedig egyszer?en sokkal
jobban néz ki, mint amit vártunk, ami f?ként a szélesen benyúló,
az autó közepe felé szélesed? lámpaburáknak köszönhet?.
Az utastér is nagyon hasonlít már arra, amit mi itt Európában
látni szeretnénk. Olcsósága ellenére az anyagmin?ség elfogadható,
mindössze a design fejl?dhetne még egy-két lépést.
Azt azért meg kell hagyni, hogy a korábbi Daewoo modellek
közül messze a Lacetti mutatja a legkulturáltabb utasteret,
és ha nem vagyunk nagyon szigorúak, akkor a m?szerfal
óráin kívül nem tudunk semmibe belekötni.
A m?szerfal borításának fekete-szürke színösszeállítását jól eltalálták,
s?t, a néha már a pokolba kívánt zöld digitális óra is elfogadhatóan
mutat középen. Hatalmas dicséret illeti a tervez?ket a helykihasználás
területén elért eredményük miatt.
A váltókar el?tt egy jókora mélytányér jelleg? mélyedés szolgál
pakolásra, amit hátrafelé haladva két pohártartó, majd egy palack
tárolására is alkalmas tároló követ. Ennyi rakodóhelyet három Opel
Astrában együtt sem találni, bár a pohártartókban egy fél literes palack
már akadályoz a váltásban.
És akkor még említhetnénk a vezet? térdénél található bélelt kis fiókot,
az anyósülés oldalán található hálót, a használható méret? keszty?tartót
és térképzsebet is. Az igazi helykínálat viszont nem a praktikus
dolgokban rejlik, hanem az öt személynek is kényelmes üléspozícióban.
Ebb?l a hátsó lábhely igazán figyelemreméltó, ahol egy 190 centiméteres
magas sof?r mögött egy hasonló méret? utas b?ven elfér.
Még a fejtér is elegend?, így minden biztosított egy hosszabb
utazás kényelmes átvészeléséhez.
A kormány az alapmodellben csak magasságában állítható,
de magasabb felszereltséggel már két síkban mozog. A vezet? a
két részre osztott ül?lap magasságát külön állíthatja, így viszonylag
könnyedén megtalálható az ideális pozíció.
A kormányzás nem vesz igénybe sok er?t, nem is túl precíz,
de részben ennek köszönhet?en nagy sebességnél nem is túlzottan
érzékeny. A váltókar a jól megszokott hosszú kerül? úton jár,
ami az átlagos vezet?t nem zavarja annyira, de az biztos,
hogy az ötödik sebesség kapcsolásához hosszú karra van szükség.
Az elöl kett?, hátul három leng?karos, McPherson rugóstagos futóm?
biztosan fogja az utat, az utastérben csend honol, rossz úton sem hallani
számottev? csörgést, cicergést.
Állítólag az európai modellek feszesebb futóm?vet kapnak,
aminek örülhetünk is, mert ennél puhább beállításokkal már imbolyogna az autó.
Ahogyan a koreai modellek nagy részénél, itt is igaz, hogy a hirtelen
kormánymozdulatokra és a nagy sebességr?l való fékezéskor hajlamos
farkitörésre az autó, amit csak egy gyakorlott kéz képes
ellenkormányzással kivédeni.
Az 1,4-es 16 szelepes alapmotor elegend? teljesítménnyel rendelkezik
az autópálya tempó biztosításához is, de a lomha motornak rendesen
oda kell lépni, ha tempósabban szeretnénk haladni.
95 lóer? és 130 newtonméteres nyomaték áll rendelkezésünkre,
amivel 90 km/óránál 2800-as, 140-nél 4000-res fordulaton pörög a
motor ötödikben. A fogyasztás városban 9-10 liter között alakul,
autópályán 6,2 litert mértünk.
Talán a kis csomagtartó az egyetlen felróható hibája a Lacettinek.
A tágas lábtérnek ugyanis meg van az ára, ami jelen esetben egy
275 literes csomagtér. A csomagtartót a 60:40 arányban lehajtható
üléstámlák segítségével 1045 literre b?víthetjük. Ez még így sem sok,
de ha ennek fejében kényelmesen utazhat két-három feln?tt hátul,
akkor ez megbocsátható.
A leglényegesebb momentum az ár, ezen a területen szintén nagyon tud
a Chevrolet. Az alapmodell ára ugyanis mindössze 2 699 000 forint,
amiért már elfogadható mérték? felszereltséget is kínálnak.
A légkondicionálóval felszerelt változatért 2 899 000 forintot kell
kifizetnünk, ami a magyar piacon rendkívül kedvez? árnak számít.
Ennyit szinte bármelyik jobban felszerelt kiskategóriás autóért elkérnek
manapság, ráadásul a Lacetti már egyes középkategóriás autókat is
megszégyenít térkínálatával.
Az 1,4-es Lacetti a motorizáltság, a kényelem a helykínálat és számos
egyéb téren kedvez? tulajdonságokkal rendelkezik, a jutányos ár pedig
a hab a tortán. Ennyiért nagyon lehet szeretni.



M?szaki adatok - Chevrolet Lacetti 1.4 16V Star
 
MOTORADATOK
 
Lökettérfogat (ccm) 1399
Furat x löket (mm)  77,9X73,4
Hengerek / szelepek száma  S4/16
Max. teljesítmény (kW[LE]/ford.) 70(95)/6300
Max. nyomaték (Nm/ford.)  131/4000
 
MENETTELJESÍTMÉNYEK
Gyorsulás (s, 0-100 km/h)  11,6
Végsebesség (km/h)  175
 
FOGYASZTÁS
Város (l/100 km) 9,3
Lakott területen kívül (l/100 km) 5,9
Vegyes (l/100 km) 7,1
CO2 kibocsátás (g/km) 171
 
MÉRETEK
Hosszúság/szélesség/magasság (mm) 4295/1725/1445
Tengelytáv (mm) 2600
Csomagtér (liter) 275
Menetkész tömeg/terhelhet?ség (kg) 1170/475
Üzemanyagtank kapacitás (liter) 60
Gumiméret 195/55 R15
 
ÁR, KÖLTSÉGEK
Alapár (forint) 2 899 000
 
Konkurensek (forint)

Opel Astra Classic II: 2 874 000
Kia Cerato LX Cool 1.6: 3 599 000
Fiat Stilo 1.4 Actual: 3 285 000
Renault Mégane 1.4 Authentique Plus: 3 805 000
Toyota Corolla 1.4: 3 895 000

Forrás: vezess.hu

cobbler

  • Vendég
1.4
« Válasz #15 Dátum: 2005 Január, 21, 16:09:21 pm »
Üdv mindenkinek

Ma rendeltem meg a Lacetti 1.4 Elit modeljét.
Azért durva, hogy kb Április els? hetében kapom meg.

Nem elérhető Kornél

  • "A" Mester
  • Már ült Daewoo-ban
  • *****
  • Hozzászólások: 371
    • Profil megtekintése
1.4
« Válasz #16 Dátum: 2005 Január, 21, 16:39:49 pm »
Idézetet írta: "cobbler"
Üdv mindenkinek

Ma rendeltem meg a Lacetti 1.4 Elit modeljét.
Azért durva, hogy kb Április els? hetében kapom meg.


Ez hihetetlen.
  • Lacetti
SKY

Nem elérhető Viper

  • Daewoo-Chevy God!
  • ***
  • Hozzászólások: 12163
  • Nem: Férfi
  • Nexia1.5 16V(96')by H&H R.I.P. :( Lacetti SW 1.6
    • Profil megtekintése
    • http://vipernexia.uw.hu/
1.4
« Válasz #17 Dátum: 2005 Január, 21, 22:08:39 pm »
Idézetet írta: "KORNÉL"
Idézetet írta: "cobbler"
Üdv mindenkinek

Ma rendeltem meg a Lacetti 1.4 Elit modeljét.
Azért durva, hogy kb Április els? hetében kapom meg.


Ez hihetetlen.

Ez tényleg hihetetlen!
Több mint 2hónapot kell várni??? :non:  :idiota:

cobbler

  • Vendég
1.4
« Válasz #18 Dátum: 2005 Január, 22, 10:20:07 am »
Állítólag ezzel a felszereléssel a koreaiak keveset szállítanak.
Február végén, vagy március elején indul a hajó arra tudják megrendelni.
Mire ide ér + az ügyintézés az április eleje-közepe.

Szerencsére a pénzem is akkorra jön össze, úgy-hogy még jó, hogy elmentem érdekl?dni.

Van valakinek tapasztalata az 1.4-es 5 ajtósról?
Kipróbálni, kipróbáltam ám az nagyon kevés. Tetszett amit láttam, éreztem, csak hát egy 1 literes Citroen AX-b?l ülök át , ami után minden nagyobb autó jónak tünik.

Nem elérhető Viper

  • Daewoo-Chevy God!
  • ***
  • Hozzászólások: 12163
  • Nem: Férfi
  • Nexia1.5 16V(96')by H&H R.I.P. :( Lacetti SW 1.6
    • Profil megtekintése
    • http://vipernexia.uw.hu/
1.4
« Válasz #19 Dátum: 2005 Január, 22, 16:15:20 pm »
Idézetet írta: "cobbler"
Állítólag ezzel a felszereléssel a koreaiak keveset szállítanak.
Február végén, vagy március elején indul a hajó arra tudják megrendelni.
Mire ide ér + az ügyintézés az április eleje-közepe.

Szerencsére a pénzem is akkorra jön össze, úgy-hogy még jó, hogy elmentem érdekl?dni.

Van valakinek tapasztalata az 1.4-es 5 ajtósról?
Kipróbálni, kipróbáltam ám az nagyon kevés. Tetszett amit láttam, éreztem, csak hát egy 1 literes Citroen AX-b?l ülök át , ami után minden nagyobb autó jónak tünik.

Szerintem az itt fórumozok az 1.6-ost részesítették el?nyben,
bár hasonló tapasztalatok lehetnek a két motor között!