Szerző Téma: Elektromos kérdések  (Megtekintve 199401 alkalommal)

0 Felhasználó és 1 vendég van a témában

Nem elérhető mrmrobi

  • Újonc
  • *
  • Hozzászólások: 18
    • Profil megtekintése
Re:Elektromos kérdések
« Válasz #1160 Dátum: 2017 Június, 13, 08:50:28 am »
Sziasztok!

Valaki el tudná magyarázni, hogy milyen körülmények között tud egy központi zár motor "loop" üzembe kerülni? Amikor folyamatosan ki-be kapcsolgat másodpercenként többször is. Alapvetően 1-1-et kellene kapcsolnia, ha jelet kap. Ha rátűzöm a csatlakozóját, azonnal úgy jár mint a motolla.  :gondolkodik:
Pár éve az Espero-imnál is elő jött ez a hiba, és meg is oldottam, de sajnos már nem emlékszem, hogyan.  :fejelfalnak:

kontakt hiba vagy a motor a végét járja
Köszi!

A héten megyek villamosságishoz (a vonóhorog csatlakozójának zárlata miatt) megnézem mire jut. Ha hibátlan lesz az elektromos rendszer, akkor megpróbálom újra a zármotort. Legrosszabb esetben kap egy "újat"  :oke:
  • Chevrolet Orlando 2.0D LTZ+ Aut. korábban: Daewoo Tacuma 1.6 SX, Nexia 1,5 8v, Espero 1,5 16V <-ebből 2 is volt
  • Budapest- Hatvan

Nem elérhető Csányi Antal

  • Újonc
  • *
  • Hozzászólások: 3
  • Nem: Férfi
    • Profil megtekintése
Re:Elektromos kérdések
« Válasz #1161 Dátum: 2017 Június, 17, 21:32:11 pm »
Sziasztok.
Olyan problémám van hogy, cseréltem a Raceren gyújtásvezérlő mágnestekercset, igyekeztem rendesen megjelölni mindent hogy ne másszon el a gyújtás, viszont csendes döbbenetemre szikra ugyan akkora van hogy "Csabáig villan" de nem hogy nem indul a vas, hanem még az injektor is elkezdett durrogni s egy-egy kisebb lángcsóva is megjelenik. /a levegőszűrő ház nem volt rajta/ A szűrő visszaszerelése után megpróbáltuk behúzni de nem indult húzásra sem viszont a durrogás megvolt!! Elcsesztem a gyújtást? Milyen irányba induljak? Sajnos ehhez a részhez nem értek túlzottan! Még annyit hozzátennék hogy 2 hónapig állt a járgány. Köszi.
  • Daewoo Racer
  • Szeged-Békéscsaba
Toncsi

Nem elérhető josh

  • Daewoo Maister!
  • ********
  • Hozzászólások: 2064
    • Profil megtekintése
Re:Elektromos kérdések
« Válasz #1162 Dátum: 2017 Június, 18, 10:47:09 am »
Sziasztok.
Olyan problémám van hogy, cseréltem a Raceren gyújtásvezérlő mágnestekercset, igyekeztem rendesen megjelölni mindent hogy ne másszon el a gyújtás, viszont csendes döbbenetemre szikra ugyan akkora van hogy "Csabáig villan" de nem hogy nem indul a vas, hanem még az injektor is elkezdett durrogni s egy-egy kisebb lángcsóva is megjelenik. /a levegőszűrő ház nem volt rajta/ A szűrő visszaszerelése után megpróbáltuk behúzni de nem indult húzásra sem viszont a durrogás megvolt!! Elcsesztem a gyújtást? Milyen irányba induljak? Sajnos ehhez a részhez nem értek túlzottan! Még annyit hozzátennék hogy 2 hónapig állt a járgány. Köszi.

Gyertyapipák jó sorrendben vannak fent? Nem túl nagy az előgyújtás?
  • Epica 2.0B Aut / 2.0D Aut
  • BP

Nem elérhető Csányi Antal

  • Újonc
  • *
  • Hozzászólások: 3
  • Nem: Férfi
    • Profil megtekintése
Re:Elektromos kérdések
« Válasz #1163 Dátum: 2017 Június, 18, 12:05:13 pm »
Sziasztok.
Olyan problémám van hogy, cseréltem a Raceren gyújtásvezérlő mágnestekercset, igyekeztem rendesen megjelölni mindent hogy ne másszon el a gyújtás, viszont csendes döbbenetemre szikra ugyan akkora van hogy "Csabáig villan" de nem hogy nem indul a vas, hanem még az injektor is elkezdett durrogni s egy-egy kisebb lángcsóva is megjelenik. /a levegőszűrő ház nem volt rajta/ A szűrő visszaszerelése után megpróbáltuk behúzni de nem indult húzásra sem viszont a durrogás megvolt!! Elcsesztem a gyújtást? Milyen irányba induljak? Sajnos ehhez a részhez nem értek túlzottan! Még annyit hozzátennék hogy 2 hónapig állt a járgány. Köszi.

Gyertyapipák jó sorrendben vannak fent? Nem túl nagy az előgyújtás?
Ezekre kínosan ügyeltem, igyekeztem minden t pontosan abba az állásba visszahelyezni amelyben volt, a gyertyapipák az egyedüli amelyben 100%-ig biztos vagyok hogy jó, a többit csak a jelölések egyezése miatt merem állítani hogy talán jó. Az érdekes az hogy a tekercs behalása előtt pöccre indult....
  • Daewoo Racer
  • Szeged-Békéscsaba
Toncsi

Nem elérhető hcs

  • Látott már Daewoo-t
  • ****
  • Hozzászólások: 261
  • Nem: Férfi
    • Profil megtekintése
Re:Elektromos kérdések
« Válasz #1164 Dátum: 2017 Június, 18, 12:39:31 pm »
Sziasztok.
Olyan problémám van hogy, cseréltem a Raceren gyújtásvezérlő mágnestekercset, igyekeztem rendesen megjelölni mindent hogy ne másszon el a gyújtás, viszont csendes döbbenetemre szikra ugyan akkora van hogy "Csabáig villan" de nem hogy nem indul a vas, hanem még az injektor is elkezdett durrogni s egy-egy kisebb lángcsóva is megjelenik. /a levegőszűrő ház nem volt rajta/ A szűrő visszaszerelése után megpróbáltuk behúzni de nem indult húzásra sem viszont a durrogás megvolt!! Elcsesztem a gyújtást? Milyen irányba induljak? Sajnos ehhez a részhez nem értek túlzottan! Még annyit hozzátennék hogy 2 hónapig állt a járgány. Köszi.

Gyertyapipák jó sorrendben vannak fent? Nem túl nagy az előgyújtás?
Ezekre kínosan ügyeltem, igyekeztem minden t pontosan abba az állásba visszahelyezni amelyben volt, a gyertyapipák az egyedüli amelyben 100%-ig biztos vagyok hogy jó, a többit csak a jelölések egyezése miatt merem állítani hogy talán jó. Az érdekes az hogy a tekercs behalása előtt pöccre indult....
Ez valószínűleg a gyújtássorrend lesz. Lehet hogy a tengely a gyújtásmodulon belül 180°-al el lett forgatva visszarakásnál, és ezért állhat rossz irányban a rotor ha jó a pipák sorrendje.
  • Nexia 8v
  • Budapest

Nem elérhető Csányi Antal

  • Újonc
  • *
  • Hozzászólások: 3
  • Nem: Férfi
    • Profil megtekintése
Re:Elektromos kérdések
« Válasz #1165 Dátum: 2017 Június, 18, 14:14:21 pm »
Nagyon köszönöm a segítségeteket! Valóban a tengelyre tettem vissza ellentétes irányba a "kapcsolatot". Kiszerelés -stift ki-180 fokkal elfordít-összerakás-és második pöccre indult!
Jó hogy, rátok találtam! :yoyo: :isteni:
  • Daewoo Racer
  • Szeged-Békéscsaba
Toncsi

Nem elérhető mrmrobi

  • Újonc
  • *
  • Hozzászólások: 18
    • Profil megtekintése
Re:Elektromos kérdések
« Válasz #1166 Dátum: 2017 Június, 20, 10:33:24 am »
Sziasztok!

Nem tudom, hogy jó topicba írom-e, de sos. keresek 2003-as évjáratú, 1,6-os sx felszereltségű Tacumához vezető lábánál lévő biztosítéktáblát, a csatlakozóival és kábelkötegeivel együtt (kb 15-20 cm vezetékkel).
Aki tud, kérem segítsen.  :oke:  :isteni:

Köszi.
  • Chevrolet Orlando 2.0D LTZ+ Aut. korábban: Daewoo Tacuma 1.6 SX, Nexia 1,5 8v, Espero 1,5 16V <-ebből 2 is volt
  • Budapest- Hatvan

Nem elérhető mrmrobi

  • Újonc
  • *
  • Hozzászólások: 18
    • Profil megtekintése
Re:Elektromos kérdések
« Válasz #1167 Dátum: 2017 Június, 26, 10:43:25 am »
Sziasztok!

Nem tudom, hogy jó topicba írom-e, de sos. keresek 2003-as évjáratú, 1,6-os sx felszereltségű Tacumához vezető lábánál lévő biztosítéktáblát, a csatlakozóival és kábelkötegeivel együtt (kb 15-20 cm vezetékkel).
Aki tud, kérem segítsen.  :oke:  :isteni:

Köszi.
Megoldódott. Már tárgytalan.
  • Chevrolet Orlando 2.0D LTZ+ Aut. korábban: Daewoo Tacuma 1.6 SX, Nexia 1,5 8v, Espero 1,5 16V <-ebből 2 is volt
  • Budapest- Hatvan

Nem elérhető attis

  • Daewoo-Chevy God!
  • ***
  • Hozzászólások: 6363
    • Profil megtekintése
Re:Elektromos kérdések
« Válasz #1168 Dátum: 2017 Június, 28, 17:37:44 pm »
elméletileg nem, gyakorlatilag lehetséges ha a fesztszabályzó tönkremegy. :gondolkodik:

Szerencsére nem ez volt, hanem kikészült a delejmérő telepe, hamis értéket mutatott...
Normális műszer nem csinál ilyet. Mastech M92A-t néztem hogy reagál a tápfesz változására úgy hogy a bemeneten fix feszültség van, jóval a gyenge elem jelzés után is pontos volt. Pedig nem drága cucc.

A gyenge elem jelzést kitakarta a gumi védőtok, valszeg egy éve gyenge volt, aztán ráadásul áttelelt a hajóban.
Rámértem, 5,8 Volt a 9 helyett... Csoda, hogy működött..

A vége generátorcsere lett. :(
Nekiállt barmolni vele a helyi autovill szerelő(nek csúfolja magát), begorombultam és elvittem Bp-re márkaszervizbe. Tartalék aksival, kitartson az úton...

  • Duster, előtte H-Astra kombi, Lacetti SW, Nubira3, Espero 2.0aut
  • Szfehérvár, Balaton, M7, Bp
attis

Nem elérhető attis

  • Daewoo-Chevy God!
  • ***
  • Hozzászólások: 6363
    • Profil megtekintése
Re:Elektromos kérdések
« Válasz #1169 Dátum: 2017 Július, 07, 09:15:27 am »
A vége generátorcsere lett. :(
Nekiállt barmolni vele a helyi autovill szerelő(nek csúfolja magát), begorombultam és elvittem Bp-re márkaszervizbe. Tartalék aksival, kitartson az úton...

Dühöngő:
Az autó álló helyzetben lemerítette az aksit.
Autovill szereló kiszedte a generátort, bemérte, majd közölte, hogy semmi baja, vegyek egy új aksit.
Vettem.
Miután visszatette a generátort, már nem is töltött.
Begorombultam, elvittem BP-re az OpelDunába.
Generátorcsere (elmondásuk szerint rozsdás volt, nem foglalkozott vele a felújító cég) + hosszbordás, mert ráfért (vezérlés cserekor mondjuk cserélték).

a.) minek vállalja el, ha nem ért hozzá.
b.) hogy a túróba nem veszi észre, hogy az egyenirányító híd zárlatos és eszi az aksit.

Na mindegy, most van egy 0 km-es exide aksim... Valamire jó lesz.
  • Duster, előtte H-Astra kombi, Lacetti SW, Nubira3, Espero 2.0aut
  • Szfehérvár, Balaton, M7, Bp
attis

Nem elérhető Rammstein

  • Daewoo guru
  • ********
  • Hozzászólások: 1690
    • Profil megtekintése
Re:Elektromos kérdések
« Válasz #1170 Dátum: 2017 Július, 07, 09:50:59 am »
A vége generátorcsere lett. :(
Nekiállt barmolni vele a helyi autovill szerelő(nek csúfolja magát), begorombultam és elvittem Bp-re márkaszervizbe. Tartalék aksival, kitartson az úton...

Dühöngő:
Az autó álló helyzetben lemerítette az aksit.
Autovill szereló kiszedte a generátort, bemérte, majd közölte, hogy semmi baja, vegyek egy új aksit.
Vettem.
Miután visszatette a generátort, már nem is töltött.
Begorombultam, elvittem BP-re az OpelDunába.
Generátorcsere (elmondásuk szerint rozsdás volt, nem foglalkozott vele a felújító cég) + hosszbordás, mert ráfért (vezérlés cserekor mondjuk cserélték).

a.) minek vállalja el, ha nem ért hozzá.
b.) hogy a túróba nem veszi észre, hogy az egyenirányító híd zárlatos és eszi az aksit.

Na mindegy, most van egy 0 km-es exide aksim... Valamire jó lesz.

Ja, en erre jottem ra klimas problemamkor Epicanal. Marmint, hogy pitianer problemakra nincs megfelelo szakember, aki ert is hozza. Bele sem mertem gondolni, hogy mi lenne, ha nagyobb gondom lenne. Szornyu minoseg eses van a szolgaltatasban mindenhol, mikozben az arak kozelitik a nyugati arakat. Valahol kezdem erteni volt kollegamat, aki sajat maga szerelt mindent az autojan, mert az meg volt csinalva, mig a szerelok, akikhez jart csak nagyobb kart okoztak. Es ahogy latom, ez csak melyulni fog.
Epica 2.0 D

Nem elérhető attis

  • Daewoo-Chevy God!
  • ***
  • Hozzászólások: 6363
    • Profil megtekintése
Re:Elektromos kérdések
« Válasz #1171 Dátum: 2017 Július, 07, 10:23:08 am »
A vége generátorcsere lett. :(
Nekiállt barmolni vele a helyi autovill szerelő(nek csúfolja magát), begorombultam és elvittem Bp-re márkaszervizbe. Tartalék aksival, kitartson az úton...

Dühöngő:
Az autó álló helyzetben lemerítette az aksit.
Autovill szereló kiszedte a generátort, bemérte, majd közölte, hogy semmi baja, vegyek egy új aksit.
Vettem.
Miután visszatette a generátort, már nem is töltött.
Begorombultam, elvittem BP-re az OpelDunába.
Generátorcsere (elmondásuk szerint rozsdás volt, nem foglalkozott vele a felújító cég) + hosszbordás, mert ráfért (vezérlés cserekor mondjuk cserélték).

a.) minek vállalja el, ha nem ért hozzá.
b.) hogy a túróba nem veszi észre, hogy az egyenirányító híd zárlatos és eszi az aksit.

Na mindegy, most van egy 0 km-es exide aksim... Valamire jó lesz.

Ja, en erre jottem ra klimas problemamkor Epicanal. Marmint, hogy pitianer problemakra nincs megfelelo szakember, aki ert is hozza. Bele sem mertem gondolni, hogy mi lenne, ha nagyobb gondom lenne. Szornyu minoseg eses van a szolgaltatasban mindenhol, mikozben az arak kozelitik a nyugati arakat. Valahol kezdem erteni volt kollegamat, aki sajat maga szerelt mindent az autojan, mert az meg volt csinalva, mig a szerelok, akikhez jart csak nagyobb kart okoztak. Es ahogy latom, ez csak melyulni fog.

Opeldunás autovill szerelők messze a legjobbak (mind a ketten). Csak: El kell juttatni az autót töltés nélkül BP-re, időpontot kell kérni, stb, stb, stb. No meg drágábbak is mint a falusi szerelő.
Fehérváron kb 6 hónapja van megint Opel márkaszerviz, valahogy nem hittem, hogy náluk értenek hozzá az addig Suzukis szerelők.
Minden fogyasztó kikapcs, aksi csurig töltve, még a DLR-t is kikötöttem, ablakot, ventillátort, rádiót nem piszkálva, tartalék aksi a csomiban -> eljutottam vele 65 km-re :)
Most jó, a korábban halottnak titulált aksival. Megy, indul, tölt, stb.

ui: mit gondoltok, egy common rail diesel mennyi villanyosságot fogyaszt? (sokat)
« Utoljára szerkesztve: 2017 Július, 07, 15:36:37 pm írta attis »
  • Duster, előtte H-Astra kombi, Lacetti SW, Nubira3, Espero 2.0aut
  • Szfehérvár, Balaton, M7, Bp
attis

Nem elérhető josh

  • Daewoo Maister!
  • ********
  • Hozzászólások: 2064
    • Profil megtekintése
Re:Elektromos kérdések
« Válasz #1172 Dátum: 2017 Július, 07, 20:26:15 pm »
A vége generátorcsere lett. :(
Nekiállt barmolni vele a helyi autovill szerelő(nek csúfolja magát), begorombultam és elvittem Bp-re márkaszervizbe. Tartalék aksival, kitartson az úton...

Dühöngő:
Az autó álló helyzetben lemerítette az aksit.
Autovill szereló kiszedte a generátort, bemérte, majd közölte, hogy semmi baja, vegyek egy új aksit.
Vettem.
Miután visszatette a generátort, már nem is töltött.
Begorombultam, elvittem BP-re az OpelDunába.
Generátorcsere (elmondásuk szerint rozsdás volt, nem foglalkozott vele a felújító cég) + hosszbordás, mert ráfért (vezérlés cserekor mondjuk cserélték).

a.) minek vállalja el, ha nem ért hozzá.
b.) hogy a túróba nem veszi észre, hogy az egyenirányító híd zárlatos és eszi az aksit.

Na mindegy, most van egy 0 km-es exide aksim... Valamire jó lesz.

Ja, en erre jottem ra klimas problemamkor Epicanal. Marmint, hogy pitianer problemakra nincs megfelelo szakember, aki ert is hozza. Bele sem mertem gondolni, hogy mi lenne, ha nagyobb gondom lenne. Szornyu minoseg eses van a szolgaltatasban mindenhol, mikozben az arak kozelitik a nyugati arakat. Valahol kezdem erteni volt kollegamat, aki sajat maga szerelt mindent az autojan, mert az meg volt csinalva, mig a szerelok, akikhez jart csak nagyobb kart okoztak. Es ahogy latom, ez csak melyulni fog.

Opeldunás autovill szerelők messze a legjobbak (mind a ketten). Csak: El kell juttatni az autót töltés nélkül BP-re, időpontot kell kérni, stb, stb, stb. No meg drágábbak is mint a falusi szerelő.
Fehérváron kb 6 hónapja van megint Opel márkaszerviz, valahogy nem hittem, hogy náluk értenek hozzá az addig Suzukis szerelők.
Minden fogyasztó kikapcs, aksi csurig töltve, még a DLR-t is kikötöttem, ablakot, ventillátort, rádiót nem piszkálva, tartalék aksi a csomiban -> eljutottam vele 65 km-re :)
Most jó, a korábban halottnak titulált aksival. Megy, indul, tölt, stb.

ui: mit gondoltok, egy common rail diesel mennyi villanyosságot fogyaszt? (sokat)

Szerintem ezt egzaktul nem lehet meghatározni, mert ez is - mint az üzemanyag fogyasztás - erősen változik (átmeneti állapotoknál az elektronikus alkatrészek beavatkozása miatt). Olyan 200A-es lehet a főbiztosíték, izzítás áramköre olyan 20-30A/gyertya, indítómotor 1,6KW körül (120-130A) és a sok szenzor, szervomotor, EGR, riasztó stb sokszor 1-2A, az ecu 10-20A/ecu.
  • Epica 2.0B Aut / 2.0D Aut
  • BP

Nem elérhető attis

  • Daewoo-Chevy God!
  • ***
  • Hozzászólások: 6363
    • Profil megtekintése
Re:Elektromos kérdések
« Válasz #1173 Dátum: 2017 Július, 08, 00:11:54 am »
Jaja, csak pl én nem gondoltam bele, hogy az injektorok, a kormányszervó, a gázpedál, az ECU, a tempomat mind mind energiát kér...

A vége generátorcsere lett. :(
Nekiállt barmolni vele a helyi autovill szerelő(nek csúfolja magát), begorombultam és elvittem Bp-re márkaszervizbe. Tartalék aksival, kitartson az úton...

Dühöngő:
Az autó álló helyzetben lemerítette az aksit.
Autovill szereló kiszedte a generátort, bemérte, majd közölte, hogy semmi baja, vegyek egy új aksit.
Vettem.
Miután visszatette a generátort, már nem is töltött.
Begorombultam, elvittem BP-re az OpelDunába.
Generátorcsere (elmondásuk szerint rozsdás volt, nem foglalkozott vele a felújító cég) + hosszbordás, mert ráfért (vezérlés cserekor mondjuk cserélték).

a.) minek vállalja el, ha nem ért hozzá.
b.) hogy a túróba nem veszi észre, hogy az egyenirányító híd zárlatos és eszi az aksit.

Na mindegy, most van egy 0 km-es exide aksim... Valamire jó lesz.

Ja, en erre jottem ra klimas problemamkor Epicanal. Marmint, hogy pitianer problemakra nincs megfelelo szakember, aki ert is hozza. Bele sem mertem gondolni, hogy mi lenne, ha nagyobb gondom lenne. Szornyu minoseg eses van a szolgaltatasban mindenhol, mikozben az arak kozelitik a nyugati arakat. Valahol kezdem erteni volt kollegamat, aki sajat maga szerelt mindent az autojan, mert az meg volt csinalva, mig a szerelok, akikhez jart csak nagyobb kart okoztak. Es ahogy latom, ez csak melyulni fog.

Opeldunás autovill szerelők messze a legjobbak (mind a ketten). Csak: El kell juttatni az autót töltés nélkül BP-re, időpontot kell kérni, stb, stb, stb. No meg drágábbak is mint a falusi szerelő.
Fehérváron kb 6 hónapja van megint Opel márkaszerviz, valahogy nem hittem, hogy náluk értenek hozzá az addig Suzukis szerelők.
Minden fogyasztó kikapcs, aksi csurig töltve, még a DLR-t is kikötöttem, ablakot, ventillátort, rádiót nem piszkálva, tartalék aksi a csomiban -> eljutottam vele 65 km-re :)
Most jó, a korábban halottnak titulált aksival. Megy, indul, tölt, stb.

ui: mit gondoltok, egy common rail diesel mennyi villanyosságot fogyaszt? (sokat)

Szerintem ezt egzaktul nem lehet meghatározni, mert ez is - mint az üzemanyag fogyasztás - erősen változik (átmeneti állapotoknál az elektronikus alkatrészek beavatkozása miatt). Olyan 200A-es lehet a főbiztosíték, izzítás áramköre olyan 20-30A/gyertya, indítómotor 1,6KW körül (120-130A) és a sok szenzor, szervomotor, EGR, riasztó stb sokszor 1-2A, az ecu 10-20A/ecu.
  • Duster, előtte H-Astra kombi, Lacetti SW, Nubira3, Espero 2.0aut
  • Szfehérvár, Balaton, M7, Bp
attis

Nem elérhető Zsolthyundai

  • Újonc
  • *
  • Hozzászólások: 22
  • Nem: Férfi
    • Profil megtekintése
Re:Elektromos kérdések
« Válasz #1174 Dátum: 2018 Február, 15, 20:25:37 pm »
Sziasztok!Vetem egy "99-s Nubirát (az újabb kasznis) 1.6SX Sedánt.Nem világít a tolatólámpám.Égők,biztik (melyik az övé?) jók,vettem kapcsolót,de azzal sem műkszik.a
A negatív odamegy.Ha direktbe adok negatívot a kapcsolónál akkor sem okés.Hol lehet a trükk szerintetek?Olyan "barnás" színű vezeték megy el a kapcsolótól,de hátul már más szín ér oda.Hol váltanak?Levan esetleg relézve?Nem látom rajta,hogy valami sufnituning lenne bár hol is.KösziHa ad valaki telszámot holnap felhívnám.Zsolt
  • Nubira 2
  • Budapest

Nem elérhető attis

  • Daewoo-Chevy God!
  • ***
  • Hozzászólások: 6363
    • Profil megtekintése
Re:Elektromos kérdések
« Válasz #1175 Dátum: 2018 Március, 17, 18:18:11 pm »
Ma úgy alakult hogy két kocsival közlekedtünk, feleségem dolgozott. Tankoltam az autóját, majd megyek utána, látom ám, hogy egy db féklámpája van csak.

Ez nem játék, nekiálltam az esőben és 3 fokban szerelni, tettem bele 5/21 W-os izzót. Máshogy nem lehet berakni a bajonettzár eltérő magasságú bütykei eldöntik a pozícióját. Viszont fordítva működik. a nagyobb fényerejű a helyzetjelző, a kisebb a féklámpa. Létezik, hogy eltérő kiosztású izzók vannak, vagy ez pont egy selejt? Megjegyzem, a "gyári" izzókészletből való...

Nem jutott eszembe lebontani mindkét oldalt, és megcserélni őket.

Viszont a pótféklámpa szintúgy vak volt. Nézem az okosokat a neten, hát az átvezetésnél el szokott törni a kábel. Konkrétan mindkét szál el volt törve. Ügyesen ugyanabban a gumiharmonikában van elvezetve az összes kábel, ablakmosó csöve is. Na, az is el volt törve. Egy kínszenvedés volt kiszedni, befűzni a toldásokat, forrasztani, zsugorcsövezni, szigetelni. A rendszámtábla világítás egyik szála is kuka. Most minden működik, de tavasszal asszem kénytelen leszek a teljes csomagtérajtót újrakábelezni. Az ablakmosó szilikoncsövét hajszárítóval melegítene, kellett, hogy szét lehessen szedni, össze lehessen dugni a hideg miatt.

Kezem lefagyott, elegem lett, idebent azért pálinkával vártak :)

  • Duster, előtte H-Astra kombi, Lacetti SW, Nubira3, Espero 2.0aut
  • Szfehérvár, Balaton, M7, Bp
attis

Nem elérhető SRGedeon

  • Klubtag
  • Daewoo-Chevy Mennyországban!
  • *
  • Hozzászólások: 2568
  • Nem: Férfi
  • Leganza 2.0 CDX 1999 Nagykanizsa
    • Profil megtekintése
Re:Elektromos kérdések
« Válasz #1176 Dátum: 2018 Március, 17, 19:43:25 pm »
Máshogy nem lehet berakni a bajonettzár eltérő magasságú bütykei eldöntik a pozícióját. Viszont fordítva működik. a nagyobb fényerejű a helyzetjelző, a kisebb a féklámpa. Létezik, hogy eltérő kiosztású izzók vannak, vagy ez pont egy selejt? Megjegyzem, a "gyári" izzókészletből való...

Nem tudok fordított verzióról. Hétfőn megkérdezem milyen esélye van a fordított bekötésnek, spirálcserének, illetve annak, hogy ilyen kikerüljön a kapun. Nem túl sok. Az autólámpa agyon van ellenőrizve.
  • Leganza 2.0 CDX 1999
  • Nagykanizsa (Sárbogárd - Szeged)
A veréb tud repülni, mégis milyen sokat üldögél az ágon!

Nem elérhető attis

  • Daewoo-Chevy God!
  • ***
  • Hozzászólások: 6363
    • Profil megtekintése
Re:Elektromos kérdések
« Válasz #1177 Dátum: 2018 Március, 17, 21:36:02 pm »
Máshogy nem lehet berakni a bajonettzár eltérő magasságú bütykei eldöntik a pozícióját. Viszont fordítva működik. a nagyobb fényerejű a helyzetjelző, a kisebb a féklámpa. Létezik, hogy eltérő kiosztású izzók vannak, vagy ez pont egy selejt? Megjegyzem, a "gyári" izzókészletből való...

Nem tudok fordított verzióról. Hétfőn megkérdezem milyen esélye van a fordított bekötésnek, spirálcserének, illetve annak, hogy ilyen kikerüljön a kapun. Nem túl sok. Az autólámpa agyon van ellenőrizve.

Elég hihetetlen lenne. Azért köszönöm, ha megkérdezed. Holnap - ha nem fagy le a kezem - megcserélem a két oldalt. Meg izzót is kell vennem pótolni a tartalékot...
  • Duster, előtte H-Astra kombi, Lacetti SW, Nubira3, Espero 2.0aut
  • Szfehérvár, Balaton, M7, Bp
attis

Nem elérhető sebike

  • Service Man
  • Daewoo-Chevy Angel!
  • **
  • Hozzászólások: 4685
  • Nem: Férfi
    • Profil megtekintése
    • sn-car
Re:Elektromos kérdések
« Válasz #1178 Dátum: 2018 Március, 18, 09:57:38 am »
Ma úgy alakult hogy két kocsival közlekedtünk, feleségem dolgozott. Tankoltam az autóját, majd megyek utána, látom ám, hogy egy db féklámpája van csak.

Ez nem játék, nekiálltam az esőben és 3 fokban szerelni, tettem bele 5/21 W-os izzót. Máshogy nem lehet berakni a bajonettzár eltérő magasságú bütykei eldöntik a pozícióját. Viszont fordítva működik. a nagyobb fényerejű a helyzetjelző, a kisebb a féklámpa. Létezik, hogy eltérő kiosztású izzók vannak, vagy ez pont egy selejt? Megjegyzem, a "gyári" izzókészletből való...

Nem jutott eszembe lebontani mindkét oldalt, és megcserélni őket.

Viszont a pótféklámpa szintúgy vak volt. Nézem az okosokat a neten, hát az átvezetésnél el szokott törni a kábel. Konkrétan mindkét szál el volt törve. Ügyesen ugyanabban a gumiharmonikában van elvezetve az összes kábel, ablakmosó csöve is. Na, az is el volt törve. Egy kínszenvedés volt kiszedni, befűzni a toldásokat, forrasztani, zsugorcsövezni, szigetelni. A rendszámtábla világítás egyik szála is kuka. Most minden működik, de tavasszal asszem kénytelen leszek a teljes csomagtérajtót újrakábelezni. Az ablakmosó szilikoncsövét hajszárítóval melegítene, kellett, hogy szét lehessen szedni, össze lehessen dugni a hideg miatt.

Kezem lefagyott, elegem lett, idebent azért pálinkával vártak :)

nincs eltérő kiosztás viszont láttam már rosszul berakott égőt,de bizonyos esetekben nemárt odafigyelni ,hogy 21/5w vagy 21/4w az izzo
  • Chevrolet Nubira SW WTCC R+
  • Kaposvár
15 évig VOLT márkaszervizes, KAPOSVÁR
70/4334431
www.sn-car.hu

Nem elérhető attis

  • Daewoo-Chevy God!
  • ***
  • Hozzászólások: 6363
    • Profil megtekintése
Re:Elektromos kérdések
« Válasz #1179 Dátum: 2018 Március, 18, 10:12:12 am »
Ma úgy alakult hogy két kocsival közlekedtünk, feleségem dolgozott. Tankoltam az autóját, majd megyek utána, látom ám, hogy egy db féklámpája van csak.

Ez nem játék, nekiálltam az esőben és 3 fokban szerelni, tettem bele 5/21 W-os izzót. Máshogy nem lehet berakni a bajonettzár eltérő magasságú bütykei eldöntik a pozícióját. Viszont fordítva működik. a nagyobb fényerejű a helyzetjelző, a kisebb a féklámpa. Létezik, hogy eltérő kiosztású izzók vannak, vagy ez pont egy selejt? Megjegyzem, a "gyári" izzókészletből való...

Nem jutott eszembe lebontani mindkét oldalt, és megcserélni őket.

Viszont a pótféklámpa szintúgy vak volt. Nézem az okosokat a neten, hát az átvezetésnél el szokott törni a kábel. Konkrétan mindkét szál el volt törve. Ügyesen ugyanabban a gumiharmonikában van elvezetve az összes kábel, ablakmosó csöve is. Na, az is el volt törve. Egy kínszenvedés volt kiszedni, befűzni a toldásokat, forrasztani, zsugorcsövezni, szigetelni. A rendszámtábla világítás egyik szála is kuka. Most minden működik, de tavasszal asszem kénytelen leszek a teljes csomagtérajtót újrakábelezni. Az ablakmosó szilikoncsövét hajszárítóval melegítene, kellett, hogy szét lehessen szedni, össze lehessen dugni a hideg miatt.

Kezem lefagyott, elegem lett, idebent azért pálinkával vártak :)

nincs eltérő kiosztás viszont láttam már rosszul berakott égőt,de bizonyos esetekben nemárt odafigyelni ,hogy 21/5w vagy 21/4w az izzo

21/5W volt a kivett. Ma megcserélem őket, ha lesz energiám. Nnna. Érdekes mindenesetre. Végignéztem a kábeleket, átvezetéseket.
Nem lehet fordítva betenni, nem engedi a foglalat. Próbáltam...


  • Duster, előtte H-Astra kombi, Lacetti SW, Nubira3, Espero 2.0aut
  • Szfehérvár, Balaton, M7, Bp
attis