Szerző Téma: CRUZE tapasztalatok  (Megtekintve 258480 alkalommal)

0 Felhasználó és 1 vendég van a témában

Nem elérhető Maximus

  • Újonc
  • *
  • Hozzászólások: 19
    • Profil megtekintése
Re:CRUZE tapasztalatok
« Válasz #1300 Dátum: 2019 Június, 30, 19:46:06 pm »
Sziasztok!!

Megbízható KLÍMÁST tud vki PEsten vagy a közelben?

Story: Autóban régóta nem jó a klíma....a kezelő felület reagál a gombnyomásra, de a ledek nem működnek. Két kört mentem vele villamosságisnál...többször ránéztek, vmit mókoltak is, jobb lett, de meg nem javult. Közben a klíma amúgy se volt elég acélos, mióta nálam van nem is törődtem vele...úgyhogy gondoltam feltöltetem, kitisztíttatom. Jelölt gáz került bele....két hét múlva szaki közli, hogy azért nem elég hideg a klíma ill fúj két oldalt más hőmérsékletet mert szar az expanziós szelep... (tudom, hogy típushiba a fűtőmotor belül, de szaki szerint nem ez a gond. Expanziós ki lett cserélve.. ekkor már 70ezernél tartottunk mindennel együtt... két oldalt is azonos hőfokot fújt két napig aztán minden a régiben maradt (a kiszerelt expanziós szelep kormos volt, a rendszer túlnyomásából következtetett a hibájára).
Szerelőhöz vissza: Átnézte, mondta hogy az exp. szelep rendben van, de a régi tönkretehette a klímahűtőt mert lukas... megvettem az újat, holnap szerelik be....ez újabb 50ezer lesz...csak nem értem első alkalommal ezt hogyhogy nem látta...itt tartunk most. Igazából nem hatna meg a dolog ha lenne rá garancia, hogy működni is fog....A belső gomb-egységet meg hagyom...működik, csak a ledes világítása megy el sokszor...csak gyári van..66ezerért...talán jövőre....de most már legyen rendben a klíma.

Találkozott már más is hasonló hibajelenséggel?

Köszönöm!
  • Cruze 1,6 Lt plus
  • Budapest, Zala

Nem elérhető Rammstein

  • Daewoo guru
  • ********
  • Hozzászólások: 1775
    • Profil megtekintése
Re:CRUZE tapasztalatok
« Válasz #1301 Dátum: 2019 Július, 01, 11:34:04 am »
Sziasztok!!

Megbízható KLÍMÁST tud vki PEsten vagy a közelben?

Story: Autóban régóta nem jó a klíma....a kezelő felület reagál a gombnyomásra, de a ledek nem működnek. Két kört mentem vele villamosságisnál...többször ránéztek, vmit mókoltak is, jobb lett, de meg nem javult. Közben a klíma amúgy se volt elég acélos, mióta nálam van nem is törődtem vele...úgyhogy gondoltam feltöltetem, kitisztíttatom. Jelölt gáz került bele....két hét múlva szaki közli, hogy azért nem elég hideg a klíma ill fúj két oldalt más hőmérsékletet mert szar az expanziós szelep... (tudom, hogy típushiba a fűtőmotor belül, de szaki szerint nem ez a gond. Expanziós ki lett cserélve.. ekkor már 70ezernél tartottunk mindennel együtt... két oldalt is azonos hőfokot fújt két napig aztán minden a régiben maradt (a kiszerelt expanziós szelep kormos volt, a rendszer túlnyomásából következtetett a hibájára).
Szerelőhöz vissza: Átnézte, mondta hogy az exp. szelep rendben van, de a régi tönkretehette a klímahűtőt mert lukas... megvettem az újat, holnap szerelik be....ez újabb 50ezer lesz...csak nem értem első alkalommal ezt hogyhogy nem látta...itt tartunk most. Igazából nem hatna meg a dolog ha lenne rá garancia, hogy működni is fog....A belső gomb-egységet meg hagyom...működik, csak a ledes világítása megy el sokszor...csak gyári van..66ezerért...talán jövőre....de most már legyen rendben a klíma.

Találkozott már más is hasonló hibajelenséggel?

Köszönöm!

En Epicaval anno sokat szivtam a klimaval, es leginkabb amiatt, hogy hiaba voltam 4-5 helyen, nincsnek valami jo szakemberek a tapasztalatom szerint. Vegulis nekem o oldotta meg a problemat:
http://www.autoklimas.hu/
Ot tudom ajanlani. De mondjuk is elbaltazta kicsit, mert tultoltotte, ezert a vegen a Balatonon egy helyi bosch szervizbe is be kellett ugranom, h leengedjenek belole. Addig csak a nagy melgben ki-be kapcsolt.
Epica 2.0 D

Nem elérhető atothg

  • Újonc
  • *
  • Hozzászólások: 22
  • Nem: Férfi
    • Profil megtekintése
Re:CRUZE tapasztalatok
« Válasz #1302 Dátum: 2019 Július, 01, 20:43:33 pm »
En Epicaval anno sokat szivtam a klimaval, es leginkabb amiatt, hogy hiaba voltam 4-5 helyen, nincsnek valami jo szakemberek a tapasztalatom szerint. Vegulis nekem o oldotta meg a problemat:
http://www.autoklimas.hu/
Ot tudom ajanlani. De mondjuk is elbaltazta kicsit, mert tultoltotte, ezert a vegen a Balatonon egy helyi bosch szervizbe is be kellett ugranom, h leengedjenek belole. Addig csak a nagy melgben ki-be kapcsolt.

Nekem is ők raktak a Lacettibe új kompresszort kb 1,5 hete.
A régi zörgött  már, nem igazán szállított közeget, befújt levegő hőmérséklete 25 foknál 20 volt.
A csere óta remekül működik.
Egy próbát megér, de előjegyzésre számítani kell, mert sok a munkájuk.
  • Opel Vectra A GT -> Chevrolet Lacetti 1.6 sw
  • Bp is.
üdv
atothg

Nem elérhető Maximus

  • Újonc
  • *
  • Hozzászólások: 19
    • Profil megtekintése
Re:CRUZE tapasztalatok
« Válasz #1303 Dátum: 2019 Július, 02, 23:08:22 pm »
Köszi mindenkinek!
  • Cruze 1,6 Lt plus
  • Budapest, Zala

Nem elérhető josh

  • Daewoo Maister!
  • ********
  • Hozzászólások: 2105
    • Profil megtekintése
Re:CRUZE tapasztalatok
« Válasz #1304 Dátum: 2019 Július, 04, 21:50:55 pm »
Sziasztok!!

Megbízható KLÍMÁST tud vki PEsten vagy a közelben?

Story: Autóban régóta nem jó a klíma....a kezelő felület reagál a gombnyomásra, de a ledek nem működnek. Két kört mentem vele villamosságisnál...többször ránéztek, vmit mókoltak is, jobb lett, de meg nem javult. Közben a klíma amúgy se volt elég acélos, mióta nálam van nem is törődtem vele...úgyhogy gondoltam feltöltetem, kitisztíttatom. Jelölt gáz került bele....két hét múlva szaki közli, hogy azért nem elég hideg a klíma ill fúj két oldalt más hőmérsékletet mert szar az expanziós szelep... (tudom, hogy típushiba a fűtőmotor belül, de szaki szerint nem ez a gond. Expanziós ki lett cserélve.. ekkor már 70ezernél tartottunk mindennel együtt... két oldalt is azonos hőfokot fújt két napig aztán minden a régiben maradt (a kiszerelt expanziós szelep kormos volt, a rendszer túlnyomásából következtetett a hibájára).
Szerelőhöz vissza: Átnézte, mondta hogy az exp. szelep rendben van, de a régi tönkretehette a klímahűtőt mert lukas... megvettem az újat, holnap szerelik be....ez újabb 50ezer lesz...csak nem értem első alkalommal ezt hogyhogy nem látta...itt tartunk most. Igazából nem hatna meg a dolog ha lenne rá garancia, hogy működni is fog....A belső gomb-egységet meg hagyom...működik, csak a ledes világítása megy el sokszor...csak gyári van..66ezerért...talán jövőre....de most már legyen rendben a klíma.

Találkozott már más is hasonló hibajelenséggel?

Köszönöm!

En Epicaval anno sokat szivtam a klimaval, es leginkabb amiatt, hogy hiaba voltam 4-5 helyen, nincsnek valami jo szakemberek a tapasztalatom szerint. Vegulis nekem o oldotta meg a problemat:
http://www.autoklimas.hu/
Ot tudom ajanlani. De mondjuk is elbaltazta kicsit, mert tultoltotte, ezert a vegen a Balatonon egy helyi bosch szervizbe is be kellett ugranom, h leengedjenek belole. Addig csak a nagy melgben ki-be kapcsolt.

Sajnos a legtöbb klímás könyvben csak a benzines feltöltési mennyisége van bent ami 820gr. De ezt külön nem jelölik, csak Epica. A dízel Epica feltöltési mennyisége 450gr. Ezért kellene nekik mindig ellenőrizni a motorháztetőn a matricát.
  • Epica 2.0B Aut / 2.0D Aut
  • BP

Nem elérhető Maximus

  • Újonc
  • *
  • Hozzászólások: 19
    • Profil megtekintése
Re:CRUZE tapasztalatok
« Válasz #1305 Dátum: 2019 Július, 09, 09:21:08 am »
Túl vagyok egy újabb klímás látogatáson.. lehet, hogy feleslegesen cserélték ki a klímahűtőt...

Valószínűleg belül van a gond, mert a motortérben tökéletesen megy a klíma, bent mégsincs hideg... Villamosságis biztos benne, hogy a fűtésboxot kell cserélni...ez mindössze 120ezer forint munkával együtt..... volt már vkinek hasonló cserélve? Javítani nem lehet? (a lapát szokott eltörni, típushiba..)

Köszönöm előre is!

  • Cruze 1,6 Lt plus
  • Budapest, Zala

Nem elérhető busmanx

  • Újonc
  • *
  • Hozzászólások: 16
    • Profil megtekintése
Re:CRUZE tapasztalatok
« Válasz #1306 Dátum: 2019 Július, 13, 10:00:46 am »
Érdekesség képpen megvan a hiba forrása. Sajnos pár szervizt megjártam, ahol mondták a dpf szűrőt, turbót stb stb.
A turbó ki lett szerelve és hozzáértő helyen át lett nézetve - tökéletes.
A dpf is ki lett szerelve és tisztíttatva - átlagos szennyezetség.
Végül szakszervizbe vittem el ahol rögtön megmondták a problémát.
Cooler cső volt repedt ahol szökött a nyomás, valamint a szívósor alján  volt egy repedés.
Valószínű hogy ez rég óta ott lehetett, mert újra úgy megy a kocsi mint a rakéta  :)
Nem is értem, hogy a többi helyen, hogy hogy nem látták a cooler cső repedést pedig állitólag mind a két helyen átnézték a csöveket is. Hozzáteszem 20-25 éves szerelők voltak mind két helyen.
A turbó leszerelésére 6,5 órát mondtak nekem először aztán miután mondtam, hogy igy neki se lássanak 1óra lett belőle.


Szia,

Nem tudom pontosan a választ. Kérdések: leömlő nem repedt véletlen? Katalizátor hibát nem jelez?
Ezeket csak azért tettem fel, mert ugyan az enyém nem dizel, de ilyen rángatások vannak nálam is.

Üdv:
sznuni

Sziasztok.

Adott egy 2012.06. havi 2.0 diesel Cruze. 160 ezer km van benne. A napokban az olaj és levegő, olaj, üzemagyag szűrők cseréje után elkezdett rángatni az autó. Ha állandó sebességgel megyek vele és tényleg csak épp leheletnyit tartom a gázon a lában akkor finoman rángatni kezd.

Valakinek valami ötlet, hogy mitől lehet? Ilyet akkor produkált általában mielőtt éppen elkezdett volna részecskeszűrőt tisztítani.
Én a szűrőre gyanakszom, mert nagy gázadásnál kormol és eddig nem nagyon csinálta, de a dpf hiba jel még nem gyulladt ki.

A télen nagy hidegben darabosan indult be első indításnál valamelyik henger kimaradt, de a szerelő rendben találta az izzító gyertyákat és  0 fok felett nem jelentkezett a probléma.

Ki mikor cserélt már kettős tömegűt?

 :ima:
[/quote]
  • Chevrolet Cruze 2.D
  • Budapest

Nem elérhető sznuni

  • KLUBELNÖK
  • Adminisztrátor
  • Daewoo-Chevy God!
  • *****
  • Hozzászólások: 8754
  • Nem: Férfi
  • Klubelnök
    • Profil megtekintése
    • http://gportal.hu/portal/sznuni
Re:CRUZE tapasztalatok
« Válasz #1307 Dátum: 2019 Július, 14, 07:33:14 am »
Szuper.

Akkor sok balesetmentes km-t kívánok.

Üdv:
sznuni

Érdekesség képpen megvan a hiba forrása. Sajnos pár szervizt megjártam, ahol mondták a dpf szűrőt, turbót stb stb.
A turbó ki lett szerelve és hozzáértő helyen át lett nézetve - tökéletes.
A dpf is ki lett szerelve és tisztíttatva - átlagos szennyezetség.
Végül szakszervizbe vittem el ahol rögtön megmondták a problémát.
Cooler cső volt repedt ahol szökött a nyomás, valamint a szívósor alján  volt egy repedés.
Valószínű hogy ez rég óta ott lehetett, mert újra úgy megy a kocsi mint a rakéta  :)
Nem is értem, hogy a többi helyen, hogy hogy nem látták a cooler cső repedést pedig állitólag mind a két helyen átnézték a csöveket is. Hozzáteszem 20-25 éves szerelők voltak mind két helyen.
A turbó leszerelésére 6,5 órát mondtak nekem először aztán miután mondtam, hogy igy neki se lássanak 1óra lett belőle.


Szia,

Nem tudom pontosan a választ. Kérdések: leömlő nem repedt véletlen? Katalizátor hibát nem jelez?
Ezeket csak azért tettem fel, mert ugyan az enyém nem dizel, de ilyen rángatások vannak nálam is.

Üdv:
sznuni

Sziasztok.

Adott egy 2012.06. havi 2.0 diesel Cruze. 160 ezer km van benne. A napokban az olaj és levegő, olaj, üzemagyag szűrők cseréje után elkezdett rángatni az autó. Ha állandó sebességgel megyek vele és tényleg csak épp leheletnyit tartom a gázon a lában akkor finoman rángatni kezd.

Valakinek valami ötlet, hogy mitől lehet? Ilyet akkor produkált általában mielőtt éppen elkezdett volna részecskeszűrőt tisztítani.
Én a szűrőre gyanakszom, mert nagy gázadásnál kormol és eddig nem nagyon csinálta, de a dpf hiba jel még nem gyulladt ki.

A télen nagy hidegben darabosan indult be első indításnál valamelyik henger kimaradt, de a szerelő rendben találta az izzító gyertyákat és  0 fok felett nem jelentkezett a probléma.

Ki mikor cserélt már kettős tömegűt?

 :ima:
[/quote]
  • Now: Chevrolet Nubira SW 1,8 16V Ex: Daewoo Kalos 1,4i 8V 2004
  • Budapest XX
SZNUBI   06/20-9-823-841 ;) :D O0  sznuni@gmail.com !!!!!!

[url=http://forum-lines.ru][/url]

Nem elérhető attis

  • Daewoo-Chevy God!
  • ***
  • Hozzászólások: 6603
    • Profil megtekintése
Re:CRUZE tapasztalatok
« Válasz #1308 Dátum: 2019 Július, 14, 09:17:50 am »
Köszi, ez fontos infó volt!

Ezek szerint az elszökő turbónyomás/fals levegő volt a gond.
Egyébként mennyibe kerültek a próbálkozások?



Szuper.

Akkor sok balesetmentes km-t kívánok.

Üdv:
sznuni

Érdekesség képpen megvan a hiba forrása. Sajnos pár szervizt megjártam, ahol mondták a dpf szűrőt, turbót stb stb.
A turbó ki lett szerelve és hozzáértő helyen át lett nézetve - tökéletes.
A dpf is ki lett szerelve és tisztíttatva - átlagos szennyezetség.
Végül szakszervizbe vittem el ahol rögtön megmondták a problémát.
Cooler cső volt repedt ahol szökött a nyomás, valamint a szívósor alján  volt egy repedés.
Valószínű hogy ez rég óta ott lehetett, mert újra úgy megy a kocsi mint a rakéta  :)
Nem is értem, hogy a többi helyen, hogy hogy nem látták a cooler cső repedést pedig állitólag mind a két helyen átnézték a csöveket is. Hozzáteszem 20-25 éves szerelők voltak mind két helyen.
A turbó leszerelésére 6,5 órát mondtak nekem először aztán miután mondtam, hogy igy neki se lássanak 1óra lett belőle.


Szia,

Nem tudom pontosan a választ. Kérdések: leömlő nem repedt véletlen? Katalizátor hibát nem jelez?
Ezeket csak azért tettem fel, mert ugyan az enyém nem dizel, de ilyen rángatások vannak nálam is.

Üdv:
sznuni

Sziasztok.

Adott egy 2012.06. havi 2.0 diesel Cruze. 160 ezer km van benne. A napokban az olaj és levegő, olaj, üzemagyag szűrők cseréje után elkezdett rángatni az autó. Ha állandó sebességgel megyek vele és tényleg csak épp leheletnyit tartom a gázon a lában akkor finoman rángatni kezd.

Valakinek valami ötlet, hogy mitől lehet? Ilyet akkor produkált általában mielőtt éppen elkezdett volna részecskeszűrőt tisztítani.
Én a szűrőre gyanakszom, mert nagy gázadásnál kormol és eddig nem nagyon csinálta, de a dpf hiba jel még nem gyulladt ki.

A télen nagy hidegben darabosan indult be első indításnál valamelyik henger kimaradt, de a szerelő rendben találta az izzító gyertyákat és  0 fok felett nem jelentkezett a probléma.

Ki mikor cserélt már kettős tömegűt?

 :ima:
[/quote]
  • Duster, előtte H-Astra kombi, Lacetti SW, Nubira3, Espero 2.0aut
  • Szfehérvár, Balaton, M7, Bp
attis