Szerző Téma: CRUZE tapasztalatok  (Megtekintve 233456 alkalommal)

0 Felhasználó és 1 vendég van a témában

Nem elérhető HFT

  • Klubtag
  • Globális moderátor
  • Daewoo-Chevy Angel!
  • *****
  • Hozzászólások: 5338
  • Nem: Férfi
  • Globális moderátor
    • Profil megtekintése
    • FB
Re: CRUZE 2009!
« Válasz #20 Dátum: 2008 November, 21, 22:19:23 pm »
WTCC ultra videó  :oke:

Ez nagyon úgy néz ki,mint egy utcai változat!
Talán elérhetõ lesz nekünk is???

néhány wtcc-futamon már felvezetõ autó volt ez a prototípus. (de ez nem ide való, mert nem a cruze.)
  • Tico:1999-2001, Matiz: 2002-2006, Nubira: 2004-2008, Tacuma: 2006-2010, Orlando: 2013-2016
  • Dunaharaszti
HFT

Nem elérhető HFT

  • Klubtag
  • Globális moderátor
  • Daewoo-Chevy Angel!
  • *****
  • Hozzászólások: 5338
  • Nem: Férfi
  • Globális moderátor
    • Profil megtekintése
    • FB
Re: CRUZE 2009!
« Válasz #21 Dátum: 2008 December, 16, 19:53:23 pm »
  • Tico:1999-2001, Matiz: 2002-2006, Nubira: 2004-2008, Tacuma: 2006-2010, Orlando: 2013-2016
  • Dunaharaszti
HFT

Nem elérhető Viper

  • Daewoo-Chevy God!
  • ***
  • Hozzászólások: 12165
  • Nem: Férfi
  • Nexia1.5 16V(96')by H&H R.I.P. :( Lacetti SW 1.6
    • Profil megtekintése
    • http://vipernexia.uw.hu/
Re: CRUZE 2009!
« Válasz #22 Dátum: 2008 December, 18, 19:12:29 pm »
franciául
:megfejel: :megfejel: :censored:
kár, hogy franciául van :siro:

Nem elérhető HFT

  • Klubtag
  • Globális moderátor
  • Daewoo-Chevy Angel!
  • *****
  • Hozzászólások: 5338
  • Nem: Férfi
  • Globális moderátor
    • Profil megtekintése
    • FB
CRUZE 2009
« Válasz #23 Dátum: 2009 Február, 06, 17:28:52 pm »
Tehát 2008. novembere óta kapható a modell Dél-Koreában, ill. 2009. január végén bevezették a 2.0 dieselt is. Errõl adatok: ITT (ottani neve daewoo lacetti premiere)
« Utoljára szerkesztve: 2009 Március, 23, 15:46:44 pm írta HFT »
  • Tico:1999-2001, Matiz: 2002-2006, Nubira: 2004-2008, Tacuma: 2006-2010, Orlando: 2013-2016
  • Dunaharaszti
HFT

Nem elérhető HFT

  • Klubtag
  • Globális moderátor
  • Daewoo-Chevy Angel!
  • *****
  • Hozzászólások: 5338
  • Nem: Férfi
  • Globális moderátor
    • Profil megtekintése
    • FB
Re: CRUZE 2009
« Válasz #24 Dátum: 2009 Február, 06, 17:31:45 pm »
koreai sajtófotó galéria ITT
  • Tico:1999-2001, Matiz: 2002-2006, Nubira: 2004-2008, Tacuma: 2006-2010, Orlando: 2013-2016
  • Dunaharaszti
HFT

Nem elérhető HFT

  • Klubtag
  • Globális moderátor
  • Daewoo-Chevy Angel!
  • *****
  • Hozzászólások: 5338
  • Nem: Férfi
  • Globális moderátor
    • Profil megtekintése
    • FB
Re: CRUZE 2009
« Válasz #25 Dátum: 2009 Február, 06, 17:34:07 pm »
  • Tico:1999-2001, Matiz: 2002-2006, Nubira: 2004-2008, Tacuma: 2006-2010, Orlando: 2013-2016
  • Dunaharaszti
HFT

Nem elérhető HFT

  • Klubtag
  • Globális moderátor
  • Daewoo-Chevy Angel!
  • *****
  • Hozzászólások: 5338
  • Nem: Férfi
  • Globális moderátor
    • Profil megtekintése
    • FB
Re: CRUZE 2009
« Válasz #26 Dátum: 2009 Február, 06, 17:36:53 pm »
Európai sajtófotó galéria: ITT
  • Tico:1999-2001, Matiz: 2002-2006, Nubira: 2004-2008, Tacuma: 2006-2010, Orlando: 2013-2016
  • Dunaharaszti
HFT

Romeo

  • Vendég
Re: CRUZE 2009
« Válasz #27 Dátum: 2009 Március, 11, 15:30:39 pm »
Most,hogy már közeledik a Cruze premierjének ideje egyre jobban foglalkoztat az ára! :omg:

Nem elérhető HFT

  • Klubtag
  • Globális moderátor
  • Daewoo-Chevy Angel!
  • *****
  • Hozzászólások: 5338
  • Nem: Férfi
  • Globális moderátor
    • Profil megtekintése
    • FB
Re: CRUZE 2009
« Válasz #28 Dátum: 2009 Március, 21, 19:39:23 pm »
Koreában dolgozó, de német, ausztrál és amerikai kollegáik együttmûködését is igénybe vevõ nemzetközi formatervezõ csapat közös munkájának gyümölcse a Cruze. Újdonság például a meredek szélvédõtõl a karcsú hátsó oszlopig ívelõ tetõvonal, és a kis lépcsõ hátul, a csomagtartónál, amely, a kategóriában elsõként, négyajtós kupét mutat. Fontos design-téma egy hagyományos Chevy-részlet, a Corvette-bõl ismert ?dupla-pilótafülke? újrafogalmazása, amely megosztja az autózás élményét a vezetõ és az elsõ utas között. A mûszerfal mindkét oldalára színes szövet- vagy szemcsézett mûanyag-betét választható, amelynek színe az ülésekhez és az ajtókárpithoz illik. A típuselõdhöz képest fontos újítás a Cruze üléseibe épített drótháló, amely egyenletesen osztja el a terhelést, illetve a keményebb habtöltés és a mélyebb kiformálás. A szövetkárpit varrása nagyon tartós, a huzat hosszú idõ után sem kelt megnyúlt benyomást. A fûthetõ bõrülés opció az LT csúcskivitelhez. Az elsõ ülések hosszirányú állítási tartományát körülbelül 50 milliméterrel megnövelték, így az egyik leghosszabb lett a kompakt kategóriában. A manuális légkondicionáló opció az alapmodellben, illetve standard az LS változatokban, míg az LT-hez kétzónás klímaautomata jár. A szellõzõ levegõ por- és szagszûrõje, valamint a fûthetõ hátsó szélvédõ egyetlen modellbõl sem hiányzik.

Az új motorválaszték 1.6-os és 1.8-as, alumíniumépítésû benzinesekbõl, illetve egy 16-szelepes, kétliteres turbódízelbõl áll. Az elõbbiek szívás- és kipufogás-vezérlése is változó. Az 1.6-os teljesítménye 114 LE/83 kW 6400/percnél, nyomatéka 153 Nm 4200-nál. Az 1.8-as megfelelõ adatai: 141 LE/104 kW 6200-nál és 176 Nm 3,800nál, amelynek 85 százaléka 2000 és 6300 között rendelkezésre áll. Manuális sebességváltóval a százra gyorsítás ideje 12,5 illetve 10,0 másodperc, a fogyasztás 6.7, illetve 6.8 liter/100 km.

Forrás: OKAutó
  • Tico:1999-2001, Matiz: 2002-2006, Nubira: 2004-2008, Tacuma: 2006-2010, Orlando: 2013-2016
  • Dunaharaszti
HFT

Nem elérhető HFT

  • Klubtag
  • Globális moderátor
  • Daewoo-Chevy Angel!
  • *****
  • Hozzászólások: 5338
  • Nem: Férfi
  • Globális moderátor
    • Profil megtekintése
    • FB
Re: CRUZE 2009
« Válasz #29 Dátum: 2009 Március, 21, 19:51:38 pm »

Vadonatúj Chevrolet Cruze: vonzó designt és kiváló minõséget hoz az értékszegmensbe
? Kompakt szedán vezeti be az új, globális formanyelvet
? ?Négyajtós kupé? jelleg, stabil kiállással
? Kiváló minõségû kidolgozás
? Nagyon jó ütközésvédelmi besorolás várható
? Harmonikus berendezés, ?kettõs vezetõhellyel?
? A kategória legtágasabb hátsó utastere
? 1.6/1.8-literes benzinmotor, kétoldali változó vezérléssel
? A 2.0-literes turbódízel fogyasztása mindössze 5.6 L/100 km a kombinált ciklusban
? Az európai igényeknek megfelelõen hangolt futómû


A vadonatúj Chevrolet Cruze magasabbra helyezi a design, a minõség, az ütközésbiztonság, a hajtómû és a menetkultúra mércéjét az európai kompakt kategóriában. A várhatóan kiváló EuroNCAP ütközésbiztonsági minõsítésû, vadonatúj hajtómûvekkel felszerelt Cruze egy új, globális formanyelvet hoz be a Chevrolet márkánál. "A Chevrolet mindig is értékes autókat kínált, és fokozottan váltja be ezt az ígéretet az új Cruze modellel," mondta Wayne Brannon, a GM Europe Chevrolet márkáért felelõs alelnöke. "Designja, minõsége, anyagválasztása és külsõ-belsõ stílusa egyaránt nagyszerû." Az európai ízlésnek megfelelõ küllemû és futómûvû Cruze márciustól kapható, mint egy sor, hozzá hasonló megjelenésû és minõségû új termék elõfutára. Felsorakozik, és gólhelyzetbe kerül a Chevrolet-csatársor! Külsõ design A Koreában dolgozó, de német, ausztrál és amerikai kollegáik együttmûködését is igénybe vevõ nemzetközi formatervezõ csapat feladata olyan kompakt, lejtõshátú szedán megalkotása volt, amely új energiával frissíti fel a Chevrolet márkát.

?Célunk nem evolúció, hanem revolúció volt?, jelentette ki Taewan Kim, a koreai GM DAT Design Center alelnöke. Emberei friss látványelemeket hoztak be, és újraértelmezték a márkától megszokottakat. Újdonság például a meredek szélvédõtõl a karcsú hátsó oszlopig ívelõ tetõvonal, és a kis lépcsõ hátul, a csomagtartónál, amely, a kategóriában elsõként, négyajtós kupét mutat. Az elõdjénél szélesebb és hosszabb Cruze kerekei a feszes vonalú karosszéria négy sarkára kerültek, utalva a stabil útfogásra. Elõször jelenik meg a Chevy eszköztárában a végigfutó, kidomborodó váll. Az autó szépségét fokozza, hogy letisztult karosszériáját nem cicomázzák felrakott díszítõelemek. A jellegzetes, kettõs hûtõmaszk öntudatosan viseli az arany csokornyakkendõt. Kétoldalt az ékszerszerûen csillogó fényszórók nyilazása vezeti a tekintetet az elsõ sárvédõkre. A karosszériába simuló hátsó lámpa két kerek világítófelülete hagyományos Chevy-motívum. Nemcsak mutatós, hanem áramvonalas is a Cruze, alaktényezõje 0.31, amiben szerepet játszik, hogy olyan pontosan illeszkednek a karosszéria-elemek, mint sokkal drágább kocsikon szokás. Mintha egy tömbbõl munkálták volna ki az autót! ?Erõs karakterû, határozott kiállású autó ez," teszi hozzá Taewan Kim. "Kiemelkedik vetélytársai közül." Belsõ design és felszerelés A sportos, de barátságos, ötüléses utastérre harmonikus, folytonos vonalak és szemcsézett, puha felületû anyagok jellemzõk. Minõségi hatása felülmúlja az olcsó kompakt kocsiktól megszokottat. Osztályelsõ például az elemek precíz illeszkedése, és a Cruze lejtõs tetõvonalát meghazudtolóan tágas hátsó láb-, váll- és fejtér. Fontos design-téma egy hagyományos Chevy-részlet, a Corvette-bõl ismert ?dupla-pilótafülke? újrafogalmazása, amely megosztja az autózás élményét a vezetõ és az elsõ utas között. A mûszerfal mindkét oldalára színes szövet- vagy szemcsézett mûanyag-betét választható, amelynek színe az ülésekhez és az ajtókárpithoz illik.

A ?dupla pilótafülke? középrészén a szórakoztató-tájékoztató berendezés és a légkondicionáló kezelõszervei helyezkednek el. Lapos szögben áll az egész, egymásba átfolyó formái mellõzik az egyenes vonalakat és a kezelõpanelek ?bekeretezését?. Tervezéséhez háromdimenziós matematikai modellezést használtak. Az analóg mûszerek tiszta, fehér és jég-kék megvilágítását fénydiódák biztosítják. A típuselõdhöz képest fontos újítás a Cruze üléseibe épített drótháló, amely egyenletesen osztja el a terhelést, illetve a keményebb habtöltés és a mélyebb kiformálás. A szövetkárpit varrása nagyon tartós, a huzat hosszú idõ után sem kelt megnyúlt benyomást. A fûthetõ bõrülés opció az LT csúcskivitelhez. Az elsõ ülések hosszirányú állítási tartományát körülbelül 50 milliméterrel megnövelték, így az egyik leghosszabb lett a kompakt kategóriában. A manuális légkondicionáló opció az alapmodellben, illetve standard az LS változatokban, míg az LT-hez kétzónás klímaautomata jár. A szellõzõ levegõ por- és szagszûrõje, valamint a fûthetõ hátsó szélvédõ egyetlen modellbõl sem hiányzik. Az alap- és LS-kivitelben AM/FM/CD rádió van, digitális RDS jelfeldolgozással, MP3-lejátszással és kétszínû kijelzõvel. Az LT-hez hatlemezes mûszerfali CD-váltó, és a középrészen elhelyezett USB csatlakozó tartozik, iPod részére. Mindegyik specifikációhoz lehet DVD-alapú navigátort rendelni, hétcolos színes kijelzõvel ? ez is kategória-újdonság a Chevrolet-nél. Struktúra és biztonsági rendszerek A Cruze karosszériája a legszilárdabb a kategóriában, csavarási merevsége a típuselõdének 140 százaléka. Ennek köszönhetõ a zaj- és rezgésmentesség, az ütközésbiztonság és a kiváló útfogás. A GM németországi, amerikai, ausztráliai és koreai részlegeinek együttmûködésével készült Cruze EuroNCAP töréstesztjére maximális, ötcsillagos értékelést várnak. "A kulcsfontosságú területeken, mint a karosszéria-szerkezet, a futómû, a biztonsági és elektronikai rendszerek, felhasználtuk a legjobb megoldásokat a GM gyakorlatából," árulja el Peter Mertens, a GM kompakt autókért illetékes globális vezetõje.

Az alapstruktúrát préselt acél csövek, idomok és zártszelvények alkotják. A 17.66 KNm/fokos csavarásállóság egyedülálló a Cruze mezõnyében. A szerkezet 65 százaléka áll nagyszilárdságú acélból ? ez másfélszerese a típuselõdének, a hegesztési pontok számát pedig mintegy 30 százalékkal növelték meg. A hatásos utasvédelmet szolgáló erõbevezetési útvonalak a váznyúlványokból, a küszöbökbõl és a tetõoszlopokból állnak, ahol mindenütt nagyszilárdságú acélt és változó lemezvastagságot használtak. Oldalütközés ellen ultra-nagyszilárdságú ajtóbetétek és masszív ajtókeretek óvnak. Négy kilométernél kisebb sebességû koccanást a lökhárítók burkolata nyel el, ilyenkor nem sérül a karosszéria. A merev karosszéria hatásosan csökkenti a zajokat és rezgéseket, így érthetõ, hogy a jutányos árú kompakt kocsik között a legcsendesebbek közé tartozik a Cruze. Mind az öt ülésnél hárompontos öv van, miként standard a két frontlégzsák, a függönylégzsák, az elsõ ülések oldallégzsákja és az ütközéskor kiakadó pedálsor. Az aktív biztonság érdekében blokkolásgátlót (ABS), kipörgésgátlót (TCS) és ? opcionálisan ? elektronikus menetstabilizálót (ESC) építenek be.

Hajtómû: Az új motorválaszték 1.6-os és 1.8-as, alumíniumépítésû benzinesekbõl, illetve egy 16-szelepes, kétliteres turbódízelbõl áll. Az elõbbiek szívás- és kipufogás-vezérlése is változó. Az 1.6-os teljesítménye 114 LE/83 kW 6400/percnél, nyomatéka 153 Nm 4200-nál. Az 1.8-as megfelelõ adatai: 141 LE/104 kW 6200-nál és 176 Nm 3,800nál, amelynek 85 százaléka 2000 és 6300 között rendelkezésre áll. Fajlagos teljesítménye a piac legjobbjává teszi. Manuális sebességváltóval a százra gyorsítás ideje 12,5 illetve 10,0 másodperc, a fogyasztás 6.7, illetve 6.8 liter/100 km.

Még zsugoribban bánik az üzemanyaggal a közös nyomócsöves, változó geometriájú turbóval (VGT) ellátott, 150 LE/110 kW teljesítményû turbódízel: az 5.6 liter/100 km több mint ezer kilométeres hatótávolságot eredményez. Nyomatékmaximuma 320 Nm, már 2000-percnél, 10,0 másodperc alatt gyorsítja százra az autót, de még lenyûgözõbb a gyorsítási rugalmassága: 80-tól 120-ig ötödikben csak 12,5 másodperc telik el. Az év folyamán csatlakozik majd hozzá egy 125 LE/92 kW teljesítményû változat is. Az 1.6-literes motor standard az alap- és az LS-változatokhoz, míg az 1.8-as standard az LT-hez és opció az LS-hez. Mindkettõ kapható az ötfokozatú manuális sebességváltó mellett az új, hatfokozatú automatával is, amely megint csak egy ?kategória-elsõ? a Chevrolet-tõl. A turbódízel csak az LT-hez kapható, a 125 LE/92 kW teljesítményû kivitelt pedig az alapmodellhez és az LS-hez fogják kínálni. A dízelekhez csak manuális váltómû rendelhetõ. A motort és az erõátvitelt hordozó bölcsõt négy gumibak rögzíti, megakadályozva a rezgések átterjedését az utastérre.

Futómû, fék, kormány: A Cruze futómûvét, kormányát és fékjét európai utakon, az itteni ízlésnek megfelelõen fejlesztették. Az élénkség és a komfort ötvözetével a Cruze pompás kapcsolatot teremt az úttal, ugyanakkor laza, kényelmes utazást tesz lehetõvé. Elõdjéhez képest stabilabban fekszik az úton a Cruze, nyomtávja elöl 1,544 mm (+ 64 mm), hátul 1,558 m (+ 78 mm), míg az 2,685 milliméteres tengelytáv 85-tel nõtt. Az elsõ futómû MacPherson rendszerû; az oldalerõk kiegyenlítése csökkenti a súrlódást. Az alsó lengõkarok hidraulikus bakokkal kapcsolódnak a bölcsõhöz ? ezt a kiváló rezgéscsillapítási megoldást csak jóval drágább autókon szokták alkalmazni. Hátul helytakarékos, állandó kerékdõlést biztosító csatolt lengõkaros, torziós futómûvet találunk, amelynek lengõkarjait szabadalmazott mágneses ívhegesztéssel rögzítik. Ez lehetõséget ad arra, hogy a motortól és a jármûsúlytól függõen változtassák a falvastagságot és a csatlakozási szöget, így mindegyik változat karosszéria-dõlése és sajátkormányzása finoman hangolható legyen.

A négy féktárcsa közül az elsõk belsõ hûtésûek, a hátsók tömörek. Alapfelszerelés a blokkolásgátló (ABS), a kipörgásgátló (TCS) és az elektronikus fékerõ-elosztó (EBD) (EU + 2 ország). Szintén standard (EU + 2 ország) az elektronikus menetstabilizáló (ESC), amely egyesíti magában az ABS és a TCS funkcióit, pályán tartja az autót, kivédi a vezetõ hibáit, és segít a hirtelen kikerülési manõvereknél. A hidraulikus rásegítésû fogasléces szervokormány direkt áttételû, vezetés közben csak kevés kormányforgatásra van szükség.

Forrás: GM Media Online - sajtóanyag
  • Tico:1999-2001, Matiz: 2002-2006, Nubira: 2004-2008, Tacuma: 2006-2010, Orlando: 2013-2016
  • Dunaharaszti
HFT

Nem elérhető G.I.D.L

  • Daewoo guru
  • ********
  • Hozzászólások: 1721
  • Nem: Férfi
  • 1999 1,6 16v e-tec sedan Tahitótfalu
    • Profil megtekintése
    • Carstyling
Re: CRUZE 2009
« Válasz #30 Dátum: 2009 Március, 21, 19:55:46 pm »
http://www.chevrolet.hu/cruze/cruze-index.html Hát igen, ami szép az szép.

Nem elérhető sebike

  • Service Man
  • Daewoo-Chevy Angel!
  • **
  • Hozzászólások: 4685
  • Nem: Férfi
    • Profil megtekintése
    • sn-car
Re: CRUZE 2009
« Válasz #31 Dátum: 2009 Március, 21, 20:16:06 pm »
Az alap 1.6-os kb 3.6Miliótól indul a jobban felszerelt 4 Milla lessz
  • Chevrolet Nubira SW WTCC R+
  • Kaposvár
15 évig VOLT márkaszervizes, KAPOSVÁR
70/4334431
www.sn-car.hu

szala

  • Vendég
Re: CRUZE 2009
« Válasz #32 Dátum: 2009 Március, 21, 21:00:26 pm »
Koreában dolgozó, de német, ausztrál és amerikai kollegáik együttmûködését is igénybe vevõ nemzetközi formatervezõ csapat közös munkájának gyümölcse a Cruze. Újdonság például a meredek szélvédõtõl a karcsú hátsó oszlopig ívelõ tetõvonal, és a kis lépcsõ hátul, a csomagtartónál, amely, a kategóriában elsõként, négyajtós kupét mutat. Fontos design-téma egy hagyományos Chevy-részlet, a Corvette-bõl ismert ?dupla-pilótafülke? újrafogalmazása, amely megosztja az autózás élményét a vezetõ és az elsõ utas között. A mûszerfal mindkét oldalára színes szövet- vagy szemcsézett mûanyag-betét választható, amelynek színe az ülésekhez és az ajtókárpithoz illik. A típuselõdhöz képest fontos újítás a Cruze üléseibe épített drótháló, amely egyenletesen osztja el a terhelést, illetve a keményebb habtöltés és a mélyebb kiformálás. A szövetkárpit varrása nagyon tartós, a huzat hosszú idõ után sem kelt megnyúlt benyomást. A fûthetõ bõrülés opció az LT csúcskivitelhez. Az elsõ ülések hosszirányú állítási tartományát körülbelül 50 milliméterrel megnövelték, így az egyik leghosszabb lett a kompakt kategóriában. A manuális légkondicionáló opció az alapmodellben, illetve standard az LS változatokban, míg az LT-hez kétzónás klímaautomata jár. A szellõzõ levegõ por- és szagszûrõje, valamint a fûthetõ hátsó szélvédõ egyetlen modellbõl sem hiányzik.

Az új motorválaszték 1.6-os és 1.8-as, alumíniumépítésû benzinesekbõl, illetve egy 16-szelepes, kétliteres turbódízelbõl áll. Az elõbbiek szívás- és kipufogás-vezérlése is változó. Az 1.6-os teljesítménye 114 LE/83 kW 6400/percnél, nyomatéka 153 Nm 4200-nál. Az 1.8-as megfelelõ adatai: 141 LE/104 kW 6200-nál és 176 Nm 3,800nál, amelynek 85 százaléka 2000 és 6300 között rendelkezésre áll. Manuális sebességváltóval a százra gyorsítás ideje 12,5 illetve 10,0 másodperc, a fogyasztás 6.7, illetve 6.8 liter/100 km.

Forrás: OKAutó
Hali,

Az 1,6 és 1,8-as motorok adatai eléggé hasonlítanak az Opel motorokéra, mert a technológia mondjuk nagyrészt hasonló...
Legalábbis az alapok ugyanonnét indultak 3 éve...
A Cruze padlólemeze (és sok alkatrésze) meg mondjuk a következõ Astrával egyezik.

Nem elérhető sebike

  • Service Man
  • Daewoo-Chevy Angel!
  • **
  • Hozzászólások: 4685
  • Nem: Férfi
    • Profil megtekintése
    • sn-car
Re: CRUZE 2009
« Válasz #33 Dátum: 2009 Március, 21, 22:10:04 pm »
Koreában dolgozó, de német, ausztrál és amerikai kollegáik együttmûködését is igénybe vevõ nemzetközi formatervezõ csapat közös munkájának gyümölcse a Cruze. Újdonság például a meredek szélvédõtõl a karcsú hátsó oszlopig ívelõ tetõvonal, és a kis lépcsõ hátul, a csomagtartónál, amely, a kategóriában elsõként, négyajtós kupét mutat. Fontos design-téma egy hagyományos Chevy-részlet, a Corvette-bõl ismert ?dupla-pilótafülke? újrafogalmazása, amely megosztja az autózás élményét a vezetõ és az elsõ utas között. A mûszerfal mindkét oldalára színes szövet- vagy szemcsézett mûanyag-betét választható, amelynek színe az ülésekhez és az ajtókárpithoz illik. A típuselõdhöz képest fontos újítás a Cruze üléseibe épített drótháló, amely egyenletesen osztja el a terhelést, illetve a keményebb habtöltés és a mélyebb kiformálás. A szövetkárpit varrása nagyon tartós, a huzat hosszú idõ után sem kelt megnyúlt benyomást. A fûthetõ bõrülés opció az LT csúcskivitelhez. Az elsõ ülések hosszirányú állítási tartományát körülbelül 50 milliméterrel megnövelték, így az egyik leghosszabb lett a kompakt kategóriában. A manuális légkondicionáló opció az alapmodellben, illetve standard az LS változatokban, míg az LT-hez kétzónás klímaautomata jár. A szellõzõ levegõ por- és szagszûrõje, valamint a fûthetõ hátsó szélvédõ egyetlen modellbõl sem hiányzik.

Az új motorválaszték 1.6-os és 1.8-as, alumíniumépítésû benzinesekbõl, illetve egy 16-szelepes, kétliteres turbódízelbõl áll. Az elõbbiek szívás- és kipufogás-vezérlése is változó. Az 1.6-os teljesítménye 114 LE/83 kW 6400/percnél, nyomatéka 153 Nm 4200-nál. Az 1.8-as megfelelõ adatai: 141 LE/104 kW 6200-nál és 176 Nm 3,800nál, amelynek 85 százaléka 2000 és 6300 között rendelkezésre áll. Manuális sebességváltóval a százra gyorsítás ideje 12,5 illetve 10,0 másodperc, a fogyasztás 6.7, illetve 6.8 liter/100 km.

Forrás: OKAutó
Hali,

Az 1,6 és 1,8-as motorok adatai eléggé hasonlítanak az Opel motorokéra, mert a technológia mondjuk nagyrészt hasonló...
Legalábbis az alapok ugyanonnét indultak 3 éve...
A Cruze padlólemeze (és sok alkatrésze) meg mondjuk a következõ Astrával egyezik.



Nem hasonlítanak ugyanazok a benzinesek a dizel az Epicáé,a Lacetti független felfüggesztése is sajnos az Astra rokonságnak az áldozata lett, a J Astrával lesz mûszaki rokon a Cruse
  • Chevrolet Nubira SW WTCC R+
  • Kaposvár
15 évig VOLT márkaszervizes, KAPOSVÁR
70/4334431
www.sn-car.hu

Nem elérhető captainb

  • Klubtag
  • Klubtag
  • Daewoo-Chevy Mennyországban!
  • *
  • Hozzászólások: 2627
  • Nem: Férfi
  • Lacetti 1.6 SW Elite júzer Pilisvörösváron
    • Profil megtekintése
Re: CRUZE 2009
« Válasz #34 Dátum: 2009 Március, 22, 18:59:47 pm »
gyönyörû. Kár, hogy sokáig nem lesz belõle kombi. Mekkora csomagtartó? Vagy írtátok és átsiklottam rajta?

Sebike? Esetleg a felszereltség? Mi széria, mi rendelhetõ?
cq cq cq...

Nem elérhető sebike

  • Service Man
  • Daewoo-Chevy Angel!
  • **
  • Hozzászólások: 4685
  • Nem: Férfi
    • Profil megtekintése
    • sn-car
Re: CRUZE 2009
« Válasz #35 Dátum: 2009 Március, 22, 19:48:10 pm »
gyönyörû. Kár, hogy sokáig nem lesz belõle kombi. Mekkora csomagtartó? Vagy írtátok és átsiklottam rajta?

Sebike? Esetleg a felszereltség? Mi széria, mi rendelhetõ?

Pillanatnyilag kombit NEM terveznek belõle!
Hivatalos felszereltségi lista még nincs!
  • Chevrolet Nubira SW WTCC R+
  • Kaposvár
15 évig VOLT márkaszervizes, KAPOSVÁR
70/4334431
www.sn-car.hu

Nem elérhető captainb

  • Klubtag
  • Klubtag
  • Daewoo-Chevy Mennyországban!
  • *
  • Hozzászólások: 2627
  • Nem: Férfi
  • Lacetti 1.6 SW Elite júzer Pilisvörösváron
    • Profil megtekintése
Re: CRUZE 2009
« Válasz #36 Dátum: 2009 Március, 22, 20:40:45 pm »
gyönyörû. Kár, hogy sokáig nem lesz belõle kombi. Mekkora csomagtartó? Vagy írtátok és átsiklottam rajta?

Sebike? Esetleg a felszereltség? Mi széria, mi rendelhetõ?

Pillanatnyilag kombit NEM terveznek belõle!
Hivatalos felszereltségi lista még nincs!
Azért írtam, hogy még sokáig nem lesz. Nekem tetszik, de sajna már az SW-t is kezdjük kinõni. :-(
Mekkora a csomagtér a Cruze-ban?
cq cq cq...

Nem elérhető HFT

  • Klubtag
  • Globális moderátor
  • Daewoo-Chevy Angel!
  • *****
  • Hozzászólások: 5338
  • Nem: Férfi
  • Globális moderátor
    • Profil megtekintése
    • FB
Re: CRUZE 2009
« Válasz #37 Dátum: 2009 Március, 28, 13:14:33 pm »
elsõ ár Európában

~3.7 millió Ft lenne átszámítva, de ez csak durva összevetés, tehát ott van, ahogy sebike írta.  :oke:
« Utoljára szerkesztve: 2009 Március, 28, 13:18:12 pm írta HFT »
  • Tico:1999-2001, Matiz: 2002-2006, Nubira: 2004-2008, Tacuma: 2006-2010, Orlando: 2013-2016
  • Dunaharaszti
HFT

Nem elérhető HFT

  • Klubtag
  • Globális moderátor
  • Daewoo-Chevy Angel!
  • *****
  • Hozzászólások: 5338
  • Nem: Férfi
  • Globális moderátor
    • Profil megtekintése
    • FB
Re: CRUZE 2009
« Válasz #38 Dátum: 2009 Március, 28, 13:21:46 pm »
... és megérkezett Ausztráliába is, Holden Cruze néven  (ez a név már futott itt, ezen a néven volt az ignis ausztrál piacos változata)
  • Tico:1999-2001, Matiz: 2002-2006, Nubira: 2004-2008, Tacuma: 2006-2010, Orlando: 2013-2016
  • Dunaharaszti
HFT

Nem elérhető sebike

  • Service Man
  • Daewoo-Chevy Angel!
  • **
  • Hozzászólások: 4685
  • Nem: Férfi
    • Profil megtekintése
    • sn-car
Re: CRUZE 2009
« Válasz #39 Dátum: 2009 Április, 02, 12:03:02 pm »
  • Chevrolet Nubira SW WTCC R+
  • Kaposvár
15 évig VOLT márkaszervizes, KAPOSVÁR
70/4334431
www.sn-car.hu