Legutóbbi hozzászólások

Oldalak: [1] 2 3 ... 10
1
Találkozók / Minitali 2020-ban
« Utolsó üzenet: írta sznuni Dátum 2020 Június, 01, 08:06:04 am »
Sziasztok,

A kialakult helyzetre való tekintettel, mi lenne, ha tartanánk pár minitalit.
Kicsit másképpen, de a már megszokott helyen. Mivel már mehetünk a szabadba és már láttam más kluboktól is eseményeket, arra gondoltam, hogy egy Lurdy-s talit összehozhatnánk.
Van rá érdeklődés?

Üdv:
sznuni
2
Kávézó zamatos témákkal / Re:CSEVEGŐ
« Utolsó üzenet: írta sznuni Dátum 2020 Június, 01, 08:01:37 am »
Sziasztok,

A meglátásom az, hogy bár hiába próbálok/lunk embereket visszacsábítani a fórumra, mindenki a FACEBOOK-ot használja, mert ott valószínűbb a mihamarabbi válaszadás, mint itt a fórumon. Egyértelmű és az adatok is azt mutatják, hogy ez IGAZ. Sajnos itt egy kérdésre legtöbbször 1nap alatt válaszolunk. A FACEBOOK-on meg rossz esetben is 2-3 óra alatt választ adnak a kérdésekre. Emiatt a fórum vonzereje egyértelműen vissza esett. Én sem örülök ennek, de sajnos a fejlődjünk a korral elmélet itt is előjött. Nekem ez egy jobban áttekinthetőbb dolog volt, de hiába mindenki ott ül a FB-on reggeltől estig és azt bámulja. Egy ilyen fórum meg nem olyan látványos, mint az. Emiatt van a visszaesés, de működni működik. Emiatt nem is fogjuk ezt megszüntetni, főleg az olyanok miatt sem, akik leginkább itt vannak jelen, mint a FB-on. A másik, hogy bár itt a típusok külön vannak, a FB-on is rengeteg külön csoport alakult. Ott is hiába magyaráztam/tuk, hogy itt a fórum és itt típusok szerint lehet érdeklődni, nem vonzza ide az embereket. A járvány meg még jobban odatesz nekünk is, mint minden más klubnak. Nem lehet talikat szervezni és ez a klubfórumon való jelentkezést is visszavetette. Sokszor csináltuk azt, hogy itt lehetett csak jelentkezni, de végül is alap helyzetben az események rovatban alapbeállítás a jelentkezés a FB-on. Szóval el kell fogadni sajnos, hogy itt lappang az élet, a FB-on meg van. Ennyi.
Én nagyon örül, hogy vannak emberek, akik fenntartják az életet itt és hálás is vagyok érte.
Köszönöm azoknak.

Üdv:
sznuni

Csökken a fórum aktivitás.
Ki fog halni a márkával?
Reméljük, hogy nem. A márka örökké él! :D
3
Kávézó zamatos témákkal / Re:CSEVEGŐ
« Utolsó üzenet: írta vacsek Dátum 2020 Május, 31, 16:18:54 pm »
Csökken a fórum aktivitás.
Ki fog halni a márkával?
Reméljük, hogy nem. A márka örökké él! :D
4
Kávézó zamatos témákkal / Re:CSEVEGŐ
« Utolsó üzenet: írta attis Dátum 2020 Május, 31, 15:12:44 pm »
Csökken a fórum aktivitás.
Ki fog halni a márkával?
5
Racer, Nexia/Cielo / Re:Nexia Racer alkatrészek
« Utolsó üzenet: írta sebike Dátum 2020 Május, 28, 19:29:59 pm »
96180322 -> ilyen gyári számú új vízcsövet tud valaki? Sehol nincs készleten ahogy nézem...  :gondolkodik:

rendelhető új hosszabb átfutással hó végére lenne 3500

Tudsz még ilyet rendelni? Még mindig nem jött meg, amit itt helyben intéztek volna...

4hónap alatt
nem semmi
le kell érdeklődnöm
ez az idő elég volt ahhoz,hogy már ne legyen..
6
Racer, Nexia/Cielo / Re:Nexia Racer alkatrészek
« Utolsó üzenet: írta zuhi_ Dátum 2020 Május, 28, 11:00:24 am »
96180322 -> ilyen gyári számú új vízcsövet tud valaki? Sehol nincs készleten ahogy nézem...  :gondolkodik:

rendelhető új hosszabb átfutással hó végére lenne 3500

Tudsz még ilyet rendelni? Még mindig nem jött meg, amit itt helyben intéztek volna...
7
Kalos, Aveo / Re:Hibák és javításuk.
« Utolsó üzenet: írta sznuni Dátum 2020 Május, 27, 09:25:43 am »
 :szetvert: :szetvert: :szetvert: :sunyi: :sunyi: :sunyi: :sunyi: :yoyo: :yoyo: :yoyo: :hahota: :hahota: :fetreng: :fetreng:
Ja, hát nehéz így beszélgetni, hogy én is csak pár naponta nézek be ide.
Pedig a hozzászólásom is azért született, hogy egyáltalán legyen vmi bejegyzés: ráerősítettem arra amit írtál, meg ha már szóba került, érdekesség képpen betettem azt a fékkörökről szóló képet.
Azzal nem igazán tudok mit kezdeni, hogy miközben én azt írom bal-jobb, ti arra gondoltok kereszt. Ha arra gondoltam volna, hogy kereszt, azt írtam volna kereszt. :)

DT már lecseszett volna benneteket, ha nem zárják ki évekkel ezelőtt!  :yoyo: :hahota:

Na majd legközelebb még pontosabb leszek!


Akkor ezt megbeszéltük.  :oke:
(Én a keresztre mondtam, hogy volt - az oldalankénti körök eszembe se jutottak  :kacsint:)

Kereszt az OK, de nem arról van szó, hanem bal-jobb. Egyik kör a baloldali, másik a jobb oldali fékeket működteti. Akkor lenne jó forgatónyomaték, ha elszáll az egyik.

A csak egyik oldalt fékezem jó kanyarodni.
A tankok pl. Bár gondolom nem ennyire egyszerű az se, hogy befékezem az egyik oldalt, de nem tudom.
Mintha vmi munkagépen láttam volna osztott, dupla fékpedált, amit általában egyszerre nyomnak, de ha nagyon akarod lehet külön is, arról viszont fogalmam sincs az hogyan osztódott. Lehet az is vmi lánctalpas kis izé volt.

Na mindegy!





A hidraulikus fékrendszer szerintem az autódban is átlósan van kialakítva, jobb első - bal hátsó, és bal első - jobb hátsó azonos körön. Az a logikája, ha elszáll az egyik oldal akkor ne totál féloldalas legyen a fékezés, mert akkor egy erősebb fékezéskor simám meg lehetne vele pördülni a jelentős forgatónyomaték miatt.


Hát pont ezért nem is volt ilyen fékelrendezés sose. Mármint bal-jobbos osztás.

Aztán az ABS kicsit átírta ezeket.

Pedig volt. :-)

Nagymamám is mondta, hogy találkozott egyszer Szűz Máriával a mezőn. Volt aki elhitte, volt aki nem.
Mondani kevés! :)

Ott van a képen amit beraktál a 2 körös kereszt elrendezés (b ábra). Ez kiment a divatból kb a Ladákkal.

a régi nem ABS es 2 körös autók keresztbe voltak kötve
8
Kalos, Aveo / Re:Hibák és javításuk.
« Utolsó üzenet: írta SRGedeon Dátum 2020 Május, 27, 08:08:35 am »
Ja, hát nehéz így beszélgetni, hogy én is csak pár naponta nézek be ide.
Pedig a hozzászólásom is azért született, hogy egyáltalán legyen vmi bejegyzés: ráerősítettem arra amit írtál, meg ha már szóba került, érdekesség képpen betettem azt a fékkörökről szóló képet.
Azzal nem igazán tudok mit kezdeni, hogy miközben én azt írom bal-jobb, ti arra gondoltok kereszt. Ha arra gondoltam volna, hogy kereszt, azt írtam volna kereszt. :)

DT már lecseszett volna benneteket, ha nem zárják ki évekkel ezelőtt!  :yoyo: :hahota:

Na majd legközelebb még pontosabb leszek!


Akkor ezt megbeszéltük.  :oke:
(Én a keresztre mondtam, hogy volt - az oldalankénti körök eszembe se jutottak  :kacsint:)

Kereszt az OK, de nem arról van szó, hanem bal-jobb. Egyik kör a baloldali, másik a jobb oldali fékeket működteti. Akkor lenne jó forgatónyomaték, ha elszáll az egyik.

A csak egyik oldalt fékezem jó kanyarodni.
A tankok pl. Bár gondolom nem ennyire egyszerű az se, hogy befékezem az egyik oldalt, de nem tudom.
Mintha vmi munkagépen láttam volna osztott, dupla fékpedált, amit általában egyszerre nyomnak, de ha nagyon akarod lehet külön is, arról viszont fogalmam sincs az hogyan osztódott. Lehet az is vmi lánctalpas kis izé volt.

Na mindegy!





A hidraulikus fékrendszer szerintem az autódban is átlósan van kialakítva, jobb első - bal hátsó, és bal első - jobb hátsó azonos körön. Az a logikája, ha elszáll az egyik oldal akkor ne totál féloldalas legyen a fékezés, mert akkor egy erősebb fékezéskor simám meg lehetne vele pördülni a jelentős forgatónyomaték miatt.


Hát pont ezért nem is volt ilyen fékelrendezés sose. Mármint bal-jobbos osztás.

Aztán az ABS kicsit átírta ezeket.

Pedig volt. :-)

Nagymamám is mondta, hogy találkozott egyszer Szűz Máriával a mezőn. Volt aki elhitte, volt aki nem.
Mondani kevés! :)

Ott van a képen amit beraktál a 2 körös kereszt elrendezés (b ábra). Ez kiment a divatból kb a Ladákkal.

a régi nem ABS es 2 körös autók keresztbe voltak kötve
9
Kalos, Aveo / Re:Hibák és javításuk.
« Utolsó üzenet: írta atothg Dátum 2020 Május, 27, 00:20:20 am »
Akkor ezt megbeszéltük.  :oke:
(Én a keresztre mondtam, hogy volt - az oldalankénti körök eszembe se jutottak  :kacsint:)

Kereszt az OK, de nem arról van szó, hanem bal-jobb. Egyik kör a baloldali, másik a jobb oldali fékeket működteti. Akkor lenne jó forgatónyomaték, ha elszáll az egyik.

A csak egyik oldalt fékezem jó kanyarodni.
A tankok pl. Bár gondolom nem ennyire egyszerű az se, hogy befékezem az egyik oldalt, de nem tudom.
Mintha vmi munkagépen láttam volna osztott, dupla fékpedált, amit általában egyszerre nyomnak, de ha nagyon akarod lehet külön is, arról viszont fogalmam sincs az hogyan osztódott. Lehet az is vmi lánctalpas kis izé volt.

Na mindegy!





A hidraulikus fékrendszer szerintem az autódban is átlósan van kialakítva, jobb első - bal hátsó, és bal első - jobb hátsó azonos körön. Az a logikája, ha elszáll az egyik oldal akkor ne totál féloldalas legyen a fékezés, mert akkor egy erősebb fékezéskor simám meg lehetne vele pördülni a jelentős forgatónyomaték miatt.


Hát pont ezért nem is volt ilyen fékelrendezés sose. Mármint bal-jobbos osztás.

Aztán az ABS kicsit átírta ezeket.

Pedig volt. :-)

Nagymamám is mondta, hogy találkozott egyszer Szűz Máriával a mezőn. Volt aki elhitte, volt aki nem.
Mondani kevés! :)

Ott van a képen amit beraktál a 2 körös kereszt elrendezés (b ábra). Ez kiment a divatból kb a Ladákkal.

a régi nem ABS es 2 körös autók keresztbe voltak kötve
10
Kalos, Aveo / Re:Hibák és javításuk.
« Utolsó üzenet: írta sebike Dátum 2020 Május, 26, 20:15:30 pm »
Kereszt az OK, de nem arról van szó, hanem bal-jobb. Egyik kör a baloldali, másik a jobb oldali fékeket működteti. Akkor lenne jó forgatónyomaték, ha elszáll az egyik.

A csak egyik oldalt fékezem jó kanyarodni.
A tankok pl. Bár gondolom nem ennyire egyszerű az se, hogy befékezem az egyik oldalt, de nem tudom.
Mintha vmi munkagépen láttam volna osztott, dupla fékpedált, amit általában egyszerre nyomnak, de ha nagyon akarod lehet külön is, arról viszont fogalmam sincs az hogyan osztódott. Lehet az is vmi lánctalpas kis izé volt.

Na mindegy!





A hidraulikus fékrendszer szerintem az autódban is átlósan van kialakítva, jobb első - bal hátsó, és bal első - jobb hátsó azonos körön. Az a logikája, ha elszáll az egyik oldal akkor ne totál féloldalas legyen a fékezés, mert akkor egy erősebb fékezéskor simám meg lehetne vele pördülni a jelentős forgatónyomaték miatt.


Hát pont ezért nem is volt ilyen fékelrendezés sose. Mármint bal-jobbos osztás.

Aztán az ABS kicsit átírta ezeket.

Pedig volt. :-)

Nagymamám is mondta, hogy találkozott egyszer Szűz Máriával a mezőn. Volt aki elhitte, volt aki nem.
Mondani kevés! :)

Ott van a képen amit beraktál a 2 körös kereszt elrendezés (b ábra). Ez kiment a divatból kb a Ladákkal.

a régi nem ABS es 2 körös autók keresztbe voltak kötve
Oldalak: [1] 2 3 ... 10