Legutóbbi hozzászólások

Oldalak: [1] 2 3 ... 10
1
Lanos / Re:Hibák
« Utolsó üzenet: írta sebike Dátum Tegnap - 12:30:27 »
Sziasztok!

Azzal a problémával fordulnék hozzátok, hogy ma reggel kisebb csörgéss után megállt alattam a kocsim (Lanos 1,6 2000 évj). Próbáltam indítani, de nem indult és kisebb csörgés ismét hallatszott. Ezután egy kollégám is indította, miközben én néztem a vezérműszíjat (nincs rajta a motor burkolat, mert nemrég szelepfedél tömítést cseréltem és vizsgáltam, hogy ereszt-e valahol) és láttam, hogy furcsán ugrál a szíj. Nincs elszakadva, olyan mintha elment volna a feszítése. Az lenne a kérésem, hogy ennél a típusnál szíj szakadás, lazulás vagy átugrás esetén belever-e a szelep a dugattyúba vagy van a dugattyún kialakítva erre az esetre biztonsági tér? Azért kérdezem, mert ha szelepek és a dugattyúk megúszhatják akkor csak kap egy új szettet és megy tovább ha nem akkor sajnos meg kell válnom tőle. Előre is köszönöm a segítséget.

Üdvözlettel:

peterkrisz

összeér mint minden autó az elmúlt 20-30évben...

Köszönöm a választ. Már leszedtem a hengerfejet. Az egészet újra kellene építeni. Szerintem másik autó lesz véve. Nem éri meg javítani.  :sir:

minimum 150-200.000ft a motor rendberakása
2
Találkozók / Re:Minitalik 2009-től
« Utolsó üzenet: írta kabe77 Dátum Tegnap - 09:58:23 »
Tegnap minitaliztunk a solymári Auchan parkolójában:
3
Lanos / Re:Hibák
« Utolsó üzenet: írta peterkrisz Dátum Tegnap - 08:56:50 »
Sziasztok!

Azzal a problémával fordulnék hozzátok, hogy ma reggel kisebb csörgéss után megállt alattam a kocsim (Lanos 1,6 2000 évj). Próbáltam indítani, de nem indult és kisebb csörgés ismét hallatszott. Ezután egy kollégám is indította, miközben én néztem a vezérműszíjat (nincs rajta a motor burkolat, mert nemrég szelepfedél tömítést cseréltem és vizsgáltam, hogy ereszt-e valahol) és láttam, hogy furcsán ugrál a szíj. Nincs elszakadva, olyan mintha elment volna a feszítése. Az lenne a kérésem, hogy ennél a típusnál szíj szakadás, lazulás vagy átugrás esetén belever-e a szelep a dugattyúba vagy van a dugattyún kialakítva erre az esetre biztonsági tér? Azért kérdezem, mert ha szelepek és a dugattyúk megúszhatják akkor csak kap egy új szettet és megy tovább ha nem akkor sajnos meg kell válnom tőle. Előre is köszönöm a segítséget.

Üdvözlettel:

peterkrisz

összeér mint minden autó az elmúlt 20-30évben...

Köszönöm a választ. Már leszedtem a hengerfejet. Az egészet újra kellene építeni. Szerintem másik autó lesz véve. Nem éri meg javítani.  :sir:
4
Lanos / Re:Hibák
« Utolsó üzenet: írta sebike Dátum Tegnap - 07:29:46 »
Sziasztok!

Azzal a problémával fordulnék hozzátok, hogy ma reggel kisebb csörgéss után megállt alattam a kocsim (Lanos 1,6 2000 évj). Próbáltam indítani, de nem indult és kisebb csörgés ismét hallatszott. Ezután egy kollégám is indította, miközben én néztem a vezérműszíjat (nincs rajta a motor burkolat, mert nemrég szelepfedél tömítést cseréltem és vizsgáltam, hogy ereszt-e valahol) és láttam, hogy furcsán ugrál a szíj. Nincs elszakadva, olyan mintha elment volna a feszítése. Az lenne a kérésem, hogy ennél a típusnál szíj szakadás, lazulás vagy átugrás esetén belever-e a szelep a dugattyúba vagy van a dugattyún kialakítva erre az esetre biztonsági tér? Azért kérdezem, mert ha szelepek és a dugattyúk megúszhatják akkor csak kap egy új szettet és megy tovább ha nem akkor sajnos meg kell válnom tőle. Előre is köszönöm a segítséget.

Üdvözlettel:

peterkrisz

összeér mint minden autó az elmúlt 20-30évben...
5
A szerviz válaszol / Re:Kérdések a szerviznek
« Utolsó üzenet: írta sebike Dátum Tegnap - 07:28:01 »
Nekem is 1403 volt tavaly, kb egy éve.

Ezt írtam májusban:
Már jó sok hónapja közlekedtem az elektromosan meghalt egr szelep hibakóddal. Egyszer törölte Jani nyár végén a kütyüjével, aztán vissza is jött pár nap után. Most voltam 2 hete szervizen, akkor Robi is törölte a gyári készülékkel, de feltűnően sokáig nem jött a check. Aztán pár napja jött, kicsit dadogott közben az alapjárat, de a köv indításra már el is tűnt a check és azóta sem jött. Furcsa ez a jelenség, hiszen ha egyszer meghalt az egr, akkor nemigen kelhet életre, nem :?  Vagy....ennyivel többet számít, hogy mi van rádugva és mivel van törölve a hibakód?

Azóta is tökéletes a kocsi és híre sincs a check lámpának. Lehet csak egy scan 100-at kíván a kocsid. Használtat meg szerintem se vegyél, az nagyon lutri. Gyári műszert kellene rádugni hozzáértő emberrel és ha utána is fennáll a probléma, akkor venni bele egy utángyártottat.


tök mindegy mivel van törölve igaz én mikor törlöm kivezérlem,hogy dolgozzon kicsit...
6
Espero / Re:Kérdések, kérések, válaszok!
« Utolsó üzenet: írta sebike Dátum Tegnap - 07:25:41 »
Nekem is újabb gondom adódott. Leparkolok, le akarom állítani a gyújtáskapcsolót, elfordítom balra ütközésig, de a motor megy tovább. A kulcs forgatható ide-oda, nem történik semmi. A motortérben lehúztam a trafóról a kábelt, csak így állt le motor. Vajon mit kell most cserélni... :???: :???:

ha lefullasztod akkor is megáll,egyszerűen letörött a gyújtáskapcsoló vége
7
Espero / Re:Kérdések, kérések, válaszok!
« Utolsó üzenet: írta fede94 Dátum 2018 Július, 20, 23:21:32 pm »
Nekem is újabb gondom adódott. Leparkolok, le akarom állítani a gyújtáskapcsolót, elfordítom balra ütközésig, de a motor megy tovább. A kulcs forgatható ide-oda, nem történik semmi. A motortérben lehúztam a trafóról a kábelt, csak így állt le motor. Vajon mit kell most cserélni... :???: :???:
8
A szerviz válaszol / Re:Kérdések a szerviznek
« Utolsó üzenet: írta WERES Dátum 2018 Július, 20, 12:50:14 pm »
Nekem is 1403 volt tavaly, kb egy éve.

Ezt írtam májusban:
Már jó sok hónapja közlekedtem az elektromosan meghalt egr szelep hibakóddal. Egyszer törölte Jani nyár végén a kütyüjével, aztán vissza is jött pár nap után. Most voltam 2 hete szervizen, akkor Robi is törölte a gyári készülékkel, de feltűnően sokáig nem jött a check. Aztán pár napja jött, kicsit dadogott közben az alapjárat, de a köv indításra már el is tűnt a check és azóta sem jött. Furcsa ez a jelenség, hiszen ha egyszer meghalt az egr, akkor nemigen kelhet életre, nem :?  Vagy....ennyivel többet számít, hogy mi van rádugva és mivel van törölve a hibakód?

Azóta is tökéletes a kocsi és híre sincs a check lámpának. Lehet csak egy scan 100-at kíván a kocsid. Használtat meg szerintem se vegyél, az nagyon lutri. Gyári műszert kellene rádugni hozzáértő emberrel és ha utána is fennáll a probléma, akkor venni bele egy utángyártottat.
9
Nubira/Lacetti/Cruze / Re:Minden ami SW avagy kombisokkk világa :)
« Utolsó üzenet: írta sznuni Dátum 2018 Július, 20, 12:49:17 pm »
Wow, most olvasom, grat Főni!  :oke: :isteni: :ima: :taps:
Köszi  :oke: :kacsint:
10
Nubira/Lacetti/Cruze / Re:Minden ami SW avagy kombisokkk világa :)
« Utolsó üzenet: írta WERES Dátum 2018 Július, 20, 12:24:19 pm »
Wow, most olvasom, grat Főni!  :oke: :isteni: :ima: :taps:
Oldalak: [1] 2 3 ... 10