Igen jól össze van a végen foglalva, de erről szerintem beszéltünk is. Olcsóbb akkor lesz, ha tényleg tömeg gyártásba készülnek, és az akksi kapacitás, élettartam biztosabb lesz.
Ehhez viszont tömeg gyártás kell...
Postakocsival küldve az én LG G2 minimről.
Azt gondolom, nekik (családi ovijárat) nem éri meg.
De lehet olyan üzemmód, pl aki naphosszat rohangál, parkol, megáll, elindul, és szumma nem megy a hatótávnál többet...
Van egy ismerősöm, használt Amperát vett, napi szintem megy telephelyek között többször is. Mindenhol bedugja a töltőt, és így hónapok óta nem tankolt. Fűtési szezonban szokott, így +1,5 l /100km benzin is hozzájön neki.
No meg az ember racionalizál, és ennyi pénz után nem mondja, hogy mást kellett volna vennem 
Amúgy 4 üléses csak és nekem eléggé lapos.
Ja, az áramnak az ipari fogyasztói ár, mínusz áfa a tarifa. A benzin árából nem lehet visszaigényelni.
Szerintem is, az elektormos autó még mindig arra való, hogy városban, rövid távokra használjuk.
A tesztelők meg azt erőltetik, hogy Bp.-ről elmenjenek a Balatonhoz, Bécsbe, Szegedre, Debrecenbe, Horvát tengerpartra stb.
Aztán röhejesen nem jön össze.
Ehelyett egy futár, kis területen mozgó kereskedő, védőnő, stb. milyen jól ki tudná használni.
Én is megyek naponta egy városon belül 30-40-50 km-t is simán. Erre jó volna. 2. autónak való még. Fő autónak esetleg hibrid.