Szerző Téma: A családi egyterű!  (Megtekintve 348435 alkalommal)

0 Felhasználó és 1 vendég van a témában

Nem elérhető lzleo

  • Látott már olyat, aki látott Daewoo-t
  • **
  • Hozzászólások: 173
    • Profil megtekintése
Re:A családi egyterű!
« Válasz #2860 Dátum: 2018 Március, 25, 21:07:45 pm »
mire sikerült 100.000ft ot kimatekozni??? mert abba egy nagyszerviz is belefér első fékbetéttel
Féktárcsák (28.000,-), fékbetétek (12.500,-), támasztó- és kormányösszekötő gömbfejek (17.100,-), stabilizátor karok (10.120,-), szelepfedél tömítés (3.405,-), gyertyák (5.355,-), motorolaj (8.000,-), olaj- és levegőszűrő (4.750,-), munka (24.000,-) = 113.230,-
Sok vagy reális?

Nem elérhető lzleo

  • Látott már olyat, aki látott Daewoo-t
  • **
  • Hozzászólások: 173
    • Profil megtekintése
Re:A családi egyterű!
« Válasz #2861 Dátum: 2018 Március, 25, 21:18:42 pm »
És hozzáteszem, hogy erősen javasoltak még egy vezérléscserét (63.000 km után), az egy újabb 50-60 ezres kiadás lesz.

Nem elérhető lzleo

  • Látott már olyat, aki látott Daewoo-t
  • **
  • Hozzászólások: 173
    • Profil megtekintése
Re:A családi egyterű!
« Válasz #2862 Dátum: 2018 Március, 26, 07:44:56 am »
Ja és még annyi, hogy amikor csinálták, akkor nem tudtak valami alagútszilentet beszerezni, ezért most úgy kopog a futómű, mint még soha...

Nem elérhető sebike

  • Service Man
  • Daewoo-Chevy Angel!
  • **
  • Hozzászólások: 4627
  • Nem: Férfi
    • Profil megtekintése
    • sn-car
Re:A családi egyterű!
« Válasz #2863 Dátum: 2018 Március, 26, 20:30:13 pm »
mire sikerült 100.000ft ot kimatekozni??? mert abba egy nagyszerviz is belefér első fékbetéttel
Féktárcsák (28.000,-), fékbetétek (12.500,-), támasztó- és kormányösszekötő gömbfejek (17.100,-), stabilizátor karok (10.120,-), szelepfedél tömítés (3.405,-), gyertyák (5.355,-), motorolaj (8.000,-), olaj- és levegőszűrő (4.750,-), munka (24.000,-) = 113.230,-
Sok vagy reális?

rengeteg fékből az eredeti gyári tárcsa betét megáll 35000be,stabinga 9000/2db szintén az eredeti ,5w30olaj+szűrő 7500,levegőszűrő 2000,gyertya 3000-től,szelepfedéltömítésből 2000ft tól a gyári 7500,kitámasztó 4000/db kormánygömbfej 4500/db mindegyik CTR ami a gyári,vezérlés klt+vízpumpa 30.000 és ez már a drága úgyhogy lényegesen olcsóbban meg lehet úszni
  • Chevrolet Nubira SW WTCC R+
  • Kaposvár
15 évig VOLT márkaszervizes, KAPOSVÁR
70/4334431
www.sn-car.hu

Nem elérhető lzleo

  • Látott már olyat, aki látott Daewoo-t
  • **
  • Hozzászólások: 173
    • Profil megtekintése
Re:A családi egyterű!
« Válasz #2864 Dátum: 2018 Március, 31, 19:51:57 pm »
rengeteg fékből az eredeti gyári tárcsa betét megáll 35000be,stabinga 9000/2db szintén az eredeti ,5w30olaj+szűrő 7500,levegőszűrő 2000,gyertya 3000-től,szelepfedéltömítésből 2000ft tól a gyári 7500,kitámasztó 4000/db kormánygömbfej 4500/db mindegyik CTR ami a gyári,vezérlés klt+vízpumpa 30.000 és ez már a drága úgyhogy lényegesen olcsóbban meg lehet úszni
Köszönöm az infókat! Ha jól számolom, akkor alkatrészekből 75 ezret azért neked is sikerült összematekozni. Nekem most 89 ezer volt az alkatrészköltség. Nézegetem közben a Unix árait, és például a féktárcsák vagy fékbetétek árai is olyan szinten szórnak, hogy szerintem nehéz megítélni, hogy a 89ezer Ft már lehúzósan sok-e, vagy csak nem a legolcsóbb cuccokat rendelték.
A vezérlés készlet vízpumpával is például a Bárdiéknál 36ezertől 56ezerig szór.
Az autószerelés sajnos bizalmi dolog. Ha számlát kérsz, akkor még magasabb lesz az így is húzós költség, ha meg nem kérsz, akkor szinte bármit megtehetnek. Nekem hiába mutogatja a számítógépe képernyőjén az árakat, ha utána nem az kerül bele, hanem valami féláras gagyi. Szóval csak bízik benne az ember, hogy a 89 ezernek nem csak a fele volt neki az alkatrészek ára...
 

Nem elérhető sebike

  • Service Man
  • Daewoo-Chevy Angel!
  • **
  • Hozzászólások: 4627
  • Nem: Férfi
    • Profil megtekintése
    • sn-car
Re:A családi egyterű!
« Válasz #2865 Dátum: 2018 Április, 01, 09:39:17 am »
rengeteg fékből az eredeti gyári tárcsa betét megáll 35000be,stabinga 9000/2db szintén az eredeti ,5w30olaj+szűrő 7500,levegőszűrő 2000,gyertya 3000-től,szelepfedéltömítésből 2000ft tól a gyári 7500,kitámasztó 4000/db kormánygömbfej 4500/db mindegyik CTR ami a gyári,vezérlés klt+vízpumpa 30.000 és ez már a drága úgyhogy lényegesen olcsóbban meg lehet úszni
Köszönöm az infókat! Ha jól számolom, akkor alkatrészekből 75 ezret azért neked is sikerült összematekozni. Nekem most 89 ezer volt az alkatrészköltség. Nézegetem közben a Unix árait, és például a féktárcsák vagy fékbetétek árai is olyan szinten szórnak, hogy szerintem nehéz megítélni, hogy a 89ezer Ft már lehúzósan sok-e, vagy csak nem a legolcsóbb cuccokat rendelték.
A vezérlés készlet vízpumpával is például a Bárdiéknál 36ezertől 56ezerig szór.
Az autószerelés sajnos bizalmi dolog. Ha számlát kérsz, akkor még magasabb lesz az így is húzós költség, ha meg nem kérsz, akkor szinte bármit megtehetnek. Nekem hiába mutogatja a számítógépe képernyőjén az árakat, ha utána nem az kerül bele, hanem valami féláras gagyi. Szóval csak bízik benne az ember, hogy a 89 ezernek nem csak a fele volt neki az alkatrészek ára...
 

igen mert a gyári  vagy gyárival megegyező minőségű alkatrészeket írtam fék van 20.000 ért is stabinga 2000,olaj és szűrő 5000 ért vezérlést tudnék adni 16500 vízpumpával de ezeket nem adom el az unix bárdi árak bármikor verhetőek pláne japán és koreai autó esetén
  • Chevrolet Nubira SW WTCC R+
  • Kaposvár
15 évig VOLT márkaszervizes, KAPOSVÁR
70/4334431
www.sn-car.hu

Nem elérhető zsolt160

  • "A" Mozigépész!
  • Adminisztrátor
  • Daewoo-Chevy God!
  • *****
  • Hozzászólások: 6141
  • Nem: Férfi
  • Alelnök
    • Profil megtekintése
    • Ősrégi oldalam!
Re:A családi egyterű!
« Válasz #2866 Dátum: 2018 Április, 01, 15:44:10 pm »
lzleo!
Sebike azért írt konkrét árat mert alkatrész eladással foglalkozik! :kacsint:
  • Simson, Chevrolet Lacetti 1.4 LPG!
  • Kaposvár


Nem elérhető hlali

  • Látott már olyat, aki látott Daewoo-t
  • **
  • Hozzászólások: 36
  • Nem: Férfi
    • Profil megtekintése
Re:A családi egyterű!
« Válasz #2867 Dátum: 2018 Április, 02, 20:42:16 pm »
Sziasztok!
Mindenkinek nagyon szépen köszönöm a segítséget! Mivel megváltam az autómtól így búcsúzom tőleletek is! Nagyon köszönök minden segítséget amit kaptam! Amennyiben valakinek csiszolásban kell segítség keressen bátran!
Üdv mindenkinek: Lali
  • chevrolet tacuma
  • Úri -Budapest
hlali

Nem elérhető wpnorb72

  • Újonc
  • *
  • Hozzászólások: 8
    • Profil megtekintése
Re:A családi egyterű!
« Válasz #2868 Dátum: 2018 Április, 11, 22:51:28 pm »
Sziasztok!
Február óta vagyok Tacuma (1,6 comfort, 2008-as évjárat) tulaj.
Sikerült kifognom egy nagyon korrekt, segítőkész eladót, és az autót is elég jó áron kaptam meg. Igaz, nem kevés (191000) km-t futott, de végig egy tulajnál. A motor, kasztni, futómű egyben volt, a szépséghibák (repedt műszerfal, kilincs festés, szétesett jobb hátsó, belső kilincs) pedig nem érdekeltek, mivel sürgősen kellett autó, és a vételárba ennyi bőven belefért...
Kb egy hétig, amikorra időpontom volt a szerelőhöz, boldog Tacumás voltam. A máig is tartó vesszőfutás akkor kezdődött.
Az eladó mondta, hogy 200000-nél kell majd a vezérlést cserélni.
Gondoltam, nem várom ki, és a vásárláskor kötelező folyadékok-; szűrők cseréjével együtt kapjon új vezérlést. Folyadékok, szűrők, gyertyák, vezérlés plusz munkadíj 125000Ft. Ez bele is volt kalkulálva. Amikor elhoztam az autót, olyan volt, mintha alapjáraton kihagyna a gyújtás. Vissza a szerelőhöz.
"Biztos el van koszolódva a fojtószelep, azért nem találja az alapjáratot. Megtisztítom..." - Megtisztította. Utána, az alapjárati kihagyás ugyanúgy maradt.
"Akkor valószínűleg gyújtókábel" - Ok, rendeld meg.
Mire a szerelőtől hazaértem, a fordulatszám ötletszerűen ugrált. Gázelvétel után kb 6-8 másodpercig nem ejtette a fordulatot, és néha csak úgy felpörgött 3000 fölé.
Utánanéztem a neten, ECU betanítás kellett volna. Nem tudtam olyan szerelőt, akinek a scanner-e tudott kommunikálni a Tacumával, úgyhogy irány az Opel márkaszervíz. Kb negyed óra alatt megcsinálták.
"Az alapjárat stabil, nincsenek ötletszerű felpörgések (bár szerintem a vásárláskori állapothoz képest még mindig lassan ejti a fordulatot), de a motor nagyon egyenetlenül jár. Valószínűleg rossz helyen van a vezérlés."
Ok csinálják meg - Megcsinálták, szépen jár a motor: 33000Ft
Két nappal ezután daráló hang a motorból. Opel szervíz.
A feszítőgörgő öntvényéből letört darab a görgő belsejét darálta...
Csere: 43000Ft
Azóta kapott új rádiót, amit a gyári kormány-távirányítóval össze lehetett kötni, megcsináltam a szétesett kilincset, és leműszakizott.
A fordulatot azóta is lassan ejti, kis fordulaton néha megrángatja az autót, mintha nem tudná, hogy gyorsítani, vagy motorfékezni kéne.
Mindez kb 14 literes fogyasztással, a tortúra előtti kb 8,5 liter helyett... Hibakód nélkül...
Van valakinek ötlete, hogy hol tudnák újra betanítani az ECU-t? Vagy Esztergom környékén tudtok olyan szerelőt, akinek van tapasztalata a típussal?
« Utoljára szerkesztve: 2018 Április, 12, 06:42:45 am írta wpnorb72 »
  • Chevrolet Tacuma 1,6
  • Komárom-Esztergom; Pest megye

Nem elérhető sznuni

  • KLUBELNÖK
  • Adminisztrátor
  • Daewoo-Chevy God!
  • *****
  • Hozzászólások: 8637
  • Nem: Férfi
  • Klubelnök
    • Profil megtekintése
    • http://gportal.hu/portal/sznuni
Re:A családi egyterű!
« Válasz #2869 Dátum: 2018 Április, 13, 19:03:39 pm »
Üdv itt közöttünk.
Sok balesetmentes km-t kívánunk.

Sziasztok!
Február óta vagyok Tacuma (1,6 comfort, 2008-as évjárat) tulaj.
Sikerült kifognom egy nagyon korrekt, segítőkész eladót, és az autót is elég jó áron kaptam meg. Igaz, nem kevés (191000) km-t futott, de végig egy tulajnál. A motor, kasztni, futómű egyben volt, a szépséghibák (repedt műszerfal, kilincs festés, szétesett jobb hátsó, belső kilincs) pedig nem érdekeltek, mivel sürgősen kellett autó, és a vételárba ennyi bőven belefért...
Kb egy hétig, amikorra időpontom volt a szerelőhöz, boldog Tacumás voltam. A máig is tartó vesszőfutás akkor kezdődött.
Az eladó mondta, hogy 200000-nél kell majd a vezérlést cserélni.
Gondoltam, nem várom ki, és a vásárláskor kötelező folyadékok-; szűrők cseréjével együtt kapjon új vezérlést. Folyadékok, szűrők, gyertyák, vezérlés plusz munkadíj 125000Ft. Ez bele is volt kalkulálva. Amikor elhoztam az autót, olyan volt, mintha alapjáraton kihagyna a gyújtás. Vissza a szerelőhöz.
"Biztos el van koszolódva a fojtószelep, azért nem találja az alapjáratot. Megtisztítom..." - Megtisztította. Utána, az alapjárati kihagyás ugyanúgy maradt.
"Akkor valószínűleg gyújtókábel" - Ok, rendeld meg.
Mire a szerelőtől hazaértem, a fordulatszám ötletszerűen ugrált. Gázelvétel után kb 6-8 másodpercig nem ejtette a fordulatot, és néha csak úgy felpörgött 3000 fölé.
Utánanéztem a neten, ECU betanítás kellett volna. Nem tudtam olyan szerelőt, akinek a scanner-e tudott kommunikálni a Tacumával, úgyhogy irány az Opel márkaszervíz. Kb negyed óra alatt megcsinálták.
"Az alapjárat stabil, nincsenek ötletszerű felpörgések (bár szerintem a vásárláskori állapothoz képest még mindig lassan ejti a fordulatot), de a motor nagyon egyenetlenül jár. Valószínűleg rossz helyen van a vezérlés."
Ok csinálják meg - Megcsinálták, szépen jár a motor: 33000Ft
Két nappal ezután daráló hang a motorból. Opel szervíz.
A feszítőgörgő öntvényéből letört darab a görgő belsejét darálta...
Csere: 43000Ft
Azóta kapott új rádiót, amit a gyári kormány-távirányítóval össze lehetett kötni, megcsináltam a szétesett kilincset, és leműszakizott.
A fordulatot azóta is lassan ejti, kis fordulaton néha megrángatja az autót, mintha nem tudná, hogy gyorsítani, vagy motorfékezni kéne.
Mindez kb 14 literes fogyasztással, a tortúra előtti kb 8,5 liter helyett... Hibakód nélkül...
Van valakinek ötlete, hogy hol tudnák újra betanítani az ECU-t? Vagy Esztergom környékén tudtok olyan szerelőt, akinek van tapasztalata a típussal?
  • Daewoo Kalos 1,4i 8V 2004
  • Budapest XX
Öreg kalóz nem vén Kalos (MIK : MEN IN KALOS) 06/20-9-823-841 ;) :D O0  sznuni@gmail.com !!!!!!


Nem elérhető wpnorb72

  • Újonc
  • *
  • Hozzászólások: 8
    • Profil megtekintése
Re:A családi egyterű!
« Válasz #2870 Dátum: 2018 Április, 13, 20:12:49 pm »
Köszönöm!
  • Chevrolet Tacuma 1,6
  • Komárom-Esztergom; Pest megye

Nem elérhető gyozo.hu

  • Látott már olyat, aki látott Daewoo-t
  • **
  • Hozzászólások: 114
  • Nem: Férfi
    • Profil megtekintése
Re:A családi egyterű!
« Válasz #2871 Dátum: 2018 Július, 10, 21:46:09 pm »
Sziasztok! 1.6-os Tacumám van 10 éves 136 ezer km-mel, gáz-benzin vegyes üzemű. Kb. egy hete időnként reggeli indításnál elsőre leáll. Ma elkezdett rángatni, nem gyorsul, motorhiba lámpát gyújtott P0300 kóddal (Random/Multiple Cylinder Misfire). Néhány hónapja már csinált ilyet, de másnapra elmúlt, vagy magától, vagy én mozdítottam el valamit amikor átnéztem a vákumcsöveket, csatikat. Akkor rendeltem hozzá kínából egy MAP szenzort, azt most kipróbáltam, de nem változott semmi. Gázzal és benzinnel is fennáll a hiba. A gyertyák jók, a színük szép, 20 ezer km van bennük. Van valami ötletetek, hol keressem a hibát? 
Köszönöm
  • Daewoo Nexia GLX KAT. 1.5 16V
  • Budapest

Nem elérhető kabe77

  • Daewoo Maister!
  • ********
  • Hozzászólások: 2229
  • Nem: Férfi
    • Profil megtekintése
Re:A családi egyterű!
« Válasz #2872 Dátum: 2018 Július, 11, 07:29:46 am »
Anno nekem azt mondták, hogy a gyertyát 20 ezer kilométerenként kell cserélni a gázüzem miatt (az eredeti ciklus 30 ezer). Nekem Lacettim volt gázos, mikor eladtam, még volt hátra pár ezer kilométer a cseréig. Aztán hívott az új tulaj, hogy nem szépen jár, meg néha leáll. Megkérdeztem, mennyit ment vele és mondtam neki, hogy akkor gyertyacsere. Kicserélte és azóta is jó. Én azért ezt megpróbálnám, bár nem vagyok szakember.
  • Malibu 2.4 LTZ (ex Lacetti 1.6 LPG)
  • Esztergom-Dorog-Annavölgy

Nem elérhető gyozo.hu

  • Látott már olyat, aki látott Daewoo-t
  • **
  • Hozzászólások: 114
  • Nem: Férfi
    • Profil megtekintése
Re:A családi egyterű!
« Válasz #2873 Dátum: 2018 Július, 12, 13:05:07 pm »
Ma reggel kicseréltem a gyertyákat, de semmi nem változott.
Hidegen, félmelegen aránylag húz, kicsit rángat, de melegen nagyon rángat és alig lehet 60 fölé tornázni. Most megpróbáljuk menet közben nézni a komputer adatait.
Amúgy egy 1.6-os Tacuma mennyit eszik? Az enyém 10 litert eszik városban, de országúton sem megy 9 alá. Lehet hogy összefügg a hibával. 
  • Daewoo Nexia GLX KAT. 1.5 16V
  • Budapest

Nem elérhető gyozo.hu

  • Látott már olyat, aki látott Daewoo-t
  • **
  • Hozzászólások: 114
  • Nem: Férfi
    • Profil megtekintése
Re:A családi egyterű!
« Válasz #2874 Dátum: 2018 Július, 12, 19:11:05 pm »
Végre állandósult a hiba, alapjáraton csak két henger ment. A kettes és hármas gyertyakábelt lehúzva a motor járása semmit sem változott. Innentől a trafó az esélyes, esetleg a csatlakozója.
Néztem alkatrészt, de nagyon változó az áruk. 5000-től 30000-ig. Melyik az a gyártó, amelyiket már meg szabad venni?
  • Daewoo Nexia GLX KAT. 1.5 16V
  • Budapest

Nem elérhető sebike

  • Service Man
  • Daewoo-Chevy Angel!
  • **
  • Hozzászólások: 4627
  • Nem: Férfi
    • Profil megtekintése
    • sn-car
Re:A családi egyterű!
« Válasz #2875 Dátum: 2018 Július, 12, 19:57:24 pm »
Végre állandósult a hiba, alapjáraton csak két henger ment. A kettes és hármas gyertyakábelt lehúzva a motor járása semmit sem változott. Innentől a trafó az esélyes, esetleg a csatlakozója.
Néztem alkatrészt, de nagyon változó az áruk. 5000-től 30000-ig. Melyik az a gyártó, amelyiket már meg szabad venni?

gyújtókábelt szigorúan tilos lehúzni járó motornál,sok cég csak csomagolja a trafót...
  • Chevrolet Nubira SW WTCC R+
  • Kaposvár
15 évig VOLT márkaszervizes, KAPOSVÁR
70/4334431
www.sn-car.hu

Nem elérhető gyozo.hu

  • Látott már olyat, aki látott Daewoo-t
  • **
  • Hozzászólások: 114
  • Nem: Férfi
    • Profil megtekintése
Re:A családi egyterű!
« Válasz #2876 Dátum: 2018 Július, 12, 21:28:52 pm »
Igazad van, máskor ilyet nem szoktam csinálni, de most könnyű volt beazonosítani, melyik hengerek nem mennek.
  • Daewoo Nexia GLX KAT. 1.5 16V
  • Budapest

Nem elérhető sebike

  • Service Man
  • Daewoo-Chevy Angel!
  • **
  • Hozzászólások: 4627
  • Nem: Férfi
    • Profil megtekintése
    • sn-car
Re:A családi egyterű!
« Válasz #2877 Dátum: 2018 Július, 13, 10:31:22 am »
Igazad van, máskor ilyet nem szoktam csinálni, de most könnyű volt beazonosítani, melyik hengerek nem mennek.

akkor inkább a befecskendező csatija
  • Chevrolet Nubira SW WTCC R+
  • Kaposvár
15 évig VOLT márkaszervizes, KAPOSVÁR
70/4334431
www.sn-car.hu

Nem elérhető gyozo.hu

  • Látott már olyat, aki látott Daewoo-t
  • **
  • Hozzászólások: 114
  • Nem: Férfi
    • Profil megtekintése
Re:A családi egyterű!
« Válasz #2878 Dátum: 2018 Július, 13, 21:37:53 pm »
Ma kicseréltem a gyújtótrafót, vettem bele egy Malossit, azóta jó. Hidegen, melegen és klímával is szépen jár a motorja. Igaz még csak kb. 20 kilométert mentem vele. 
« Utoljára szerkesztve: 2018 Július, 13, 21:40:41 pm írta gyozo.hu »
  • Daewoo Nexia GLX KAT. 1.5 16V
  • Budapest

Nem elérhető wpnorb72

  • Újonc
  • *
  • Hozzászólások: 8
    • Profil megtekintése
Re:A családi egyterű!
« Válasz #2879 Dátum: 2018 Július, 18, 19:44:35 pm »
Úgy néz ki, hogy az én problémám is megoldódott...
Köszönöm mindenkinek, aki reagált.
  • Chevrolet Tacuma 1,6
  • Komárom-Esztergom; Pest megye