Szerző Téma: A családi egyterű!  (Megtekintve 340412 alkalommal)

0 Felhasználó és 1 vendég van a témában

Nem elérhető lzleo

  • Látott már olyat, aki látott Daewoo-t
  • **
  • Hozzászólások: 173
    • Profil megtekintése
Re:A családi egyterű!
« Válasz #2860 Dátum: 2018 Március, 25, 21:07:45 pm »
mire sikerült 100.000ft ot kimatekozni??? mert abba egy nagyszerviz is belefér első fékbetéttel
Féktárcsák (28.000,-), fékbetétek (12.500,-), támasztó- és kormányösszekötő gömbfejek (17.100,-), stabilizátor karok (10.120,-), szelepfedél tömítés (3.405,-), gyertyák (5.355,-), motorolaj (8.000,-), olaj- és levegőszűrő (4.750,-), munka (24.000,-) = 113.230,-
Sok vagy reális?

Nem elérhető lzleo

  • Látott már olyat, aki látott Daewoo-t
  • **
  • Hozzászólások: 173
    • Profil megtekintése
Re:A családi egyterű!
« Válasz #2861 Dátum: 2018 Március, 25, 21:18:42 pm »
És hozzáteszem, hogy erősen javasoltak még egy vezérléscserét (63.000 km után), az egy újabb 50-60 ezres kiadás lesz.

Nem elérhető lzleo

  • Látott már olyat, aki látott Daewoo-t
  • **
  • Hozzászólások: 173
    • Profil megtekintése
Re:A családi egyterű!
« Válasz #2862 Dátum: 2018 Március, 26, 07:44:56 am »
Ja és még annyi, hogy amikor csinálták, akkor nem tudtak valami alagútszilentet beszerezni, ezért most úgy kopog a futómű, mint még soha...

Nem elérhető sebike

  • Service Man
  • Daewoo-Chevy Angel!
  • **
  • Hozzászólások: 4581
  • Nem: Férfi
    • Profil megtekintése
    • sn-car
Re:A családi egyterű!
« Válasz #2863 Dátum: 2018 Március, 26, 20:30:13 pm »
mire sikerült 100.000ft ot kimatekozni??? mert abba egy nagyszerviz is belefér első fékbetéttel
Féktárcsák (28.000,-), fékbetétek (12.500,-), támasztó- és kormányösszekötő gömbfejek (17.100,-), stabilizátor karok (10.120,-), szelepfedél tömítés (3.405,-), gyertyák (5.355,-), motorolaj (8.000,-), olaj- és levegőszűrő (4.750,-), munka (24.000,-) = 113.230,-
Sok vagy reális?

rengeteg fékből az eredeti gyári tárcsa betét megáll 35000be,stabinga 9000/2db szintén az eredeti ,5w30olaj+szűrő 7500,levegőszűrő 2000,gyertya 3000-től,szelepfedéltömítésből 2000ft tól a gyári 7500,kitámasztó 4000/db kormánygömbfej 4500/db mindegyik CTR ami a gyári,vezérlés klt+vízpumpa 30.000 és ez már a drága úgyhogy lényegesen olcsóbban meg lehet úszni
  • Chevrolet Nubira SW WTCC R+
  • Kaposvár
15 évig VOLT márkaszervizes, KAPOSVÁR
70/4334431
www.sn-car.hu

Nem elérhető lzleo

  • Látott már olyat, aki látott Daewoo-t
  • **
  • Hozzászólások: 173
    • Profil megtekintése
Re:A családi egyterű!
« Válasz #2864 Dátum: 2018 Március, 31, 19:51:57 pm »
rengeteg fékből az eredeti gyári tárcsa betét megáll 35000be,stabinga 9000/2db szintén az eredeti ,5w30olaj+szűrő 7500,levegőszűrő 2000,gyertya 3000-től,szelepfedéltömítésből 2000ft tól a gyári 7500,kitámasztó 4000/db kormánygömbfej 4500/db mindegyik CTR ami a gyári,vezérlés klt+vízpumpa 30.000 és ez már a drága úgyhogy lényegesen olcsóbban meg lehet úszni
Köszönöm az infókat! Ha jól számolom, akkor alkatrészekből 75 ezret azért neked is sikerült összematekozni. Nekem most 89 ezer volt az alkatrészköltség. Nézegetem közben a Unix árait, és például a féktárcsák vagy fékbetétek árai is olyan szinten szórnak, hogy szerintem nehéz megítélni, hogy a 89ezer Ft már lehúzósan sok-e, vagy csak nem a legolcsóbb cuccokat rendelték.
A vezérlés készlet vízpumpával is például a Bárdiéknál 36ezertől 56ezerig szór.
Az autószerelés sajnos bizalmi dolog. Ha számlát kérsz, akkor még magasabb lesz az így is húzós költség, ha meg nem kérsz, akkor szinte bármit megtehetnek. Nekem hiába mutogatja a számítógépe képernyőjén az árakat, ha utána nem az kerül bele, hanem valami féláras gagyi. Szóval csak bízik benne az ember, hogy a 89 ezernek nem csak a fele volt neki az alkatrészek ára...
 

Nem elérhető sebike

  • Service Man
  • Daewoo-Chevy Angel!
  • **
  • Hozzászólások: 4581
  • Nem: Férfi
    • Profil megtekintése
    • sn-car
Re:A családi egyterű!
« Válasz #2865 Dátum: 2018 Április, 01, 09:39:17 am »
rengeteg fékből az eredeti gyári tárcsa betét megáll 35000be,stabinga 9000/2db szintén az eredeti ,5w30olaj+szűrő 7500,levegőszűrő 2000,gyertya 3000-től,szelepfedéltömítésből 2000ft tól a gyári 7500,kitámasztó 4000/db kormánygömbfej 4500/db mindegyik CTR ami a gyári,vezérlés klt+vízpumpa 30.000 és ez már a drága úgyhogy lényegesen olcsóbban meg lehet úszni
Köszönöm az infókat! Ha jól számolom, akkor alkatrészekből 75 ezret azért neked is sikerült összematekozni. Nekem most 89 ezer volt az alkatrészköltség. Nézegetem közben a Unix árait, és például a féktárcsák vagy fékbetétek árai is olyan szinten szórnak, hogy szerintem nehéz megítélni, hogy a 89ezer Ft már lehúzósan sok-e, vagy csak nem a legolcsóbb cuccokat rendelték.
A vezérlés készlet vízpumpával is például a Bárdiéknál 36ezertől 56ezerig szór.
Az autószerelés sajnos bizalmi dolog. Ha számlát kérsz, akkor még magasabb lesz az így is húzós költség, ha meg nem kérsz, akkor szinte bármit megtehetnek. Nekem hiába mutogatja a számítógépe képernyőjén az árakat, ha utána nem az kerül bele, hanem valami féláras gagyi. Szóval csak bízik benne az ember, hogy a 89 ezernek nem csak a fele volt neki az alkatrészek ára...
 

igen mert a gyári  vagy gyárival megegyező minőségű alkatrészeket írtam fék van 20.000 ért is stabinga 2000,olaj és szűrő 5000 ért vezérlést tudnék adni 16500 vízpumpával de ezeket nem adom el az unix bárdi árak bármikor verhetőek pláne japán és koreai autó esetén
  • Chevrolet Nubira SW WTCC R+
  • Kaposvár
15 évig VOLT márkaszervizes, KAPOSVÁR
70/4334431
www.sn-car.hu

Nem elérhető zsolt160

  • "A" Mozigépész!
  • Adminisztrátor
  • Daewoo-Chevy God!
  • *****
  • Hozzászólások: 6104
  • Nem: Férfi
  • Alelnök
    • Profil megtekintése
    • Ősrégi oldalam!
Re:A családi egyterű!
« Válasz #2866 Dátum: 2018 Április, 01, 15:44:10 pm »
lzleo!
Sebike azért írt konkrét árat mert alkatrész eladással foglalkozik! :kacsint:
  • Simson, Chevrolet Lacetti 1.4 LPG!
  • Kaposvár


Nem elérhető hlali

  • Látott már olyat, aki látott Daewoo-t
  • **
  • Hozzászólások: 36
  • Nem: Férfi
    • Profil megtekintése
Re:A családi egyterű!
« Válasz #2867 Dátum: 2018 Április, 02, 20:42:16 pm »
Sziasztok!
Mindenkinek nagyon szépen köszönöm a segítséget! Mivel megváltam az autómtól így búcsúzom tőleletek is! Nagyon köszönök minden segítséget amit kaptam! Amennyiben valakinek csiszolásban kell segítség keressen bátran!
Üdv mindenkinek: Lali
  • chevrolet tacuma
  • Úri -Budapest
hlali

Nem elérhető wpnorb72

  • Újonc
  • *
  • Hozzászólások: 5
    • Profil megtekintése
Re:A családi egyterű!
« Válasz #2868 Dátum: 2018 Április, 11, 22:51:28 pm »
Sziasztok!
Február óta vagyok Tacuma (1,6 comfort, 2008-as évjárat) tulaj.
Sikerült kifognom egy nagyon korrekt, segítőkész eladót, és az autót is elég jó áron kaptam meg. Igaz, nem kevés (191000) km-t futott, de végig egy tulajnál. A motor, kasztni, futómű egyben volt, a szépséghibák (repedt műszerfal, kilincs festés, szétesett jobb hátsó, belső kilincs) pedig nem érdekeltek, mivel sürgősen kellett autó, és a vételárba ennyi bőven belefért...
Kb egy hétig, amikorra időpontom volt a szerelőhöz, boldog Tacumás voltam. A máig is tartó vesszőfutás akkor kezdődött.
Az eladó mondta, hogy 200000-nél kell majd a vezérlést cserélni.
Gondoltam, nem várom ki, és a vásárláskor kötelező folyadékok-; szűrők cseréjével együtt kapjon új vezérlést. Folyadékok, szűrők, gyertyák, vezérlés plusz munkadíj 125000Ft. Ez bele is volt kalkulálva. Amikor elhoztam az autót, olyan volt, mintha alapjáraton kihagyna a gyújtás. Vissza a szerelőhöz.
"Biztos el van koszolódva a fojtószelep, azért nem találja az alapjáratot. Megtisztítom..." - Megtisztította. Utána, az alapjárati kihagyás ugyanúgy maradt.
"Akkor valószínűleg gyújtókábel" - Ok, rendeld meg.
Mire a szerelőtől hazaértem, a fordulatszám ötletszerűen ugrált. Gázelvétel után kb 6-8 másodpercig nem ejtette a fordulatot, és néha csak úgy felpörgött 3000 fölé.
Utánanéztem a neten, ECU betanítás kellett volna. Nem tudtam olyan szerelőt, akinek a scanner-e tudott kommunikálni a Tacumával, úgyhogy irány az Opel márkaszervíz. Kb negyed óra alatt megcsinálták.
"Az alapjárat stabil, nincsenek ötletszerű felpörgések (bár szerintem a vásárláskori állapothoz képest még mindig lassan ejti a fordulatot), de a motor nagyon egyenetlenül jár. Valószínűleg rossz helyen van a vezérlés."
Ok csinálják meg - Megcsinálták, szépen jár a motor: 33000Ft
Két nappal ezután daráló hang a motorból. Opel szervíz.
A feszítőgörgő öntvényéből letört darab a görgő belsejét darálta...
Csere: 43000Ft
Azóta kapott új rádiót, amit a gyári kormány-távirányítóval össze lehetett kötni, megcsináltam a szétesett kilincset, és leműszakizott.
A fordulatot azóta is lassan ejti, kis fordulaton néha megrángatja az autót, mintha nem tudná, hogy gyorsítani, vagy motorfékezni kéne.
Mindez kb 14 literes fogyasztással, a tortúra előtti kb 8,5 liter helyett... Hibakód nélkül...
Van valakinek ötlete, hogy hol tudnák újra betanítani az ECU-t? Vagy Esztergom környékén tudtok olyan szerelőt, akinek van tapasztalata a típussal?
« Utoljára szerkesztve: 2018 Április, 12, 06:42:45 am írta wpnorb72 »
  • Chevrolet Tacuma 1,6
  • Komárom-Esztergom; Pest megye

Nem elérhető sznuni

  • KLUBELNÖK
  • Adminisztrátor
  • Daewoo-Chevy God!
  • *****
  • Hozzászólások: 8603
  • Nem: Férfi
  • Klubelnök
    • Profil megtekintése
    • http://gportal.hu/portal/sznuni
Re:A családi egyterű!
« Válasz #2869 Dátum: 2018 Április, 13, 19:03:39 pm »
Üdv itt közöttünk.
Sok balesetmentes km-t kívánunk.

Sziasztok!
Február óta vagyok Tacuma (1,6 comfort, 2008-as évjárat) tulaj.
Sikerült kifognom egy nagyon korrekt, segítőkész eladót, és az autót is elég jó áron kaptam meg. Igaz, nem kevés (191000) km-t futott, de végig egy tulajnál. A motor, kasztni, futómű egyben volt, a szépséghibák (repedt műszerfal, kilincs festés, szétesett jobb hátsó, belső kilincs) pedig nem érdekeltek, mivel sürgősen kellett autó, és a vételárba ennyi bőven belefért...
Kb egy hétig, amikorra időpontom volt a szerelőhöz, boldog Tacumás voltam. A máig is tartó vesszőfutás akkor kezdődött.
Az eladó mondta, hogy 200000-nél kell majd a vezérlést cserélni.
Gondoltam, nem várom ki, és a vásárláskor kötelező folyadékok-; szűrők cseréjével együtt kapjon új vezérlést. Folyadékok, szűrők, gyertyák, vezérlés plusz munkadíj 125000Ft. Ez bele is volt kalkulálva. Amikor elhoztam az autót, olyan volt, mintha alapjáraton kihagyna a gyújtás. Vissza a szerelőhöz.
"Biztos el van koszolódva a fojtószelep, azért nem találja az alapjáratot. Megtisztítom..." - Megtisztította. Utána, az alapjárati kihagyás ugyanúgy maradt.
"Akkor valószínűleg gyújtókábel" - Ok, rendeld meg.
Mire a szerelőtől hazaértem, a fordulatszám ötletszerűen ugrált. Gázelvétel után kb 6-8 másodpercig nem ejtette a fordulatot, és néha csak úgy felpörgött 3000 fölé.
Utánanéztem a neten, ECU betanítás kellett volna. Nem tudtam olyan szerelőt, akinek a scanner-e tudott kommunikálni a Tacumával, úgyhogy irány az Opel márkaszervíz. Kb negyed óra alatt megcsinálták.
"Az alapjárat stabil, nincsenek ötletszerű felpörgések (bár szerintem a vásárláskori állapothoz képest még mindig lassan ejti a fordulatot), de a motor nagyon egyenetlenül jár. Valószínűleg rossz helyen van a vezérlés."
Ok csinálják meg - Megcsinálták, szépen jár a motor: 33000Ft
Két nappal ezután daráló hang a motorból. Opel szervíz.
A feszítőgörgő öntvényéből letört darab a görgő belsejét darálta...
Csere: 43000Ft
Azóta kapott új rádiót, amit a gyári kormány-távirányítóval össze lehetett kötni, megcsináltam a szétesett kilincset, és leműszakizott.
A fordulatot azóta is lassan ejti, kis fordulaton néha megrángatja az autót, mintha nem tudná, hogy gyorsítani, vagy motorfékezni kéne.
Mindez kb 14 literes fogyasztással, a tortúra előtti kb 8,5 liter helyett... Hibakód nélkül...
Van valakinek ötlete, hogy hol tudnák újra betanítani az ECU-t? Vagy Esztergom környékén tudtok olyan szerelőt, akinek van tapasztalata a típussal?
  • Daewoo Kalos 1,4i 8V 2004
  • Budapest XX
Öreg kalóz nem vén Kalos (MIK : MEN IN KALOS) 06/20-9-823-841 ;) :D O0  sznuni@gmail.com !!!!!!


Nem elérhető wpnorb72

  • Újonc
  • *
  • Hozzászólások: 5
    • Profil megtekintése
Re:A családi egyterű!
« Válasz #2870 Dátum: 2018 Április, 13, 20:12:49 pm »
Köszönöm!
  • Chevrolet Tacuma 1,6
  • Komárom-Esztergom; Pest megye