Szerző Téma: Kérdések , Válaszok /Racer, ill. Nexia-val kapcsolatban/  (Megtekintve 2516798 alkalommal)

0 Felhasználó és 3 vendég van a témában

Nem elérhető DT

  • Daewoo-Chevy Angel!
  • **
  • Hozzászólások: 5501
  • Nem: Férfi
  • Chevrolet Orlando 1.8 LT Plus
    • Profil megtekintése
Re:Kérdések , Válaszok /Racer, ill. Nexia-val kapcsolatban/
« Válasz #12560 Dátum: 2014 Február, 14, 19:47:25 pm »
Jó mégsem megy ha rendesen beállítom a gyujtást akkor nem birom lebiztosítani ,mert átkell tekernem teljesen a furaton a kihornyolt rész , mi a baj ? és hogy tudom rendesen beállítani ?
Húú! Ezt fejtsd, ki egy kicsit bővebben, nem igazán értem amit leírtál.  :gondolkodik:
ha a gyujtás elosztó úgy áll ahogy megy az autó ,akkor nem birom lebiztosítani a blokkhoz , az a baj :) kifejtve az egész gyújtást elkellett fordítanom az eredeti helyéről mert csak így jár szépen a motor , az a bajom hogy ami  csavar biztosítaná hogy ne mozduljon el illetve ne csússzon ki a helyéről azon túl kellett tekernem
Akkor ott más gond van
  • Chevrolet Orlando 1.8 LT Plus
  • Budapest
A szivem másik csücske: Daewoo Tacuma 1.6 SX AC ABS (2003)

robi1299

  • Vendég
Re:Kérdések , Válaszok /Racer, ill. Nexia-val kapcsolatban/
« Válasz #12561 Dátum: 2014 Február, 14, 19:50:11 pm »
Jó mégsem megy ha rendesen beállítom a gyujtást akkor nem birom lebiztosítani ,mert átkell tekernem teljesen a furaton a kihornyolt rész , mi a baj ? és hogy tudom rendesen beállítani ?
Húú! Ezt fejtsd, ki egy kicsit bővebben, nem igazán értem amit leírtál.  :gondolkodik:
ha a gyujtás elosztó úgy áll ahogy megy az autó ,akkor nem birom lebiztosítani a blokkhoz , az a baj :) kifejtve az egész gyújtást elkellett fordítanom az eredeti helyéről mert csak így jár szépen a motor , az a bajom hogy ami  csavar biztosítaná hogy ne mozduljon el illetve ne csússzon ki a helyéről azon túl kellett tekernem
Így már értem  :)
Háát azt tudom, hogy nem tanácsos elforgatni még minimálisan sem, mert az ECU szabályozza az egész gyújtást és a leg kisebb elfordulásra is érzékeny. Ugyan akkor van egy "kézi beállítási"/szabályozási eljárás, de ezt nem ismerem lépésről lépésre. Az a lényege, hogy stroboszkóp kell hozzá, meg az ECU AB kivezetését kell rövidre zárni mint a hibakód kivillogtatásánál), és ráindítani. Erről mintha már írt volna valaki itt korábban. Én az Autodata progiban láttam ennek a leírását. :gondolkodik: Szóval elég macera.
Tehát ha nem sikerül simán rögzíteni, akkor valami nincs jól összerakva, persze innen nem látom a konkrét helyzetet  :yoyo: :)
Ha 16 szelepes motorod van, akkor vigyázz a rögzítésnél, mert, ha a tengelye nem passzol tökéletesen, baromi könnyen eltörik az öntvény fül, amin átmegy a csavar. Tavaly sikerült eltörnöm az enyémen és akkor szembesültem vele, hogy csak bontóból beszerezhető. (na jó ez így nem teljesen igaz, mert a Daewoo boltok beszerzik, de 40 rugó csak az öntvény)

és mi nem lehet rendesen összerakva  ? néztem a vezérlést mert a gyujtáselsztó tengelye a vezérműtengely végére csatlakozik , de minden jelen van , és  a tengely is a helyén , egyszerűen ha a gyári helyére tekerem az elosztót akkor nem megy csak mondok egy kb számot hogy 20 fokkal arrébb akkor meg , és itt van a baj hogy akkor nincs biztosítás , szval megvagyok lőve mostmár :D esetleg hajtok laposvasból neki egy tartó biztosítást m de a kokányt nem szeretem

Nem elérhető DT

  • Daewoo-Chevy Angel!
  • **
  • Hozzászólások: 5501
  • Nem: Férfi
  • Chevrolet Orlando 1.8 LT Plus
    • Profil megtekintése
Re:Kérdések , Válaszok /Racer, ill. Nexia-val kapcsolatban/
« Válasz #12562 Dátum: 2014 Február, 14, 19:53:23 pm »
Jó mégsem megy ha rendesen beállítom a gyujtást akkor nem birom lebiztosítani ,mert átkell tekernem teljesen a furaton a kihornyolt rész , mi a baj ? és hogy tudom rendesen beállítani ?
Húú! Ezt fejtsd, ki egy kicsit bővebben, nem igazán értem amit leírtál.  :gondolkodik:
ha a gyujtás elosztó úgy áll ahogy megy az autó ,akkor nem birom lebiztosítani a blokkhoz , az a baj :) kifejtve az egész gyújtást elkellett fordítanom az eredeti helyéről mert csak így jár szépen a motor , az a bajom hogy ami  csavar biztosítaná hogy ne mozduljon el illetve ne csússzon ki a helyéről azon túl kellett tekernem
Így már értem  :)
Háát azt tudom, hogy nem tanácsos elforgatni még minimálisan sem, mert az ECU szabályozza az egész gyújtást és a leg kisebb elfordulásra is érzékeny. Ugyan akkor van egy "kézi beállítási"/szabályozási eljárás, de ezt nem ismerem lépésről lépésre. Az a lényege, hogy stroboszkóp kell hozzá, meg az ECU AB kivezetését kell rövidre zárni mint a hibakód kivillogtatásánál), és ráindítani. Erről mintha már írt volna valaki itt korábban. Én az Autodata progiban láttam ennek a leírását. :gondolkodik: Szóval elég macera.
Tehát ha nem sikerül simán rögzíteni, akkor valami nincs jól összerakva, persze innen nem látom a konkrét helyzetet  :yoyo: :)
Ha 16 szelepes motorod van, akkor vigyázz a rögzítésnél, mert, ha a tengelye nem passzol tökéletesen, baromi könnyen eltörik az öntvény fül, amin átmegy a csavar. Tavaly sikerült eltörnöm az enyémen és akkor szembesültem vele, hogy csak bontóból beszerezhető. (na jó ez így nem teljesen igaz, mert a Daewoo boltok beszerzik, de 40 rugó csak az öntvény)

és mi nem lehet rendesen összerakva  ? néztem a vezérlést mert a gyujtáselsztó tengelye a vezérműtengely végére csatlakozik , de minden jelen van , és  a tengely is a helyén , egyszerűen ha a gyári helyére tekerem az elosztót akkor nem megy csak mondok egy kb számot hogy 20 fokkal arrébb akkor meg , és itt van a baj hogy akkor nincs biztosítás , szval megvagyok lőve mostmár :D esetleg hajtok laposvasból neki egy tartó biztosítást m de a kokányt nem szeretem
A gyújtási sorrend és a gyertyakábelek sorrendje rendben?
  • Chevrolet Orlando 1.8 LT Plus
  • Budapest
A szivem másik csücske: Daewoo Tacuma 1.6 SX AC ABS (2003)

robi1299

  • Vendég
Re:Kérdések , Válaszok /Racer, ill. Nexia-val kapcsolatban/
« Válasz #12563 Dátum: 2014 Február, 14, 19:57:27 pm »
Jó mégsem megy ha rendesen beállítom a gyujtást akkor nem birom lebiztosítani ,mert átkell tekernem teljesen a furaton a kihornyolt rész , mi a baj ? és hogy tudom rendesen beállítani ?
Húú! Ezt fejtsd, ki egy kicsit bővebben, nem igazán értem amit leírtál.  :gondolkodik:
ha a gyujtás elosztó úgy áll ahogy megy az autó ,akkor nem birom lebiztosítani a blokkhoz , az a baj :) kifejtve az egész gyújtást elkellett fordítanom az eredeti helyéről mert csak így jár szépen a motor , az a bajom hogy ami  csavar biztosítaná hogy ne mozduljon el illetve ne csússzon ki a helyéről azon túl kellett tekernem
Így már értem  :)
Háát azt tudom, hogy nem tanácsos elforgatni még minimálisan sem, mert az ECU szabályozza az egész gyújtást és a leg kisebb elfordulásra is érzékeny. Ugyan akkor van egy "kézi beállítási"/szabályozási eljárás, de ezt nem ismerem lépésről lépésre. Az a lényege, hogy stroboszkóp kell hozzá, meg az ECU AB kivezetését kell rövidre zárni mint a hibakód kivillogtatásánál), és ráindítani. Erről mintha már írt volna valaki itt korábban. Én az Autodata progiban láttam ennek a leírását. :gondolkodik: Szóval elég macera.
Tehát ha nem sikerül simán rögzíteni, akkor valami nincs jól összerakva, persze innen nem látom a konkrét helyzetet  :yoyo: :)
Ha 16 szelepes motorod van, akkor vigyázz a rögzítésnél, mert, ha a tengelye nem passzol tökéletesen, baromi könnyen eltörik az öntvény fül, amin átmegy a csavar. Tavaly sikerült eltörnöm az enyémen és akkor szembesültem vele, hogy csak bontóból beszerezhető. (na jó ez így nem teljesen igaz, mert a Daewoo boltok beszerzik, de 40 rugó csak az öntvény)

és mi nem lehet rendesen összerakva  ? néztem a vezérlést mert a gyujtáselsztó tengelye a vezérműtengely végére csatlakozik , de minden jelen van , és  a tengely is a helyén , egyszerűen ha a gyári helyére tekerem az elosztót akkor nem megy csak mondok egy kb számot hogy 20 fokkal arrébb akkor meg , és itt van a baj hogy akkor nincs biztosítás , szval megvagyok lőve mostmár :D esetleg hajtok laposvasból neki egy tartó biztosítást m de a kokányt nem szeretem
A gyújtási sorrend és a gyertyakábelek sorrendje rendben?

Természetesen ,ezt már ellenöriztem

Nem elérhető DT

  • Daewoo-Chevy Angel!
  • **
  • Hozzászólások: 5501
  • Nem: Férfi
  • Chevrolet Orlando 1.8 LT Plus
    • Profil megtekintése
Re:Kérdések , Válaszok /Racer, ill. Nexia-val kapcsolatban/
« Válasz #12564 Dátum: 2014 Február, 14, 19:58:56 pm »
Jó mégsem megy ha rendesen beállítom a gyujtást akkor nem birom lebiztosítani ,mert átkell tekernem teljesen a furaton a kihornyolt rész , mi a baj ? és hogy tudom rendesen beállítani ?
Húú! Ezt fejtsd, ki egy kicsit bővebben, nem igazán értem amit leírtál.  :gondolkodik:
ha a gyujtás elosztó úgy áll ahogy megy az autó ,akkor nem birom lebiztosítani a blokkhoz , az a baj :) kifejtve az egész gyújtást elkellett fordítanom az eredeti helyéről mert csak így jár szépen a motor , az a bajom hogy ami  csavar biztosítaná hogy ne mozduljon el illetve ne csússzon ki a helyéről azon túl kellett tekernem
Így már értem  :)
Háát azt tudom, hogy nem tanácsos elforgatni még minimálisan sem, mert az ECU szabályozza az egész gyújtást és a leg kisebb elfordulásra is érzékeny. Ugyan akkor van egy "kézi beállítási"/szabályozási eljárás, de ezt nem ismerem lépésről lépésre. Az a lényege, hogy stroboszkóp kell hozzá, meg az ECU AB kivezetését kell rövidre zárni mint a hibakód kivillogtatásánál), és ráindítani. Erről mintha már írt volna valaki itt korábban. Én az Autodata progiban láttam ennek a leírását. :gondolkodik: Szóval elég macera.
Tehát ha nem sikerül simán rögzíteni, akkor valami nincs jól összerakva, persze innen nem látom a konkrét helyzetet  :yoyo: :)
Ha 16 szelepes motorod van, akkor vigyázz a rögzítésnél, mert, ha a tengelye nem passzol tökéletesen, baromi könnyen eltörik az öntvény fül, amin átmegy a csavar. Tavaly sikerült eltörnöm az enyémen és akkor szembesültem vele, hogy csak bontóból beszerezhető. (na jó ez így nem teljesen igaz, mert a Daewoo boltok beszerzik, de 40 rugó csak az öntvény)

és mi nem lehet rendesen összerakva  ? néztem a vezérlést mert a gyujtáselsztó tengelye a vezérműtengely végére csatlakozik , de minden jelen van , és  a tengely is a helyén , egyszerűen ha a gyári helyére tekerem az elosztót akkor nem megy csak mondok egy kb számot hogy 20 fokkal arrébb akkor meg , és itt van a baj hogy akkor nincs biztosítás , szval megvagyok lőve mostmár :D esetleg hajtok laposvasból neki egy tartó biztosítást m de a kokányt nem szeretem
A gyújtási sorrend és a gyertyakábelek sorrendje rendben?

Természetesen ,ezt már ellenöriztem
Pedig a leírtak szerint a gyújtás lett elrakva, vagy elcsúszva.
  • Chevrolet Orlando 1.8 LT Plus
  • Budapest
A szivem másik csücske: Daewoo Tacuma 1.6 SX AC ABS (2003)

robi1299

  • Vendég
Re:Kérdések , Válaszok /Racer, ill. Nexia-val kapcsolatban/
« Válasz #12565 Dátum: 2014 Február, 14, 20:10:02 pm »
Jó mégsem megy ha rendesen beállítom a gyujtást akkor nem birom lebiztosítani ,mert átkell tekernem teljesen a furaton a kihornyolt rész , mi a baj ? és hogy tudom rendesen beállítani ?
Húú! Ezt fejtsd, ki egy kicsit bővebben, nem igazán értem amit leírtál.  :gondolkodik:
ha a gyujtás elosztó úgy áll ahogy megy az autó ,akkor nem birom lebiztosítani a blokkhoz , az a baj :) kifejtve az egész gyújtást elkellett fordítanom az eredeti helyéről mert csak így jár szépen a motor , az a bajom hogy ami  csavar biztosítaná hogy ne mozduljon el illetve ne csússzon ki a helyéről azon túl kellett tekernem
Így már értem  :)
Háát azt tudom, hogy nem tanácsos elforgatni még minimálisan sem, mert az ECU szabályozza az egész gyújtást és a leg kisebb elfordulásra is érzékeny. Ugyan akkor van egy "kézi beállítási"/szabályozási eljárás, de ezt nem ismerem lépésről lépésre. Az a lényege, hogy stroboszkóp kell hozzá, meg az ECU AB kivezetését kell rövidre zárni mint a hibakód kivillogtatásánál), és ráindítani. Erről mintha már írt volna valaki itt korábban. Én az Autodata progiban láttam ennek a leírását. :gondolkodik: Szóval elég macera.
Tehát ha nem sikerül simán rögzíteni, akkor valami nincs jól összerakva, persze innen nem látom a konkrét helyzetet  :yoyo: :)
Ha 16 szelepes motorod van, akkor vigyázz a rögzítésnél, mert, ha a tengelye nem passzol tökéletesen, baromi könnyen eltörik az öntvény fül, amin átmegy a csavar. Tavaly sikerült eltörnöm az enyémen és akkor szembesültem vele, hogy csak bontóból beszerezhető. (na jó ez így nem teljesen igaz, mert a Daewoo boltok beszerzik, de 40 rugó csak az öntvény)

és mi nem lehet rendesen összerakva  ? néztem a vezérlést mert a gyujtáselsztó tengelye a vezérműtengely végére csatlakozik , de minden jelen van , és  a tengely is a helyén , egyszerűen ha a gyári helyére tekerem az elosztót akkor nem megy csak mondok egy kb számot hogy 20 fokkal arrébb akkor meg , és itt van a baj hogy akkor nincs biztosítás , szval megvagyok lőve mostmár :D esetleg hajtok laposvasból neki egy tartó biztosítást m de a kokányt nem szeretem
A gyújtási sorrend és a gyertyakábelek sorrendje rendben?

Természetesen ,ezt már ellenöriztem
Pedig a leírtak szerint a gyújtás lett elrakva, vagy elcsúszva.

ezt légyszives fejtsd ki :D

Nem elérhető DT

  • Daewoo-Chevy Angel!
  • **
  • Hozzászólások: 5501
  • Nem: Férfi
  • Chevrolet Orlando 1.8 LT Plus
    • Profil megtekintése
Re:Kérdések , Válaszok /Racer, ill. Nexia-val kapcsolatban/
« Válasz #12566 Dátum: 2014 Február, 14, 20:51:55 pm »
Azt írtad, el kellene forgatnod az osztófejet ahhoz, hogy menjen a motor. Abban az állásban viszont nem tudod rögzíteni. Mivel eredetileg lehetett rögzíteni -mert a kialakítása a rögzíthetőségnek a helyes álláshoz van kialakítva-, most meg azt írod kb. 20 foknyit kell elállítanod ez azt jelenti, hogy nem megfelelő időben kapna szikrát a motor a gyári kialakításhoz képest. Az 1-es hengernél kéne ellenőrizni a gyújtás helyzetét. Az alapelőgyújtást Nexiánál 10 fokra állítják úgy, hogy nem járó motornál állítják be!. Utána a gyújtási sorrendnek megfelelően kell a gyújtókábeleket feltenni. Természetesen az elosztónál is figyelembe kell venni a forgásirányt. A gyújtási sorrendet biztosan tudod. 1-3-4-2
« Utoljára szerkesztve: 2014 Február, 14, 21:04:22 pm írta DT »
  • Chevrolet Orlando 1.8 LT Plus
  • Budapest
A szivem másik csücske: Daewoo Tacuma 1.6 SX AC ABS (2003)

robi1299

  • Vendég
Re:Kérdések , Válaszok /Racer, ill. Nexia-val kapcsolatban/
« Válasz #12567 Dátum: 2014 Február, 15, 20:20:18 pm »
feladom , szervíz  :fejelfalnak:

richy0025

  • Vendég
Re:Kérdések , Válaszok /Racer, ill. Nexia-val kapcsolatban/
« Válasz #12568 Dátum: 2014 Február, 20, 12:46:43 pm »
Sziasztok!

Szükségem volna egy infóra, hol a fenébe találom a főtengely jeladót? Ja az autó 95-ös nexia gle a választ előre is köszönöm!

Nem elérhető zsolt974

  • Látott már olyat, aki látott Daewoo-t
  • **
  • Hozzászólások: 174
    • Profil megtekintése
Re:Kérdések , Válaszok /Racer, ill. Nexia-val kapcsolatban/
« Válasz #12569 Dátum: 2014 Február, 20, 20:50:31 pm »
Szia Nexiában 8V nincsen főtengely jeladó.
  • nexia 95 8v
  • Tolna megye

robi1299

  • Vendég
Re:Kérdések , Válaszok /Racer, ill. Nexia-val kapcsolatban/
« Válasz #12570 Dátum: 2014 Február, 20, 21:06:18 pm »
Sziasztok !
 Nexia 1.5i 16v komplett motorblokk kellene , hol találok és mennyibe fáj ?

Nem elérhető Chas

  • Klubtag
  • Szereti a Daewoo-t
  • ********
  • Hozzászólások: 913
  • Nem: Férfi
  • A gazda
    • Profil megtekintése
Re:Kérdések , Válaszok /Racer, ill. Nexia-val kapcsolatban/
« Válasz #12571 Dátum: 2014 Február, 21, 09:15:00 am »
Sziasztok !
 Nexia 1.5i 16v komplett motorblokk kellene , hol találok és mennyibe fáj ?
Sok sikert.
Gondolom A15MF kell. Én is blokkhiba miatt adtam el a sajátomat anno. A felújítás annyiba fáj, mint egy másik kocsi, blokkot meg nehéz találni, főleg számlásat.
  • VOLT VMIKOR: Daewoo Nexia GLX 1,5 16V és Chevrolet Lacetti 1.6 SW
  • Maastricht (Hollandia)

Nem elérhető htamas

  • Látott már olyat, aki látott Daewoo-t
  • **
  • Hozzászólások: 80
  • Nem: Férfi
    • Profil megtekintése
    • Android Fórum
Re:Kérdések , Válaszok /Racer, ill. Nexia-val kapcsolatban/
« Válasz #12572 Dátum: 2014 Február, 28, 17:51:17 pm »
Sziasztok

a mai nap tulajdonosa lettem egy Nexia GLE KAT gépnek. Eddig tetszik :) Viszont van pár hibája, amiket minél előtt javítani szeretnék:

  • Vizhőfokmérő stabilan semmi nem mutat
  • Hátsó ablakfűtés gombja nem jó, vagy nemtudom, hogy annak kétállásúnak kell-e lennie. A kis piros fény nem gyullad ki hiába nyomom
  • Belső levegőkeringetőre nem vált át szerintem, kigyullad a kis lámpa ha megnyomom a gombot, de semmi változás
  • Km óra elég érdekesen mér, 120nál van kb 90 valóságban, illetve 60nál megyek kb 50el. spirált olajozták valamikor, valamit elrontottak? (esetleg hogy R13as gumi van rajta??)

Kis segítséget ha tudtok adni merre induljak el az egyes hibáknál, megköszönném :)

üdv
Tomi
« Utoljára szerkesztve: 2014 Február, 28, 18:46:06 pm írta htamas »
  • Nexia GLE KAT 1.5 AC
  • Szombathely, Nagykanizsa

Nem elérhető gyozo.hu

  • Látott már olyat, aki látott Daewoo-t
  • **
  • Hozzászólások: 114
  • Nem: Férfi
    • Profil megtekintése
Re:Kérdések , Válaszok /Racer, ill. Nexia-val kapcsolatban/
« Válasz #12573 Dátum: 2014 Február, 28, 20:38:59 pm »
Szia!
- Vízhőfokmérő, sajnos műszer típushiba. Próbáld meg megnézni a hőgombát, húzd le a vezetékét, ha letesteled akkor ha jól emlékszem max kitérésig kell felkúsznia. Mindezt hideg álló motornál (hogy ne égesd őssze magad) ráadott gyújtás mellett. A műszer javításáról majd írok ha rászántam magam és szétszedem az enyémet.
- Hátsó ablakfűtés gomb: egyszer megnyomod bekapcsol még egyszer megnyomod és kikapcsol. Kb. tíz perc után magától is kikapcsol. Szerintem nézd meg a biztosítékját először, ha jó akkor hátul az érintkezést, ha mindez jó akkor keresd meg az elektronikáját, szerintem a bizti tábla mellett lesz. Ha nem akkor úgyis kijavítanak.
- A GLE-re ha jól tudom 13-as gumi kell.
  • Daewoo Nexia GLX KAT. 1.5 16V
  • Budapest

Nem elérhető htamas

  • Látott már olyat, aki látott Daewoo-t
  • **
  • Hozzászólások: 80
  • Nem: Férfi
    • Profil megtekintése
    • Android Fórum
Re:Kérdések , Válaszok /Racer, ill. Nexia-val kapcsolatban/
« Válasz #12574 Dátum: 2014 Február, 28, 20:41:19 pm »
Köszi válaszod, megnézem amiket írtál.

Amit furcsállok, mindenhol a sima GLE-re 8V-s mocit írnak 80 pacival, és a motor elrendezés is passzol ehhez. De nálam minden papíron 66KW van, ami 90 paci.. Most akkor..?
  • Nexia GLE KAT 1.5 AC
  • Szombathely, Nagykanizsa

Nem elérhető DT

  • Daewoo-Chevy Angel!
  • **
  • Hozzászólások: 5501
  • Nem: Férfi
  • Chevrolet Orlando 1.8 LT Plus
    • Profil megtekintése
Re:Kérdések , Válaszok /Racer, ill. Nexia-val kapcsolatban/
« Válasz #12575 Dátum: 2014 Február, 28, 20:50:00 pm »
Köszi válaszod, megnézem amiket írtál.

Amit furcsállok, mindenhol a sima GLE-re 8V-s mocit írnak 80 pacival, és a motor elrendezés is passzol ehhez. De nálam minden papíron 66KW van, ami 90 paci.. Most akkor..?
http://katalogus.hasznaltauto.hu/daewoo/daewoo-7587
Ez 16 szelepes  http://www.osszesauto.hu/prg/autoinfo5.kk?fnMID=34421
Ez meg 8 szelepes  http://www.osszesauto.hu/prg/autoinfo5.kk?fnMID=34410
  • Chevrolet Orlando 1.8 LT Plus
  • Budapest
A szivem másik csücske: Daewoo Tacuma 1.6 SX AC ABS (2003)

Nem elérhető htamas

  • Látott már olyat, aki látott Daewoo-t
  • **
  • Hozzászólások: 80
  • Nem: Férfi
    • Profil megtekintése
    • Android Fórum
Re:Kérdések , Válaszok /Racer, ill. Nexia-val kapcsolatban/
« Válasz #12576 Dátum: 2014 Február, 28, 20:54:13 pm »
Köszi. Megvan még az akkori felszereltségi lista, és azon is 80 pacinak mondják. Elrontották volna a forgalmiban? :)

Motorkód is alapján se lehet ez 66kw.. (G15MF)
  • Nexia GLE KAT 1.5 AC
  • Szombathely, Nagykanizsa

Nem elérhető DT

  • Daewoo-Chevy Angel!
  • **
  • Hozzászólások: 5501
  • Nem: Férfi
  • Chevrolet Orlando 1.8 LT Plus
    • Profil megtekintése
Re:Kérdések , Válaszok /Racer, ill. Nexia-val kapcsolatban/
« Válasz #12577 Dátum: 2014 Február, 28, 21:52:35 pm »
Köszi. Megvan még az akkori felszereltségi lista, és azon is 80 pacinak mondják. Elrontották volna a forgalmiban? :)

Motorkód is alapján se lehet ez 66kw.. (G15MF)
Könnyen meglehet.
Milyen a szelepdekli?
Ilyen? http://daewoo.prokee.hu/Nexia/1110.htm   Ez a 80 lovas
Vagy ez?  http://daewoo.prokee.hu/Nexia/1111.htm   Ez pedig a 90  lóerős
A G15MF motorkód a 8 szelepes motoré
« Utoljára szerkesztve: 2014 Február, 28, 22:05:14 pm írta DT »
  • Chevrolet Orlando 1.8 LT Plus
  • Budapest
A szivem másik csücske: Daewoo Tacuma 1.6 SX AC ABS (2003)

Nem elérhető htamas

  • Látott már olyat, aki látott Daewoo-t
  • **
  • Hozzászólások: 80
  • Nem: Férfi
    • Profil megtekintése
    • Android Fórum
Re:Kérdések , Válaszok /Racer, ill. Nexia-val kapcsolatban/
« Válasz #12578 Dátum: 2014 Március, 01, 06:49:17 am »
  • Nexia GLE KAT 1.5 AC
  • Szombathely, Nagykanizsa

Nem elérhető DT

  • Daewoo-Chevy Angel!
  • **
  • Hozzászólások: 5501
  • Nem: Férfi
  • Chevrolet Orlando 1.8 LT Plus
    • Profil megtekintése
Re:Kérdések , Válaszok /Racer, ill. Nexia-val kapcsolatban/
« Válasz #12579 Dátum: 2014 Március, 01, 11:06:30 am »
http://daewoo.prokee.hu/Nexia/1110.htm ez a nyerő.
Ez a 8 szelepes, 80 lóerős. Vizsga előtt azért nézzél utána, mert a jelek szerint a forgalmi el van írva. A motoron megnézted a motorszámot?
  • Chevrolet Orlando 1.8 LT Plus
  • Budapest
A szivem másik csücske: Daewoo Tacuma 1.6 SX AC ABS (2003)