Szerző Téma: Orlando - az új egyterû  (Megtekintve 120796 alkalommal)

0 Felhasználó és 1 vendég van a témában

kwacs

  • Vendég
Re:Orlando - az új egyterû
« Válasz #20 Dátum: 2011 Február, 13, 17:23:32 pm »
Első személyes tapasztalatok klubtagjainktól:

Mi Drfaragóval egy automata dieselel mentünk. Vezetni eddig 1db automatát vezettem, de ültem már többe menet közbe. Izgatottan vártam a vezetést.

Kis leírás a kocsiról:
- Kényelmes mögöttem mondjuk asszony lába nem teljesen fért el, ezért előrébb húztam az ülést, így mindketten elfértünk kényelmesen
- elég gagyi műanyag belsőtér
- kicsit picinek tűnő belső tükör, de mindent lehet benne látni
- panoráma tükör a gyerekek felügyeletére
- nagy külső tükrök
- picinek tűnő kormány, de hamar megszokható (nekem az indexkapcsoló is kicsit rövid volt)
- nagyon jól adagolható fék, ami elég erős is a kocsihoz
- meglepően sportos futómű, a kátyúk ütnek, nem ring, nem billeg
- jól lehet könyökölni az ajtó tetejére
- a motor nagyon jó, de azért alul van nagy holtjátéka (1200-2000-ig semmi se történik, csak a fordulatszám mérő ugrál, érezni semmit se lehet). Ha megjön a turbónyomás, akkor nagyon megy.
- a sebességet nem lehet benne érezni
- az automata váltó padlózáskor elég sokat gondolkodik, elengedi 4000ig a fordulatot, itt már érezhető erőt nem mutatott
- sokszor egy intenzívebb gyorsításnál sem volt hajlandó felváltani előbb, mint 4000, csak gázelvételkor, pedig nem volt padlózás.
- én beraktam volna egy hagyományos kis kijelzőt a rádióhoz
- kézi kapcsolásnál, ha alacsony fordulattal haladt az ember nem engedte a 6ost váltani

Összességében tetszett, családi mégis lehet sportosan vezetni.
A benzinesről nem ezt mondta a kolléga...


Én sznuni főmesterrel és Évikével mentem egy autóval.
Manuális váltós dízelt választottunk.
Josh-al mindenben egyetértek, pár dolgot kivéve:
nekem tetszik a kormány, szerintem pont jó, fogása igen eltalált.
van benne végre komfort irányjelző (egy pöccintésre 3-at villog)
fényre sötétedő belső visszapillantó tükör (nem elhanyagolható szerintem)
második sori ülés kicsit olyan pad szerű (kemény)
a turbó lyuk a kézi váltósnál is igen észrevehető, padlógázas gyorsításkor kicsit mintha gondolkodna a váltások után, hogy most menjek, vagy ne menjek!
volt benne váltás segítő is, amit mi nem nagyon preferáltunk, ugyan is jóformán ha a motor elérte a 2000-es fordulatszámot, már jelzett, hogy váltsunk eggyel nagyobb fokozatba.
viszont így meg élvezhetetlen lett volna a vezetés :szetvert:
úgyhogy ezzel mit sem törődve, úgy mentünk, ahogy jól esett :hahota:
nekem nagyon tetszett, kényelmes, jól beállítható vezető pizíció, csendes motor, gyorsításkor sem tolakodó motor hang.
Szóval Kellemes egy jószág, aki teheti próbálja ki.
Infók még:
induló alap ár: 1.8 benzin, LS felszereltség 4.800.000.-
a gyengébbik dízel pedig LS felszereltséggel 5.800.000.-
A felszereltségi szintek is változni fognak.
Az alap az LS lesz, ezután jön majd az LT és végül a fullos, az LTZ.

pár fotó a tesztről --->ITT<---


Sziasztok!

...
Megérkeztünk a Ramada Szállóhoz és a hallba fel volt állítva egy letakart autó. Kaszás Zoli egy rövid tájékoztatót tartott az autóról, annak paramétereiről, majd mint egy igazi bemutatón leleplezték nekünk az ORLANDÓt. Átnézegetve a kocsit kívül belül, egy apróságot fedeztünk fel a párommal. Hol a pótkerék? Bár nem feltétlenül ez a legfontosabb, de mint a mostani új autókban szinte mindben, defektjavító van a kocsihoz. Helytakarékosság miatt ez a legjobb megoldás, ez tény.
Miután megnéztük a bőrbelsős fehér csodát, megkaptuk a kulcsokat és kalandra fel.
Mint ahogy Viper említette mi egy 2.0 TD LT vittünk, 6 sebességes manuális váltóval, pezsgő metál színben.
Először én vezettem. Az első benyomásim az autóról az volt, hogy az ülést beállítva az én paramétereimhet, hogy a műszerfalon lévő fedélzeti komputer kijelzőjének z alját nem láttam csak egy kicsit előre hajoltam. De végül is minden megfelelő volt. Sajnos az idő hiánya miatt, mert hogy inkább vezetni szeretünk volna, nem tudtunk kipróbálni minden kütyüt és gombot, de párat végig nyomkodott Évike. Igaz semmit nem tudtunk meg belőle. Szerencse, hoy olyan gombot nem talált amivel leállíthatta volna kocsit  :fetreng: . A menetteljesítménye az szerintem kiváló volt. Jól húzott, bár valóban a turbó lyuk az eléggé nagy volt, de orvosolható egy kisebb elektronikával, ami kapható minden elektromos gázpedállal rendelkező turbós autóhoz, a fékék nagyszerűek voltak, ezt ki is próbáltam, egy elnézett piros lámpánál, a kanyarokban teljesen jól tapadt a szerintem kicsi kerekekhez képest és szinte minden tettszett ami volt a kocsiban.
Azért találtunk pár hibának mondható dolgot, de melyik az az autó amiben nincs hiba.
A könyöklő az üléshez van szerelve, ami nekem keskeny és alacsony volt. De ki tudja, lehet hogy állítható az is így nem tudtunk mindent megnézni. Az ajtó magas belseje miatt a bal kéznek a könyöklője az magasan van, de szerintem az ajtó behúzó részénél kell könyökölni, de az meg egy kicsit alacsonyabban van, de hazafelé a Kalosban ugyan ezt tapasztaltam. Úgyhogy ez igazából nem is hiba.
A kipörgésgátló kikapcsoló gombja az utas oldali részén volt a műszerfalnak és a vezető oldalán, gondolom a felszereltség miatt, egy vak gomb volt. A műszerfal szerintem olyan űrhajó jellegű, mert rettenetesen sok gomb van rajta. Egy hét kellene mire rájönnék, mi hogy működik és minek mi a funkciója.
A leghátsó üléssor az olyan nem is ülés, de volt közöttünk olyan aki kipróbálta, bár az előtte lévő ülés fel volt hajtva. De inkább gyerekeknek való. Mondjuk mind a 7 ülés használatánál a csomag az kb 5-6db nem megtömött TESCO-s zacskó lehet.
Örültem én is a komfort indexnek, valamint az autómata fényszóró kapcsolónak, ami magától kapcsol ki meg be ha megállunk vagy elindulunk. Ezt nem egy lámpánál történő megállás elindulásra gondoltam  :kacsint: . Minden kapcsoló elérhető még nekem is a nagy magasságommal és a nagy hasammal együtt.
Összegezve egy nagyon jó, kényelmes, jó nyomatékú, mondhatjuk gazdaságosnak is, bár sajnos ezt nem tudtuk kideríteni, 7 embernek egy kicsit szűkös, de egy normál családnak tökéletes és szép autó.

Még egyszer köszönjük a lehetőséget, hogy olyan formában próbálhattuk ki az ORLANDOt, ahogy eddig még egyik autós nyílt napos tesztvezetésünkön sem.
Remélem lesz még lehetőségünk ilyenre az idén, mert több modellt is készülnek az idén bemutatni a Chevrolet Magyarországnál.

És egy jó hír a végére, a Chevrolet CSEPEL is felajánlotta a klub számára tesztvezetés lehetőségét egy egyeztetett időpontban, gondolom nem ilyen formában, mint most, de lehetőségük nyílik azok számára, akik most nem tudtak eljönni. Ugyanis azt hétvégére tervezzük majd.

Nagy nagy élménnyel és sok gondolattal a fejemben mentem haza és mivel új seprű jól seper elmélet alapján, sok sikert kívánok a  Chevrolet Magyarországnak az ORLANDO értékesítéseiben.

Üdv:
sznuni


Én annyira rövid utat mentem (a parkolóban egy kört), hogy abból szinte semmit nem lehet levonni. Illetve annyit, hogy érzésre kb. úgy megy, mint a Tacuma. Rugalmasnak tűnt a motor, alacsony fordulatról is húzott, szerintem a Tacuma is. Halk volt (igaz ilyen sebességgel minden gép csendes), Kaszás Zoli szerint 120-130 körül a diesel halkabb. A váltó jó, a futóműről nem tudok mit mondani. Fékek jók, már amennyire ennyi úton megállapítható. Belül nem volt időm "turkálni-kapcsolgatni". Ami viszont biztos erősen szubjektív az a belső tér. Nekem a középkonzol túl közel volt a jobb térdemhez és érzetre szűkebbnek tűnt a kabin belül. Lehet a keskenyebb ablakok okán. Ami egészen biztos, hogy az első üléssor és a második között kevesebb a hely, mint a Tacumában, továbbá a 2. sor ülése1 1/3-2/3 arányban dönthetők, nem kivehetők és főleg hosszirányban nem mozgathatók. A vezetőülést, ha a legmagasabb állásba állítom (hogy mögöttem több hely legyen) akkor a szélvédő felső pereme kb. a szememmel egy vonalba kerül. Szintén magánvéleményem, hogy a hátsó sor az csak olyan "vicc kategória", mert egyrészt gyerekeknek elég a hely ott, ráadásul a csomagtartó kb. Tico méretű lesz, persze kicsit szélesebben. Szerintem, ha követnék azt a trendet, hogy 5 személyes kivitelben is forgalmaznák –olcsóbban- akkor jobb eladási számokat lehetne elérni. Ugyanis az 5 üléses kivitelnél lényegesen nagyobb lenne a csomagtér. Végezetül azt gondolom, hogy amit a Daewoo/Chevrolet eddig nagyon jól meglovagolt itthon -a kitűnő ár-érték arány- az itt nem fog jelentkezni. Sajnos, ebben az árfekvésben több gyártónak is van ajánlata és kár tagadni igazi egyterű praktikumokkal ellátva. Ezzel együtt, vagy ezek ellenére tetszett az autó, de az ára miatt nem nyerő nálam. Persze a csepeli próbán egy kicsit hosszabb úton is szívesen kipróbálnám. Még egyszer leszögezem: nagyon tetszett, csak hát az ár-érték az én szempontjaim szerint….

Nos a benzines motorról azt mondta a kolléga, hogy tipikusan Chevroletes (szerintem csak szívó benzines), pörgetni kell ahhoz (2500 alatt nem lehet kimenni), hogy egy biztonságosat előzhessen az ember, mert alul nem olyan nyomatékos. A motorja hangos nagyobb tempónál.

Abban Kaszás Zoltánnal kiegyeztünk, hogy ez az 1.8-as motor éppen elég alulról. Nagyobbat meg gondolom a gazdaságossága miatt nem raktak bele (jobban eladható európába egy 1.8-as). Kisebbet pedig okulva a konkurens márkák 1.6-osaiból nem is eröltették, belátták, hogy 120LE kevés hozzá.
Én sajnálom, hogy nem rukkoltak ki egy réteges feltöltésű 1.6-os benzinessel, mert annak is közel olyan teljesítmény adatai lettek volna, mint a dízel (160LE környéke).

Egyébként menet közben a dízelnek valóban nem volt hangja, de mikor a lámpánál megállt az ember, akkor hallható volt. Először ki is nyitottam az ajtót a lámpánál, mert nem akartam hinni a fülemnek.
Egy sprinterbe nincs ilyen dízel zaj (mondjuk mostani dízel személlyel nem nagyon utaztam, szerintem a vw konszern csendesebbet csinál)....

Jah és még egy : nem tudták eltüntetni az ablakspriccniket a motorháztetőről. Állandóan szem előtt van a 3 lőréssel.
Nem próbáltuk ki 130-140 körül ablakot mosni, de szinte biztos, hogy csak az ablak tövére nyomta volna a folyadékot (a légáramlás miatt). Ezt egy törlőkarra rakott spriccnivel, vagy a légbeömlők mellett a motorháztető árnyékába elhelyezett spriccnivel kiválthatták volna. Véleményem szerint azok jobban szuperálnak.

spojka

  • Vendég
Re:Orlando - az új egyterû
« Válasz #21 Dátum: 2011 Február, 20, 18:27:23 pm »
Sziasztok, nálam már otthon van az ORLANDO 2 literes motorral, 6 sebességgel - nem automata. Nagyon ugyes kis gép. Elotte Scenicem volt de ez jobb sokkal.

josh

  • Vendég
Re:Orlando - az új egyterû
« Válasz #22 Dátum: 2011 Február, 20, 18:31:22 pm »
Sziasztok, nálam már otthon van az ORLANDO 2 literes motorral, 6 sebességgel - nem automata. Nagyon ugyes kis gép. Elotte Scenicem volt de ez jobb sokkal.

Üdv itt a körünkben!
Széles utat!
Várjuk majd a részletesebb beszámolót!

Nem elérhető Szassza

  • Klub Titkár
  • Daewoo-Chevy God!
  • ****
  • Hozzászólások: 11292
  • Nem: Férfi
  • Predator
    • Profil megtekintése
    • Magyar Daewoo-Chevrolet Klub
Re:Orlando - az új egyterû
« Válasz #23 Dátum: 2011 Február, 20, 19:32:38 pm »
üdv itt nálunk.talán neked van az első orlando.gratula a géphez.várjuk a képeket infokat.széles utat.sok balesetmentes kmt.
  • Daewoo Nexia 1.5 8v 1996 GLE,Daewoo Matiz 1998, Reanult Laguna l 1998, Seat Cordoba 2004, Hyundai IX35 2013
  • Vép (Szombathely)

Nem elérhető HFT

  • Klubtag
  • Globális moderátor
  • Daewoo-Chevy Angel!
  • *****
  • Hozzászólások: 5339
  • Nem: Férfi
  • Globális moderátor
    • Profil megtekintése
    • FB
Re:Orlando - az új egyterû
« Válasz #24 Dátum: 2011 Február, 21, 13:15:19 pm »
Sziasztok, nálam már otthon van az ORLANDO 2 literes motorral, 6 sebességgel - nem automata. Nagyon ugyes kis gép. Elotte Scenicem volt de ez jobb sokkal.

Gratulálok!
  • Tico:1999-2001, Matiz: 2002-2006, Nubira: 2004-2008, Tacuma: 2006-2010, Orlando: 2013-2016
  • Dunaharaszti
HFT

spojka

  • Vendég
Re:Orlando - az új egyterû
« Válasz #25 Dátum: 2011 Február, 23, 21:22:09 pm »
köszönöm a jókívánságaitokat. Majd lesznek képek is csak most beteg vagyok. Vezetni nagyon jó, egyedül talán annyi, hogy ha ül valaki mellettem akkor gyengébb a kilátás jobbra. de azonkívül nagyon ügyes kis gép. :taps:

friedstein

  • Vendég
Re:Orlando - az új egyterû
« Válasz #26 Dátum: 2011 Február, 24, 13:08:50 pm »
Gratulálok!
Az élmény beszámolóra én is kiváncsi lennék majd.
Remélem csupa jót hallunk majd!:-)

Nem elérhető hencike

  • Daewoo Maister!
  • ********
  • Hozzászólások: 2047
  • Nem: Nő
  • NYUSZI-Anyoofis
    • Profil megtekintése
    • NYUSZIWEBLAPJA
Re:Orlando - az új egyterû
« Válasz #27 Dátum: 2011 Február, 25, 10:10:55 am »
Én is szeretnék gratulálni, és egy csepp irigykedés is van bennem :D Nem tudom, hogy tervben volt e egy autó vásárlás de ha igen és régen, akkor szerintem az egyik legjobbat választottátok a családból :D Nagyon sok balesetmentes közlekedést kívánok  :D És képeket én is szeretnék látni :D
  • Daewoo Tico SX 1998
  • Debrecen-Tuzsér utvonal

jendre

  • Vendég
Re:Orlando - az új egyterû
« Válasz #28 Dátum: 2011 Február, 25, 16:50:27 pm »
Én még csak megrendeltem. 2.0D LTZ ezüstszürke színben. Vannak benne kompromisszumok (főleg ülések variálhatósága kevés...) más egyterűekhez képest, de árban a legjobb volt.

Nem elérhető Yeti

  • Klubtag
  • Adminisztrátor
  • Daewoo-Chevy God!
  • *****
  • Hozzászólások: 9435
  • Nem: Férfi
  • Tscholnok
    • Profil megtekintése
    • Yeti és a Daewoo :)
Re:Orlando - az új egyterû
« Válasz #29 Dátum: 2011 Február, 25, 17:21:42 pm »
Én még csak megrendeltem. 2.0D LTZ ezüstszürke színben. Vannak benne kompromisszumok (főleg ülések variálhatósága kevés...) más egyterűekhez képest, de árban a legjobb volt.
Üdv az előlegezett tulajdonosok táborában!  :oke:  :taps: :taps: :taps:
Kíváncsian várjuk majd a te beszámolódat is!  :taps:
  • CEED SW '08 EX Limited 1.6 16v Benzin
  • Tscholnok
Mostmegmá '08 Kia Ceed SW 1.6 16v Ex Limited benzin
Ex 2005 Chevrolet Lacetti Sedan 1.6 16v Elite AC LPG + Radar
Skoda Fabia '07 1.4 16v Elegance
Ex 2002 Daewoo Lanos Sedan 1349ccm 275.000 Km



www.lacettiklub.hu

jendre

  • Vendég
Re:Orlando - az új egyterû
« Válasz #30 Dátum: 2011 Április, 03, 21:46:31 pm »
Tegnap átvettem a kocsit, és 300 kilométert rögtön le is vezettem vele. Végül ezüstszürke lett 163LE dízel.
Ami tetszik:,
- jónak tűnik motor. nyilván még nem pörgettem (2500 alatt akarom használni, amíg bejáratós. Tényleg mennyi ideig tartson?). Nyomatékos.
- hosszú hatodik fokozat. Több mint 120 2000-nél hatodikban
- USB bemenet a rádióban, ipodot is vezérli
- szép este a műszerfal
- szép felnik (lényegesen szebb szerintem mint a 16-os)
- magasabb üléspozició (lehet öregszem :))
- kormány designja
- tempomat

Ami nem:
- kicsit gagyi anyaghasználat (előtte egy 6 éves Ghia mondeom volt, az erre messze rávert, 4. gyermekünk érkezése miatt kellett váltanom)
- minden kemény műanyag
- semmi textil az ajtókon
- deréktámasz hiánya a székben
- lehúzott ablaknál már 60-nál nagyon nagy szélzaj

Egyelőre ennyi.

Nem elérhető sznuni

  • KLUBELNÖK
  • Adminisztrátor
  • Daewoo-Chevy God!
  • *****
  • Hozzászólások: 8931
  • Nem: Férfi
  • Klubelnök
    • Profil megtekintése
    • http://gportal.hu/portal/sznuni
Re:Orlando - az új egyterû
« Válasz #31 Dátum: 2011 Április, 04, 08:03:12 am »
Tegnap átvettem a kocsit, és 300 kilométert rögtön le is vezettem vele. Végül ezüstszürke lett 163LE dízel.
Ami tetszik:,
- jónak tűnik motor. nyilván még nem pörgettem (2500 alatt akarom használni, amíg bejáratós. Tényleg mennyi ideig tartson?). Nyomatékos.
- hosszú hatodik fokozat. Több mint 120 2000-nél hatodikban
- USB bemenet a rádióban, ipodot is vezérli
- szép este a műszerfal
- szép felnik (lényegesen szebb szerintem mint a 16-os)
- magasabb üléspozició (lehet öregszem :))
- kormány designja
- tempomat

Ami nem:
- kicsit gagyi anyaghasználat (előtte egy 6 éves Ghia mondeom volt, az erre messze rávert, 4. gyermekünk érkezése miatt kellett váltanom)
- minden kemény műanyag
- semmi textil az ajtókon
- deréktámasz hiánya a székben
- lehúzott ablaknál már 60-nál nagyon nagy szélzaj

Egyelőre ennyi.

Gratulálok az autóhoz.
Sok balesetmentes kilómétert kívánok.

  • Now: Chevrolet Nubira SW 1,8 16V Ex: Daewoo Kalos 1,4i 8V 2004
  • Budapest XX
SZNUBI   06/20-9-823-841 ;) :D O0  sznuni@gmail.com !!!!!!

Nem elérhető Szassza

  • Klub Titkár
  • Daewoo-Chevy God!
  • ****
  • Hozzászólások: 11292
  • Nem: Férfi
  • Predator
    • Profil megtekintése
    • Magyar Daewoo-Chevrolet Klub
Re:Orlando - az új egyterû
« Válasz #32 Dátum: 2011 Április, 04, 08:52:57 am »
Tegnap átvettem a kocsit, és 300 kilométert rögtön le is vezettem vele. Végül ezüstszürke lett 163LE dízel.
Ami tetszik:,
- jónak tűnik motor. nyilván még nem pörgettem (2500 alatt akarom használni, amíg bejáratós. Tényleg mennyi ideig tartson?). Nyomatékos.
- hosszú hatodik fokozat. Több mint 120 2000-nél hatodikban
- USB bemenet a rádióban, ipodot is vezérli
- szép este a műszerfal
- szép felnik (lényegesen szebb szerintem mint a 16-os)
- magasabb üléspozició (lehet öregszem :))
- kormány designja
- tempomat

Ami nem:
- kicsit gagyi anyaghasználat (előtte egy 6 éves Ghia mondeom volt, az erre messze rávert, 4. gyermekünk érkezése miatt kellett váltanom)
- minden kemény műanyag
- semmi textil az ajtókon
- deréktámasz hiánya a székben
- lehúzott ablaknál már 60-nál nagyon nagy szélzaj

Egyelőre ennyi.
én is gratulálok!
széles utat és balesetmenes kilométereket!

és szívesen megnéznénk élőben is az autót a kaposújlaki reptéren május 7-én :oke:
  • Daewoo Nexia 1.5 8v 1996 GLE,Daewoo Matiz 1998, Reanult Laguna l 1998, Seat Cordoba 2004, Hyundai IX35 2013
  • Vép (Szombathely)

jendre

  • Vendég
Re:Orlando - az új egyterû
« Válasz #33 Dátum: 2011 Április, 24, 10:19:07 am »
3000 kilométert mentem eddig az Orlandoval. Nagyon szépen megy autópályán, bár többet fogyaszt, mint egy Mondeo. 120-130-as tempónál 7 liter körül.
Kiváncsi vagyok, hogy ez fog-e még javulni.

josh

  • Vendég
Re:Orlando - az új egyterû
« Válasz #34 Dátum: 2011 Április, 24, 10:22:40 am »
3000 kilométert mentem eddig az Orlandoval. Nagyon szépen megy autópályán, bár többet fogyaszt, mint egy Mondeo. 120-130-as tempónál 7 liter körül.
Kiváncsi vagyok, hogy ez fog-e még javulni.

7 liter annyira nem rossz. Persze ez csak magán véleményem és valószínű fog még javulni is.

Nem elérhető HFT

  • Klubtag
  • Globális moderátor
  • Daewoo-Chevy Angel!
  • *****
  • Hozzászólások: 5339
  • Nem: Férfi
  • Globális moderátor
    • Profil megtekintése
    • FB
Re:Orlando - az új egyterû
« Válasz #35 Dátum: 2011 Április, 24, 17:53:30 pm »
3000 kilométert mentem eddig az Orlandoval. Nagyon szépen megy autópályán, bár többet fogyaszt, mint egy Mondeo. 120-130-as tempónál 7 liter körül.
Kiváncsi vagyok, hogy ez fog-e még javulni.

7 liter annyira nem rossz. Persze ez csak magán véleményem és valószínű fog még javulni is.

egyetértek josh-sal.
  • Tico:1999-2001, Matiz: 2002-2006, Nubira: 2004-2008, Tacuma: 2006-2010, Orlando: 2013-2016
  • Dunaharaszti
HFT

jendre

  • Vendég
Re:Orlando - az új egyterû
« Válasz #36 Dátum: 2011 Május, 14, 16:01:45 pm »

Nem elérhető WERES

  • PR Manager
  • Daewoo-Chevy Mennyországban!
  • ****
  • Hozzászólások: 2839
  • Nem: Férfi
    • Profil megtekintése
Re:Orlando - az új egyterû
« Válasz #37 Dátum: 2011 Július, 31, 12:26:05 pm »
Fateromék becserélnék a Captiva 2.0 dizel automatát egy Orlando full extra 1.8 benzinesre. Ez az 1.8as motor mennyire jó és megbízható? van valakinek infoja?
Lacetti R+

josh

  • Vendég
Re:Orlando - az új egyterû
« Válasz #38 Dátum: 2011 Július, 31, 12:43:43 pm »
Fateromék becserélnék a Captiva 2.0 dizel automatát egy Orlando full extra 1.8 benzinesre. Ez az 1.8as motor mennyire jó és megbízható? van valakinek infoja?

Dízel után biztosan csalódás lesz, mert eléggé kell pörgetni, hogy menjen. Legalábbis aki a benzinest próbálta ezt mondta.

Nem elérhető WERES

  • PR Manager
  • Daewoo-Chevy Mennyországban!
  • ****
  • Hozzászólások: 2839
  • Nem: Férfi
    • Profil megtekintése
Re:Orlando - az új egyterû
« Válasz #39 Dátum: 2011 Augusztus, 01, 07:01:31 am »
Fateromék becserélnék a Captiva 2.0 dizel automatát egy Orlando full extra 1.8 benzinesre. Ez az 1.8as motor mennyire jó és megbízható? van valakinek infoja?

Dízel után biztosan csalódás lesz, mert eléggé kell pörgetni, hogy menjen. Legalábbis aki a benzinest próbálta ezt mondta.
sztem is  :szetvert:
biztos nem fateromnak való, dehát ő dönt. tesztvezetésnél is buta volt, mint mindig és 1800as fordulatoknál váltogatott. nem tudja átállítani az agyát sajnos. az 1.6 zafira motor sem szerette a túl alacsony fordulatot, ezért sem értem miért akar most benzinest, azaz értem, mert a kereskedő rábeszélte.
Lacetti R+