Szerző Téma: Orlando - az új egyterû  (Megtekintve 120843 alkalommal)

0 Felhasználó és 1 vendég van a témában

Nem elérhető HFT

  • Klubtag
  • Globális moderátor
  • Daewoo-Chevy Angel!
  • *****
  • Hozzászólások: 5339
  • Nem: Férfi
  • Globális moderátor
    • Profil megtekintése
    • FB
Orlando - az új egyterû
« Dátum: 2010 Szeptember, 02, 17:40:51 pm »
Ezt a témát a 2010. év õszi újdonságának, a Chevrolet új egyterûjének nyitottam, ezzel a modellel kapcsolatos információkat, majd késõbb tapasztalatokat ide írjuk!
Kezdetnek egy sajtóinformáció:
KLIKK
  • Tico:1999-2001, Matiz: 2002-2006, Nubira: 2004-2008, Tacuma: 2006-2010, Orlando: 2013-2016
  • Dunaharaszti
HFT

Nem elérhető HFT

  • Klubtag
  • Globális moderátor
  • Daewoo-Chevy Angel!
  • *****
  • Hozzászólások: 5339
  • Nem: Férfi
  • Globális moderátor
    • Profil megtekintése
    • FB
Re:Orlando - az új egyterû
« Válasz #1 Dátum: 2010 December, 10, 14:24:51 pm »
  • Tico:1999-2001, Matiz: 2002-2006, Nubira: 2004-2008, Tacuma: 2006-2010, Orlando: 2013-2016
  • Dunaharaszti
HFT

Nem elérhető gejza007

  • Látott már olyat, aki látott Daewoo-t
  • **
  • Hozzászólások: 127
    • Profil megtekintése
Re:Orlando - az új egyterû
« Válasz #2 Dátum: 2010 December, 11, 09:11:04 am »
Hát nem tudom, nekem abszolút nem jön be....kevesebb a tároló hely legalábbis a képek alapján, így ugyanolyan tucat autó mint bármelyik konkurense, és sajna a leírások alapján nem derül ki hogy mivel tud ez többet mint a leváltott Tacuma modell, ha motorikusan ugyan olyan mint a többi (magas fogyasztás) akkor sok értelme nincs erre váltani.
  • Chevrolet Tacuma 1.6 Comfort
  • Budapest

Nem elérhető sznuni

  • KLUBELNÖK
  • Adminisztrátor
  • Daewoo-Chevy God!
  • *****
  • Hozzászólások: 8931
  • Nem: Férfi
  • Klubelnök
    • Profil megtekintése
    • http://gportal.hu/portal/sznuni
Re:Orlando - az új egyterû
« Válasz #3 Dátum: 2010 December, 11, 12:13:21 pm »
Hát nem tudom, nekem abszolút nem jön be....kevesebb a tároló hely legalábbis a képek alapján, így ugyanolyan tucat autó mint bármelyik konkurense, és sajna a leírások alapján nem derül ki hogy mivel tud ez többet mint a leváltott Tacuma modell, ha motorikusan ugyan olyan mint a többi (magas fogyasztás) akkor sok értelme nincs erre váltani.

Ez szerintem ebben a formában nem igaz.
Az autó sok mindenben változott. Mint külsõ, mint belsõ formavilágában, illetve a motorválasztékban is.
Az, hogy a Totalcar a maga szájíze szerint elemzi a kocsikat az egy dolog. Ez nem mérvadó ezt már többször is megbeszéltük.
Nekem tetszik az autó és januárban az autó bemutatója elõtt lesz egy sajtónap, amin mi is ott leszünk, tehát elõször mi fogjuk jó esetben kipróbálni az ORLANDO-t elõször a Chevrolet Magyarország jóvoltából. Az idõpontról szólni fogunk.

Üdv:
sznuni
  • Now: Chevrolet Nubira SW 1,8 16V Ex: Daewoo Kalos 1,4i 8V 2004
  • Budapest XX
SZNUBI   06/20-9-823-841 ;) :D O0  sznuni@gmail.com !!!!!!

Nem elérhető DT

  • Daewoo-Chevy Angel!
  • **
  • Hozzászólások: 5501
  • Nem: Férfi
  • Chevrolet Orlando 1.8 LT Plus
    • Profil megtekintése
Re:Orlando - az új egyterû
« Válasz #4 Dátum: 2010 December, 11, 15:13:35 pm »
Hát nem tudom, nekem abszolút nem jön be....kevesebb a tároló hely legalábbis a képek alapján, így ugyanolyan tucat autó mint bármelyik konkurense, és sajna a leírások alapján nem derül ki hogy mivel tud ez többet mint a leváltott Tacuma modell, ha motorikusan ugyan olyan mint a többi (magas fogyasztás) akkor sok értelme nincs erre váltani.

Ez szerintem ebben a formában nem igaz.
Az autó sok mindenben változott. Mint külsõ, mint belsõ formavilágában, illetve a motorválasztékban is.
Az, hogy a Totalcar a maga szájíze szerint elemzi a kocsikat az egy dolog. Ez nem mérvadó ezt már többször is megbeszéltük.
Nekem tetszik az autó és januárban az autó bemutatója elõtt lesz egy sajtónap, amin mi is ott leszünk, tehát elõször mi fogjuk jó esetben kipróbálni az ORLANDO-t elõször a Chevrolet Magyarország jóvoltából. Az idõpontról szólni fogunk.

Üdv:
sznuni
Jelentkezhetek? Nagyon tetszik, már régóta bújom az ezzel kapcsolatos híreket és ha a Totalcar nem ír róla jókat (fõleg a szõkített barom W.R.) akkor biztosan nagyon jó. Legalább is az én szempontjaim szerint.
  • Chevrolet Orlando 1.8 LT Plus
  • Budapest
A szivem másik csücske: Daewoo Tacuma 1.6 SX AC ABS (2003)

Nem elérhető HFT

  • Klubtag
  • Globális moderátor
  • Daewoo-Chevy Angel!
  • *****
  • Hozzászólások: 5339
  • Nem: Férfi
  • Globális moderátor
    • Profil megtekintése
    • FB
Re:Orlando - az új egyterû
« Válasz #5 Dátum: 2010 December, 11, 16:50:05 pm »
szerintem a WR viszonylag jókat írt most róla, önmagához képest mindenképpen.
  • Tico:1999-2001, Matiz: 2002-2006, Nubira: 2004-2008, Tacuma: 2006-2010, Orlando: 2013-2016
  • Dunaharaszti
HFT

Nem elérhető DT

  • Daewoo-Chevy Angel!
  • **
  • Hozzászólások: 5501
  • Nem: Férfi
  • Chevrolet Orlando 1.8 LT Plus
    • Profil megtekintése
Re:Orlando - az új egyterû
« Válasz #6 Dátum: 2010 December, 11, 22:12:38 pm »
szerintem a WR viszonylag jókat írt most róla, önmagához képest mindenképpen.
W.R. önmagához képest írt jókat, de összességében azért fintorog. Erre írtam, hogy akkor az autó biztos jó.
  • Chevrolet Orlando 1.8 LT Plus
  • Budapest
A szivem másik csücske: Daewoo Tacuma 1.6 SX AC ABS (2003)

Nem elérhető gejza007

  • Látott már olyat, aki látott Daewoo-t
  • **
  • Hozzászólások: 127
    • Profil megtekintése
Re:Orlando - az új egyterû
« Válasz #7 Dátum: 2010 December, 12, 16:35:32 pm »
Igazából nem a Totalcar-os értékelést néztem, csak a képeket a kocsiról illetve a mûszaki adatokat, azt hogy milyen szubjektív hülyeségeket írnak lásd régebben a Tacumáról (mert nekik csak a prémium német autók az autók, alsó kategóriás tesztben soha nem volt pozitív egy sem mindenütt fintorogtak az elkényeztetett firkászai) az sosem érdekelt, de a képek alapján igencsak úgy tûnik nekem hogy tárolóhely az igenis kevesebb van a kocsiban, mint az elõd modellben, meg pl a kis asztalkák is hiányoznak az ülések hát támlájáról. Szóval ezért vagyok kicsit szkeptikus, de ezek csak az én szempontjaim, 2 gyerekkel nekem ez az új autó kevésbé tûnik praktikusnak.
  • Chevrolet Tacuma 1.6 Comfort
  • Budapest

Nem elérhető HFT

  • Klubtag
  • Globális moderátor
  • Daewoo-Chevy Angel!
  • *****
  • Hozzászólások: 5339
  • Nem: Férfi
  • Globális moderátor
    • Profil megtekintése
    • FB
Re:Orlando - az új egyterû
« Válasz #8 Dátum: 2010 December, 21, 19:07:05 pm »
  • Tico:1999-2001, Matiz: 2002-2006, Nubira: 2004-2008, Tacuma: 2006-2010, Orlando: 2013-2016
  • Dunaharaszti
HFT

Nem elérhető HFT

  • Klubtag
  • Globális moderátor
  • Daewoo-Chevy Angel!
  • *****
  • Hozzászólások: 5339
  • Nem: Férfi
  • Globális moderátor
    • Profil megtekintése
    • FB
Re:Orlando - az új egyterû
« Válasz #9 Dátum: 2011 Február, 02, 21:16:54 pm »
  • Tico:1999-2001, Matiz: 2002-2006, Nubira: 2004-2008, Tacuma: 2006-2010, Orlando: 2013-2016
  • Dunaharaszti
HFT

friedstein

  • Vendég
Re:Orlando - az új egyterû
« Válasz #10 Dátum: 2011 Február, 02, 21:39:26 pm »
Nekem nagyon bejön! :oke:

Nem elérhető HFT

  • Klubtag
  • Globális moderátor
  • Daewoo-Chevy Angel!
  • *****
  • Hozzászólások: 5339
  • Nem: Férfi
  • Globális moderátor
    • Profil megtekintése
    • FB
Re:Orlando - az új egyterû
« Válasz #11 Dátum: 2011 Február, 03, 15:18:29 pm »
  • Tico:1999-2001, Matiz: 2002-2006, Nubira: 2004-2008, Tacuma: 2006-2010, Orlando: 2013-2016
  • Dunaharaszti
HFT

Nem elérhető HFT

  • Klubtag
  • Globális moderátor
  • Daewoo-Chevy Angel!
  • *****
  • Hozzászólások: 5339
  • Nem: Férfi
  • Globális moderátor
    • Profil megtekintése
    • FB
Re:Orlando - az új egyterû
« Válasz #12 Dátum: 2011 Február, 12, 09:41:15 am »
Első személyes tapasztalatok klubtagjainktól:

Mi Drfaragóval egy automata dieselel mentünk. Vezetni eddig 1db automatát vezettem, de ültem már többe menet közbe. Izgatottan vártam a vezetést.

Kis leírás a kocsiról:
- Kényelmes mögöttem mondjuk asszony lába nem teljesen fért el, ezért előrébb húztam az ülést, így mindketten elfértünk kényelmesen
- elég gagyi műanyag belsőtér
- kicsit picinek tűnő belső tükör, de mindent lehet benne látni
- panoráma tükör a gyerekek felügyeletére
- nagy külső tükrök
- picinek tűnő kormány, de hamar megszokható (nekem az indexkapcsoló is kicsit rövid volt)
- nagyon jól adagolható fék, ami elég erős is a kocsihoz
- meglepően sportos futómű, a kátyúk ütnek, nem ring, nem billeg
- jól lehet könyökölni az ajtó tetejére
- a motor nagyon jó, de azért alul van nagy holtjátéka (1200-2000-ig semmi se történik, csak a fordulatszám mérő ugrál, érezni semmit se lehet). Ha megjön a turbónyomás, akkor nagyon megy.
- a sebességet nem lehet benne érezni
- az automata váltó padlózáskor elég sokat gondolkodik, elengedi 4000ig a fordulatot, itt már érezhető erőt nem mutatott
- sokszor egy intenzívebb gyorsításnál sem volt hajlandó felváltani előbb, mint 4000, csak gázelvételkor, pedig nem volt padlózás.
- én beraktam volna egy hagyományos kis kijelzőt a rádióhoz
- kézi kapcsolásnál, ha alacsony fordulattal haladt az ember nem engedte a 6ost váltani

Összességében tetszett, családi mégis lehet sportosan vezetni.
A benzinesről nem ezt mondta a kolléga...


Én sznuni főmesterrel és Évikével mentem egy autóval.
Manuális váltós dízelt választottunk.
Josh-al mindenben egyetértek, pár dolgot kivéve:
nekem tetszik a kormány, szerintem pont jó, fogása igen eltalált.
van benne végre komfort irányjelző (egy pöccintésre 3-at villog)
fényre sötétedő belső visszapillantó tükör (nem elhanyagolható szerintem)
második sori ülés kicsit olyan pad szerű (kemény)
a turbó lyuk a kézi váltósnál is igen észrevehető, padlógázas gyorsításkor kicsit mintha gondolkodna a váltások után, hogy most menjek, vagy ne menjek!
volt benne váltás segítő is, amit mi nem nagyon preferáltunk, ugyan is jóformán ha a motor elérte a 2000-es fordulatszámot, már jelzett, hogy váltsunk eggyel nagyobb fokozatba.
viszont így meg élvezhetetlen lett volna a vezetés :szetvert:
úgyhogy ezzel mit sem törődve, úgy mentünk, ahogy jól esett :hahota:
nekem nagyon tetszett, kényelmes, jól beállítható vezető pizíció, csendes motor, gyorsításkor sem tolakodó motor hang.
Szóval Kellemes egy jószág, aki teheti próbálja ki.
Infók még:
induló alap ár: 1.8 benzin, LS felszereltség 4.800.000.-
a gyengébbik dízel pedig LS felszereltséggel 5.800.000.-
A felszereltségi szintek is változni fognak.
Az alap az LS lesz, ezután jön majd az LT és végül a fullos, az LTZ.

pár fotó a tesztről --->ITT<---


Sziasztok!

...
Megérkeztünk a Ramada Szállóhoz és a hallba fel volt állítva egy letakart autó. Kaszás Zoli egy rövid tájékoztatót tartott az autóról, annak paramétereiről, majd mint egy igazi bemutatón leleplezték nekünk az ORLANDÓt. Átnézegetve a kocsit kívül belül, egy apróságot fedeztünk fel a párommal. Hol a pótkerék? Bár nem feltétlenül ez a legfontosabb, de mint a mostani új autókban szinte mindben, defektjavító van a kocsihoz. Helytakarékosság miatt ez a legjobb megoldás, ez tény.
Miután megnéztük a bőrbelsős fehér csodát, megkaptuk a kulcsokat és kalandra fel.
Mint ahogy Viper említette mi egy 2.0 TD LT vittünk, 6 sebességes manuális váltóval, pezsgő metál színben.
Először én vezettem. Az első benyomásim az autóról az volt, hogy az ülést beállítva az én paramétereimhet, hogy a műszerfalon lévő fedélzeti komputer kijelzőjének z alját nem láttam csak egy kicsit előre hajoltam. De végül is minden megfelelő volt. Sajnos az idő hiánya miatt, mert hogy inkább vezetni szeretünk volna, nem tudtunk kipróbálni minden kütyüt és gombot, de párat végig nyomkodott Évike. Igaz semmit nem tudtunk meg belőle. Szerencse, hoy olyan gombot nem talált amivel leállíthatta volna kocsit  :fetreng: . A menetteljesítménye az szerintem kiváló volt. Jól húzott, bár valóban a turbó lyuk az eléggé nagy volt, de orvosolható egy kisebb elektronikával, ami kapható minden elektromos gázpedállal rendelkező turbós autóhoz, a fékék nagyszerűek voltak, ezt ki is próbáltam, egy elnézett piros lámpánál, a kanyarokban teljesen jól tapadt a szerintem kicsi kerekekhez képest és szinte minden tettszett ami volt a kocsiban.
Azért találtunk pár hibának mondható dolgot, de melyik az az autó amiben nincs hiba.
A könyöklő az üléshez van szerelve, ami nekem keskeny és alacsony volt. De ki tudja, lehet hogy állítható az is így nem tudtunk mindent megnézni. Az ajtó magas belseje miatt a bal kéznek a könyöklője az magasan van, de szerintem az ajtó behúzó részénél kell könyökölni, de az meg egy kicsit alacsonyabban van, de hazafelé a Kalosban ugyan ezt tapasztaltam. Úgyhogy ez igazából nem is hiba.
A kipörgésgátló kikapcsoló gombja az utas oldali részén volt a műszerfalnak és a vezető oldalán, gondolom a felszereltség miatt, egy vak gomb volt. A műszerfal szerintem olyan űrhajó jellegű, mert rettenetesen sok gomb van rajta. Egy hét kellene mire rájönnék, mi hogy működik és minek mi a funkciója.
A leghátsó üléssor az olyan nem is ülés, de volt közöttünk olyan aki kipróbálta, bár az előtte lévő ülés fel volt hajtva. De inkább gyerekeknek való. Mondjuk mind a 7 ülés használatánál a csomag az kb 5-6db nem megtömött TESCO-s zacskó lehet.
Örültem én is a komfort indexnek, valamint az autómata fényszóró kapcsolónak, ami magától kapcsol ki meg be ha megállunk vagy elindulunk. Ezt nem egy lámpánál történő megállás elindulásra gondoltam  :kacsint: . Minden kapcsoló elérhető még nekem is a nagy magasságommal és a nagy hasammal együtt.
Összegezve egy nagyon jó, kényelmes, jó nyomatékú, mondhatjuk gazdaságosnak is, bár sajnos ezt nem tudtuk kideríteni, 7 embernek egy kicsit szűkös, de egy normál családnak tökéletes és szép autó.

Még egyszer köszönjük a lehetőséget, hogy olyan formában próbálhattuk ki az ORLANDOt, ahogy eddig még egyik autós nyílt napos tesztvezetésünkön sem.
Remélem lesz még lehetőségünk ilyenre az idén, mert több modellt is készülnek az idén bemutatni a Chevrolet Magyarországnál.

És egy jó hír a végére, a Chevrolet CSEPEL is felajánlotta a klub számára tesztvezetés lehetőségét egy egyeztetett időpontban, gondolom nem ilyen formában, mint most, de lehetőségük nyílik azok számára, akik most nem tudtak eljönni. Ugyanis azt hétvégére tervezzük majd.

Nagy nagy élménnyel és sok gondolattal a fejemben mentem haza és mivel új seprű jól seper elmélet alapján, sok sikert kívánok a  Chevrolet Magyarországnak az ORLANDO értékesítéseiben.

Üdv:
sznuni


Én annyira rövid utat mentem (a parkolóban egy kört), hogy abból szinte semmit nem lehet levonni. Illetve annyit, hogy érzésre kb. úgy megy, mint a Tacuma. Rugalmasnak tűnt a motor, alacsony fordulatról is húzott, szerintem a Tacuma is. Halk volt (igaz ilyen sebességgel minden gép csendes), Kaszás Zoli szerint 120-130 körül a diesel halkabb. A váltó jó, a futóműről nem tudok mit mondani. Fékek jók, már amennyire ennyi úton megállapítható. Belül nem volt időm "turkálni-kapcsolgatni". Ami viszont biztos erősen szubjektív az a belső tér. Nekem a középkonzol túl közel volt a jobb térdemhez és érzetre szűkebbnek tűnt a kabin belül. Lehet a keskenyebb ablakok okán. Ami egészen biztos, hogy az első üléssor és a második között kevesebb a hely, mint a Tacumában, továbbá a 2. sor ülése1 1/3-2/3 arányban dönthetők, nem kivehetők és főleg hosszirányban nem mozgathatók. A vezetőülést, ha a legmagasabb állásba állítom (hogy mögöttem több hely legyen) akkor a szélvédő felső pereme kb. a szememmel egy vonalba kerül. Szintén magánvéleményem, hogy a hátsó sor az csak olyan "vicc kategória", mert egyrészt gyerekeknek elég a hely ott, ráadásul a csomagtartó kb. Tico méretű lesz, persze kicsit szélesebben. Szerintem, ha követnék azt a trendet, hogy 5 személyes kivitelben is forgalmaznák –olcsóbban- akkor jobb eladási számokat lehetne elérni. Ugyanis az 5 üléses kivitelnél lényegesen nagyobb lenne a csomagtér. Végezetül azt gondolom, hogy amit a Daewoo/Chevrolet eddig nagyon jól meglovagolt itthon -a kitűnő ár-érték arány- az itt nem fog jelentkezni. Sajnos, ebben az árfekvésben több gyártónak is van ajánlata és kár tagadni igazi egyterű praktikumokkal ellátva. Ezzel együtt, vagy ezek ellenére tetszett az autó, de az ára miatt nem nyerő nálam. Persze a csepeli próbán egy kicsit hosszabb úton is szívesen kipróbálnám. Még egyszer leszögezem: nagyon tetszett, csak hát az ár-érték az én szempontjaim szerint….

Nos a benzines motorról azt mondta a kolléga, hogy tipikusan Chevroletes (szerintem csak szívó benzines), pörgetni kell ahhoz (2500 alatt nem lehet kimenni), hogy egy biztonságosat előzhessen az ember, mert alul nem olyan nyomatékos. A motorja hangos nagyobb tempónál.

Abban Kaszás Zoltánnal kiegyeztünk, hogy ez az 1.8-as motor éppen elég alulról. Nagyobbat meg gondolom a gazdaságossága miatt nem raktak bele (jobban eladható európába egy 1.8-as). Kisebbet pedig okulva a konkurens márkák 1.6-osaiból nem is eröltették, belátták, hogy 120LE kevés hozzá.
Én sajnálom, hogy nem rukkoltak ki egy réteges feltöltésű 1.6-os benzinessel, mert annak is közel olyan teljesítmény adatai lettek volna, mint a dízel (160LE környéke).

Egyébként menet közben a dízelnek valóban nem volt hangja, de mikor a lámpánál megállt az ember, akkor hallható volt. Először ki is nyitottam az ajtót a lámpánál, mert nem akartam hinni a fülemnek.
Egy sprinterbe nincs ilyen dízel zaj (mondjuk mostani dízel személlyel nem nagyon utaztam, szerintem a vw konszern csendesebbet csinál)....

Jah és még egy : nem tudták eltüntetni az ablakspriccniket a motorháztetőről. Állandóan szem előtt van a 3 lőréssel.
Nem próbáltuk ki 130-140 körül ablakot mosni, de szinte biztos, hogy csak az ablak tövére nyomta volna a folyadékot (a légáramlás miatt). Ezt egy törlőkarra rakott spriccnivel, vagy a légbeömlők mellett a motorháztető árnyékába elhelyezett spriccnivel kiválthatták volna. Véleményem szerint azok jobban szuperálnak.
  • Tico:1999-2001, Matiz: 2002-2006, Nubira: 2004-2008, Tacuma: 2006-2010, Orlando: 2013-2016
  • Dunaharaszti
HFT

Nem elérhető HFT

  • Klubtag
  • Globális moderátor
  • Daewoo-Chevy Angel!
  • *****
  • Hozzászólások: 5339
  • Nem: Férfi
  • Globális moderátor
    • Profil megtekintése
    • FB
Re:Orlando - az új egyterû
« Válasz #13 Dátum: 2011 Február, 12, 09:57:18 am »
A totalcar a magyarországi bemutató után ezt írta: http://totalcar.hu/tesztek/2011/02/12/olcsobb_mint_a_vonat/
  • Tico:1999-2001, Matiz: 2002-2006, Nubira: 2004-2008, Tacuma: 2006-2010, Orlando: 2013-2016
  • Dunaharaszti
HFT

Nem elérhető G.I.D.L

  • Daewoo guru
  • ********
  • Hozzászólások: 1721
  • Nem: Férfi
  • 1999 1,6 16v e-tec sedan Tahitótfalu
    • Profil megtekintése
    • Carstyling
Re:Orlando - az új egyterû
« Válasz #14 Dátum: 2011 Február, 12, 13:35:05 pm »
És egy kis vezess.hu teszt!http://www.vezess.hu/teszt/orlando/29006/ :yoyo:

sebijoe

  • Vendég
Re:Orlando - az új egyterû
« Válasz #15 Dátum: 2011 Február, 12, 14:01:36 pm »
És egy kis vezess.hu teszt!http://www.vezess.hu/teszt/orlando/29006/ :yoyo:

A boltunkkal szembeni márkakereskedéshez is jött tegnap egy Orlando a szalonba.

Nem elérhető Viper

  • Daewoo-Chevy God!
  • ***
  • Hozzászólások: 12168
  • Nem: Férfi
  • R.I.P Nexia1.5 16V, Lacetti SW 1.6
    • Profil megtekintése
    • http://vipernexia.uw.hu/
Re:Orlando - az új egyterû
« Válasz #16 Dátum: 2011 Február, 12, 23:22:26 pm »
egy rövid kis videó, pár képpel: http://www.youtube.com/watch?v=6VfFykag3wU
ezt én és sznuni főnök készítette, a hangot szándékosan nem hagytam rajta :szetvert: inkább zenei aláfestést kapott :nyelv:

Nem elérhető G.I.D.L

  • Daewoo guru
  • ********
  • Hozzászólások: 1721
  • Nem: Férfi
  • 1999 1,6 16v e-tec sedan Tahitótfalu
    • Profil megtekintése
    • Carstyling
Re:Orlando - az új egyterû
« Válasz #17 Dátum: 2011 Február, 13, 07:53:07 am »
egy rövid kis videó, pár képpel: http://www.youtube.com/watch?v=6VfFykag3wU
ezt én és sznuni főnök készítette, a hangot szándékosan nem hagytam rajta :szetvert: inkább zenei aláfestést kapott :nyelv:
Úgy sajnálom hogy dolgoznom kellett mert olyan szívesen kipróbáltam volna! :igaz: :sir:

Nem elérhető sznuni

  • KLUBELNÖK
  • Adminisztrátor
  • Daewoo-Chevy God!
  • *****
  • Hozzászólások: 8931
  • Nem: Férfi
  • Klubelnök
    • Profil megtekintése
    • http://gportal.hu/portal/sznuni
Re:Orlando - az új egyterû
« Válasz #18 Dátum: 2011 Február, 13, 15:27:28 pm »
egy rövid kis videó, pár képpel: http://www.youtube.com/watch?v=6VfFykag3wU
ezt én és sznuni főnök készítette, a hangot szándékosan nem hagytam rajta :szetvert: inkább zenei aláfestést kapott :nyelv:
Úgy sajnálom hogy dolgoznom kellett mert olyan szívesen kipróbáltam volna! :igaz: :sir:
Ügyes vagy.
Ezt is felhasználhatja szassza a következő dvdnkben.
De küldjük le az eredetiket is.
  • Now: Chevrolet Nubira SW 1,8 16V Ex: Daewoo Kalos 1,4i 8V 2004
  • Budapest XX
SZNUBI   06/20-9-823-841 ;) :D O0  sznuni@gmail.com !!!!!!

Nem elérhető Viper

  • Daewoo-Chevy God!
  • ***
  • Hozzászólások: 12168
  • Nem: Férfi
  • R.I.P Nexia1.5 16V, Lacetti SW 1.6
    • Profil megtekintése
    • http://vipernexia.uw.hu/
Re:Orlando - az új egyterû
« Válasz #19 Dátum: 2011 Február, 13, 16:46:42 pm »
Ügyes vagy.
Ezt is felhasználhatja szassza a következő dvdnkben.
De küldjük le az eredetiket is.
természetesen ezért került le róla az eredeti hang :kacsint: