Üzenetek megjelenítése

Ez a szekció lehetővé teszi a felhasználó által írt összes hozzászólás megtekintését. Vedd figyelembe, hogy csak azokba a fórumokba írt hozzászólásokat látod, amelyekhez hozzáférésed van.


Üzenetek - gyozo.hu

Oldalak: [1] 2 3 ... 6
1
Tacuma/Rezzo, Orlando / Re:A családi egyterű!
« Dátum: 2018 Július, 13, 21:37:53 pm »
Ma kicseréltem a gyújtótrafót, vettem bele egy Malossit, azóta jó. Hidegen, melegen és klímával is szépen jár a motorja. Igaz még csak kb. 20 kilométert mentem vele. 

2
Tacuma/Rezzo, Orlando / Re:A családi egyterű!
« Dátum: 2018 Július, 12, 21:28:52 pm »
Igazad van, máskor ilyet nem szoktam csinálni, de most könnyű volt beazonosítani, melyik hengerek nem mennek.

3
Tacuma/Rezzo, Orlando / Re:A családi egyterű!
« Dátum: 2018 Július, 12, 19:11:05 pm »
Végre állandósult a hiba, alapjáraton csak két henger ment. A kettes és hármas gyertyakábelt lehúzva a motor járása semmit sem változott. Innentől a trafó az esélyes, esetleg a csatlakozója.
Néztem alkatrészt, de nagyon változó az áruk. 5000-től 30000-ig. Melyik az a gyártó, amelyiket már meg szabad venni?

4
Tacuma/Rezzo, Orlando / Re:A családi egyterű!
« Dátum: 2018 Július, 12, 13:05:07 pm »
Ma reggel kicseréltem a gyertyákat, de semmi nem változott.
Hidegen, félmelegen aránylag húz, kicsit rángat, de melegen nagyon rángat és alig lehet 60 fölé tornázni. Most megpróbáljuk menet közben nézni a komputer adatait.
Amúgy egy 1.6-os Tacuma mennyit eszik? Az enyém 10 litert eszik városban, de országúton sem megy 9 alá. Lehet hogy összefügg a hibával. 

5
Tacuma/Rezzo, Orlando / Re:A családi egyterű!
« Dátum: 2018 Július, 10, 21:46:09 pm »
Sziasztok! 1.6-os Tacumám van 10 éves 136 ezer km-mel, gáz-benzin vegyes üzemű. Kb. egy hete időnként reggeli indításnál elsőre leáll. Ma elkezdett rángatni, nem gyorsul, motorhiba lámpát gyújtott P0300 kóddal (Random/Multiple Cylinder Misfire). Néhány hónapja már csinált ilyet, de másnapra elmúlt, vagy magától, vagy én mozdítottam el valamit amikor átnéztem a vákumcsöveket, csatikat. Akkor rendeltem hozzá kínából egy MAP szenzort, azt most kipróbáltam, de nem változott semmi. Gázzal és benzinnel is fennáll a hiba. A gyertyák jók, a színük szép, 20 ezer km van bennük. Van valami ötletetek, hol keressem a hibát? 
Köszönöm

6
Tacuma/Rezzo, Orlando / Re:A családi egyterű!
« Dátum: 2017 Augusztus, 30, 20:06:31 pm »
Sziasztok!
Ezüst színű Tacumánk összes külső ajtókilincsének festése nagyon csúnyán lepattogzott.
Szerintetek javíttatni vagy cseréltetni érdemes?
Érd környékén vagy Budapesten hol lehetne ezt (korrekt áron) megcsináltatni?
És ez kábé mennyibe szokott fájni?
Valakinek volt hasonló festéshiba tapasztalata?
(Parkolókban ha összefutok néha Tacumával, mindig első dolgom, hogy megnézzem a kilincseit. Ilyen ocsmányt, mint a miénk, csak ritkán találok.)

Nekem eddig Nexiám volt, most vettem egy Tacumát. Néhány éve elvittem autómosóba a Nexiát, akkor kezdett lejönni a festék a kilincsekről. Minden mosatás után nagyobb volt a hiány. Maradok a kézi mosásnál.

7
A gyertyapipában, vagy más típusnál a rotorban lévő zavarszűrő ellenállás 5-10 kiloohm is lehet. Nem számít pár száz ohm. Ha felületi hiba miatt ívet húz, akkor melegszik szét a rotor közepe.

8
Tank ajtó nyitóm nem reagál semmire és csak a csomagtartóban lévő madzaggal tudom kinyitni. Mit nézzek meg először, a kapcsolót magát vagy a tank ajtónál lévő részét?

Érdekes, hogy a mellette lévő csomagtér nyitó tökéletesen működik...

Először hátul nézd meg kap-e feszültséget.

9
Szia, A mechanikához lítiumbázisú kenőzsírt, az elektromos részekhez pedig szikikonzsírt szoktam használni.

10
Találtam itthon 1pár ATE 236-os hűtött tárcsához való féknyerget és 1 pár használt tárcsát. Esetleg valakit érdekel?

Ha ez az ami jó a Nexiába, akkor engem érdekel! Írtam privát üzenetet.

11
ok majd probálkozom még vele!

Én úgy emlékszem, hogy van egy kis ütközője, és elő van feszítve a spirálrugója. Azt kéne tudni, hogy az ütköző nélkül merre állna alaphelyzetben (ha esetleg át lehet emelni rajta a mutatót).

12
Igen DAC. A bal oldalon az alsó csap hüvelye ki van kopva, a jobb oldalon pedig be volt rohadva.

13
Az enyém teljesen más. Amikor betétet cseréltem, csak a harmadik katalógusban talált az autóboltos hozzá. Lehet hogy már cserélték?
Az interneten találtam az alábbi képet, ami a Lanos féknyerge. Pont így néz ki az enyém is.
Ezt is érdemes lecserélni az F Astráéra?

14
Köszönöm mindenkinek a válaszokat! Beszerzek én is ilyen féknyergeket.

15
Ezek a klasszikus hibák. Nálam is volt már kerék lötyögés,féknyereg kopás. A nyergeket tavasszal cseréltem le
ATE rendszerűre  Tök stabil nem kotyog nem lötyög. új tárcsákkal a fékhatás klasszisokkal jobb mint a gyári kocka betétes nyergekkel. Első körben vizsgáltam át a nyerget,és a felfogatását. Nekem idáig amikor nyereg problémám volt mindig hátramenetben az első kis fékezéskor koppant egyet.

Újat vettél, vagy bontottat? Mennyibe került? Melyik típusú féknyereg megy rá? Cserélni kell a tárcsákat is?
Bocs a sok kérdésért.

16
Gyozo.hu  Szia.  Mi volt a tünet miért cserélted ki?
Nekem valami koppan fékezéskor,és induláskor. Olyan mintha az ajtóból jönne a hang. Már az ajtót is szétkaptam,de nem találtam semmit. Féknyereg,gömbcsuklók ellenőrizve. Ma megnéztem a toronycsapágyat is.
Tehermentesítve minimálisan lóg.(tudom hogy nem lóghatna) golyók megvannak mind szépen forog nem akad.
Ha az elejét lökdösöm ringatom feszegetem nem adja a hangot. Csak menet közben enyhe fékezéskor,motor fék is,és gyorsításkor. Simán induláskor nem. Rossz úton nem ,sem lassan sem gyorsan. Kormány mozdulatokra semmi hang. Tök idegesítő!!! Főleg hogy nem tudom mi koppan.  Merthogy nem kopog folyamatosan csak koppan egyet.

Kormánygömbfejet cseréltem és ha már úgyis kivettem a gólyalábat, akkor gondoltam kicserélem a toronyszilenteket is csapágyastól. Szárazak voltak a toronycsapágyak és nagyon repedezett volt és nyúlt a gumi.
Nekem is ki van kopva az ajtózsanér, most vettem meg a stifteket bele. A bal oldali ajtót szétkaptam mert zörgött benne valami. Az enyémben elektromos ablakemelő van, a motor tartó lemez három alumínium popszegeccsel volt felszegecselve. Ezek közül kettő már kiesett, a harmadik még éppen tartott. Az ablakemelő motor dőlt össze-vissza és kopogott. Kicseréltem csavarokra, de a jobb oldali ajtóból is ugyan ez a hang jön, ez lesz a következő.

A hátsó rugókat tavaly cseréltem.

17
Sziasztok.

Valaki szedett már szét toronyszilentet?
A csapágy külön is cserélhető vagy csak egyben az egész?



Két napja cseréltem. Egyben van a csapággyal. Kicseréltem a baloldalit, a másikat későbbre akartam hagyni, de annyi volt a különbség a kettő között, hogy inkább kicseréltem a jobboldalit is. Így szerencsére észrevettem, hogy lóg a jobb támaszgömbfejem.

Más: Ha hátul is ülnek, akkor valami nyiszorog. A hang hátulról jön. Amikor megemelem az autót akkor is hallom, de még nem találtam meg az okát. Tán lengéscsillapító vagy lengéscsillapitó szilent lehet?

18
Köszönöm!

19
Ma sikerült szétszedni. Nyomaték-kulcscsal mérve, 7 kg.m nyomaték körül indultak meg a csavarok. Szerintem ez elég kevés. A tömítés el volt repedve a képen középen látszó helyen. Az okát továbbra sem tudom, de most más típusú csavart fogok használni.


20
Mindenesetre most rendeltem kínából egy endoscope kamerát. Ilyen esetekben jól jön majd.
Nem régen volt Aldiban is 12e ft körül. Te mennyiért rendelted? Megéri?

Tegnap megrendeltem az e-bayről, 3 ezer alatt van USB-s VGA felbontású, 5 méter kábellel.

Oldalak: [1] 2 3 ... 6