Lazuló > Zöldterület

Kerti kisgépek karbantartás, javítás....

(1/11) > >>

zsolt160:
Van egy apóstól örökölt kintről behozott Briggs motoros fűgyűjtős fűnyíróm.
A gond, ki tudja mikor volt benne olajcsere, és ugye ez négyütemű. De nem tudom hol lehet a leeresztő csavar rajta?
Milyen olaj kellene bele?
Milyen menetesek a fűnyírók, mert a vágóél nem igen akar lejönni....
A motor ilyesmi, de mivel nem otthon vagyok csak tipp. Holnap teszek fel "élethűt" is róla.

Yeti:

--- Idézetet írta: zsolt160 - 2012 Április, 06, 19:38:38 pm ---Van egy apóstól örökölt kintről behozott Briggs motoros fűgyűjtős fűnyíróm.
A gond, ki tudja mikor volt benne olajcsere, és ugye ez négyütemű. De nem tudom hol lehet a leeresztő csavar rajta?
Milyen olaj kellene bele?
Milyen menetesek a fűnyírók, mert a vágóél nem igen akar lejönni....
A motor ilyesmi, de mivel nem otthon vagyok csak tipp. Holnap teszek fel "élethűt" is róla.



--- Idézet vége ---
Ugyanilyen motorom van nekem is a fűnyírón, ha nem felejtem el, holnap megnézem a kezelési könyvet.
A vágókés tuti balmenetes.
Emlékeim szerint a leeresztő csavar a gyertya alatt van egy 13-as kulcsnyílású.

ll82:

--- Idézetet írta: Yeti - 2012 Április, 06, 19:58:46 pm ---
--- Idézetet írta: zsolt160 - 2012 Április, 06, 19:38:38 pm ---Van egy apóstól örökölt kintről behozott Briggs motoros fűgyűjtős fűnyíróm.
A gond, ki tudja mikor volt benne olajcsere, és ugye ez négyütemű. De nem tudom hol lehet a leeresztő csavar rajta?
Milyen olaj kellene bele?
Milyen menetesek a fűnyírók, mert a vágóél nem igen akar lejönni....
A motor ilyesmi, de mivel nem otthon vagyok csak tipp. Holnap teszek fel "élethűt" is róla.



--- Idézet vége ---
Ugyanilyen motorom van nekem is a fűnyírón, ha nem felejtem el, holnap megnézem a kezelési könyvet.
A vágókés tuti balmenetes.
Emlékeim szerint a leeresztő csavar a gyertya alatt van egy 13-as kulcsnyílású.

--- Idézet vége ---
Meg mintha még oldalra is kellene borítani ehez a művelethez az egész gépet ha jol rémlik de fatert már csak holnap tudom megkérdezni!

tacumás:
Olajleeresztés kétféle módon lehetséges: régen minden gépen alul volt leeresztő csavar, melyet a kés felől lehetett megközelíteni. Egy négyszög kulcs kellett bele. Újabban többször előfordul, hogy a gyártó elhagyja (szándékosan) az olajleeresztő csavart, ilyenkor az üzemanyag kijárása után a betöltő nyíláson lehet az olajat leengedni a gép felborításával. Mivel a Tied régi, így alul keresd a csavart.

zsolt160:
THX!
Holnap pontosan megmondom mi van. és az ötleteket is megnézem! :oke: :oke:

Navigáció

[0] Üzenetek főoldala

[#] Következő oldal

Teljes verzió megtekintése