Üzenetek megjelenítése

Ez a szekció lehetővé teszi a felhasználó által írt összes hozzászólás megtekintését. Vedd figyelembe, hogy csak azokba a fórumokba írt hozzászólásokat látod, amelyekhez hozzáférésed van.


Üzenetek - kabe77

Oldalak: [1] 2 3 ... 82
1
Nubira/Lacetti/Cruze / Re:CRUZE tapasztalatok
« Dátum: 2021 Június, 30, 13:55:20 pm »
A barátomnak egy 2013-as kombi LTZ van, 1.4 tubós motorral. Eddig semmi problémája nem volt vele. Az ajtón lévő tükörborításról lekopott a festék (ahogy látom a linkelt autón is), de ez sajnos gyakori hiba. Neki teljes bőr a belső, iletve navi is van benne. Szereti, mondjuk én tanácsoltam neki anno, hogy nem fogja megbánni, ha ezt veszi meg.

3
Kávézó zamatos témákkal / Re:Biztosítók
« Dátum: 2021 Március, 09, 15:36:53 pm »
Nálam csak plusz 90Ft. A két autóra 32910 Ft az adó egész évre, ebből lett kétszer 11.500Ft.

4
Nubira/Lacetti/Cruze / Re:CRUZE tapasztalatok
« Dátum: 2021 Január, 15, 15:49:02 pm »
Szomorúan hallom. :szomoru:

Bocs, hogy csak most!
De igen, próbáltam biztosíték nélkül, eredmény nélkül. Úgy tűnik, hogy a vezérlő modul egyszerűen tönkrement mechanikailag. Elektronikusan nem lehet javítani az eddigiek alapján.

5
Nubira/Lacetti/Cruze / Re:CRUZE tapasztalatok
« Dátum: 2021 Január, 07, 15:46:34 pm »
Biztosítékok nélkül nem próbáltátok indítani? Mintha valahol azt láttam volna, hogy anélkül el kell, hogy induljon. Furcsa egyébként, mert a barátom szintén 2013-as Cruze-a az akksi lekötése után elindult. Várni kellett 15 percet, majd visszakötve már nem volt gond.

6
Nubira/Lacetti/Cruze / Re:CRUZE tapasztalatok
« Dátum: 2021 Január, 06, 15:38:56 pm »
Elvileg ez az új modul cikkszáma: 23377962

Nem is lehet most indítani a kocsit?
Hibakódot sikerült törölni?

Amúgy ez a cikkszámú került már minden újabb Chevroletbe 2014 után. 130 dollár Amerikából hivatalosan a gyári (vám és ÁFA, szállítás). Maga az egység 80-90 dollár körül van. Egy márkaszerviz megmondja tutira, hogy jó-e ez az új cikkszám (legalábbis én már többször mentem be cikkszámmal és ránéztek a rendszerben).

7
Nubira/Lacetti/Cruze / Re:CRUZE tapasztalatok
« Dátum: 2021 Január, 05, 15:37:28 pm »
Sajnos ez egy gyakori hiba, nemcsak Cruze (és Chevrolet) esetében. Egy barátomnál is előfordult, ő sem tudta elindítani a kocsit (neki is Cruze van egyébként). Végül szoftverfrissítést csináltak nála (még gariban 2015-ben), azóta nem volt vele gondja. Nekem Malibum van, néha (évente 1-2 alkalommal) nálam is kiírja ezt az üzenetet, de indítással eddig még nem volt gond, illetve ilyen esetben is hallottam, hogy felold a kormányzár. A saját megfigyeléseim szerint akkor fordul csak elő, ha nem teljesen egyenesben áll a kerék a motor leállításakor. Esetleg érdemes még megnézni a biztosítékot, ami a kormányzárhoz tartozik.

8
Kávézó zamatos témákkal / Re:Hitelek
« Dátum: 2021 Január, 03, 19:58:20 pm »
Én tegnap fizettem KH kártyával Simplepay-en keresztül.

9
Nubira/Lacetti/Cruze / Re:CRUZE tapasztalatok
« Dátum: 2020 Augusztus, 03, 16:34:39 pm »
Szia, esetleg nem tudod ki csinálta a váltófelújítást, én most kaptam egy 1,5 milliós árajánlatot :D

Milyen automata váltó van a Cruzeban? Aisin vagy GM?
GM féle hulladék
Akkor ahhoz van olcsón alkatrész az USA-ból. De 2000 dollárért van teljesen felújított is. Ilyet egy ismerősnek most újítottak fel 450 ezerért.
Írtam pm-et. A 1,5 millió kicsit nevetséges összeg. Értem én, hogy Magyarország, meg ritka az automata váltó, de azért nem annyira drágán beszerezhetők hozzá az alkatrészek az USA-ból. Nyilván munkadíj meg minden jön hozzá.

10
Nubira/Lacetti/Cruze / Re:CRUZE tapasztalatok
« Dátum: 2020 Július, 29, 14:18:41 pm »
Milyen automata váltó van a Cruzeban? Aisin vagy GM?
GM féle hulladék
Akkor ahhoz van olcsón alkatrész az USA-ból. De 2000 dollárért van teljesen felújított is. Ilyet egy ismerősnek most újítottak fel 450 ezerért.

11
Nubira/Lacetti/Cruze / Re:CRUZE tapasztalatok
« Dátum: 2020 Július, 28, 10:50:16 am »
Milyen automata váltó van a Cruzeban? Aisin vagy GM?

12
Nubira/Lacetti/Cruze / Re:CRUZE tapasztalatok
« Dátum: 2020 Június, 09, 16:11:06 pm »
A másik tipikus hiba a nyomásszabályozó szelep szokott lenni. Ha halódik, akkor lekezd búgni.

13
Nubira/Lacetti/Cruze / Re:CRUZE tapasztalatok
« Dátum: 2020 Június, 09, 16:09:15 pm »
Sziasztok!

Új vagyok az oldalon és rögtön a segítségeteket kérném. Van egy 2013-as 2.0 d 163 Le Cruze SW autóm. Eddig nagyon boldogok voltunk egymással, de egy idő után egyre többször villant fel a részecskeszűrő regenerálás visszajelző, majd check enginge. Elvittem szerelőhöz Budapesten, végrehajtottak egy kényszer regenerálást, plusz olaj cserét. Gondoltam, hogy továbbra is boldogan élünk, míg meg nem halunk, javasolták, hogy autópályáztassam többet, adott fordulaton és minden rendben lesz. Az autópályán az érdi emelkedőn 140-es óra szerinti tempónál egyszer csak közli a fedélzeti számítógép, hogy motorteljesítmény lecsökkent, a tetőre már alig kaptatott fel, örültem, hogy a 80-as tempót nyögve-nyelősen vitte. Korábban vettem egy OBD-s hiba kiolvasó kütyüt (aliexpress 3000 HUF), ami a P0101 hibakódot, MAF szenzor hibát dobott. MAF szenzort kicseréltem, a légcsövet ellenőriztem nincs elrepedve, ennek ellenére a hibát és a kódot újra és újra produkálja, a teljesítmény csökken. Van-e esetleg valami ötlet, találkoztatok-e már ilyen hibával? Budapesten tudnátok-e egy megbízható szerelőt ajánlani, akik az Cruze-okkal jól tud bánni?

Problem solved... Akik hasonló helyzetben vannak, azoknak tanácsolom (most már nyilván okosabb vagyok), hogy nézzék át a teljes körön a vákum gumi csöveket, nincs-e rajta repedés, mert a fenti szimptómák alapján, szökik a levegő (MAF szenzor hiba üzenet) és a turbóban nincs meg a nyomás, hogy a nagyobb teljesítményt leadja.
Épp írni akartam, hogy a turbócső repedés okozza, a MAF szenzort felesleges cserélni. Tipikus hiba ezeknél a motoroknál az Insigniák esetében is.

14
Találkozók / Re:Évadnyitó 2020 Csali Csárda
« Dátum: 2020 Január, 24, 21:18:14 pm »
Sziasztok!
Megkezdjük az évet.

Évadnyitó: 2020. február 22. 16 óra
Helyszín: Csali Csárda Pilisszentiván, Tópart u. 3, 2084
Csali csárda

Jelentkezési lista lejjebb, mindenki írja be magát aki jön, mert a hely véges és a létszámot is le kell adnom majd. Szóval aki tuti ott lesz az jelentkezzen.

Gyertek el minél többen.
Várok minden kedves Daewoo-Chevrolet tulajdonost

1.Mészi és Erzsi 2 fő
2.sznuni
3.NKR 73+család 4 vagy 5 fő
4.Szabi Moncsi 2fő
5.kabe77+1 fő étel: 1db párizsi szűzérmék, hasábburgonya, káposztasaláta; 1db pulykamell ínyenc módon, hasábburgonya, csemegeuborka
6.
7.
8.
9.
10.

15
Kávézó zamatos témákkal / Re:CSEVEGŐ
« Dátum: 2020 Január, 14, 14:19:42 pm »
Nekem még van egy jó 7110-es. Két-három havonta feltöltöm, bár sokat nem merül. A régi kígyó játék még most is élvezet rajta :fetreng:

16
Sport / Re:WTCC
« Dátum: 2019 December, 17, 07:13:06 am »
Én is néztem mindhárom futamot. Azért a szervezők és a versenybírák (vagy akik eldöntik a dolgokat) is számomra furcsa döntéseket hoztak. Az első futamot safety car indította, pedig alig esett és a pálya sem volt nagyon vizes. Ehhez képest a harmadik futamot simán elindították állórajttal a szakadó eső és a teljesen vizes pálya ellenére a sötétben.
Ettől függetlenül gratulálok neki, megérdemelte!

17
Adás-Vétel-Csere / Re:Mobiltelefon adás-vétel, csere-bere
« Dátum: 2019 December, 08, 08:58:51 am »
Sziasztok!
Hátha valakit érdekel valamelyik telefon az elmúlt 5 évben összegyűltek közül.

1. Xiaomi Redmi Note 3 SE (Kate): 2016 őszén vásároltam második telefonnak. Új kora óta szilikontok és üvegfólia védi, teljesen karc és sérülésmentes. A szilikontok persze már besárgult, de ez csak esztétika. Arany színű 3GB RAM, 32GB belső memória, amiből kb 20-22GB szabadon használható, ha jól emlékszem. Doboza, töltője és mindene megvan. Az akksija biztos jó állapotú, én 5-7 naponta teszem töltőre (ennyire van kihasználva  :) ). 2 SIM-es, de az egyik helyére MicroSD tehető. IPS LCD, full HD felbontás, Snapdragon 650 chip, Vodafone B20 támogatott (ezért is vettem anno), 5GHz ac wifi támogatott.
Ára 25 ezer lenne.

2. Allview X2 Soul: 2014. novemberében lett vásárolva, azóta van használatban, a párom második számú telefonja. Samsung AMOLED full HD kijelző, 2GB RAM, 16GB háttértár.
https://www.gsmarena.com/allview_x2_soul-6379.php
A világ legvékonyabb telefonja volt akkor (lehet, hogy most is), fehér, szintén szilikon tok és fólia védi kezdetektől. Üveg elő- és hátlap. Akksija páromnál 3-4 napot bírt, de szintén másodlagos telefon volt, így intenzív használatnál már biztos kevesebbet tud. 5GHz ac wifi támogatott. Doboz, töltő szintén van.
Ára 10 ezer lenne.

3. Doogee X5 Pro: https://edigital.hu/okostelefon/doogee-x5-pro-dual-sim-kartyafuggetlen-okostelefon-feher-android-p398822
Ennél többet nem tudok róla, kb 5 éves, tok és fólia védi, akksi már nem túl acélos, kb 2-3 nap (elsődleges telefon volt sokáig). Doboz és töltő is van hozzá. 2 SIM, 4G.
Ingyen

18
Kávézó zamatos témákkal / Re:CSEVEGŐ
« Dátum: 2019 November, 15, 08:05:44 am »
Az biztos, h az emberi teveķenyseg szennyezo, de azt senki sem tudja, h valoban ez okozza-e a felmelegedest. Egyre kevesbe vagyok abban biztos, h pl. a co2-nek lenne hozza a legtobb koze, amit annyira igyekszunk leszoritani.
Aztan arrol is hallottam elmelkedni embereket, az etanol alapnyaga a kukorica. Valoban gazdasagos-e eloallitani, majd a kocsikban elegetni es nem-e lenne jobb egyszeruen beleburitani egy hoeromubé es elegetni a kukoricat, amivel aramot termelunk. :) Valoszinu gazdasagosabb lenne. :)
Igen, a co2-n kívül még számos egyéb anyag fokozza az üvegházhatást (metán, vízgőz, dinitrogén-oxid, de akár a por és korom is). Mint ahogy sok egyéb szennyező anyagot is a levegőbe-talajba-vizekbe juttatunk. Ezért nemcsak az ipar, hanem a mezőgazdaság is felelős, hiszen egyre többen vagyunk és egyre több élelmiszerre van szükség. A probléma ezzel az, hogy a sok előállított élelmiszer nem oda kerül, ahol tényleg nagy szükség lenne rá. Így el is jutottunk a pazarláshoz is.
Másrészt, ahogy írtad is, a tudósok sem egységesek ebben a kérdésben. Nyilván van benne szerepünk, de igazából a jégkorszakok között mindig is volt felmelegedési időszak. Persze ezeket vizsgálják is, amennyire tudják, de teljes bizonyossággal senki nem tudja, hogy a felmelegedés milyen mértékig tekinthető normális folyamatnak. Szerintem valahol a két álláspont között lehet az igazság, de az biztos, hogy ha tudunk csökkenteni a szennyezésen, akkor meg is kellene tenni.
Sajnos sok befolyásos ország (és kisebbek is, mint Magyarország) vezetői teljesen elutasítják a környezettudatos gondolkodást. Ezért kellett újrahasznosítási adót kivetni a napelemekre, vagy tájrombolás címén megakadályozni a szélerőművek építését. Bezzeg, ha lakóparkot vagy toronyházakat (esetleg stadionokat) építünk, az nem tájromboló hatású.
Ezért sincs már több mint 20 éve változás például a 10-es út viszonylatában Esztergom és Budapest között. A környezetvédők féltik az erdőket és a tájakat az elkerülő út miatt, holott elég egyszerűen kiszámítható, hogy melyik a szennyezőbb: araszolgatni 1,5-2 órán keresztül 30-40 km-t a településeken keresztül, vagy 70-90-es folyamatos tempóval közlekedni az erdőn keresztül. Mindkét co2 kibocsátást úgyis az erdők és a növényzet nyeli el, vagy legalábbis próbálja megkötni és nyilván az első esetben többet kellene.

19
Kalos, Aveo / Re:Hibák és javításuk.
« Dátum: 2019 November, 08, 09:10:54 am »
Neki nem aludt ki sosem, csak csere után, mikor törlésre került. A reggeli első indításnál mindig büdös a füst (legalábbis nekem is az volt a Lacettinél és a Malibunál is az, de a párom autójánál is, ami fiatal turbós benzines). Vagy eddig nem volt az? Én azért elvinném szerelőhöz. Ha közvetlenül azután jelentkezett, hogy volt vezérlés cserélve, visszavinném oda.

20
Kalos, Aveo / Re:Hibák és javításuk.
« Dátum: 2019 November, 08, 07:11:35 am »
Sok esetben a veztengely jeladó a hibás a nem indulásért. A nno egy kolléganőm Matiza is ezt játszotta, volt, hogy 3-4 indítás kellett neki, persze volt sárga lámpa. Kiolvasva szintén a jeladó vált gyanússá. Csere óta nincs gond, pedig ennek már 7-8 éve. Sebikétől vettem a gyári jeladót hozzá.

Oldalak: [1] 2 3 ... 82