Szerző Téma: Hibák  (Megtekintve 1488626 alkalommal)

0 Felhasználó és 1 vendég van a témában

Nem elérhető john

  • Daewoo rajongó
  • ********
  • Hozzászólások: 1102
  • Nem: Férfi
    • Profil megtekintése
Re:Hibák
« Válasz #12280 Dátum: 2018 Január, 06, 05:34:31 am »
Sziasztok.
Lanosom már régóta alapjárat ingadozással küzd.Ha ujratanitom akkor egy darabig jól működik.100-150 km-t elmegy hibátlanul.Utána kezdődik előlről.Elkezd alapjáraton ingadozni le-fel ugrál.Majd minden lámpánál le kell állitanom mert szinte üvölt a motor 2500-as fordulaton.Volt már szinte minden szenzor cserélve. Alapjárati motor is.
Most kisérletképpen kiiktattam az alapjárati motort.Beálitottam 900-as fordulatra majd levettem a csatiját.Gondoltam igy nem csinálja a hibát de tévedtem.Ugyanugy járkál az alapjárat ezekszerint nem az alapjárati motor a hibás.
Mi lehet még .Végignézegettem a vákumcsöveit is nem találtam semmi repedést törést.Lehet az ecu bolondozik?
Hibakódot nem ir csak néha a 35-öst
Érdekes jelenség

Hidegen is csinálja? Csak tps nélkül is csinálja?
Ha ujratanitom akor hibátlan egy darabig.Utána valamennyi km után megbolondul és akkor már hidegen is beinditás után elkezd hullámozni..Tps szenzor nélkül még nem próbáltam.Egyelőre csak az alapjáratit iktattam ki.Erről vettem le a csatit de igy is csinálja.
EGR is le van falazva.
« Utoljára szerkesztve: 2018 Január, 06, 05:36:50 am írta john »
  • Daewoo Lanos 1.6 SX

Nem elérhető hcs

  • Látott már Daewoo-t
  • ****
  • Hozzászólások: 256
  • Nem: Férfi
    • Profil megtekintése
Re:Hibák
« Válasz #12281 Dátum: 2018 Január, 06, 08:53:39 am »
Sziasztok.
Lanosom már régóta alapjárat ingadozással küzd.Ha ujratanitom akkor egy darabig jól működik.100-150 km-t elmegy hibátlanul.Utána kezdődik előlről.Elkezd alapjáraton ingadozni le-fel ugrál.Majd minden lámpánál le kell állitanom mert szinte üvölt a motor 2500-as fordulaton.Volt már szinte minden szenzor cserélve. Alapjárati motor is.
Most kisérletképpen kiiktattam az alapjárati motort.Beálitottam 900-as fordulatra majd levettem a csatiját.Gondoltam igy nem csinálja a hibát de tévedtem.Ugyanugy járkál az alapjárat ezekszerint nem az alapjárati motor a hibás.
Mi lehet még .Végignézegettem a vákumcsöveit is nem találtam semmi repedést törést.Lehet az ecu bolondozik?
Hibakódot nem ir csak néha a 35-öst
Érdekes jelenség
Kábelhiba lehet... Nexiánál TPS szenzor kábelhiba meg rángatást, ingadozó fordulatszámot, hibalámpát okozott. Ott volt a gond ahol bement a kábel a csatlakozóba.
Maradt javító anyag.
  • Nexia 8v
  • Budapest

Nem elérhető sykes

  • Újonc
  • *
  • Hozzászólások: 19
    • Profil megtekintése
Re:Hibák
« Válasz #12282 Dátum: 2018 Február, 08, 07:40:09 am »
Üdv,

Lanosomban a kilométeróra kb. 1 hete kifeküdt. Korábban is volt, hogy kisebb időre csődöt mondott, de max néhány óra után működött tovább. Minden egyéb műszer működőképes... A csatlakozója ellenőrizve lett. Merre érdemes tovább keresni a hibát? Gyanítom elektronikai gondja van, de merre megy a kábelköteg? Hol vannak a kritikus pontjai? Vagy valami egyéb tipp esetleg?

Előre is köszönöm!
  • Lanos 1.6 SX
  • Balassagyarmat

Nem elérhető sebike

  • Service Man
  • Daewoo-Chevy Angel!
  • **
  • Hozzászólások: 4597
  • Nem: Férfi
    • Profil megtekintése
    • sn-car
Re:Hibák
« Válasz #12283 Dátum: 2018 Február, 08, 08:22:33 am »
Üdv,

Lanosomban a kilométeróra kb. 1 hete kifeküdt. Korábban is volt, hogy kisebb időre csődöt mondott, de max néhány óra után működött tovább. Minden egyéb műszer működőképes... A csatlakozója ellenőrizve lett. Merre érdemes tovább keresni a hibát? Gyanítom elektronikai gondja van, de merre megy a kábelköteg? Hol vannak a kritikus pontjai? Vagy valami egyéb tipp esetleg?

Előre is köszönöm!

sebesség jeladó 7000ft újba
  • Chevrolet Nubira SW WTCC R+
  • Kaposvár
15 évig VOLT márkaszervizes, KAPOSVÁR
70/4334431
www.sn-car.hu

Nem elérhető josh

  • Daewoo Maister!
  • ********
  • Hozzászólások: 2028
    • Profil megtekintése
Re:Hibák
« Válasz #12284 Dátum: 2018 Február, 08, 12:04:35 pm »
Üdv,

Lanosomban a kilométeróra kb. 1 hete kifeküdt. Korábban is volt, hogy kisebb időre csődöt mondott, de max néhány óra után működött tovább. Minden egyéb műszer működőképes... A csatlakozója ellenőrizve lett. Merre érdemes tovább keresni a hibát? Gyanítom elektronikai gondja van, de merre megy a kábelköteg? Hol vannak a kritikus pontjai? Vagy valami egyéb tipp esetleg?

Előre is köszönöm!

sebesség jeladó 7000ft újba

A jeladó a váltóban van a tűzfalon. Húzd le a csatiját és nézd meg mennyire oxidos, ha nagyon forró ecet segít majd wd40. Ha a csatlakozó nem oxidos akkor a jeladó vagy a kihajtása lehet rossz.
  • Epica 2.0B Aut / 2.0D Aut
  • BP

Nem elérhető sykes

  • Újonc
  • *
  • Hozzászólások: 19
    • Profil megtekintése
Re:Hibák
« Válasz #12285 Dátum: 2018 Február, 15, 20:41:39 pm »
Üdv,

Lanosomban a kilométeróra kb. 1 hete kifeküdt. Korábban is volt, hogy kisebb időre csődöt mondott, de max néhány óra után működött tovább. Minden egyéb műszer működőképes... A csatlakozója ellenőrizve lett. Merre érdemes tovább keresni a hibát? Gyanítom elektronikai gondja van, de merre megy a kábelköteg? Hol vannak a kritikus pontjai? Vagy valami egyéb tipp esetleg?

Előre is köszönöm!

sebesség jeladó 7000ft újba

A jeladó a váltóban van a tűzfalon. Húzd le a csatiját és nézd meg mennyire oxidos, ha nagyon forró ecet segít majd wd40. Ha a csatlakozó nem oxidos akkor a jeladó vagy a kihajtása lehet rossz.



Kapott új kihajtást, új jeladót. A csatlakozó ellenőrizve, megtisztogatva. Eredmény: fekszik a mutató ahogyan eddig is.
  • Lanos 1.6 SX
  • Balassagyarmat

Nem elérhető josh

  • Daewoo Maister!
  • ********
  • Hozzászólások: 2028
    • Profil megtekintése
Re:Hibák
« Válasz #12286 Dátum: 2018 Február, 16, 12:38:41 pm »
Üdv,

Lanosomban a kilométeróra kb. 1 hete kifeküdt. Korábban is volt, hogy kisebb időre csődöt mondott, de max néhány óra után működött tovább. Minden egyéb műszer működőképes... A csatlakozója ellenőrizve lett. Merre érdemes tovább keresni a hibát? Gyanítom elektronikai gondja van, de merre megy a kábelköteg? Hol vannak a kritikus pontjai? Vagy valami egyéb tipp esetleg?

Előre is köszönöm!

sebesség jeladó 7000ft újba

A jeladó a váltóban van a tűzfalon. Húzd le a csatiját és nézd meg mennyire oxidos, ha nagyon forró ecet segít majd wd40. Ha a csatlakozó nem oxidos akkor a jeladó vagy a kihajtása lehet rossz.



Kapott új kihajtást, új jeladót. A csatlakozó ellenőrizve, megtisztogatva. Eredmény: fekszik a mutató ahogyan eddig is.

Tekerd meg fúróval a szenzort egy kis benzincső segítségével és nézd, hogy megy-e az óra gyújtáson. Ha nem megy még mindig az óra mérni kellene a jeladón, hogy van-e 5v feszültség a fix tápon és változik-e a kimeneten a feszültsêg, ha forgatva van a szenzor.
  • Epica 2.0B Aut / 2.0D Aut
  • BP

Nem elérhető jagermaister

  • Daewoo-ja van
  • *******
  • Hozzászólások: 616
  • Nem: Férfi
    • Profil megtekintése
Re:Hibák
« Válasz #12287 Dátum: 2018 Február, 16, 21:48:25 pm »
Sziasztok! Cserélnem kellesz gyújtástrafó O gyűrűt. Ezt nehéz cserélni? Hogy kell? Valaki pontosan le írná mit hogyan kell! Holnap jön meg, és szeretném egyből kicserélni. Előre is köszönöm
  • Daewoo lanos II 1.3
  • Szabolcs-szatmár-bereg-megye,Nyíregyháza,Nyírbogdány(meg ahova visz a kocsim) :)

Nem elérhető josh

  • Daewoo Maister!
  • ********
  • Hozzászólások: 2028
    • Profil megtekintése
Re:Hibák
« Válasz #12288 Dátum: 2018 Február, 17, 09:45:03 am »
Sziasztok! Cserélnem kellesz gyújtástrafó O gyűrűt. Ezt nehéz cserélni? Hogy kell? Valaki pontosan le írná mit hogyan kell! Holnap jön meg, és szeretném egyből kicserélni. Előre is köszönöm

Trafót leszeded, alatta van 3 csavar kicsavarod, majd kihúzod a konzolt a vezérműtengely házából. Gumigyűrűt kiveszed egy csavarhúzóval, kitakarítod a hornyot, berakod megolajozva az új gyűrűt és visszaraksz mindent a helyére
  • Epica 2.0B Aut / 2.0D Aut
  • BP

Nem elérhető jagermaister

  • Daewoo-ja van
  • *******
  • Hozzászólások: 616
  • Nem: Férfi
    • Profil megtekintése
Re:Hibák
« Válasz #12289 Dátum: 2018 Február, 18, 11:50:51 am »
Sziasztok! Cserélnem kellesz gyújtástrafó O gyűrűt. Ezt nehéz cserélni? Hogy kell? Valaki pontosan le írná mit hogyan kell! Holnap jön meg, és szeretném egyből kicserélni. Előre is köszönöm

Trafót leszeded, alatta van 3 csavar kicsavarod, majd kihúzod a konzolt a vezérműtengely házából. Gumigyűrűt kiveszed egy csavarhúzóval, kitakarítod a hornyot, berakod megolajozva az új gyűrűt és visszaraksz mindent a helyére
Köszönöm! Mèg annyit hogy nekem mondtak olyat is hogy pasztázni is kell. Ez igaz? Vagy nem szüksèges?
  • Daewoo lanos II 1.3
  • Szabolcs-szatmár-bereg-megye,Nyíregyháza,Nyírbogdány(meg ahova visz a kocsim) :)

Nem elérhető josh

  • Daewoo Maister!
  • ********
  • Hozzászólások: 2028
    • Profil megtekintése
Re:Hibák
« Válasz #12290 Dátum: 2018 Február, 18, 11:53:11 am »
Felesleges, ha jó o gyűrűt adtak.
Sziasztok! Cserélnem kellesz gyújtástrafó O gyűrűt. Ezt nehéz cserélni? Hogy kell? Valaki pontosan le írná mit hogyan kell! Holnap jön meg, és szeretném egyből kicserélni. Előre is köszönöm

Trafót leszeded, alatta van 3 csavar kicsavarod, majd kihúzod a konzolt a vezérműtengely házából. Gumigyűrűt kiveszed egy csavarhúzóval, kitakarítod a hornyot, berakod megolajozva az új gyűrűt és visszaraksz mindent a helyére
Köszönöm! Mèg annyit hogy nekem mondtak olyat is hogy pasztázni is kell. Ez igaz? Vagy nem szüksèges?
  • Epica 2.0B Aut / 2.0D Aut
  • BP

Nem elérhető josh

  • Daewoo Maister!
  • ********
  • Hozzászólások: 2028
    • Profil megtekintése
Re:Hibák
« Válasz #12291 Dátum: 2018 Március, 18, 21:18:11 pm »
Biztos, hogy nem a MAP szenzor csatlakozó az amiről beszélsz?

Üdv Mindenkinek!
Segitségeteket kérném.
Lanosom 99 es évjárat 1.6 os Aluminium szelepdeknis.
Kellene egy kép arról ahol az injektor sor 3 pines(pink, fehér- fekete , világoszöld fekete,)csatlakozója csatlakozik az autó  kábelkötegéhez ami (pink,fehér-fekete,szürke- fekete).
Sajnos nekem ez sorkapcsozva volt elöző hanyag tulaj miatt
Gondolom a párositás:
pink-pink
Fehér-fekete Fehér fekete
Szürke fekete-világos zökd fekete.(kizárásos alapon a 3ik) Letöltöttem lanos kapcsolási rajzát pdf ben de ott is ezt verziót mutatja.
Igy az auto harmat gyenge sokat eszik.
Most lett felujitva motor mert 3-4 nél átégett hengerfej tömités
Vezérlés csere ,motor gyürüzve,hengerfej sikolva szelepszár szimering csere szelepek becsiszolva nyomáspróba

De ha felcserélem a két fekete csikos vezetéket
pink-pink
szürkefekete-fehérfekete
fehérfekete-világoszöld fekete.
Jó a fogyasztás szépen húz a kocsi elöbb eléri üzemi höfokot motor hiba jelzésem nincs.Az auton minden csati gyári ez az 1 kivételével ecu hoz sem lett hozzá nyulva. Örülnék ha valaki megmondana hogy melyik a helyes bekötés és ha az amit elöször irtam amit gyárinak gondolok azzal miért nem jó az autó.Gyujto kábelek ellenörizve minden kábel helyén es megfelelő gyertyán.
Segitségeteket elöre is köszönöm.
  • Epica 2.0B Aut / 2.0D Aut
  • BP

Nem elérhető DNight86

  • Újonc
  • *
  • Hozzászólások: 7
    • Profil megtekintése
Re:Hibák
« Válasz #12292 Dátum: 2018 Március, 20, 17:55:51 pm »
Sziasztok.Nekem olyan problémám van,hogy gyújtás ráadás után hol világít az olajnyomás jelzőm hol nem.Égőt cseréltem és kontaktot is néztem.Ezekkel semmi baj.Hallottam,hogy olajgomba hiba lehet viszont nem találom az olajgombát.(első autó).Egy kis segítség jól jönne.1,5 benzin 86 lovas változat.
  • Daewoo Lanos 1.5 A15SMS (Hatchback)
  • Ózd

Nem elérhető john

  • Daewoo rajongó
  • ********
  • Hozzászólások: 1102
  • Nem: Férfi
    • Profil megtekintése
Re:Hibák
« Válasz #12293 Dátum: 2018 Március, 20, 18:33:00 pm »
Sziasztok.Nekem olyan problémám van,hogy gyújtás ráadás után hol világít az olajnyomás jelzőm hol nem.Égőt cseréltem és kontaktot is néztem.Ezekkel semmi baj.Hallottam,hogy olajgomba hiba lehet viszont nem találom az olajgombát.(első autó).Egy kis segítség jól jönne.1,5 benzin 86 lovas változat.
Szia.
Olajgomba a motor hátsó oldalán az olajteknő fölött van.
Inkább aknából tudod jól megtalálni.
  • Daewoo Lanos 1.6 SX

Nem elérhető DNight86

  • Újonc
  • *
  • Hozzászólások: 7
    • Profil megtekintése
Re:Hibák
« Válasz #12294 Dátum: 2018 Március, 20, 19:09:39 pm »
Sziasztok.Nekem olyan problémám van,hogy gyújtás ráadás után hol világít az olajnyomás jelzőm hol nem.Égőt cseréltem és kontaktot is néztem.Ezekkel semmi baj.Hallottam,hogy olajgomba hiba lehet viszont nem találom az olajgombát.(első autó).Egy kis segítség jól jönne.1,5 benzin 86 lovas változat.
Szia.
Olajgomba a motor hátsó oldalán az olajteknő fölött van.
Inkább aknából tudod jól megtalálni.
Köszi szépen.Akárhol néztem nem láttam sehol.
  • Daewoo Lanos 1.5 A15SMS (Hatchback)
  • Ózd

Nem elérhető jagermaister

  • Daewoo-ja van
  • *******
  • Hozzászólások: 616
  • Nem: Férfi
    • Profil megtekintése
Re:Hibák
« Válasz #12295 Dátum: 2018 Április, 01, 13:16:37 pm »
Sziasztok! Miért nem világít a lámpa magasság állító kapcsolom? Most hogy felszerelték a vonóhorgot és tettek a mellé visszajelző ledet, azóta nem világít. Csati a helyén. Ötletek?
  • Daewoo lanos II 1.3
  • Szabolcs-szatmár-bereg-megye,Nyíregyháza,Nyírbogdány(meg ahova visz a kocsim) :)

Nem elérhető sebike

  • Service Man
  • Daewoo-Chevy Angel!
  • **
  • Hozzászólások: 4597
  • Nem: Férfi
    • Profil megtekintése
    • sn-car
Re:Hibák
« Válasz #12296 Dátum: 2018 Április, 02, 11:12:11 am »
Sziasztok! Miért nem világít a lámpa magasság állító kapcsolom? Most hogy felszerelték a vonóhorgot és tettek a mellé visszajelző ledet, azóta nem világít. Csati a helyén. Ötletek?

kiégett az égő....
  • Chevrolet Nubira SW WTCC R+
  • Kaposvár
15 évig VOLT márkaszervizes, KAPOSVÁR
70/4334431
www.sn-car.hu

Nem elérhető vacsek

  • Klubtag
  • Már ült Daewoo-ban
  • *****
  • Hozzászólások: 342
  • Nem: Férfi
    • Profil megtekintése
Re:Hibák
« Válasz #12297 Dátum: 2018 Április, 16, 12:00:33 pm »
Sziasztok,

Lehetetlent kérek... távgyógyítni kellene.
Tünetek: Gyenge a kocsi. Nem úgy húz mint 3 hónapja (Akkor a nagy hidegben egyszer közvetlen indulás után vészfékeznem kellett és asszem a kuplungot is későn nyomtam. Ennek hatására az alapjárat valhová 3000 közelébe (fülre mondom mert nincs fordulatszámmérőm) ugrott fel és ott is maradt, egészen addig amíg újra nem indítottam a kocsit. Kb 5-10 mp volt max). Indulás után hidegen, amikor még megy a szivató akkor kicsit fürgébb a kocsi, de melegen kb. alig vánszorog.
 A szerelő szerint a 3-as henger gyengébb egy kicsit mint a többi. Gyertyák cserélve, 1 hónapja. Gyertyakábelek kimérve, azok elvileg jók. Egyébként 2 éve voltak cserélve. Most kapott új üzemanyagszűrőt, olajat és olajszűrőt Vezérműszíj cserélve. Komplett vezérlés 4 éve cserélve, azóta belement 46k kilomeéter. Szerelő szerint minden ok, csak a szíjat kellett cserélni.
Szombat óta ha sokat kell várni a piros lámpánál akkor előjön a check engine lámpa, amikor elindulok vele és felváltok 40 körül 2-be akkor elalszik és addig nem is jön vissza amíg nem kell sokat állni ismét. Víz tiszta, olaj nem fogy.
A légszűrőház harmonika csöve lyukas egy helyen, azt cserélni fogom. Máshol nem látok lyukat. Az EGR szelep környékéről sziszegés hallatszik, de nem találtam meg sem én sem a szerelő, hogy melyik vákumcső lehet a ludas.
Kérdések:
1. Mitől lehet gyengébb a 3-as henger? Merre induljak?
2. Az EGR környékéről honnan jöhet a sziszegés? EGR nincs lefalazva. Minden gyári.
Lanos 1,5, 2000 évjárat
Köszönöm!
  • Lanos 1,5 8V 2000.03
  • Budapest, Sárbogárd

Nem elérhető hcs

  • Látott már Daewoo-t
  • ****
  • Hozzászólások: 256
  • Nem: Férfi
    • Profil megtekintése
Re:Hibák
« Válasz #12298 Dátum: 2018 Április, 16, 17:41:54 pm »
Szia!

Próbaként tegyél be egy csapágygolyót vagy hasonlót az egr vákuumcsövébe, ezzel elvileg kiiktatod a szelep vezérlését. Így nem jut be fals levegő a rendszerbe ha szakadt az egr membránja.
Azt hogy hol szív falsot úgy is ki lehet deríteni, hogy pl. hidegindító spray-el fújkálsz a gyanús helyeken, pozitív esetben hirtelen növekszik a fordulat.  A mutatvány tűzveszélyes, úgyhogy óvatosan vele.
Légszűrőház harmonikacsövét pedig sürgősen cseréld, motorfelújítás lehet a vége ha túl sokáig úgy marad. A motor a kisebb áramlási ellenállású helyről szívja a levegőt....
Legjobb lenne élő adat rögzítése vezetés közben, mit lát a számítógép.

Sziasztok,

Lehetetlent kérek... távgyógyítni kellene.
Tünetek: Gyenge a kocsi. Nem úgy húz mint 3 hónapja (Akkor a nagy hidegben egyszer közvetlen indulás után vészfékeznem kellett és asszem a kuplungot is későn nyomtam. Ennek hatására az alapjárat valhová 3000 közelébe (fülre mondom mert nincs fordulatszámmérőm) ugrott fel és ott is maradt, egészen addig amíg újra nem indítottam a kocsit. Kb 5-10 mp volt max). Indulás után hidegen, amikor még megy a szivató akkor kicsit fürgébb a kocsi, de melegen kb. alig vánszorog.
 A szerelő szerint a 3-as henger gyengébb egy kicsit mint a többi. Gyertyák cserélve, 1 hónapja. Gyertyakábelek kimérve, azok elvileg jók. Egyébként 2 éve voltak cserélve. Most kapott új üzemanyagszűrőt, olajat és olajszűrőt Vezérműszíj cserélve. Komplett vezérlés 4 éve cserélve, azóta belement 46k kilomeéter. Szerelő szerint minden ok, csak a szíjat kellett cserélni.
Szombat óta ha sokat kell várni a piros lámpánál akkor előjön a check engine lámpa, amikor elindulok vele és felváltok 40 körül 2-be akkor elalszik és addig nem is jön vissza amíg nem kell sokat állni ismét. Víz tiszta, olaj nem fogy.
A légszűrőház harmonika csöve lyukas egy helyen, azt cserélni fogom. Máshol nem látok lyukat. Az EGR szelep környékéről sziszegés hallatszik, de nem találtam meg sem én sem a szerelő, hogy melyik vákumcső lehet a ludas.
Kérdések:
1. Mitől lehet gyengébb a 3-as henger? Merre induljak?
2. Az EGR környékéről honnan jöhet a sziszegés? EGR nincs lefalazva. Minden gyári.
Lanos 1,5, 2000 évjárat
Köszönöm!
  • Nexia 8v
  • Budapest

Nem elérhető vacsek

  • Klubtag
  • Már ült Daewoo-ban
  • *****
  • Hozzászólások: 342
  • Nem: Férfi
    • Profil megtekintése
Re:Hibák
« Válasz #12299 Dátum: 2018 Április, 16, 17:46:42 pm »
Szia!

Próbaként tegyél be egy csapágygolyót vagy hasonlót az egr vákuumcsövébe, ezzel elvileg kiiktatod a szelep vezérlését. Így nem jut be fals levegő a rendszerbe ha szakadt az egr membránja.
Azt hogy hol szív falsot úgy is ki lehet deríteni, hogy pl. hidegindító spray-el fújkálsz a gyanús helyeken, pozitív esetben hirtelen növekszik a fordulat.  A mutatvány tűzveszélyes, úgyhogy óvatosan vele.
Légszűrőház harmonikacsövét pedig sürgősen cseréld, motorfelújítás lehet a vége ha túl sokáig úgy marad. A motor a kisebb áramlási ellenállású helyről szívja a levegőt....
Legjobb lenne élő adat rögzítése vezetés közben, mit lát a számítógép.

Sziasztok,

Lehetetlent kérek... távgyógyítni kellene.
Tünetek: Gyenge a kocsi. Nem úgy húz mint 3 hónapja (Akkor a nagy hidegben egyszer közvetlen indulás után vészfékeznem kellett és asszem a kuplungot is későn nyomtam. Ennek hatására az alapjárat valhová 3000 közelébe (fülre mondom mert nincs fordulatszámmérőm) ugrott fel és ott is maradt, egészen addig amíg újra nem indítottam a kocsit. Kb 5-10 mp volt max). Indulás után hidegen, amikor még megy a szivató akkor kicsit fürgébb a kocsi, de melegen kb. alig vánszorog.
 A szerelő szerint a 3-as henger gyengébb egy kicsit mint a többi. Gyertyák cserélve, 1 hónapja. Gyertyakábelek kimérve, azok elvileg jók. Egyébként 2 éve voltak cserélve. Most kapott új üzemanyagszűrőt, olajat és olajszűrőt Vezérműszíj cserélve. Komplett vezérlés 4 éve cserélve, azóta belement 46k kilomeéter. Szerelő szerint minden ok, csak a szíjat kellett cserélni.
Szombat óta ha sokat kell várni a piros lámpánál akkor előjön a check engine lámpa, amikor elindulok vele és felváltok 40 körül 2-be akkor elalszik és addig nem is jön vissza amíg nem kell sokat állni ismét. Víz tiszta, olaj nem fogy.
A légszűrőház harmonika csöve lyukas egy helyen, azt cserélni fogom. Máshol nem látok lyukat. Az EGR szelep környékéről sziszegés hallatszik, de nem találtam meg sem én sem a szerelő, hogy melyik vákumcső lehet a ludas.
Kérdések:
1. Mitől lehet gyengébb a 3-as henger? Merre induljak?
2. Az EGR környékéről honnan jöhet a sziszegés? EGR nincs lefalazva. Minden gyári.
Lanos 1,5, 2000 évjárat
Köszönöm!
Köszi a tippeket. A harmonikacsövet cseréltem. Simán beindult de menni nem volt időm vele, majd holnap este. Remélem lesz valami javulás.
  • Lanos 1,5 8V 2000.03
  • Budapest, Sárbogárd