Szerző Téma: Kérdések a szerviznek  (Megtekintve 583381 alkalommal)

0 Felhasználó és 2 vendég van a témában

Nem elérhető sebike

  • Service Man
  • Daewoo-Chevy Angel!
  • **
  • Hozzászólások: 4567
  • Nem: Férfi
    • Profil megtekintése
    • sn-car
Re:Kérdések a szerviznek
« Válasz #5680 Dátum: 2018 Március, 26, 20:19:14 pm »
Sziasztok.
Lanos 1.6-hoz vennék termosztátot.
Melyik márka ami megbizható melyiket érdemes megvenni.
Illetve milyen nyitási hőfok ami megfelelő.


csak fém
  • Chevrolet Nubira SW WTCC R+
  • Kaposvár
15 évig VOLT márkaszervizes, KAPOSVÁR
70/4334431
www.sn-car.hu

Nem elérhető Zsolt50

  • Újonc
  • *
  • Hozzászólások: 1
  • Nem: Férfi
    • Profil megtekintése
Re:Kérdések a szerviznek
« Válasz #5681 Dátum: 2018 Március, 29, 20:45:28 pm »
Sziasztok!

Mentem pár száz km-t a nemrég vásárolt gázos 2003-as Nubirával.
Ma folyamatosan világított a "Check engine" lámpa. Könnyen indul és megy. Alapjárat mint eddig. Gázadás elvétele után többször nem esik le a fordulat 1.500-2.000 alá csak 2-3 másodperc múlva. A két jelenség összefügghet? Miket nézzek-nézessek meg?
  • Daewoo Nubira II 1,6 SX LPG
  • Szolnok BP

Nem elérhető rgergo_

  • Újonc
  • *
  • Hozzászólások: 2
    • Profil megtekintése
Re:Kérdések a szerviznek
« Válasz #5682 Dátum: 2018 Április, 03, 20:02:52 pm »
Sziasztok!
Az alábbi problémával kapcsolatban szeretnék tanácsokat kérni. A hibás autó: Matiz2, 2003., 800 ccm, futásteljesítmény 200e km felett, sok rövid távval.
Tünetek:
Az autó több hibakódot jelzett, alapjárata nem volt.
Visszatérő hibakód: P0172 túl dús keverék, jelenleg a motornak nincs 5000 feletti fordulata, ereje, magas a fogyasztása.
A törölt, már nem jelentkező hibakódok:
P1403 EGR szelep hiba
P0133 lambdaszonda – nincs aktivitás
P0138 fűtött lambdaszonda magas feszültség
Az EGR szelep ki lett tisztítva.
A már cserélt alkatrészek:
- lambdaszonda katalizátor előtti 2 vezetékes és a katalizátor utáni 4 vezetékes
- alapjárati motor
- komplett benzinszivattyú nyomásszabályzóval
- gyertyák, gyertyakábelek
- lyukas légbeszívó cső, levegőszűrő és a fojtószelep között
- törött vákuumcső a MAP szenzor és a fojtószelep között.
A hibakód olvasó szerint a hosszú távú üzemanyag korrekció értéke -100%, a rövidtávú általában negatív. Útközben a keverék lambda szonda szerinti értéke jellemzően a dúsabb felé mozdul el.
Kérdéseim az alábbiak:
- mit és hogyan kellene még ellenőrizni?
- célműszer/szoftver nélkül lehetséges lenne a hosszú távú üzemanyag korrekció értéke -100%-ról 0 értékre való visszaállítása?
Segítséget előre is köszi!
  • Matiz2-2003 800ccm
  • Miskolc

Nem elérhető josh

  • Daewoo a mindene
  • ********
  • Hozzászólások: 1995
    • Profil megtekintése
Re:Kérdések a szerviznek
« Válasz #5683 Dátum: 2018 Április, 03, 20:43:42 pm »
Kap levegőt a motor?
Nincs eltömődve a levegőszűrő és/vagy a levegőszűrőházba vezető cső (a szívászajtompítós rész)? Kipufogó rendszer szabadon átjárható? Katalizátor nincs összeesve?
Szelephézag mikor volt állítva/ellenőrizve?

Egyébként, ha jól emlékszem a matiz2-nél jellemző a befecskendező hiba is.
Sziasztok!
Az alábbi problémával kapcsolatban szeretnék tanácsokat kérni. A hibás autó: Matiz2, 2003., 800 ccm, futásteljesítmény 200e km felett, sok rövid távval.
Tünetek:
Az autó több hibakódot jelzett, alapjárata nem volt.
Visszatérő hibakód: P0172 túl dús keverék, jelenleg a motornak nincs 5000 feletti fordulata, ereje, magas a fogyasztása.
A törölt, már nem jelentkező hibakódok:
P1403 EGR szelep hiba
P0133 lambdaszonda – nincs aktivitás
P0138 fűtött lambdaszonda magas feszültség
Az EGR szelep ki lett tisztítva.
A már cserélt alkatrészek:
- lambdaszonda katalizátor előtti 2 vezetékes és a katalizátor utáni 4 vezetékes
- alapjárati motor
- komplett benzinszivattyú nyomásszabályzóval
- gyertyák, gyertyakábelek
- lyukas légbeszívó cső, levegőszűrő és a fojtószelep között
- törött vákuumcső a MAP szenzor és a fojtószelep között.
A hibakód olvasó szerint a hosszú távú üzemanyag korrekció értéke -100%, a rövidtávú általában negatív. Útközben a keverék lambda szonda szerinti értéke jellemzően a dúsabb felé mozdul el.
Kérdéseim az alábbiak:
- mit és hogyan kellene még ellenőrizni?
- célműszer/szoftver nélkül lehetséges lenne a hosszú távú üzemanyag korrekció értéke -100%-ról 0 értékre való visszaállítása?
Segítséget előre is köszi!
  • Epica 2.0B Aut / 2.0D Aut
  • BP

Nem elérhető rgergo_

  • Újonc
  • *
  • Hozzászólások: 2
    • Profil megtekintése
Re:Kérdések a szerviznek
« Válasz #5684 Dátum: 2018 Április, 03, 21:20:01 pm »
A légszűrő pár ezer km-t futott (kevesebb, mint 10e), a légszűrő előtti dobozban a vastagabb cső nem volt bedugulva, szelephézag kb. 30e km ezelőtt lett állítva (szerelő szerint a kipufogó szelepeknél volt nagyobb a hézag), a katalizátor még gyári, közép és végdob 1x volt cserélve. Injektorból 1 db még a néhány 10e km korában volt cserélve, a másik kettő a 200e + km-t teljesítette.
  • Matiz2-2003 800ccm
  • Miskolc

Nem elérhető Jani

  • Klubtag
  • Daewoo-Chevy Angel!
  • **
  • Hozzászólások: 3884
  • Nem: Férfi
  • Én vagyok itt a Jani! :D
    • Profil megtekintése
Re:Kérdések a szerviznek
« Válasz #5685 Dátum: 2018 Április, 07, 19:52:25 pm »
Lacetti kormánylégzsákot hányas lyukas torxszal lehet kiszedni?

Szerintem T50 lesz
Tegnap vettem, T50-es a méret. :oke:
  • 2005 Lacetti SW Elite+ 1.6 LPG
  • Budapest

LPG