Legutóbbi hozzászólások

Oldalak: [1] 2 3 ... 10
1
Nubira/Lacetti/Cruze / Re:Minden ami SW avagy kombisokkk világa :)
« Utolsó üzenet: írta sebike Dátum Ma - 16:10:49 »
Sziasztok!

Eltelt egy hónap a szervizelés után.
Lementem vele Hajdúszoboszlóra és vissza, ami 508 km volt.
Lefelé jó volt vagy legalább is annak tűnt. Megérkezésemkor már hallottam, hogy baj van, mert nagyon csiripeltek a hidrotőkék. Megnéztem az olajat és a nívópálca alján éppen hogy jelzett az olaj, hogy itt vagyok, bár elég kevés. 1,5 liter olaj kellett bele.
Másnap a kocsival a reptérről elindultam a szállásra és Viper jött mögöttem.
Ő mondta, hogy amikor odaléptem neki eléggé füstölt. Kékes füst, ami ugyebár olajfogyasztást jelent. Beszélve a témáról, megállapítottuk, hogy vagy szelepszár szimeringes vagy gyűrűs a motor. Nem jó hír. Nagyon nem jó. A Janival a gázbowdent is megvizsgáltuk. Eléggé laza volt. Ezt onnan vettem észre, hogy ha ráléptem a pedálra nem történt semmi. Állított Jani a bowdenen és máris jobb lett a helyzet. Érzékelhetően jobb lett.
Na már most. Lefelé menet 7,2 literes volt a fogyasztás, feltöltve olajjal és állítva a gázbowdenen hazafelé 10,1 literes volt. Igaz, hogy lefelé volt egy kis dugóban araszolás és nem lehetett az elejétől a végéig 130 km/h-val menni, mint hazafelé. De ez is egy kicsit érdekes volt.
Hétfőn megkaptam az időpontot a kipufogósnál, mert sajnos Hajdúszoboszló előtt nem találtunk a barátommal egyetlen egy embert sem, hogy megcsinálja. De sebaj, jó volt utána is. A probléma a középső dobok burkolata, a rezoncső, és a kipufogódobon egy fül volt. Mindent megcsináltak.
És nagyon kedvesek voltak. Amikor emailben érdeklődtem, hogy mennyi is lesz, akkor 30000.- ret mondtak, mondtam, hogy én viszem a dobokat és a rezoncsövet, tehát anyagköltség nem sok van. Írtam, hogy ha 15-20000 ből megoldják, akkor boldog leszek. Ezek után jött egy email, hogy hétfőn 13.00-ra menjek. Odamentem és neki kezdtek. Egy fiatal kolléga csinálta az egészet. Azt mondta, hogy 1,5-2 óra lesz. 8000.-+áfa az óradíj. Mondtam, hogy rajta. Átnézte az egészet és mondta, hogy jó lesz amit hoztam. Mondtam, hogy sejtettem, mert gyári kipufogó dobokat vittem Tomi61 jóvoltából, mert az ő kipufogói voltak, a rezoncsövet meg vettem a cégemnél, valamint a kipufogódobtartó az ott volt csak letört. Az első dobnál volt egy repedés a csonknál, azt is kijavította a srác, majd neki kezdett és rendesen dolgozott. Egyszer csak jött és szólt, hogy kész van. Mondta, hogy megnézem? Én meg mondtam, hogy ezt a lejárót az aknába nem nekem találták ki, úgyhogy kihagyom. Előre mentünk az irodába és szólt, hogy kész és akkor számoltunk. Ott volt a főnök, akivel emaileztem. 12000+áfa lett volna és mondta, hogy legyen 10000.- és köszöni, hogy oda jöttem. Én közöltem, hogy kifizetem a 12000.- et, mert jó munkát végeztek és fogadtak, meg kedvezményt is adott így elsőre. A plusz pénzt a srácnak adták, aki csinálta a kocsit. Nagyon tetszett ez és kaptam még matricákat is, amit felragasztok majd a kocsira. A srácot megkértem nézze már meg a leömlőt is, mert olyan a hangja, mintha el lenne repedve. Megnézte és valóban el van repedve.
Ami miatt most ezt az egészet írtam azért van, mert kellene egy leömlő az F18D3-as motorkódomhoz. Tehát, ha valaki tud ilyet szóljon.
Nem jó akármelyik, mert 2 féle van.
Próbálok csatolni egy képet a jó leömlőről.
Gyári szám szerint a 96419108-as kellene.
https://img.7zap.com/oem/gm/images_big/J03/200462.png

Köszönöm ha elolvastad.

Üdv:
sznuni

Keresztúri bontót hívd dfel nekik kell lenni vettem tőlük motort amúgy 1 fajta leömlő van az F18d3on 3at kellett cserélnem és volt olyan amibe 100.000km volt csak
Az ami a Keresztúri úton van? Bonci Autóbontó?

http://kereszturibonto.hu/beerkezo-autoink/
2
Lanos / Re:Lanosról mindent!
« Utolsó üzenet: írta ungairis Dátum Ma - 15:51:58 »
Sziasztok!

Daewoo Lanos (2000-es évjárat) küszöbe alatt van némi felületi rozsda, nem lyukas, nagy baj még nincs. Arra gondoltam, hogy pillangó koronggal leszedem a festéket, és lefestem én. Nem tudom, gyárilag pontosan milyen rétegek voltak rajta. Én arra gondoltam, hogy ha nem lehet rendesen letisztítani esetleg, menne rá egy réteg rozsdakonverter (pl. würth), aztán szigetelő-töltőalapozó (impa 2004 filler). És innen tovább nem tudom, hogy érdemes-e a szépségre áldozni, tehát folytatni színre kevert festékspray-vel, aztán szintén spray-ből 2k lakkot rá, vagy úgyis le fogom verni, és elég rá valamilyen fekete rücsi, és az évente újrafújni, ha lekopna? Más már csinált ilyet házilag?
3
Nubira/Lacetti/Cruze / Re:CRUZE tapasztalatok
« Utolsó üzenet: írta Csaba77 Dátum Ma - 15:34:14 »
Köszönöm mindenkinek a tippeket,tanácsokat a Cruze-ra.
Megoldódott a probléma közben. Cooler csövön volt egy hajszálrepedés,ez okozta a füstöt.
Végül szegről-végről csak a turbó okozta.
4
Lanos / Re:Hibák
« Utolsó üzenet: írta josh Dátum Ma - 13:55:08 »
Hát, szerintem eléggé gány munka.... Ha szikra keletkezik, és kevés az üzemanyag, lehet ebből még nagy durr is! :censored:
Inkább 20000.- mit mókolni a vezetékeket 15000 Ft miatt....

A benzin robbanási határa 1,4 és 7,6% között van. Gyakorlatilag mindegy hogy 2dl vagy 20 liter van egy 45-55 literes tankban, a gőznyomás csak a hőmérséklettől függ ameddig van elpárologtatható benzin. Normál üzemi körülmények között szinte mindig a felső robbanási határ fölött van a koncentráció, elvileg nem jelent veszélyt a szikra. A tank hegesztése más móka, van pár előírás amit erősen ajánlott követni (nitrogénnel, vízzel feltöltés).

Robbanás nem lehet szerintem sem, de ez a munka irtó gányolás csak. Érdemes lenne venni bele egy komplettet, ami nincs szétgányolva.
5
Lanos / Re:Hibák
« Utolsó üzenet: írta hcs Dátum Ma - 09:09:33 »
Hát, szerintem eléggé gány munka.... Ha szikra keletkezik, és kevés az üzemanyag, lehet ebből még nagy durr is! :censored:
Inkább 20000.- mit mókolni a vezetékeket 15000 Ft miatt....

A benzin robbanási határa 1,4 és 7,6% között van. Gyakorlatilag mindegy hogy 2dl vagy 20 liter van egy 45-55 literes tankban, a gőznyomás csak a hőmérséklettől függ ameddig van elpárologtatható benzin. Normál üzemi körülmények között szinte mindig a felső robbanási határ fölött van a koncentráció, elvileg nem jelent veszélyt a szikra. A tank hegesztése más móka, van pár előírás amit erősen ajánlott követni (nitrogénnel, vízzel feltöltés).
6
Nubira/Lacetti/Cruze / Re:Minden ami SW avagy kombisokkk világa :)
« Utolsó üzenet: írta sznuni Dátum Ma - 07:19:31 »
Sziasztok!

Eltelt egy hónap a szervizelés után.
Lementem vele Hajdúszoboszlóra és vissza, ami 508 km volt.
Lefelé jó volt vagy legalább is annak tűnt. Megérkezésemkor már hallottam, hogy baj van, mert nagyon csiripeltek a hidrotőkék. Megnéztem az olajat és a nívópálca alján éppen hogy jelzett az olaj, hogy itt vagyok, bár elég kevés. 1,5 liter olaj kellett bele.
Másnap a kocsival a reptérről elindultam a szállásra és Viper jött mögöttem.
Ő mondta, hogy amikor odaléptem neki eléggé füstölt. Kékes füst, ami ugyebár olajfogyasztást jelent. Beszélve a témáról, megállapítottuk, hogy vagy szelepszár szimeringes vagy gyűrűs a motor. Nem jó hír. Nagyon nem jó. A Janival a gázbowdent is megvizsgáltuk. Eléggé laza volt. Ezt onnan vettem észre, hogy ha ráléptem a pedálra nem történt semmi. Állított Jani a bowdenen és máris jobb lett a helyzet. Érzékelhetően jobb lett.
Na már most. Lefelé menet 7,2 literes volt a fogyasztás, feltöltve olajjal és állítva a gázbowdenen hazafelé 10,1 literes volt. Igaz, hogy lefelé volt egy kis dugóban araszolás és nem lehetett az elejétől a végéig 130 km/h-val menni, mint hazafelé. De ez is egy kicsit érdekes volt.
Hétfőn megkaptam az időpontot a kipufogósnál, mert sajnos Hajdúszoboszló előtt nem találtunk a barátommal egyetlen egy embert sem, hogy megcsinálja. De sebaj, jó volt utána is. A probléma a középső dobok burkolata, a rezoncső, és a kipufogódobon egy fül volt. Mindent megcsináltak.
És nagyon kedvesek voltak. Amikor emailben érdeklődtem, hogy mennyi is lesz, akkor 30000.- ret mondtak, mondtam, hogy én viszem a dobokat és a rezoncsövet, tehát anyagköltség nem sok van. Írtam, hogy ha 15-20000 ből megoldják, akkor boldog leszek. Ezek után jött egy email, hogy hétfőn 13.00-ra menjek. Odamentem és neki kezdtek. Egy fiatal kolléga csinálta az egészet. Azt mondta, hogy 1,5-2 óra lesz. 8000.-+áfa az óradíj. Mondtam, hogy rajta. Átnézte az egészet és mondta, hogy jó lesz amit hoztam. Mondtam, hogy sejtettem, mert gyári kipufogó dobokat vittem Tomi61 jóvoltából, mert az ő kipufogói voltak, a rezoncsövet meg vettem a cégemnél, valamint a kipufogódobtartó az ott volt csak letört. Az első dobnál volt egy repedés a csonknál, azt is kijavította a srác, majd neki kezdett és rendesen dolgozott. Egyszer csak jött és szólt, hogy kész van. Mondta, hogy megnézem? Én meg mondtam, hogy ezt a lejárót az aknába nem nekem találták ki, úgyhogy kihagyom. Előre mentünk az irodába és szólt, hogy kész és akkor számoltunk. Ott volt a főnök, akivel emaileztem. 12000+áfa lett volna és mondta, hogy legyen 10000.- és köszöni, hogy oda jöttem. Én közöltem, hogy kifizetem a 12000.- et, mert jó munkát végeztek és fogadtak, meg kedvezményt is adott így elsőre. A plusz pénzt a srácnak adták, aki csinálta a kocsit. Nagyon tetszett ez és kaptam még matricákat is, amit felragasztok majd a kocsira. A srácot megkértem nézze már meg a leömlőt is, mert olyan a hangja, mintha el lenne repedve. Megnézte és valóban el van repedve.
Ami miatt most ezt az egészet írtam azért van, mert kellene egy leömlő az F18D3-as motorkódomhoz. Tehát, ha valaki tud ilyet szóljon.
Nem jó akármelyik, mert 2 féle van.
Próbálok csatolni egy képet a jó leömlőről.
Gyári szám szerint a 96419108-as kellene.
https://img.7zap.com/oem/gm/images_big/J03/200462.png

Köszönöm ha elolvastad.

Üdv:
sznuni

Keresztúri bontót hívd dfel nekik kell lenni vettem tőlük motort amúgy 1 fajta leömlő van az F18d3on 3at kellett cserélnem és volt olyan amibe 100.000km volt csak
Az ami a Keresztúri úton van? Bonci Autóbontó?
7
Lanos / Re:Hibák
« Utolsó üzenet: írta ungairis Dátum Tegnap - 23:10:51 »
az utángyártott lámpák rosszabbak mint a gyári,ha jól be van állítva akkor az ennyit tud..


Sziasztok!

A bal első lámpám csak gyengén világít. Nem gyári, utángyártott Depo, év elején szerelték be. Van valakinek ötlete, mi lehet a gond? Egy vezeték megtörve, esetleg valami szétcsúszott? Lanos 1.6  SX 2000-es.

Üdv,
Gabi

Tapatalkkal küldve az én SM-G935F eszközömről
Szerelő (nem villamossági, csak kíváncsi volt) megmérte, 12 volt érkezett a lámpába, de az csak 4 voltot tudott vmiért. A másik még gyári, próbából átkötötte, az szépen működött, szóval a Depo  lámpám a beteg. Testhibás, azt mondta, vagy csere, vagy ki lehetne méretni, hol a hiba. De legegyszerűbb lenne venni egy gyári bontottat. Kókányolt vmit, ahogy ő fogalmazott, adott neki egy plusz testet, és azóta világít szépen. Kicsit tákolt, de végre látok este. Ősszel nem hátrány.

Tapatalkkal küldve az én SM-G935F eszközömről

8
Nubira/Lacetti/Cruze / Re:Minden ami SW avagy kombisokkk világa :)
« Utolsó üzenet: írta sebike Dátum Tegnap - 20:58:52 »
Sziasztok!

Eltelt egy hónap a szervizelés után.
Lementem vele Hajdúszoboszlóra és vissza, ami 508 km volt.
Lefelé jó volt vagy legalább is annak tűnt. Megérkezésemkor már hallottam, hogy baj van, mert nagyon csiripeltek a hidrotőkék. Megnéztem az olajat és a nívópálca alján éppen hogy jelzett az olaj, hogy itt vagyok, bár elég kevés. 1,5 liter olaj kellett bele.
Másnap a kocsival a reptérről elindultam a szállásra és Viper jött mögöttem.
Ő mondta, hogy amikor odaléptem neki eléggé füstölt. Kékes füst, ami ugyebár olajfogyasztást jelent. Beszélve a témáról, megállapítottuk, hogy vagy szelepszár szimeringes vagy gyűrűs a motor. Nem jó hír. Nagyon nem jó. A Janival a gázbowdent is megvizsgáltuk. Eléggé laza volt. Ezt onnan vettem észre, hogy ha ráléptem a pedálra nem történt semmi. Állított Jani a bowdenen és máris jobb lett a helyzet. Érzékelhetően jobb lett.
Na már most. Lefelé menet 7,2 literes volt a fogyasztás, feltöltve olajjal és állítva a gázbowdenen hazafelé 10,1 literes volt. Igaz, hogy lefelé volt egy kis dugóban araszolás és nem lehetett az elejétől a végéig 130 km/h-val menni, mint hazafelé. De ez is egy kicsit érdekes volt.
Hétfőn megkaptam az időpontot a kipufogósnál, mert sajnos Hajdúszoboszló előtt nem találtunk a barátommal egyetlen egy embert sem, hogy megcsinálja. De sebaj, jó volt utána is. A probléma a középső dobok burkolata, a rezoncső, és a kipufogódobon egy fül volt. Mindent megcsináltak.
És nagyon kedvesek voltak. Amikor emailben érdeklődtem, hogy mennyi is lesz, akkor 30000.- ret mondtak, mondtam, hogy én viszem a dobokat és a rezoncsövet, tehát anyagköltség nem sok van. Írtam, hogy ha 15-20000 ből megoldják, akkor boldog leszek. Ezek után jött egy email, hogy hétfőn 13.00-ra menjek. Odamentem és neki kezdtek. Egy fiatal kolléga csinálta az egészet. Azt mondta, hogy 1,5-2 óra lesz. 8000.-+áfa az óradíj. Mondtam, hogy rajta. Átnézte az egészet és mondta, hogy jó lesz amit hoztam. Mondtam, hogy sejtettem, mert gyári kipufogó dobokat vittem Tomi61 jóvoltából, mert az ő kipufogói voltak, a rezoncsövet meg vettem a cégemnél, valamint a kipufogódobtartó az ott volt csak letört. Az első dobnál volt egy repedés a csonknál, azt is kijavította a srác, majd neki kezdett és rendesen dolgozott. Egyszer csak jött és szólt, hogy kész van. Mondta, hogy megnézem? Én meg mondtam, hogy ezt a lejárót az aknába nem nekem találták ki, úgyhogy kihagyom. Előre mentünk az irodába és szólt, hogy kész és akkor számoltunk. Ott volt a főnök, akivel emaileztem. 12000+áfa lett volna és mondta, hogy legyen 10000.- és köszöni, hogy oda jöttem. Én közöltem, hogy kifizetem a 12000.- et, mert jó munkát végeztek és fogadtak, meg kedvezményt is adott így elsőre. A plusz pénzt a srácnak adták, aki csinálta a kocsit. Nagyon tetszett ez és kaptam még matricákat is, amit felragasztok majd a kocsira. A srácot megkértem nézze már meg a leömlőt is, mert olyan a hangja, mintha el lenne repedve. Megnézte és valóban el van repedve.
Ami miatt most ezt az egészet írtam azért van, mert kellene egy leömlő az F18D3-as motorkódomhoz. Tehát, ha valaki tud ilyet szóljon.
Nem jó akármelyik, mert 2 féle van.
Próbálok csatolni egy képet a jó leömlőről.
Gyári szám szerint a 96419108-as kellene.
https://img.7zap.com/oem/gm/images_big/J03/200462.png

Köszönöm ha elolvastad.

Üdv:
sznuni

Keresztúri bontót hívd dfel nekik kell lenni vettem tőlük motort amúgy 1 fajta leömlő van az F18d3on 3at kellett cserélnem és volt olyan amibe 100.000km volt csak
9
Lanos / Re:Hibák
« Utolsó üzenet: írta sebike Dátum Tegnap - 20:39:44 »
Hello csatoltam egy képen a kibelezett AC pumpámat... mellette a szivattyúm, amit forgalmi szerint hozott hozzá a gép, de ami erre a szarra van kötve, az másképp néz ki... furcsa a csatlakozó is, nekem nem tűnik "kompatibilisnek". Vagy csak össze kell mókányolnom? Az normális, ha fémreszelék tapadt a szivattyúra? A tankban még egy faágat is láttam... nem csoda ha eldugult... Az egyik vékonyka kábel nincs teljesen leszigetelve, néhány miliméternyi "kilóg"... ez nem lehet gond?

ez így ahogy van szemét,benzíncsővet nem lehet a tankba tenni,nem belevaló a "bél" sem  és ki kellene pucolni a tartáyt is
10
Lanos / Re:Hibák
« Utolsó üzenet: írta zsolt160 Dátum Tegnap - 17:13:38 »
Hát, szerintem eléggé gány munka.... Ha szikra keletkezik, és kevés az üzemanyag, lehet ebből még nagy durr is! :censored:
Inkább 20000.- mit mókolni a vezetékeket 15000 Ft miatt....
Oldalak: [1] 2 3 ... 10