Legutóbbi hozzászólások

Oldalak: [1] 2 3 ... 10
1
!!! Alkatrész Akciók !!! / Re:SN-car alkatrész akciói
« Utolsó üzenet: írta bigsee Dátum Tegnap - 19:43:39 »
Megvan, lemértem, 8 cm-es a kapaszkodó köröm, a tükör lap hátulján.

külső vagy belső méret

A két átellenes köröm külső mérete.
2
Kávézó zamatos témákkal / Re:autóeladás tapasztalat
« Utolsó üzenet: írta Rammstein Dátum Tegnap - 18:23:46 »
na, az nekem kimaradt. A duplázást töröltem is.

Ugyanmár, engem nem zavart, csak megemlítettem (szerintem mást sem zavart volna). :)

Szerintem a lényeg a végén van a videónak, hogy gondolkozni kell. Másrészről ő meg autókereskedő, tehát így érdemes figyelni, h mit is mond. :) Persze, mond valós dolgokat, de az elektromos autóknál ő inkább a negatív dolgokat emeli ki, ami nem is feltétlen úgy van,ahogy álltja. Node, ja, mindenki megtalálja az igényeinek megfelelőt.
3
Kávézó zamatos témákkal / Re:autóeladás tapasztalat
« Utolsó üzenet: írta attis Dátum Tegnap - 18:07:56 »
na, az nekem kimaradt. A duplázást töröltem is.
Másik újságíró meg ilyet ír le:

"Igen, részecskeszűrős, de attól sem kell túlzottan félni, ez a szerkezet ugyanúgy gondozásmentes, ahogyan a Renault dízeleinek részecskeszűrője is. "
Itt:
https://www.autonavigator.hu/cikkek/frissites-elott-es-utan-renault-kadjar/


Nem mindegy, melyik 'újságíró' mire és kitől kapja a pénzt...

Hát én is meglepődtem, hogy a cikkben 150 ezernél tönkremenő részecskeszűrőkről írtak, mivel nekem 220 körül sem volt vele sosem gond. Regenerált és kész. A mostaniban azt sem veszem észre, hogy regenerál. :) Megkérdeztem korábban szervizt, hogy várható-e vele kapcsolatban meghibásodás, a válasz meg az volt, h "nem szokott azzal lenni baj...de van mással" és röhögött egyet. :) Szerencsére a "mást" sem ismerem egyelőre. :)

Szakújságíró....

A minap pont erről cseréltünk eszmét. Miszerint biztos úgyvan, de én mást tapasztaltam. Ezek szerint te is.
Nyilván nem bp-i taxiüzemben használjuk a gázolajost.
Egyépként iskolapéldája a 600e Ft-os Asthra-H váltócsere/felújítás, amennyiben a 6 gangos váltóval szereltet választotta, tökmindegy milyen motorral...

Még egy: https://www.youtube.com/watch?v=Oub4-2vxfeE

ezt linkeltem tegnap is kétszer :)
4
Kávézó zamatos témákkal / Re:autóeladás tapasztalat
« Utolsó üzenet: írta Rammstein Dátum Tegnap - 18:04:17 »
Másik újságíró meg ilyet ír le:

"Igen, részecskeszűrős, de attól sem kell túlzottan félni, ez a szerkezet ugyanúgy gondozásmentes, ahogyan a Renault dízeleinek részecskeszűrője is. "
Itt:
https://www.autonavigator.hu/cikkek/frissites-elott-es-utan-renault-kadjar/


Nem mindegy, melyik 'újságíró' mire és kitől kapja a pénzt...

Hát én is meglepődtem, hogy a cikkben 150 ezernél tönkremenő részecskeszűrőkről írtak, mivel nekem 220 körül sem volt vele sosem gond. Regenerált és kész. A mostaniban azt sem veszem észre, hogy regenerál. :) Megkérdeztem korábban szervizt, hogy várható-e vele kapcsolatban meghibásodás, a válasz meg az volt, h "nem szokott azzal lenni baj...de van mással" és röhögött egyet. :) Szerencsére a "mást" sem ismerem egyelőre. :)

Szakújságíró....

A minap pont erről cseréltünk eszmét. Miszerint biztos úgyvan, de én mást tapasztaltam. Ezek szerint te is.
Nyilván nem bp-i taxiüzemben használjuk a gázolajost.
Egyépként iskolapéldája a 600e Ft-os Asthra-H váltócsere/felújítás, amennyiben a 6 gangos váltóval szereltet választotta, tökmindegy milyen motorral...

Még egy: https://www.youtube.com/watch?v=Oub4-2vxfeE

ezt linkeltem tegnap is kétszer :)
5
Prince, Leganza, Evanda, Epica / Re:Leganza, Evanda, Epica
« Utolsó üzenet: írta s_szecsko Dátum Tegnap - 09:13:58 »
Sziasztok,

Olyasmit tapasztaltatok már, hogy az Epica részecskeszűrő tisztítás ciklus elején füstöl?

Ma reggel volt 2 rövid utacska (gyerekeket talicskáztam az oviba, majd ezt az utat mégegszer megjártam, mert otthon maradt ez-az. (összesen kb 1300m )
Szóval megyek tovább és arra leszek figyelmes, hogy részterhelésen indulásnál mintha füstölne a kipufogó láthatóan, talán kicsit fehéres színnel. Ezt csinálta kb 2-3alkalommal 0-ról gyorsításnál, majd utána semmi. Időközben vettem észre, hogy emelkedett az alapjárat a szokásos 800rpm-ről 900-950rpm-re, szóval regenerálunk.

Én eddig ezt a füstölés dolgot még sosem tapasztaltam, normális ez regeneráció elején? Lehet akkor sikerült elégni a felgyülemlett üzemanyagnak, mert megszakadt regeneráció a 2 rövid út alatt? (lehet nem vettem észre, hogy elkezdte, nem szoktam megszakítani a regenerációt)

Sárga töklámpás nem villant fel (check engine)
6
Kalos, Aveo / Re:Hibák és javításuk.
« Utolsó üzenet: írta sznuni Dátum Tegnap - 08:11:23 »
A szerelő azt mondta,jó lesz az után gyártott,ebbe nem mentem bele.Találtam gyári szelepfedél tömítést,van egy jó kis bolt Pestimrén.Az eladó azt mondja kell még hozzá 15 darab,a csavarokhoz tartozó gumigyűrű is.Jól van informálva?
Köszi a választ-
Kun Sanyi
Nem árt kicserélni azt is.
Azért mondjuk a gyári tömítést, mert az után gyártottak egy idő után elromlanak és újra folynak.
A gyári meg tovább tart. Kicserélni ki tudod otthon nem kell semmi különleges szerszám, de nem baj ha szakember csinálja, hogy legyen kire fogni ha valami balul sül el.
Üdv:
sznuni
7
Prince, Leganza, Evanda, Epica / Re:Leganza, Evanda, Epica
« Utolsó üzenet: írta SRGedeon Dátum Tegnap - 06:49:10 »
Na hát nem egy nagy bonyolultságú pánt ám, én is tudok akár csinálni egyet. Illetve kettőt. :)
De nem én fogok, hanem a  szomszéd Pityu. Csak még nem tudja. Majd szólok neki. :)
Hilti szalag ronda, meg látszik, hogy hilti szalag, azért se az lesz!  :yoyo:  :szetvert:

Látom írkál sokat, főleg az fb-n. Elég ez nekem, nem kell regény, csak értsem. :-)

a nincs az nincs  pánt megszűnt javtó sose volt

Jöhet a hilti szalag. A lakatos meg lakatoljon, elemet le- és visszacsavarozni mindenki tud  :sunyi:
8
Kávézó zamatos témákkal / Re:autóeladás tapasztalat
« Utolsó üzenet: írta attis Dátum Tegnap - 06:25:24 »
Másik újságíró meg ilyet ír le:

"Igen, részecskeszűrős, de attól sem kell túlzottan félni, ez a szerkezet ugyanúgy gondozásmentes, ahogyan a Renault dízeleinek részecskeszűrője is. "
Itt:
https://www.autonavigator.hu/cikkek/frissites-elott-es-utan-renault-kadjar/


Nem mindegy, melyik 'újságíró' mire és kitől kapja a pénzt...

Hát én is meglepődtem, hogy a cikkben 150 ezernél tönkremenő részecskeszűrőkről írtak, mivel nekem 220 körül sem volt vele sosem gond. Regenerált és kész. A mostaniban azt sem veszem észre, hogy regenerál. :) Megkérdeztem korábban szervizt, hogy várható-e vele kapcsolatban meghibásodás, a válasz meg az volt, h "nem szokott azzal lenni baj...de van mással" és röhögött egyet. :) Szerencsére a "mást" sem ismerem egyelőre. :)

Szakújságíró....

A minap pont erről cseréltünk eszmét. Miszerint biztos úgyvan, de én mást tapasztaltam. Ezek szerint te is.
Nyilván nem bp-i taxiüzemben használjuk a gázolajost.
Egyépként iskolapéldája a 600e Ft-os Asthra-H váltócsere/felújítás, amennyiben a 6 gangos váltóval szereltet választotta, tökmindegy milyen motorral...
9
Kávézó zamatos témákkal / Re:autóeladás tapasztalat
« Utolsó üzenet: írta Rammstein Dátum 2019 Március, 20, 22:19:38 pm »
Másik újságíró meg ilyet ír le:

"Igen, részecskeszűrős, de attól sem kell túlzottan félni, ez a szerkezet ugyanúgy gondozásmentes, ahogyan a Renault dízeleinek részecskeszűrője is. "
Itt:
https://www.autonavigator.hu/cikkek/frissites-elott-es-utan-renault-kadjar/


Nem mindegy, melyik 'újságíró' mire és kitől kapja a pénzt...

Hát én is meglepődtem, hogy a cikkben 150 ezernél tönkremenő részecskeszűrőkről írtak, mivel nekem 220 körül sem volt vele sosem gond. Regenerált és kész. A mostaniban azt sem veszem észre, hogy regenerál. :) Megkérdeztem korábban szervizt, hogy várható-e vele kapcsolatban meghibásodás, a válasz meg az volt, h "nem szokott azzal lenni baj...de van mással" és röhögött egyet. :) Szerencsére a "mást" sem ismerem egyelőre. :)
10
Kávézó zamatos témákkal / Re:autóeladás tapasztalat
« Utolsó üzenet: írta Rammstein Dátum 2019 Március, 20, 22:15:08 pm »
Injektort nem szoktak venni, mert drága és fel lehet újítani. Kuplungot pl nem.
De főtengely csapágy, szimmering probléma miatt sem vesznek új motort, cserélik, ha úgy tetszik felújítják a motort. Vagy a féknyerget.
Akkor másként fogalmazok: volt egy hibás üzemanyagellátó alkatrészem, a GÉPKOCSI javítása ennyibe került. Gyári technológiával, bosch szakműhelyben, ami vélhetően még újabb 400e km-t elment volna.

Dehogynem szoktak injektort venni.  Sőt, ha azt nézed tőlünk nyugatabbra szerintem a többség megveszi az újat, ha egyáltalán kell, mert 3-5 év alatt cserélik az autót, addig meg nem igazán jön elő. Utána meg jelentős részük keleten köt ki, aztán majd keleten felújítják. Ráadásul az újabb autók esetében az sem biztos, hogy a felújításhoz szükséges technológia/alkatrész a piacon van, hisz lehet csak később jelenik meg, ergo esélyed sincs felújíttatni. Az autó állapotától/értékétől függ elsősorban, h mit tesznek bele. Az igaz, hogy senki sem venne 4db injektort 800ért, ha az autó értékének ez jelentős hányadát ez kiteszi.

Vannak cégek, akik kettőstömegű és kuplung felújítással is foglalkoznak, mert erre is van igény.

Ezért vettem egy rommá reszelt 1.5 dci-t. Minden van hozzá, de azt már nem én fogom megvenni :)
Nem tudtam, hogy kuplungot is matatnak...

https://totalcar.hu/magazin/velemeny/2019/03/20/ki_kell_szallni_a_dizelbol_mig_nem_keso/

Nem mondom, h mindennel egyet értek, de olyan pontok is szóba kerülnek, amiről mi is beszélgettünk. Amúgy azzal kb. egyetértek, hogy a hazai utakon sok bontószökevény van. És ez független a benzin-dízeltől. Pár hete, amikor sétáltam a városban valamiért figyeltem a parkoló autókat, és kb. én is azt láttam, hogy sok megfigyelt autó esetében kérdéses volt számomra a műszaki megfelelőség.  Elég volt gumikat, fékeket, rozsdásodást, fényszórók állapotát figyelni :)

A kommentek jók! Pl:

"mindennap megkapom hogy mitől féljek,itt a dízeltől máshol a Sorostól

Sorosdízellel járok szevasztok!"

 :hahota: :fetreng:

Másik újságíró meg ilyet ír le:

"Igen, részecskeszűrős, de attól sem kell túlzottan félni, ez a szerkezet ugyanúgy gondozásmentes, ahogyan a Renault dízeleinek részecskeszűrője is. "
Itt:
https://www.autonavigator.hu/cikkek/frissites-elott-es-utan-renault-kadjar/


Nem mindegy, melyik 'újságíró' mire és kitől kapja a pénzt...

ez a videó sem rossz:

https://www.youtube.com/watch?v=Oub4-2vxfeE
Oldalak: [1] 2 3 ... 10