Szerző Téma: Lacetti  (Megtekintve 61739 alkalommal)

0 Felhasználó és 1 vendég van a témában

Nem elérhető Jani

  • Klubtag
  • Daewoo-Chevy Angel!
  • **
  • Hozzászólások: 3871
  • Nem: Férfi
  • Én vagyok itt a Jani! :D
    • Profil megtekintése
Re:Lacetti
« Válasz #160 Dátum: 2017 Október, 01, 21:54:26 pm »
Na én le szedtem a borítást a C oszlopon ahol nem láttam hibát. Viszont a tető felől oda folyik vissza a víz. Gondolom az ajtónál az átkötő guminál lehet a hiba. Na ezt hogyan oldom meg? Az átkötő gumit szedjem le, de hogyan, hogy ne sérüljön semmi, hisz itt folyik le az eső víz? :gondolkodik:
Egyrészt D oszlop. Másrészt aD oszlop alatt van a mosó cső csatlakozója. Ezt az átvezető leszedése után ki tudod fűzni és egy toldással kicserélni. Az átvezetőt is könnyen ki tudod szedni a kadztniból.
Egyrészt neki 5 ajtós van. :kacsint: Másrészt azon nincs D oszlop, csak A, B  és C. :P
  • 2005 Lacetti SW Elite+ 1.6 LPG
  • Budapest

LPG

Nem elérhető captainb

  • Klubtag
  • Klubtag
  • Daewoo-Chevy Mennyországban!
  • *
  • Hozzászólások: 2563
  • Nem: Férfi
  • Lacetti 1.6 SW Elite júzer Pilisvörösváron
    • Profil megtekintése
Re:Lacetti
« Válasz #161 Dátum: 2017 Október, 02, 06:23:15 am »
Na én le szedtem a borítást a C oszlopon ahol nem láttam hibát. Viszont a tető felől oda folyik vissza a víz. Gondolom az ajtónál az átkötő guminál lehet a hiba. Na ezt hogyan oldom meg? Az átkötő gumit szedjem le, de hogyan, hogy ne sérüljön semmi, hisz itt folyik le az eső víz? :gondolkodik:
Egyrészt D oszlop. Másrészt aD oszlop alatt van a mosó cső csatlakozója. Ezt az átvezető leszedése után ki tudod fűzni és egy toldással kicserélni. Az átvezetőt is könnyen ki tudod szedni a kadztniból.
Egyrészt neki 5 ajtós van. :kacsint: Másrészt azon nincs D oszlop, csak A, B  és C. :P
Ja, tényleg. Nem lehet minden tökéletes. Ettől függetlenül tipikus ablakmosó cső hiba következtében beálló zárlat jelenséget írt le.
cq cq cq...

Nem elérhető zsolt160

  • "A" Mozigépész!
  • Adminisztrátor
  • Daewoo-Chevy Angel!
  • *****
  • Hozzászólások: 5922
  • Nem: Férfi
  • Alelnök
    • Profil megtekintése
    • Ősrégi oldalam!
Re:Lacetti
« Válasz #162 Dátum: 2017 Október, 02, 13:23:38 pm »
Persze mert itt elfelejtettem írni, hogy "hatchback" (villogtassam az Angolomat  :rohog:) a kocsi!
Ja meg kapitány kever egy másik kérdezővel, akinek indítási gondja van. Nekem csak nincs spricni, az a gond! Időben észrevettem, hogy nem spiccel, igy a csati nem nedves! :oke:
  • Simson, Chevrolet Lacetti 1.4 LPG!
  • Kaposvár


Nem elérhető captainb

  • Klubtag
  • Klubtag
  • Daewoo-Chevy Mennyországban!
  • *
  • Hozzászólások: 2563
  • Nem: Férfi
  • Lacetti 1.6 SW Elite júzer Pilisvörösváron
    • Profil megtekintése
Re:Lacetti
« Válasz #163 Dátum: 2017 Október, 02, 20:59:47 pm »
Persze mert itt elfelejtettem írni, hogy "hatchback" (villogtassam az Angolomat  :rohog:) a kocsi!
Ja meg kapitány kever egy másik kérdezővel, akinek indítási gondja van. Nekem csak nincs spricni, az a gond! Időben észrevettem, hogy nem spiccel, igy a csati nem nedves! :oke:
Ja, tényleg. az Rollander.

Na mindegy, nem akkora varázslat megcsinálni, még nekem is sikerült. :D
cq cq cq...

Nem elérhető zsolt160

  • "A" Mozigépész!
  • Adminisztrátor
  • Daewoo-Chevy Angel!
  • *****
  • Hozzászólások: 5922
  • Nem: Férfi
  • Alelnök
    • Profil megtekintése
    • Ősrégi oldalam!
Re:Lacetti
« Válasz #164 Dátum: 2017 Október, 24, 16:54:52 pm »
Na, meg tettem 15000 km-t a megvétel óta. Amit eddig fizettem rá az a hátsó féknyereg csere, műszaki vizsga, és majd jön a téli gumi vásárlás! Én nagyon meg vagyok elégedve vele!
  • Simson, Chevrolet Lacetti 1.4 LPG!
  • Kaposvár


Nem elérhető zsolt160

  • "A" Mozigépész!
  • Adminisztrátor
  • Daewoo-Chevy Angel!
  • *****
  • Hozzászólások: 5922
  • Nem: Férfi
  • Alelnök
    • Profil megtekintése
    • Ősrégi oldalam!
Re:Lacetti
« Válasz #165 Dátum: 2017 Október, 29, 11:28:10 am »
Ma vettem észre, hogy egyik tolató lámpám sem ég. Van ennek külön biztosítéka? Mert nem tálaltam ilyet. Égőket csak este tudom megnézni....

Postakocsival küldve az én LG G2 minimről.

  • Simson, Chevrolet Lacetti 1.4 LPG!
  • Kaposvár


Nem elérhető atothg

  • Újonc
  • *
  • Hozzászólások: 7
  • Nem: Férfi
    • Profil megtekintése
Re:Lacetti
« Válasz #166 Dátum: 2017 Október, 29, 13:32:52 pm »
Ma vettem észre, hogy egyik tolató lámpám sem ég. Van ennek külön biztosítéka? Mert nem tálaltam ilyet. Égőket csak este tudom megnézni....

Postakocsival küldve az én LG G2 minimről.

Olvasatom szerint a leggyakoribb ok a kapcsoló hibája a váltónál.
  • Opel Vectra A GT -> Chevrolet Lacetti 1.6 sw
  • Bp is.
üdv
atothg

Nem elérhető zsolt160

  • "A" Mozigépész!
  • Adminisztrátor
  • Daewoo-Chevy Angel!
  • *****
  • Hozzászólások: 5922
  • Nem: Férfi
  • Alelnök
    • Profil megtekintése
    • Ősrégi oldalam!
Re:Lacetti
« Válasz #167 Dátum: 2017 Október, 30, 18:50:57 pm »
Biztosíték jó, de az izzót nem tudom kicsavarni, nem mozdul. :censored:
  • Simson, Chevrolet Lacetti 1.4 LPG!
  • Kaposvár


Nem elérhető zsolt160

  • "A" Mozigépész!
  • Adminisztrátor
  • Daewoo-Chevy Angel!
  • *****
  • Hozzászólások: 5922
  • Nem: Férfi
  • Alelnök
    • Profil megtekintése
    • Ősrégi oldalam!
Re:Lacetti
« Válasz #168 Dátum: 2017 November, 04, 16:01:01 pm »
Na ma rászántam egy kis időt, és le akartam a csatit húzni a fék kapcsolóról. Ez nem ment, de ahogy megmozgattam, működésképes lett a tolató lámpa! :party:
Bár csak minden ilyen könnyen menne... :oke:
  • Simson, Chevrolet Lacetti 1.4 LPG!
  • Kaposvár


Nem elérhető captainb

  • Klubtag
  • Klubtag
  • Daewoo-Chevy Mennyországban!
  • *
  • Hozzászólások: 2563
  • Nem: Férfi
  • Lacetti 1.6 SW Elite júzer Pilisvörösváron
    • Profil megtekintése
Re:Lacetti
« Válasz #169 Dátum: 2017 November, 05, 13:06:02 pm »
Na ma rászántam egy kis időt, és le akartam a csatit húzni a fék kapcsolóról. Ez nem ment, de ahogy megmozgattam, működésképes lett a tolató lámpa! :party:
Bár csak minden ilyen könnyen menne... :oke:
A fék kapcsolótól a tolató lámpa? Én most kezdenék el aggódni.

 :fetreng: :fetreng: :fetreng: :fetreng:
cq cq cq...

Nem elérhető Balu81

  • Újonc
  • *
  • Hozzászólások: 24
  • Nem: Férfi
    • Profil megtekintése
Re:Lacetti
« Válasz #170 Dátum: 2017 November, 05, 18:15:20 pm »
Na ma rászántam egy kis időt, és le akartam a csatit húzni a fék kapcsolóról. Ez nem ment, de ahogy megmozgattam, működésképes lett a tolató lámpa! :party:
Bár csak minden ilyen könnyen menne... :oke:
Nem értem mi köze a kettőnek egymáshoz... Nem is egy helyen van a kettő... Amit piszkáltál az a kézifék kapcsoló lehetett.. Nem mindegy miként írod... De kontakt hiba lehet.. amit jó lenne normálisan orvosolni... Ha menet közben szál el megint a tolató lámpád... Senki nem fogja tudni mit akarsz azt beléd mennek...
  • Daewoo Lanos 1,5 SE; Chevrolet Lacetti 1,6 SW
  • Sátoraljaújhely, Sárospatak, meg amerre visz az utam.. :)

Nem elérhető csaba234

  • Újonc
  • *
  • Hozzászólások: 9
    • Profil megtekintése
Re:Lacetti
« Válasz #171 Dátum: 2017 November, 06, 11:10:10 am »
Sziasztok.
Van egy problémám, amit nem igazából tudok megfejteni. A jármű egy 2005-ös 1.6 Lacetti amit februárban vásároltam 36500 km-el. (tényleg ennyi van benne) Rá két hétre már be is szereltettem a gázt és hibátlanul megy is a kocsi azóta is (most 72000 van benne).  A probléma pedig az, hogy reggel az első indításra nem indul be vagy csak nyögve nyelősen viszont második indításra pöcc röff. Olyan mint ha egy éjszaka alatt elengedné az AC a nyomást. Most hétvégén kicseréltem mindent az AC pumpán (szivattyú, nyomásszabályzó, két flexicső, előszűrő). Viszont sajnos a hiba nem szűnt meg. Még annyit érdemes tudni, hogy minden karbantartást megkapott mindig, összes szűrő stb. és a hiba valamikor ápr., máj. környékén kezdődhetett, de volt, hogy megszűnt, de volt, hogy visszajött. Mostanra sajna állandósult. Amikor másodszorra beindul, utána minden jól működik benzinnel és gázzal egyaránt. Még az injektort mondták, hogy becsöpöghet, mert a benzinből kicsapódik a bitumen és nem zár le normálisan. 100-as benzint tankolok plusz ritkán egy kis spuri is megy hozzá –plusz viszonylag azért kevés km van benne, ezt lehetett látni az AC pumpán is. Szóval nem tudom hogy mi játszhat még szerepet ebben. A gyertyákban kb 2000km lehet a gyertyakábelekben 38000Km.
Tud valaki esetleg segíteni a probléma megoldásában?
Köszönöm!
  • Chevrolet Lacetti 1.6 + LPG
  • Budapest

Nem elérhető josh

  • Daewoo a mindene
  • ********
  • Hozzászólások: 1915
    • Profil megtekintése
Re:Lacetti
« Válasz #172 Dátum: 2017 November, 06, 14:22:52 pm »
Próbálj 2x gyújtást adni és csak utána indítani. Ezzel meg tudsz bizonyosodni, hogy ez-e a probléma. Utána én
használat után kiszedném az injektorsort, ráhúznék minden injektorra egy üres üveget és hagynám reggelig. De nem hiszem, hogy a hengerbe engedi a benzint, mert akkor már hidro sokkos lenne a kocsi motorja. Inkább csak visszaenged
Sziasztok.
Van egy problémám, amit nem igazából tudok megfejteni. A jármű egy 2005-ös 1.6 Lacetti amit februárban vásároltam 36500 km-el. (tényleg ennyi van benne) Rá két hétre már be is szereltettem a gázt és hibátlanul megy is a kocsi azóta is (most 72000 van benne).  A probléma pedig az, hogy reggel az első indításra nem indul be vagy csak nyögve nyelősen viszont második indításra pöcc röff. Olyan mint ha egy éjszaka alatt elengedné az AC a nyomást. Most hétvégén kicseréltem mindent az AC pumpán (szivattyú, nyomásszabályzó, két flexicső, előszűrő). Viszont sajnos a hiba nem szűnt meg. Még annyit érdemes tudni, hogy minden karbantartást megkapott mindig, összes szűrő stb. és a hiba valamikor ápr., máj. környékén kezdődhetett, de volt, hogy megszűnt, de volt, hogy visszajött. Mostanra sajna állandósult. Amikor másodszorra beindul, utána minden jól működik benzinnel és gázzal egyaránt. Még az injektort mondták, hogy becsöpöghet, mert a benzinből kicsapódik a bitumen és nem zár le normálisan. 100-as benzint tankolok plusz ritkán egy kis spuri is megy hozzá –plusz viszonylag azért kevés km van benne, ezt lehetett látni az AC pumpán is. Szóval nem tudom hogy mi játszhat még szerepet ebben. A gyertyákban kb 2000km lehet a gyertyakábelekben 38000Km.
Tud valaki esetleg segíteni a probléma megoldásában?
Köszönöm!
  • Epica 2.0B Aut / 2.0D Aut
  • BP

Nem elérhető kabe77

  • Daewoo Maister!
  • ********
  • Hozzászólások: 2177
  • Nem: Férfi
    • Profil megtekintése
Re:Lacetti
« Válasz #173 Dátum: 2017 November, 06, 15:22:56 pm »
Nekem hasonló problémám volt, elsőre nem indult, másodikra igen. A 8,5 éves gyári akksi cseréje megoldotta a dolgot (legalábbis nálam).
  • Malibu 2.4 LTZ (ex Lacetti 1.6 LPG)
  • Esztergom-Dorog-Annavölgy

Nem elérhető csaba234

  • Újonc
  • *
  • Hozzászólások: 9
    • Profil megtekintése
Re:Lacetti
« Válasz #174 Dátum: 2017 November, 06, 15:25:50 pm »
Már próbáltam azt is de akkor is csak második indítózásra indul be. Máshol olvastam hogy vezműtengely jeladó volt a gond, utána meg a MAP szenzor egyik vezetéke volt megtörve. Csak akkor nem értem, hogy napközben meg miért nem produkálja a hibát, mert akkor minden esetben indul pöcc röff.

Az aksi 1 éves benne. Megmértem és szerintem nem alacsony a fesz.

Próbálj 2x gyújtást adni és csak utána indítani. Ezzel meg tudsz bizonyosodni, hogy ez-e a probléma. Utána én
használat után kiszedném az injektorsort, ráhúznék minden injektorra egy üres üveget és hagynám reggelig. De nem hiszem, hogy a hengerbe engedi a benzint, mert akkor már hidro sokkos lenne a kocsi motorja. Inkább csak visszaenged
Sziasztok.
Van egy problémám, amit nem igazából tudok megfejteni. A jármű egy 2005-ös 1.6 Lacetti amit februárban vásároltam 36500 km-el. (tényleg ennyi van benne) Rá két hétre már be is szereltettem a gázt és hibátlanul megy is a kocsi azóta is (most 72000 van benne).  A probléma pedig az, hogy reggel az első indításra nem indul be vagy csak nyögve nyelősen viszont második indításra pöcc röff. Olyan mint ha egy éjszaka alatt elengedné az AC a nyomást. Most hétvégén kicseréltem mindent az AC pumpán (szivattyú, nyomásszabályzó, két flexicső, előszűrő). Viszont sajnos a hiba nem szűnt meg. Még annyit érdemes tudni, hogy minden karbantartást megkapott mindig, összes szűrő stb. és a hiba valamikor ápr., máj. környékén kezdődhetett, de volt, hogy megszűnt, de volt, hogy visszajött. Mostanra sajna állandósult. Amikor másodszorra beindul, utána minden jól működik benzinnel és gázzal egyaránt. Még az injektort mondták, hogy becsöpöghet, mert a benzinből kicsapódik a bitumen és nem zár le normálisan. 100-as benzint tankolok plusz ritkán egy kis spuri is megy hozzá –plusz viszonylag azért kevés km van benne, ezt lehetett látni az AC pumpán is. Szóval nem tudom hogy mi játszhat még szerepet ebben. A gyertyákban kb 2000km lehet a gyertyakábelekben 38000Km.
Tud valaki esetleg segíteni a probléma megoldásában?
Köszönöm!
  • Chevrolet Lacetti 1.6 + LPG
  • Budapest

Nem elérhető zsolt160

  • "A" Mozigépész!
  • Adminisztrátor
  • Daewoo-Chevy Angel!
  • *****
  • Hozzászólások: 5922
  • Nem: Férfi
  • Alelnök
    • Profil megtekintése
    • Ősrégi oldalam!
Re:Lacetti
« Válasz #175 Dátum: 2017 November, 06, 15:40:58 pm »
Na ma rászántam egy kis időt, és le akartam a csatit húzni a fék kapcsolóról. Ez nem ment, de ahogy megmozgattam, működésképes lett a tolató lámpa! :party:
Bár csak minden ilyen könnyen menne... :oke:
A fék kapcsolótól a tolató lámpa? Én most kezdenék el aggódni.

 :fetreng: :fetreng: :fetreng: :fetreng:
Jól van na, kezdek nagyon öregedni! :rohog:
Persze a tolató lámpával volt a gond! Tudom, nem mindegy, szezon, vagy fasz..., fazon! (na mondom öregszem) :pirul:
« Utoljára szerkesztve: 2017 November, 06, 16:01:55 pm írta zsolt160 »
  • Simson, Chevrolet Lacetti 1.4 LPG!
  • Kaposvár


Nem elérhető captainb

  • Klubtag
  • Klubtag
  • Daewoo-Chevy Mennyországban!
  • *
  • Hozzászólások: 2563
  • Nem: Férfi
  • Lacetti 1.6 SW Elite júzer Pilisvörösváron
    • Profil megtekintése
Re:Lacetti
« Válasz #176 Dátum: 2017 November, 06, 21:28:02 pm »
Már próbáltam azt is de akkor is csak második indítózásra indul be. Máshol olvastam hogy vezműtengely jeladó volt a gond, utána meg a MAP szenzor egyik vezetéke volt megtörve. Csak akkor nem értem, hogy napközben meg miért nem produkálja a hibát, mert akkor minden esetben indul pöcc röff.

Az aksi 1 éves benne. Megmértem és szerintem nem alacsony a fesz.

Próbálj 2x gyújtást adni és csak utána indítani. Ezzel meg tudsz bizonyosodni, hogy ez-e a probléma. Utána én
használat után kiszedném az injektorsort, ráhúznék minden injektorra egy üres üveget és hagynám reggelig. De nem hiszem, hogy a hengerbe engedi a benzint, mert akkor már hidro sokkos lenne a kocsi motorja. Inkább csak visszaenged
Sziasztok.
Van egy problémám, amit nem igazából tudok megfejteni. A jármű egy 2005-ös 1.6 Lacetti amit februárban vásároltam 36500 km-el. (tényleg ennyi van benne) Rá két hétre már be is szereltettem a gázt és hibátlanul megy is a kocsi azóta is (most 72000 van benne).  A probléma pedig az, hogy reggel az első indításra nem indul be vagy csak nyögve nyelősen viszont második indításra pöcc röff. Olyan mint ha egy éjszaka alatt elengedné az AC a nyomást. Most hétvégén kicseréltem mindent az AC pumpán (szivattyú, nyomásszabályzó, két flexicső, előszűrő). Viszont sajnos a hiba nem szűnt meg. Még annyit érdemes tudni, hogy minden karbantartást megkapott mindig, összes szűrő stb. és a hiba valamikor ápr., máj. környékén kezdődhetett, de volt, hogy megszűnt, de volt, hogy visszajött. Mostanra sajna állandósult. Amikor másodszorra beindul, utána minden jól működik benzinnel és gázzal egyaránt. Még az injektort mondták, hogy becsöpöghet, mert a benzinből kicsapódik a bitumen és nem zár le normálisan. 100-as benzint tankolok plusz ritkán egy kis spuri is megy hozzá –plusz viszonylag azért kevés km van benne, ezt lehetett látni az AC pumpán is. Szóval nem tudom hogy mi játszhat még szerepet ebben. A gyertyákban kb 2000km lehet a gyertyakábelekben 38000Km.
Tud valaki esetleg segíteni a probléma megoldásában?
Köszönöm!
Terhelés alatt mérted az akku feszültségét?
(Bitumen, mi? Hát ezen meg kell szakadni).
cq cq cq...

Nem elérhető csaba234

  • Újonc
  • *
  • Hozzászólások: 9
    • Profil megtekintése
Re:Lacetti
« Válasz #177 Dátum: 2017 November, 07, 08:29:50 am »
Terhelésen menet közben nem mértem, de reggel megmértem és jó volt meg miután beinditottam szépen töltötte a generátor.
Ezt a bitumen dolgot egy 20 éve AC pumpával foglalkozó ürge mondta. Mivel nem vagyok kémikus viszont a bitumennek van köze a kőolajszármazékokhoz ezért elhiszem, hogy hosszú idő alatt szépen ki tud csapódni az injektorban ha nincs annyit használva.


Már próbáltam azt is de akkor is csak második indítózásra indul be. Máshol olvastam hogy vezműtengely jeladó volt a gond, utána meg a MAP szenzor egyik vezetéke volt megtörve. Csak akkor nem értem, hogy napközben meg miért nem produkálja a hibát, mert akkor minden esetben indul pöcc röff.

Az aksi 1 éves benne. Megmértem és szerintem nem alacsony a fesz.

Próbálj 2x gyújtást adni és csak utána indítani. Ezzel meg tudsz bizonyosodni, hogy ez-e a probléma. Utána én
használat után kiszedném az injektorsort, ráhúznék minden injektorra egy üres üveget és hagynám reggelig. De nem hiszem, hogy a hengerbe engedi a benzint, mert akkor már hidro sokkos lenne a kocsi motorja. Inkább csak visszaenged
Sziasztok.
Van egy problémám, amit nem igazából tudok megfejteni. A jármű egy 2005-ös 1.6 Lacetti amit februárban vásároltam 36500 km-el. (tényleg ennyi van benne) Rá két hétre már be is szereltettem a gázt és hibátlanul megy is a kocsi azóta is (most 72000 van benne).  A probléma pedig az, hogy reggel az első indításra nem indul be vagy csak nyögve nyelősen viszont második indításra pöcc röff. Olyan mint ha egy éjszaka alatt elengedné az AC a nyomást. Most hétvégén kicseréltem mindent az AC pumpán (szivattyú, nyomásszabályzó, két flexicső, előszűrő). Viszont sajnos a hiba nem szűnt meg. Még annyit érdemes tudni, hogy minden karbantartást megkapott mindig, összes szűrő stb. és a hiba valamikor ápr., máj. környékén kezdődhetett, de volt, hogy megszűnt, de volt, hogy visszajött. Mostanra sajna állandósult. Amikor másodszorra beindul, utána minden jól működik benzinnel és gázzal egyaránt. Még az injektort mondták, hogy becsöpöghet, mert a benzinből kicsapódik a bitumen és nem zár le normálisan. 100-as benzint tankolok plusz ritkán egy kis spuri is megy hozzá –plusz viszonylag azért kevés km van benne, ezt lehetett látni az AC pumpán is. Szóval nem tudom hogy mi játszhat még szerepet ebben. A gyertyákban kb 2000km lehet a gyertyakábelekben 38000Km.
Tud valaki esetleg segíteni a probléma megoldásában?
Köszönöm!
Terhelés alatt mérted az akku feszültségét?
(Bitumen, mi? Hát ezen meg kell szakadni).
  • Chevrolet Lacetti 1.6 + LPG
  • Budapest

Nem elérhető kabe77

  • Daewoo Maister!
  • ********
  • Hozzászólások: 2177
  • Nem: Férfi
    • Profil megtekintése
Re:Lacetti
« Válasz #178 Dátum: 2017 November, 07, 08:39:21 am »
Én azért megmérném az indítóáramot is. A feszültség anno nálam is stimmelt, de indítóárama már nem volt az akksinak.
  • Malibu 2.4 LTZ (ex Lacetti 1.6 LPG)
  • Esztergom-Dorog-Annavölgy

Nem elérhető captainb

  • Klubtag
  • Klubtag
  • Daewoo-Chevy Mennyországban!
  • *
  • Hozzászólások: 2563
  • Nem: Férfi
  • Lacetti 1.6 SW Elite júzer Pilisvörösváron
    • Profil megtekintése
Re:Lacetti
« Válasz #179 Dátum: 2017 November, 07, 09:37:01 am »
Terhelésen menet közben nem mértem, de reggel megmértem és jó volt meg miután beinditottam szépen töltötte a generátor.
Ezt a bitumen dolgot egy 20 éve AC pumpával foglalkozó ürge mondta. Mivel nem vagyok kémikus viszont a bitumennek van köze a kőolajszármazékokhoz ezért elhiszem, hogy hosszú idő alatt szépen ki tud csapódni az injektorban ha nincs annyit használva.


Már próbáltam azt is de akkor is csak második indítózásra indul be. Máshol olvastam hogy vezműtengely jeladó volt a gond, utána meg a MAP szenzor egyik vezetéke volt megtörve. Csak akkor nem értem, hogy napközben meg miért nem produkálja a hibát, mert akkor minden esetben indul pöcc röff.

Az aksi 1 éves benne. Megmértem és szerintem nem alacsony a fesz.

Próbálj 2x gyújtást adni és csak utána indítani. Ezzel meg tudsz bizonyosodni, hogy ez-e a probléma. Utána én
használat után kiszedném az injektorsort, ráhúznék minden injektorra egy üres üveget és hagynám reggelig. De nem hiszem, hogy a hengerbe engedi a benzint, mert akkor már hidro sokkos lenne a kocsi motorja. Inkább csak visszaenged
Sziasztok.
Van egy problémám, amit nem igazából tudok megfejteni. A jármű egy 2005-ös 1.6 Lacetti amit februárban vásároltam 36500 km-el. (tényleg ennyi van benne) Rá két hétre már be is szereltettem a gázt és hibátlanul megy is a kocsi azóta is (most 72000 van benne).  A probléma pedig az, hogy reggel az első indításra nem indul be vagy csak nyögve nyelősen viszont második indításra pöcc röff. Olyan mint ha egy éjszaka alatt elengedné az AC a nyomást. Most hétvégén kicseréltem mindent az AC pumpán (szivattyú, nyomásszabályzó, két flexicső, előszűrő). Viszont sajnos a hiba nem szűnt meg. Még annyit érdemes tudni, hogy minden karbantartást megkapott mindig, összes szűrő stb. és a hiba valamikor ápr., máj. környékén kezdődhetett, de volt, hogy megszűnt, de volt, hogy visszajött. Mostanra sajna állandósult. Amikor másodszorra beindul, utána minden jól működik benzinnel és gázzal egyaránt. Még az injektort mondták, hogy becsöpöghet, mert a benzinből kicsapódik a bitumen és nem zár le normálisan. 100-as benzint tankolok plusz ritkán egy kis spuri is megy hozzá –plusz viszonylag azért kevés km van benne, ezt lehetett látni az AC pumpán is. Szóval nem tudom hogy mi játszhat még szerepet ebben. A gyertyákban kb 2000km lehet a gyertyakábelekben 38000Km.
Tud valaki esetleg segíteni a probléma megoldásában?
Köszönöm!
Terhelés alatt mérted az akku feszültségét?
(Bitumen, mi? Hát ezen meg kell szakadni).
Álló helyzetben kell mérni terhelővilla segítségével. Nem a feszültségét. A leadott áramerősséget.

Bitumen- benzin. A kőolaj lepárlása során a benzin elöbb kicsapódik, mint a bitumen. Az hátramarad, nem tudja magával vinni, mert bár oldja, de nem gőz formában.
Ami kicsapódhat, az a sok szir- szar adalékanyag, ami a benzinhez van keverve.
cq cq cq...