Szerző Téma: Malibu tapasztalatok, észrevételek  (Megtekintve 12827 alkalommal)

0 Felhasználó és 1 vendég van a témában

Nem elérhető captainb

  • Klubtag
  • Klubtag
  • Daewoo-Chevy Mennyországban!
  • *
  • Hozzászólások: 2563
  • Nem: Férfi
  • Lacetti 1.6 SW Elite júzer Pilisvörösváron
    • Profil megtekintése
Re:Malibu tapasztalatok, észrevételek
« Válasz #40 Dátum: 2017 Szeptember, 06, 17:34:12 pm »
Legutóbbi fogyasztásom 7,9 lett tankolás után kiszámolva. :) Pont ennyit mutat a fedélzeti számítógép is.
Az nagyon ó egy ekkora, automata váltós autótól. A Lacetti is többet eszik.
cq cq cq...

Nem elérhető kabe77

  • Daewoo Maister!
  • ********
  • Hozzászólások: 2177
  • Nem: Férfi
    • Profil megtekintése
Re:Malibu tapasztalatok, észrevételek
« Válasz #41 Dátum: 2017 Október, 05, 19:19:36 pm »
Mivel decemberben esedékes lesz az éves szerviz, gondoltam megnézem, miket illő cserélni. A kezelési kézikönyv elég szűkszavú: pollenszűrőt 45.000km (kétévente), levegőszűrőt 60.000km (4 évente), hűtőfolyadékot 240.000km (5 évente), gyújtáskábelt 45.000km (3 évente), fékfolyadékot kétévente.
Érdekes, hogy a gyertyákról semmit nem ír sem a magyar sem a német könyv. Amerikai oldalon találtam olyat, hogy 150.000km/10 év a csereperiódus (extended-life spark plugs). Ez lehetséges? Mondjuk az amerikai kézikönyvben a fékfolyadékra is 10 évet ír, ami kicsit irreálisnak tűnik nekem.

https://my.chevrolet.com/content/dam/gmownercenter/gmna/dynamic/manuals/2013/chevrolet/malibu/2013%20Chevrolet%20Malibu.pdf
  • Malibu 2.4 LTZ (ex Lacetti 1.6 LPG)
  • Esztergom-Dorog-Annavölgy

Nem elérhető Rammstein

  • Daewoo guru
  • ********
  • Hozzászólások: 1681
    • Profil megtekintése
Re:Malibu tapasztalatok, észrevételek
« Válasz #42 Dátum: 2017 Október, 05, 19:43:13 pm »
Mivel decemberben esedékes lesz az éves szerviz, gondoltam megnézem, miket illő cserélni. A kezelési kézikönyv elég szűkszavú: pollenszűrőt 45.000km (kétévente), levegőszűrőt 60.000km (4 évente), hűtőfolyadékot 240.000km (5 évente), gyújtáskábelt 45.000km (3 évente), fékfolyadékot kétévente.
Érdekes, hogy a gyertyákról semmit nem ír sem a magyar sem a német könyv. Amerikai oldalon találtam olyat, hogy 150.000km/10 év a csereperiódus (extended-life spark plugs). Ez lehetséges? Mondjuk az amerikai kézikönyvben a fékfolyadékra is 10 évet ír, ami kicsit irreálisnak tűnik nekem.

https://my.chevrolet.com/content/dam/gmownercenter/gmna/dynamic/manuals/2013/chevrolet/malibu/2013%20Chevrolet%20Malibu.pdf

Haveromnak 15 éve twin spark Alfája volt. Ha jól rémlik neki is 100ezer feletti futásteljesítményt (120-150-re emlkészek) adott meg a gyártó cserére a gyertyánál. Ő akkor is cseréltette. De arra is emlékszek, hogy bitang drága volt a csere. Najó, abba hengerenként 2db gyertya kellett. Szóval, én simán elképzelhetőnek tartom, hogy ennyit adtak meg, de érdemes utánaolvasni, érdeklődni szervizekben, hogy mi a valós.
Epica 2.0 D

Nem elérhető attis

  • Daewoo-Chevy God!
  • ***
  • Hozzászólások: 6101
    • Profil megtekintése
Re:Malibu tapasztalatok, észrevételek
« Válasz #43 Dátum: 2017 Október, 05, 19:55:36 pm »
Mivel decemberben esedékes lesz az éves szerviz, gondoltam megnézem, miket illő cserélni. A kezelési kézikönyv elég szűkszavú: pollenszűrőt 45.000km (kétévente), levegőszűrőt 60.000km (4 évente), hűtőfolyadékot 240.000km (5 évente), gyújtáskábelt 45.000km (3 évente), fékfolyadékot kétévente.
Érdekes, hogy a gyertyákról semmit nem ír sem a magyar sem a német könyv. Amerikai oldalon találtam olyat, hogy 150.000km/10 év a csereperiódus (extended-life spark plugs). Ez lehetséges? Mondjuk az amerikai kézikönyvben a fékfolyadékra is 10 évet ír, ami kicsit irreálisnak tűnik nekem.

https://my.chevrolet.com/content/dam/gmownercenter/gmna/dynamic/manuals/2013/chevrolet/malibu/2013%20Chevrolet%20Malibu.pdf

Haveromnak 15 éve twin spark Alfája volt. Ha jól rémlik neki is 100ezer feletti futásteljesítményt (120-150-re emlkészek) adott meg a gyártó cserére a gyertyánál. Ő akkor is cseréltette. De arra is emlékszek, hogy bitang drága volt a csere. Najó, abba hengerenként 2db gyertya kellett. Szóval, én simán elképzelhetőnek tartom, hogy ennyit adtak meg, de érdemes utánaolvasni, érdeklődni szervizekben, hogy mi a valós.

Sőt: Ignisben is 100-120 a gyertyák csereperiódusa, pedig nem egy drága autó...
  • mosmegmá' H astra, előtte Lacetti SW, Nubira3, Espero 2.0aut
  • Szfehérvár, Balaton, M7, Bp
attis

Nem elérhető josh

  • Daewoo a mindene
  • ********
  • Hozzászólások: 1915
    • Profil megtekintése
Re:Malibu tapasztalatok, észrevételek
« Válasz #44 Dátum: 2017 Október, 05, 21:06:49 pm »
Mivel decemberben esedékes lesz az éves szerviz, gondoltam megnézem, miket illő cserélni. A kezelési kézikönyv elég szűkszavú: pollenszűrőt 45.000km (kétévente), levegőszűrőt 60.000km (4 évente), hűtőfolyadékot 240.000km (5 évente), gyújtáskábelt 45.000km (3 évente), fékfolyadékot kétévente.
Érdekes, hogy a gyertyákról semmit nem ír sem a magyar sem a német könyv. Amerikai oldalon találtam olyat, hogy 150.000km/10 év a csereperiódus (extended-life spark plugs). Ez lehetséges? Mondjuk az amerikai kézikönyvben a fékfolyadékra is 10 évet ír, ami kicsit irreálisnak tűnik nekem.

https://my.chevrolet.com/content/dam/gmownercenter/gmna/dynamic/manuals/2013/chevrolet/malibu/2013%20Chevrolet%20Malibu.pdf

Azért lenne pár észre vételem: Nézd meg milyen gyertya való bele és nézesd meg az állapotát is a gyertyáknak. A levegőszűrőt 8000km után kellett cserélni a dízelen, mert elszennyeződött. Nem tudom neked a gyújtás hogy van megoldva, de nekem hengerenkénti trafós, gondolom a Mailbu is ilyen.
  • Epica 2.0B Aut / 2.0D Aut
  • BP

Nem elérhető kabe77

  • Daewoo Maister!
  • ********
  • Hozzászólások: 2177
  • Nem: Férfi
    • Profil megtekintése
Re:Malibu tapasztalatok, észrevételek
« Válasz #45 Dátum: 2017 Október, 06, 08:34:09 am »
Mivel decemberben esedékes lesz az éves szerviz, gondoltam megnézem, miket illő cserélni. A kezelési kézikönyv elég szűkszavú: pollenszűrőt 45.000km (kétévente), levegőszűrőt 60.000km (4 évente), hűtőfolyadékot 240.000km (5 évente), gyújtáskábelt 45.000km (3 évente), fékfolyadékot kétévente.
Érdekes, hogy a gyertyákról semmit nem ír sem a magyar sem a német könyv. Amerikai oldalon találtam olyat, hogy 150.000km/10 év a csereperiódus (extended-life spark plugs). Ez lehetséges? Mondjuk az amerikai kézikönyvben a fékfolyadékra is 10 évet ír, ami kicsit irreálisnak tűnik nekem.

https://my.chevrolet.com/content/dam/gmownercenter/gmna/dynamic/manuals/2013/chevrolet/malibu/2013%20Chevrolet%20Malibu.pdf

Azért lenne pár észre vételem: Nézd meg milyen gyertya való bele és nézesd meg az állapotát is a gyertyáknak. A levegőszűrőt 8000km után kellett cserélni a dízelen, mert elszennyeződött. Nem tudom neked a gyújtás hogy van megoldva, de nekem hengerenkénti trafós, gondolom a Mailbu is ilyen.
Megnéztem, hengerenként külön van a trafó. A gyertyára meg csak Iridiumosat ad, 4ezer körül van darabja.

Szerk: Megnéztem külföldi oldalakon is, ezt találtam

AC Delco Spark Plug Part Number: 119076-09119334
Notes: Professional Iridium -- New; Original Equipment; Gap .035
« Utoljára szerkesztve: 2017 Október, 06, 11:03:36 am írta kabe77 »
  • Malibu 2.4 LTZ (ex Lacetti 1.6 LPG)
  • Esztergom-Dorog-Annavölgy

Nem elérhető josh

  • Daewoo a mindene
  • ********
  • Hozzászólások: 1915
    • Profil megtekintése
Re:Malibu tapasztalatok, észrevételek
« Válasz #46 Dátum: 2017 Október, 06, 13:33:37 pm »
Mivel decemberben esedékes lesz az éves szerviz, gondoltam megnézem, miket illő cserélni. A kezelési kézikönyv elég szűkszavú: pollenszűrőt 45.000km (kétévente), levegőszűrőt 60.000km (4 évente), hűtőfolyadékot 240.000km (5 évente), gyújtáskábelt 45.000km (3 évente), fékfolyadékot kétévente.
Érdekes, hogy a gyertyákról semmit nem ír sem a magyar sem a német könyv. Amerikai oldalon találtam olyat, hogy 150.000km/10 év a csereperiódus (extended-life spark plugs). Ez lehetséges? Mondjuk az amerikai kézikönyvben a fékfolyadékra is 10 évet ír, ami kicsit irreálisnak tűnik nekem.

https://my.chevrolet.com/content/dam/gmownercenter/gmna/dynamic/manuals/2013/chevrolet/malibu/2013%20Chevrolet%20Malibu.pdf

Azért lenne pár észre vételem: Nézd meg milyen gyertya való bele és nézesd meg az állapotát is a gyertyáknak. A levegőszűrőt 8000km után kellett cserélni a dízelen, mert elszennyeződött. Nem tudom neked a gyújtás hogy van megoldva, de nekem hengerenkénti trafós, gondolom a Mailbu is ilyen.
Megnéztem, hengerenként külön van a trafó. A gyertyára meg csak Iridiumosat ad, 4ezer körül van darabja.

Szerk: Megnéztem külföldi oldalakon is, ezt találtam

AC Delco Spark Plug Part Number: 119076-09119334
Notes: Professional Iridium -- New; Original Equipment; Gap .035

Pont ezekért mondtam, hogy nézd meg. Mostmár tudod, hogy a kezelésiben hülyeséget írnak a gyertyakábel cseréről. A gyertyánál meg a gyertya típusából tudod meg, hogy mi az életciklusa. Azonban érdemes a gyertyák elektródáit megvizsgálni és bármilyen kétely esetén cserélni, mert egy trafó jóval drágább a gyertyánál. Erős túlzásnak tartom a 150.000km-es ciklust. Inkább 80-100.000km.

A levegőszűrőnél meg a dízelen 8000km-ert bírt ki (kb fél év). Szóval inkább kalkulálj úgy, hogy cserélheted mindet.
  • Epica 2.0B Aut / 2.0D Aut
  • BP

Nem elérhető attis

  • Daewoo-Chevy God!
  • ***
  • Hozzászólások: 6101
    • Profil megtekintése
Re:Malibu tapasztalatok, észrevételek
« Válasz #47 Dátum: 2017 Október, 06, 17:33:58 pm »
Mivel decemberben esedékes lesz az éves szerviz, gondoltam megnézem, miket illő cserélni. A kezelési kézikönyv elég szűkszavú: pollenszűrőt 45.000km (kétévente), levegőszűrőt 60.000km (4 évente), hűtőfolyadékot 240.000km (5 évente), gyújtáskábelt 45.000km (3 évente), fékfolyadékot kétévente.
Érdekes, hogy a gyertyákról semmit nem ír sem a magyar sem a német könyv. Amerikai oldalon találtam olyat, hogy 150.000km/10 év a csereperiódus (extended-life spark plugs). Ez lehetséges? Mondjuk az amerikai kézikönyvben a fékfolyadékra is 10 évet ír, ami kicsit irreálisnak tűnik nekem.

https://my.chevrolet.com/content/dam/gmownercenter/gmna/dynamic/manuals/2013/chevrolet/malibu/2013%20Chevrolet%20Malibu.pdf

Azért lenne pár észre vételem: Nézd meg milyen gyertya való bele és nézesd meg az állapotát is a gyertyáknak. A levegőszűrőt 8000km után kellett cserélni a dízelen, mert elszennyeződött. Nem tudom neked a gyújtás hogy van megoldva, de nekem hengerenkénti trafós, gondolom a Mailbu is ilyen.
Megnéztem, hengerenként külön van a trafó. A gyertyára meg csak Iridiumosat ad, 4ezer körül van darabja.

Szerk: Megnéztem külföldi oldalakon is, ezt találtam

AC Delco Spark Plug Part Number: 119076-09119334
Notes: Professional Iridium -- New; Original Equipment; Gap .035

Pont ezekért mondtam, hogy nézd meg. Mostmár tudod, hogy a kezelésiben hülyeséget írnak a gyertyakábel cseréről. A gyertyánál meg a gyertya típusából tudod meg, hogy mi az életciklusa. Azonban érdemes a gyertyák elektródáit megvizsgálni és bármilyen kétely esetén cserélni, mert egy trafó jóval drágább a gyertyánál. Erős túlzásnak tartom a 150.000km-es ciklust. Inkább 80-100.000km.

A levegőszűrőnél meg a dízelen 8000km-ert bírt ki (kb fél év). Szóval inkább kalkulálj úgy, hogy cserélheted mindet.

A diesel légfelesleggel dolgozik, többet tol be, mint kéne; hamarabb is koszolódik  :)
  • mosmegmá' H astra, előtte Lacetti SW, Nubira3, Espero 2.0aut
  • Szfehérvár, Balaton, M7, Bp
attis

Nem elérhető josh

  • Daewoo a mindene
  • ********
  • Hozzászólások: 1915
    • Profil megtekintése
Re:Malibu tapasztalatok, észrevételek
« Válasz #48 Dátum: 2017 Október, 06, 18:28:12 pm »
Mivel decemberben esedékes lesz az éves szerviz, gondoltam megnézem, miket illő cserélni. A kezelési kézikönyv elég szűkszavú: pollenszűrőt 45.000km (kétévente), levegőszűrőt 60.000km (4 évente), hűtőfolyadékot 240.000km (5 évente), gyújtáskábelt 45.000km (3 évente), fékfolyadékot kétévente.
Érdekes, hogy a gyertyákról semmit nem ír sem a magyar sem a német könyv. Amerikai oldalon találtam olyat, hogy 150.000km/10 év a csereperiódus (extended-life spark plugs). Ez lehetséges? Mondjuk az amerikai kézikönyvben a fékfolyadékra is 10 évet ír, ami kicsit irreálisnak tűnik nekem.

https://my.chevrolet.com/content/dam/gmownercenter/gmna/dynamic/manuals/2013/chevrolet/malibu/2013%20Chevrolet%20Malibu.pdf

Azért lenne pár észre vételem: Nézd meg milyen gyertya való bele és nézesd meg az állapotát is a gyertyáknak. A levegőszűrőt 8000km után kellett cserélni a dízelen, mert elszennyeződött. Nem tudom neked a gyújtás hogy van megoldva, de nekem hengerenkénti trafós, gondolom a Mailbu is ilyen.
Megnéztem, hengerenként külön van a trafó. A gyertyára meg csak Iridiumosat ad, 4ezer körül van darabja.

Szerk: Megnéztem külföldi oldalakon is, ezt találtam

AC Delco Spark Plug Part Number: 119076-09119334
Notes: Professional Iridium -- New; Original Equipment; Gap .035

Pont ezekért mondtam, hogy nézd meg. Mostmár tudod, hogy a kezelésiben hülyeséget írnak a gyertyakábel cseréről. A gyertyánál meg a gyertya típusából tudod meg, hogy mi az életciklusa. Azonban érdemes a gyertyák elektródáit megvizsgálni és bármilyen kétely esetén cserélni, mert egy trafó jóval drágább a gyertyánál. Erős túlzásnak tartom a 150.000km-es ciklust. Inkább 80-100.000km.

A levegőszűrőnél meg a dízelen 8000km-ert bírt ki (kb fél év). Szóval inkább kalkulálj úgy, hogy cserélheted mindet.

A diesel légfelesleggel dolgozik, többet tol be, mint kéne; hamarabb is koszolódik  :)

Ez igaz, de 60.000km a könyv szerint! Ahogy néztem a lanos, nexiát azok is kérik 10e km-enként az új szűrőt.
  • Epica 2.0B Aut / 2.0D Aut
  • BP

Nem elérhető attis

  • Daewoo-Chevy God!
  • ***
  • Hozzászólások: 6101
    • Profil megtekintése
Re:Malibu tapasztalatok, észrevételek
« Válasz #49 Dátum: 2017 Október, 06, 18:42:44 pm »
Mivel decemberben esedékes lesz az éves szerviz, gondoltam megnézem, miket illő cserélni. A kezelési kézikönyv elég szűkszavú: pollenszűrőt 45.000km (kétévente), levegőszűrőt 60.000km (4 évente), hűtőfolyadékot 240.000km (5 évente), gyújtáskábelt 45.000km (3 évente), fékfolyadékot kétévente.
Érdekes, hogy a gyertyákról semmit nem ír sem a magyar sem a német könyv. Amerikai oldalon találtam olyat, hogy 150.000km/10 év a csereperiódus (extended-life spark plugs). Ez lehetséges? Mondjuk az amerikai kézikönyvben a fékfolyadékra is 10 évet ír, ami kicsit irreálisnak tűnik nekem.

https://my.chevrolet.com/content/dam/gmownercenter/gmna/dynamic/manuals/2013/chevrolet/malibu/2013%20Chevrolet%20Malibu.pdf

Azért lenne pár észre vételem: Nézd meg milyen gyertya való bele és nézesd meg az állapotát is a gyertyáknak. A levegőszűrőt 8000km után kellett cserélni a dízelen, mert elszennyeződött. Nem tudom neked a gyújtás hogy van megoldva, de nekem hengerenkénti trafós, gondolom a Mailbu is ilyen.
Megnéztem, hengerenként külön van a trafó. A gyertyára meg csak Iridiumosat ad, 4ezer körül van darabja.

Szerk: Megnéztem külföldi oldalakon is, ezt találtam

AC Delco Spark Plug Part Number: 119076-09119334
Notes: Professional Iridium -- New; Original Equipment; Gap .035

Pont ezekért mondtam, hogy nézd meg. Mostmár tudod, hogy a kezelésiben hülyeséget írnak a gyertyakábel cseréről. A gyertyánál meg a gyertya típusából tudod meg, hogy mi az életciklusa. Azonban érdemes a gyertyák elektródáit megvizsgálni és bármilyen kétely esetén cserélni, mert egy trafó jóval drágább a gyertyánál. Erős túlzásnak tartom a 150.000km-es ciklust. Inkább 80-100.000km.

A levegőszűrőnél meg a dízelen 8000km-ert bírt ki (kb fél év). Szóval inkább kalkulálj úgy, hogy cserélheted mindet.

A diesel légfelesleggel dolgozik, többet tol be, mint kéne; hamarabb is koszolódik  :)

Ez igaz, de 60.000km a könyv szerint! Ahogy néztem a lanos, nexiát azok is kérik 10e km-enként az új szűrőt.

Olajat 10-15km-ként cserélek, ilyenkor szűrőket is. Függetlenül az előírástól.
Úgy vagyok vele, hogy kb fél tank üzemanyag ára, igazán elenyésző az autó fenntartási költségeihez viszonyítva.
  • mosmegmá' H astra, előtte Lacetti SW, Nubira3, Espero 2.0aut
  • Szfehérvár, Balaton, M7, Bp
attis

Nem elérhető SRGedeon

  • Klubtag
  • Daewoo Maister!
  • ********
  • Hozzászólások: 2434
  • Nem: Férfi
  • Leganza 2.0 CDX 1999 Nagykanizsa
    • Profil megtekintése
Re:Malibu tapasztalatok, észrevételek
« Válasz #50 Dátum: 2017 Október, 07, 07:33:14 am »
Kicsit off, de nem bírom ki, hogy ne írjam le.
Egyik kollégával beszélgettem a múltkor, autót akar cserélni, és valahogyan szóba került az olajcsere. Ennek kapcsán említette – és komolyan büszkének tűnt, milyen gondos gazda ő – hogy a mostaniban 140.000 körül van, tizen egy-két éves, de már kétszer is cserélt benne olajat.  :) Annyira ismerem, hogy nem kérdeztem, nem mondtam semmit. Magamban sajnálgattam a leendő vevőt, mert ugye ez eladó lesz, ha jön a másik. Bár ha neki is eldicsekszik…?  :)
  • Leganza 2.0 CDX 1999
  • Nagykanizsa (Sárbogárd - Szeged)
A veréb tud repülni, mégis milyen sokat üldögél az ágon!

Nem elérhető zsolt160

  • "A" Mozigépész!
  • Adminisztrátor
  • Daewoo-Chevy Angel!
  • *****
  • Hozzászólások: 5922
  • Nem: Férfi
  • Alelnök
    • Profil megtekintése
    • Ősrégi oldalam!
Re:Malibu tapasztalatok, észrevételek
« Válasz #51 Dátum: 2017 Október, 07, 08:42:31 am »
Mennyi olajsár lehet benne? Másról már nem is beszélve...  :sir:
Milyen autóról is van szó? :gondolkodik:
  • Simson, Chevrolet Lacetti 1.4 LPG!
  • Kaposvár


Nem elérhető kabe77

  • Daewoo Maister!
  • ********
  • Hozzászólások: 2177
  • Nem: Férfi
    • Profil megtekintése
Re:Malibu tapasztalatok, észrevételek
« Válasz #52 Dátum: 2017 Október, 07, 11:07:55 am »
Egyébként a Lacettinél is hamarabb cseréltettem mindent, mint az előírás volt, pollenszűrőt minden olajcserekor (mivel évente 25 ezer körül megyek, így egy évben volt, hogy kétszer is), de levegőszűrőt is általában évente.
Tegnap voltam a márkaszervizben, érdemlegesen ők sem tudtak segíteni, azt mondták, ami a könyvben van, ők is azt alkalmazzák (illetve alkalmaznák, mivel egy Malibu sem járt még náluk szervizelésen, sőt az enyémen kívül nem is láttak még).
A neten legalább találtam egy útmutatót gyertyacseréhez (nem mintha szeretném magam megcsinálni):

http://www.paulstravelpictures.com/2008-2012-GM-Chevrolet-Malibu-Ecotec-LE5-I4-Engine-Spark-Plugs-Replacement-Guide/index.html

Igaz, ez az eggyel régebbi Malibuhoz készült, de a motor ugyanaz, csak Európába az LE9 motorkódos verzió jött, ami bírja az E85-öt is.
  • Malibu 2.4 LTZ (ex Lacetti 1.6 LPG)
  • Esztergom-Dorog-Annavölgy

Nem elérhető SRGedeon

  • Klubtag
  • Daewoo Maister!
  • ********
  • Hozzászólások: 2434
  • Nem: Férfi
  • Leganza 2.0 CDX 1999 Nagykanizsa
    • Profil megtekintése
Re:Malibu tapasztalatok, észrevételek
« Válasz #53 Dátum: 2017 Október, 07, 12:16:16 pm »
Sötétkék.   :yoyo:  :zsir:
Valami Fiat, nem jegyeztem meg, pedig talán már ültem is benne.

Mennyi olajsár lehet benne? Másról már nem is beszélve...  :sir:
Milyen autóról is van szó? :gondolkodik:
  • Leganza 2.0 CDX 1999
  • Nagykanizsa (Sárbogárd - Szeged)
A veréb tud repülni, mégis milyen sokat üldögél az ágon!

Nem elérhető josh

  • Daewoo a mindene
  • ********
  • Hozzászólások: 1915
    • Profil megtekintése
Re:Malibu tapasztalatok, észrevételek
« Válasz #54 Dátum: 2017 Október, 07, 14:09:35 pm »
Sötétkék.   :yoyo:  :zsir:
Valami Fiat, nem jegyeztem meg, pedig talán már ültem is benne.

Mennyi olajsár lehet benne? Másról már nem is beszélve...  :sir:
Milyen autóról is van szó? :gondolkodik:

Azzal nem dicsekedett, hogy tescosat rakott bele? :D
  • Epica 2.0B Aut / 2.0D Aut
  • BP

Nem elérhető josh

  • Daewoo a mindene
  • ********
  • Hozzászólások: 1915
    • Profil megtekintése
Re:Malibu tapasztalatok, észrevételek
« Válasz #55 Dátum: 2017 Október, 07, 14:10:38 pm »
Egyébként a Lacettinél is hamarabb cseréltettem mindent, mint az előírás volt, pollenszűrőt minden olajcserekor (mivel évente 25 ezer körül megyek, így egy évben volt, hogy kétszer is), de levegőszűrőt is általában évente.
Tegnap voltam a márkaszervizben, érdemlegesen ők sem tudtak segíteni, azt mondták, ami a könyvben van, ők is azt alkalmazzák (illetve alkalmaznák, mivel egy Malibu sem járt még náluk szervizelésen, sőt az enyémen kívül nem is láttak még).
A neten legalább találtam egy útmutatót gyertyacseréhez (nem mintha szeretném magam megcsinálni):

http://www.paulstravelpictures.com/2008-2012-GM-Chevrolet-Malibu-Ecotec-LE5-I4-Engine-Spark-Plugs-Replacement-Guide/index.html

Igaz, ez az eggyel régebbi Malibuhoz készült, de a motor ugyanaz, csak Európába az LE9 motorkódos verzió jött, ami bírja az E85-öt is.

Epicán is hasonló a gyertya csere  :oke:
  • Epica 2.0B Aut / 2.0D Aut
  • BP

Nem elérhető attis

  • Daewoo-Chevy God!
  • ***
  • Hozzászólások: 6101
    • Profil megtekintése
Re:Malibu tapasztalatok, észrevételek
« Válasz #56 Dátum: 2017 Október, 08, 11:00:30 am »
Nnna, a 30ezres ciklust majdnem betartotta, nem?  :kemeny:
Cserélt 60-nál, 120-nál, az pont csak duplája az előírtnak  :fejelfalnak:

Sötétkék.   :yoyo:  :zsir:
Valami Fiat, nem jegyeztem meg, pedig talán már ültem is benne.

Mennyi olajsár lehet benne? Másról már nem is beszélve...  :sir:
Milyen autóról is van szó? :gondolkodik:
  • mosmegmá' H astra, előtte Lacetti SW, Nubira3, Espero 2.0aut
  • Szfehérvár, Balaton, M7, Bp
attis

Nem elérhető zsolt160

  • "A" Mozigépész!
  • Adminisztrátor
  • Daewoo-Chevy Angel!
  • *****
  • Hozzászólások: 5922
  • Nem: Férfi
  • Alelnök
    • Profil megtekintése
    • Ősrégi oldalam!
Re:Malibu tapasztalatok, észrevételek
« Válasz #57 Dátum: 2017 Október, 08, 13:11:57 pm »
Idézet:
"2008-as Fiat Ducato 2.3 120 Multijet típusú autónál van-e értelme lerövidíteni a 45 000 km-es olajcsere-periódust? Több autószerelő szerint ez túl hosszú."
Na ő azért előbb cserélte le, de szerintem nem akarta.... :rohog: :fetreng:
  • Simson, Chevrolet Lacetti 1.4 LPG!
  • Kaposvár


Nem elérhető zsolt160

  • "A" Mozigépész!
  • Adminisztrátor
  • Daewoo-Chevy Angel!
  • *****
  • Hozzászólások: 5922
  • Nem: Férfi
  • Alelnök
    • Profil megtekintése
    • Ősrégi oldalam!
Re:Malibu tapasztalatok, észrevételek
« Válasz #58 Dátum: 2017 Október, 08, 13:14:56 pm »
Érdeekes, mert ITT 20-30 ezres intervallumokat adnak meg.....
« Utoljára szerkesztve: 2017 Október, 08, 13:17:06 pm írta zsolt160 »
  • Simson, Chevrolet Lacetti 1.4 LPG!
  • Kaposvár


Nem elérhető kabe77

  • Daewoo Maister!
  • ********
  • Hozzászólások: 2177
  • Nem: Férfi
    • Profil megtekintése
Re:Malibu tapasztalatok, észrevételek
« Válasz #59 Dátum: 2017 Október, 17, 19:28:57 pm »
Kicsit feltűnő a 3. kép:

https://www.hasznaltauto.hu/auto/chevrolet/malibu/chevrolet_malibu_1.5l_turbo_160le-12076779

Lehet, hogy vízkáros vagy balesetes volt az autó, ehhez képest újszerűnek hirdetik.
  • Malibu 2.4 LTZ (ex Lacetti 1.6 LPG)
  • Esztergom-Dorog-Annavölgy