Legutóbbi hozzászólások

Oldalak: [1] 2 3 ... 10
1
Nubira/Lacetti/Cruze / Re:Minden ami SW avagy kombisokkk világa :)
« Utolsó üzenet: írta sznuni Dátum Ma - 09:25:03 »
Katalizátor?  :gondolkodik:
Elhiheted, ha tudnám, már nem javítanám?  :yoyo: :fetreng:

Ez szerintem inkább szívósor baj lesz.
Csak gondolatilag.
Mi lehet? Megmondom őszintén azért kérdezem, mert nem szeretnék hozzányúlni, de a tudás nem veszélyes.
Bizonyos esetekben.  :szetvert:

ki szoták herélni mert kikopik eltörik a csappantyú
Hát hogy megint őszinte legyek, nem értek hozzá.
Tehát amit írtál az mire vonatkozik? Mit szoktak kiherélni? És ha kiherélik, akkor megjavul?

nem javul meg csak így kezelnek egy gondot ami utánna okoz egy másikat mint hidegen torpanás alacsony fordulati erőtlenség és az egésznek az oka a 200.000ft os szívósor...
de a legegyszerűbb a találgatások helyett elvinni egy szakemberhez..
Nyilván. Ez a terv. Csak kíváncsiskodok.
2
Lanos / Re:Hibák
« Utolsó üzenet: írta Maci79 Dátum Ma - 09:22:27 »
Nem olyan nehéz kicserélni a hátsó csapágyakat.
A gond inkább az lehet hogy a fékdobnak nincs-e válla a fékbetétek miatt.Mert akkor nehéz lesz lehúzni.


Lehet buta kérdés lesz,bocsi elòre is miatta, azt nem lehet,hogy utánnahúzok?
Ez a kérdés annak okán pattant ki a bucimból,hogy egyszer már volt szerelőnél pont emiatt,igaz akor még nem szólt,csak kotyogott.
A szerelő azt mondta,hogy utánna húztak.
Őszintén megvalva utánna nem is néztem,hogy kotyog-e,de akkor lehet nem is nyúlt hozzá?
Utána húzhatsz kicsit bár ha már csapágyas akkor már késő. Azt hiszem 22-24-es csillag kell hozzá. Emlékeim szerint.



Megpróbálok utánna húzni,a jobb oldali talán még nem szól,csak a bal.
Köszönöm.
3
Nubira/Lacetti/Cruze / Re:Minden ami SW avagy kombisokkk világa :)
« Utolsó üzenet: írta sebike Dátum Ma - 09:16:57 »
Katalizátor?  :gondolkodik:
Elhiheted, ha tudnám, már nem javítanám?  :yoyo: :fetreng:

Ez szerintem inkább szívósor baj lesz.
Csak gondolatilag.
Mi lehet? Megmondom őszintén azért kérdezem, mert nem szeretnék hozzányúlni, de a tudás nem veszélyes.
Bizonyos esetekben.  :szetvert:

ki szoták herélni mert kikopik eltörik a csappantyú
Hát hogy megint őszinte legyek, nem értek hozzá.
Tehát amit írtál az mire vonatkozik? Mit szoktak kiherélni? És ha kiherélik, akkor megjavul?

nem javul meg csak így kezelnek egy gondot ami utánna okoz egy másikat mint hidegen torpanás alacsony fordulati erőtlenség és az egésznek az oka a 200.000ft os szívósor...
de a legegyszerűbb a találgatások helyett elvinni egy szakemberhez..
4
Nubira/Lacetti/Cruze / Re:Minden ami SW avagy kombisokkk világa :)
« Utolsó üzenet: írta sznuni Dátum Ma - 07:49:14 »
Katalizátor?  :gondolkodik:
Elhiheted, ha tudnám, már nem javítanám?  :yoyo: :fetreng:

Ez szerintem inkább szívósor baj lesz.
Csak gondolatilag.
Mi lehet? Megmondom őszintén azért kérdezem, mert nem szeretnék hozzányúlni, de a tudás nem veszélyes.
Bizonyos esetekben.  :szetvert:

ki szoták herélni mert kikopik eltörik a csappantyú
Hát hogy megint őszinte legyek, nem értek hozzá.
Tehát amit írtál az mire vonatkozik? Mit szoktak kiherélni? És ha kiherélik, akkor megjavul?
5
A szerviz válaszol / Re:Kérdések a szerviznek
« Utolsó üzenet: írta sebike Dátum Tegnap - 20:29:47 »
Egyébként nagyon jó tippet adtál, csak akkor ugrott be, hogy testvéremnek ugyanilyen motor van a Lacrtti-ben, azzal ki tudjuk próbálni.
Köszönöm. Most az a helyzet, hogy próbálok szerezni bontott EGR-t, kicseréljük, meglátjuk, ha valóban azzal van gond, akkor nem jelez majd a gép, ha pedig mégsem EGR, akkor még mindig nem tudjuk, hogy mi a gond.
Köszönöm a segítséget, meglátjuk, hogyan tovább, ha felmerül még kérdés, jelentkezek.

Tapatalkkal küldve az én E5823 eszközömről

Az az alkatrész a képen a változó geometriás szívósor vezérlő vákuumdobja.

Tapatalkkal küldve az én E5823 eszközömről

Ez Euro3-as vagy 4-es? Mert látom gyulai vagy. Ha euro 4-es akkor az epicámból egy próba erejéig szívesen kölcsön adom. Ehhez csak az kell, hogy menjek is arra. De ez a hibakód egyértelmű EGR hiba. És az lesz a baj, hogy nem fogod tudni a bontottról sem, hogy jó-e.

UI.: közben látom, hogy ez euro3 szelep. Abban nem tudok segíteni

Tapatalkkal küldve az én E5823 eszközömről

euro 3 as és abból nem hibás egr nem fog lenni 13-15 évesek az a csoda,hogy eddig bírta egyértelmű egr hiba inkább annak örülj,hogy van már utángyártott
6
Nubira/Lacetti/Cruze / Re:Minden ami SW avagy kombisokkk világa :)
« Utolsó üzenet: írta sebike Dátum Tegnap - 20:26:52 »
Katalizátor?  :gondolkodik:
Elhiheted, ha tudnám, már nem javítanám?  :yoyo: :fetreng:

Ez szerintem inkább szívósor baj lesz.
Csak gondolatilag.
Mi lehet? Megmondom őszintén azért kérdezem, mert nem szeretnék hozzányúlni, de a tudás nem veszélyes.
Bizonyos esetekben.  :szetvert:

ki szokák herélni mert kikopik eltörik a csappantyú
7
A szerviz válaszol / Re:Kérdések a szerviznek
« Utolsó üzenet: írta horty911 Dátum Tegnap - 19:47:14 »
Egyébként nagyon jó tippet adtál, csak akkor ugrott be, hogy testvéremnek ugyanilyen motor van a Lacrtti-ben, azzal ki tudjuk próbálni.
Köszönöm. Most az a helyzet, hogy próbálok szerezni bontott EGR-t, kicseréljük, meglátjuk, ha valóban azzal van gond, akkor nem jelez majd a gép, ha pedig mégsem EGR, akkor még mindig nem tudjuk, hogy mi a gond.
Köszönöm a segítséget, meglátjuk, hogyan tovább, ha felmerül még kérdés, jelentkezek.

Tapatalkkal küldve az én E5823 eszközömről

Az az alkatrész a képen a változó geometriás szívósor vezérlő vákuumdobja.

Tapatalkkal küldve az én E5823 eszközömről

Ez Euro3-as vagy 4-es? Mert látom gyulai vagy. Ha euro 4-es akkor az epicámból egy próba erejéig szívesen kölcsön adom. Ehhez csak az kell, hogy menjek is arra. De ez a hibakód egyértelmű EGR hiba. És az lesz a baj, hogy nem fogod tudni a bontottról sem, hogy jó-e.

UI.: közben látom, hogy ez euro3 szelep. Abban nem tudok segíteni

Tapatalkkal küldve az én E5823 eszközömről

8
Nubira/Lacetti/Cruze / Re:Minden ami SW avagy kombisokkk világa :)
« Utolsó üzenet: írta sznuni Dátum Tegnap - 19:36:17 »
Katalizátor?  :gondolkodik:
Elhiheted, ha tudnám, már nem javítanám?  :yoyo: :fetreng:

Ez szerintem inkább szívósor baj lesz.
Csak gondolatilag.
Mi lehet? Megmondom őszintén azért kérdezem, mert nem szeretnék hozzányúlni, de a tudás nem veszélyes.
Bizonyos esetekben.  :szetvert:
9
A szerviz válaszol / Re:Kérdések a szerviznek
« Utolsó üzenet: írta josh Dátum Tegnap - 18:59:48 »
Köszönöm. Most az a helyzet, hogy próbálok szerezni bontott EGR-t, kicseréljük, meglátjuk, ha valóban azzal van gond, akkor nem jelez majd a gép, ha pedig mégsem EGR, akkor még mindig nem tudjuk, hogy mi a gond.
Köszönöm a segítséget, meglátjuk, hogyan tovább, ha felmerül még kérdés, jelentkezek.

Tapatalkkal küldve az én E5823 eszközömről

Az az alkatrész a képen a változó geometriás szívósor vezérlő vákuumdobja.

Tapatalkkal küldve az én E5823 eszközömről

Ez Euro3-as vagy 4-es? Mert látom gyulai vagy. Ha euro 4-es akkor az epicámból egy próba erejéig szívesen kölcsön adom. Ehhez csak az kell, hogy menjek is arra. De ez a hibakód egyértelmű EGR hiba. És az lesz a baj, hogy nem fogod tudni a bontottról sem, hogy jó-e.

UI.: közben látom, hogy ez euro3 szelep. Abban nem tudok segíteni
10
Nubira/Lacetti/Cruze / Re:Minden ami SW avagy kombisokkk világa :)
« Utolsó üzenet: írta josh Dátum Tegnap - 18:53:50 »
Katalizátor?  :gondolkodik:
Elhiheted, ha tudnám, már nem javítanám?  :yoyo: :fetreng:

Ez szerintem inkább szívósor baj lesz.
Oldalak: [1] 2 3 ... 10