Szerző Téma: Leganza, Evanda, Epica  (Megtekintve 325726 alkalommal)

0 Felhasználó és 1 vendég van a témában

Nem elérhető kijo

  • Újonc
  • *
  • Hozzászólások: 5
    • Profil megtekintése
Re:Leganza, Evanda, Epica
« Válasz #2600 Dátum: 2018 Január, 24, 18:06:58 pm »
Sziasztok!
Úgy néz ki talán sikerül a végére jutnom.
Minden végig lett nézve. Az első kerekek centírozása ment el, 25-30 g-ot. Ilyennel még életemben nem találkoztam, főleg úgy, hogy nem vertem oda sehová, de még meg sem ütöttem..
Nagyon szépen köszönöm a segítséget.
  • Chevrolet Epica 2.5 24V Sport aut.
  • Mo.

Nem elérhető attis

  • Daewoo-Chevy God!
  • ***
  • Hozzászólások: 6212
    • Profil megtekintése
Re:Leganza, Evanda, Epica
« Válasz #2601 Dátum: 2018 Január, 24, 21:13:44 pm »
a.) eleve rosszul egyensúlyozták, én már vittem vissza.
b.) elrepült az egyik súly, szintén előfordult már velem.
Sziasztok!
Úgy néz ki talán sikerül a végére jutnom.
Minden végig lett nézve. Az első kerekek centírozása ment el, 25-30 g-ot. Ilyennel még életemben nem találkoztam, főleg úgy, hogy nem vertem oda sehová, de még meg sem ütöttem..
Nagyon szépen köszönöm a segítséget.
  • mosmegmá' H astra, előtte Lacetti SW, Nubira3, Espero 2.0aut
  • Szfehérvár, Balaton, M7, Bp
attis

Nem elérhető kijo

  • Újonc
  • *
  • Hozzászólások: 5
    • Profil megtekintése
Leganza, Evanda, Epica
« Válasz #2602 Dátum: 2018 Január, 31, 09:52:27 am »
Végül teljesen meglett a hiba forrása. Tanulság képpen leírom mit kellett megcsinálni.
Két dologból állt össze a rázkódásos hibajelenség:
- Az első kerek kiegyensúlyozatlansága.
- A bal hátsó kerék fék munkahenger amikor gondolt egyet kicsit befogott. Munkahenger felújítás és betét csere megtörtént, így tökéletes lett.

Köszönöm a segítséget.
« Utoljára szerkesztve: 2018 Január, 31, 10:01:36 am írta kijo »
  • Chevrolet Epica 2.5 24V Sport aut.
  • Mo.

Nem elérhető EpicaX20D

  • Újonc
  • *
  • Hozzászólások: 3
    • Profil megtekintése
Re:Leganza, Evanda, Epica
« Válasz #2603 Dátum: 2018 Február, 01, 11:26:42 am »
Sziasztok,
Epica 2.0 benzinessel kapcsolatban szeretnék kérdezni:

- nagyon könnyen jár a gázpedál, ez különösen elinduláskor zavaró; kérdésem, hogy ez ilyen, vagy valami hiba van?

- az első lökhárító alsó része és a motor között alul van egy kb 20-30 cm.es hézag. Látok furatokat a lökhárítóban, de nem tudom, kellene itt lenni valami alsó burkolatnak? Ha igen, erről esetleg valami kép - hogy hogy néz ki pontosan - elérhető?

Előre is köszönöm!
Üdvözlettel,
Gábor
  • Epica 2.0
  • Baranya

Nem elérhető josh

  • Daewoo a mindene
  • ********
  • Hozzászólások: 1992
    • Profil megtekintése
Re:Leganza, Evanda, Epica
« Válasz #2604 Dátum: 2018 Február, 01, 18:37:19 pm »
Nekem nem jár túl könnyen.
A lökhárító és a kereszttartó között nincs fedél.
Sziasztok,
Epica 2.0 benzinessel kapcsolatban szeretnék kérdezni:

- nagyon könnyen jár a gázpedál, ez különösen elinduláskor zavaró; kérdésem, hogy ez ilyen, vagy valami hiba van?

- az első lökhárító alsó része és a motor között alul van egy kb 20-30 cm.es hézag. Látok furatokat a lökhárítóban, de nem tudom, kellene itt lenni valami alsó burkolatnak? Ha igen, erről esetleg valami kép - hogy hogy néz ki pontosan - elérhető?

Előre is köszönöm!
Üdvözlettel,
Gábor
  • Epica 2.0B Aut / 2.0D Aut
  • BP

Nem elérhető kijo

  • Újonc
  • *
  • Hozzászólások: 5
    • Profil megtekintése
Re:Leganza, Evanda, Epica
« Válasz #2605 Dátum: 2018 Február, 02, 21:41:53 pm »
Szia!

A gázpedál nem jár könnyen.
Nekem nincs ott fedél, de az enyémen van egy gyári spoiler-szett.
  • Chevrolet Epica 2.5 24V Sport aut.
  • Mo.

Nem elérhető josh

  • Daewoo a mindene
  • ********
  • Hozzászólások: 1992
    • Profil megtekintése
Re:Leganza, Evanda, Epica
« Válasz #2606 Dátum: 2018 Február, 15, 07:50:41 am »
Köszönhetően a használatnak és a jó magyar utaknak a kormányművön orsótengely előfeszítést kell csináljak/csináltassak mindkét autón. Maga a művelet nem ördögtől való, de le kell szedni hozzá a kormányművet ami egy rémálom a benzinesen és a dízelen is. Nem unatkozom....
  • Epica 2.0B Aut / 2.0D Aut
  • BP

Nem elérhető Rammstein

  • Daewoo guru
  • ********
  • Hozzászólások: 1698
    • Profil megtekintése
Re:Leganza, Evanda, Epica
« Válasz #2607 Dátum: 2018 Február, 15, 09:57:12 am »
Köszönhetően a használatnak és a jó magyar utaknak a kormányművön orsótengely előfeszítést kell csináljak/csináltassak mindkét autón. Maga a művelet nem ördögtől való, de le kell szedni hozzá a kormányművet ami egy rémálom a benzinesen és a dízelen is. Nem unatkozom....

Ennek mi a tunete? Logott, kotyogott?
Epica 2.0 D

Nem elérhető josh

  • Daewoo a mindene
  • ********
  • Hozzászólások: 1992
    • Profil megtekintése
Re:Leganza, Evanda, Epica
« Válasz #2608 Dátum: 2018 Február, 15, 10:03:26 am »
Köszönhetően a használatnak és a jó magyar utaknak a kormányművön orsótengely előfeszítést kell csináljak/csináltassak mindkét autón. Maga a művelet nem ördögtől való, de le kell szedni hozzá a kormányművet ami egy rémálom a benzinesen és a dízelen is. Nem unatkozom....

Ennek mi a tunete? Logott, kotyogott?

Álló motornál gyors kormányrángatásra kopog (beindított autónál a szervo olajnyomására nem igazán hallható), kicsivel nagyobb a kormány holtjáték és enyhe útegyenlőségen a bal eleje felől  kopog.
  • Epica 2.0B Aut / 2.0D Aut
  • BP

Nem elérhető Rammstein

  • Daewoo guru
  • ********
  • Hozzászólások: 1698
    • Profil megtekintése
Re:Leganza, Evanda, Epica
« Válasz #2609 Dátum: 2018 Február, 15, 10:18:49 am »
Köszönhetően a használatnak és a jó magyar utaknak a kormányművön orsótengely előfeszítést kell csináljak/csináltassak mindkét autón. Maga a művelet nem ördögtől való, de le kell szedni hozzá a kormányművet ami egy rémálom a benzinesen és a dízelen is. Nem unatkozom....

Ennek mi a tunete? Logott, kotyogott?

Álló motornál gyors kormányrángatásra kopog (beindított autónál a szervo olajnyomására nem igazán hallható), kicsivel nagyobb a kormány holtjáték és enyhe útegyenlőségen a bal eleje felől  kopog.

Kosz!
Epica 2.0 D

Nem elérhető josh

  • Daewoo a mindene
  • ********
  • Hozzászólások: 1992
    • Profil megtekintése
Re:Leganza, Evanda, Epica
« Válasz #2610 Dátum: 2018 Február, 17, 16:18:18 pm »
Köszönhetően a használatnak és a jó magyar utaknak a kormányművön orsótengely előfeszítést kell csináljak/csináltassak mindkét autón. Maga a művelet nem ördögtől való, de le kell szedni hozzá a kormányművet ami egy rémálom a benzinesen és a dízelen is. Nem unatkozom....

Természetesen sikerült Laci segítségével lebontani a kormányművet a helyéről. Csak 5 kipufogó csavar tört el és egy szilent rohadt össze a csavarral. Érdekes módon a kocsi 10,5 éves és a katalizátor talpánál lévő menetes tőcsavarról a menet is le volt rohadva. Fura. Ha már bányászni kellett kap új szilenteket és gömbfejeket is.
  • Epica 2.0B Aut / 2.0D Aut
  • BP

Nem elérhető josh

  • Daewoo a mindene
  • ********
  • Hozzászólások: 1992
    • Profil megtekintése
Re:Leganza, Evanda, Epica
« Válasz #2611 Dátum: 2018 Február, 20, 19:48:14 pm »
Köszönhetően a használatnak és a jó magyar utaknak a kormányművön orsótengely előfeszítést kell csináljak/csináltassak mindkét autón. Maga a művelet nem ördögtől való, de le kell szedni hozzá a kormányművet ami egy rémálom a benzinesen és a dízelen is. Nem unatkozom....

Természetesen sikerült Laci segítségével lebontani a kormányművet a helyéről. Csak 5 kipufogó csavar tört el és egy szilent rohadt össze a csavarral. Érdekes módon a kocsi 10,5 éves és a katalizátor talpánál lévő menetes tőcsavarról a menet is le volt rohadva. Fura. Ha már bányászni kellett kap új szilenteket és gömbfejeket is.

Szemelvények a GM alkatrész politikájából:
- Futómű csavarok nem elérhetőek, ha mégis van valami visszamaradt, akkor  5db-os vagy 10db-os kiszerelésben vásárolható
- a 6 hengeres benzines szívósor tömítése csatornánként van, azaz 6db szükséges. Csak 5db-os kiszerelésben rendelhető

Noooormális Margit????
Nem tudom eldönteni, hogy vicces vagy szánalmas ez a filozófia. Az árpolitikáról most inkább ne is beszéljünk
  • Epica 2.0B Aut / 2.0D Aut
  • BP

Nem elérhető sebike

  • Service Man
  • Daewoo-Chevy Angel!
  • **
  • Hozzászólások: 4579
  • Nem: Férfi
    • Profil megtekintése
    • sn-car
Re:Leganza, Evanda, Epica
« Válasz #2612 Dátum: 2018 Február, 21, 18:51:36 pm »
Köszönhetően a használatnak és a jó magyar utaknak a kormányművön orsótengely előfeszítést kell csináljak/csináltassak mindkét autón. Maga a művelet nem ördögtől való, de le kell szedni hozzá a kormányművet ami egy rémálom a benzinesen és a dízelen is. Nem unatkozom....

Természetesen sikerült Laci segítségével lebontani a kormányművet a helyéről. Csak 5 kipufogó csavar tört el és egy szilent rohadt össze a csavarral. Érdekes módon a kocsi 10,5 éves és a katalizátor talpánál lévő menetes tőcsavarról a menet is le volt rohadva. Fura. Ha már bányászni kellett kap új szilenteket és gömbfejeket is.

Szemelvények a GM alkatrész politikájából:
- Futómű csavarok nem elérhetőek, ha mégis van valami visszamaradt, akkor  5db-os vagy 10db-os kiszerelésben vásárolható
- a 6 hengeres benzines szívósor tömítése csatornánként van, azaz 6db szükséges. Csak 5db-os kiszerelésben rendelhető

Noooormális Margit????
Nem tudom eldönteni, hogy vicces vagy szánalmas ez a filozófia. Az árpolitikáról most inkább ne is beszéljünk

és csak rosszabb lesz mert összerakták az opellel és azt ugye eladták a franciáknak...
  • Chevrolet Nubira SW WTCC R+
  • Kaposvár
15 évig VOLT márkaszervizes, KAPOSVÁR
70/4334431
www.sn-car.hu