Szerző Téma: Malibu tapasztalatok, észrevételek  (Megtekintve 20611 alkalommal)

0 Felhasználó és 1 vendég van a témában

Nem elérhető josh

  • Daewoo Maister!
  • ********
  • Hozzászólások: 2041
    • Profil megtekintése
Re:Malibu tapasztalatok, észrevételek
« Válasz #120 Dátum: 2017 December, 15, 16:43:38 pm »

kb 20 a dízelbe és 15 a benzinesbe

Az üzemanyaggal, szervizzel, amortizációval, biztosítással, stb szerintem kb évi 900.000 Ft.

Az cca 60 Ft/km.
Egyelőre olcsóbb a taxinál  :oke:

8.5-9 az átlagfogyi kb a dízelen azaz kb 600 az üzemanyag, a casco+kgfb 130 körül + teljesitményadó (nem tudom mennyi), szervizek kb 500 (lehet több volt, az anyagi részét nem követem igazán, csak azt mi volt cserélve és mikor). Amortizáció nem tudom mennyit lehet rá számolni. Úgy gondolom a vége kb 1,3 mindenestől és nem számolom a cascos szélvédő cseréket. Kb 65ft/km :)
  • Epica 2.0B Aut / 2.0D Aut
  • BP

Nem elérhető kabe77

  • Daewoo Maister!
  • ********
  • Hozzászólások: 2229
  • Nem: Férfi
    • Profil megtekintése
Re:Malibu tapasztalatok, észrevételek
« Válasz #121 Dátum: 2018 Január, 11, 12:05:34 pm »
Túl vagyok a 100 ezer km-en (illetve most már 101), ebből 10 ezer már én voltam. Eddig öröm és boldogság, fogyasztás továbbra is jó (a hidegebb időkben 8,8 körül alakul).
A váltóolaj cseréje (frissítése) után először picit furán váltogatott (volt hirtelen rántás is, ami előtte nem volt), aztán pár száz km után sokkal finomabb lett a váltás, picit jobb is, mint a csere előtt.
  • Malibu 2.4 LTZ (ex Lacetti 1.6 LPG)
  • Esztergom-Dorog-Annavölgy

Nem elérhető kabe77

  • Daewoo Maister!
  • ********
  • Hozzászólások: 2229
  • Nem: Férfi
    • Profil megtekintése
Re:Malibu tapasztalatok, észrevételek
« Válasz #122 Dátum: 2018 Február, 09, 10:40:36 am »
Egyre több Malibu van a hahu-n. Jelenleg 5 db P-vel kezdődő (gondolom szintén külföldről származó) várja új gazdáját. Eddig azt hittem, csak LTZ felszereltséggel létezett Európában, de van fent pár LT Plus felszereltségű is. Az ötből négy diesel, egy pedig manuális váltós.
  • Malibu 2.4 LTZ (ex Lacetti 1.6 LPG)
  • Esztergom-Dorog-Annavölgy

Nem elérhető kabe77

  • Daewoo Maister!
  • ********
  • Hozzászólások: 2229
  • Nem: Férfi
    • Profil megtekintése
Re:Malibu tapasztalatok, észrevételek
« Válasz #123 Dátum: 2018 Február, 23, 10:39:20 am »
Már régóta foglalkoztat egy kérdés a kocsival kapcsolatban.
Igazából csak akkor tűnt fel a dolog, amikor ősszel elkezdődtek a reggeli hideg időszakok. Szóval a lényeg a következő:

Reggeli hideg indításkor pár másodperc várakozás után elindulok, a váltó szépen, simán vált felfelé. 1-ből kettőbe nagyjából 15km/h-nál, majd innentől kezdve lesz érdekes a dolog. Gyorsítok tovább, a fordulatszám felmegy 2ezer környékére és ott ragad folyamatosan, miközben a sebesség nő és vált felfelé tovább, a fordulatszám szinte nem is változik. Tartom az 50-es tempót, látom, hogy kezd bemelegedni a motor (legalábbis a hűtővíz) és gondolom a váltó is, majd egyenletes 50-es sebességnél kezd fokozatosan csökkenni a fordulatszám, míg végül beáll a meleg motornál is jellemző 1600-as értékre. Ha mondjuk elveszem a gázról a lábam, azonnal leejti a fordulatot, gázra lépve ismét visszaáll a 2ezer körülire hideg motornál, tulajdonképpen attól függetlenül, hogy mennyire nyomom a gázt.
  • Malibu 2.4 LTZ (ex Lacetti 1.6 LPG)
  • Esztergom-Dorog-Annavölgy

Nem elérhető josh

  • Daewoo Maister!
  • ********
  • Hozzászólások: 2041
    • Profil megtekintése
Re:Malibu tapasztalatok, észrevételek
« Válasz #124 Dátum: 2018 Február, 24, 09:35:01 am »
Nekem is így vált, semmi gond ezzel. A váltónak nem csak a nagy gázra a nyomaték a gyilkosa, hanem a relatív darabos mozgás alacsony fordulaton terhelés alatt. Nekem is kitartja 2000 körül, amikor lepadlózom akkor pedig 3000 körül. Ilyen a váltó védelme. Az Aisin a benzinesbe meg nagy gázra azonnal visszavált, kis gázos gyorsításnál meg 3000-4000 között a motortól van elvéve a lehetőség (a benzines 4400nál adja le a max nyomatékot)

Már régóta foglalkoztat egy kérdés a kocsival kapcsolatban.
Igazából csak akkor tűnt fel a dolog, amikor ősszel elkezdődtek a reggeli hideg időszakok. Szóval a lényeg a következő:

Reggeli hideg indításkor pár másodperc várakozás után elindulok, a váltó szépen, simán vált felfelé. 1-ből kettőbe nagyjából 15km/h-nál, majd innentől kezdve lesz érdekes a dolog. Gyorsítok tovább, a fordulatszám felmegy 2ezer környékére és ott ragad folyamatosan, miközben a sebesség nő és vált felfelé tovább, a fordulatszám szinte nem is változik. Tartom az 50-es tempót, látom, hogy kezd bemelegedni a motor (legalábbis a hűtővíz) és gondolom a váltó is, majd egyenletes 50-es sebességnél kezd fokozatosan csökkenni a fordulatszám, míg végül beáll a meleg motornál is jellemző 1600-as értékre. Ha mondjuk elveszem a gázról a lábam, azonnal leejti a fordulatot, gázra lépve ismét visszaáll a 2ezer körülire hideg motornál, tulajdonképpen attól függetlenül, hogy mennyire nyomom a gázt.
  • Epica 2.0B Aut / 2.0D Aut
  • BP

Nem elérhető attis

  • Daewoo-Chevy God!
  • ***
  • Hozzászólások: 6283
    • Profil megtekintése
Re:Malibu tapasztalatok, észrevételek
« Válasz #125 Dátum: 2018 Február, 25, 06:57:33 am »
Anno az enyém is kitartotta. Én úgy értelmeztem, hogy nyomatékmaximumon gyorsít.
Esperóban is Aisin volt?

Nekem is így vált, semmi gond ezzel. A váltónak nem csak a nagy gázra a nyomaték a gyilkosa, hanem a relatív darabos mozgás alacsony fordulaton terhelés alatt. Nekem is kitartja 2000 körül, amikor lepadlózom akkor pedig 3000 körül. Ilyen a váltó védelme. Az Aisin a benzinesbe meg nagy gázra azonnal visszavált, kis gázos gyorsításnál meg 3000-4000 között a motortól van elvéve a lehetőség (a benzines 4400nál adja le a max nyomatékot)

Már régóta foglalkoztat egy kérdés a kocsival kapcsolatban.
Igazából csak akkor tűnt fel a dolog, amikor ősszel elkezdődtek a reggeli hideg időszakok. Szóval a lényeg a következő:

Reggeli hideg indításkor pár másodperc várakozás után elindulok, a váltó szépen, simán vált felfelé. 1-ből kettőbe nagyjából 15km/h-nál, majd innentől kezdve lesz érdekes a dolog. Gyorsítok tovább, a fordulatszám felmegy 2ezer környékére és ott ragad folyamatosan, miközben a sebesség nő és vált felfelé tovább, a fordulatszám szinte nem is változik. Tartom az 50-es tempót, látom, hogy kezd bemelegedni a motor (legalábbis a hűtővíz) és gondolom a váltó is, majd egyenletes 50-es sebességnél kezd fokozatosan csökkenni a fordulatszám, míg végül beáll a meleg motornál is jellemző 1600-as értékre. Ha mondjuk elveszem a gázról a lábam, azonnal leejti a fordulatot, gázra lépve ismét visszaáll a 2ezer körülire hideg motornál, tulajdonképpen attól függetlenül, hogy mennyire nyomom a gázt.
  • mosmegmá' H astra, előtte Lacetti SW, Nubira3, Espero 2.0aut
  • Szfehérvár, Balaton, M7, Bp
attis

Nem elérhető kabe77

  • Daewoo Maister!
  • ********
  • Hozzászólások: 2229
  • Nem: Férfi
    • Profil megtekintése
Re:Malibu tapasztalatok, észrevételek
« Válasz #126 Dátum: 2018 Február, 25, 08:23:44 am »
Köszi, megnyugodtam. Valami hasonló okot sejtettem én is, hogy ideális körülmények között melegedjen be a motor és a váltó is.

A másik dolog, ami feltűnt pénteken, hogy ha tolatok és indexelek is, akkor csak a radar csipogását hallani, az index kattogását nem (ebben már nem relé adja a hangot, ha jól sejtem). Gondolom csak egy csipogó van és a radar távolságjelzése felülírja az index hangját.
  • Malibu 2.4 LTZ (ex Lacetti 1.6 LPG)
  • Esztergom-Dorog-Annavölgy

Nem elérhető josh

  • Daewoo Maister!
  • ********
  • Hozzászólások: 2041
    • Profil megtekintése
Re:Malibu tapasztalatok, észrevételek
« Válasz #127 Dátum: 2018 Február, 25, 17:01:13 pm »
Inkább a váltó maximumán. De lényegében hidegen az olajat nemcsak a motorban nehezebb pumpálni, hanem a váltóban is, hidegen ezért tartja ki. Melegen meg csak nagy gázon tartja jobban ki a váltó védelme miatt. Először azt hittem, hogy csúszós automataváltóval vettem a kocsit. De két automataváltóssal is megnézettem. Akkor mondták ezt.

Anno az enyém is kitartotta. Én úgy értelmeztem, hogy nyomatékmaximumon gyorsít.
Esperóban is Aisin volt?

Nekem is így vált, semmi gond ezzel. A váltónak nem csak a nagy gázra a nyomaték a gyilkosa, hanem a relatív darabos mozgás alacsony fordulaton terhelés alatt. Nekem is kitartja 2000 körül, amikor lepadlózom akkor pedig 3000 körül. Ilyen a váltó védelme. Az Aisin a benzinesbe meg nagy gázra azonnal visszavált, kis gázos gyorsításnál meg 3000-4000 között a motortól van elvéve a lehetőség (a benzines 4400nál adja le a max nyomatékot)

Már régóta foglalkoztat egy kérdés a kocsival kapcsolatban.
Igazából csak akkor tűnt fel a dolog, amikor ősszel elkezdődtek a reggeli hideg időszakok. Szóval a lényeg a következő:

Reggeli hideg indításkor pár másodperc várakozás után elindulok, a váltó szépen, simán vált felfelé. 1-ből kettőbe nagyjából 15km/h-nál, majd innentől kezdve lesz érdekes a dolog. Gyorsítok tovább, a fordulatszám felmegy 2ezer környékére és ott ragad folyamatosan, miközben a sebesség nő és vált felfelé tovább, a fordulatszám szinte nem is változik. Tartom az 50-es tempót, látom, hogy kezd bemelegedni a motor (legalábbis a hűtővíz) és gondolom a váltó is, majd egyenletes 50-es sebességnél kezd fokozatosan csökkenni a fordulatszám, míg végül beáll a meleg motornál is jellemző 1600-as értékre. Ha mondjuk elveszem a gázról a lábam, azonnal leejti a fordulatot, gázra lépve ismét visszaáll a 2ezer körülire hideg motornál, tulajdonképpen attól függetlenül, hogy mennyire nyomom a gázt.
  • Epica 2.0B Aut / 2.0D Aut
  • BP

Nem elérhető captainb

  • Klubtag
  • Klubtag
  • Daewoo-Chevy Mennyországban!
  • *
  • Hozzászólások: 2621
  • Nem: Férfi
  • Lacetti 1.6 SW Elite júzer Pilisvörösváron
    • Profil megtekintése
Re:Malibu tapasztalatok, észrevételek
« Válasz #128 Dátum: 2018 Február, 27, 13:24:26 pm »
Inkább a váltó maximumán. De lényegében hidegen az olajat nemcsak a motorban nehezebb pumpálni, hanem a váltóban is, hidegen ezért tartja ki. Melegen meg csak nagy gázon tartja jobban ki a váltó védelme miatt. Először azt hittem, hogy csúszós automataváltóval vettem a kocsit. De két automataváltóssal is megnézettem. Akkor mondták ezt.

Anno az enyém is kitartotta. Én úgy értelmeztem, hogy nyomatékmaximumon gyorsít.
Esperóban is Aisin volt?

Nekem is így vált, semmi gond ezzel. A váltónak nem csak a nagy gázra a nyomaték a gyilkosa, hanem a relatív darabos mozgás alacsony fordulaton terhelés alatt. Nekem is kitartja 2000 körül, amikor lepadlózom akkor pedig 3000 körül. Ilyen a váltó védelme. Az Aisin a benzinesbe meg nagy gázra azonnal visszavált, kis gázos gyorsításnál meg 3000-4000 között a motortól van elvéve a lehetőség (a benzines 4400nál adja le a max nyomatékot)

Már régóta foglalkoztat egy kérdés a kocsival kapcsolatban.
Igazából csak akkor tűnt fel a dolog, amikor ősszel elkezdődtek a reggeli hideg időszakok. Szóval a lényeg a következő:

Reggeli hideg indításkor pár másodperc várakozás után elindulok, a váltó szépen, simán vált felfelé. 1-ből kettőbe nagyjából 15km/h-nál, majd innentől kezdve lesz érdekes a dolog. Gyorsítok tovább, a fordulatszám felmegy 2ezer környékére és ott ragad folyamatosan, miközben a sebesség nő és vált felfelé tovább, a fordulatszám szinte nem is változik. Tartom az 50-es tempót, látom, hogy kezd bemelegedni a motor (legalábbis a hűtővíz) és gondolom a váltó is, majd egyenletes 50-es sebességnél kezd fokozatosan csökkenni a fordulatszám, míg végül beáll a meleg motornál is jellemző 1600-as értékre. Ha mondjuk elveszem a gázról a lábam, azonnal leejti a fordulatot, gázra lépve ismét visszaáll a 2ezer körülire hideg motornál, tulajdonképpen attól függetlenül, hogy mennyire nyomom a gázt.
Szerintem is az van, amit Josh mond. Az öregecsje Tiptronic ugyanezt csinálja, már amikor a légrugó életet lehel magába, mert -10 alatt nem. :(
cq cq cq...

Nem elérhető kabe77

  • Daewoo Maister!
  • ********
  • Hozzászólások: 2229
  • Nem: Férfi
    • Profil megtekintése
Re:Malibu tapasztalatok, észrevételek
« Válasz #129 Dátum: 2018 Március, 19, 16:37:00 pm »
Úgy tűnik nincs szerencsém a szélvédőkkel. 2 órával ezelőtt kaptam egy követ (pontosabban többet is) a szélvédőre egy szembe jövő teherautótól. Persze a nagyobbik kő azonnal berepesztette a szélrózsa minden irányába a szélvédőt 1-2 cm hosszan. A kisebbek nyomát csak akkor láttam már, mikor megálltam az úticélomnál, tulajdonképpen pont a szemem előtt rengeteg apró kis lyuk keletkezett. :sir:
Hívtam a biztosítót, mondták 2 napon belül jön a kárszakértő. Erre 5 perce már hívott is, hogy holnap reggel megszakérti az esetet.
« Utoljára szerkesztve: 2018 Március, 19, 17:45:30 pm írta kabe77 »
  • Malibu 2.4 LTZ (ex Lacetti 1.6 LPG)
  • Esztergom-Dorog-Annavölgy

Nem elérhető zsolt160

  • "A" Mozigépész!
  • Adminisztrátor
  • Daewoo-Chevy God!
  • *****
  • Hozzászólások: 6142
  • Nem: Férfi
  • Alelnök
    • Profil megtekintése
    • Ősrégi oldalam!
Re:Malibu tapasztalatok, észrevételek
« Válasz #130 Dátum: 2018 Március, 19, 17:32:30 pm »
Betétlapot kaptál, vagy elment a teherautó? :???:
  • Simson, Chevrolet Lacetti 1.4 LPG!
  • Kaposvár


Nem elérhető sebike

  • Service Man
  • Daewoo-Chevy Angel!
  • **
  • Hozzászólások: 4628
  • Nem: Férfi
    • Profil megtekintése
    • sn-car
Re:Malibu tapasztalatok, észrevételek
« Válasz #131 Dátum: 2018 Március, 19, 17:35:01 pm »
Betétlapot kaptál, vagy elment a teherautó? :???:

ilyenre rég nem fizet a biztosító betétlapra marad a casco
  • Chevrolet Nubira SW WTCC R+
  • Kaposvár
15 évig VOLT márkaszervizes, KAPOSVÁR
70/4334431
www.sn-car.hu

Nem elérhető kabe77

  • Daewoo Maister!
  • ********
  • Hozzászólások: 2229
  • Nem: Férfi
    • Profil megtekintése
Re:Malibu tapasztalatok, észrevételek
« Válasz #132 Dátum: 2018 Március, 19, 19:19:34 pm »
Esélytelen betétlap szerzése, bizonyítani sem tudnám az esetet, maximum fedélzeti kamerával. Eddig nem volt gond a cascos szélvédőcserékkel (sajnos eddig ez már a 3. ilyen esetem, kétszer a Lacettiben kellett cseréltetnem, nagyjából kétévente), remélem most sem lesz. Az biztos, hogy nem olcsó hozzá a szélvédő.
  • Malibu 2.4 LTZ (ex Lacetti 1.6 LPG)
  • Esztergom-Dorog-Annavölgy

Nem elérhető josh

  • Daewoo Maister!
  • ********
  • Hozzászólások: 2041
    • Profil megtekintése
Re:Malibu tapasztalatok, észrevételek
« Válasz #133 Dátum: 2018 Március, 19, 20:51:46 pm »
Esélytelen betétlap szerzése, bizonyítani sem tudnám az esetet, maximum fedélzeti kamerával. Eddig nem volt gond a cascos szélvédőcserékkel (sajnos eddig ez már a 3. ilyen esetem, kétszer a Lacettiben kellett cseréltetnem, nagyjából kétévente), remélem most sem lesz. Az biztos, hogy nem olcsó hozzá a szélvédő.

Én csak be szoktam adni a szélvédőshöz, ők intézik a cascot is. Nekem is volt 2 szélvédő cserém a dízelen és egy a benzinesen. 100e volt a csere darabonként és Nordglass ment bele. Matricát meg igényeltem újat a kormányablakban.
  • Epica 2.0B Aut / 2.0D Aut
  • BP

Nem elérhető Szassza

  • Moderátor
  • Daewoo-Chevy God!
  • *****
  • Hozzászólások: 10940
  • Nem: Férfi
  • Predator
    • Profil megtekintése
    • Magyar Daewoo-Chevrolet Klub
Re:Malibu tapasztalatok, észrevételek
« Válasz #134 Dátum: 2018 Március, 19, 22:16:47 pm »
most már át tudják tenni a matricát sérülés nélkül..legalábbis mikor matizon szélvédőcsere már előre igényeltük az új matricát és nem is kellett, mert átrakták az új szélvédőre a régi matricát  :szetvert:
  • Daewoo Nexia 1.5 8v 1996 GLE
  • Vép (Szombathely, Lukácsháza)

Nem elérhető kabe77

  • Daewoo Maister!
  • ********
  • Hozzászólások: 2229
  • Nem: Férfi
    • Profil megtekintése
Re:Malibu tapasztalatok, észrevételek
« Válasz #135 Dátum: 2018 Március, 20, 07:26:30 am »
Esélytelen betétlap szerzése, bizonyítani sem tudnám az esetet, maximum fedélzeti kamerával. Eddig nem volt gond a cascos szélvédőcserékkel (sajnos eddig ez már a 3. ilyen esetem, kétszer a Lacettiben kellett cseréltetnem, nagyjából kétévente), remélem most sem lesz. Az biztos, hogy nem olcsó hozzá a szélvédő.

Én csak be szoktam adni a szélvédőshöz, ők intézik a cascot is. Nekem is volt 2 szélvédő cserém a dízelen és egy a benzinesen. 100e volt a csere darabonként és Nordglass ment bele. Matricát meg igényeltem újat a kormányablakban.
Eddig én is így csináltam, első alkalommal Pesten a Soós Üvegesnél, második alkalommal pedig Esztergomban a márkaszerviznél. Az új casco szerződéshez viszont van egy SzélvédőkárExpress szolgáltatás, így ha közvetlenül a biztosítónál jelentem be a kárt és a szerződött partnerüknél csináltatom, akkor nincs önrész. Már csak az a kérdés, ki a szerződött partner (honlapon nincs fent, én meg elfelejtettem megkérdezni, bár sejtem, hogy a Carglass lesz az), illetve tudnak-e szerezni gyári szélvédőt. Ha nem, akkor marad a márkaszerviz és az önrész kifizetése, ami gyári üveg esetén tuti lesz egy 20-25 ezer.

Update:
Jött a kárszakértő, ránézett és mondta, hogy mindenképp csere (mondjuk ezt gondoltam is). Ismét nagyon alapos volt, körbemérte a kocsit festékvastagság mérővel (továbbra is minden fényezés gyárinak bizonyult), így mondta, hogy ott cseréltetem, ahol akarom.
Már csak egy dolgot nem tudok, vajon van-e fűtés a szélvédőben? A Lacettinál és az Epica esetében is jól látszódnak a fűtőszálak, ennél viszont nem látok semmit, de amerikai oldalakon fűtőszálas szélvédőt találtam hozzá.
« Utoljára szerkesztve: 2018 Március, 20, 12:04:53 pm írta kabe77 »
  • Malibu 2.4 LTZ (ex Lacetti 1.6 LPG)
  • Esztergom-Dorog-Annavölgy

Nem elérhető josh

  • Daewoo Maister!
  • ********
  • Hozzászólások: 2041
    • Profil megtekintése
Re:Malibu tapasztalatok, észrevételek
« Válasz #136 Dátum: 2018 Március, 21, 20:19:19 pm »
Esélytelen betétlap szerzése, bizonyítani sem tudnám az esetet, maximum fedélzeti kamerával. Eddig nem volt gond a cascos szélvédőcserékkel (sajnos eddig ez már a 3. ilyen esetem, kétszer a Lacettiben kellett cseréltetnem, nagyjából kétévente), remélem most sem lesz. Az biztos, hogy nem olcsó hozzá a szélvédő.

Én csak be szoktam adni a szélvédőshöz, ők intézik a cascot is. Nekem is volt 2 szélvédő cserém a dízelen és egy a benzinesen. 100e volt a csere darabonként és Nordglass ment bele. Matricát meg igényeltem újat a kormányablakban.
Eddig én is így csináltam, első alkalommal Pesten a Soós Üvegesnél, második alkalommal pedig Esztergomban a márkaszerviznél. Az új casco szerződéshez viszont van egy SzélvédőkárExpress szolgáltatás, így ha közvetlenül a biztosítónál jelentem be a kárt és a szerződött partnerüknél csináltatom, akkor nincs önrész. Már csak az a kérdés, ki a szerződött partner (honlapon nincs fent, én meg elfelejtettem megkérdezni, bár sejtem, hogy a Carglass lesz az), illetve tudnak-e szerezni gyári szélvédőt. Ha nem, akkor marad a márkaszerviz és az önrész kifizetése, ami gyári üveg esetén tuti lesz egy 20-25 ezer.

Update:
Jött a kárszakértő, ránézett és mondta, hogy mindenképp csere (mondjuk ezt gondoltam is). Ismét nagyon alapos volt, körbemérte a kocsit festékvastagság mérővel (továbbra is minden fényezés gyárinak bizonyult), így mondta, hogy ott cseréltetem, ahol akarom.
Már csak egy dolgot nem tudok, vajon van-e fűtés a szélvédőben? A Lacettinál és az Epica esetében is jól látszódnak a fűtőszálak, ennél viszont nem látok semmit, de amerikai oldalakon fűtőszálas szélvédőt találtam hozzá.

Alvázszámból a márkaszervíz meg tudja mondani az összes opciót. Nekem a dízelben van fűtés elöl, a benzinesben nincs
  • Epica 2.0B Aut / 2.0D Aut
  • BP

Nem elérhető kabe77

  • Daewoo Maister!
  • ********
  • Hozzászólások: 2229
  • Nem: Férfi
    • Profil megtekintése
Re:Malibu tapasztalatok, észrevételek
« Válasz #137 Dátum: 2018 Március, 25, 14:38:53 pm »
Eddig bírta az ülésfűtés. :sir: :szomoru:
Amint lesz egy kis időm, visszamegyek a szervizbe. Vagy ismét az ülőlapi adta meg magát (arra van garancia), vagy a hátlapi. Legalább a hidegeket végig bírta, szinte minden nap használtam, legutóbb péntek reggel kellett, akkor még rendesen ment. Ma délelőtt is használtam volna egy kicsit, de már megint kb. 1 perc után lekapcsol.
  • Malibu 2.4 LTZ (ex Lacetti 1.6 LPG)
  • Esztergom-Dorog-Annavölgy

Nem elérhető captainb

  • Klubtag
  • Klubtag
  • Daewoo-Chevy Mennyországban!
  • *
  • Hozzászólások: 2621
  • Nem: Férfi
  • Lacetti 1.6 SW Elite júzer Pilisvörösváron
    • Profil megtekintése
Re:Malibu tapasztalatok, észrevételek
« Válasz #138 Dátum: 2018 Március, 26, 21:49:20 pm »
Eddig bírta az ülésfűtés. :sir: :szomoru:
Amint lesz egy kis időm, visszamegyek a szervizbe. Vagy ismét az ülőlapi adta meg magát (arra van garancia), vagy a hátlapi. Legalább a hidegeket végig bírta, szinte minden nap használtam, legutóbb péntek reggel kellett, akkor még rendesen ment. Ma délelőtt is használtam volna egy kicsit, de már megint kb. 1 perc után lekapcsol.
Tudod engem a cartársak máshol kicsit kiröhögnek a 17 éves Ódi légrugó nyűgjei miatt. Miközben az ilyen komfort elektronikái hibátlanul működnek.   :igaz:
cq cq cq...

Nem elérhető kabe77

  • Daewoo Maister!
  • ********
  • Hozzászólások: 2229
  • Nem: Férfi
    • Profil megtekintése
Re:Malibu tapasztalatok, észrevételek
« Válasz #139 Dátum: 2018 Március, 29, 14:14:48 pm »
Eddig bírta az ülésfűtés. :sir: :szomoru:
Amint lesz egy kis időm, visszamegyek a szervizbe. Vagy ismét az ülőlapi adta meg magát (arra van garancia), vagy a hátlapi. Legalább a hidegeket végig bírta, szinte minden nap használtam, legutóbb péntek reggel kellett, akkor még rendesen ment. Ma délelőtt is használtam volna egy kicsit, de már megint kb. 1 perc után lekapcsol.
Tudod engem a cartársak máshol kicsit kiröhögnek a 17 éves Ódi légrugó nyűgjei miatt. Miközben az ilyen komfort elektronikái hibátlanul működnek.   :igaz:
Kicsit bosszantó a dolog, mert a barátom Epicajában is kiválóan működik, meg gondolom nem túl gyakran megy tönkre más autóban sem az ülésfűtés. Igaz én "intenzíven" használom, vagyis munkanapokon reggelente mindig bekapcsoltam 5-10 percre az elmúlt időszakban.
  • Malibu 2.4 LTZ (ex Lacetti 1.6 LPG)
  • Esztergom-Dorog-Annavölgy