Legutóbbi hozzászólások

Oldalak: [1] 2 3 ... 10
1
Nubira/Lacetti/Cruze / Re:Minden ami SW avagy kombisokkk világa :)
« Utolsó üzenet: írta sebike Dátum Ma - 09:56:53 »
Sziasztok
Egy kis helyzetjelentés.
Szóval egy több mint 1 hetes storyt írok le.
Múlt hét pénteken 10.-én voltam Tomiéknál szervizelni végre a kocsit.
Sajnos a vezérlés szett nem volt jó amit vittem, de Tomiék nagy meglepetésére amit ők rendeltek sem lett jó és végül egy harmadikat kellett hozni, de az végül jó lett.
Hosszbordás szíj csere is megvolt, olajcsere, és stabilizátor pálca csere, és egy kis motortisztítás belülről is.
Megállapítottunk pár hibát.
A kipufogó teljesen ratyi, annak ellenére, hogy igazából semmi hangja nincs. A rezon cső xar, az utána lévő dob xar, a középső dob xar, és végül a hátsó dobról is letört a bal oldali tartó fülecske. Lacetti betegség a küszöbrohadás megvan.
Az üzemanyagszűrő nem akart lejönni az fennmaradt, de a Tomival megbeszéltük, hogy szerzek benzincsöveket még mielőtt nekiállunk, mert ha eltörik, akkor sehova sem megyek. És hát szombaton ugyebár ott volt a balatoni tali. Mást nem nagyon találtunk, bár ha nagyon keresnék találnék.
Lefelé nem volt semmi. Ment. Egészen jól viselkedett.
Vége a talinak, elindultunk haza és Fehérvérnál egy kőrforgalomban éreztem valami benzin szagot. Mondom biztos kintről jön. Mentem tovább az M7-esre és haza felé.
Egyszer csak ránézek a benzinszint mutatóra és elszörnyülködtem. Nagy keveset mutatott. Mindegy megyek tovább. Csepelen már egészen keveset mutatott. Mindegy érjek haza. A baj csak hogy másnap menni kellene a nagymamán 92. szülinapjára. Hazaérek megállok a kocsibehajtó előtt és szörnyülködve látom, hogy valami baromira folyik a kocsiból. Hát a benzin. Beálltam és hagytam, mert este 1/2 10 volt és úgysem látok semmit. Másnap reggel alá kukkantottam és akkor sem láttam semmit. Apámat megkértem adja rá a gyújtást. Azonnal folyni kezdett az üzemanyagszűrő csatijánál a benya. Na mondom kafa, tönkre ment a csati. Írtam még szombat este Tominak és ő mondta hogy így nézzem meg majd a dolgot.
Most már tuti kell a benyacső. Vasárnap este mikor hazaértem, elkezdtem keresgélni. Hát vagy új gyári vagy bontott jött számításba. Újra 6 munkanapot mondtak. Hétfőn keresgéltem tovább, de nem találtam semmit. Felkerestem a bontóst és kérdeztem van-e. Menjek oda tuti találunk csövet. Oda mentem és találtunk csövet. Mondom kedden kicserélem és kész. Szakadt az eső. Szerdán orvoshoz mentem 6-ra.
Csütörtökön már nem volt hozzá kedvem és apám beszélt a szerelővel is és azt mondta, hogy csütörtökön vagy pénteken vagy valamikor jön és megoldja, ne nyúljunk hozzá. Hát én tegnap nekiálltam, mert meg akartam csinálni. Kiszedtem a csöveket rohadt nehezen a földön a fűben fekve megemelve a kocsit és sajnos megrökönyödve láttam, hogy nem úgy néznek ki a bontott csövek, mint a kocsin lévő.
Felkerestem a bontóst, hogy ma nyitva vannak e és mikor mehetek. Reggel 10 után mehetek és ott lesz. Oda mentem a barátommal és hát nem volt ott csak a kolléga. Mi elkezdtük nézegetni kint a kocsikat és megállapítottam, hogy egy másik tank csöveit vittük, talán a sedanét vagy az 5 ajtósét.
Erre az általam kinyomtatott képről jöttem rá. Mindegy. Várakozás közben eszembe jutott, mi van, hogy ha csak a csatit cseréljük le. Bementünk a műhelybe és megkérdeztük a kollégát. Azt mondta, hogy nem a legjobb megoldás, de végül is mi a baja a csőnek. Megmutattam hol folyik és mondta azonnal. Innen hiányzik egy rögzítő és egy gumigyűrű.
A csati teljesen jó csak az a két dolog hiányzik. Fogta a bontott darabot, kiszedte a hiányzó alkatrészeket, betett még az eltört rögzítő fülekből pár darabot és mondta, hogy mehetünk szerelni. megköszöntük mentünk is. Hazaérve neki álltunk és legnagyobb meglepetésünkre, viszonylag gyorsan összeraktuk. Kipróbáltuk, nem folyt sehol és már 3. indításra járt is a motor. Nagyon boldog voltam. Megmosakodtam és már mentem is a nagyimhoz, mert ma volt neki, anyukámnak és a nagynénémnek a névnapja.
Az autó megy. Még mindig torpan és rángat egy kissé, sokkal jobb mint volt. Van még mit csinálni, de nem adom fel, hiszen az álmom már félig valóra vált csak tökéletesíteni kell.
Köszönöm Tomy61-nek és a szerviznek a munkát, köszönöm a bontós kollégának a sok segítséget és köszönöm Attila Sári-nak a segítséget.
Folytatása következik majd a javításnak.

Üdv:
sznuni

épp ezért kell gyári számra keresni nem pedig az alkatrészkeresőkre mert a tecdoc el van cseszve  vezérlés egyezik az opel 1606306 cikkszámúval vízpumpa csak ezen a motoron van 96499089,benzincső ugyanaz van mindegyik benzinesen  szűrő oldali biztostó lehet más,sokszor szét szokott jönni a benzincső belseje a csatlakozónál mert a szűrővel együtt kijön (nem dívat a cseréje) a gumigyűrűt és a bíztosítot vísszarakva jó lesz..
Sajnos az F18D3 a legnyűgösebb motor ráadásul a katalógusok rosszul hoznak hozzá mindent van ami van utángyártottba de nem hozzák hozzá de van ami csak gyáriba fogható,a nejemét tavaly újjítottam fel cseréltem rajt leömlőt(elrepedt)szívósort zörgött (kikopott a persely) és meg lett szimeringezve és gyűrűzve mert kicsit pamacsolt kapott egy kipufogrendszert mert lerohadt ez csak 1 de van még hasonló problémásom belőle random p0300 at dobál és már csak a köteg maradt ha szíjszakadás van akkor anyagi csőd mert nincs hozzá más csak gyári szelep agybeteg áron.Kellett már hidrókat is eladnom mert csattogott egy ügfelemnél lényeg az 1.6 ezerszer jobb motor
2
Nubira/Lacetti/Cruze / Re:Minden ami SW avagy kombisokkk világa :)
« Utolsó üzenet: írta sznuni Dátum Ma - 07:47:23 »
Sziasztok
Egy kis helyzetjelentés.
Szóval egy több mint 1 hetes storyt írok le.
Múlt hét pénteken 10.-én voltam Tomiéknál szervizelni végre a kocsit.
Sajnos a vezérlés szett nem volt jó amit vittem, de Tomiék nagy meglepetésére amit ők rendeltek sem lett jó és végül egy harmadikat kellett hozni, de az végül jó lett.
Hosszbordás szíj csere is megvolt, olajcsere, és stabilizátor pálca csere, és egy kis motortisztítás belülről is.
Megállapítottunk pár hibát.
A kipufogó teljesen ratyi, annak ellenére, hogy igazából semmi hangja nincs. A rezon cső xar, az utána lévő dob xar, a középső dob xar, és végül a hátsó dobról is letört a bal oldali tartó fülecske. Lacetti betegség a küszöbrohadás megvan.
Az üzemanyagszűrő nem akart lejönni az fennmaradt, de a Tomival megbeszéltük, hogy szerzek benzincsöveket még mielőtt nekiállunk, mert ha eltörik, akkor sehova sem megyek. És hát szombaton ugyebár ott volt a balatoni tali. Mást nem nagyon találtunk, bár ha nagyon keresnék találnék.
Lefelé nem volt semmi. Ment. Egészen jól viselkedett.
Vége a talinak, elindultunk haza és Fehérvérnál egy kőrforgalomban éreztem valami benzin szagot. Mondom biztos kintről jön. Mentem tovább az M7-esre és haza felé.
Egyszer csak ránézek a benzinszint mutatóra és elszörnyülködtem. Nagy keveset mutatott. Mindegy megyek tovább. Csepelen már egészen keveset mutatott. Mindegy érjek haza. A baj csak hogy másnap menni kellene a nagymamán 92. szülinapjára. Hazaérek megállok a kocsibehajtó előtt és szörnyülködve látom, hogy valami baromira folyik a kocsiból. Hát a benzin. Beálltam és hagytam, mert este 1/2 10 volt és úgysem látok semmit. Másnap reggel alá kukkantottam és akkor sem láttam semmit. Apámat megkértem adja rá a gyújtást. Azonnal folyni kezdett az üzemanyagszűrő csatijánál a benya. Na mondom kafa, tönkre ment a csati. Írtam még szombat este Tominak és ő mondta hogy így nézzem meg majd a dolgot.
Most már tuti kell a benyacső. Vasárnap este mikor hazaértem, elkezdtem keresgélni. Hát vagy új gyári vagy bontott jött számításba. Újra 6 munkanapot mondtak. Hétfőn keresgéltem tovább, de nem találtam semmit. Felkerestem a bontóst és kérdeztem van-e. Menjek oda tuti találunk csövet. Oda mentem és találtunk csövet. Mondom kedden kicserélem és kész. Szakadt az eső. Szerdán orvoshoz mentem 6-ra.
Csütörtökön már nem volt hozzá kedvem és apám beszélt a szerelővel is és azt mondta, hogy csütörtökön vagy pénteken vagy valamikor jön és megoldja, ne nyúljunk hozzá. Hát én tegnap nekiálltam, mert meg akartam csinálni. Kiszedtem a csöveket rohadt nehezen a földön a fűben fekve megemelve a kocsit és sajnos megrökönyödve láttam, hogy nem úgy néznek ki a bontott csövek, mint a kocsin lévő.
Felkerestem a bontóst, hogy ma nyitva vannak e és mikor mehetek. Reggel 10 után mehetek és ott lesz. Oda mentem a barátommal és hát nem volt ott csak a kolléga. Mi elkezdtük nézegetni kint a kocsikat és megállapítottam, hogy egy másik tank csöveit vittük, talán a sedanét vagy az 5 ajtósét.
Erre az általam kinyomtatott képről jöttem rá. Mindegy. Várakozás közben eszembe jutott, mi van, hogy ha csak a csatit cseréljük le. Bementünk a műhelybe és megkérdeztük a kollégát. Azt mondta, hogy nem a legjobb megoldás, de végül is mi a baja a csőnek. Megmutattam hol folyik és mondta azonnal. Innen hiányzik egy rögzítő és egy gumigyűrű.
A csati teljesen jó csak az a két dolog hiányzik. Fogta a bontott darabot, kiszedte a hiányzó alkatrészeket, betett még az eltört rögzítő fülekből pár darabot és mondta, hogy mehetünk szerelni. megköszöntük mentünk is. Hazaérve neki álltunk és legnagyobb meglepetésünkre, viszonylag gyorsan összeraktuk. Kipróbáltuk, nem folyt sehol és már 3. indításra járt is a motor. Nagyon boldog voltam. Megmosakodtam és már mentem is a nagyimhoz, mert ma volt neki, anyukámnak és a nagynénémnek a névnapja.
Az autó megy. Még mindig torpan és rángat egy kissé, sokkal jobb mint volt. Van még mit csinálni, de nem adom fel, hiszen az álmom már félig valóra vált csak tökéletesíteni kell.
Köszönöm Tomy61-nek és a szerviznek a munkát, köszönöm a bontós kollégának a sok segítséget és köszönöm Attila Sári-nak a segítséget.
Folytatása következik majd a javításnak.

Üdv:
sznuni
3
Racer, Nexia/Cielo / Re:Nexia Racer alkatrészek
« Utolsó üzenet: írta zuhi_ Dátum Tegnap - 09:45:28 »
Ilyen ajtóbehúzót keresek nyitó fül kerettel együtt: https://s33.postimg.cc/cuwg2rrdb/image.jpg
4
Kávézó zamatos témákkal / Re:Jókivánságok
« Utolsó üzenet: írta sznuni Dátum 2018 Augusztus, 18, 22:40:30 pm »
Boldog Születésnapot
fil (64)

 :happybday: :party-smiley-046:
 :toot: :party:
Isten Éltessen sokáig  :happybday: :party-smiley-046:
6
Nubira/Lacetti/Cruze / Re:Lacetti
« Utolsó üzenet: írta Fakex74 Dátum 2018 Augusztus, 18, 18:06:04 pm »
Sziasztok tagok ! Tudna nekem valaki segíteni ! A lacettihez rendeltem egy másik központizár vezérlő egységet, és kiakarnám cserélni , de nem találom , hogy hol keressem, esetleg hátja valaki tudná.
7
Nubira/Lacetti/Cruze / Re:CRUZE tapasztalatok
« Utolsó üzenet: írta Jani Dátum 2018 Augusztus, 17, 13:32:12 pm »
Tudja valaki, hogy a Cruze-ok milyen márkájú gumival jöttek ki?

Tapatalkkal küldve az én Redmi 3S eszközömről

8
Kávézó zamatos témákkal / Re:Jókivánságok
« Utolsó üzenet: írta Szassza Dátum 2018 Augusztus, 17, 09:49:42 am »
Boldog Születésnapot
fil (64)

 :happybday: :party-smiley-046:
 :toot: :party:
9
Találkozók / 2018.09.15 Hajdúszoboszló
« Utolsó üzenet: írta Yeti Dátum 2018 Augusztus, 15, 19:28:29 pm »
Sziasztok,

Kész programterv még nincs ugyan a találkozóhoz, de idén is megrendezésre kerül a Debreceni találkozó ami lényegében Hajdúszoboszlóra lesz tervezve.

Ehhez kapcsolódik a szállás.
A szállás mint eddig mindig a Liza apartmanházban lesz. http://www.lizaapartman.hu/

Megkérnék mindenkit, hogy szállás igényét az éjszakák pontos dátum megjelölésével adja le, és hány főre, velem egyeztetve. (Yeti)
4 szobás apartmanok még elérhetőek, 1-2 fő esetén 8.000, 3-4 fő esetén 11.000 Ft/éj/apartman árakon.

Akik eddig nálam jelezték igényüket:
- Szassza + Zsófi 09.15 (2fő)
- Sznuni 09.14-15 (1fő)
- Jani + család 09.14-15 (4fő)
- NKR73 + család  09.15 (4fő)
- Balage + párja 09.15 (2fő)
- Szabó Imiék 09.15 (5fő)
- Yeti + család 09.14-15 (4fő)
 
SZÉP kártya fizetési lehetőség van.

Üdv,
Yeti
10
Espero / Re:Kérdések, kérések, válaszok!
« Utolsó üzenet: írta SRGedeon Dátum 2018 Augusztus, 14, 13:07:22 pm »
Nekem (a Leganzában) volt már NGK, Bosch, Denso. Óriási, észrevehető különbségeket nem igazán éreztem. Fogyasztáson se láttam. De érzésre mintha az NGK lett volna a nyerő itt is. Az utóbbi két NGK az francia volt, a korábbiakat nem tudom. Most nem emlékszem mit is ír a könyve, én olyan 20 ezrenként cseréltem kb.

Sziasztok! Ki milyen márkájú és tipusú gyertyát használ, illetve javasolna 1.5 16v -es Esperóba? Mert annyi féle van, hogy hihetetlen. :) Köszi :)
NGK
az ngk-t amióta francia inkább kihagynám a kukába tökéletes autóba már kevésbé

Köszi sznuni és sebike ( Te mit ajánlasz helyette?). Egy NGK mellett és egy ellene. Még valaki?
Én még mindig tartom magam az NGK-nál, de használható még a DENSO is.
 :kacsint: :oke:
Lacettibe nekem az NGK vált be, DENSO-t nem szerette.
Oldalak: [1] 2 3 ... 10