Szerző Téma: Lacetti/NubiraIII  (Megtekintve 458439 alkalommal)

0 Felhasználó és 2 vendég van a témában

Nem elérhető zsolt160

  • "A" Mozigépész!
  • Adminisztrátor
  • Daewoo-Chevy Angel!
  • *****
  • Hozzászólások: 5986
  • Nem: Férfi
  • Alelnök
    • Profil megtekintése
    • Ősrégi oldalam!
Re:Lacetti/NubiraIII
« Válasz #4280 Dátum: 2017 December, 08, 18:14:14 pm »
Egy érdekességet vettem észre, na nem most, csak most jutott eszembe, hogy megkérdezem, más tapasztalt e ilyent. Ha a gázpedálon rajta van a lábam, akkor bizonyos állásnál a pedál "kopok" (nem tudom másképpen mondani) a talpamon. Ez vajon mi lehet?
  • Simson, Chevrolet Lacetti 1.4 LPG!
  • Kaposvár


Nem elérhető surgery

  • Újonc
  • *
  • Hozzászólások: 3
    • Profil megtekintése
Re:Lacetti/NubiraIII
« Válasz #4281 Dátum: 2017 December, 17, 12:17:21 pm »
Sziasztok lehetőségem lenne venni egy 2010 es Nubirát 90 ezer kilométer van benne 2,0 tdci nagyon megkímélt állapotban Németből hozott autó szervízkönyvel. Soha nem volt diesel autóm és egy kicsit tartok a szervíz költségektől. Mik a tapasztalatok ezzel a modellel?
Előre is köszönöm a válaszokat.
  • Aveo
  • Budapest

Nem elérhető josh

  • Daewoo a mindene
  • ********
  • Hozzászólások: 1948
    • Profil megtekintése
Re:Lacetti/NubiraIII
« Válasz #4282 Dátum: 2017 December, 17, 13:17:54 pm »
Sziasztok lehetőségem lenne venni egy 2010 es Nubirát 90 ezer kilométer van benne 2,0 tdci nagyon megkímélt állapotban Németből hozott autó szervízkönyvel. Soha nem volt diesel autóm és egy kicsit tartok a szervíz költségektől. Mik a tapasztalatok ezzel a modellel?
Előre is köszönöm a válaszokat.

Rövid utakra nem érdemes dízelt venni. Maga a motor jó, de bármiilyen common rail hiba javítása költséges lehet, így nem árt 2-300.000ft mindig a kasszába a javításhoz. Ugyanez a kettőstömegű lendkerékre is vonatkozik.
  • Epica 2.0B Aut / 2.0D Aut
  • BP

Nem elérhető zsolt160

  • "A" Mozigépész!
  • Adminisztrátor
  • Daewoo-Chevy Angel!
  • *****
  • Hozzászólások: 5986
  • Nem: Férfi
  • Alelnök
    • Profil megtekintése
    • Ősrégi oldalam!
Re:Lacetti/NubiraIII
« Válasz #4283 Dátum: 2017 December, 17, 15:33:51 pm »
Norbinak, az az Sebikének volt azt hiszem ilyen autója, nem bánta meg, talán tud mondani róla valamit!
  • Simson, Chevrolet Lacetti 1.4 LPG!
  • Kaposvár


Nem elérhető josh

  • Daewoo a mindene
  • ********
  • Hozzászólások: 1948
    • Profil megtekintése
Re:Lacetti/NubiraIII
« Válasz #4284 Dátum: 2017 December, 17, 16:06:03 pm »
Norbinak, az az Sebikének volt azt hiszem ilyen autója, nem bánta meg, talán tud mondani róla valamit!

Az Epica meg a Lacetti dízele ugyanaz, annyi, hogy a turbója fix, ezért 121LE csak.
  • Epica 2.0B Aut / 2.0D Aut
  • BP

Nem elérhető surgery

  • Újonc
  • *
  • Hozzászólások: 3
    • Profil megtekintése
Re:Lacetti/NubiraIII
« Válasz #4285 Dátum: 2017 December, 18, 11:26:24 am »
Köszönöm az eddigi információkat. Valaki kicsit bővebben is ki tudná fejteni aki használt ilyen tipust?  :taps:
  • Aveo
  • Budapest

Nem elérhető josh

  • Daewoo a mindene
  • ********
  • Hozzászólások: 1948
    • Profil megtekintése
Re:Lacetti/NubiraIII
« Válasz #4286 Dátum: 2017 December, 18, 11:40:25 am »
Köszönöm az eddigi információkat. Valaki kicsit bővebben is ki tudná fejteni aki használt ilyen tipust?  :taps:

Ilyet használok, csak Epicába. Ezért írtam amit írtam.

Nekem eddig magával a motorral két dolog volt.
Az egyik a szelepfedél tömítés cseréje, ennek az anyagdíja kb 50.000ft volt és 35.000ft volt a munkadíj, plusz 8.000ft/CR elem a bevizsgáltatás.
A másik, hogy a CR elemekhez elég hülye helyen és megoldással viszik el a kábelköteget, így a hő miatt megolvad a kábelek szigetelése (ezt itthon javítottam hőálló, szilikonos bevonatú vezetékekkel váltottam ki a kérdéses részeket).

A nagy szerviz olyan 120-150.000ft volt.

Szerintem lett volna több gondom is vele, de az előző gazdája a dpf-et megszüntette a kocsin.

Olajból csak 5w40 c3 minősítésű olajat szabad használni vele és el kell felejteni a 30000km-es periódust. Elvileg van benne dinamikus olaj csere számláló, de én a sok irodalom miatt inkább cserélem az olajat 15.000km-enként olajszűrővel. Érdemes 20e km-enként jó minőségű gázolajszűrőt cserélni.

150.000km környékén kitakarítottam a turbó, egr, szívócső, intercooler részt egészen a szelepekig. Durván tele volt.
  • Epica 2.0B Aut / 2.0D Aut
  • BP

Nem elérhető surgery

  • Újonc
  • *
  • Hozzászólások: 3
    • Profil megtekintése
Re:Lacetti/NubiraIII
« Válasz #4287 Dátum: 2017 December, 18, 11:51:48 am »
Köszönöm akkor ezek szerint ajánlott kategória  :hahota:. Csak még egy van hogy Németből hozták a kocsit és ellenőrizni nem nagyon lehet mert a szervíz könyv csak egy dolog :wow:
  • Aveo
  • Budapest

Nem elérhető attis

  • Daewoo-Chevy God!
  • ***
  • Hozzászólások: 6180
    • Profil megtekintése
Re:Lacetti/NubiraIII
« Válasz #4288 Dátum: 2017 December, 18, 13:10:12 pm »
Köszönöm akkor ezek szerint ajánlott kategória  :hahota:. Csak még egy van hogy Németből hozták a kocsit és ellenőrizni nem nagyon lehet mert a szervíz könyv csak egy dolog :wow:

Sebike emlékeim szerint az automata diesel lacettin még sűrűbben cserélt motorolajat, de kérdezzük őt magát :)
  • mosmegmá' H astra, előtte Lacetti SW, Nubira3, Espero 2.0aut
  • Szfehérvár, Balaton, M7, Bp
attis

Nem elérhető josh

  • Daewoo a mindene
  • ********
  • Hozzászólások: 1948
    • Profil megtekintése
Re:Lacetti/NubiraIII
« Válasz #4289 Dátum: 2017 December, 18, 15:16:23 pm »
Köszönöm akkor ezek szerint ajánlott kategória  :hahota:. Csak még egy van hogy Németből hozták a kocsit és ellenőrizni nem nagyon lehet mert a szervíz könyv csak egy dolog :wow:

Sebike emlékeim szerint az automata diesel lacettin még sűrűbben cserélt motorolajat, de kérdezzük őt magát :)

Jól emlékszel. Ő 10e km-enként cserélt.  :oke:
  • Epica 2.0B Aut / 2.0D Aut
  • BP

Nem elérhető zsolt160

  • "A" Mozigépész!
  • Adminisztrátor
  • Daewoo-Chevy Angel!
  • *****
  • Hozzászólások: 5986
  • Nem: Férfi
  • Alelnök
    • Profil megtekintése
    • Ősrégi oldalam!
Re:Lacetti/NubiraIII
« Válasz #4290 Dátum: 2017 December, 18, 18:37:44 pm »
Igazából szerintem számodra az a kérdés, fent tudod e tartani az autót, mert ezek szervize már nem a legolcsóbb..... Bár Sebikénél ha minden be volt tartva, szinte nem kell költeni rá. De használt autónál sosem tudni....
  • Simson, Chevrolet Lacetti 1.4 LPG!
  • Kaposvár


Nem elérhető sebike

  • Service Man
  • Daewoo-Chevy Angel!
  • **
  • Hozzászólások: 4545
  • Nem: Férfi
    • Profil megtekintése
    • sn-car
Re:Lacetti/NubiraIII
« Válasz #4291 Dátum: 2017 December, 19, 16:27:01 pm »
Sziasztok lehetőségem lenne venni egy 2010 es Nubirát 90 ezer kilométer van benne 2,0 tdci nagyon megkímélt állapotban Németből hozott autó szervízkönyvel. Soha nem volt diesel autóm és egy kicsit tartok a szervíz költségektől. Mik a tapasztalatok ezzel a modellel?
Előre is köszönöm a válaszokat.

kérdés mire akarod használni?Én szerettem most kacérkodok a gondolattal,hogy megmarad e vagy sem amit hoztam de valószínű inkább nem tartom meg pedig jól megy nem eszik keveset csodát ne várj tőle sokat pörög 6,5-7 alatt nem fog enni automataként nagyon jó volt én nem kiméltem de megkapta amit meg kell neki. 
Fenntartása 2-3x annyi szerviz szempontjából mint az Aveonak ,ha jót akarsz akkor olajcsere 10.000km,levegő,pollenszűrővel gázolajszűrő 20.000km ként vezérlés 90.000km ként, egy 2010 es dizel autónál a 90.000km eléggé hihetetlen pláne kinnt ahol nem kicsik a távok!
  • Chevrolet Nubira SW WTCC R+
  • Kaposvár
15 évig VOLT márkaszervizes, KAPOSVÁR
70/4334431
www.sn-car.hu

Nem elérhető zsolt160

  • "A" Mozigépész!
  • Adminisztrátor
  • Daewoo-Chevy Angel!
  • *****
  • Hozzászólások: 5986
  • Nem: Férfi
  • Alelnök
    • Profil megtekintése
    • Ősrégi oldalam!
Re:Lacetti/NubiraIII
« Válasz #4292 Dátum: 2018 Január, 09, 14:02:18 pm »
Meg volt a  szűrő csere a kocsiba. Nem volt egyszerű, mert volt rajta egy műanyag borítás is, szétszedés nehezen ment, összerakás pikk-pakk. Szerintem cserélve volt már, nem volt rajta a gumi. Ez volt benne.
3 fokkal jobb is lett a kocsi!
  • Simson, Chevrolet Lacetti 1.4 LPG!
  • Kaposvár