Szerző Téma: Lacetti/NubiraIII  (Megtekintve 514221 alkalommal)

0 Felhasználó és 2 vendég van a témában

Nem elérhető josh

  • Daewoo Maister!
  • ********
  • Hozzászólások: 2028
    • Profil megtekintése
Re:Lacetti/NubiraIII
« Válasz #4280 Dátum: 2017 December, 18, 15:16:23 pm »
Köszönöm akkor ezek szerint ajánlott kategória  :hahota:. Csak még egy van hogy Németből hozták a kocsit és ellenőrizni nem nagyon lehet mert a szervíz könyv csak egy dolog :wow:

Sebike emlékeim szerint az automata diesel lacettin még sűrűbben cserélt motorolajat, de kérdezzük őt magát :)

Jól emlékszel. Ő 10e km-enként cserélt.  :oke:
  • Epica 2.0B Aut / 2.0D Aut
  • BP

Elérhető zsolt160

  • "A" Mozigépész!
  • Adminisztrátor
  • Daewoo-Chevy God!
  • *****
  • Hozzászólások: 6129
  • Nem: Férfi
  • Alelnök
    • Profil megtekintése
    • Ősrégi oldalam!
Re:Lacetti/NubiraIII
« Válasz #4281 Dátum: 2017 December, 18, 18:37:44 pm »
Igazából szerintem számodra az a kérdés, fent tudod e tartani az autót, mert ezek szervize már nem a legolcsóbb..... Bár Sebikénél ha minden be volt tartva, szinte nem kell költeni rá. De használt autónál sosem tudni....
  • Simson, Chevrolet Lacetti 1.4 LPG!
  • Kaposvár


Nem elérhető sebike

  • Service Man
  • Daewoo-Chevy Angel!
  • **
  • Hozzászólások: 4601
  • Nem: Férfi
    • Profil megtekintése
    • sn-car
Re:Lacetti/NubiraIII
« Válasz #4282 Dátum: 2017 December, 19, 16:27:01 pm »
Sziasztok lehetőségem lenne venni egy 2010 es Nubirát 90 ezer kilométer van benne 2,0 tdci nagyon megkímélt állapotban Németből hozott autó szervízkönyvel. Soha nem volt diesel autóm és egy kicsit tartok a szervíz költségektől. Mik a tapasztalatok ezzel a modellel?
Előre is köszönöm a válaszokat.

kérdés mire akarod használni?Én szerettem most kacérkodok a gondolattal,hogy megmarad e vagy sem amit hoztam de valószínű inkább nem tartom meg pedig jól megy nem eszik keveset csodát ne várj tőle sokat pörög 6,5-7 alatt nem fog enni automataként nagyon jó volt én nem kiméltem de megkapta amit meg kell neki. 
Fenntartása 2-3x annyi szerviz szempontjából mint az Aveonak ,ha jót akarsz akkor olajcsere 10.000km,levegő,pollenszűrővel gázolajszűrő 20.000km ként vezérlés 90.000km ként, egy 2010 es dizel autónál a 90.000km eléggé hihetetlen pláne kinnt ahol nem kicsik a távok!
  • Chevrolet Nubira SW WTCC R+
  • Kaposvár
15 évig VOLT márkaszervizes, KAPOSVÁR
70/4334431
www.sn-car.hu

Elérhető zsolt160

  • "A" Mozigépész!
  • Adminisztrátor
  • Daewoo-Chevy God!
  • *****
  • Hozzászólások: 6129
  • Nem: Férfi
  • Alelnök
    • Profil megtekintése
    • Ősrégi oldalam!
Re:Lacetti/NubiraIII
« Válasz #4283 Dátum: 2018 Január, 09, 14:02:18 pm »
Meg volt a  szűrő csere a kocsiba. Nem volt egyszerű, mert volt rajta egy műanyag borítás is, szétszedés nehezen ment, összerakás pikk-pakk. Szerintem cserélve volt már, nem volt rajta a gumi. Ez volt benne.
3 fokkal jobb is lett a kocsi!
  • Simson, Chevrolet Lacetti 1.4 LPG!
  • Kaposvár


Nem elérhető gyzsombi

  • Újonc
  • *
  • Hozzászólások: 1
    • Profil megtekintése
Re:Lacetti/NubiraIII
« Válasz #4284 Dátum: 2018 Január, 25, 17:20:53 pm »
Egy érdekességet vettem észre, na nem most, csak most jutott eszembe, hogy megkérdezem, más tapasztalt e ilyent. Ha a gázpedálon rajta van a lábam, akkor bizonyos állásnál a pedál "kopok" (nem tudom másképpen mondani) a talpamon. Ez vajon mi lehet?

Én is ugyan ezt tapasztalom. Azóta kaptál valakitől választ? :)
  • Chevrolet Lacetti 1.4 HB
  • Dunakeszi, Békásmegyer

Elérhető zsolt160

  • "A" Mozigépész!
  • Adminisztrátor
  • Daewoo-Chevy God!
  • *****
  • Hozzászólások: 6129
  • Nem: Férfi
  • Alelnök
    • Profil megtekintése
    • Ősrégi oldalam!
Re:Lacetti/NubiraIII
« Válasz #4285 Dátum: 2018 Január, 25, 19:38:46 pm »
Semmit, sajna.... :szomoru:
Nálad van gond a kocsival?
  • Simson, Chevrolet Lacetti 1.4 LPG!
  • Kaposvár


Nem elérhető captainb

  • Klubtag
  • Klubtag
  • Daewoo-Chevy Mennyországban!
  • *
  • Hozzászólások: 2621
  • Nem: Férfi
  • Lacetti 1.6 SW Elite júzer Pilisvörösváron
    • Profil megtekintése
Re:Lacetti/NubiraIII
« Válasz #4286 Dátum: 2018 Január, 25, 20:07:54 pm »
Lacettinél eu teljesen normális. 12 év után már észre sem veszem.
cq cq cq...

Nem elérhető csursan

  • Látott már olyat, aki látott Daewoo-t
  • **
  • Hozzászólások: 58
  • Nem: Férfi
    • Profil megtekintése
Re:Lacetti/NubiraIII
« Válasz #4287 Dátum: 2018 Január, 30, 17:35:56 pm »
Üdv!
P0132 hibakódot olvasok a bluetooth androidos hibakód olvasómmal.
Lamdaszonda hibásodást ír a hibakód táblázat,
Kérdésem hogy itthon cserélhető,vagy szerelő?


  • Daewoo Nubira 1,6SX 2003 11.
  • Kecskemét

Nem elérhető josh

  • Daewoo Maister!
  • ********
  • Hozzászólások: 2028
    • Profil megtekintése
Re:Lacetti/NubiraIII
« Válasz #4288 Dátum: 2018 Január, 30, 19:08:49 pm »
Üdv!
P0132 hibakódot olvasok a bluetooth androidos hibakód olvasómmal.
Lamdaszonda hibásodást ír a hibakód táblázat,
Kérdésem hogy itthon cserélhető,vagy szerelő?

Pontosabban a szonda fűtő áramkörében probléma van vagy rossz a szonda. Meggyőződtél róla, hogy tényleg rossz a szonda és nem a kábelköteggel vagy csatlakozóval van baj? Van hozzá kulcsod? Ha kijön a menete, akkor meg tudod javítani?
  • Epica 2.0B Aut / 2.0D Aut
  • BP

Nem elérhető csursan

  • Látott már olyat, aki látott Daewoo-t
  • **
  • Hozzászólások: 58
  • Nem: Férfi
    • Profil megtekintése
Re:Lacetti/NubiraIII
« Válasz #4289 Dátum: 2018 Január, 30, 19:17:56 pm »
Jogos kérdések.
Akkor...
 szerelő!
Autóvillamosági, gondolom.
  • Daewoo Nubira 1,6SX 2003 11.
  • Kecskemét

Be93ci

  • Vendég
Re:Lacetti/NubiraIII
« Válasz #4290 Dátum: 2018 Január, 30, 20:26:18 pm »
Sziasztok!

Tavaly júliusban vettem a Lacetti-met, 2004, 1.6-os benzines. Akkor lecseréltem az olajat, 10w40-et raktam bele. 14.000. km-ert tekertem bele azóta és szeretném lecserélni. Szeretném megkérdezni, hogy szerintetek érdemes-e kipróbálni inkább az 5w30-as olajat? 83.000. km van a kocsiban, és nem eszi az olajat. Elvileg a gyári olaja is 5w30, ha jól tudom. Napi szinten használom, kissebb utakra is, és pörgetem is napi 60 km fix utazás van a munkahely miatt.  :) A közeljövőben pedig lesz több autópályás útunk is..

Köszi előre is a válaszokat!

Üdv: Béci


Nem elérhető josh

  • Daewoo Maister!
  • ********
  • Hozzászólások: 2028
    • Profil megtekintése
Re:Lacetti/NubiraIII
« Válasz #4291 Dátum: 2018 Január, 30, 20:27:06 pm »
Sziasztok!

Tavaly júliusban vettem a Lacetti-met, 2004, 1.6-os benzines. Akkor lecseréltem az olajat, 10w40-et raktam bele. 14.000. km-ert tekertem bele azóta és szeretném lecserélni. Szeretném megkérdezni, hogy szerintetek érdemes-e kipróbálni inkább az 5w30-as olajat? 83.000. km van a kocsiban, és nem eszi az olajat. Elvileg a gyári olaja is 5w30, ha jól tudom. Napi szinten használom, kissebb utakra is, és pörgetem is napi 60 km fix utazás van a munkahely miatt.  :) A közeljövőben pedig lesz több autópályás útunk is..

Köszi előre is a válaszokat!

Üdv: Béci

Hiba volt 10w40-et belerakni szerintem.
  • Epica 2.0B Aut / 2.0D Aut
  • BP

Be93ci

  • Vendég
Re:Lacetti/NubiraIII
« Válasz #4292 Dátum: 2018 Január, 30, 21:13:21 pm »
Hát, nemtudom mekkora hibának számít, mert nincsen baja szerencsére tőle..
De szerintem jobb lenne bele az 5w30, azért is kértem ki a véleményeteket..  :kacsint:

A kocsi előéletéről nem sokat tudok.. elég sokmindent kellett cserélni - javítani rajta sajnos.

Nem elérhető Smalt

  • Újonc
  • *
  • Hozzászólások: 2
  • Nem: Férfi
    • Profil megtekintése
Re:Lacetti/NubiraIII
« Válasz #4293 Dátum: 2018 Február, 04, 03:36:09 am »
Sziasztok!
Kigyulladt az olajnyomás jelző lámpám. Menet közben történt, először csak villogott. Aztán megfigyeltem, hogy csak alapjáraton gyullad ki. Megálltam a következő benzinkúton, olajszint mérés. Ideális volt, de azért felöntöttem a max.-ig. Elindultam, de nem változott semmi, a lámpa minden egyes megállásnál, alapjáraton kigyulladt. Hazaértem, hívtam a szerelőt. Azt mondta nagy a baj, szét akarja szedni a motort egészen a főtengelyig...
Találkoztatok ilyen hibával? Annyit hozzáfűznék, hogy a motor hangja nem változott. Azóta próbáltam az udvaron üzem hőmérsékletig járatni, nem villan ki az olajnyomás jelzőm, aztán kimerészkedtem vele az útra, 20km után -
 gondolom mikor már kellőképp meglágyult az olaj - újra jelezni kezdett.
Nem tudom van e összefüggés, de az eset után hazafelé menet elkezdett rázni az autó. Mikor levettem a lábam a gázról, jobban rázott. Lehet csak szálszakadásos a gumim, azt még nem volt alkalmam megvizsgálni. Vagy összefügg a fent megemlített gondommal?
Előre is köszönöm a választ!
  • Chevrolet Lacetti 1.6 Hatchback
  • Pest megye

Nem elérhető josh

  • Daewoo Maister!
  • ********
  • Hozzászólások: 2028
    • Profil megtekintése
Re:Lacetti/NubiraIII
« Válasz #4294 Dátum: 2018 Február, 04, 09:28:24 am »
Sziasztok!
Kigyulladt az olajnyomás jelző lámpám. Menet közben történt, először csak villogott. Aztán megfigyeltem, hogy csak alapjáraton gyullad ki. Megálltam a következő benzinkúton, olajszint mérés. Ideális volt, de azért felöntöttem a max.-ig. Elindultam, de nem változott semmi, a lámpa minden egyes megállásnál, alapjáraton kigyulladt. Hazaértem, hívtam a szerelőt. Azt mondta nagy a baj, szét akarja szedni a motort egészen a főtengelyig...
Találkoztatok ilyen hibával? Annyit hozzáfűznék, hogy a motor hangja nem változott. Azóta próbáltam az udvaron üzem hőmérsékletig járatni, nem villan ki az olajnyomás jelzőm, aztán kimerészkedtem vele az útra, 20km után -
 gondolom mikor már kellőképp meglágyult az olaj - újra jelezni kezdett.
Nem tudom van e összefüggés, de az eset után hazafelé menet elkezdett rázni az autó. Mikor levettem a lábam a gázról, jobban rázott. Lehet csak szálszakadásos a gumim, azt még nem volt alkalmam megvizsgálni. Vagy összefügg a fent megemlített gondommal?
Előre is köszönöm a választ!

Mielőtt nagy baj lesz, azonnal méresd meg az olajnyomást. Aztán lehet gondolkodni, hogy olaj, olajszűrő, eldugult szívókosár, olajnyomás gomba vagy olajpumpa a hibás, de ne halogasd, mert a szerelődnek igaza lesz a végén. 10-20 másodpercnyi kenés nélküli állapot már olyan kopásokat tud okozni aminek a vége berágódott főtengely, vezérműtengely stb lesz.
  • Epica 2.0B Aut / 2.0D Aut
  • BP

Nem elérhető Smalt

  • Újonc
  • *
  • Hozzászólások: 2
  • Nem: Férfi
    • Profil megtekintése
Re:Lacetti/NubiraIII
« Válasz #4295 Dátum: 2018 Február, 05, 05:04:54 am »
Olajgomba volt a ludas. Több napig állt a kocsi, nem mertem így menni vele sehova. Most a szerelőhöz való indulás előtt alánéztem és volt egy kisebb olajtócsa alatta. A szerelő a gomba csatlakozási pontjánál találta meg a folyás eredetét. Kicserélte, azóta nem jelentkezett a hiba. Ettől függetlenül egy olajnyomás mérésnek még alávetem. Ennél a szerelőnél erre nem került sor, nincs műszere.
« Utoljára szerkesztve: 2018 Február, 07, 21:36:17 pm írta Smalt »
  • Chevrolet Lacetti 1.6 Hatchback
  • Pest megye

Be93ci

  • Vendég
Re:Lacetti/NubiraIII
« Válasz #4296 Dátum: 2018 Február, 15, 20:50:41 pm »
Sziasztok!

2004-es, 1.6-os Lacsi..   :csumi:

Hétfőn leszedtük a hátsó kerekeket, fékbetét csere volt és féktárcsa felszabályozás, nagyapám esztergályos mester, így nem volt probléma.
A jobb hátsó féktárcsám már vállas volt, mert decemberben sajnos futott pár km-ert vason a fékbetét, mielőtt kitudtuk cserélni. Akkor gyors megoldásként Japanparts betétet raktam rá..  a bal oldalon egy alig kopott betét volt, azt akkor nem bántottam. Viszont a vállas tárcsa miatt, az új betét kopni kezdett, de nagyon és melegedett is a tárcsa rendesen. Azt mondták, hogy befog a kézifékbowden, és ezért kopik annyira a betét, illetve melegszik...
A hétvégén leszedtem a kereket, és láttam, hogy a kézifékbetétz agyban van, így az nem befolyásolja a tárcsafék külső betéteinek kopását, tehát nem a kézifék a ludas abban, hogy kopott a betét, mint az állat. (Ki is próbáltam és az nem fog kiengedett állapotban..)

Nos, megvolt a csere.. felszabályozott féktárcsák, lefújva féktisztítóval, új Textar fékbetét mindkét oldalon, bezsírozott / megmozgatott féknyereg, kipucolt alkatrészek... nagyon jól fogó fék, semmi gond.  :)

Kíváncsiságból hétfő óta mindig megnézem, hogy egy bizonyos út után mennyire melegszik a tárcsa.. van, hogy abszolút nem, van hogy tűzforró. De csak a jobb oldal, amelyik eddig is problémás volt...

Szerintetek mi lehet a gond? A fékbetét bekopása miatt melegszik, vagy lehet befog a fék? Amikor szereltük ki lett próbálva, és rendesen mozog a csúszka, elvileg rendesen visszahúz fékezés után.. semmi szorulást nem tapasztaltunk, és meg is lett járatva és zsírozva is. Lehet csak néha nem engedi vissza rendesen? Mekkora probléma ez hosszú távon? Egy hosszabb úton lehet ebből a melegedésből probléma? Egyáltalán van olyan, aki megnézi hogy mennyire melegednek ezek egy bizonyos út után?  :hahota: Vagy csak én vagyok ilyen paranoiás?  :pirul:

Köszi előre is!  :isteni:
 
Üdv: Béci

Nem elérhető josh

  • Daewoo Maister!
  • ********
  • Hozzászólások: 2028
    • Profil megtekintése
Re:Lacetti/NubiraIII
« Válasz #4297 Dátum: 2018 Február, 15, 20:58:50 pm »
Sziasztok!

2004-es, 1.6-os Lacsi..   :csumi:

Hétfőn leszedtük a hátsó kerekeket, fékbetét csere volt és féktárcsa felszabályozás, nagyapám esztergályos mester, így nem volt probléma.
A jobb hátsó féktárcsám már vállas volt, mert decemberben sajnos futott pár km-ert vason a fékbetét, mielőtt kitudtuk cserélni. Akkor gyors megoldásként Japanparts betétet raktam rá..  a bal oldalon egy alig kopott betét volt, azt akkor nem bántottam. Viszont a vállas tárcsa miatt, az új betét kopni kezdett, de nagyon és melegedett is a tárcsa rendesen. Azt mondták, hogy befog a kézifékbowden, és ezért kopik annyira a betét, illetve melegszik...
A hétvégén leszedtem a kereket, és láttam, hogy a kézifékbetétz agyban van, így az nem befolyásolja a tárcsafék külső betéteinek kopását, tehát nem a kézifék a ludas abban, hogy kopott a betét, mint az állat. (Ki is próbáltam és az nem fog kiengedett állapotban..)

Nos, megvolt a csere.. felszabályozott féktárcsák, lefújva féktisztítóval, új Textar fékbetét mindkét oldalon, bezsírozott / megmozgatott féknyereg, kipucolt alkatrészek... nagyon jól fogó fék, semmi gond.  :)

Kíváncsiságból hétfő óta mindig megnézem, hogy egy bizonyos út után mennyire melegszik a tárcsa.. van, hogy abszolút nem, van hogy tűzforró. De csak a jobb oldal, amelyik eddig is problémás volt...

Szerintetek mi lehet a gond? A fékbetét bekopása miatt melegszik, vagy lehet befog a fék? Amikor szereltük ki lett próbálva, és rendesen mozog a csúszka, elvileg rendesen visszahúz fékezés után.. semmi szorulást nem tapasztaltunk, és meg is lett járatva és zsírozva is. Lehet csak néha nem engedi vissza rendesen? Mekkora probléma ez hosszú távon? Egy hosszabb úton lehet ebből a melegedésből probléma? Egyáltalán van olyan, aki megnézi hogy mennyire melegednek ezek egy bizonyos út után?  :hahota: Vagy csak én vagyok ilyen paranoiás?  :pirul:

Köszi előre is!  :isteni:
 
Üdv: Béci

A gumi átvezető cső belseje levált vagy a dugattyú oldala be van rohadva.
  • Epica 2.0B Aut / 2.0D Aut
  • BP

Nem elérhető sx2004

  • Daewoo-ja van
  • *******
  • Hozzászólások: 582
  • Nem: Férfi
    • Profil megtekintése
Re:Lacetti/NubiraIII
« Válasz #4298 Dátum: 2018 Február, 15, 21:05:09 pm »
Sziasztok!

2004-es, 1.6-os Lacsi..   :csumi:

Hétfőn leszedtük a hátsó kerekeket, fékbetét csere volt és féktárcsa felszabályozás, nagyapám esztergályos mester, így nem volt probléma.
A jobb hátsó féktárcsám már vállas volt, mert decemberben sajnos futott pár km-ert vason a fékbetét, mielőtt kitudtuk cserélni. Akkor gyors megoldásként Japanparts betétet raktam rá..  a bal oldalon egy alig kopott betét volt, azt akkor nem bántottam. Viszont a vállas tárcsa miatt, az új betét kopni kezdett, de nagyon és melegedett is a tárcsa rendesen. Azt mondták, hogy befog a kézifékbowden, és ezért kopik annyira a betét, illetve melegszik...
A hétvégén leszedtem a kereket, és láttam, hogy a kézifékbetétz agyban van, így az nem befolyásolja a tárcsafék külső betéteinek kopását, tehát nem a kézifék a ludas abban, hogy kopott a betét, mint az állat. (Ki is próbáltam és az nem fog kiengedett állapotban..)

Nos, megvolt a csere.. felszabályozott féktárcsák, lefújva féktisztítóval, új Textar fékbetét mindkét oldalon, bezsírozott / megmozgatott féknyereg, kipucolt alkatrészek... nagyon jól fogó fék, semmi gond.  :)

Kíváncsiságból hétfő óta mindig megnézem, hogy egy bizonyos út után mennyire melegszik a tárcsa.. van, hogy abszolút nem, van hogy tűzforró. De csak a jobb oldal, amelyik eddig is problémás volt...

Szerintetek mi lehet a gond? A fékbetét bekopása miatt melegszik, vagy lehet befog a fék? Amikor szereltük ki lett próbálva, és rendesen mozog a csúszka, elvileg rendesen visszahúz fékezés után.. semmi szorulást nem tapasztaltunk, és meg is lett járatva és zsírozva is. Lehet csak néha nem engedi vissza rendesen? Mekkora probléma ez hosszú távon? Egy hosszabb úton lehet ebből a melegedésből probléma? Egyáltalán van olyan, aki megnézi hogy mennyire melegednek ezek egy bizonyos út után?  :hahota: Vagy csak én vagyok ilyen paranoiás?  :pirul:

Köszi előre is!  :isteni:
 
Üdv: Béci

Szia, nálam is volt ilyen hiba.
Megoldás: féknyereg dugattyú (porvédők is) csere mindkét oldalon és a gumi fékcsövek cseréjével együtt. Nem kell meglepődni, ha az első féknél ugyanez a hiba előfordul. Szerintem, ha van rá idő és keret mielőbb csináld meg, mert ha befog szépen megégetheti a tárcsát.

Közben beelőztek a válasszal  :pirul:
  • Nubira III. 1.6 SX

Be93ci

  • Vendég
Re:Lacetti/NubiraIII
« Válasz #4299 Dátum: 2018 Február, 15, 21:18:50 pm »
Köszi srácok!  :isteni:

A féknyereg dugattyú és porvédők rendben vannak, azokat megnéztük és meg is pucoltuk, és nem volt velük gond. Szóval akkor max a gumifékcsővel lesz a bibi ..  :gondolkodik:

Mindenképp megnézetem!
Köszi!  :isteni:

Üdv: Béci