Szerző Téma: Eladó autók  (Megtekintve 290709 alkalommal)

0 Felhasználó és 1 vendég van a témában

Nem elérhető zsolt160

  • "A" volt Mozigépész!
  • Adminisztrátor
  • Daewoo-Chevy God!
  • *****
  • Hozzászólások: 6468
  • Nem: Férfi
  • Alelnök
    • Profil megtekintése
    • Ősrégi oldalam!
Re:Eladó autók
« Válasz #320 Dátum: 2021 December, 17, 12:34:43 pm »
Talán a Corvette volt ilyen, hogy bejáratás miatt le volt tiltva a motor, aztán előkerültek a pacik. :yoyo: :fetreng: Ott is mérföld átlépése után jött meg az erő.
  • Chevrolet Lacetti 1.4 LPG!
  • Kaposvár


Nem elérhető Rammstein

  • Daewoo Maister!
  • ********
  • Hozzászólások: 2091
    • Profil megtekintése
Re:Eladó autók
« Válasz #321 Dátum: 2021 December, 18, 09:13:24 am »
Talán a Corvette volt ilyen, hogy bejáratás miatt le volt tiltva a motor, aztán előkerültek a pacik. :yoyo: :fetreng: Ott is mérföld átlépése után jött meg az erő.

Csak azota 2021 van, es nem hogy a bejaratast, hanem mar a motorolaj par ezer km-nel valo cserejet sem javasoljak a szakertok. :) de mondjuk a 94-ben vasarolt uj suzukinal is apam megtaposta mar az elejen is neha-neha, h ne lustuljon. :)

A 6ezer km-t en soknak talalom, meg ha ez igaz is, hisz az egy atlag magyar autos fel eves futasteljesitmenye.
Epica 2.0 D

Nem elérhető attis

  • Daewoo-Chevy God!
  • ***
  • Hozzászólások: 7523
    • Profil megtekintése
Re:Eladó autók
« Válasz #322 Dátum: 2021 December, 18, 09:35:41 am »
Talán a Corvette volt ilyen, hogy bejáratás miatt le volt tiltva a motor, aztán előkerültek a pacik. :yoyo: :fetreng: Ott is mérföld átlépése után jött meg az erő.

Csak azota 2021 van, es nem hogy a bejaratast, hanem mar a motorolaj par ezer km-nel valo cserejet sem javasoljak a szakertok. :) de mondjuk a 94-ben vasarolt uj suzukinal is apam megtaposta mar az elejen is neha-neha, h ne lustuljon. :)

A 6ezer km-t en soknak talalom, meg ha ez igaz is, hisz az egy atlag magyar autos fel eves futasteljesitmenye.

Igen, a bejáratás utáni párezres olajcserét nem javasolják. A 20e helyett 10e ciklust viszont igen.
Valami sw-es varázslás szerintem szinte mindben van, főleg ami kisköbcentis turbós.

Manual, benyásra:
Az első 1000 km megtétele során ne haladjon
130 km/h sebességnél gyorsabban, és a
legnagyobb fordulatszám 3000 és 3500 ford/
perc között legyen.
A gépkocsi csak körülbelül 3000 km megtétele
után nyújtja teljesítménye maximumát.


Diesel manual:
Az első 1500 km elérésig a fordulatszám
ne haladja meg a 2500 ford/perc értéket.
Ezután már gyorsabban is vezethet, de ne
felejtse el, hogy gépkocsija csak 6000 km
megtétele után adja teljesítménye maximumát.
Hideg motor esetén ne gyorsítson intenzíven,
és ne járassa a motort túlságosan
magas fordulatszámon.


Mondjuk korábban az opel is több10e km után táltosodott meg, egy A3-as "kikormolás" után. Szerviz szerint túlkíméltem... Valami biztos volt ott is, mert onnantól annak is leesett a fogyasztása egy litert.
  • Duster, előtte másik Duster, H-Astra kombi, Lacetti SW, Nubira3, Espero 2.0aut
  • Szfehérvár, Balaton, M7, Bp
attis

Nem elérhető Rammstein

  • Daewoo Maister!
  • ********
  • Hozzászólások: 2091
    • Profil megtekintése
Re:Eladó autók
« Válasz #323 Dátum: 2021 December, 18, 13:58:17 pm »
Talán a Corvette volt ilyen, hogy bejáratás miatt le volt tiltva a motor, aztán előkerültek a pacik. :yoyo: :fetreng: Ott is mérföld átlépése után jött meg az erő.

Csak azota 2021 van, es nem hogy a bejaratast, hanem mar a motorolaj par ezer km-nel valo cserejet sem javasoljak a szakertok. :) de mondjuk a 94-ben vasarolt uj suzukinal is apam megtaposta mar az elejen is neha-neha, h ne lustuljon. :)

A 6ezer km-t en soknak talalom, meg ha ez igaz is, hisz az egy atlag magyar autos fel eves futasteljesitmenye.

Igen, a bejáratás utáni párezres olajcserét nem javasolják. A 20e helyett 10e ciklust viszont igen.
Valami sw-es varázslás szerintem szinte mindben van, főleg ami kisköbcentis turbós.

Manual, benyásra:
Az első 1000 km megtétele során ne haladjon
130 km/h sebességnél gyorsabban, és a
legnagyobb fordulatszám 3000 és 3500 ford/
perc között legyen.
A gépkocsi csak körülbelül 3000 km megtétele
után nyújtja teljesítménye maximumát.


Diesel manual:
Az első 1500 km elérésig a fordulatszám
ne haladja meg a 2500 ford/perc értéket.
Ezután már gyorsabban is vezethet, de ne
felejtse el, hogy gépkocsija csak 6000 km
megtétele után adja teljesítménye maximumát.
Hideg motor esetén ne gyorsítson intenzíven,
és ne járassa a motort túlságosan
magas fordulatszámon.


Mondjuk korábban az opel is több10e km után táltosodott meg, egy A3-as "kikormolás" után. Szerviz szerint túlkíméltem... Valami biztos volt ott is, mert onnantól annak is leesett a fogyasztása egy litert.

Hat en ilyet egy autonal sem figyeltem meg. :) igen, ezt a fordulatszam ajanlast a swiftnel is irtak anno, de erre mondta fater, h jobb a dinamikus bejaratas. En azota is ehhez tartom magam. A 6ezer km-t tovabbra is soknak talalom. Dustert azert nem a magas futasteljesitmenyu emberek veszik. Akkor akar fel-egy evig csokkentett teljesitmennyel hajtja? Hat lelke rajta, de ilyet szerintem a gyartok tobbsege evtizedek ota nem csinal.
Epica 2.0 D

Nem elérhető vacsek

  • Klubtag
  • Ismer olyat akinek Daewoo-ja van
  • ******
  • Hozzászólások: 416
  • Nem: Férfi
    • Profil megtekintése
Re:Eladó autók
« Válasz #324 Dátum: 2021 December, 18, 21:50:27 pm »
Talán a Corvette volt ilyen, hogy bejáratás miatt le volt tiltva a motor, aztán előkerültek a pacik. :yoyo: :fetreng: Ott is mérföld átlépése után jött meg az erő.

Csak azota 2021 van, es nem hogy a bejaratast, hanem mar a motorolaj par ezer km-nel valo cserejet sem javasoljak a szakertok. :) de mondjuk a 94-ben vasarolt uj suzukinal is apam megtaposta mar az elejen is neha-neha, h ne lustuljon. :)

A 6ezer km-t en soknak talalom, meg ha ez igaz is, hisz az egy atlag magyar autos fel eves futasteljesitmenye.

Igen, a bejáratás utáni párezres olajcserét nem javasolják. A 20e helyett 10e ciklust viszont igen.
Valami sw-es varázslás szerintem szinte mindben van, főleg ami kisköbcentis turbós.

Manual, benyásra:
Az első 1000 km megtétele során ne haladjon
130 km/h sebességnél gyorsabban, és a
legnagyobb fordulatszám 3000 és 3500 ford/
perc között legyen.
A gépkocsi csak körülbelül 3000 km megtétele
után nyújtja teljesítménye maximumát.


Diesel manual:
Az első 1500 km elérésig a fordulatszám
ne haladja meg a 2500 ford/perc értéket.
Ezután már gyorsabban is vezethet, de ne
felejtse el, hogy gépkocsija csak 6000 km
megtétele után adja teljesítménye maximumát.
Hideg motor esetén ne gyorsítson intenzíven,
és ne járassa a motort túlságosan
magas fordulatszámon.


Mondjuk korábban az opel is több10e km után táltosodott meg, egy A3-as "kikormolás" után. Szerviz szerint túlkíméltem... Valami biztos volt ott is, mert onnantól annak is leesett a fogyasztása egy litert.

Hat en ilyet egy autonal sem figyeltem meg. :) igen, ezt a fordulatszam ajanlast a swiftnel is irtak anno, de erre mondta fater, h jobb a dinamikus bejaratas. En azota is ehhez tartom magam. A 6ezer km-t tovabbra is soknak talalom. Dustert azert nem a magas futasteljesitmenyu emberek veszik. Akkor akar fel-egy evig csokkentett teljesitmennyel hajtja? Hat lelke rajta, de ilyet szerintem a gyartok tobbsege evtizedek ota nem csinal.
Képzeld el, újgazdag család a hegyen lakik. Esetleg hó is van időnként ezért apuka vesz egy dízel Dustert (mer mezőgazdasági "vállakozó" a lelkem és occsón jut hozzá a gázolajhoz) az asszonkának, hogy a prontyokat oviba, bölcsibe tudja hordani meg a 3 km-re lévő kisboltba le tudjon ugrani ha kifogyott otthon a tejföl a töltött kápsztához. Na és akkor a 6000km-t majd 2 év alatt teszi meg a kocsi.  :rohog: :rohog: :rohog:
Szóval ez szerintem túl van misztifikálva. Vagy már annyira spórolnak az anyaggal a kocsikban (költséghatékonyság súly, környezetvédelem miatt), hogy ennyire érzékenyek lennének? Azért egy dízel autót nagyon kevés boyracer vesz. (Persze egy régebbi Leon cupra PD TDI azért ment mint a mérgezett egér)
  • Lanos 1,5 8V 2000.03
  • Budapest, Sárbogárd

Nem elérhető attis

  • Daewoo-Chevy God!
  • ***
  • Hozzászólások: 7523
    • Profil megtekintése
Re:Eladó autók
« Válasz #325 Dátum: 2021 December, 19, 08:58:58 am »
Talán a Corvette volt ilyen, hogy bejáratás miatt le volt tiltva a motor, aztán előkerültek a pacik. :yoyo: :fetreng: Ott is mérföld átlépése után jött meg az erő.

Csak azota 2021 van, es nem hogy a bejaratast, hanem mar a motorolaj par ezer km-nel valo cserejet sem javasoljak a szakertok. :) de mondjuk a 94-ben vasarolt uj suzukinal is apam megtaposta mar az elejen is neha-neha, h ne lustuljon. :)

A 6ezer km-t en soknak talalom, meg ha ez igaz is, hisz az egy atlag magyar autos fel eves futasteljesitmenye.

Igen, a bejáratás utáni párezres olajcserét nem javasolják. A 20e helyett 10e ciklust viszont igen.
Valami sw-es varázslás szerintem szinte mindben van, főleg ami kisköbcentis turbós.

Manual, benyásra:
Az első 1000 km megtétele során ne haladjon
130 km/h sebességnél gyorsabban, és a
legnagyobb fordulatszám 3000 és 3500 ford/
perc között legyen.
A gépkocsi csak körülbelül 3000 km megtétele
után nyújtja teljesítménye maximumát.


Diesel manual:
Az első 1500 km elérésig a fordulatszám
ne haladja meg a 2500 ford/perc értéket.
Ezután már gyorsabban is vezethet, de ne
felejtse el, hogy gépkocsija csak 6000 km
megtétele után adja teljesítménye maximumát.
Hideg motor esetén ne gyorsítson intenzíven,
és ne járassa a motort túlságosan
magas fordulatszámon.


Mondjuk korábban az opel is több10e km után táltosodott meg, egy A3-as "kikormolás" után. Szerviz szerint túlkíméltem... Valami biztos volt ott is, mert onnantól annak is leesett a fogyasztása egy litert.

Hat en ilyet egy autonal sem figyeltem meg. :) igen, ezt a fordulatszam ajanlast a swiftnel is irtak anno, de erre mondta fater, h jobb a dinamikus bejaratas. En azota is ehhez tartom magam. A 6ezer km-t tovabbra is soknak talalom. Dustert azert nem a magas futasteljesitmenyu emberek veszik. Akkor akar fel-egy evig csokkentett teljesitmennyel hajtja? Hat lelke rajta, de ilyet szerintem a gyartok tobbsege evtizedek ota nem csinal.

S mivel tök ugyanez a motor van az összes hasonló renaultban, kisnissanban világszerte, vélhetően csökkentett teljesítménnyel veszik azokat is. Lehet megnézek egy rönyó manualt is.
Megnéztem, nincs új  a nap alatt. Kadjar:
http://hu.e-guide.renault.com/sites/default/files/pdfs/hun/HFE/Kadjar-1161-7_HUN.pdf 2.2-es pont.

Kia Ceed: • Ne pörgesse feleslegesen a motort.• Vezetés közben tartsa a motorfordulatszámot (rpm, vagy fordulat/perc) 2.000 és 4.000 rpm között.• Ne üzemeltesse a motort sokáig egyadott (akár alacsony, akár magas)fordulatszámon. A motorfordulatszámának gyakori változtatásaszükséges a bejáratás alatt.• A fékek helyes bejáródása érdekébenkerülje a hirtelen fékezéseket,természetesen a vészhelyzeteketkivéve.• Az első 2.000 km alatt ne vontassonutánfutót, lakókocsit.
  • Duster, előtte másik Duster, H-Astra kombi, Lacetti SW, Nubira3, Espero 2.0aut
  • Szfehérvár, Balaton, M7, Bp
attis

Nem elérhető attis

  • Daewoo-Chevy God!
  • ***
  • Hozzászólások: 7523
    • Profil megtekintése
Re:Eladó autók
« Válasz #326 Dátum: 2021 December, 19, 09:45:03 am »
Talán a Corvette volt ilyen, hogy bejáratás miatt le volt tiltva a motor, aztán előkerültek a pacik. :yoyo: :fetreng: Ott is mérföld átlépése után jött meg az erő.

Csak azota 2021 van, es nem hogy a bejaratast, hanem mar a motorolaj par ezer km-nel valo cserejet sem javasoljak a szakertok. :) de mondjuk a 94-ben vasarolt uj suzukinal is apam megtaposta mar az elejen is neha-neha, h ne lustuljon. :)

A 6ezer km-t en soknak talalom, meg ha ez igaz is, hisz az egy atlag magyar autos fel eves futasteljesitmenye.

Igen, a bejáratás utáni párezres olajcserét nem javasolják. A 20e helyett 10e ciklust viszont igen.
Valami sw-es varázslás szerintem szinte mindben van, főleg ami kisköbcentis turbós.

Manual, benyásra:
Az első 1000 km megtétele során ne haladjon
130 km/h sebességnél gyorsabban, és a
legnagyobb fordulatszám 3000 és 3500 ford/
perc között legyen.
A gépkocsi csak körülbelül 3000 km megtétele
után nyújtja teljesítménye maximumát.


Diesel manual:
Az első 1500 km elérésig a fordulatszám
ne haladja meg a 2500 ford/perc értéket.
Ezután már gyorsabban is vezethet, de ne
felejtse el, hogy gépkocsija csak 6000 km
megtétele után adja teljesítménye maximumát.
Hideg motor esetén ne gyorsítson intenzíven,
és ne járassa a motort túlságosan
magas fordulatszámon.


Mondjuk korábban az opel is több10e km után táltosodott meg, egy A3-as "kikormolás" után. Szerviz szerint túlkíméltem... Valami biztos volt ott is, mert onnantól annak is leesett a fogyasztása egy litert.

Hat en ilyet egy autonal sem figyeltem meg. :) igen, ezt a fordulatszam ajanlast a swiftnel is irtak anno, de erre mondta fater, h jobb a dinamikus bejaratas. En azota is ehhez tartom magam. A 6ezer km-t tovabbra is soknak talalom. Dustert azert nem a magas futasteljesitmenyu emberek veszik. Akkor akar fel-egy evig csokkentett teljesitmennyel hajtja? Hat lelke rajta, de ilyet szerintem a gyartok tobbsege evtizedek ota nem csinal.
Képzeld el, újgazdag család a hegyen lakik. Esetleg hó is van időnként ezért apuka vesz egy dízel Dustert (mer mezőgazdasági "vállakozó" a lelkem és occsón jut hozzá a gázolajhoz) az asszonkának, hogy a prontyokat oviba, bölcsibe tudja hordani meg a 3 km-re lévő kisboltba le tudjon ugrani ha kifogyott otthon a tejföl a töltött kápsztához. Na és akkor a 6000km-t majd 2 év alatt teszi meg a kocsi.  :rohog: :rohog: :rohog:
Szóval ez szerintem túl van misztifikálva. Vagy már annyira spórolnak az anyaggal a kocsikban (költséghatékonyság súly, környezetvédelem miatt), hogy ennyire érzékenyek lennének? Azért egy dízel autót nagyon kevés boyracer vesz. (Persze egy régebbi Leon cupra PD TDI azért ment mint a mérgezett egér)

Az első 1500 km-t írja. Az kb másfél tank gázolaj. Annyit az ember újautóörömködésből kijár belőle az első pár nap alatt. Szerintem. Utána eccercsak táltos üzemmódba vált valamikor :) Amúgy ja, feleségem fél év alatt nem tett bele 2ezret, mondtam, na akkor a tiéddel megyünk kirándulni!
  • Duster, előtte másik Duster, H-Astra kombi, Lacetti SW, Nubira3, Espero 2.0aut
  • Szfehérvár, Balaton, M7, Bp
attis

Nem elérhető SRGedeon

  • Klubtag
  • Daewoo-Chevy Mennyországban!
  • *
  • Hozzászólások: 2830
  • Nem: Férfi
  • Leganza 2.0 CDX 1999 Nagykanizsa
    • Profil megtekintése
Re:Eladó autók
« Válasz #327 Dátum: 2021 December, 20, 07:54:43 am »
Mondjuk ebben a “feleség” üzemmódban nincs is semmi jelentősége annak, hogy alszik a pacik fele. Régen biztosan volt értelme a bejáratásnak. Hajdan a Volgán fél év alatt kétszer cseréltünk dugattyúkat, (cseréltünk, mert otthon történt az udvaron, én a segéd voltam) az első garnitúrával nem bírta ki az apu, hogy ne előzze meg a Trabit az emelkedőn. Az emelkedő tetején meg is torpant rendesen, onnantól nem volt normális. Szép a megégett, meghúzott oldalfalú dugattyú.
  • Leganza 2.0 CDX 1999
  • Nagykanizsa (Sárbogárd - Szeged)
A veréb tud repülni, mégis milyen sokat üldögél az ágon!

Nem elérhető attis

  • Daewoo-Chevy God!
  • ***
  • Hozzászólások: 7523
    • Profil megtekintése
Re:Eladó autók
« Válasz #328 Dátum: 2021 December, 20, 09:22:34 am »
Mondjuk ebben a “feleség” üzemmódban nincs is semmi jelentősége annak, hogy alszik a pacik fele. Régen biztosan volt értelme a bejáratásnak. Hajdan a Volgán fél év alatt kétszer cseréltünk dugattyúkat, (cseréltünk, mert otthon történt az udvaron, én a segéd voltam) az első garnitúrával nem bírta ki az apu, hogy ne előzze meg a Trabit az emelkedőn. Az emelkedő tetején meg is torpant rendesen, onnantól nem volt normális. Szép a megégett, meghúzott oldalfalú dugattyú.

Vagy a megolvadt hajtókar csapágy- Kuncsaft elvitte a generálozott ladát pénteken. Vasárnap meg padlógázon hazatekert a balatonról, mert kezdődött a meccs. De csak hajtókar csapágyat cseréltünk  :hahota: :hahota:
Pedig mi mikrométerrel válogattuk össze az irdatlan tűrésű siklókat...
  • Duster, előtte másik Duster, H-Astra kombi, Lacetti SW, Nubira3, Espero 2.0aut
  • Szfehérvár, Balaton, M7, Bp
attis

Nem elérhető Rammstein

  • Daewoo Maister!
  • ********
  • Hozzászólások: 2091
    • Profil megtekintése
Re:Eladó autók
« Válasz #329 Dátum: 2021 December, 20, 09:40:37 am »
Talán a Corvette volt ilyen, hogy bejáratás miatt le volt tiltva a motor, aztán előkerültek a pacik. :yoyo: :fetreng: Ott is mérföld átlépése után jött meg az erő.

Csak azota 2021 van, es nem hogy a bejaratast, hanem mar a motorolaj par ezer km-nel valo cserejet sem javasoljak a szakertok. :) de mondjuk a 94-ben vasarolt uj suzukinal is apam megtaposta mar az elejen is neha-neha, h ne lustuljon. :)

A 6ezer km-t en soknak talalom, meg ha ez igaz is, hisz az egy atlag magyar autos fel eves futasteljesitmenye.

Igen, a bejáratás utáni párezres olajcserét nem javasolják. A 20e helyett 10e ciklust viszont igen.
Valami sw-es varázslás szerintem szinte mindben van, főleg ami kisköbcentis turbós.

Manual, benyásra:
Az első 1000 km megtétele során ne haladjon
130 km/h sebességnél gyorsabban, és a
legnagyobb fordulatszám 3000 és 3500 ford/
perc között legyen.
A gépkocsi csak körülbelül 3000 km megtétele
után nyújtja teljesítménye maximumát.


Diesel manual:
Az első 1500 km elérésig a fordulatszám
ne haladja meg a 2500 ford/perc értéket.
Ezután már gyorsabban is vezethet, de ne
felejtse el, hogy gépkocsija csak 6000 km
megtétele után adja teljesítménye maximumát.
Hideg motor esetén ne gyorsítson intenzíven,
és ne járassa a motort túlságosan
magas fordulatszámon.


Mondjuk korábban az opel is több10e km után táltosodott meg, egy A3-as "kikormolás" után. Szerviz szerint túlkíméltem... Valami biztos volt ott is, mert onnantól annak is leesett a fogyasztása egy litert.

Hat en ilyet egy autonal sem figyeltem meg. :) igen, ezt a fordulatszam ajanlast a swiftnel is irtak anno, de erre mondta fater, h jobb a dinamikus bejaratas. En azota is ehhez tartom magam. A 6ezer km-t tovabbra is soknak talalom. Dustert azert nem a magas futasteljesitmenyu emberek veszik. Akkor akar fel-egy evig csokkentett teljesitmennyel hajtja? Hat lelke rajta, de ilyet szerintem a gyartok tobbsege evtizedek ota nem csinal.
Képzeld el, újgazdag család a hegyen lakik. Esetleg hó is van időnként ezért apuka vesz egy dízel Dustert (mer mezőgazdasági "vállakozó" a lelkem és occsón jut hozzá a gázolajhoz) az asszonkának, hogy a prontyokat oviba, bölcsibe tudja hordani meg a 3 km-re lévő kisboltba le tudjon ugrani ha kifogyott otthon a tejföl a töltött kápsztához. Na és akkor a 6000km-t majd 2 év alatt teszi meg a kocsi.  :rohog: :rohog: :rohog:
Szóval ez szerintem túl van misztifikálva. Vagy már annyira spórolnak az anyaggal a kocsikban (költséghatékonyság súly, környezetvédelem miatt), hogy ennyire érzékenyek lennének? Azért egy dízel autót nagyon kevés boyracer vesz. (Persze egy régebbi Leon cupra PD TDI azért ment mint a mérgezett egér)

Az első 1500 km-t írja. Az kb másfél tank gázolaj. Annyit az ember újautóörömködésből kijár belőle az első pár nap alatt. Szerintem. Utána eccercsak táltos üzemmódba vált valamikor :) Amúgy ja, feleségem fél év alatt nem tett bele 2ezret, mondtam, na akkor a tiéddel megyünk kirándulni!

Egyrészt te írtad a 6ezer km-t, nem én találtam ki. :) Másrészt az idézett KIA nem ír semmit a teljesítményről. Az idézett Renault manual meg 3ezer km-t ír a teljesítményről, nem 6ezret. A max. fordulatszámos ajánlással egyetértek, de az kb. lefedi a normál autózás kereteit Magyarországon. Én sem szoktam 1-2 ezer km-ig padlózni az új autókat, de az idő alatt is kapnak 1-2 pörgősebb másodpercet a km haladtával egyre sűrűbben.

Azzal viszont bajom lenne, ha 6ezer km után jönne csak meg az ígért teljesítmény és ez számítógép által vezérelten jönne meg.
Epica 2.0 D

Nem elérhető attis

  • Daewoo-Chevy God!
  • ***
  • Hozzászólások: 7523
    • Profil megtekintése
Re:Eladó autók
« Válasz #330 Dátum: 2021 December, 20, 09:46:39 am »
Talán a Corvette volt ilyen, hogy bejáratás miatt le volt tiltva a motor, aztán előkerültek a pacik. :yoyo: :fetreng: Ott is mérföld átlépése után jött meg az erő.

Csak azota 2021 van, es nem hogy a bejaratast, hanem mar a motorolaj par ezer km-nel valo cserejet sem javasoljak a szakertok. :) de mondjuk a 94-ben vasarolt uj suzukinal is apam megtaposta mar az elejen is neha-neha, h ne lustuljon. :)

A 6ezer km-t en soknak talalom, meg ha ez igaz is, hisz az egy atlag magyar autos fel eves futasteljesitmenye.

Igen, a bejáratás utáni párezres olajcserét nem javasolják. A 20e helyett 10e ciklust viszont igen.
Valami sw-es varázslás szerintem szinte mindben van, főleg ami kisköbcentis turbós.

Manual, benyásra:
Az első 1000 km megtétele során ne haladjon
130 km/h sebességnél gyorsabban, és a
legnagyobb fordulatszám 3000 és 3500 ford/
perc között legyen.
A gépkocsi csak körülbelül 3000 km megtétele
után nyújtja teljesítménye maximumát.


Diesel manual:
Az első 1500 km elérésig a fordulatszám
ne haladja meg a 2500 ford/perc értéket.
Ezután már gyorsabban is vezethet, de ne
felejtse el, hogy gépkocsija csak 6000 km
megtétele után adja teljesítménye maximumát.
Hideg motor esetén ne gyorsítson intenzíven,
és ne járassa a motort túlságosan
magas fordulatszámon.


Mondjuk korábban az opel is több10e km után táltosodott meg, egy A3-as "kikormolás" után. Szerviz szerint túlkíméltem... Valami biztos volt ott is, mert onnantól annak is leesett a fogyasztása egy litert.

Hat en ilyet egy autonal sem figyeltem meg. :) igen, ezt a fordulatszam ajanlast a swiftnel is irtak anno, de erre mondta fater, h jobb a dinamikus bejaratas. En azota is ehhez tartom magam. A 6ezer km-t tovabbra is soknak talalom. Dustert azert nem a magas futasteljesitmenyu emberek veszik. Akkor akar fel-egy evig csokkentett teljesitmennyel hajtja? Hat lelke rajta, de ilyet szerintem a gyartok tobbsege evtizedek ota nem csinal.
Képzeld el, újgazdag család a hegyen lakik. Esetleg hó is van időnként ezért apuka vesz egy dízel Dustert (mer mezőgazdasági "vállakozó" a lelkem és occsón jut hozzá a gázolajhoz) az asszonkának, hogy a prontyokat oviba, bölcsibe tudja hordani meg a 3 km-re lévő kisboltba le tudjon ugrani ha kifogyott otthon a tejföl a töltött kápsztához. Na és akkor a 6000km-t majd 2 év alatt teszi meg a kocsi.  :rohog: :rohog: :rohog:
Szóval ez szerintem túl van misztifikálva. Vagy már annyira spórolnak az anyaggal a kocsikban (költséghatékonyság súly, környezetvédelem miatt), hogy ennyire érzékenyek lennének? Azért egy dízel autót nagyon kevés boyracer vesz. (Persze egy régebbi Leon cupra PD TDI azért ment mint a mérgezett egér)

Az első 1500 km-t írja. Az kb másfél tank gázolaj. Annyit az ember újautóörömködésből kijár belőle az első pár nap alatt. Szerintem. Utána eccercsak táltos üzemmódba vált valamikor :) Amúgy ja, feleségem fél év alatt nem tett bele 2ezret, mondtam, na akkor a tiéddel megyünk kirándulni!

Egyrészt te írtad a 6ezer km-t, nem én találtam ki. :) Másrészt az idézett KIA nem ír semmit a teljesítményről. Az idézett Renault manual meg 3ezer km-t ír a teljesítményről, nem 6ezret. A max. fordulatszámos ajánlással egyetértek, de az kb. lefedi a normál autózás kereteit Magyarországon. Én sem szoktam 1-2 ezer km-ig padlózni az új autókat, de az idő alatt is kapnak 1-2 pörgősebb másodpercet a km haladtával egyre sűrűbben.

Azzal viszont bajom lenne, ha 6ezer km után jönne csak meg az ígért teljesítmény és ez számítógép által vezérelten jönne meg.

olv el figyelmesen. benzinesre és dieselre mást ír. és nem 6e a bejáratás, csak 1000-1500. A motorerő jön meg 6000km után. Ezt írtam.
Ja, a kia más motorokat gyárt, vagy máshogy kezeli, vagy el sem mondja, ennyi. Más pr céggel dolgoztat  :fetreng:
  • Duster, előtte másik Duster, H-Astra kombi, Lacetti SW, Nubira3, Espero 2.0aut
  • Szfehérvár, Balaton, M7, Bp
attis

Nem elérhető Rammstein

  • Daewoo Maister!
  • ********
  • Hozzászólások: 2091
    • Profil megtekintése
Re:Eladó autók
« Válasz #331 Dátum: 2021 December, 20, 10:03:10 am »
Talán a Corvette volt ilyen, hogy bejáratás miatt le volt tiltva a motor, aztán előkerültek a pacik. :yoyo: :fetreng: Ott is mérföld átlépése után jött meg az erő.

Csak azota 2021 van, es nem hogy a bejaratast, hanem mar a motorolaj par ezer km-nel valo cserejet sem javasoljak a szakertok. :) de mondjuk a 94-ben vasarolt uj suzukinal is apam megtaposta mar az elejen is neha-neha, h ne lustuljon. :)

A 6ezer km-t en soknak talalom, meg ha ez igaz is, hisz az egy atlag magyar autos fel eves futasteljesitmenye.

Igen, a bejáratás utáni párezres olajcserét nem javasolják. A 20e helyett 10e ciklust viszont igen.
Valami sw-es varázslás szerintem szinte mindben van, főleg ami kisköbcentis turbós.

Manual, benyásra:
Az első 1000 km megtétele során ne haladjon
130 km/h sebességnél gyorsabban, és a
legnagyobb fordulatszám 3000 és 3500 ford/
perc között legyen.
A gépkocsi csak körülbelül 3000 km megtétele
után nyújtja teljesítménye maximumát.


Diesel manual:
Az első 1500 km elérésig a fordulatszám
ne haladja meg a 2500 ford/perc értéket.
Ezután már gyorsabban is vezethet, de ne
felejtse el, hogy gépkocsija csak 6000 km
megtétele után adja teljesítménye maximumát.
Hideg motor esetén ne gyorsítson intenzíven,
és ne járassa a motort túlságosan
magas fordulatszámon.


Mondjuk korábban az opel is több10e km után táltosodott meg, egy A3-as "kikormolás" után. Szerviz szerint túlkíméltem... Valami biztos volt ott is, mert onnantól annak is leesett a fogyasztása egy litert.

Hat en ilyet egy autonal sem figyeltem meg. :) igen, ezt a fordulatszam ajanlast a swiftnel is irtak anno, de erre mondta fater, h jobb a dinamikus bejaratas. En azota is ehhez tartom magam. A 6ezer km-t tovabbra is soknak talalom. Dustert azert nem a magas futasteljesitmenyu emberek veszik. Akkor akar fel-egy evig csokkentett teljesitmennyel hajtja? Hat lelke rajta, de ilyet szerintem a gyartok tobbsege evtizedek ota nem csinal.
Képzeld el, újgazdag család a hegyen lakik. Esetleg hó is van időnként ezért apuka vesz egy dízel Dustert (mer mezőgazdasági "vállakozó" a lelkem és occsón jut hozzá a gázolajhoz) az asszonkának, hogy a prontyokat oviba, bölcsibe tudja hordani meg a 3 km-re lévő kisboltba le tudjon ugrani ha kifogyott otthon a tejföl a töltött kápsztához. Na és akkor a 6000km-t majd 2 év alatt teszi meg a kocsi.  :rohog: :rohog: :rohog:
Szóval ez szerintem túl van misztifikálva. Vagy már annyira spórolnak az anyaggal a kocsikban (költséghatékonyság súly, környezetvédelem miatt), hogy ennyire érzékenyek lennének? Azért egy dízel autót nagyon kevés boyracer vesz. (Persze egy régebbi Leon cupra PD TDI azért ment mint a mérgezett egér)

Az első 1500 km-t írja. Az kb másfél tank gázolaj. Annyit az ember újautóörömködésből kijár belőle az első pár nap alatt. Szerintem. Utána eccercsak táltos üzemmódba vált valamikor :) Amúgy ja, feleségem fél év alatt nem tett bele 2ezret, mondtam, na akkor a tiéddel megyünk kirándulni!

Egyrészt te írtad a 6ezer km-t, nem én találtam ki. :) Másrészt az idézett KIA nem ír semmit a teljesítményről. Az idézett Renault manual meg 3ezer km-t ír a teljesítményről, nem 6ezret. A max. fordulatszámos ajánlással egyetértek, de az kb. lefedi a normál autózás kereteit Magyarországon. Én sem szoktam 1-2 ezer km-ig padlózni az új autókat, de az idő alatt is kapnak 1-2 pörgősebb másodpercet a km haladtával egyre sűrűbben.

Azzal viszont bajom lenne, ha 6ezer km után jönne csak meg az ígért teljesítmény és ez számítógép által vezérelten jönne meg.

olv el figyelmesen. benzinesre és dieselre mást ír. és nem 6e a bejáratás, csak 1000-1500. A motorerő jön meg 6000km után. Ezt írtam.
Ja, a kia más motorokat gyárt, vagy máshogy kezeli, vagy el sem mondja, ennyi. Más pr céggel dolgoztat  :fetreng:

Nem emlékszem, hogy bejáratásról írtam volna. Te írtad, hogy 6ezer km után jön meg a max. teljesítmény és erről írtam, hogy soknak tartom.

A KIA alapból ad 7 év vagy 150ezer km garanciát évek óta a hajtásláncra. ;) Szóval nekik kevésbé lenne érdekük maguk ellen beszélni.
Epica 2.0 D

Nem elérhető attis

  • Daewoo-Chevy God!
  • ***
  • Hozzászólások: 7523
    • Profil megtekintése
Re:Eladó autók
« Válasz #332 Dátum: 2022 Január, 06, 10:10:34 am »
Végül nem adtam el a Dustert. Nekem ugye van az új, az én régimbe  meg átült az asszony. Ahogy Rammstein mondta, kevés km, ismert előélet  :yoyo:
Az övét meg eladtam, 1 nap alatt. Reggel 04:20-ás vonattal jött érte az ember 290 km-ről. Mint mondta 1000-1500 jégkáros autó volt Debrecen környékén, szóval ne onnan vegyetek :)

Szóval elment a legrövidebb ideig birtokolt autóm...
« Utoljára szerkesztve: 2022 Január, 06, 20:13:02 pm írta attis »
  • Duster, előtte másik Duster, H-Astra kombi, Lacetti SW, Nubira3, Espero 2.0aut
  • Szfehérvár, Balaton, M7, Bp
attis

Nem elérhető attis

  • Daewoo-Chevy God!
  • ***
  • Hozzászólások: 7523
    • Profil megtekintése
Re:Eladó autók
« Válasz #333 Dátum: 2022 Január, 11, 14:27:18 pm »
Végül nem adtam el a Dustert. Nekem ugye van az új, az én régimbe  meg átült az asszony. Ahogy Rammstein mondta, kevés km, ismert előélet  :yoyo:
Az övét meg eladtam, 1 nap alatt. Reggel 04:20-ás vonattal jött érte az ember 290 km-ről. Mint mondta 1000-1500 jégkáros autó volt Debrecen környékén, szóval ne onnan vegyetek :)

Szóval elment a legrövidebb ideig birtokolt autóm...

Felkerült a kisautó a hahura. Szépen lefújták/kipolírozták a sarkát (a lökösön volt ütődés, lepattant a festés), kitakarították. A km is annyit nőtt, hogy hazavitték lábon,  Rátettek 9% árrést, de szemmel láthatóan foglalkoztak is vele, meg kidobták a használt szőnyeget is elölről (hátsókat nem), meg el is jöttek érte, haza is vitték. Valaki majd boldog lesz vele  :oke:



  • Duster, előtte másik Duster, H-Astra kombi, Lacetti SW, Nubira3, Espero 2.0aut
  • Szfehérvár, Balaton, M7, Bp
attis