Szerző Téma: Re: Tico tuning!  (Megtekintve 86892 alkalommal)

0 Felhasználó és 1 vendég van a témában

csonyek

  • Vendég
Re: Tico tuning!
« Válasz #140 Dátum: 2012 Április, 26, 17:15:59 pm »
örülök hogy egyre többen szeretik eme kicsi kocsit szépítgetni. Nézzétek meg eme gyöngyszemet: http://auto.bazos.sk/inzerat/14955354/Tico-08.php és hozzá egy kérdés, nem tudja valaki hogy meik daihatsu-n voltak ien felnik???

csonyek

  • Vendég
Re: Tico tuning!
« Válasz #141 Dátum: 2012 Április, 26, 17:27:08 pm »

Zsozsesz

  • Vendég
Re: Tico tuning!
« Válasz #142 Dátum: 2012 Május, 07, 16:39:59 pm »
Sziasztok! :yoyo:
Ha valaki tud elfogadható áron hátsó szárnyat,kérem jelezze :ima:
Próbáltam keresgélni,de sajna semmi eredmény nem volt.
Olyan a csomagtérajtóm,ami gyárilag ki van fúrva,és szeretném az
odaillő alkatrészt megtalálni (no meg jól is néz ki vele a gépezet).
Üdv:Zs

efotts

  • Vendég
Re: Tico tuning!
« Válasz #143 Dátum: 2012 November, 01, 00:57:45 am »
Sziasztok!

A 98-as Ticóm műszerfala átfestésén gondolkodom, a szürke helyett feketét szeretnék. Olvastam karbonos áthúzásról, de nem tetszik a minta, valamint elég drága is. Esetleg van tapasztalata valakinek műszerfal festésről, vagy valamilyen módon történő "fóliázásról". A szélvédő mellett felfelé futó két elemet be tudnám vonni bőrrel, viszont a műszerfal "átszinezésénél" elakadtam, nem tudom, hogy oldjam meg.
Ebben szeretnék segítséget kérni valakitől.

Előre is köszönöm

bubuka026

  • Vendég
Re:Re: Tico tuning!
« Válasz #144 Dátum: 2012 November, 19, 20:19:03 pm »
Sziasztok! Ma sikeresen eltörött az egyik keréktőcsavarom jobb hátul. Az egyik fele a kocsiba a másik fele a kerékanya kulcsban van. Mit tanácsoltok mit csináljak vele hogy gyorsan készlehessen az én kis égszerdobozkám.

bubuka026

  • Vendég
Re: Tico tuning!
« Válasz #145 Dátum: 2012 November, 19, 20:31:15 pm »
Helló!
Faterom az össze zúzott seat ibizáján fújta át a műszerfalat, sima spray festékkel..igaz száradt vagy 3 napig de egész jó lett, persze nem egy gyári kinézet de elfogadható. Persze ezt inkább elrettentésnek írtam hogy ilyesmivel ne próbálkozz. Legalább egy fajta módszer kihúzva. :)

Nem elérhető crysman

  • Látott már olyat, aki látott Daewoo-t
  • **
  • Hozzászólások: 100
  • Nem: Férfi
    • Profil megtekintése
Re:Re: Tico tuning!
« Válasz #146 Dátum: 2012 November, 19, 21:02:00 pm »
Sziasztok! Ma sikeresen eltörött az egyik keréktőcsavarom jobb hátul. Az egyik fele a kocsiba a másik fele a kerékanya kulcsban van. Mit tanácsoltok mit csináljak vele hogy gyorsan készlehessen az én kis égszerdobozkám.

Szia!

Szerintem először szerezz be néhány tőcsavart, aztán pedig szedd le a fékdobot és akkor ki tudod cserélni.  :oke:
  • Daewoo Tico SX 1997 239000 km
  • Kaposvár
Fantas-Tico

elek.istvan.ei

  • Vendég
Re: Tico tuning!
« Válasz #147 Dátum: 2014 Április, 16, 11:08:53 am »
Sziasztok!
Olvastam hogy van aki már rakott fel 13" mas felnit Tico-ra.
Ezzel kapcsolatban lenne kérdésem.
Nyomtáv szélesítés és 13" felni (szélesebb gumi) megérné-e?
Ezen felül lengéscsillapító nekem elég gyengécske már. Nem tudom lehet-e valamit kezdeni vele hogy picit lejjebb kerüljön az autó és, hogy erősebb legyen? Ha nem lehet akkor milyen fajtát érné meg venni?
Az utolsó kérdésem pedig hogy az automata szívató részt valahol megtudom javíttatni? Mert akikhez elvittem a kocsi szervizkönyve alapján sem tudta meg csinálni és most egyáltalán nincs benne.
Előre is köszönöm a válaszokat és a tanácsokat.
Elég kezdő vagyok ezen téren ezért kérem nézzétek el tudatlanságomat.
Köszönöm!

Nem elérhető crysman

  • Látott már olyat, aki látott Daewoo-t
  • **
  • Hozzászólások: 100
  • Nem: Férfi
    • Profil megtekintése
Re: Tico tuning!
« Válasz #148 Dátum: 2014 Április, 16, 19:31:27 pm »
Sziasztok!
Olvastam hogy van aki már rakott fel 13" mas felnit Tico-ra.
Ezzel kapcsolatban lenne kérdésem.
Nyomtáv szélesítés és 13" felni (szélesebb gumi) megérné-e?
Ezen felül lengéscsillapító nekem elég gyengécske már. Nem tudom lehet-e valamit kezdeni vele hogy picit lejjebb kerüljön az autó és, hogy erősebb legyen? Ha nem lehet akkor milyen fajtát érné meg venni?
Az utolsó kérdésem pedig hogy az automata szívató részt valahol megtudom javíttatni? Mert akikhez elvittem a kocsi szervizkönyve alapján sem tudta meg csinálni és most egyáltalán nincs benne.
Előre is köszönöm a válaszokat és a tanácsokat.
Elég kezdő vagyok ezen téren ezért kérem nézzétek el tudatlanságomat.
Köszönöm!

Szia!

A karburátor terén tudok segíteni.  :oke:
  • Daewoo Tico SX 1997 239000 km
  • Kaposvár
Fantas-Tico

Lang Otto

  • Vendég
Re: Tico tuning!
« Válasz #149 Dátum: 2015 Július, 16, 20:26:17 pm »
Hallo Ottó vagyok.
Örömmel látom.hogy vérge valaki ért a Tico carburátorjához !
Sajnos egy rossz helyen tankokás után kezdett a kocsi ugrállni.majd egy idő után teljesen elment az alapjárata.
Már egy jó hónapja cask úgy tudok jární vele .hogy a gázmadzagot kellet megfeszíteni (mint a 2 ütemes motorokon) mert most csak így tudom használlni.
Nem jó ha rángat lefullad minden lámpánál mert a sok újraindítózás és felesleges kuplungozás tönkreteszi az egész autót.
Valószinű a hideginditó pillangószeleppel van gond de az azt tartó műanyag fehér kis fogaskereket nem lehet kioldaní.
A koraiakra jellemző rohammunkára tudok csak gondolni.hogy oda csupa keresztslicces (flipp) csavarok kerűltek noha mint szervizelhető alkatrésznek kimondottan hatlapfejű vagy hatlapos bemarású csavarok kellettek volna. Az aluminiúm házba a vas csavarok berohadnak (össze oxidálodnak a sok hő és fagyhatás miatt és nem lehet kihajtaní  csak kivésní őket ,ami az aluminium ház törésével járhat. Talán ha van légkompreszzoros csavarhúzója a szervíznek az talán kirázza,kölönben jöhet az idegelő operáció kiszedni a rugó beállitásához feltétlen szükséges három csavart.
Ez már sikerült néhány éve de most ugyanúgy hasonlóak a tünetek mint akkor ,most is ennek állításával kezdeném az alapjárat beállítását.
Sajnos nincs semilyen rajzom se szervizkönyvem a kis Ticómhoz így csak mint technikus is csak a logikára tudok támaszkodni bármilyen szerelésnél,ami időigénye de általában sikeres.
Szívesen vennék bármilyen támogatást aki tanáccsal tudna ellátni az alapjárat esetleges hibáival kapcsolatban.
Amúgy azért is ragaszkodom ehhez a koreai kispolszkihoz mert csupán 7 e.km rel örökölltem egy rokonom után aki igen koros volt és pont ezeért nagyon lassan óvatossan vezette csak, tehát még most is még szinte új autónak tekintem a most már 18 eves kisautó.

Nem elérhető Tomy61

  • Klubtag
  • Daewoo Maister!
  • ********
  • Hozzászólások: 2201
  • Nem: Férfi
    • Profil megtekintése
Re: Tico tuning!
« Válasz #150 Dátum: 2015 Július, 16, 20:48:03 pm »
Hát itt szokták elcseszni az az egészet. A szakirodalom szerint el kel végezni az alapbeállításokat. Ezután fel kell melegíteni a motort és az alapjáratot beállítani (fordulatszám, CO). Persze ügyelni kell, hogy a hidegindító rendszer garantáltan "kikapcsolt" állapotban legyen. Ha ez rendben, akkor lehet elmenni sörözni, amíg a motor lehűl teljesen ((minimum 6 óra). Na ekkor lehet finomítani a hidegindító rendszert. A magyarázat egyszerű. Az alapjárati rendszer hidegindításkor is működik, ehhez ad "pluszt" a hidegindító rendszer. Ergo, ha nem jó a meleg alapjárat beszabályozása, kezdetét veszi egy soha véget nem érő szenvedés.

Nem elérhető Áron

  • Újonc
  • *
  • Hozzászólások: 3
    • Profil megtekintése
Re: Tico tuning!
« Válasz #151 Dátum: 2018 Április, 04, 14:03:53 pm »
Sziasztok,szép napot mindenkinek!

Budapesten tanulok gépészmérnökin, járműtechnika szakirányom.A szakdolgozatomat egy Tico motorikus tunningolásából írom.Szeretnék hozzá segítséget  kérni( tapasztalatok ilyen téren,stb...)Előre is nagyon köszönöm!
  • Tico
  • Budapest és környéke

Nem elérhető josh

  • Daewoo Maister!
  • ********
  • Hozzászólások: 2161
    • Profil megtekintése
Re: Tico tuning!
« Válasz #152 Dátum: 2018 Április, 04, 22:34:56 pm »
Sziasztok,szép napot mindenkinek!

Budapesten tanulok gépészmérnökin, járműtechnika szakirányom.A szakdolgozatomat egy Tico motorikus tunningolásából írom.Szeretnék hozzá segítséget  kérni( tapasztalatok ilyen téren,stb...)Előre is nagyon köszönöm!

Szerintem a motorjához nem nagyon nyúltak itthon hozzá. Inkább lengyeleknél. Választhattál volna elcsépeltebb típust is pl lada 1500 vagy egy opel c20ne/c20xe. De szerintem ennél a motornál is ugyanaz. Hatásfok növelés mindenféle áramlástechnikai trükkel, hogy sok levegőt kapjon, sok üzemanyagot, fordulatszám növelés és a nehezebb, hogy a hűtés és az olajzás módosítását is el kell végezni. Ajánlom Dr Hanula Barna előadásait és Havassy Péter előadásait. Youtube-on megtalálod őket. Az biztos, hogy modellező programok nélkül nagyon nehéz lesz.
  • Epica 2.0B Aut / 2.0D Aut
  • BP

Nem elérhető Áron

  • Újonc
  • *
  • Hozzászólások: 3
    • Profil megtekintése
Re: Tico tuning!
« Válasz #153 Dátum: 2018 Április, 29, 18:39:49 pm »
Köszönöm szépen! Azért ha akad valaki, aki már tuningolt ilyen, vagy hasonló autót motorikusan, nagyon megköszönöm, ha tud írni, pár tippet!
  • Tico
  • Budapest és környéke