Szerző Téma: Spark  (Megtekintve 194933 alkalommal)

0 Felhasználó és 1 vendég van a témában

Heloise

  • Vendég
Spark
« Dátum: 2005 Június, 10, 13:26:03 pm »
Helló! Úgy t?nik mától egy új SPARK tulajdonosa leszek, ma megyünk szerz?dést kötni. Aki most szeretne szintén egy ilyen aranyos kis jószágra beruházni, ebben a hónapban kedvezményekkel veheti meg.
/a kedvezménnyel együtt majdnem annyi az ára, mint a kifutó új Matizoké, szóval megéri. F?leg hogy azokban az alap-Matizokban nincs légzsák, a Spark-nál pedig széria  :)) /
Ha jöv? héten meglesz, jelentkezem a tapasztalatokkal!  :)) :bajnok:

Nem elérhető zsolt160

  • "A" volt Mozigépész!
  • Adminisztrátor
  • Daewoo-Chevy God!
  • *****
  • Hozzászólások: 6461
  • Nem: Férfi
  • Alelnök
    • Profil megtekintése
    • Ősrégi oldalam!
Re: Spark
« Válasz #1 Dátum: 2005 Június, 10, 14:30:51 pm »
Idézetet írta: "Heloise"
Helló! Úgy t?nik mától egy új SPARK tulajdonosa leszek, ma megyünk szerz?dést kötni. Aki most szeretne szintén egy ilyen aranyos kis jószágra beruházni, ebben a hónapban kedvezményekkel veheti meg.
/a kedvezménnyel együtt majdnem annyi az ára, mint a kifutó új Matizoké, szóval megéri. F?leg hogy azokban az alap-Matizokban nincs légzsák, a Spark-nál pedig széria  :)) /
Ha jöv? héten meglesz, jelentkezem a tapasztalatokkal!  :)) :bajnok:
Garatula!
Egyébként én kaptam Spark tesztvezetésre "meghívót", jöv?héten lesz csak Kaposváron demó autó, megyek és kipróbálom! :peace:
  • Chevrolet Lacetti 1.4 LPG!
  • Kaposvár


Kexy

  • Vendég
Re: Spark
« Válasz #2 Dátum: 2005 Június, 22, 08:57:24 am »
Idézetet írta: "Heloise"
Helló! Úgy t?nik mától egy új SPARK tulajdonosa leszek, ma megyünk szerz?dést kötni. Aki most szeretne szintén egy ilyen aranyos kis jószágra beruházni, ebben a hónapban kedvezményekkel veheti meg.
/a kedvezménnyel együtt majdnem annyi az ára, mint a kifutó új Matizoké, szóval megéri. F?leg hogy azokban az alap-Matizokban nincs légzsák, a Spark-nál pedig széria  :)) /
Ha jöv? héten meglesz, jelentkezem a tapasztalatokkal!  :)) :bajnok:


Gratula :D Nos nekem tervbe van veve momo sportkormany ezert nem hianyzik a legpukkancs :D Remelem soha nem lesz ra szukseged ;)

Lehet kapni 1.0 as sparkot? mert eddig csak 0.8 ast lattam meg probaltunk :D Klima ki 4 es padlogaz 3 muki (Kornel Wood en) es mint valami csiga gyorsult :D

Viper nalatok dinamikusan mozgott?

Jam es iszonyu halk es jo a hatso rugoja :D

K

Nem elérhető Viper

  • Daewoo-Chevy God!
  • ***
  • Hozzászólások: 12168
  • Nem: Férfi
  • R.I.P Nexia1.5 16V, Lacetti SW 1.6
    • Profil megtekintése
    • http://vipernexia.uw.hu/
Re: Spark
« Válasz #3 Dátum: 2005 Június, 22, 10:13:11 am »
Idézetet írta: "Kexy"
Lehet kapni 1.0 as sparkot? mert eddig csak 0.8 ast lattam meg probaltunk :D Klima ki 4 es padlogaz 3 muki (Kornel Wood en) es mint valami csiga gyorsult :D

Viper nalatok dinamikusan mozgott?

K

Lehet kapni 1.0-es Sparkot!!!
Az csak egy dolog, hogy a tesztautó 0.8-as volt!
Na azért mi 4 emberrel mentünk és folyamatosan klímával,
tehát nem volt valami dinamikus a kis 0.8-as!  :lol:
De meglep?en tetszett a kis kocsi, jó csöndes volt belül.
Bár én nem vennék, mert két ngyob ember beül és összeér a vállunk!
Ezt kipróbáltuk, mert tesómmal beültünk egymás mellé.
Na és persze a lábtér sem kielégít? elöl, legalább is nekem, mert folyamatosan nyomta a lábam a középkonzol, hiába toltam a leghátsó állásba az ülést, nem volt kényelmes!

Nem elérhető zsolt160

  • "A" volt Mozigépész!
  • Adminisztrátor
  • Daewoo-Chevy God!
  • *****
  • Hozzászólások: 6461
  • Nem: Férfi
  • Alelnök
    • Profil megtekintése
    • Ősrégi oldalam!
Spark
« Válasz #4 Dátum: 2005 Július, 06, 12:38:25 pm »
Chevrolet Spark tesztvezetés!

A kaposvári szalon jóvoltából sikerült kipróbálnom az új Sparkot, egy fapados 800 cm3 motorral, szervó nélkül.

Els? ránézésre a Spark kívülr?l is változott, igaz nem sokat, de ezt megszokhattuk, hisz az I és II széria között sem volt túl nagy a külömbség, de itt azért még is.



A motorháztet?n az ajtótól befelé egy éllel próbáltak hangot adni, hogy ez már nem a kis komikus szemmel ellátott kocsi, hanem egy új nemzedéke a koreai gyárnak. Ezért megváltoztatták a kocsi "szemét" is, ami számomra az Ignis-re hasonlít, viszont így talán még mogorvább a küls? megjelenése.



Igaz a lámpabúra élei a Spark esetében kicsit "szögletesebbek".

Els? ajtók is változtak, az "elefánt fülnél" kicsit domború az él, nem egyenes.
De mi történt a hátsó szekcióval??



Számomra egy csúnya "futurisztikus" hátsó köralakú lámpát kapott a Spark, a gyári ködfénylámpa, és a tolatólámpa a lökhárító aljára került, ami kicsit törékenyebbé teszi ?ket, szerintem el?bb lehet cserélni komplett a szettet egy kis koccanás után!



Összefoglalva a küls?t, egy érdekes, szerintem dinamikus kinézetü autóval állunk szemben. Nagy negatívuma, míg az I-es szériánál az els?-hátsó kerekek mögé m?anyag sárfogókat tettek, ez már a II-es szériánál eltünt, így az els? kerekekt?l felver?d? kavicsok az els? ajtót, küszöböt sikeresen megszabaditják az amúgy is "gyenge" festékt?l! (lehelet finom a festés, bár szerencsére a fehér alapozó nem kopik le, védve van így a fém a korroziótól)

De nézzünk bele a kocsiba, mit kínál az új Spark nekünk.



Az álltalam kipróbált tesztautó 800 cm3 motorja ugyan az, mint az el?dé, bár talán kissé csendesebb, a motortérben a külömbség a dizájnosab légsz?r? házban, akumlátor elhelyezésben nyilvánul meg. (valószín? az új lámpa miatt) Illetve máshol van az ablaktörl? folyadék betölt?, a lámpa fölé került!




Csomagtér sem változott, bár kapott két fém "fület", gondolom a csomagtartóban lév? csomagok lerögzítése céljából. A képen (már amenyire látszik) a m?anyag takaróval, és annélkül!




Beltér sem változot az anyagában sokat, mindenütt az olcsó kopogós m?anyag, bár remélhet?leg az el?dökhöz hasonlóan nem fog zörögni.
Az igazi változások a tároló rekeszek, és a m?szerfal új kombinációjában mutatkoznak meg.
A m?szerfal középre került, így az els? szélvéd? mögötti pakolós hely megszünt, és a "mutatóval" ellátott m?szerek kerültek középre, benzinszint mutató, sebességmér?, és ami eddig hiányzott, a fordulatszámmér?!



Ha jól megfigyeljük a m?szerfalat, egy dolgot lefelejtettek az okos tervez?k, nincs h?fokmér? sehol, még a vezet? elött lév? figyelmeztet? lámpák között sem találtam semmit, (a bajra figyelmeztet? lápácskát) ami szerintem hiba!



A középre került m?szerfal miatt viszont szinte a "padló" magasságába került a leveg?ztetö rendszer, természetesen új kapcsolóval!



A világítás magasság állító közelebb került a kormányhoz, és mellé került egy aprópénztartó is, bár nem volt módom kipróbálni, milyen pénzérméket tart meg rendesen. Változtak a bajusz kapcsolók is, de csak kinézetre. Viszont sok érdekes rakodó rekesz került el?re a lábtérbe, ami szerintem növeli a baleset során a lábsérüléseket, viszont a keszty?tartó nagyobb lett ami sokat jelent egy kisautónál!




A hamutartó egy kis "kukára" emlékeztet? pohár lett, amit akármelyik pohártartóba beilleszthetünk. Ezekb?l számos található a kocsiban, elöl a kardánboxban 2 db, az els? ajtókba is, ide még a kis palackok is beférnek (nem próbáltam mekkorák, ránéztéb?l a 1.5 literes is befér), és a hátsó ülésnél középen egy, ami eddig nem volt!





A hátsó ülések amik igazán érdekessé, és biztonságossá tették az autót!
Míg a régi Matizoknál az a divat "hódított", hogy az osztva dönthet? üléseknél csak "púp" volt a fejtámla helyén, ha volt fejtámla akkor is csak kett? fix. Ez megváltozott, 3 db van, igaz csak két magaságban állítható, de ez a fejtámla a korszerü biztonságtechnikai el?írásoknak is megfelel, a lefelé nyúló rész teljesen kihúzott állapotban is kitölti a fejtámla-ülés közti kis részt! A középs? biztonsági öv, 3 pontos, ami már a Chevy emblémás Matiznál is megtalálható volt. Illetve találtam a hátsó ülésen két gyerekülés jelet, ami valószínü a mostani gyerekülések gyors rögzítéséhez szolgáló helyet jelöli, bár én nem néztem meg alaposan!





A vezetés élményr?.

Els? benyomásom az volt (a gyerekeknek is), hogy ez a kocsi kell nekem. Becsatoltam magam, indult a motor könyedén, és sajnos egy nagy csalódás ért induláskor. A bal visszapillantó tükörbe nézve elfogott a félsz, hisz ez is olyan, mint a jobb oldali, domború, hogy minél nagyobb teret láthassunk a mögöttünk lév? útból, viszont a távolság megbecsülése így nagyon nehéz! (erre figyelmeztet a tükörbe gravírozott Angolnyelvü figyelmeztetés)
Jelenleg a második Matiz-t nyüstölöm ami már szervós, viszont a tesztautó nem az, így hozzá kellet szoknom a nehézkes kormyánymozgatáshoz, igaz régen ez nem okozott gondot, most se, hisz nem nagy az autó, csak kissé fura szervós autó után. A kocsi úgy gyorsult, mint az enyém klíma bekapcsolása után, igen lomha, most ez vagy a friss motornak köszönhet?, vagy az EU 4-es normának. Alapjáraton a fordulatszámmér? 1000 vonalon állt, a skála piros része 7000-nél kezd?dik, de 6500-nál már leszabájoz az elektronika!
Tökéletes futóm? került a Spark alá, nem billeg a kanyarokban, nagyon stabil (körforgalomba tett több kör után, mikor már hülyének nézztek), bár szerintem az úthibákat jobban "visszaadja" mint az el?döké.
És a legeslegnagyobb áttörés, amit minden Matizos ismer, a váltó! Itt minden a legnagyobb rendben van, élvezet váltogatni ezzel a váltóval, a régi gyerekbetegségeknek (3-ból 2-be sokszor nehezen lehetett visszaváltani) nyoma sincs! Kiváló a váltó!

Egésszében az el?deihez méltó, de annál jobb kis autót kaphatunk a pénzünkért, alap felszereltsége a 2 oldali lufi+inmobi, de ezek már szinte minden autó alapfelszereltségéhez tartoznak, csak ajánlani tudom mindenkinek.

A képek Nokia 3650-es telefonnal készültek, ezér elnézést a min?ségért!
  • Chevrolet Lacetti 1.4 LPG!
  • Kaposvár


Kexy

  • Vendég
Spark
« Válasz #5 Dátum: 2005 Július, 06, 20:44:52 pm »
Idézetet írta: "zsolt160"
Chevrolet Spark tesztvezetés!

Az álltalam kipróbált tesztautó 800 cm3 motorja ugyan az, mint az el?dé, bár talán kissé csendesebb, a motortérben a külömbség a dizájnosab légsz?r? házban, akumlátor elhelyezésben nyilvánul meg. (valószín? az új lámpa miatt) Illetve máshol van az ablaktörl? folyadék betölt?, a lámpa fölé került!


Ablakmoso meg huto sztem 2 es matizban ugyanott van :D 1.0 asban tuti :D

deckard

  • Vendég
Spark
« Válasz #6 Dátum: 2005 Július, 12, 12:50:48 pm »
Nemrég a rakparton sikerült egy Spark mellé parkolnom a 3 éves Matizommal, és bár lehet hogy kissé elfogult vagyok, de becsületszavamra mondom ma is a II-es Matizt venném meg, legalábbis a küls? alapján. A hátsó kis mazsola lámpa még maximum csak a vicces kategóriába tartozik, de az els? lámpák szerintem kifejezetten rondák. Nyilván m?szakilag jobb és fejlettebb, de érzelmileg hozzám még mindíg az el?z? széria design-ja áll közelebb. Elveszett a báj, és az a kis mérgezett egér feeling a Sparkból. Persze izlések és pofonok... mint tudjuk változóak, de a legtöbb ismer?sömnek ez a véleménye. Mindazonáltal valószín?leg semmi probléma sem lesz az új modellel, és bizonyosan jó vételnek számít ebben a kategóriában.

HeAtUP

  • Vendég
Spark
« Válasz #7 Dátum: 2005 Augusztus, 05, 00:54:44 am »
Üdv Nektek!

Nos én alapvet?en egy 1.6-os Lanos-t vezetek, de most a váci szervízben volt két napig és addig nyomtam egy fele akkora motorral rendelkez?, klímás, szervós Sparkot. Beletettem vagy 100 km-t, és meg kell modanom, néhány apróságot leszámítva elég pozitív benyomást tett rám.
A küls?t most hanyagolnám, az inkább ízlés kérdése...
A beltér már érdekesebb. Én 192 centi vagyok és ez a Lanosban már gond, beverem a lábam a kormányba... Itt viszont elfértem kényelmesen! Bár gondolom a Matiz-osoknak ez nem újdonság de nekem az volt! A m?szerfal középen szerintem zavaró, állandóan le kell vennem a szemem az útról, hogy ránézzek. A vízh?fok-visszajelz? hiánya engem is zavart nem is a túlmelegedés miatt (ami ugye ritkán fordul el?) hanem a hideg miatt (sem a fogyasztásnak sem a motornak nem tesz jót, ha nagyon nyomják a gázt amíg hideg a víz...)
A váltó nagyon kellemes darab, (hallottam, hogy a Matiz-é nem olyan jó, a szervízes srác is külön kiemelte, hogy a Sparknak már javítottak a váltóján).

Klímával elég lassú jószág, de még vezethet?.
A futóm? sem rossz, nem dülöngél, az úthibákat kicsit jobban érezni mint a Lanosomban na de itt 2 collal kisebb és vagy 4 centivel keskenyebb a kerék.

Összességében meg voltam vele elégedve. Sajnos Lanoshoz voltam szokva így aztán kicsit jobban nyomtam a kelleténél és bizony így fogyasztott is de abban sem vagyok biztos, hogy teljesen tele volt amikor elhoztam...

btotyi

  • Vendég
Spark
« Válasz #8 Dátum: 2005 Augusztus, 25, 19:54:58 pm »
(Csak nem a fekete volt nálad ?)


Nekem Tacumám van és sajnos némi kontakhibás beázásos probléma miatt volt Kornéléknál javításon. A Spark egy kellemes meglepetés volt. Kényelmesen elfértem benne, elég jól ment. A kollégáim is megnézték nekik is tetszett. Bár a belseje némi vitát kavart, szerintem is egy kicsit érdekes, összességében nem rossz autó.

Nem elérhető Viper

  • Daewoo-Chevy God!
  • ***
  • Hozzászólások: 12168
  • Nem: Férfi
  • R.I.P Nexia1.5 16V, Lacetti SW 1.6
    • Profil megtekintése
    • http://vipernexia.uw.hu/
Spark
« Válasz #9 Dátum: 2005 Szeptember, 15, 08:49:55 am »
Idézetet írta: "csacsastormy"
Nah ebben a színben bejön a "kacsintós autó"

Hy!
Na de miért pont sárga??? :???: :??:
Nekem feketében sokkal jobban bejön és még az a "Türkizkék" is elég mutatós!
SZERINTEM!  :-D

Üdv: Viper

Nem elérhető vakond

  • Klubtag
  • Daewoo Maister!
  • ********
  • Hozzászólások: 2131
  • Nem: Férfi
  • Lacetti 1.6 Elite Aut 4a Vakond 2.0 Gyömr?
    • Profil megtekintése
    • http://www.palinkabaratok.eoldal.hu
Spark
« Válasz #10 Dátum: 2005 Szeptember, 15, 09:12:29 am »
Idézetet írta: "Viper"
Idézetet írta: "csacsastormy"
Nah ebben a színben bejön a "kacsintós autó"

Hy!
Na de miért pont sárga??? :???: :??:
Nekem feketében sokkal jobban bejön és még az a "Türkizkék" is elég mutatós!
SZERINTEM!  :-D

Üdv: Viper


Na, látod, ezért baj, ha több színben is gyártják ugyanazt, bezzeg a Ford T vagy az els? Corvette. :meno:
Ha valami furcsa szagot érzel, el?zd meg az el?tted haladót!

Anonymous

  • Vendég
Új Spark tulaj
« Válasz #11 Dátum: 2005 Szeptember, 24, 14:39:12 pm »
Üdvözletem Mindenkinek

Most találtam meg ezt a fórumot nagy örömmel olvasgatom, mivel jöv? hét hétf?n (2 NAP !!) boldog Spark tulaj leszek.DIRECT+mp3 cd rádió+metálfény.
Rettent?en várom.
Kedden leírom az els? tapasztalatokat.

Sziasztok: Zoli

Nem elérhető HFT

  • Klubtag
  • Globális moderátor
  • Daewoo-Chevy Angel!
  • *****
  • Hozzászólások: 5339
  • Nem: Férfi
  • Globális moderátor
    • Profil megtekintése
    • FB
Spark
« Válasz #12 Dátum: 2005 Szeptember, 24, 20:57:23 pm »
Gratulálok!
  • Tico:1999-2001, Matiz: 2002-2006, Nubira: 2004-2008, Tacuma: 2006-2010, Orlando: 2013-2016
  • Dunaharaszti
HFT

Nem elérhető Viper

  • Daewoo-Chevy God!
  • ***
  • Hozzászólások: 12168
  • Nem: Férfi
  • R.I.P Nexia1.5 16V, Lacetti SW 1.6
    • Profil megtekintése
    • http://vipernexia.uw.hu/
Re: Új Spark tulaj
« Válasz #13 Dátum: 2005 Szeptember, 24, 21:06:34 pm »
Idézetet írta: "Jagger"
Üdvözletem Mindenkinek

Most találtam meg ezt a fórumot nagy örömmel olvasgatom, mivel jöv? hét hétf?n (2 NAP !!) boldog Spark tulaj leszek.DIRECT+mp3 cd rádió+metálfény.
Rettent?en várom.
Kedden leírom az els? tapasztalatokat.

Sziasztok: Zoli

Hali!
El?stör is üdv itt nálunk!!!
Másodszor el?re én is gratulálok a kis kocsihoz! :bajnok:
Várjuk majd az els? élménybeszámolót!

Üdv: Viper

Fapipa

  • Vendég
Re: Új Spark tulaj
« Válasz #14 Dátum: 2005 Szeptember, 26, 15:30:01 pm »
Idézetet írta: "Viper"
Idézetet írta: "Jagger"
Üdvözletem Mindenkinek

Most találtam meg ezt a fórumot nagy örömmel olvasgatom, mivel jöv? hét hétf?n (2 NAP !!) boldog Spark tulaj leszek.DIRECT+mp3 cd rádió+metálfény.
Rettent?en várom.
Kedden leírom az els? tapasztalatokat.

Sziasztok: Zoli

Hali!
El?stör is üdv itt nálunk!!!
Másodszor el?re én is gratulálok a kis kocsihoz! :bajnok:
Várjuk majd az els? élménybeszámolót!

Üdv: Viper


Szia!
Én is gratulálok, ha nem túl tolakódó a kérdés mennyiért lehet egy Sparkot elhozzni? (Mindenestül bizt+üzembehelyezési díj egyéb)

Ha indiszkrét akkor bocsi.
 ;-)

Nem elérhető zsolt160

  • "A" volt Mozigépész!
  • Adminisztrátor
  • Daewoo-Chevy God!
  • *****
  • Hozzászólások: 6461
  • Nem: Férfi
  • Alelnök
    • Profil megtekintése
    • Ősrégi oldalam!
Re: Új Spark tulaj
« Válasz #15 Dátum: 2005 Szeptember, 26, 17:41:16 pm »
Idézetet írta: "Fapipa"
Idézetet írta: "Jagger"
Üdvözletem Mindenkinek

Most találtam meg ezt a fórumot nagy örömmel olvasgatom, mivel jöv? hét hétf?n (2 NAP !!) boldog Spark tulaj leszek.DIRECT+mp3 cd rádió+metálfény.
Rettent?en várom.
Kedden leírom az els? tapasztalatokat.

Sziasztok: Zoli


Szia!
Én is gratulálok, ha nem túl tolakódó a kérdés mennyiért lehet egy Sparkot elhozzni? (Mindenestül bizt+üzembehelyezési díj egyéb)

Ha indiszkrét akkor bocsi.
 ;-)
Tudtommal a kocsi alapára 1 740 000.- biztosítót te választhatsz, ezért ez változó, az Argosznál kés?bb jött a csekk, a szerz?déssel lett forgalombahelyezve, ez negyedévre nekem 6400, ua ennyi a cascom, 5500 volt a rendszám, 320 nem tudom mi, 11940 átírás, plussz a zöldkártya. Mind ez tavaly decemberi ár, 800 ccm Matizra.
Spark esetén is hasonló, bár majd a pontos adatot Zolitól tudjuk meg....
  • Chevrolet Lacetti 1.4 LPG!
  • Kaposvár


Anonymous

  • Vendég
Spark
« Válasz #16 Dátum: 2005 Szeptember, 27, 20:01:10 pm »
Sziasztok

Megvan az autóm, kb. 60 km-t tettem meg eddig vele. Az autó olyan amennyi az ára. Nagyon pici, gyenge a motorja, hátsó ülés kényelmetlen, érezni a bels? térben felhasznált anyagok olcsóságát (ülésszivacs, csomagtartó kialakítása). DE !! Nekem ennyi pont elég. Nem vagyok nagy barab, nincs családom, városban nagyon jól pörög országúton pedig 80-95 km/h-val fogok menni vele ami szintén nekem elég. 80-nál 3000 a fordulat amivel szerintem ki lehet hozni a 4.2-es fogyasztást. Els? ülés kényelmes és az autó NAGYON szép. Kormányvéd? föl, sebváltógomb lecserél.
Els?re ennyi.
Alapár 1740000+mp3 cd 35000+ metálfény 30000 ft.
üzembehelyezés 60000 ft

Üdv.

Anonymous

  • Vendég
Spark
« Válasz #17 Dátum: 2005 Szeptember, 27, 20:03:55 pm »
Bocs elmaradt

Casco 3800 ft, kötelez? mivel els? autó és 28 éves vagyok 11500 ft

Üdv.

Nem elérhető sznuni

  • KLUBELNÖK
  • Adminisztrátor
  • Daewoo-Chevy God!
  • *****
  • Hozzászólások: 8930
  • Nem: Férfi
  • Klubelnök
    • Profil megtekintése
    • http://gportal.hu/portal/sznuni
Spark
« Válasz #18 Dátum: 2005 Szeptember, 28, 07:54:26 am »
Idézetet írta: "Jagger"
Bocs elmaradt

Casco 3800 ft, kötelez? mivel els? autó és 28 éves vagyok 11500 ft

Üdv.


Gratulálok az új autódhoz, és sok-sok balesetmentes KM-t Kívánok hozzá :-D
  • Now: Chevrolet Nubira SW 1,8 16V Ex: Daewoo Kalos 1,4i 8V 2004
  • Budapest XX
SZNUBI   06/20-9-823-841 ;) :D O0  sznuni@gmail.com !!!!!!

krisz79

  • Vendég
Spark
« Válasz #19 Dátum: 2005 Október, 27, 19:34:34 pm »
sziasztok
 én is tegnap vettem át az új spárkot nagyon meg vagyok vele elégedve vele el?tte daewoo matizom volt  azzzal sem volt calodásom azért maradtam a tipusnál van rola kép a volt autom rol azt is fel tettem ahogy siker?l az uj autorol is képet csinálnom fel teszem