Szerző Téma: ÚJ SPARK  (Megtekintve 64425 alkalommal)

0 Felhasználó és 1 vendég van a témában

Nem elérhető HFT

  • Klubtag
  • Globális moderátor
  • Daewoo-Chevy Angel!
  • *****
  • Hozzászólások: 5339
  • Nem: Férfi
  • Globális moderátor
    • Profil megtekintése
    • FB
ÚJ SPARK
« Dátum: 2009 Március, 21, 20:06:46 pm »
A Beat koncepcióautó széria-változata, vagyis az új spark hivatalos bemutatója az idei genfi autókiállításon megtörtént.
Ide gyûjtsük a folyamatosan csepegõ infórmációkat a legújabb chevy-miniautóról!
  • Tico:1999-2001, Matiz: 2002-2006, Nubira: 2004-2008, Tacuma: 2006-2010, Orlando: 2013-2016
  • Dunaharaszti
HFT

Nem elérhető HFT

  • Klubtag
  • Globális moderátor
  • Daewoo-Chevy Angel!
  • *****
  • Hozzászólások: 5339
  • Nem: Férfi
  • Globális moderátor
    • Profil megtekintése
    • FB
Re: ÚJ SPARK
« Válasz #1 Dátum: 2009 Március, 21, 20:11:07 pm »
Világpremier

Vadonatúj Chevrolet Spark: kicsi kocsi, de nagy fazon
? Pikáns forma visz frissességet a kiskocsik kategóriájába
? Fiatalos belsõ, a motorkerékpárok által ihletett, sajátos mûszerrel
? Kategóriaelsõ tágasság elöl és hátul
? Fösvény 1.0/1.2-literes motor, 120 g alatti CO2-emisszióval

A világpremierjét Genfben ünneplõ vadonatúj Chevrolet Spark egy kicsi autó, de nagy dobás! Stílusa, benzintakarékossága és ? az arany csokornyakkendõt viselõ többi típushoz hasonlóan ? ár-érték aránya is óriási. Összetéveszthetetlen, szögletes formája energiát és szellemet sugall, arra utalva, hogy ezt a miniautót élvezet vezetni, és tiszta nyereség tartani. Tüzes 1.0 és 1.2-literes, négyhengeres benzinmotorjaival és ötajtós, lejtõshátú, variálható karosszériájával a Chevy Spark fenekestõl felforgatja Európa kiskocsi-piacát.

A jövõ év elején kereskedelmi forgalomba kerülõ kocsi annak a Beat koncepcióautónak a gyártható változata, amely egyike volt az autókiállításokat 2007-ben végigjáró három Chevy tanulmánytervnek. Közel kétmillió internetes szavazó túlnyomó többsége látta benne az õ autóját.
"A Spark friss szellõként tör be Európa növekvõ kiskocsi-piacára," mondta Wayne Brannon, a GM Europe Chevrolet márkáért felelõs alelnöke. "Takarékos, célszerû és szemrevaló kocsi, nagyon megéri az árát."

A méret számít

Nem ?aranyos vagy cuki?, hanem ?erõs és penge? ? ezt látják, akik megfordulnak az utcán a Spark után! Sarkos stílusa szakít a megszokottan gömbölyded formákkal, semmilyen látványelem sem utal kis méreteire. A Spark folytatja a Chevrolet design-forradalmát, izgalmas vonalakat hozva az értékszegmensbe.

Az egyterû karosszéria élvonalai ékszerû kontúrt rajzolnak ki, széles vállak közé foglalt üvegekkel, szoborszerûen megformált sárvédõkkel és mandulavágású fényszórókkal. Az egyöntetû küllemet nem zavarják meg utólag felbiggyesztett védõcsíkok, díszlécek.
A markáns, kétnyílásos hûtõmaszk erõteljesen kiformált géptetõbe megy át a fényszórók felett. A maszk alatt a ködfényszórók keretének vonala és az alsó beömlõnyílás kelti az elõremozgás érzetét. 13, 14 vagy 15 colos gumikkal jól kitöltött, izmos kerékívek mutatják ugrásra készen lekuporodottnak az autót.
A letisztult felületekbe simuló ajtókilincsek és az integrált spoiler éppúgy meghatározó elemek, mint a jellegzetes Chevy hátsó lámpák ? ezek is hozzájárulnak az ?ez kell nekem!? érzéshez. A célszerû és vagány kiállású Chevy Spark öntudatos városi autó, amely büszke a kicsinységére!

Ötletes berendezés

A Spark meglepõen tágas utasterének progresszív berendezése méltó a küllemhez. Minõségi anyagok és gondos kidolgozás jelzi, hogy egy kiskocsi sem feltétlenül spártai, sõt lehet kimondottan értékes hatású is. A világos és aktivitásra biztató utastér fókusza a Chevrolet jellegzetességének számító ?kettõs cockpit?. A mûszerfal textúrázott felülete kétoldalt az ajtókárpitokon folytatódik, olyan tágasság hatását keltve, amely rácáfol a Spark méretére.
A külsõ fényezés színe megjelenik a mûszerfal alján és az ajtóbetéteken is. A fõmûszerek a Chevy karakteres jég-kékjében csillognak, fiatalos látványt eredményezve. A nagy sebességmérõbõl és a digitális fordulatszámmérõbõl álló mûszeregységet a motorkerékpárok inspirálták ? ez is szembeötlõ részlet. A rádió, a fûtés-szellõzés és a navigátor kijelzõi a mutatós középkonzolon sorakoznak. Két pohártartót és több kis rakodóhelyet a kormányküllõkre rímelõen alumíniumból készült váltókarnál helyeztek el.

A 3640 mm hosszú Spark tengelytávja nagyvonalú 2375 mm, miáltal elöl és hátul is a kategória legnagyobbja a lábtér. Az üléseket világos, kontrasztos szövettel kárpitozták, a csúcsmodelleken díszöltéssel ellátva. A parkolást megkönnyítõen rövid hátsó túlnyúlás ellenére átlagfeletti, 170 literes a csomagtér, amely a 60/40 arányban osztott támla ledöntésével 994 literesre nõ. Mind a négy ajtóban jókora zsebet helyeztek el, a tetõre pedig tetõcsomagtartót lehet szerelni, ami egyáltalán nem általános e kategóriában.

A gazdag felszerelés többek között állítható magasságú vezetõülést, állítható kormányoszlopot, elektromos elsõ ablakemelõt, fûthetõ elsõ ülést, kormányról kezelhetõ rádiót, elektromos külsõ tükröt, fedélzeti számítógépet és odafagyástól védett ablaktörlõket tartalmaz.

Mozgásban

Az újonnan kifejlesztett, alumíniumépítésû, négyszelepes, 1.0 és 1.2-literes benzinmotorok teljesítménye 66 LE/49 kW és 78 LE/58 kW, fogyasztásuk 5 liter alatti, CO2 emissziójuk 120 g alatt marad (Euro 5). Az 1.2-es parádésan, 12,4 másodperc alatt gyorsít százra. Mindkét motorhoz ötfokozatú sebességváltó tartozik.
A benzinkutat fölöttébb ritkán felkeresõ Spark halk és finom futása a nagyobb autókéval vetekszik. A háromszintû zajcsökkentés elsõsorban a padló, az elsõ válaszfal és a belsõ karosszériaelemek szigetelésére összpontosított. A futómû elöl MacPherson rendszerû, hátul helytakarékos csatolt lengõkaros. Opcióként elektronikus menetstabilizáló (ESC) kapható.
Alapfelszerelés a két front- és az oldallégzsák, illetve a függönylégzsák. Az elsõ övek elõfeszítõsek, és hárompontos öv jut a hátsó utasoknak is. A Spark várhatóan kiváló EuroNCAP törésteszt-értékelést kap majd.

Zászlóvivõ

Az utóbbi három évben Európa kiskocsi-piaca egymillió alattiról közel 1,4 milliónyira nõtt, és az arany csokornyakkendõs márka kiváló ár-érték arányát képviselõ Spark várhatóan jóval megnöveli a Chevrolet piaci részesedését, különösen Nyugat-Európában.
A Spark egyrészt új energiával tölti fel a Chevrolet kiskocsi-kínálatát, másrészt tovább lép azon az úton, amelyet az idén tavasszal útnak induló Cruze kompakt szedán nyit meg. Mindkettõ a márka új, kifejezõ formanyelvét beszéli. Jövõre csatlakozik hozzájuk egy vadonatúj kompakt többcélú autó (MPV), a tavaly bemutatott Orlando koncepció alapján.
A Chevrolet továbbra is Európa leggyorsabban növekvõ jelentõs autómárkája. Noha 2008 második felében nehezek voltak a piaci körülmények, a Chevrolet csaknem 11 százalékkal növelte értékesítését, és a földrészen elõször léte túl a félmilliót. A Spark, a Cruze és az Orlando további lendületet ad e sikertörténetnek.

Forrás: GM MEDIA - sajtóközlemény
  • Tico:1999-2001, Matiz: 2002-2006, Nubira: 2004-2008, Tacuma: 2006-2010, Orlando: 2013-2016
  • Dunaharaszti
HFT

Nem elérhető HFT

  • Klubtag
  • Globális moderátor
  • Daewoo-Chevy Angel!
  • *****
  • Hozzászólások: 5339
  • Nem: Férfi
  • Globális moderátor
    • Profil megtekintése
    • FB
Re: ÚJ SPARK
« Válasz #2 Dátum: 2009 Március, 21, 20:30:51 pm »
  • Tico:1999-2001, Matiz: 2002-2006, Nubira: 2004-2008, Tacuma: 2006-2010, Orlando: 2013-2016
  • Dunaharaszti
HFT

Nem elérhető HFT

  • Klubtag
  • Globális moderátor
  • Daewoo-Chevy Angel!
  • *****
  • Hozzászólások: 5339
  • Nem: Férfi
  • Globális moderátor
    • Profil megtekintése
    • FB
Re: ÚJ SPARK
« Válasz #3 Dátum: 2009 Október, 05, 15:52:57 pm »
Már csepegtetik az infókat az új sparkról ITT is.
  • Tico:1999-2001, Matiz: 2002-2006, Nubira: 2004-2008, Tacuma: 2006-2010, Orlando: 2013-2016
  • Dunaharaszti
HFT

ni_lovag

  • Vendég
Re: ÚJ SPARK
« Válasz #4 Dátum: 2009 Október, 05, 15:58:56 pm »
Már csepegtetik az infókat az új sparkról ITT is.
Szép ebben a színben! :igaz:
Kíváncsi leszek az árakra, felszereltségekre...

Tommmmmmy

  • Vendég
Re: ÚJ SPARK
« Válasz #5 Dátum: 2009 Október, 07, 07:23:00 am »
jól néz ki és végre 3 ajtós :oke:

Nem elérhető kabe77

  • Daewoo Maister!
  • ********
  • Hozzászólások: 2274
  • Nem: Férfi
    • Profil megtekintése
Re: ÚJ SPARK
« Válasz #6 Dátum: 2009 Október, 07, 07:24:24 am »
jól néz ki és végre 3 ajtós :oke:
Csak látszatra, valójában 5
  • Malibu 2.4 LTZ (ex Lacetti 1.6 LPG)
  • Esztergom-Dorog-Annavölgy

Nem elérhető zsolt160

  • "A" volt Mozigépész!
  • Adminisztrátor
  • Daewoo-Chevy God!
  • *****
  • Hozzászólások: 6462
  • Nem: Férfi
  • Alelnök
    • Profil megtekintése
    • Ősrégi oldalam!
Re: ÚJ SPARK
« Válasz #7 Dátum: 2009 Október, 07, 07:28:42 am »
Így van, a hátsó ajtó nyitója az ablaknál van, mint az Alfáknál!
De minek legyen 3 ajtós? :gondolkodik:
  • Chevrolet Lacetti 1.4 LPG!
  • Kaposvár


Tommmmmmy

  • Vendég
Re: ÚJ SPARK
« Válasz #8 Dátum: 2009 Október, 07, 10:28:07 am »
Hát én a ticónak se használom a hátsó ajtóit!
Nekem így például feleselgessen van...
mondjuk általában egye, vagy max 2 fõ utazik benne.
De mindenesetre szép kis autó lett az új spark

Nem elérhető zsolt160

  • "A" volt Mozigépész!
  • Adminisztrátor
  • Daewoo-Chevy God!
  • *****
  • Hozzászólások: 6462
  • Nem: Férfi
  • Alelnök
    • Profil megtekintése
    • Ősrégi oldalam!
Re: ÚJ SPARK
« Válasz #9 Dátum: 2009 Október, 07, 15:20:16 pm »
De ez nem csak két személynek van tervezve. Az új már nagyobb is, és azért egy család 3-4 tagú, azoknak nagyon jól jön (pl.:mi 4-en vagyunk), hogy nem kell az elsõ ülést ki be szálláskor billenteni, fõleg ha a gyerek száll ki hátulról! :oke: Trabiba elég volt nekem, így sokkal kényelmesebb volt a Matizom!
  • Chevrolet Lacetti 1.4 LPG!
  • Kaposvár


Drevi

  • Vendég
Re: ÚJ SPARK
« Válasz #10 Dátum: 2009 Október, 07, 18:20:14 pm »
De ez nem csak két személynek van tervezve. Az új már nagyobb is, és azért egy család 3-4 tagú, azoknak nagyon jól jön (pl.:mi 4-en vagyunk), hogy nem kell az elsõ ülést ki be szálláskor billenteni, fõleg ha a gyerek száll ki hátulról! :oke: Trabiba elég volt nekem, így sokkal kényelmesebb volt a Matizom!
Egyetértek.
Én a 3 ajtós modelleket nem csípem.

Tommmmmmy

  • Vendég
Re: ÚJ SPARK
« Válasz #11 Dátum: 2009 Október, 08, 07:39:58 am »
Mindennek van elõnye is meg hátránya is! Egy családnak mindenféleképpen jobb egy 5 ajtós modell. :mosoly:

Nem elérhető zsolt160

  • "A" volt Mozigépész!
  • Adminisztrátor
  • Daewoo-Chevy God!
  • *****
  • Hozzászólások: 6462
  • Nem: Férfi
  • Alelnök
    • Profil megtekintése
    • Ősrégi oldalam!
Re: ÚJ SPARK
« Válasz #12 Dátum: 2009 Október, 09, 21:34:40 pm »
Valakit érdekelne az ára, íme (Korei gyár oldalát nézve, won-ról váltva az ár):
Pop:
Alap: 1433292.- Ft. 1.0 DOHC motorral szerelve, vezetõ oldali légzsákkal, 150/80 13" felnivel (hasonló amit Sebijoe árul), vezetõ oldali kartámasz.
Felszereltebb: 1468096.- UA. motor + a fentiekhez, kormányállítás, ha jól látom belülrõl állítható visszapillantó tükör, és azt hiszem telefont basztató valami... talán rádión keresztül van valami, mert eléggé komolynak néz ki a zenegép, és klíma nélküli a kocsi.
Jazz:
Alap: 1493408.- UA. mint fent alap, de van benne ködlámpa, hátsó spoiler, krómozott hûtõmaszk, automata váltó, 155/70 14" felni, tároló rekesz az ülés alatt, és van a kormánnyal is valami de nem az állíthatóság...
Közepes: 1551942.- alaphoz + állítható a kormány, állítható tükör belülrõl, kp zár, tolatóradar, full digitális visszajelzés (fordszámmérõ, üzemanyag visszajelzõ)
Fullos: 1619968.- közepes + tetõsín ha jól látom hóérzékelõ, talán állítható magasságú öv??
Groove:
Alap: 1596238.- Jazz alap + osztható hátsóülés, fûthetõ tükör, pótféklámpa,
Közepes: 1654772.- Jaz közép + osztható hátsóülés, fûthetõ tükör, pótféklámpa, tolatóradar
Fullos: 1722798.- ebben minden benne van amit eddig felsoroltam.
Az adatok (Koreai nyelv hiányában) tájékoztató jellegû, egy motorral (ezres), és az ottani értékesítési árral számolva. Ez nálunk 1800000.- körül indul, és nem lesz minden benne amiket leírtam.
Ezenkívül kérhetõ bele 124978.-ért digitklímát, 134470.-ért full (oldal) légzsákot.
ITT megtekinthetõ a Cruze, a Lacetti premiere alatt található, jobb felsõ sarokban a harmadik írásnál jön elõ a felszereltség árakkal, Matiznál a Matiz creative alatt, de a második írás alatt. 0,1582 szorozva az ár, mai árfolyammal.
Jó szórakozást! :oke:
  • Chevrolet Lacetti 1.4 LPG!
  • Kaposvár


moyos

  • Vendég
Re: ÚJ SPARK
« Válasz #13 Dátum: 2009 Október, 09, 21:56:09 pm »
Valakit érdekelne az ára, íme (Korei gyár oldalát nézve, won-ról váltva az ár):
Pop:
Alap: 1433292.- Ft. 1.0 DOHC motorral szerelve, vezetõ oldali légzsákkal, 150/80 13" felnivel (hasonló amit Sebijoe árul), vezetõ oldali kartámasz.
Felszereltebb: 1468096.- UA. motor + a fentiekhez, kormányállítás, ha jól látom belülrõl állítható visszapillantó tükör, és azt hiszem telefont basztató valami... talán rádión keresztül van valami, mert eléggé komolynak néz ki a zenegép, és klíma nélküli a kocsi.
Jazz:
Alap: 1493408.- UA. mint fent alap, de van benne ködlámpa, hátsó spoiler, krómozott hûtõmaszk, automata váltó, 155/70 14" felni, tároló rekesz az ülés alatt, és van a kormánnyal is valami de nem az állíthatóság...
Közepes: 1551942.- alaphoz + állítható a kormány, állítható tükör belülrõl, kp zár, tolatóradar, full digitális visszajelzés (fordszámmérõ, üzemanyag visszajelzõ)
Fullos: 1619968.- közepes + tetõsín ha jól látom hóérzékelõ, talán állítható magasságú öv??
Groove:
Alap: 1596238.- Jazz alap + osztható hátsóülés, fûthetõ tükör, pótféklámpa,
Közepes: 1654772.- Jaz közép + osztható hátsóülés, fûthetõ tükör, pótféklámpa, tolatóradar
Fullos: 1722798.- ebben minden benne van amit eddig felsoroltam.
Az adatok (Koreai nyelv hiányában) tájékoztató jellegû, egy motorral (ezres), és az ottani értékesítési árral számolva. Ez nálunk 1800000.- körül indul, és nem lesz minden benne amiket leírtam.
Ezenkívül kérhetõ bele 124978.-ért digitklímát, 134470.-ért full (oldal) légzsákot.
ITT megtekinthetõ a Cruze, a Lacetti premiere alatt található, jobb felsõ sarokban a harmadik írásnál jön elõ a felszereltség árakkal, Matiznál a Matiz creative alatt, de a második írás alatt. 0,1582 szorozva az ár, mai árfolyammal.
Jó szórakozást! :oke:

Hmm. Egész autóformájúra sikerült. De tényleg. Tisztára, mintha csak sportváltozat lenne.
Arról gondolom még nincs infó, hogy nálunk majd mely felszereltséggel lehet kigurítani az utakra.. vagy tévedek?

Nem elérhető HFT

  • Klubtag
  • Globális moderátor
  • Daewoo-Chevy Angel!
  • *****
  • Hozzászólások: 5339
  • Nem: Férfi
  • Globális moderátor
    • Profil megtekintése
    • FB
Re: ÚJ SPARK
« Válasz #14 Dátum: 2009 Október, 10, 09:25:56 am »
Valakit érdekelne az ára, íme (Korei gyár oldalát nézve, won-ról váltva az ár):
Pop:
Alap: 1433292.- Ft. 1.0 DOHC motorral szerelve, vezetõ oldali légzsákkal, 150/80 13" felnivel (hasonló amit Sebijoe árul), vezetõ oldali kartámasz.
Felszereltebb: 1468096.- UA. motor + a fentiekhez, kormányállítás, ha jól látom belülrõl állítható visszapillantó tükör, és azt hiszem telefont basztató valami... talán rádión keresztül van valami, mert eléggé komolynak néz ki a zenegép, és klíma nélküli a kocsi.
Jazz:
Alap: 1493408.- UA. mint fent alap, de van benne ködlámpa, hátsó spoiler, krómozott hûtõmaszk, automata váltó, 155/70 14" felni, tároló rekesz az ülés alatt, és van a kormánnyal is valami de nem az állíthatóság...
Közepes: 1551942.- alaphoz + állítható a kormány, állítható tükör belülrõl, kp zár, tolatóradar, full digitális visszajelzés (fordszámmérõ, üzemanyag visszajelzõ)
Fullos: 1619968.- közepes + tetõsín ha jól látom hóérzékelõ, talán állítható magasságú öv??
Groove:
Alap: 1596238.- Jazz alap + osztható hátsóülés, fûthetõ tükör, pótféklámpa,
Közepes: 1654772.- Jaz közép + osztható hátsóülés, fûthetõ tükör, pótféklámpa, tolatóradar
Fullos: 1722798.- ebben minden benne van amit eddig felsoroltam.
Az adatok (Koreai nyelv hiányában) tájékoztató jellegû, egy motorral (ezres), és az ottani értékesítési árral számolva. Ez nálunk 1800000.- körül indul, és nem lesz minden benne amiket leírtam.
Ezenkívül kérhetõ bele 124978.-ért digitklímát, 134470.-ért full (oldal) légzsákot.
ITT megtekinthetõ a Cruze, a Lacetti premiere alatt található, jobb felsõ sarokban a harmadik írásnál jön elõ a felszereltség árakkal, Matiznál a Matiz creative alatt, de a második írás alatt. 0,1582 szorozva az ár, mai árfolyammal.
Jó szórakozást! :oke:

Hmm. Egész autóformájúra sikerült. De tényleg. Tisztára, mintha csak sportváltozat lenne.
Arról gondolom még nincs infó, hogy nálunk majd mely felszereltséggel lehet kigurítani az utakra.. vagy tévedek?

szerintem a magyar ár magasabb lesz ennél.
  • Tico:1999-2001, Matiz: 2002-2006, Nubira: 2004-2008, Tacuma: 2006-2010, Orlando: 2013-2016
  • Dunaharaszti
HFT

Nem elérhető zsolt160

  • "A" volt Mozigépész!
  • Adminisztrátor
  • Daewoo-Chevy God!
  • *****
  • Hozzászólások: 6462
  • Nem: Férfi
  • Alelnök
    • Profil megtekintése
    • Ősrégi oldalam!
Re: ÚJ SPARK
« Válasz #15 Dátum: 2009 Október, 10, 13:38:57 pm »
A Matiz árakból következtetve kb: felszereltségtõl függõen 500000-1000000 közötti plussz van, kevesebb felszereltséggel.
Mivel nagy az alsókategóriában az árverseny, valószínû a fapados (és itt nem a Pop alapra gondolok, még annál is fapadosabb) kivitel olyan 1850000.- körül lesz. Ráadásul nem lesz olyan felszereltségû autó soha nálunk, mit a honlapon, nálunk butított verziók lesznek a fent említett + árral. A sok variációból sem lesz ennyi, max 3-4 variáció, bár 1.2 motoral szerelt Matiz (nálunk Spark) lett bemutatva a Genfi autószalonon, de a Daewoo oldalon ilyen nincs, nem tudom lesz e. A plafon szerintem (nem 1.2 motorral szerelve) 2200000.- körül lesz. Talán az 1.2 moci miatt az alap 2250000-tõl indul, és talán ebbõl is lesz felszereltségfüggõ, taán ott a plafo akár a 3 millát súrolhatja!
  • Chevrolet Lacetti 1.4 LPG!
  • Kaposvár


moyos

  • Vendég
Re: ÚJ SPARK
« Válasz #16 Dátum: 2009 Október, 12, 16:39:35 pm »
Megvan, h hol láttam elõször ezt a gépet.. csak derengett vmi, de a 7végen megnéztem megint a Transformers 2-t.
Na abban benne van :)
Majd vágok ki képet a filmbõl, ha lesz egy kis idõm ;)

Nem elérhető zsolt160

  • "A" volt Mozigépész!
  • Adminisztrátor
  • Daewoo-Chevy God!
  • *****
  • Hozzászólások: 6462
  • Nem: Férfi
  • Alelnök
    • Profil megtekintése
    • Ősrégi oldalam!
Re: ÚJ SPARK
« Válasz #17 Dátum: 2009 Október, 12, 16:44:15 pm »
Nem kell, van a képek között ITT!!
« Utoljára szerkesztve: 2009 Október, 12, 16:55:17 pm írta zsolt160 »
  • Chevrolet Lacetti 1.4 LPG!
  • Kaposvár


Dóri22

  • Vendég
Re: ÚJ SPARK
« Válasz #18 Dátum: 2009 Október, 31, 19:52:17 pm »
Hát hogy õszinte legyek, nekem a képek alapján valahogy nem jön be az új Chevy Spark, külsõleg sem, belsõleg sem.
De persze ízlések és pofonok.

Nem elérhető HFT

  • Klubtag
  • Globális moderátor
  • Daewoo-Chevy Angel!
  • *****
  • Hozzászólások: 5339
  • Nem: Férfi
  • Globális moderátor
    • Profil megtekintése
    • FB
Re: ÚJ SPARK
« Válasz #19 Dátum: 2009 December, 03, 20:16:04 pm »
  • Tico:1999-2001, Matiz: 2002-2006, Nubira: 2004-2008, Tacuma: 2006-2010, Orlando: 2013-2016
  • Dunaharaszti
HFT